Wekkel misschien niet, maar duidelijk is dat er nu maar eens duidelijkheid moet komen wie nu, of waar nu, de verantwoordelijkheid ligt.
Zoals Wekkel stelt, "moet T-mobile aantonen dat ik (lees: klant) de AV eerder heeft gelezen dan het tekenen van het contract, of dat ik (lees: kant) de AV later heeft gelezen dan teken contract"?
T-mobile moet bewijzen dat ik ze eerder dan het tekenen van het contract heb gelezen, maar de standaard handeling is: eerste tekenen contract, dan accoord door T-mobile contract, dan uitreiken en in werkinstelling sim T-mobile.
Ik wil nu eens "living life dangerously" en ga dus eens kijken waar het schip strand.
Mijn vriendinnen (

) hebben mij in deze alle steun toegezegd en ook ik wil nu eens doorzetten.
Kost het geld, dan kost het geld, maar duidelijkheid (zeker in deze materie) en eerlijkheid (lees: rechten gebruiker) zijn voor mij ineens (seen the light) belangriijk.
Niet ik als individu, maar gebruikers van T-mobile in het algemeen, verdienen te weten wat hun rechten (en plichten) zijn.
T-mobile kan, zoals ik lees, niet iedereen als een hond behandelen.
Oké, het klinkt allemaal heel "mooi" maar ik heb me in de afgelopen 40-jaar er altijd met een "Jantje van lijen" van afgemaakt en er mee weggekomen.
Nu is het, in mijn ogen, pay back time.
Sentimental of niet, ik ga tot het einde.
Iedereen die dus
NIET accoord gaat met de nieuwe AV moet dit dus wel duidelijk maken aan T-mobile.
Het gras voor de voeten wegmaaien doe ik wel.