"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Je bedoel gewoon www.gsmphonesource.de ?w-k-pieters schreef op 10 december 2003 @ 21:42:
Ze zijn daar errug goedkoop, zeker met de huidige dollar koers. Helaas zijn ze daar nu wel uitverkocht. De verzendkosten zijn helaas weer vrij hoog. Ik heb het nu besteld (ook beeldschermpje) in Duitsland. Als alles goed gaat, zal ik eventjes de naam vermelden...
-
- Hij is mooi
- Maar erg snel op de knoppen reageren doet ie niet
- Intuitieve bediening, maar als je vergelijkt op hoe veel knoppen je moet drukken in vergelijking met een Nokia voordat je daadwerkelijk een sms de deur uit hebt moet je toch even aan je oren krabben
- Jammer dat ie geen speakerfunctie heeft
Misschien klinkt het geheel wat negatief maar ik ben gewoon ook heel kritisch. Ik heb 'm samen met een Plantronics Bluetooth handsfree set en dat werkt heel fijn. Voor de rest bevalt het toestel prima en ben ik eens benieuwd of deze het langer uithoudt dan z'n Nokia-broertjes (waar ik minder over te spreken was).
Ik heb het euvel nog nergens eerder beschreven zien staan. Maar een defect ccd lijkt me zeker een garantiekwestie. Een nieuwe foon krijg je niet zo snel aangezien een winkel/leverancier gewoon de kans moet krijgen het probleem bij het toestel zelf op te lossen. Op hoge poten een nieuwe eisen zal je dus niet helpen...JanPedaal schreef op 08 december 2003 @ 20:24:
Ik heb een probleem. Ben er net achter gekomen dat ik een "dode pixel" in mijn camera heb... Of zou het een klein putje zijn in het cameravenstertje?
Het is me nooit eerder opgevallen maar terugkijkend naar oudere foto's heeft 'ie er altijd al ingezeten... Dit is op zich wel een reden om een nieuwe foon te eisen, of niet?
Zijn er meer mensen die dit gehad hebben?
Voor dode pixels bestaan marges, of dat ook geldt voor ccd's weet ik niet, maar met één dode pixel zul je echt moeten leren leven. Dat is niet genoeg namelijk.JanPedaal schreef op 08 december 2003 @ 20:24:
Ik heb een probleem. Ben er net achter gekomen dat ik een "dode pixel" in mijn camera heb... Of zou het een klein putje zijn in het cameravenstertje?
Het is me nooit eerder opgevallen maar terugkijkend naar oudere foto's heeft 'ie er altijd al ingezeten... Dit is op zich wel een reden om een nieuwe foon te eisen, of niet?
Zijn er meer mensen die dit gehad hebben?
[afbeelding]
Gezien het feit dat het 2 maanden geduurd heeft voordat ik hem überhaupt ontdekte, is dat op zich geen probleem... Op de display zie je hem sowieso niet omdat het onder de softkeys zit. Verder is 1 pixel ook niet moeilijk weg te photoshoppen. 't Is alleen een beetje jammer. Ik wist gewoon niet dat die ccd's ook dode pixels konden hebben.epoman schreef op 11 december 2003 @ 13:41:
Voor dode pixels bestaan marges, of dat ook geldt voor ccd's weet ik niet, maar met één dode pixel zul je echt moeten leren leven. Dat is niet genoeg namelijk.
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Er zijn inderdaad marges voor. Maar... een gemiddelde laptop mag misschien 1 tot 3 werkende pixels missen op de ik-weet-niet-hoeveel. Dan lijkt het me logisch dat een T610 geen werkende pixels mag missen op de ik-weet-niet-hoe-weinig.epoman schreef op 11 december 2003 @ 13:41:
Voor dode pixels bestaan marges, of dat ook geldt voor ccd's weet ik niet, maar met één dode pixel zul je echt moeten leren leven. Dat is niet genoeg namelijk.
Trouwens nog een leuke voor de verborgen itemsfreaks ;-)
< < * * < * < *
(voor een overzicht van de sloten op het toestel...)
