Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 6

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.177 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Christiano007 schreef op 25 december 2003 @ 19:53:
* Christiano007 vraagt zich af of de Z600 niet beter is dan de T610
Nog dan maar een keer :)

Ik twijfel tussen de T610, maar de Z600 is eigenlijk dezelfde, maar dan met klep en beter schermpje?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 18:53:
Hey mensen;),

Ik ben nieuw hier en heb ook een sony ericsson T610 en alleen heb ik een probleem.
Als ik een mms ontvang van iemand met een Nokia 7650 krijg ik in beeld nadat hij gedownload is: berichtformaat incorrect. En kan ik hem dus niet openen. Wat zou hier het probleem van kunnen zijn? Een paar weken geleden kon ik wel gewoon mmsjes van hem openen zonder problemen, maar nu opeens niet meer. Weet iemand wat ik hieraan kan doen??
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
-x- lianne
Welkom op GoT :)

Heb je al geprobeerd om iemand anders een mmsje naar jou phone te sturen? Of stuur zelf eens een mmsje. Als die namelijk wel goed worden ontvangen lijkt het mij dat de instellingen van die nokia niet meer goed staan.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 18:35:
als ie connected is moet je ook naar verbindingen > accesoires > pc control :)
ik heb me werkenlijk rot zitten zoeken in pccontrol en bluetoothmanager maar je bedoelde dus IN de mobiel zelf....

hij doetut :*)

maar jammer genoeg is de volume niet te regelen :(

maar wel kicken dit :*)

edit1: damn sappa... vergeet ik je te bedanken, bij deze dan....

weet iemand een adresje die SE flasht met nieuwste updates? en nog 1 andere vraag: heeft SE net als nokia een store waar je kan laten flashen/repareren enz?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 22:23:
[...]

ik heb me werkenlijk rot zitten zoeken in pccontrol en bluetoothmanager maar je bedoelde dus IN de mobiel zelf....

hij doetut :*)

maar jammer genoeg is de volume niet te regelen :(

maar wel kicken dit :*)
dat volume regelen vond ik ook jammer, maar dat kun je vast wel erin zetten mbv bijv een exe-bestandje voor volume omhoog en één voor voor volume omlaag
en wat ik ook miste was de mogelijkheid om winamp stop te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorrie ik kan geen exe bestanden schrijven. als jij er 1 kan schrijven, stuur het mij via mail en de maker van dit tooltje. misschien integreert hij het nog erin. ik ben nu ff de andere niet gratis linkje aan het proberen om te kijken of die veel meer kan.....

edit: tot nu toe zie ik nix over betalen...

edit1: activesync not found on this computer. setup cannot continue and will now exit......

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 22:37:
sorrie ik kan geen exe bestanden schrijven. als jij er 1 kan schrijven, stuur het mij via mail en de maker van dit tooltje. misschien integreert hij het nog erin. ik ben nu ff de andere niet gratis linkje aan het proberen om te kijken of die veel meer kan.....

edit: tot nu toe zie ik nix over betalen...

edit1: activesync not found on this computer. setup cannot continue and will now exit......
Ik kan het ook niet, maar er zijn bijvoorbeeld voor winamp plugins bijv play.exe prev.exe next.exe etc, als je die als applicaties instelt in pccontrol dan heb je bijvoorbeeld die functies, zoiets is er vast ook voor het volume
hoop dat je dit snapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oooooohhhwwwww..... ok ik snap!

die jeyo lijkt veel meer te kunnen als ik de begeleidende tekst moet geloven. ik denk dat ik om dat werkend te krijgen eerst microsoft smarthphone 2002/2003 moet hebben. right sappa?? en dat is dus wel trial? deze is iig gratis....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 22:29:
[...]

dat volume regelen vond ik ook jammer, maar dat kun je vast wel erin zetten mbv bijv een exe-bestandje voor volume omhoog en één voor voor volume omlaag
en wat ik ook miste was de mogelijkheid om winamp stop te zetten ;)
Met PcControl kun je wel het volume regelen maar je moet dan wel terug naar move Mouse en daar winamp kiezen. dan kun je via de +/- het volume regelen en uiteraard ook stop.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:34
Ik gebruik nu BTcontrol (http://www.meer-net.com/); Hiermee kan je een toets van je telefoon toekennen aan een 'gewone' toets. Heb mijn bt dongle nu in mijn HTPC gestopt, en het werkt verrukkelijk :D

enige min-punt, maar daar komt hopelijk wel een nieuwe versie voor/mee, is dat als mijn telefoon niet in de buurt is, of bt staat uit, en mijn htpc start op, dat ik dan alleen via de muis (en die wil ik weg hebben) of via een reboot connectie kan krijgen, dus ik hoop dat er een versie komt die iedere 30 sec voor een telefoon kijkt, als er geen verbinding is. (of zijn die er al?)

Nu ben ik helemaal blij met mijn t610 :D

[ Voor 4% gewijzigd door foske op 27-12-2003 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag een firmare update laten doen door zoon SESP. Maar ik kan nergens op de site vinden waar zoon service point is. Ik weet toevallig dat er eentje in haarlem zit, maar waar???. Ik kom zelf uit alkmaar...

wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
Er staat ergens in dit topic, en anders in 1 van de vorige een lijst met waar deze allemaal zijn... Of er ergens nog een link naartoe is, weet ik niet meer... ff wat doorspitten dus :)

(misschien handig om dit in het starttopic op te nemen, tis nu al zo vaak gevraagd...)

[ Voor 20% gewijzigd door foske op 27-12-2003 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 13:32:
ik wil graag een firmare update laten doen door zoon SESP. Maar ik kan nergens op de site vinden waar zoon service point is. Ik weet toevallig dat er eentje in haarlem zit, maar waar???. Ik kom zelf uit alkmaar...

wie kan mij helpen?
Was het maar waar. Er zit er echt geen een in Haarlem. De dichtsbijzijnde (voor Haarlem) zijn in Den Haag en Amsterdam. Ik denk dus dat je het best naar Amsterdam kan gaan. Maar je moet even SE bellen of mailen (kunnen het je zo vertellen).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil M@V schreef op 26 december 2003 @ 19:31:
[...]

Welkom op GoT :)

Heb je al geprobeerd om iemand anders een mmsje naar jou phone te sturen? Of stuur zelf eens een mmsje. Als die namelijk wel goed worden ontvangen lijkt het mij dat de instellingen van die nokia niet meer goed staan.
Ja dat heb ik ook geprobeerd en dat lukt wel allemaal goed. Volgens degene met die Nokia heeft hij aan zijn instellingen niks veranderd en kunnen andere mensen wel mmsjes van hem ontvangen, waarom ik dan niet?? heel vaag.. :?
Maar zou het ook niet aan mijn netwerk kunnen liggen? want dat hoorde ik weer van iemand anders. Ik heb t-mobile, en ik hoorde dat die niet alle mmsjes kon ontvangen. Weten jullie hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 16:53:
[...]

