Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 6

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.178 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Battery-klepje verwijderen.
Rubber dopje naast de camera verwijderen.
Spiegeltjesdopje plaatsen.
Klepje erop.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tommey nou als je nou even wacht op mijn antwoord van ES, ik heb hun gevraagd welke dongle ze me aanraden, en die spiegel moet je rechts naast de camera plaatsen, daar zit een zwart vlak en dat haal je dus eruit, met die spiegel zie je jezelf als je een foto maakt

(grappig voorval: me makker vroeg gisteren waar die glimmend ding naast de camera voor diende, ik antwoorde kort ow voor de camera, hij zei: ooohw ..... HEEJ hij is stuk ? ik zeg huh hoezo? ja ik zit te drukken en te drukken maar gebeurd niets.... )

@shiver heb je een grotere variant van je avatar? ik wilde die uploaden naar mijn T610 maar hij is niet schermvullend.....

@ aan alle T610 bezitters, welk programma/middel gebruiken jullie voor het uploaden/downloaden en bijwerken van je T610?

wie heeft ook de master reset gedaan? wie heeft de display inmiddels vervangen?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

SYQ schreef op 19 december 2003 @ 14:38:
mensen heel kort vraagje. ik kan aan een t610 vodafone versie komen, geen simlock of wat dan ook. maar wel zon logo op de toestel dus.. is deze net zoals de tmobile logo weg te krassen????
het heeft haast :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:41

Ad Hox

N/A

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 14:47:
@tommey nou als je nou even wacht op mijn antwoord van ES, ik heb hun gevraagd welke dongle ze me aanraden, en die spiegel moet je rechts naast de camera plaatsen, daar zit een zwart vlak en dat haal je dus eruit, met die spiegel zie je jezelf als je een foto maakt
Ja ik wil best wachten hoor :) Maar ik heb nu toch al een IRdA (dongle?)...en die werkt niet, dus ga toch voor een BT kaartje...maar ik wacht nog wel even op je antwoord :)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij wel. Heb zelfs de t-mobile versie gehad, maar als ze het net zo gedaan hebben als bij vodafone in duitsland dan moet het gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

de tmobile versie heb ik ook gehad, logo wegkrassen was een eitje met een scheermesje. nou ja, ik ga er gewoon voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ad Hox schreef op 19 december 2003 @ 15:05:
Ja ik wil best wachten hoor :) Maar ik heb nu toch al een IRdA (dongle?)...en die werkt niet, dus ga toch voor een BT kaartje...maar ik wacht nog wel even op je antwoord :)

Bedankt!
IRdA dongle? :? is die dongle infrarood? ik kom ook maar net kijken in de donglewereld, ik heb er 1 geleend die op usb past en volgens mij is het een radiofrequentie? en wat is een BT kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht zelf nog even met het kopen van BT, ik wil een PCMCIA kaartje, ik hou niet van uitstekende dingen achter mijn laptop :P

Alleen is zo'n PCMCIA kaartjes iets van €70, dus ik wacht even tot ik binnen ben met betfair.com :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op 19 december 2003 @ 15:08:
de tmobile versie heb ik ook gehad, logo wegkrassen was een eitje met een scheermesje. nou ja, ik ga er gewoon voor
ik heb het met een suikerklontje gedaan. Ging perfekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 15:24:
[...]

ik heb het met een suikerklontje gedaan. Ging perfekt
:? :?

eerst nat gemaakt ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee gewoon heel zachtjes eroverheen. Wel even de tastatuur afdekken vanwege de rommel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 15:12:
[...]

IRdA dongle? :? is die dongle infrarood? ik kom ook maar net kijken in de donglewereld, ik heb er 1 geleend die op usb past en volgens mij is het een radiofrequentie? en wat is een BT kaartje?
BT = Bluetooth
Ik weet niet wat een dongle is :P ik dacht dat dat algemene term is ofzo voor ontvangers (dus ook IRdA). Ik heb dus gewoon een COM1 aansluiting met daaraan een IR portje. Ik weet niet hoe dat heet, maar ik zal het geen dongle maar een IrDA port noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie voor foto van mijn dongle de topic:[rml][ dongle] lastig drivers/update bluemanager te vinden, why?[/rml]/

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 15:33:
nee gewoon heel zachtjes eroverheen. Wel even de tastatuur afdekken vanwege de rommel ;)
hmm grappig :) je hebt het nu wel over de vodafone versie neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 17:54

Nitai

Live the life you love.

Ad Hox schreef op 19 december 2003 @ 15:34:
[...]

BT = Bluetooth
Ik weet niet wat een dongle is :P ik dacht dat dat algemene term is ofzo voor ontvangers (dus ook IRdA). Ik heb dus gewoon een COM1 aansluiting met daaraan een IR portje. Ik weet niet hoe dat heet, maar ik zal het geen dongle maar een IrDA port noemen :)
een dongle is een hardwarematige aanhangsel :)
in de vorm van een paralelle, seriele en usb aansluiting...

denk aan beveiligingstoepassingen, geheugen, en dus ook communicatie (BT, WiFi etc.)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee de t-mobile versie. Van de vodafone versie weet ik alleen van een duits forum dat het ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel067 schreef op 19 december 2003 @ 10:19:
[...]

Volgens mij zijn er nogal wat risico's verbonden aan die 13 sec. truc. Op
http://forum.myt610.net/ heb ik er een en ander over gelezen, ze hadden daar ook nog een andere manier om je geheugen compleet leeg te maken: http://forum.myt610.net/viewtopic.php?t=1839. Als je het mij vraagt is er teveel kans dat er iets fout gaat. Daar heb ik geen zin in dus.
Dat heb ik dus ook gelezen... En ondanks dat ik wel alle instellingen van mijn provider op papier heb gezet, vind ik het toch een beetje link.