Verwijderd
geen reactie...BAUKstEr schreef op 11 december 2003 @ 14:08:
[...]Trouwens nog een leuke voor de verborgen itemsfreaks ;-)
< < * * < * < *
bedoel je > * < < * < * ?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 14:15 ]
Uhm dan kom ik gewoon in een nieuw SMS-je en begin ik zonder hoofdlettersBAUKstEr schreef op 11 december 2003 @ 14:08:
[...]
Er zijn inderdaad marges voor. Maar... een gemiddelde laptop mag misschien 1 tot 3 werkende pixels missen op de ik-weet-niet-hoeveel. Dan lijkt het me logisch dat een T610 geen werkende pixels mag missen op de ik-weet-niet-hoe-weinig.
Trouwens nog een leuke voor de verborgen itemsfreaks ;-)
< < * * < * < *
PSN: Shiver23
Je bedoel:BAUKstEr schreef op 11 december 2003 @ 14:08:
< < * * < * < *
Netwerk-lock instellingen menu:
1
| < * * < |
Service Menu:
1
| > * < < * < * |
[ Voor 21% gewijzigd door Ginz op 11-12-2003 15:32 ]
-
laat ons weten wanneer je ze hebt. ik had ze bij gsmphonesource (VS) besteld en dat duurde +-10 dagen. helaas hadden ze de hbh-65 in Duitsland niet, dus moest ik wel in de VS bestellen.w-k-pieters schreef op 10 december 2003 @ 21:42:
Ze zijn daar errug goedkoop, zeker met de huidige dollar koers. Helaas zijn ze daar nu wel uitverkocht. De verzendkosten zijn helaas weer vrij hoog. Ik heb het nu besteld (ook beeldschermpje) in Duitsland. Als alles goed gaat, zal ik eventjes de naam vermelden...
ben benieuwd wanneer jij ze krijgt
Netwerk-lock instellingenmenu
Nee, daar heb ik ze niet besteld. Ik wist niet eens dat die site bestond
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Nu heb ik natuurlijk ook even die Netwerk-lock instellingen menu bekeken
Als je deze weet kan je hem dus unlocken? Weet iemand hoe/waar je aan deze code kan komen??
Ik net deze links tegen gekomen:
http://www.gsm-ms.com/
http://www.griffinteam.net/test.new/?a=0
Wat wordt hier bedoelt met SN??
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 13:11 ]
ROFL... was het (nog steeds) maar zo makkelijk...Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 12:36:
Ik heb de gelockte versie van T-mobile.
Nu heb ik natuurlijk ook even die Netwerk-lock instellingen menu bekekenen daar zie je dus dat het netwerk gelockt is... ls je die selecteerd, vraagt mn foon om een NCK code...
Als je deze weet kan je hem dus unlocken? Weet iemand hoe/waar je aan deze code kan komen??
Nee, de NCK code is een soort checksum die uit je telefoon berekend moet worden. Elke foon heeft dus zijn eigen NCK... dus ja, als je jouw NCK weet, kun je hem unlocken, alleen die kan alleen T-mobile je geven
Verwijderd
Had gekunt toch
Dan moet je een datakabel kopen en met een stukje software de foon unlocken.Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 13:12:
Het is dus geen sommetje van IMEI en nog wat data die wel te vinden is in je foon?
Had gekunt toch
In dat programma voer je het iIMEI nummer in en dan wordt de foon ge-unlockt.
Voor deze software kun je misschien een kijkje nemem op:
gsm-unlock.pagina
Hier kun je ook vinden waar je dit kunt laten doen.
Verwijderd
Uit Internet& Telefonie FAQ:PcFer schreef op 12 december 2003 @ 13:25:
[...]
Dan moet je een datakabel kopen en met een stukje software de foon unlocken.
In dat programma voer je het iIMEI nummer in en dan wordt de foon ge-unlockt.
Voor deze software kun je misschien een kijkje nemem op:
gsm-unlock.pagina
Hier kun je ook vinden waar je dit kunt laten doen.
Mag dus niet hierDe rechter heeft besloten dat het unlocken deels toegestaan is. Het houdt in dat je de telefoon mag unlocken mits je via de datakabel de unlockcode berekent. De tweede manier, via flashsoftware de telefoon unlocken is niet toegestaan. Je verwijdert namelijk een gedeelte van de bestaande software en dit mag niet in verband met auteursrechten.