Ja dat heb ik ook geprobeerd en dat lukt wel allemaal goed. Volgens degene met die Nokia heeft hij aan zijn instellingen niks veranderd en kunnen andere mensen wel mmsjes van hem ontvangen, waarom ik dan niet?? heel vaag.. :?
Maar zou het ook niet aan mijn netwerk kunnen liggen? want dat hoorde ik weer van iemand anders. Ik heb t-mobile, en ik hoorde dat die niet alle mmsjes kon ontvangen. Weten jullie hier meer van?
Orange » T-Mobile
(T610 » T610) werkte pas iig nog niet, blijkbaar nog geen afspraken tussen T-Mobile en Orange
Die vriend van mij kreeg gewoon een SMSje dat ie m op internet kon bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
Ik weet dat mms nog niet helemaal werkt zoals het moet, ik heb er zelf ook al wel eens problemen mee gehad dat mensen geen mms van mij kon ontvangen. Hopelijk wordt dit snel 'gefine-tuned' en werkt het strax net zo als sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fossie schreef op 27 december 2003 @ 11:51:
enige min-punt, maar daar komt hopelijk wel een nieuwe versie voor/mee, is dat als mijn telefoon niet in de buurt is, of bt staat uit, en mijn htpc start op, dat ik dan alleen via de muis (en die wil ik weg hebben) of via een reboot connectie kan krijgen, dus ik hoop dat er een versie komt die iedere 30 sec voor een telefoon kijkt, als er geen verbinding is. (of zijn die er al?)
ik weet niet welk software je gebruikt om te connecten maar de meesten hier gebruiken bluemanager, die kijkt elke 10 minuten (is instelbaar) naar eventuele devices. echt handig noem ik dit niet want je krijgt dan een mededeling op het scherm dat er niets gevonden is en dat moet je dus wegklikken door op OK te drukken. ik moet nu zelf ook via muis de connectie aan en uit zetten.....
w-k-pieters schreef op 27 december 2003 @ 15:19:
Was het maar waar. Er zit er echt geen een in Haarlem. De dichtsbijzijnde (voor Haarlem) zijn in Den Haag en Amsterdam. Ik denk dus dat je het best naar Amsterdam kan gaan. Maar je moet even SE bellen of mailen (kunnen het je zo vertellen).
Den Haag? ech nie anders had ik dat wel geweten.... ik mail SE nog morgen omdat te vragen en nu ben ik het een beetje beu omdat ik hele dag al aan het proberen ben me plextor goed te krijgen. morgen maar weer.....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 17:53:

Den Haag? ech nie anders had ik dat wel geweten.... ik mail SE nog morgen omdat te vragen en nu ben ik het een beetje beu omdat ik hele dag al aan het proberen ben me plextor goed te krijgen. morgen maar weer.....
Nou volgens SE echt wel :P, dit is het adres:

Phoneshop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
070- 4271686

En in Amsterdam:

Teleworld
Kinkerstraat 66-70
1053 DZ Amsterdam
Tel: 020-4120113

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk dat is nou een interessante post, zou in de starttopic of FAQ moeten staan ja.

@w-k-pieters ik ga kijken op korte poten en hopenlijk staat daar echt een winkel dat alleen voor SE is. en kijken wat ik wijzer kan worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb n.a.v. http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=760 nogemaals geprobeerd een connectie te krijgen tussen TDK en T610 , maar nog steeds kan mijn feun niet gevonden worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het mogelijk is om hotmail via de t610 te checken. En wat zijn de instellingen als het kan
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe het zit mbt het ontvangen van e-mail met attachments.. (via vodafoon live)

Ik heb dus e-mails gestuurd (@home account ingesteld) met wat tunes en de telefoon ontvangt de e-mails perfect. Ik krijg een paperclipje te zien dat er attachments bij zitten , alleen de telefoon wil ze niet openen!! terwijl het gewoone ringtunes zijn!!

Ligt dit aan de t610? of ligt dit aan het feit dat Vodafone die optie met diens brakke software heeft uitgeschakeld??? Nogmaals, ik krijg een keurig paperclipje te zien en het zijn ook gewoon bestanden die de telefoon aankan... er is alleen nergens een optie om ze te saven/openen etc.. etc... :( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:58

4POX

Everybody is wired

bluetooth is toch een wereldwijde standaard ?

Of niet.

Want ik lees hier dat de ene USB bluetooth dongle wel werkt , maar de ander weer niet. Is het nu een groot risico om naar de winkel te gaan om een dongle te kopen om moet ik nu echt voor de merken gaan die ik hier lees ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben een hele topicserie over de T610: Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 6

Kijk die eens door (tip: plak "?limit=999" achter de topic-url, dan heb je alles op één pagina), en stel evt je vraag daar nogmaals.
Overigens... wat had je met een attachment willen doen? Er zitten niet echt applicaties op het toestel wat die attachments kan lezen.

lijkt me logisch , plaatjes en muziekjes en evt andere zaken versturen vanm de pc naar mijn foon ... (heb geen bt , of ir en zo kan je dat van ELKE WILLEKEURIGE pc doen als je dat wilt en ben je dus niet afhankelijk van hardware van derden... lijkt me erg raar als het niet kan ,daar je wel e0mails met attachments kan versturen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4POX schreef op 28 december 2003 @ 21:05:
bluetooth is toch een wereldwijde standaard ?

Of niet.

Want ik lees hier dat de ene USB bluetooth dongle wel werkt , maar de ander weer niet. Is het nu een groot risico om naar de winkel te gaan om een dongle te kopen om moet ik nu echt voor de merken gaan die ik hier lees ?
ja over het algemeen werken gewoon alle bluetooth dongles al hebben de A-merken vaak wat meer bereik en minder last van tussenliggende objecten.

echter zijn er ook produkten op de markt die het BT Logo dragen terwijl ze zich niet geheel aan de standard houden.

Correct me if i'm wrong

*edit*

ik ben trouwens vanaf morgen ook eindelijk in het bezit van zo'n toestelletje.
Eindelijk van dat andere rampentoestel (t68i) af

tenminste.. ik ga er vanuit dat er in de t610 geen fabricagefouten meer zitten zoals die van het snel losrakende contactje op de interne antenne van de t86i

dat toestel heeft meer tijd doorgebracht in een doos terug naar sony ericsson als in mijn broekzak... alles werkte verder goed.. alleen is het best handig als je met je toestel ook kunt bellen en smsen (en dat deed ie dus niet)

om een lange edit kort te houden.. met de t610 zijn dit soort problemen nog niet geconstateerd?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 00:03:
ik ben trouwens vanaf morgen ook eindelijk in het bezit van zo'n toestelletje.
Eindelijk van dat andere rampentoestel (t68i) af

tenminste.. ik ga er vanuit dat er in de t610 geen fabricagefouten meer zitten zoals die van het snel losrakende contactje op de interne antenne van de t86i

dat toestel heeft meer tijd doorgebracht in een doos terug naar sony ericsson als in mijn broekzak... alles werkte verder goed.. alleen is het best handig als je met je toestel ook kunt bellen en smsen (en dat deed ie dus niet)

om een lange edit kort te houden.. met de t610 zijn dit soort problemen nog niet geconstateerd?
Betreffende jouw T68i:

Jij heb zeker T-Mobile?