Dan maar wat minder ruimte!
Ik heb een Trust Bluetooth-adapter en daarmee zet ik alles wat ik niet meer gebruik over op m'n pc. Wil ik thema's wisselen of foto's wisselen, dan moet het maar zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hier ook al eens de vodafone plaatje op de achterkant van de T610 weg weten te gummmen met de zogenaamde "pennegum"???
als iemand een andere mogellijkheid weet om het weg te halen is ie altijd welkom omt het te vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden waarom die infrarood niet werkt, is dat een tv kaart wordt geleverd met een 'infrarood-receiver' en geen IRDA adapter. Die infrarood receiver heeft alleen een sensortje die ontvangt en kan dus niet zenden.
Dat is iig bij mijn tv kaart zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 17:38:
heeft iemand hier ook al eens de vodafone plaatje op de achterkant van de T610 weg weten te gummmen met de zogenaamde "pennegum"???
als iemand een andere mogellijkheid weet om het weg te halen is ie altijd welkom omt het te vertellen...
IK!

Ik heb het logo van Vodafone op de voorkant verwijderd met mijn NAGEL !! :)

Op de achterkant had ik een vierkant logootje, op de voorkant stond er VODAFONE (+ tekentje van Vodafone)

Voorzichtig wegkrassen met je nagel gaat ook prima... Misschien eerst je nagel even vijlen zodat er een scherp hoekje aan komt.

Bij mij ging het prima en ik heb 0,0 krasjes!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 17:38:
Ik zou zeggen probeer het met terpetine of zo

[ Voor 12% gewijzigd door Mavvie op 19-12-2003 17:56 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil M@V schreef op 19 december 2003 @ 17:55:
[...]

Ik zou zeggen probeer het met terpetine of zo
Zou ik persoonlijk niet doen... Het is aluminium en misschien wel gespoten aluminium dus je houdt dan lelijke vlekken over denk ik...

Waarom moeilijk doen met chemische goedjes als het ook met je eigen nagel kan??
Je moet even zorgen dat je grip hebt (nagel moet een beetje scherp zijn) maar daarna gaat het prima...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een t610 van vodafone, met een mesje heel lichtjes overheenschrapen en het gaat erzelf vanaf, wel niet te hard anders beschadig je het aluminium. Daarna de rest wat overblijft met nagellakremover weghalen of aceton en ben je verlost van die vodafonelogos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een boel T610 bezitters hebben gepost lees ik maar niemand gaat in op mijn vraag:

welk programma/middel gebruiken jullie voor het uploaden/downloaden en bijwerken van je T610?

wie heeft ook de master reset gedaan? wie heeft de display inmiddels vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb masterreset gedaan, geen display vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 19:08:
een boel T610 bezitters hebben gepost lees ik maar niemand gaat in op mijn vraag:

welk programma/middel gebruiken jullie voor het uploaden/downloaden en bijwerken van je T610?

wie heeft ook de master reset gedaan? wie heeft de display inmiddels vervangen
Wat bedoel je precies met up- en downloaden en bijwerken?
Ik gebruik Theme Creator Pro 3G in combinatie met Photoshop 7.0 om themes te maken (zie onder)

Afbeeldingslocatie: http://www.kimskie.com/Screenshot_FFWD.jpg

Verder gebruik ik een Trust Bluetooth-adapter om alle gegevens van telefoon naar pc te verzenden en andersom. Werkt prima...

Resetten heb ik niet gedaan, omdat ik het te link vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 19:16:
heb masterreset gedaan, geen display vervangen
en HOE heb je die masterreset gedaan? ik heb al 3 keren fabriekstinstellingen gedaan en snel snel hup hup naar die afbeelding van die bloemetje om het weg te halen maar steeds staat er kan niet verwijderen.... ik neem aan dat JIJ de 13 seconden truuk heb gedaan?

@kimskie dat ziet er heel gaaf uit, senks voor de uitleg en het showen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 20:34:
[...]

en HOE heb je die masterreset gedaan? ik heb al 3 keren fabriekstinstellingen gedaan en snel snel hup hup naar die afbeelding van die bloemetje om het weg te halen maar steeds staat er kan niet verwijderen.... ik neem aan dat JIJ de 13 seconden truuk heb gedaan?

@kimskie dat ziet er heel gaaf uit, senks voor de uitleg en het showen...
Je bedoelt dus dat je je toestel helemaal 'schoon' wilt hebben?
als het goed is dan blijven die roos en die bloem over;
Eerst alles resetten (fabrieksinstellingen), daarna je telefoon tot de laatste byte volgooien totdat deze zelf meld dat deze vol is, daarna een contact aanmaken met een afbeelding erbij, als je die dan probeert te koppelen aan je account dan komt die ook steeds met het bericht dat ie vol is. gewoon negeren en met de backbutton teruggaan. Dan komt ie vanzelf met de melding dat ie het plaatje niet kan laden en dan kan je hem dus verwijderen. Pak wel eerst die roos en bloem eerst en dan pas de rest, want zodra er plaats vrij is dan komen die thumbnails weer tevoorschijn. (die zitten nl onder de 1 Kb)
Hiermee heb ikzelf mijn toetstel ook vrijgemaakt van die irritante plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de instellingen voor GPRS via T-Mobile?

En weet iemand de standaard blokkeringscode?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

standaard is het 0000 (4 nullen dus)

@viper8 dat probeerde ik daarstraks ook alleen er stond wel nul bytes bij beschikbaar uiteindelijk maar geen meldingen van "deze mobiel is vol", als ik bij thema kijk is alleen de test.thm, test1.thm, test2.thm gelukt en de overige tot en met test22.thm niet :?

ik heb een kladblokje gemaakt met AAAAAAAAAAAAAAAA erin totdat ik er 1 had van ruim 2 Mb en de overige waren 5 bytes enz( en de extensie verandert naar THM)

affijn het is een los toestel dus hij is niet zo erg vervuild met troep van een provider, alleen de ringtones + bloempjes mogen eruit

de rare gezichtjes plus klokkie, dat verwijderen lukt nog wel

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 17:54:
[...]

IK!

Ik heb het logo van Vodafone op de voorkant verwijderd met mijn NAGEL !! :)

Op de achterkant had ik een vierkant logootje, op de voorkant stond er VODAFONE (+ tekentje van Vodafone)

Voorzichtig wegkrassen met je nagel gaat ook prima... Misschien eerst je nagel even vijlen zodat er een scherp hoekje aan komt.