Voor de crew is het echter onmogelijk te controleren of unlocksoftware via de flashmethode werkt of op de legale manier namelijk via het berekenen van de unlockcode.
Omdat de crew niet de testmogelijkheden heeft is er binnen Internet & Telefonie besloten het unlocken als vanouds niet toe te laten.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 16:00 ]
Hoe kun je de javagames erop zetten, dus:
- welke datakabel
- software?
Verwijderd
- Bleutooth adapter van MyCom 29 eurogreatgonzo schreef op 12 december 2003 @ 16:53:
Een vriend van me heeft deze phone ook en wil wat weten over de java games.
Hoe kun je de javagames erop zetten, dus:
- welke datakabel
- software?
- neem eens een kijkje op www.myt610.com voor software
Weet iemand toevallig al iets over het firmware update's ophalen van het internet?
Ik zit nog met 1 van de eerste firmware. Het schijnt dat er met de laatste firmware flinke menu snelheid is geboekt.
echt een toppertje!
Verwijderd
Verwijderd
Als ik em uitzet, dan brandt het lcd na 5 min voor 3 sec.
Versie R3B011
Heeft iemand dit ooit gehad?
Verwijderd
Dat had ik idd pas... ik lag op bed, ik denk: huh waar komt al dat licht vandaanVerwijderd schreef op 12 december 2003 @ 23:12:
Mijn t610 begint kuren te vertonen![]()
Als ik em uitzet, dan brandt het lcd na 5 min voor 3 sec.
Versie R3B011
Heeft iemand dit ooit gehad?
Was idd mn tel lcd even aan, ging vanzelf weer uit
edit: SW R3C002
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 10:41 ]
Verwijderd
Dit kan toch aan de automatische klok liggen ??Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 10:39:
[...]
Dat had ik idd pas... ik lag op bed, ik denk: huh waar komt al dat licht vandaan![]()
Als je die instelt maar hij staat uit, dan brand er bij mij effe iets licht op dat tijdstip
Ik ben sinds vrijdag in het bezit van een Sony Ericsson T610
Ik heb alleen een paar vraagjes:
1. Ik kan SE software niet gebruiken maar wel Mycom software heeft dit veel verschil.(heb de Mycom Bluetooth)
2. Hoe kan ik de Firmware Checken.
3.Ik kan niet synchroniseren met outlook. Het synchroniseert alleen wat ik in mijn telefoon zet.
4. Hoe kan ik herhalings afspraken in mijn telefoon zetten.
GR
Joke_name
de camera valt niet tegenT7D_Sneezy schreef op 12 december 2003 @ 20:39:
ik heb sinds eergisteren nu ook deze phone en ik moet zeggen dat ie super bevalt, ligt lekker in de hand met het bellen, ziet er stylish uit, de camera valt niet tegen en via BT comminuceren met je PC is natuurlijk ook super chill!
echt een toppertje!
1. Probeer eens FMA, FloAt's Mobile Agentjoke_name schreef op 13 december 2003 @ 22:37:
Hallo allemaal,
Ik ben sinds vrijdag in het bezit van een Sony Ericsson T610
Ik heb alleen een paar vraagjes:
1. Ik kan SE software niet gebruiken maar wel Mycom software heeft dit veel verschil.(heb de Mycom Bluetooth)
2. Hoe kan ik de Firmware Checken.
3.Ik kan niet synchroniseren met outlook. Het synchroniseert alleen wat ik in mijn telefoon zet.
4. Hoe kan ik herhalings afspraken in mijn telefoon zetten.
GR
Joke_name
2. Kijk een in mijn Mini-FAQ
3. Zie antwoord 1
4. Kan ik je niet mee helpen.
please niet meer groeten onderaan je bericht.
En het is echt het best om ff de forum FAQ te lezen
[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 13-12-2003 23:22 ]
-
Verwijderd
Moet ik um dan opnieuw instaleren op een andere usb poort als ik em daarop wil gebruiken?