[ Voor 18% gewijzigd door Ginz op 29-12-2003 00:58 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
ohja over t-mobile:

met de sim van T-mobile moet ik steeds m'n sms geldigheid en type invoeren, met m'n oude telfort sim hoefde dit dus niet!! (dit in de T610)

De default waardes in de foon instellen helpt helaas niets.... Iets om tegen t-mobile te zeggen of doelloos en maar gewoon mee leren leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:54:
Ik heb n.a.v. http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=760 nogemaals geprobeerd een connectie te krijgen tussen TDK en T610 , maar nog steeds kan mijn feun niet gevonden worden :(
ik weet niet wat je fout doet. ik leg je enkele stapjes voor en dan moet je me maar vertellen wat je inderdaad gedaan hebt

• bluetooth van computer is geaktiveerd zonder foutmeldingen? je zou een icoon naast klokkie moeten zien
• bluetooth IN mobiel is ook handmatig geaktiveerd? je moet een icoon zien linksboven in je schermpje van je mobiel
• je hebt in configuratiescherm de TDK bluemanager opgezocht en gekeken welke compoorten hij gebruikt?
• je hebt toen de SE software die ook in configuratiescherm te vinden is die compoorten ingesteld?

ik hoor het wel hoe en wat....

@wessel99 zo te lezen heb je een kleine bug, zit niet veel anders op dan je mobiel te laten flashen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik krijg sinds kort af en toe de melding "gprs error".
Zo af en toe verschijnt de melding in beeld en blijft dan 1 á 2 seconden staan en dan gewoon weer terug naar het "bureaublad"

Het gebeurt gewoon als ik mn telefoon niet gebruik en op het bureau ligt.
Ook heb recentelijk ik geen verbindingsinstellingen gewijzigd.

Waar kan dit aan liggen en kan het kwaad?

Ik kan trouwens niet echt zeggen dat ik heel tevreden ben met het toestel.
Maar ik zal eens langs gaan voor een firmwareupgrade, misschien dat dat e.e.a. verhelp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gprs is alleen van je provider en alleen om te internetten via je mobiel. blijkbaar valt dat verbinding zo en nu dan weg?

waarom ben je niet tevreden, vertel eens? onthou wel dat niet alles aan het toestel ligt maar deels aan provider....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 10:48:
gprs is alleen van je provider en alleen om te internetten via je mobiel. blijkbaar valt dat verbinding zo en nu dan weg?

waarom ben je niet tevreden, vertel eens? onthou wel dat niet alles aan het toestel ligt maar deels aan provider....
Ja dat weet ik maar ik heb toch niet constant verbinding? Lijkt mij dat dat pas gebeurt als ik daadwerkelijk GPRS ga aanspreken.

Ik ben wat ontevreden omdat hij af en toe vastloopt (firmware moet dat wel kunnen fixen misschien), ik de menuutjes vaak omslachtig vind en er een aantal simpele dingen zijn die ik graag (als standaard) wil instellen maar die er niet in zitten (of ik kijk echt niet goed).
Zoals bijvoorbeeld met sms'en wil ik standaard dat ie op Multitap staat en niet T9, maar elke keer staat ie gewoon weer op T9. Ik heb alle menu's doorgespit maar ik kan die instelling niet vinden.
Ook wil ik eigenlijk kunnen instellen hoelang de backlight actief is, dat soort kleine dingen gaan een beetje irriteren. Schermpje is ook niet altijd echt lekker zichtbaar (onder een hoek/fel licht).
Ik heb het idee dat ik een toestel heb met een hoop toeters en bellen die ik niet echt nodig heb en dat het toestel op zich weinig voorstelt.
Tja en eigenlijk had ik toch liever een toestel met een klepje gewild maargoed dat ligt aan mij. ;)

Ik zit eigenlijk te denken om mn simkaart weer in mn Samsung a300 toestel te drukken en die te gebruiken tot het klepje ècht niet goed meer werkt. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ZAMoRANo schreef op 29 december 2003 @ 11:15:
[...]

Ja dat weet ik maar ik heb toch niet constant verbinding? Lijkt mij dat dat pas gebeurt als ik daadwerkelijk GPRS ga aanspreken.
Dit had ik ook met oude firmware. Met nieuwere versie niet meer.
Ik ben wat ontevreden omdat hij af en toe vastloopt (firmware moet dat wel kunnen fixen misschien), ik de menuutjes vaak omslachtig vind en er een aantal simpele dingen zijn die ik graag (als standaard) wil instellen maar die er niet in zitten (of ik kijk echt niet goed).
Zoals bijvoorbeeld met sms'en wil ik standaard dat ie op Multitap staat en niet T9, maar elke keer staat ie gewoon weer op T9. Ik heb alle menu's doorgespit maar ik kan die instelling niet vinden.
Vastlopen heb ik sinds mijn update ook geen last meer van.
Dat ie standaard op multitap staat is echt makkelijk in te stellen.
Open een nieuwe SMS.
Ga naar meer.
Invoermethode.
Multitap.
Et voila!
Ook wil ik eigenlijk kunnen instellen hoelang de backlight actief is, dat soort kleine dingen gaan een beetje irriteren. Schermpje is ook niet altijd echt lekker zichtbaar (onder een hoek/fel licht).
Ik heb het idee dat ik een toestel heb met een hoop toeters en bellen die ik niet echt nodig heb en dat het toestel op zich weinig voorstelt.
Het toestel stelt de toeters en bellen voor. Dat moet niet echt een verrassing zijn.....Als je die dingen allemaal niet nodig hebt, had je misschien beter een andere gsm kunnen halen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Shiver23 schreef op 29 december 2003 @ 11:26:

Vastlopen heb ik sinds mijn update ook geen last meer van.
Dat ie standaard op multitap staat is echt makkelijk in te stellen.
Open een nieuwe SMS.
Ga naar meer.
Invoermethode.
Multitap.
Et voila!
Dat doe ik dus elke keer maar de volgende keer dat ik sms is ie t weer vergeten en staat ie netjes weer op Multitap.
Het toestel stelt de toeters en bellen voor. Dat moet niet echt een verrassing zijn.....Als je die dingen allemaal niet nodig hebt, had je misschien beter een andere gsm kunnen halen.
Ja ik heb m eigenlijk ook alleen genomen omdat ik een nieuwe moest hebben en ik deze voor alleen de aansluitkosten van Vodafone Live meteen mee kon krijgen.

Maar het gaat niet om de toeters en bellen, het gaat om het feit dat het toestel buiten die toeters en bellen gewoon vrij matig lijkt. En dat vind ik een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hmm, dat met die SMS-instelling heeft dan misschien ook met de firmware te maken.
Bij mij blijft het gewoon staan.

Maar hoezo matig?
Geluidskwaliteit is prima.
Beltonen prima.
Trilfunctie goed.
Menustructuur misschien niet de allerbeste, maar ik kan alles snel vinden.
Degelijk design dat een stootje kan hebben.

