Ja dat gaat lukken! Alleen moet je niet verwachten dat je alles op de allerhoogste instellingen kan zetten! Dat je minimaal 1024mb memory hebt gaat van pas komen bij dit spel! De 9600pro is voldoende. Ik heb het nog gespeeld met een TI4200 op 1024x768 met opties op medium/high. Waar je rekening mee moet houden is dat het spel trager gaat lopen als je echt grote steden krijgt. Maar dit is vrij normaal... Zelfs de high-end systemen hebben er last van, maar dat komt gewoon omdat dit een erg complex spel is. Er word veel berekend en er worden veel texturen geladen. Voor de rest... Dit spel is echt een aanrader!!! Succes met het bouwen van een wereldstad!
BTW, de grote driehoekige toren is de Reamop tower... Je vind hem op
www.simtropolis.com (weet niet onder welke naam je hem daar moet zoeken, maar ik verwacht gewoon 'reamop').
Het allermoeilijkste vind ik het om een 'mooi' industrieterrein aan te leggen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig tijd besteed aan de bedrijventerreinen, maar ik weet ook niet echt hoe ik er iets leuks van maak. iemand tips?
@ petok:
Ja, mooie landelijke gebieden hebben zeker ook een bepaalde sfeer! Ik ben nog even bezig met de 'grote' stad in het midden van de kaart.. als die af is ga ik het landelijke gebied onder de loep nemen. Landelijk gebied mooi inrichten is moeilijker als een stad maken met wat parken en indrukwekkende kruispunten. Ik stel dit dan ook uit tot het laatst, zodat ik a) meer plug-ins heb om het landschap te verfraaiien en b) ik meer ervaren ben tegen die tijd met het bouwen in sim city 4.
Verkeersproblemen zijn moeilijk op te lossen, maar vergeet niet dat het een realistisch probleem is... Alle grote steden hebben er mee te maken. Je doel is wel de knelpunten te beperken! Dit kan inderdaad door slim bouwen (bijv. dichtbebouwde gebieden ook meer openbare ruimte geven, net zoals gewone huizen tuinen hebben, maar ook bredere wegen, openbaar vervoer enz. enz. enz.).
[
Voor 59% gewijzigd door
Verwijderd op 10-10-2005 23:18
]