Dat is bij mij ook zo, als ik mn msi dongle in een andere usb poort doe dan is er volgens windows xp 'nieuwe hardware gevonden'Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 10:40:
weet iemand mischien waarom mijn Conceptronic Bluetooth Usb Dongle alleen maar op één usb poort werkt en niet op de rest van de usb poorten??
Moet ik um dan opnieuw instaleren op een andere usb poort als ik em daarop wil gebruiken?
Als je de dongle in een andere usb poort wilt dan moet je idd de driver opnieuw installeren.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb het niet altijd, maar echt heeel soms. En toevallig had ik het op dezelfde manier ontdekt als jou.Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 10:39:
[...]
Dat had ik idd pas... ik lag op bed, ik denk: huh waar komt al dat licht vandaan![]()
Zou het kunnen dat het door de auto-toetsenblok. komt? Ik heb namelijks sindskort deze functie aan. Al die andere maanden nooit wat gehad ( toen die auto-t-blok uitstond )
Of te wel: staat auto-t-blok ook aan bij jou?
Verwijderd
wat bedoel je met automatische klok?Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 15:50:
[...]
Dit kan toch aan de automatische klok liggen ??
Als je die instelt maar hij staat uit, dan brand er bij mij effe iets licht op dat tijdstip
Verwijderd
ja staat aan sinds ik m heb...Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 18:38:
[...]
Ik heb het niet altijd, maar echt heeel soms. En toevallig had ik het op dezelfde manier ontdekt als jou.
Zou het kunnen dat het door de auto-toetsenblok. komt? Ik heb namelijks sindskort deze functie aan. Al die andere maanden nooit wat gehad ( toen die auto-t-blok uitstond )
Of te wel: staat auto-t-blok ook aan bij jou?
nu wil ik natuurlijk een zo goedkoop mogelijk abbo met de meest voordelig voorwaardes.
ik hoef er alleen mee te bellen en te smsen dus niet uitgebreid te gprs-en etc.
weet iemand een leuk abbotje?
maar zit er bij de 610 ook een soort van beperking op? instelling dat zegt van nu heb je 100 minuten á 35 ct gebeld je abbo wordt te hoog je kan nu niet meer bellen of smsen...
This is the Way.
nee valt idd niet tegen, tis niet echt mooi, maar je kan wel zien wie erop staat enzo, als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met een siemens mc60, samsung e700 is toch weer een stuk beter, maar het is wel grappig
Verwijderd
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
vrijwel elke telefoonzaakie, maar mediamarkt heb je wel een goede kans op een goedkoop headsetje.Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 12:31:
Toevallig iemand die weet waar ik goedkoop een T610 headsetje kan kopen? (geen bluetooth, gewoon zon goedkoop ding)
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
www.myt610.netMaDLiVe schreef op 15 december 2003 @ 13:38:
Hoe zit het trouwens met themes? Waar halen jullie die vandaan?
Ik heb dr eentje thuisliggen die ik niet gebruik.Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 12:31:
Toevallig iemand die weet waar ik goedkoop een T610 headsetje kan kopen? (geen bluetooth, gewoon zon goedkoop ding)
Ik kreeg die gratis bij mij T-mobile versie.
Interesse??
Verwijderd
Wekker bedoel ik, als deze uit staat. Knippert het licht op dit tijdstap nog, dus niet geluid ofzo !!
hebben hier meer mensen last van?
ik gebruik R3C002
Onder het menu bij Pictures & sounds - My pictures / My soundsmrVB schreef op 15 december 2003 @ 19:46:
Als ik een sms'je aan het schrijven ben is het ook mogelijk om een item toe te voegen. Ik kan dan kiezen uit een aantal melodietjes en animaties. Waar kan ik deze dingen terugvinden, zonder een sms te schrijven? Ze nemen alleen maar onnodige ruimte in. Of is het niet mogelijk om ze te verwijderen?