Ik heb hiervoor een Nokia 8210 gehad en ik zou voor geen goud meer terugwillen.
Ook heb ik best wat andere toestellen in mijn handen gehad, maar als je kijkt naar functionaliteit en gebruiksgemak scoort de T610 echt wel hoog.

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 29-12-2003 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fossie schreef op 27 december 2003 @ 15:00:
Er staat ergens in dit topic, en anders in 1 van de vorige een lijst met waar deze allemaal zijn... Of er ergens nog een link naartoe is, weet ik niet meer... ff wat doorspitten dus :)

(misschien handig om dit in het starttopic op te nemen, tis nu al zo vaak gevraagd...)
mijn excuus :) Ik ben niet helemaal duidelijk geweest. In de startpost is de link dood naar Sony Ericsson Service Points. Ook op de website van SE is het niet meer te vinden. Ik heb SE ook gebeld, maar die waren telefonisch niet bereikbaar en om een paar duizend post door te spitten is best leuk, maar tijdrovend werk :)

Ik dacht aanvankelijk dat er één in haarlem zat, maar helaas dus.

Ik wil de nieuwe firmware graag erop hebben, want het gebeurd heel vaak dat de telefoon 1 toetsdruk ziet voor 2 toetsdrukken. Heel vervelend, daarom stuur ik ook soms lege smsies :(
Tevens schijnt de menu snelheid ook beter te gaan. Dat lijkt me wel heel fijn, want ik vind hem erg traag :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Kijk eens naar post nr 26 van dit deel....
Concerning your inquiry we would like to give you the following information:
Below you can find a list of all Sony Ericsson Service Locations you could =
visit to let your software updated.

EVIC Service & Repair Center
Voltaweg 12
6101 XK Echt
Tel: 0475-419941

Teleworld
Kinkerstraat 66-70
1053 DZ Amsterdam
Tel: 020-4120113

Bombeeck Antennes & Electronics
Hoogstraat 88-90
5615 PS Eindhoven
Tel: 040-2441834

Telecom Today
Oosterstraat 1
9711 NN Assen
Tel: 0592-330097

Reitsma Telecom
Ambachtsstraat 11C
3861 RH Nijkerk
Tel: 033-2460264

PhoneShop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel: 070-4271686

D en S Kantoor en Telecom Vakhandel
Lange Brugstraat 43
4811 WP Breda
Tel: 076-5217555

Society Technical Service STA B.V
Bohrweg 1
3208 Kp Spijkenisse
Tel: 0181-618444

R.C.S. Computer Systems
Oranjestraat 3
7651 EG Tubbergen
0546-623720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet nou niemand hoe het zit vwb mijn e-mail vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Weet iemand al waar ik de nieuwe firmware kan downloaden :?
Als dit illegaal is en dus hier niet mag zeg het dan ff keej :)
Is die eigenlijk al in de SESP's verkrijgbaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Je kan geen attachements ontvangen met je T610.
Het zal echt via IR of BlueTooth moeten gebeuren.
Of je moet vanaf je PC een MMS kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Shiver23 schreef op 29 december 2003 @ 11:39:
Hmm, dat met die SMS-instelling heeft dan misschien ook met de firmware te maken.
Bij mij blijft het gewoon staan.

Maar hoezo matig?
Geluidskwaliteit is prima.
Beltonen prima.
Trilfunctie goed.
Menustructuur misschien niet de allerbeste, maar ik kan alles snel vinden.
Degelijk design dat een stootje kan hebben.

Ik heb hiervoor een Nokia 8210 gehad en ik zou voor geen goud meer terugwillen.
Ook heb ik best wat andere toestellen in mijn handen gehad, maar als je kijkt naar functionaliteit en gebruiksgemak scoort de T610 echt wel hoog.
Bij een hoog gebruiksgemak hoort bij mij toch echt een goede interface. En de menustructuur is niet alleen vrij onhandig maar sommige functies missen/werken niet. Nou kan een firmware dit wel oplossen maar tenzij je dat zelf zou kunnen doen is dat toch wat onhandig.

Trilfunctie en geluid is gewoon, niet bijzonder maar ook niet slecht.

Oh en nog een klein minpuntje. Als je de battery echt leeg wil hebben krijg je de laatste dag om de zoveel minuten die melding dat ie leeg is. Die mag van mij ook weg en anders pas een melding als ie echt leeg is want ik hoef niet 's ochtends (en de rest van de dag om de 10 min.) al te weten dat 's avonds mn battery leeg gaat zijn.

Maar ja verder kan ik er mee bellen, sms'en en hij ziet er leuk uit. Het is geen slecht toestel maar er zitten naar mijn idee nogal wat minpunten aan (die evt. met een firmware upgrade verholpen kunnen worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 29 december 2003 @ 12:07:
Je kan geen attachements ontvangen met je T610.
Het zal echt via IR of BlueTooth moeten gebeuren.
Of je moet vanaf je PC een MMS kunnen sturen.
oke bedankt, het kan dus echt niet en het ligt niet aan vodasfone, maar aan de telefoon (althans de software erin)

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op 29 december 2003 @ 01:16:
ohja over t-mobile:

met de sim van T-mobile moet ik steeds m'n sms geldigheid en type invoeren, met m'n oude telfort sim hoefde dit dus niet!! (dit in de T610)

De default waardes in de foon instellen helpt helaas niets.... Iets om tegen t-mobile te zeggen of doelloos en maar gewoon mee leren leven?
ik heb ook t-mobile.. maar heb niet dat ik telkens de geldigheid etc moet invullen, bij mij werkt het wel om die waardes standaard ingesteld te hebben.
ligt misschien aan de sim-kaart? de sim die ik gebruik is nu al zon 4jaar oud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
  • Laatst online: 16-12-2021
sinds half juni heb ik een T610, tot nu toe ben ik er redelijk tevreden over. de minpuntjes ga ik niet opnoemen, dat heeft gewoon met persoonlijke voorkeuren te maken, en hij doet wat hij moet doen verder :)

maaaar, sinds een weekje wil hij niet meer zo goed laden :(
als ik 't ladertje er in duw, gaat hij braaf laden, maar zo gauw je de lader loslaat, stopt hij. het lijkt er dus op dat 't contactje niet goed meer is. heeft iemand nog andere ideeen?

maar zit dit nou in de telefoon of in de lader? en heeft iemand ervaring met de garantie service (heb m gekocht bij belcompany)

ik ga mn oude nokia 6510 maar weer uit de kast halen, en de T610 maar wegbrengen straks! *snik* ik zal 'm missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over de Sony Ericsson ICE-25 holster voor de T610... die kan ik dus echt nergens krijgen, alleen op koopjessite.nl, maar daar vind ik m veel te duur.
Bij belcompany en t-for-telecom waalwijk hebben ze deze niet en kunnen ze m ook niet bestellen, ook in den bosch hadden ze de holster niet :(
iemand een idee waar ik het nog zou kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 23:18