Bij mij ging het prima en ik heb 0,0 krasjes!! :)
tis me ook gelukt om met een suikerklontje (!) het geheel te verwijderen, dus klepje + logo voorop. alleen enig idee hoe ik het vodafone troep eruit kan halen. ze hebben het werkelijk vol mee gestopt, bij elke optie zit wel een vodafone + sonyericcons linkje. zwaar irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 17:53:
De reden waarom die infrarood niet werkt, is dat een tv kaart wordt geleverd met een 'infrarood-receiver' en geen IRDA adapter. Die infrarood receiver heeft alleen een sensortje die ontvangt en kan dus niet zenden.
Dat is iig bij mijn tv kaart zo
Daar heb je inderdaad een goed punt, dit zal ook wel bij mij zo zijn. De software werkt helaas niet met Windows 95 dus de IR (die overigens wél werkt) kan ik niet op mijn laptop gebruiken. Dat wordt een BT kaart aanschaffen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ad Hox op 20-12-2003 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op 20 december 2003 @ 01:28:
[...]

tis me ook gelukt om met een suikerklontje (!) het geheel te verwijderen, dus klepje + logo voorop. alleen enig idee hoe ik het vodafone troep eruit kan halen. ze hebben het werkelijk vol mee gestopt, bij elke optie zit wel een vodafone + sonyericcons linkje. zwaar irritant
haha, ja waar een suikerklontje wel niet goed voor kan zijn he? :P

Maar je hebt wel gelijk... ik heb ook heel veel dubbele links: 2 thema's, 2 ringtones, 2x Sony-Ericsson... enz.

Je moet echt oppassen dat je niet per ongeluk de verkeerde aanklikt, anders maakt ie alweer meteen verbinding met Vodafone Live! Hebben ze volgens mij gewoon expres gedaan, zodat je je vergist en zij weer aan je verdienen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 12:08:
[...]

haha, ja waar een suikerklontje wel niet goed voor kan zijn he? :P

Maar je hebt wel gelijk... ik heb ook heel veel dubbele links: 2 thema's, 2 ringtones, 2x Sony-Ericsson... enz.

Je moet echt oppassen dat je niet per ongeluk de verkeerde aanklikt, anders maakt ie alweer meteen verbinding met Vodafone Live! Hebben ze volgens mij gewoon expres gedaan, zodat je je vergist en zij weer aan je verdienen |:(
yeah tnx ! :) en te denken dat ik de tmobile versie heb verwijderd met een scheermesje hehe. en het vodafone versie zit er vol mee ja :X tijdelijke oplossing is gewoon gprs instellingen wijzigen zo niet verwijderen.

nu nog de software er proberen af te gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de originele firmware eropgezet, veel mooier als die vodafoneshit. Van mij hadden ze die echt niet hoeven te veranderen. Die originele icoontjes van SonyEricsson zijn toch veel mooier..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ook ik heb een T610 uit Singapore laten meenemen die beplakt was met vodafone stickers (die er binnen 5 minuten af waren :) ). Maar ook ik wil die vodafone shit in het menu, wallpapers, profielen etc er af hebben. Ik zit niet eens bij vodafone en ook al zou ik er bij zitten dan wilde ik het ook niet >:) . Is de enige oplossing hiervoor de winkel voor een firmware (her)installatie? En kan dat zomaar? Of wat zijn de kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 18:42:
Ik heb de originele firmware eropgezet, veel mooier als die vodafoneshit. Van mij hadden ze die echt niet hoeven te veranderen. Die originele icoontjes van SonyEricsson zijn toch veel mooier..............
je bedoelt: je heb je mobiel geflashed? hoe deed je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 19:53:
[...]

je bedoelt: je heb je mobiel geflashed? hoe deed je dat dan?
Heb ik bij een adresje laten doen, samen met unlocken om het compleet te maken ;).
Dus ik heb em origineel laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 18:42:
Ik lees overal op internet dat speciaal met codafone software problemen zijn om die te verwijderen met een simpele firmware installatie, het icoontje linksboven blijft ' vodafone live' en de profielen voor gprs etc blijven ook, klopt dat?

Mijn icoontjes zijn overigens wel allemaal hetzelfde als de originele.

Kun je die 'vodafone live icon niet editen (het adres wat er achter hangt bedoel ik)?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 19:59:
[...]

Heb ik bij een adresje laten doen, samen met unlocken om het compleet te maken ;).
Dus ik heb em origineel laten maken.
Eh waar was dat adresje... provincie (anders wordt die arme jongen helemaal gek van de emailtjes die die krijgt ;)).

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 21-12-2003 17:36 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
w-k-pieters schreef op 20 december 2003 @ 20:08:
[...]

Eh waar was dat adresje... (plaatsnaam, provincie ofzo...)
Dit zal misschien door een modje als 'warez-request' aangezien kunnen worden.

Als ik jou was zou ik die vraag verwijderen, en hem dan via MSN/ICQ/meel aan hem vragen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 20:00:
[...]

Ik lees overal op internet dat speciaal met codafone software problemen zijn om die te verwijderen met een simpele firmware installatie, het icoontje linksboven blijft ' vodafone live' en de profielen voor gprs etc blijven ook, klopt dat?

Mijn icoontjes zijn overigens wel allemaal hetzelfde als de originele.

Kun je die 'vodafone live icon niet editen (het adres wat er achter hangt bedoel ik)?
met die originele firmware erop zie je helemaal niks meer van die vodafone. weet niet over welk icoontje je het hebt (linksboven?). Nadat je die nieuwe firmware op je telefoon hebt laten zetten dan kan je zelf de instellingen van vodafone invoeren. die 'livebutton', rechtsonder zie is dan weg en is een snelkoppeling geworden voor BT aanzetten, notities en IR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook de vodafone versie van de t610 en ik wil ook nou echt van al die vodafone shit af maar moet ik dan naar een Sonyericsson Servise Point??? en vervangen ze daar ook de software want ik heb nog de R1 zoveel...
dus als iemand mij mischien een adres kan geven van een SonyEricsson Service Point in de buurt van Tilburg...als het hier niet op het forum mag dan plz naar mun email redmasters7@hotmail.com
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:31

4POX

Everybody is wired

Iedereen heeft het nu over geheugen leeghalen. Maar het is nu onduidelijk wat jullie nu precies bedoelen. Hebben jullie het nu over een speciale vodafone of t-mobile versie of geldt dat voor elke SE uitvoering. DUs ook de originele ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

wie weet nog een pagina met opsomming van coole progs voor de t610??

offtopic:
dus geen download links naar eventuele illegale progs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.myt610.net
daar staan wel wat dingetjes op die handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

t610.net ken ik ja, maar der staan maar 2 programmas op.
hey het valt me nu pas op. je hebt rechtsonder "MEER" staan terwijl je een vodafone versie hebt zeg je.. hoe heb je dat geflikt???? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
help!!! kan ineens niet meer smssen?!