Ja, je kunt ze wissen, maar niet allemaal. Sommige blijven staan, waarom weet ik niet. En ja, mijn telefoon staat weer op Engelse taal, maar ik heb nu geen zin om het terug te zetten.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
heej, verrek!mrVB schreef op 15 december 2003 @ 19:46:
Als ik een sms'je aan het schrijven ben is het ook mogelijk om een item toe te voegen. Ik kan dan kiezen uit een aantal melodietjes en animaties. Waar kan ik deze dingen terugvinden, zonder een sms te schrijven? Ze nemen alleen maar onnodige ruimte in. Of is het niet mogelijk om ze te verwijderen?
Hehe, nog nooit opgevallen dat dat er ook in zat.
Geen idee hoe je dat eruit krijgt.
Ik denk inderdaad niet
Waarom zou ik toch 'n snelkoppeling naar een notitie willen onder de 'meer' optie op het begin scherm. Weet iemand hoe inhoud en volgorde aan te passen is? Is dit gerelateerd aan 'mijn tabblad' ?
- BS
Die email client, werkt dat een beetje? Ik heb ooit de Ericsson R380s gehad, en daar was email vreselijk traag (POP, geen GPRS). Hoe zit dat met de T610? Ik wil hem gebruiken via IMAP4 met een tamelijk grote mailbox (hoeft niet persee, als het niet goed werkt is het ook niet erg BTW) en eventueel via GPRS (dat kost extra bij orange en echt nodig heb ik het niet). Maar ik wil vooral weten of het een beetje prettig werkt?
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Nee dat is het'em nou juist. In dat menu zijn die geluidjes niet te vinden.Canaria schreef op 15 december 2003 @ 20:14:
[...]
Onder het menu bij Pictures & sounds - My pictures / My sounds
Ja, je kunt ze wissen, maar niet allemaal. Sommige blijven staan, waarom weet ik niet. En ja, mijn telefoon staat weer op Engelse taal, maar ik heb nu geen zin om het terug te zetten.
Voor kleine tekstmailtjes werkt het wel goed. Bij een grotere tekst wordt het mailtje in stukken gesneden. Op het moment dat je een deel gelezen hebt en je wilt een ander deel lezen, dan download je T610 dat stuk.deepspace schreef op 15 december 2003 @ 23:16:
Ff een vraagje.. Ik wil morgen te telefoon gaan halen (110 euro i.c.m Orange 20), maar ik heb nog een klein vraagje:
Die email client, werkt dat een beetje? Ik heb ooit de Ericsson R380s gehad, en daar was email vreselijk traag (POP, geen GPRS). Hoe zit dat met de T610? Ik wil hem gebruiken via IMAP4 met een tamelijk grote mailbox (hoeft niet persee, als het niet goed werkt is het ook niet erg BTW) en eventueel via GPRS (dat kost extra bij orange en echt nodig heb ik het niet). Maar ik wil vooral weten of het een beetje prettig werkt?
Zijn er mensen die ervaring hebben met GPRS van alle aanbieders? Ik heb GPRS van T-mobile en moet zeggen dat het een stuk trager is vergeleken met GPRS van Telfort. Heb naar de instellingen gekeken, maar daar zit toch echt geen verschil.
Hoe zijn jullie ervaringen?
Als ik via T-Mobile verbinding maak via GPRS dan staat er een wereldbolletje én een telefoontje met rode streep bovenin. Als ik verbinding maak met ID&T-mobile (via telfort) dan krijg ik alleen het wereldbolletje en gaat het een stuk sneller.
Verwijderd
Heeft iemand enig idee over de levertijden en eventuele leverproblemen bij SonyEricsson?
Niks
Lees voortaan gelieve eerst enkele topics door voordat je een vraag stelt....Wannapuf schreef op 16 december 2003 @ 12:24:
Zijn er nou al eens een keer losse frontjes te krijgen voor de t610. Ik zie in de startpost nog steeds staan: "Deze zijn her en der van de week gespot" ofzoiets.
Hierboven is nl. de site www.gsmphonesource.de al een keer genoemd.
En er zullen er vast nog veeel meer zijn
Wel heel veel rommel ook.
-
Of zijn er geen enkele problemen met de antenne en Orange?