Chiron

Moderator Discord
Telfort shop in utrecht heeft ze

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ontdekt dat je als je vodafone live hebt , je wel attachments van e-mails kan openen, je moet dan alleen wel je emails bekijken vauit het live menu en hebt dan dus niet de keuze je eigen accounts in te stellen (alleen het vodafone account werkt daarin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 14:18:
Nog even over de Sony Ericsson ICE-25 holster voor de T610... die kan ik dus echt nergens krijgen, alleen op koopjessite.nl, maar daar vind ik m veel te duur.
kijk eens op www.stuntprijzen.net of mail ze. ik weet zeker dat zij goedkoper zijn dan koopjessite

@ivm een misverstand heb ik de tekst maar weer weggehaald ;)

@alle T610 bezitters: ik ben vandaag bij een SESP op korte poten in den haag geweest en heb ff een babbel gemaakt met de servicemedewerker. hij vertelde me dat je altijd gratis langskon komen voor een update van de software van de T610 zolang je garantie hebt. de huidige nieuwste software heeft hij vandaag op me mobiel gezet. ( ik ben vergeten hoe de code was? links links hekje rechts enz? zoek ik straks wel op ) hij vertelde dat met deze upgrade de problemen met de camera waren opgelost. hij vertelde me ook dat het KAN dat met een upgrade je de vodafonezooi kwijtraakt. hij kon deze ook weer erop zetten desnoods. ook voor T-mobile geldt dit.

ik heb de mobiel nog maar net een paar dagen en ik heb geen problemen ondervonden. wel merk ik dat de camera idd wat lichter is en wat sneller reageert dan voor de upgrade. ik had gehoopt op meer extra features zoals inzoomen en uitzoomen met de joystick (zoals bij nokia 6600) de helderheid en scherpte is bij nokia 6600 beter zag ik maar de T610 wint op zijn beurt weer van nokia 7250.

tot slot de dongle: ik heb vandaag weer een boel dongles gezien. meestal MSI of SITECOM. er viel 1 dongle op vanwege prijs en mogelijkheden. een MSI dongle dat eruit ziet als een fluorstift met bereik van 100 meter voor 40 euro bij MYCOM. is er iemand die dat te duur vind of juist een slecht product? ik zag ook een sitecom piepklein dongle voor 40 euro 10 meter bereik. is de sitecom beter dan msi of maakt het geen fok uit? ik weet dat de T610 10 meter bereik heeft maar als ik nu alvast een dongle koop met 100 meter bereik zal ik vroeg of laat wel voordeel mee hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zo een sitecom dongle gekocht, maar ik weet nog niet hoe die precies werkt. In de documentatie die ik heb gekregen staat alleen hoe je de software moet installeren.
Kan iemand mij helpen hoe ik connect met mijn telefoon want het lukt me echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 18:35:
[...]
ik had gehoopt op meer extra features zoals inzoomen en uitzoomen met de joystick (zoals bij nokia 6600) de helderheid en scherpte is bij nokia 6600 beter zag ik maar de T610 wint op zijn beurt weer van nokia 7250.
[...]
Bij een niet al te ouwe firmware kun je 'zoomen' (lees: resolutie veranderen) met de 1. Verder kun je nog nachtmodus veranderen met de 2 en met 3 geloof ik kun je wat effecten instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij ligt het aan dit:
er staat in de taskbar: ""Bluetooth Network, een van de netwerk kabels is niet aangesloten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

...

@alle T610 bezitters: ik ben vandaag bij een SESP op korte poten in den haag geweest en heb ff een babbel gemaakt met de servicemedewerker. hij vertelde me dat je altijd gratis langskon komen voor een update van de software van de T610 zolang je garantie hebt. de huidige nieuwste software heeft hij vandaag op me mobiel gezet. ( ik ben vergeten hoe de code was? links links hekje rechts enz? zoek ik straks wel op ) hij vertelde dat met deze upgrade de problemen met de camera waren opgelost. hij vertelde me ook dat het KAN dat met een upgrade je de vodafonezooi kwijtraakt. hij kon deze ook weer erop zetten desnoods. ook voor T-mobile geldt dit.

...
ga ik morgen ook maar ff langs, woon er toch vlakbij :)
je zei, zolang je garantie hebt, moet ik dat dan meenemen ofzo ? of een aankoopbewijs ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 18:53:
volgens mij ligt het aan dit:
er staat in de taskbar: ""Bluetooth Network, een van de netwerk kabels is niet aangesloten"
Dat hoort zo, is bij mij ook op mn notebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 18:53:
ga ik morgen ook maar ff langs, woon er toch vlakbij :)
je zei, zolang je garantie hebt, moet ik dat dan meenemen ofzo ? of een aankoopbewijs ? :?
ja ik vergat helemaal te vermelden dat je je aankoopbon mee moet nemen en dat is dus je bewijs van garantie en dat ie niet gejat is.
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 18:51:
Bij een niet al te ouwe firmware kun je 'zoomen' (lees: resolutie veranderen) met de 1. Verder kun je nog nachtmodus veranderen met de 2 en met 3 geloof ik kun je wat effecten instellen.
klopt ik zie het net, bedankt voor de tip! _/-\o_ :Y)

@The dragon: zie hieronder linkjes die je uitleggen hoe je dat moet instellen enz...

http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=760

http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=974

http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=1524

http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=650

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
[...]
@w-k-pieters je had ongelijk wat betreft den haag en amsterdam, er zijn veel meer ServicePoint van SE dan die 2. ik had een lijstje maar shiver23 is me voorgeweest en heeft hetzelfde adressenlijst als ik heb :(
offtopic:
Heerlijk geslapen :)

[ Voor 52% gewijzigd door Hoedje op 30-12-2003 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
[...]

kijk eens op www.stuntprijzen.net of mail ze. ik weet zeker dat zij goedkoper zijn dan koopjessite

@w-k-pieters je had ongelijk wat betreft den haag en amsterdam, er zijn veel meer ServicePoint van SE dan die 2. ik had een lijstje maar shiver23 is me voorgeweest en heeft hetzelfde adressenlijst als ik heb :(

ik heb de mobiel nog maar net een paar dagen en ik heb geen problemen ondervonden. wel merk ik dat de camera idd wat lichter is en wat sneller reageert dan voor de upgrade. ik had gehoopt op meer extra features zoals inzoomen en uitzoomen met de joystick (zoals bij nokia 6600) de helderheid en scherpte is bij nokia 6600 beter zag ik maar de T610 wint op zijn beurt weer van nokia 7250.

tot slot de dongle: ik heb vandaag weer een boel dongles gezien. meestal MSI of SITECOM. er viel 1 dongle op vanwege prijs en mogelijkheden. een MSI dongle dat eruit ziet als een fluorstift met bereik van 100 meter voor 40 euro bij MYCOM. is er iemand die dat te duur vind of juist een slecht product? ik zag ook een sitecom piepklein dongle voor 40 euro 10 meter bereik. is de sitecom beter dan msi of maakt het geen fok uit? ik weet dat de T610 10 meter bereik heeft maar als ik nu alvast een dongle koop met 100 meter bereik zal ik vroeg of laat wel voordeel mee hebben.
Ja is ook wel logisch dat je op vertoon van de aankoopbon gratis de nieuwe firmware erop krijgt.
Binnenkort ns kijken bij een SESP hier in de buurt (Teleworld op de Kinkerstraat denk ik) of ze dat ook logisch vinden. :)