Heb even mijn sim in een ander toestel gedaan en daar werkte het wel :?

Heb telfort en smscentrale staat goed ingevuld. Verder staat ook het geheugen lang niet vol dus ik snap niet waar het aan ligt :?

Iemand enig goed advies?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

is er ook een mogelijkheid dat er met de T610 gemsn-ed kan worden? Zegmaar dat je naar een site gaat zoals www.mijnmessenger.nl en dan inloged? Want www.mijnmessenger.nl kan je niet gebruiken omdat deze te groot is. Of is er een applicatie die je op de T610 kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
bohdi schreef op 21 december 2003 @ 19:15:

[knip]

Het is gewoon mogelijk om een mobiel te "unbranden". Maar lees zelf op http://www.ik-hem-maar-niet-geqoute.com
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je naar een site link waar veel illegale en gekraakte programma's op verkrijgbaar zijn.

Als ik jou was zou ik je link verwijderen, een modje meelen of het mag, en hem daarna eventueel weer plaatsen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
"Ik heb geen kaas gegeten van Telefoons" (T-610)
Maar..

Kun je internetten/wappen/Grps'en via zo'n Bluetooth dongle?

Als zo'n Dongle aangsloten zit op je Pc met I-net , dan kan toch je Telefoon gebruik maken van je bandbreedte?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 23:18

Chiron

Moderator Discord
nee

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een T610 en heb ook een abbo lopen bij vodafone maar ik heb die mobiel los gekocht of eigenlijk gekregen bij het verlengen van mijn abbo. bij mij staat er ook "meer" rechtsonder. als er vodafone op dat ding had gestaan had ik hem geweigerd....

er reageren nog altijd mensen met een T610 maar (bijna) niemand verteld welk proggie ze gebruiken voor de T610?

edit: deze dongle is geleend en dus moet ik zelf er 1 hebben. ik heb een boel dongles gezien en wat ik weten wil is bijv een TDK (bekend van cassetebandjes) dongle kost 50 euro en eenzelfde dongle als ik nu heb wordt van 75 naar 50 euro aangeboden op internet en nog 1 andere dongle voor 59 euro dat worldphone bluetooth usb adapter heet. kortom een boel dongles met een boel uiteenlopende software. welke hebben jullie en welke zouden jullie me aanraden en waar moet ik op letten? moet ik class 1.1 nemen of 2.0 of maakt dat toch nix uit?

wat betreft het weghalen van domme plaatjes en ringtones, das alleen om extra ruimte te krijgen. ik heb het opgegeven iig, want na battery eruit gehaald te hebben of opnieuw een fabrieksreset gedaan te hebben is alles weer terug, ik dacht dat ik er voorgoed ervan af zou zijnmaar dus niet

Anderen hebben troep van vodafone erin zitten en die hebben pas echt wat te klagen....

tot slot: het zou gaaf zijn als je mobiel kon inloggen op de computer (dus niet andersom want dat kan dan wel) terwijl het op internet zit, dat zou een stuk sneller zijn met downloaden en als echte voordeel ook nog gratis.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

MSN is mogelijk. Dit is al meerdere malen genoemd in het topic. Lees het nou even door. Sommige vragen zijn echt al zo vaak gesteld.

MrTweak: Welke software heb je het nou over?
Als je de bluetooth-software van je dongle hebt geinstalleerd kan je via die software ook in je telefoon "browsen" om plaatjes, thema's, ringtones e.d. erin te zetten of eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 01:39:
edit: deze dongle is geleend en dus moet ik zelf er 1 hebben. ik heb een boel dongles gezien en wat ik weten wil is bijv een TDK (bekend van cassetebandjes) dongle kost 50 euro en eenzelfde dongle als ik nu heb wordt van 75 naar 50 euro aangeboden op internet en nog 1 andere dongle voor 59 euro dat worldphone bluetooth usb adapter heet. kortom een boel dongles met een boel uiteenlopende software. welke hebben jullie en welke zouden jullie me aanraden en waar moet ik op letten? moet ik class 1.1 nemen of 2.0 of maakt dat toch nix uit?
Kijk maar eens in mijn startpost.

T610 mini-FAQ

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey kan iemand mij vertellen wat nieuwste software versie is?? ik heb namelijk zelf nog de R1L013..en mun phone is uit week 28...best gedateerd dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

R3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet daar nog verder iets achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 21 december 2003 @ 22:30:
[...]

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je naar een site link waar veel illegale en gekraakte programma's op verkrijgbaar zijn.

Als ik jou was zou ik je link verwijderen, een modje meelen of het mag, en hem daarna eventueel weer plaatsen.
Ik besefte het te laat :) Hij is al weggehaald. Mijn excuses :o :o Stond er in al mijn naiviteit niet bij stil dat er op die site inderdaad ook dingen staan die niet door een aantal regels komen die hier gelden. Voor de mod die hem verwijderd heeft, bij deze nogmaals mijn nederige excuus _/-\o_ . Zal niet meer gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:31

4POX

Everybody is wired

Shiver23 schreef op 22 december 2003 @ 08:53:
MSN is mogelijk. Dit is al meerdere malen genoemd in het topic. Lees het nou even door. Sommige vragen zijn echt al zo vaak gesteld.
Niet gevonden.

Kun je ook vertellen waar ?
"Ik heb geen kaas gegeten van Telefoons" (T-610)
Maar..

Kun je internetten/wappen/Grps'en via zo'n Bluetooth dongle?

Als zo'n Dongle aangsloten zit op je Pc met I-net , dan kan toch je Telefoon gebruik maken van je bandbreedte?
Andersom moet toch wel kunnen ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4POX schreef op 22 december 2003 @ 14:13:Niet gevonden. Kun je ook vertellen waar ?
hier
4POX schreef op 22 december 2003 @ 14:13:Andersom moet toch wel kunnen ?
Ja dit kan, via de interne modem van je T610. Deze kun je laten connecten via bluetooth, IR of datakabel met je computer.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 22 december 2003 @ 10:35:
Kijk maar eens in mijn startpost.