Verwijderd
antenne is niet toppie. met mn nokia 8310 had ik veel beter bereikAd Hox schreef op 16 december 2003 @ 17:28:
Heb je met deze telefoon ook snel last van een zwakke antenne, netzoals de T68i (mijn vorige telefoon)? Als dat namelijk zo is, denk ik er geen moment aan om een 2 jarig abbonement af te sluiten.
Of zijn er geen enkele problemen met de antenne en Orange?
bij mij zit mn KPN sim er nu in, nog niet getest met mn orange sim
persoonlijk ga ik altijd voor 1 jarig contract en daar heb ik achteraf ook nooit spijt van gehad
Hoop dat er mensen zijn met Orange hier?
Verwijderd
Zal het vanavond eens testen met orangeAd Hox schreef op 16 december 2003 @ 17:58:
Had namelijk met mijn T68i soms dagen geen bereik, en zou zonde zijn met een 2 jarig abbo (1 jarig lukt me gewoon niet om te bekostigen dus dat gaat niet door).
Ik heb bijna overal bereik. Er zijn eigenlijk maar een paar plekken waar ik niet heb kunnen bellen, maar dat had ik met mijn siemens c45 ook wel eens. Aangezien die helaas overleden is kan ik niet naar die plekken terug gaan om te testen of het aan m'n t610 ligt, of aan Orange.Ad Hox schreef op 16 december 2003 @ 17:58:
Had namelijk met mijn T68i soms dagen geen bereik, en zou zonde zijn met een 2 jarig abbo (1 jarig lukt me gewoon niet om te bekostigen dus dat gaat niet door).
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Verwijderd
Zo dat heb ik alweer gedaan
Nou het bereik hier in huis is niet slecht, als je nagaat dat alle netwerken hier waardeloos zijn. (KPN is hier gewoon het best)
Als je echt een goede antenne wilt moet je voor een nokia gaan, maar goed ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop
Ik heb idd wel het idee dat de antenne beter werkt met orange dan met kpn, maar das maar een gedachte...
Maar reacties nog altijd welkom

Alvast bedankt.
Ja, me 2 ...Mr.David schreef op 16 december 2003 @ 20:36:
Kan er geen leuke samenvatting komen van de afgelopen 6 topics over de sony ericsson T610. Ik heb namenlijk net het toestel in mijn bezit
en ik zou wel een paar leuke truukjes, links etc. willen weten, maar ik heb geen zin om 6 topics daarvoor door te lezen.
![]()
Alvast bedankt.
Heb trouwens ergens gehoord dat je via bluetooth op andermans mensen berichtjes of zoiets kan achterlaten (als ze ook bluetooth geactiveerd hebben), weet iemand hoe je zoiets kan doen?
Stel: je ziet op de trein een knap meisje met zo'n mooie T610 en je stuurt haar een berichtje met je nummer of een foto via bluetooth
-
Thx voor de snelle reply, maar: De pagina kan niet worden weergegeven.
is het niet www.bluejacking.com ?
3de Edit: found it http://www.bluejackq.com/
[ Voor 20% gewijzigd door Absolut op 16-12-2003 22:41 ]
Via configuratiescherm kun je nu een poort kiezen waarop je wil dat je pc de bluetooth seriele verbinding aanmaakt. Zorg dat dit dezelfde is die je hebt ingesteld in je bluetooth seriele verbinding van je btooth dongle.
Start nu een seriele bluetooth verbinding vanuit je btooth dongle software en mobile phonemonitor en xtndconnect zullen automatisch verbinden.
Heb je dit topic wel eens gezien: Ben/T-Mobile & T68iAd Hox schreef op 16 december 2003 @ 18:25:
Bedankt dat je het zo snel hebt gedaan. Maar als het zo is dat er een enkele keer geen bereik is, of dat er soms geen volledig bereik is, is er niks aan de hand. Maar als ie constant voor soms enkele dagen geen netwerk kan vinden is dit erg vervelend. Maar na het topic goed te hebben door genomen zie ik ook niet echt veel problemen met de antenne.
Maar reacties nog altijd welkom
Is jouw T68i niet gewoon kapot? Je krijgt zeker regelmatig 3 keer tuut ten teken dat je niet kan bellen ect ect. Met veel pijn en moeite (3 reparaties omruilen de hele shit) heb ik van T-Mobile een T610 gekregen. Tot nu maar 1 keer een probleem gehad. Ik moet zeggen ik ben erg blij met m'n T610 veel leuker als een T68i.