Maar tot ik de nieuwe firmware heb ga ik weer mn oude A300 gebruiken.
Dan kijken we wel even of ik weer die T610 ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb hem al geconnect, gewoon ff opnieuw alles geinstalleerd.
Maar hoe send ik nu bijv een ringtone naar me telefoon.
ik heb het programma "Send File" gedownload, maar ik krijg een error
: Run-time error '429' ActiveX component can't create object

en dan sluit ie af. is er geen andere programma on files te zenden?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oooow het is al gelukt, kan gewoon met de sitecom meegeleverde software >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
is blij dat w-k-pieters goed geslapen heeft :Y)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
ik heb de T610 een goede 2 weken, en hij bevalt me enorm goed!
De standby tijd is echt enorm in vergelijking met de M50 van siemens :o)

Echter is de foon wel redelijk traag met berichten (openen en intikken) en blijft hij regelmatig hangen en is traag bij java-games. Dit redelijk vreemd, want bij mophun doet hij dit niet, terwijl mophun een aan games aangepaste java is (heb ik me laten vertellen?) Ook sluit soms de java-console niet af na een spelletje en moet ik de foon eens opnieuw opstarten om het weg te krijgen.

Normaal zouden een aantal van deze "bugs" opgelost moeten zijn met een software update, dus ben ik op zoek naar een service point. Helaas is de zoekoptie op de SE site verdwenen.(de links werken in ieder geval niet meer)

In een paar winkels hebben ze me al gezegd dat ze de gsm moeten opsturen naar se?

Als ik een mail stuur krijg ik alleen een auto-reply, maar voor de rest geen antwoord.
Kent iemand een service point en Belgisch-Limburg,
Liefst in de buurt van Hasselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanThijs schreef op 29 december 2003 @ 23:57:
Echter is de foon wel redelijk traag met berichten (openen en intikken) en blijft hij regelmatig hangen en is traag bij java-games.

Normaal zouden een aantal van deze "bugs" opgelost moeten zijn met een software update, dus ben ik op zoek naar een service point. Helaas is de zoekoptie op de SE site verdwenen.(de links werken in ieder geval niet meer)

Liefst in de buurt van Hasselt.
thijs thijs thijs toch!!!

10 posten geleden is een flinke waslijst aan winkels langsgekomen. lees stukkie terug en zoek de post van shiver23... en ja met een software upgrade moet je dat opgelost hebben ja.....

oke speciaal voor jou klik deze aan

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 07:39:
[...]

thijs thijs thijs toch!!!

10 posten geleden is een flinke waslijst aan winkels langsgekomen. lees stukkie terug en zoek de post van shiver23... en ja met een software upgrade moet je dat opgelost hebben ja.....

oke speciaal voor jou klik deze aan
Dat is nu juist het probleem,
het zijn enkel service points in Nederland (ja toch?), terwijl ik in België woon.
In ons landje moeten er toch ook SP's te vinden zijn of is het daar te klein voor?
Ik heb nog eens een mail riching SE geprobeerd, maar zonder resultaat (afgezien van een auto-reply)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
vanThijs schreef op 30 december 2003 @ 10:00:
[...]

Dat is nu juist het probleem,
het zijn enkel service points in Nederland (ja toch?), terwijl ik in België woon.
In ons landje moeten er toch ook SP's te vinden zijn of is het daar te klein voor?
Ik heb nog eens een mail riching SE geprobeerd, maar zonder resultaat (afgezien van een auto-reply)
Het makkelijkst is ze even op te bellen. Krijg je metteen een paar van de dichtstbijzijnde SE servicepoints (nr is 02-745 16 11).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
w-k-pieters schreef op 30 december 2003 @ 10:07:
[...]

Het makkelijkst is ze even op te bellen. Krijg je metteen een paar van de dichtstbijzijnde SE servicepoints (nr is 02-745 16 11).
Is dat het nummer voor België? Want ergens terug in het topic had nog iemand naar SE Nederland gebeld en daar kreeg hij geen gehoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanThijs schreef op 30 december 2003 @ 10:09:
Is dat het nummer voor België? Want ergens terug in het topic had nog iemand naar SE Nederland gebeld en daar kreeg hij geen gehoor?
probeer gwoon ff te bellen? :? niet geprobeerd is nooit raak geschoten....

bij echt geen gehoor bel je 1 van de SESP in nederland die ik al eerder heb gelinkt en vraag je naar een SESP in belgie. zij zullen jou echt verder moeten kunnen helpen.....

en trouwens als je SE mailt duurt het ongeveer 1 week voor je antwoord krijgtl. ( ik kreeg al 2 keer antwoord dus ik kan het weten :P)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 10:30:
[...]

probeer gwoon ff te bellen? :? niet geprobeerd is nooit raak geschoten....
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Nogmaals het nummer voor Belgie is 02-745 16 11 en voor Nederland is 0900 899 8318.

Ik heb nu twee maal naar het Nederlandse nummer gebeld en ik kreeg gewoon iemand aan de telefoon. Maar het kan best zijn dat ze nu wat slechter bereikbaar zijn vanwege de feestdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Ik heb gebeld,
het klonk veel minder professioneel dn dat ik verwacht had, maar na een tijdje kreeg ik toch de juiste informatie. Ik had ook gevraagd om een lijst te mailen van alle SP's in België, maar dat mocht ze niet doen :?

Misschien dat er nog mensen naar op zoek zijn, het adres is:

Sakal Mobile
Bergbeemdstraat 113
3600 Genk
089/35 78 88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik heb SE ook gemeeld of ze mij eens lijst kunnen meelen met alle SESP's van Nederland en Belgie.
Zodra ik die heb, zal ik die posten, en in de nieuwe startpost van het volgende deel (deel 7) posten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Ginz schreef op 30 december 2003 @ 12:23:
Ik heb SE ook gemeeld of ze mij eens lijst kunnen meelen met alle SESP's van Nederland en Belgie.
Zodra ik die heb, zal ik die posten, en in de nieuwe startpost van het volgende deel (deel 7) posten.
Ik vind het vreemd dat ze die lijst via de telefoon niet mochten geven, maar zouden ze dat via mail wel mogen/kunnen?

Overigens bergijp ik ook niet waarom de zoek functionaliteit van de site verdwenen is. Dat is toch een gebrek van service vind ik. :(

Voor de rest ben ik wel heel tevreden met de foon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet snap is waarom die mophun games niet bij mijn T610 werken. Doe ik iets verkeerd ofzo? want de gewone java games werken wel.

Please hellup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Welke mophun games?

Alles? Ook die standaard bij je phone zitten??