T610 mini-FAQ
heb gelezen maar er wordt alleen verwezen naar een MSI bluetooth in de pricewatch, verder nix. daar vraag ik niet keer op keer om?

@ shiver23:ik vroeg je wat in een eerdere post, je leest hem zelf ook niet goed, de software die bij mijn dongle zat werkt nog wel maar ik kan de afbeelding pas bekijken als het OP mijn computer staat. de meegeleverde software bij de mobiel werkt niet, in eerdere posts kon je dat lezen.............

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Leg dan nog eens uit welke software je precies bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 22 december 2003 @ 15:07:
Leg dan nog eens uit welke software je precies bedoelt?
zo precies mogelijk:

bij mijn usbdongle meegeleverde software is XTNDConnect Blue Manager 3.1 (de laatste nieuwste versie) vind het proggie de mobiel bij het openen van zichzelf. het kan geen afbeeldingen weergeven, enkel de file namen. ik moet het kopieren naar de harde schijf en dan pas kan ik ze bekijken. verder houdt hij de blue connectie vast waardoor de mobiel bluetooth niet uitwilt ( optie is wazig omdat het bezig is ) en dat houdt ie desnoods dagen vol. enige oplossing is de software echt killen door rechtsonder naast klokkie afsluiten te kiezen en niet voor sluiten in proggie zelf. dan pas is de bluetooth connectie eindelijk verbroken.

bij mijn T610 meegeleverde software is: SE MMS en SE image editor en Dial-Up Networking Wizard. alle 3 vinden zij bij openen een paar keren een T610 op verschillende COMs maar dan krijg ik een eindresultaat met een veldje waaruit ik 1 mobiel moet kiezen. echter dat veld is leeg/blanco en ik kan nix kiezen dus de OK knopje is wazig en niet te gebruiken dus, het enige wat ik nog kan aanklikken is annuleren. als je erna het programma nog 100 keren opent krijg je steeds weer hetzelfde als ik daarnet beschreef, de 3 programma hebben amper wat om in te stellen, ik kan geen com toewijzen of afwijzen enz. de Dial UP Networking zoekt bij openen steeds de MS outlook die ik niet heb en ook niet wil gebruiken.....

daarom vraag ik keer op keer: wie heeft welke dongle en welke programmaatje? ik wil er oa 1 met meer mogelijkheden zoals het eenvoudig maken/beindigen van verbinding, afbeeldingen gelijk kunnen zien, afbeeldingen manipuleren, een eigen thema maken, mms creeren. zoals gezegd heb ik een paar dongles gevonden van verschillende merken maar ben bang dat de bijgeleverde software waardeloos is, over de dongle zelf maak ik me niet zo een zorgen de kwaliteit zit wel goed....

oke nog duidelijker kan ik niet zijn om 6 uur smorgens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 04-09 17:50
Ik heb gisteren een MSI Dongle gekocht.
Het werkt pefect.
Eerder in deze Topic werd er een link neergezet dat Bluetooth drivers van MSI bevat, die heb ik dus geinstalleerd.

Heb al Thema's/Ringtones/Foto's/mms etc geupload naar mijn telefoon.

Ik denk als je Thema's/Foto's/sync OL Applz/mms maakt met de meegeleverde software van SE, kun je het verzenden met de dongle.

Hij zet de bestanden automatisch op z'n plek.

Het beindigen van de verbinding werkt bij mij wel goed.

Bij de MSI dongle zit wel een CD bij, maar die heb ik nog niet geopend.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 05:56:
daarom vraag ik keer op keer: wie heeft welke dongle en welke programmaatje?
Ik heb de goedkoopste genomen die ik kon vinden: een WLinx voor 29 euro. Bijgeleverd een CDtje met drivers, en verder gebruik ik XTNDConnect van SE.
ik wil er oa 1 met meer mogelijkheden zoals het eenvoudig maken/beindigen van verbinding, afbeeldingen gelijk kunnen zien, afbeeldingen manipuleren, een eigen thema maken, mms creeren.
Afbeeldingen gelijk kunnen zien, bedoel je daarmee dat je je foto's wil bekijken terwijl ze op de telefoon staan? Dat zou inhouden dat je elke keer als je verbinding maakt, 'ie alle plaatjes moet gaan binnenhalen. Zal wel even duren voordat je ze allemaal op je scherm krijgt. Afbeeldingen manipuleren? Kan je daar niet veel beter een 'echt' grafisch pakket voor gebruiken? Thema's kan je maken met het gratis verkrijgbare programmaatje Theme Creator Pro 3. MMSjes heb ik nooit gemaakt op de compu, maar daar zijn ook gewoon programmaatjes voor van SE. Wil je nu specifiek al die functies in 1 programma? Waarom?
zoals gezegd heb ik een paar dongles gevonden van verschillende merken maar ben bang dat de bijgeleverde software waardeloos is, over de dongle zelf maak ik me niet zo een zorgen de kwaliteit zit wel goed...
Ik heb niet het idee dat je met de ene bluetooth dongle driver meer kan bereiken dan de andere. Die maakt slechts de verbinding. Het gaat toch om de software die je daarnaast gebruikt, en die krijg je niet bij de dongle.
moet ik class 1.1 nemen of 2.0 of maakt dat toch nix uit?
Als je hem alleen met je t610 gaat gebruiken, heb je aan class 1.1 genoeg, aangezien je t610 ook class 1.1 is (bereik 10 meter). Class 2 heeft een bereik van 100 meter, maar dat moeten beide apparaten ondersteunen (wat je t610 dus niet doet). Als je die dongle ook nog gaat gebruiken voor bijvoorbeeld een draadloos LAN, kan je beter voor de class 2 gaan.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
JanPedaal schreef op 23 december 2003 @ 10:57:
Als je hem alleen met je t610 gaat gebruiken, heb je aan class 1.1 genoeg, aangezien je t610 ook class 1.1 is (bereik 10 meter). Class 2 heeft een bereik van 100 meter, maar dat moeten beide apparaten ondersteunen (wat je t610 dus niet doet). Als je die dongle ook nog gaat gebruiken voor bijvoorbeeld een draadloos LAN, kan je beter voor de class 2 gaan.
Het is juist andersom:

