Rare gang van zaken. Terugblik: T-Mobile denkt de AV te kunnen wijzigen, '150' ontevreden klanten zorgen ervoor dat T-M de zaak terug draait, zodat er nu 2 miljoen klanten tóch bij hun oude AV kunnen blijven. Dat geeft toch wel iets aan lijkt me. Ik wil niets speculeren, maar voelde T-M aan dat een gang naar de rechter een verloren zaak voor hun zou zijn? Dat lijkt me sterk, maar een immens groot bedrijf als T-M zal uiteraard goede professionals hebben kunnen inhuren om te adviseren. Lijkt me wel!
Het grappige vind ik, dat nu T-M in "den broeke pist", alles terugdraait. Misschien dat ze denken hiermee de afgelopen negative publiciteit te compenseren ("kijk eens hoe lief wij zijn"

), maar voor mij is de boot af. Ik probeer nog als reactie op de "voor u gelden bij wijze van uitzondering de oude AV"-brief een goed onderbouwde en gestructureerde brief op te stellen, om aan te vechten dat dit sowieso geen gang van zaken is. Maar ja, volgens mij klinkt dit op dit moment na het besluit van T-M meer als een verspilde december-zegel.
Wekkel, i2Paq, of wie dan ook, kan dit zomaar; de oude AV terug draaien? Het klinkt voor mij als "ik beuk een hek dwars in je tuin, you better like it or not, ow wacht, je klaagt, nou weet je wat, er is nooit een hek geweest".
Uiteraard ben ik bereid om door te vechten tot de laatste SIM-kaart sneuvelt, maar nu met de aanstaande oude AV onder de kerstboom, heeft het nog zin? Bovendien heeft niemand nu iets verloren; de oude AV gelden. Maar het moet niet teveel een principekwestie worden. Ik voel me ook genaaid en verloederd door mijn eens zo subtiele Ben/T-Mobile, en had op meer sympathie tegenover ons als betalende klant gerekend, en het is nu voor mij ZEKER dat ik naar een andere provider stap na mijn contractperiode.
Power to the consument!
[
Voor 7% gewijzigd door
SquareHugo op 22-12-2003 09:11
]