Mophun heb ik juist nog nooit problemen mee gehad.
Zijn eerder de java-games die moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
  • Laatst online: 16-12-2021
zo, zojuist voor 3 weken afscheid genomen van mijn 610...

en nou hopen dat ze 'm niet kwijtraken!
als t goed is krijg ik ook meteen een firmware update, ik heb nu nog de allereerste...
nou ja, over 3 weken meer nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 30 december 2003 @ 13:20:
Welke mophun games?

Alles? Ook die standaard bij je phone zitten??

Mophun heb ik juist nog nooit problemen mee gehad.
Zijn eerder de java-games die moeilijk doen.
Nee het zijn de mophun games van myt610.com. De java games van die site werken wel.

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik kan het hier niet proberen, maar welke fout krijg je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

OPROEP - OPROEP - OPROEP

Spannende tijden!!!!

Ispierings neem contact met mij op.

nigow@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Nee het zijn de mophun games van myt610.com. De java games van die site werken wel.

Enig idee?
Sommige games draaien ook niet op de emulator/standalone-activeX-popup-ding.
Dus het zal wel iets met die bestanden zijn.
Verder zit er op sommige games een tijdslot zodat je ze na een bepaalde periode niet meer kunt spelen.
Daar is uiteraard ook wel weer software voor omdat even te verhelpen. :X

Senile! Senile Oekaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
vanThijs schreef op 30 december 2003 @ 13:08:
[...]

Ik vind het vreemd dat ze die lijst via de telefoon niet mochten geven, maar zouden ze dat via mail wel mogen/kunnen?

Overigens bergijp ik ook niet waarom de zoek functionaliteit van de site verdwenen is. Dat is toch een gebrek van service vind ik. :(

Voor de rest ben ik wel heel tevreden met de foon ;)
De optie voor het zoeken naar een SESP is wel weg, maar je kan nog wel gewoon alle dealer zoeken, en dan zoeken naar de dealer met een Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/CWS31AFW_5781_35_0_1050.gif

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
WietBoer schreef op 30 december 2003 @ 16:31:
OPROEP - OPROEP - OPROEP

Spannende tijden!!!!

nigow@hotmail.com
Wat is er dan allemaal aan de hand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WietBoer schreef op 30 december 2003 @ 16:31:
OPROEP - OPROEP - OPROEP

Spannende tijden!!!!

nigow@hotmail.com
totaal nutteloze post. affijn voordat je nog meer gaat posten. KIJK in zijn profiel en wis en waarachtig je vind een mailadres en zelfs een IRC adres waar je hem naar hartelust kan mailen en/of IRCen. je bent al 1 jaar lid van GoT en dan verwacht ik dat je wel beter weet....

klik hierop---->[Verwijderde gebruiker]....

ergens las ik hoe de vork in de steel zit en ik begrijp nu dat je dit met opzet hier plaatst en op deze manier....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:31
Ik heb geen problemen met men T610 die ik sinds 2 weken en heb, en waarmee ik supergelukkig ben, maar ik vroeg me af of ik de nieuwste firmware heb...
Nu ben ik in het service menu geraakt en zie daar staan : R1L013 (ik vermoed dat dit de firmware code is?).
Is deze recent of zijn er nieuwere / betere firmware's beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de allernieuwste software is R4C003

ik denk dat je misschien op verkeerde plaats kijkt? in service menu op de SW-informatie en dan het allereerste wat je ziet linksboven aan.....

heb je hem 2 weken geleden gekocht uit de winkel of van iemand overgekocht??

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Ginz schreef op 30 december 2003 @ 17:12:
[...]

De optie voor het zoeken naar een SESP is wel weg, maar je kan nog wel gewoon alle dealer zoeken, en dan zoeken naar de dealer met een [afbeelding]
Ik heb eens gekeken,
dat is zo,
maar de lijst is niet heel erg accuraat, pas na de 3e keer vond ik het service point dat ze mij hadden aangewezen via de telefoon.
Wanneer ik echter verder zocht kwam ik op een service point uit waar ik 2 dagen geleden pas was geweest. Hier konden ze me vertellen dat ALLE se gsm's moesten opgestuurd worden.

Dus ofwel klopt de lijst niet helemaal, ofwel zijn ze bij se aan een reorganisatie bezig en zullen na verloop van tijd alleen nog maar firmware upgrades uitgevoerd worden be se zelf. :?

Edit: ook blijken er véél meer service points te zijn dan me via de telefoon is doorgegeven!

[ Voor 6% gewijzigd door vanThijs op 30-12-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
Ja, kijk op de juiste plaats :) is wel degelijk R1L013.
Heb hem 2 weken geleden hier in België in combinatie met een mobistar tempo (soort prepaid kaart) pakket, nieuw gekocht. Er zit wat software van hen op, zoals een thema, een beltoon, een screensaver en een afbeelding, voor de rest niets (vermoed ik). Misschien is men firmware een aangepaste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Schorre schreef op 30 december 2003 @ 23:53:
Ja, kijk op de juiste plaats :) is wel degelijk R1L013.
Heb hem 2 weken geleden hier in België in combinatie met een mobistar tempo (soort prepaid kaart) pakket, nieuw gekocht. Er zit wat software van hen op, zoals een thema, een beltoon, een screensaver en een afbeelding, voor de rest niets (vermoed ik). Misschien is men firmware een aangepaste versie?
Ik heb dezelfde gekocht,
met dezelfde firmware. Ik denk dat het een oude firmware is,
want ik zie geen sat. verschil als ik in cameramode naar links of rechts beweeg met de joystick. (Java is overigens ook wel best langzaam itt mophun)

[ Voor 1% gewijzigd door vanThijs op 31-12-2003 00:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanThijs schreef op 30 december 2003 @ 23:58:
Ik heb dezelfde gekocht,
met dezelfde firmware. Ik denk dat het een oude firmware is,
want ik zie geen sat. verschil als ik in cameramode naar links of rechts beweeg met de joystick. (Java is overigens ook wel best langzaam itt mophun)
dat van links naar rechts bewegen wist ik niet :> maar ik zie idd verschil, naar links wordt het zwart wit en naar rechts kleuriger. overigens denk ik dat jullie beiden een oude firmware hebben. kijk voor mij was het een makkie te upgraden omdat in mijn stad zo een SESP is en ik gelijk kon laten flashen.

voor jullie in belgie weet ik dat niet. vind het klote dat de service minder is. ik heb niets gehoord over het opsturen. weet je zeker dat ze je wel goed begrepen hebben? een flashupdate is binnen 5 minuten gedaan dus waarom zouden ze het opsturen? als het te ver is en je hebt toch al geen problemen, zo laten dan.....

@schorre (je post hieronder) ja het is gratis, neem je aankoopbon mee om garantie te tonen en dat ie niet is gejat.... veel voordelen is overdreven, de nieuwste update heeft een paar problemen weggewerkt waar jij misschien nooit last van zult hebben of misschien komt dat nog....