[center]Bluetooth Classes range:[/center]
Bluetooth Class:
Class 1
Class 2
Class 3

[center]Bluetooth Classes:[/center]
Product naam:
Telefoons:
SonyEricsson T610
SonyEricsson P800
SonyEricsson Z1010
Nokia 6230
Nokia 6310i
Nokia 6600
Bluetooth Dongles:
MSI
MyCom
SiteCom

[ Voor 56% gewijzigd door Ginz op 23-12-2003 11:52 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@janpedaal Afbeeldingen gelijk kunnen zien, bedoel je daarmee dat je je foto's wil bekijken terwijl ze op de telefoon staan?

dat als er verbinding is door middel van Bluetooth bijv ik op mijn monitor van de computer kijk dat ik de afbeeldingen gelijk kan zien, nu kan ik alleen filenames aflezen en niet de afbeeldingen bekijken, wil ik 1 bepaald fotootje bewaren op HDD dan moet ik in de mobiel opzoeken welk nr of naam deze had of alle afbeeldingen naar harde schijf verplaatsen voor die ene foto

Thema's kan je maken met het gratis verkrijgbare programmaatje Theme Creator Pro 3.

oke

MMSjes heb ik nooit gemaakt op de compu, maar daar zijn ook gewoon programmaatjes voor van SE.

die proggies van SE werken dus niet bij mij....

Wil je nu specifiek al die functies in 1 programma? Waarom?
gemak?

Ik heb niet het idee dat je met de ene bluetooth dongle driver meer kan bereiken dan de andere. Die maakt slechts de verbinding. Het gaat toch om de software die je daarnaast gebruikt, en die krijg je niet bij de dongle.
ik heb het dan ook niet over de driver maar de meegeleverde software BIJ een dongle en bij deze dongle kreeg ik XTNDConnectManager. dat is het enige wat nog werkt met de T610. de andere 3 SE proggies kan ik niet gebruiken om 1 of andere vage reden en dat beschreef ik de vorige keer al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 11:21:
@janpedaal Afbeeldingen gelijk kunnen zien, bedoel je daarmee dat je je foto's wil bekijken terwijl ze op de telefoon staan?

dat als er verbinding is door middel van Bluetooth bijv ik op mijn monitor van de computer kijk dat ik de afbeeldingen gelijk kan zien, nu kan ik alleen filenames aflezen en niet de afbeeldingen bekijken, wil ik 1 bepaald fotootje bewaren op HDD dan moet ik in de mobiel opzoeken welk nr of naam deze had of alle afbeeldingen naar harde schijf verplaatsen voor die ene foto
Is dat niet gewoon een kwestie van je weergave van de directory aanpassen in je windows?
Dit heeft volgens mij niets met specifieke software te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 11:21:

[knip]

ik heb het dan ook niet over de driver maar de meegeleverde software BIJ een dongle en bij deze dongle kreeg ik XTNDConnectManager. dat is het enige wat nog werkt met de T610. de andere 3 SE proggies kan ik niet gebruiken om 1 of andere vage reden en dat beschreef ik de vorige keer al
Wel degelijk.

Deze driver heb ik laatst gedownload, en die werkt beter dan de bijgeleverde driver van mijn MSI BT dongle.

Deze ondersteund bijvoorbeeld wel de voice-gateway profile.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 02:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

BlueTooth software is modulair opgebouwd. Dat merk je aan de "profiles" die ondersteund worden, zoals bijvoorbeeld de audio gateway, ftp, ser. comm. etcetera. Bij de dongles, die meestal de software stack van Widcomm gebruiken, merk je dat Widcomm steeds meer profielen ondersteund - vervolgens moeten de fabrikanten die implementeren, meestal is het zo dat de nieuwste versies meer profielen ondersteunen en dus meer kunnen. Zo is het bij de Widcomm drivers pas sinds een half jaar zo dat de audio gateway ondersteund wordt!

Daarnaast hebben je andere BT apparaten ook ondersteuning nodig voor de profielen. Het ontwikkelen/in licentie nemen van een software stack voor een bepaald profiel kost geld en dus zijn vaak niet alle mogelijke profielen ondersteund, ook omdat het bijvoorbeeld weinig zin zou hebben als je T610 het HID profile zou ondersteunen (Human Interface Device, oftewel: zo'n Microsoft of Logitech BlueTooth keyboard en muis kun je dus niet op je telefoon gebruiken). Ook mijn Palm ondersteunt HID niet en daar is het weer best jammer van ;)

Veel van de functies van een profile zitten al in de stack zelf. Network access bijvoorbeeld wordt geheel door Widcomm geregeld (zodat ik met mijn Palm, via BlueTooth, via mijn PC Internet op kan). Een paar dingetjes zijn duidelijk services op een hoger nivo: bijvoorbeeld PC Control is niet een standaard BT profile of zo, maar maakt wel gebruik van het BT ser. comm. profiel.

Kortom de gebruikte drivers maken een wereld van verschil en bij iedere nieuwe Widcomm versie is het weer spannend te zien wat er nu weer aan nieuwe functies toegevoegd zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 23 december 2003 @ 11:44:
Is dat niet gewoon een kwestie van je weergave van de directory aanpassen in je windows?
Dit heeft volgens mij niets met specifieke software te maken.
pfffffft al 3 posts en nog wordt ik niet begrepen. hieronder een screendump, vertel me ff wat voor afbeelding de 1e,2e,3e,4e enz is en wie of wat erop staat? kun je dat niet zien? waarom niet? omdat het een icoon is en geen voorbeeldweergave. en ik heb het hele programma gehad dus het zit er gwoonweg niet in! dus moet ik het eerst naar harde schijf verplaatsen voor ik het kan zien. en nee dus nix met windows te maken of drivers.....

Afbeeldingslocatie: Http://www.myimager.com/uploads/XTND_62234110139_6110.JPG

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Pfffft, we proberen je te helpen hoor!

Het kan gewoon niet, wat je wilt.

Calm down tweak! Here, have some coffee

[ Voor 75% gewijzigd door Shiver23 op 23-12-2003 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 23 december 2003 @ 17:59:
Pfffft, we proberen je te helpen hoor!

Zet die dir eens op details?
Als dat niet werkt kan het niet.

