En ik moet er ook weer aan geloven...
ik had al die jaren een Sharp md speler (ooit voor 450gulden gekocht met zwaar krantenwijk lopen)

Maar deze heeft anderhalf jaar geleden ongeveer de geest geven (een veel voorkomend probleem bij dit type, want op internet was ik niet de enige). Dus mijn vertrouwen in sharp was een beetje stuk omdat vrienden van me met een sony nogsteeds dezelfde gebruiken
Maar het was tijd voor wat nieuws:
8cm mp3 speler dan maar, want mp3 was in.. kanonnen wat een miskoop.. pure ellende
vergeleken met zo'n robuuste md speler.. (enige voordeel was snel opnemen met mp3 en daar houd het wel op) want ik was gewend er 1 batt. in te doen en een maand lang muziek te luisteren.. maar met een mp3 speler is dat bar onmogelijk. Dus dan maar een flash-speler.. maar daar gaan ook maar 5albums op.. en als je sogges wakker wordt en toch wat anders wilt horen dan er al opstaat.. dan was ff snel een md-tje uit de kast pakken er niet bij.. kon ik lekker door me mp3 colelctie browsen en het erop gaan copieren.. gaap'er'de'gaap. naja en nog meer ellende..
Dus ik heb nu de:

Wat een verademing!! ding is echt perfect
Ff me minidisc opnieuw in LP2 opgenomen en ik kon er meteen nog 3cd's bij kwijt per MD.. echt super!
Ding speelt ook nog langer op 1 batt.. alsof die niks verbruikt
ik had al die jaren een Sharp md speler (ooit voor 450gulden gekocht met zwaar krantenwijk lopen)

Maar deze heeft anderhalf jaar geleden ongeveer de geest geven (een veel voorkomend probleem bij dit type, want op internet was ik niet de enige). Dus mijn vertrouwen in sharp was een beetje stuk omdat vrienden van me met een sony nogsteeds dezelfde gebruiken
Maar het was tijd voor wat nieuws:
8cm mp3 speler dan maar, want mp3 was in.. kanonnen wat een miskoop.. pure ellende
Dus ik heb nu de:

Wat een verademing!! ding is echt perfect
Ding speelt ook nog langer op 1 batt.. alsof die niks verbruikt