Ik vind minidisc gewoon met 1 woord te omschrijven super!!!!
Prachtig digitaal opnemen.

Prachtig geluid , zelfs nou met NetMD mp3 tjes erop zetten via de USB van de computer uit dat is een optie dan ga je ook merken hoe fijn die ATRAC is , maar wat ik veel doe is digitaal , vanuit mijn computer.Dit doe ik alleen met de 980QS dus niet met mijn draagbare , daar heb ik nog nooit mee opgenomen.
Mijn eerste MD was er eentje van Kenwood.
Nou heb ik een Sony MDS-Jb 980 QS
Effe kort de specificaties
Quality Standard (QS) constructie & prestaties
NetMD
Aluminium frontpaneel
ATRAC DSP Type-S
Hybrid Pulse D/A-converter
1 optisch & 1 coaxiaal digitaal in
Optische uitgang
Alle edit-functies inclusief SF Edit
Long Time Recording en Playback (LP2, LP4)
Toetsenbord
Leverbaar in zwart of zilver
Deze is NetMD vind ik wel handig.En vooral dat ATRAC is zéér fijn , Ik heb me toen ook gelijk een Draagbare MD gekocht die met NetMD om kan gaan , bedoel ik mee afspelen.Mijn oude ging dat niet mee.
Draagbare MD =MZ-R410(kun je ook mee opnemen maar gebruikt dat nooit daar heb ik de 980 QS voor)Deze heb ik gekocht die was nog goedkoper als ik er eentje zou kopen die niet kon opnemen.De draagbare vind ik niet belangrijk als hij maar kan afspelen en dat doet hij perfect.
Dan heb ik ook nog een Autoradio Minidisc deze is al 6 jaar , dus helaas geen NetMd afspeelbaar

Maar ben aan het kijken voor een nieuwe.Typenummer van mijn Autoradio = MDX-C7970R
Foto's Hier mijn Minidisc 980QS

Hier mijn draagbare
Voor mij is Minidisc een zéér goede uitvinding geweest , en het belooft nog steeds veel goeds , Sony is met MD's bezig waar 1GB op kan.
En de Minidiscjes zelf zijn ook niet meer te duur , ik ga ze netjes in Duitsland halen , waar een 5pack Sony MD 4.95 euro kosten , TDK kost maar 4 euro en Maxell maar 3.50 Euro.
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 96789 op 12-02-2004 20:43
]