Calm down tweak! Here, have some coffee
zegggg dat dan gelijk ipv me 3 uitgebreide posts te laten schrijven.....

ok tijd voor koffie.. :)

edit: details uiteraard geprobeerd, dan krijg je grootte, en nog wat dingen maar geen afbeeldingweergave....

edit2: gebruik jij de SE programmaatjes niet?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een t610 met het menu in vodafone stijl, en er zit ook een vodafone tabblad.
Als ik bij wap profielen vodafone live wil weghalen kan ik heb menu niet selecteren want het is beveiligd.
Hoe krijg ik dit allemaal weg, want ik heb er een tmobile kaart in en wap via T-zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 17:52:
ik heb een t610 met het menu in vodafone stijl, en er zit ook een vodafone tabblad.
Als ik bij wap profielen vodafone live wil weghalen kan ik heb menu niet selecteren want het is beveiligd.
Hoe krijg ik dit allemaal weg, want ik heb er een tmobile kaart in en wap via T-zones.
Via de officieele manier niet.

Via de niet officieele manier kan het wel, maar daar mogen wij het helaas hier niet over hebben.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

en weg is vodafone! zoals eerder aangekaart mag dit eigenlijk niet, maar boeie :)

(het kan dus wel)

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

SYQ schreef op 24 december 2003 @ 21:02:
en weg is vodafone! zoals eerder aangekaart mag dit eigenlijk niet, maar boeie :)

(het kan dus wel)
heb je dat met die kabel gedaan die ze noemen ? of gewoon via een dongle ofzo ?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:40

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Heeft iemand zijn t610 al werkend laten communiseren met mozilla mail ipv outlook?

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• Christiano007
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

* Christiano007 vraagt zich af of de Z600 niet beter is dan de T610

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

Ik heb nu eindelijk een T610 _/-\o_
Nu heb ik er meteen een TDK bluetooth adapter erbij gekocht.
De installatie hierval lukt prima en kan ook connectie met mijn T610 krijgen.
Vervolgens heb ik de software die bij de T610 zit geinstalleerd. Nu probeer ik te synchroniseren, maar krijg iedere keer de melding dat mijn telefoon niet gevonden kan worden :?

Is dit een bekend probleem icm een TDK bluetooth adapter???

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 20:25:
Ik heb nu eindelijk een T610 _/-\o_
Nu heb ik er meteen een TDK bluetooth adapter erbij gekocht.
De installatie hierval lukt prima en kan ook connectie met mijn T610 krijgen.
Vervolgens heb ik de software die bij de T610 zit geinstalleerd. Nu probeer ik te synchroniseren, maar krijg iedere keer de melding dat mijn telefoon niet gevonden kan worden :?

Is dit een bekend probleem icm een TDK bluetooth adapter???
misschien domme opmerking, maar heb je bluetooth op je telefoon wel aanstaan...??

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

DoD Cerberus schreef op 25 december 2003 @ 20:29:
[...]

misschien domme opmerking, maar heb je bluetooth op je telefoon wel aanstaan...??
Yup...want via de standaard geinstalleerde driver van de TDK kan ik wel connectie krijgen naar mijn T610.

Maar zodra ik de bijgeleverde software van SE wil gebruiken krijg ik de melding dat ie geen connectie (unable to detect phone) kan maken.

*EDIT*

Ik draai als OS Windows 2000 Professional met SP4

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 22:37 ]

Verwijderd

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj.... dat probleem heb ik dus ook!!!
als je teruggelezen had had je gezien dat ik alleen de software kan gebruiken die bij de dongle zat. de SE software kan niet konnekten of de T610 vinden.

ikke Xp proffesional met alle updates....

• Mavvie
Je moet een COM port aan je telefoon vast binden. Dat is volgens mij de oplossing

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Juistem, kijk in het Configuratiescherm, daar zou Option Phone Monitor moeten staan, dan bij com poorten kijken en de poort die je in je BT dongel software heb geselcteerd hier ook aan de telefoon binden, dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 23:55:
Juistem, kijk in het Configuratiescherm, daar zou Option Phone Monitor moeten staan, dan bij com poorten kijken en de poort die je in je BT dongel software heb geselcteerd hier ook aan de telefoon binden, dan zou het moeten werken.
hier wist ik niets van... ik heb hem gevonden maar welk com moet ik toewijzen dan? in de dongle staan 4 dingen:

*Port DUN = COM4
*Port FAX = COM6
*Port LAN = COM5
*Port SERIAL = COM3

de ES software stond nog op COM 1 en 2

edit: ik heb terug gelezen en vond 1 postje vaniemand die zei dat je serial moest instellen. dus de rest gebruik ik niet klopt dat? wat is DUN eigenlijk en kan je met FAX soms via dongle faxen? LAN is voor ....?

edit2: de T610 is nu eindelijk gevonden zegt de imageprogramma. sluit ik de XTND af dan heeft de imageprogramma geen verbinding meer. oke overnieuw gedaan en beide programma aangeklikt en opengelaten en dan wil ik als proef 1 plaatje uploaden, dat klokkie draait zoveel keren rond en dan beng foutmelding plaatje is niet succesvol overgezet. en daarna lukt het ineens 1 keer wel. ik druk annuleren en doe het nog 1 keer om te kijken of het klopt. nee hoor weer beng foutmelding. pfffffffffffttttt..... kon SE nu echt niet betere software dan dit geven dat voor zowel whizkiddies als nOObz geschikt zou moeten zijn??

edit3: ik heb trouwens de laatste nieuwste updates van image en mms van SE gedownt, behalve een mooie uiterlijk verder nix veranderd

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Waar is mijn oude maatje "Ispierings" gebleven?

En wat is dat voor een flut #SonyEricsson channel op IRC?

R4C003 is uit (Dat Wordt Weer Terminatoren),
dit is ook de firmware van de nieuwe T630.

check:

http://www.howardforums.c...2BT610+%2Bnew+%2Bfirmware

En R6B003 lees ik net.