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 00:08:
[...]

dat van links naar rechts bewegen wist ik niet :> maar ik zie idd verschil, naar links wordt het zwart wit en naar rechts kleuriger. overigens denk ik dat jullie beiden een oude firmware hebben. kijk voor mij was het een makkie te upgraden omdat in mijn stad zo een SESP is. voor jullie weet ik dat niet. als het te ver is en je hebt toch al geen problemen, zo laten dan.....
Ik weet dat dicktbij men school er 1 is, dus ver gaan moet ik niet, maar heeft zo'n update echt veel voordelen en is het gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 00:08:
[...]

dat van links naar rechts bewegen wist ik niet :> maar ik zie idd verschil, naar links wordt het zwart wit en naar rechts kleuriger. overigens denk ik dat jullie beiden een oude firmware hebben. kijk voor mij was het een makkie te upgraden omdat in mijn stad zo een SESP is en ik gelijk kon laten flashen.

voor jullie in belgie weet ik dat niet. vind het klote dat de service minder is. ik heb niets gehoord over het opsturen. weet je zeker dat ze je wel goed begrepen hebben? een flashupdate is binnen 5 minuten gedaan dus waarom zouden ze het opsturen? als het te ver is en je hebt toch al geen problemen, zo laten dan.....
Het is niet zo ver (ongeveer 30km), maar ik vind het gewoon vaag. Deze middag had ik gebeld naar een sp, en daar konden ze wel upgrades doen.

Zouden sp's zijn die gewoon geen flasher hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt me sterk dat een ServicePoint niet eens een flasher heeft. ik denk dat je een ondeskundig iemand (stagair of zo?) aan de lijn kreeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 00:27:
het lijkt me sterk dat een ServicePoint niet eens een flasher heeft. ik denk dat je een ondeskundig iemand (stagair of zo?) aan de lijn kreeg....
Ik ben het in de winkel zelf gaan vragen.
Een vriend van me werkt in een telecom winkel en had me verteld dat als er 1 winkel bij ons in de buurt zou zijn, dat het daar moest zijn.
Ik ben er toen direct naar toe gereden.
Dus echt duidelijk is het allemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Updates van je firmware zijn alleen gratis als je "aantoonbaar" problemen hebt met je huidige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 31 december 2003 @ 09:56:
Updates van je firmware zijn alleen gratis als je "aantoonbaar" problemen hebt met je huidige versie.
bij mij was het geen probleem, hij zei garantie dekt dat gwoon. kijk sommige firmwares kunnen net wat meer, wat dan? wachten maar tot je een probleem krijgt?

of ik heb een toffe SPmedewerker gevonden die soepel is of ze zijn hier en daar wat moeilijk/streng....

1 van de posters reageert de joystick niet tijdens cameramodus van links naar rechts effect. dus aantoonbaar.
vanThijs schreef op 31 december 2003 @ 09:34:
Ik ben het in de winkel zelf gaan vragen.
Een vriend van me werkt in een telecom winkel en had me verteld dat als er 1 winkel bij ons in de buurt zou zijn, dat het daar moest zijn.
Ik ben er toen direct naar toe gereden.
Dus echt duidelijk is het allemaal niet
ik begrijp je niet helemaal nu? dus je bent in die winkel annex SESP niet geholpen? stond er wel een lichtbak binnen aan de muur met sonyericsson servicepoint? de reden was... ?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Je hoeft het niet te laten zien, maar als je symptomen kan beschrijven is het meestal al wel goed.

Er zijn sowieso een aantal SP's die niet zo soepel zijn hoor. En die standaard 35 euro vragen voor een update. Dan moet je nog moeite doen om het gratis te laten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 10:00:
[...]

ik begrijp je niet helemaal nu? dus je bent in die winkel annex SESP niet geholpen? stond er wel een lichtbak binnen aan de muur met sonyericsson servicepoint? de reden was... ?
Neen er stond geen lichtbak,
maar in de zoek functie op de site stond de winkel wel aangeduid met een schroevendraaiertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanThijs schreef op 31 december 2003 @ 14:17:
maar in de zoek functie op de site stond de winkel wel aangeduid met een schroevendraaiertje.
ze wilden je niet helpen? vertel eens wat meer? je kwam en liet je bon zien en toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

vanThijs schreef op 31 december 2003 @ 14:17:
[...]

Die schroevendraaiertjes klopt helemaal niets meer van op de SE site.
In Nederland zijn alleen de winkels die in de lijst staan een officieel SESP.
Voor Belgie: bel de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Shiver23 schreef op 31 december 2003 @ 14:27:
[...]

Die schroevendraaiertjes klopt helemaal niets meer van op de SE site.
In Nederland zijn alleen de winkels die in de lijst staan een officieel SESP.
Voor Belgie: bel de helpdesk.
Ik heb het gemerkt, via de site waren er 3 in mijn buurt(+/- 3km),
Maar de mevrouw aan de telefoon kon er mij maar 1 geven, en die lag op meer dan 30km!
ze wilden je niet helpen? vertel eens wat meer? je kwam en liet je bon zien en toen?
Ze vertelden me dat alle toestellen die ge'firmware-update'd moesten worden opgestuurd werden naar SE zelf. Dat ze geen updates konden uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanThijs schreef op 31 december 2003 @ 14:32:
Ze vertelden me dat alle toestellen die ge'firmware-update'd moesten worden opgestuurd werden naar SE zelf. Dat ze geen updates konden uitvoeren.
ok dat komt dan ook omdat zij geen officiele SESP zijn en dit baseer ik op shiver23 uitspraak. dan is het volstrekt logisch dat ze het moeten opsturen als zij toch al geen spullen voor hebben. maar breek je hoofd nu niet over.... zo lang je mobiel het goed doet heb je niet echt wat te klagen. jammer dat links en rechts in cameramodus niet werkt. maar verder is ie toch goed? en je komt vroeg of laat op je gemakjes toch een keer daar in de buurt, en dan ga je toch ff langs....?

relax en geniet van de oudjaarsavond. het komt allemaal wel goed :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 17:07:
[...]

ok dat komt dan ook omdat zij geen officiele SESP zijn en dit baseer ik op shiver23 uitspraak. dan is het volstrekt logisch dat ze het moeten opsturen als zij toch al geen spullen voor hebben. maar breek je hoofd nu niet over.... zo lang je mobiel het goed doet heb je niet echt wat te klagen. jammer dat links en rechts in cameramodus niet werkt. maar verder is ie toch goed? en je komt vroeg of laat op je gemakjes toch een keer daar in de buurt, en dan ga je toch ff langs....?

relax en geniet van de oudjaarsavond. het komt allemaal wel goed :Y)
Dat had ik ook voor mezelf al besloten, maar toch bedankt.
Voor iedereen een geweldig oudejaar & spetterend (figuurlijk bedoeld) nieuwjaar! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ginz.... het is een belg en hij praat over SESP IN belgie....

offtopic:
ben bril aan het kopen......

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 18:52:
[...]

ginz.... het is een belg en hij praat over SESP IN belgie....
Als je naar ondere scroll, dan zie je dat daar ook alle SESP's in België bij staan.!

-

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.