Ik zoek een Programmetje voor mijn T610.
Dat ik kan zien in mijn telefoonstatus.
Hoe lang nog mijn telefoon meekan in minuten.
Dit probleem had ik ja, maar geen zin om te repareren, heb dat onding al verkochtCoenen schreef op 17 december 2003 @ 15:20:
[...]
Heb je dit topic wel eens gezien: Ben/T-Mobile & T68i
Is jouw T68i niet gewoon kapot? Je krijgt zeker regelmatig 3 keer tuut ten teken dat je niet kan bellen ect ect. Met veel pijn en moeite (3 reparaties omruilen de hele shit) heb ik van T-Mobile een T610 gekregen. Tot nu maar 1 keer een probleem gehad. Ik moet zeggen ik ben erg blij met m'n T610 veel leuker als een T68i.
Dat kan niet. Je kunt met java niet de accustatus uitlezen. En al kon dat kun natuurlijk niet zeggen hoelang die dan mee zal gaan. Dat is namelijk extreem afhankeleijk van een veeltal factoren, veel meer als bijvoorbeeld een laptop waar het wel redelijk goed te zeggen is.joke_name schreef op 17 december 2003 @ 17:01:
Nog even een vraagje.
Ik zoek een Programmetje voor mijn T610.
Dat ik kan zien in mijn telefoonstatus.
Hoe lang nog mijn telefoon meekan in minuten.
Zit nog met een paar vraagjes. In deze topic staat het niet , dus het zal wel in die andere 5000 reacties staan. Iemand had een heel mooi hoesje voor de SE t610. Met een klepje voor de camera lens. Ik heb meerdere webshop afgezocht maar nergens is dat hoesje te vinden. Heeft iemand een link naar een webshop in Nederland die misschien dat hoesje heeft.
De 2e uitdaging die ik heb is de GPRS modem gebruiken in combinatie met een mijn laptop. Een bundel van 2 MB is gewoon erg veel IRC en msn. OOk in dit topic heb ik daar niets over gevonden. Zal ik in de vakantie even mee aan de gang.
In de telefoon zit nu mijn dutchtone simkaart, Heb share geactiveerd.
Nu zat ik zo te denken. We hebben de FAQ voor deze telefoon. ZOu het misschien een leuk idee zijn om een knowledge base te maken voor deze telefoon. Dus alle toetsentrucjes erin die ik gezien heb. De updates per firmware (zodat mensen ook weten wat ze precies missen en wat is opgelost). Er staan in de huidige 5600 postings vast en zeker nuttige tips. Maar op deze manier totaal niet toegankelijk
verder wil ik graag weten wat de laatste firmware is. Ik heb er R3C002 inzitten. En dat is volgens de tread de laatste die erin zit.
Dus ik het snel openmaken. En schrikken... er zat namelijk een zak popcorn, een wandelstaafje (je weet wel van snoep) en een zakje harribo in.
Gelukkig zat daaronder, naast, tussen wat ik besteld had, dus het beeldschermpje en frontje. Op de begeleidende brief stond het ook vermeld, weer is wat beters (i.e.g. anders) dan dat piepschuim
Al met al ben ik zeer tevreden, ze werken via overschrijving (handig als je geen creditkaart hebt en ik had het binnen een week na het overmaken van het geld binnen.
Nu ff rennen naar de plaatselijke ijzerwarenzaak voor zo'n torx schroevendraaier....
Verwijderd
ik heb net gelezen hoe het moet, en ik wil het ook wel proberen, maar las een paar pages terug dat iemand een melding kreeg waarin een 8-cijferige code werd gevraagd. Is dat zo?
En zoja, welke code moet je dan invullen?
Ik heb tot mijn verbazing geen eens een PUK-code meegekregen van het Vodafone City Point toen ik daar mijn abonnement afsloot
Maar IS die 8-cijferige code de PUK-code?
Ik ga natuurlijk niet prutsen aan dat ding als ik de code niet heb...