[ Voor 45% gewijzigd door WietBoer op 26-12-2003 03:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen vodafone shit of wat dan ook op mijn T610 maar er zijn extra features zoals video opnemen en zoomfunctie (als dat al zo is, is nergens bevestigd maar alvast deze vraag he). dus ik wil weten of er in den haag adresjes zijn die dit flashen? gebruik eventueel mijn mailadres om te antwoorden.

ik lees trouwens op die engelse site iets over winamp besturen met deze mobiel???? :| wie kan me iets meer vertellen daarover?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 09:36 . Reden: ik vond mijn post ineens niet volledig genoeg. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 23:55:
Hmmm...ik heb via Option Phone Monitor de juiste COM poort (waar mijn BT dongle opzit) op status enabled gezet. Tevens reserved op yes gezet.

Wat ik tevens vreemd vind is dat de extra software TDK om o.a. je telefoonnummers bij te werken mijn telefoon ook niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Iemand in de buurt van Tilburg die m'n foon wil terminatoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 08:04:
ik heb geen vodafone shit of wat dan ook op mijn T610 maar er zijn extra features zoals video opnemen en zoomfunctie (als dat al zo is, is nergens bevestigd maar alvast deze vraag he). dus ik wil weten of er in den haag adresjes zijn die dit flashen? gebruik eventueel mijn mailadres om te antwoorden.

ik lees trouwens op die engelse site iets over winamp besturen met deze mobiel???? :| wie kan me iets meer vertellen daarover?
jah, met jeyo remote (www.jeyo.com), kun je bijna alles op je comp vanaf je telefoon mee besturen. is alleen wel trial versie, anders moet je ervoor betalen.

er is ook nog een gratis proggie, ongeveer hetzelfde.. ik zoek het wel ff op

-edit-
proggie gevonden, heet pc control, kun je vanaf hier downloaden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 16:05 . Reden: proggie gevonden! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op 26 december 2003 @ 12:20:
jah, ik zoek ook iemand in omgeving den haag, die nieuwe firmware op mn t610 kan zetten :? evt tegen kleine vergoeding ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op 26 december 2003 @ 12:20:
ik zoek eigk ook zoon iemand in de buurt van tilburg...dus als iemand kan helpen???
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 16:03:
[...]

jah, met jeyo remote (www.jeyo.com), kun je bijna alles op je comp vanaf je telefoon mee besturen. is alleen wel trial versie, anders moet je ervoor betalen.

er is ook nog een gratis proggie, ongeveer hetzelfde.. ik zoek het wel ff op

-edit-
proggie gevonden, heet pc control, kun je vanaf hier downloaden :)
Ik heb het ook gedownload op mn notebook
Vervolgens geinstalleerd
Bluetooth COMpoort ingeschakeld (COM6)
dan staat er een bluetooth verbinding in het scherm van mn T610
Dan start ik PC Control
PCControl connect op COM6, vervolgens staat er bij PCControl: connected
Maar in Applicaties vind ik geen applicatie om mn pc te bedienen :?
wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 18:25:
[...]

Ik heb het ook gedownload op mn notebook
Vervolgens geinstalleerd
Bluetooth COMpoort ingeschakeld (COM6)
dan staat er een bluetooth verbinding in het scherm van mn T610
Dan start ik PC Control
PCControl connect op COM6, vervolgens staat er bij PCControl: connected
Maar in Applicaties vind ik geen applicatie om mn pc te bedienen :?
wat doe ik fout?
als ie connected is moet je ook naar verbindingen > accesoires > pc control :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 18:35:
[...]

als ie connected is moet je ook naar verbindingen > accesoires > pc control :)
_/-\o_ lol 8)7
Thanks zal t strax ns proberen ;)

& hij doet t :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen;),

Ik ben nieuw hier en heb ook een sony ericsson T610 en alleen heb ik een probleem.
Als ik een mms ontvang van iemand met een Nokia 7650 krijg ik in beeld nadat hij gedownload is: berichtformaat incorrect. En kan ik hem dus niet openen. Wat zou hier het probleem van kunnen zijn? Een paar weken geleden kon ik wel gewoon mmsjes van hem openen zonder problemen, maar nu opeens niet meer. Weet iemand wat ik hieraan kan doen??
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
-x- lianne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Heb btw via marktplaats voor 89 euro 8)7 een gloedjenieuwe "Zanon" (klinkt als een tank van oost-tscjechische makelaardij) BT-10 carkit gekocht. Helemaal nieuw in (verder witte) doos, met ISO-stekker gekocht!

Ideaal, gewoon de iso-stekker waar je speakers je radio in gaan loshalen, deze stekker ertussen, microfoon opplakken (heb 'm zelf linksboven aan m'n raamstijl gehangen) en het bedieningspaneel (met knoppen voor opnemen/ophangen, volume zachter, volume harder en voicedial) op m'n dashboard geplakt (draadjes uiteraard netjes weggewerkt) en gaan met die banaan!

1x pairen door een knopje 2 sec in te houden op het apparaat, code 1234 (kan dus alleen in die 10 sec dat je het apparaat in pair mode zit, ik was ook al bang dat iedereen zomaar m'n carkit kon pairen 8)7 ) en hij werkt perfect!

Carkit gaat aan als je de motor start, en eventuele gesprekken die je dan aan het voeren was gaan meteen over de speakers! Je radio hoeft niet eens mute te ondersteunen, daar de isostekker die je ertussen plaatst een dimmer heeft (in de bluetooth control box), en hij dan zelf het geluid versterkt over je speakers!

Er zit ook een losse speaker bij (heb ik niet gebruikt) waarmee je hem via een 12v lijntje (geschakeld aan je contact) als "standalone" kunt gebruiken, maar met die iso stekker was het lekker plug & Play!

voor 89 euro (nog niet de prijs van zo'n stom oortje) echt een prima investering, en geen ruis of galm of niets!

Ik gok dat die kerel er nog wel meer heeft (heb die van mij van de week opgehaald, en de ad staat er sinds november??):

http://www.marktplaats.nl...%3Fq%3Dbluetooth%2Bcarkit

Afbeeldingslocatie: http://static.marktplaats.nl/fotos/telecommunicatie/carkitsoverig/5375.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Ik heb dat Float's Mobile Agent (FBA) en daar zit ook zn optie op dat als je van je pc vandaan gaat dat dan je pc een bepaalde activiteit doet. Heeft iemand dit al werkend gekregen? Want als ik namelijk dit inschakel en ik loop van mijn pc af dan doet hij nix behalven disconnecten als de afstand te ver wordt.

Twitter | Linkedin

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.