Iemand enig idee ? (ik wil namelijk écht af van die voorgeprogrammeerde klotefotootjes + plaatjes !!
Verwijderd
hoe is het gegaan? en waar las je dat? deze topic of 1 van de andere delen?Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 20:13:
Kan iemand mij nou nog even 1x uitleggen hoe het zit met die 13 sec. truc?
ik heb net gelezen hoe het moet, en ik wil het ook wel proberen, maar las een paar pages terug dat iemand een melding kreeg waarin een 8-cijferige code werd gevraagd. Is dat zo?
En zoja, welke code moet je dan invullen?
Maar IS die 8-cijferige code de PUK-code?
Ik ga natuurlijk niet prutsen aan dat ding als ik de code niet heb...
Iemand enig idee ? (ik wil namelijk écht af van die voorgeprogrammeerde klotefotootjes + plaatjes !! )
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 22:08 ]
He, in het beeldschermpje zit een dode pixel. Naja, kan erger. Als iemand trouwens nog weet waar je een TFT LCD schermpje kan kopen...w-k-pieters schreef op 18 december 2003 @ 12:13:
Jeee, ik heb m'n bestelling binnen van gerry-mobilfunk (http://www.gerry-mobilfunk.de). Nu kan ik dus eindelijk m'n telefoon weer gaan gebruiken. M'n beeldscherm (erg) en frontje (niet zo erg) waren kapot.
Dus ik het snel openmaken. En schrikken... er zat namelijk een zak popcorn, een wandelstaafje (je weet wel van snoep) en een zakje harribo in.
Gelukkig zat daaronder, naast, tussen wat ik besteld had, dus het beeldschermpje en frontje. Op de begeleidende brief stond het ook vermeld, weer is wat beters (i.e.g. anders) dan dat piepschuim.
Al met al ben ik zeer tevreden, ze werken via overschrijving (handig als je geen creditkaart hebt en ik had het binnen een week na het overmaken van het geld binnen.
Nu ff rennen naar de plaatselijke ijzerwarenzaak voor zo'n torx schroevendraaier....
Verwijderd
Verwijderd
begrijp ik je nu verkeerd?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 23:34 ]
Verwijderd
Yep, dat zie je goedVerwijderd schreef op 19 december 2003 @ 00:55:
senks.... maaarremmm wat bedoelen ze met een"master reset" ? teruggaan naar fabrieksinstellingen? en dus terwijl hij bezig is de battery zomaar eruit halen en 13 seconden wachte? begrijp ik da goed?
Je bent dus wel alles kwijt als je het doet, incl de instellingen die de telecom provider heeft gemaakt! OP EIGEN RISICO DUS!
Nee, ik heb nu dus een stn (of iets wat er op lijkt) met een dode pixel. Dus wil ik nu graag overstappen op een TFT schermpje zoals in de T630....Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 23:34:
@w-k-pieters... sorrie maar je post je eigen quote waaruit ik afleid dat je een schermpje heb besteld op gerry-mobilfunk (waar je blijkbaar snoep erbij kado krijgt?) en dan vraag je waar je een tft schermpje kan kopen?
begrijp ik je nu verkeerd?
Volgens mij zijn er nogal wat risico's verbonden aan die 13 sec. truc. OpVerwijderd schreef op 18 december 2003 @ 20:13:
Kan iemand mij nou nog even 1x uitleggen hoe het zit met die 13 sec. truc?
...
http://forum.myt610.net/ heb ik er een en ander over gelezen, ze hadden daar ook nog een andere manier om je geheugen compleet leeg te maken: http://forum.myt610.net/viewtopic.php?t=1839. Als je het mij vraagt is er teveel kans dat er iets fout gaat. Daar heb ik geen zin in dus.
Het betreft hier een infrarrood poort die bij een TV-Tuner is geleverd (voor de afstandbediening hiervan). Hij is geinstalleerd via COM1, toch kan het IMG software van Ericsson de telefoon niet herkennen...Kan iemand helpen?
Verwijderd
http://www.sonyericsson.com/nl/
Verwijderd
Tenminste, dat had ik begrepen
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 14:16 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.