Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 6

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.181 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

R3C kan dat wel

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:17

Nitai

Live the life you love.

Canaria schreef op 03 december 2003 @ 11:48:
[...]

Natuurlijk, dat vind ik ook, maar:

[...]
Yup, had ik wel gelezen hoor Haasje :) Over die dongle's, die van Mycom geeft software problemen en heeft niet zoveel bereik inderdaad. Was in een van de eerste delen van dit topic genoemd.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Er werd eerder gezegd dat foto's naar je pc laden met een datakabel kan.

Nu is mijn vraag hoe moet ik dat voor elkaar krijgen, welke software.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
JanPedaal schreef op 04 december 2003 @ 02:08:
Je kan memo's op hoog volume horen door ze in een MMSje te zetten en dat te previewen. Volgens mij is het verder nog niet mogelijk om memo's af te luisteren op een hoorbaar volume. Misschien met de R3C firmware, weet iemand dat? Ik heb R1L en daarmee kan het alleen op de MMS-manier... :|
Ik heb de R3C-firmware en daarop worden memo's standaard hard en duidelijk hoorbaar afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

BAUKstEr schreef op 04 december 2003 @ 11:00:
Ik heb de R3C-firmware en daarop worden memo's standaard hard en duidelijk hoorbaar afgespeeld.
Hmm, wordt het toch langzamerhand tijd voor die update naar R3C...

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Ok ik snap er weinig meer van nu...

Ik heb een Orange Free 20 abo en krijg het niet voor elkaar om GPRS in te stellen om via te internetten? Hoe stel ik dat goed in want via orange.nl kan ik alleen wap instellingen downloaden en via SE.com krijg ik GPRS instellingen die niet goed werken.

Verder heb ik net Orange gebeld om MMS aan te vragen. Geregeld, kreeg een sms van ze met de instellingen. Moest nu naar mezelf een mms sturen maar dit lukt ook niet. En verder zoals op orange.nl beschreven staat: eerst een sms sturen met sont610, daar krijg ik ook niets op terug.

:'(

Wie heeft er ervaring met al deze instellingen icm een Orange Free abo (geen share).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Victorio schreef op 04 december 2003 @ 14:00:
Ok ik snap er weinig meer van nu...
Wie heeft er ervaring met al deze instellingen icm een Orange Free abo (geen share).
mms: stuur een sms met de tekst 'mms sont610' naar het nummer 1111, dan krijg je de mms instellingen per sms binnen, vervolgens stuur je een willekeurige mms naar een willekeurig mobiel nummer om de activatie te voltooien

gprs: maak een data-account aan met de volgende eigenschappen:

naam: Share Access
APN adres: internet
Gebruikers-id: 0628000000
Wachtwoord: PASSWORD
Voorkeursservice: automatisch
IP-adres: ... (leeg)
DNS-adres: ... (leeg)
Geavanceerde instellingen: niets veranderen

Je moet Share wel geactiveerd hebben om gebruik te kunnen maken van Share Access, en het APN voor internet via GPRS.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Canaria schreef op 04 december 2003 @ 14:04:
[...]

mms: stuur een mms met de tekst 'mms sont61....
Op orange.nl staat dat het een SMS moet zijn:

stap 1 Stuur gratis een smsje met de tekst mms sont610 naar 1111 (het maakt niet uit of je hoofdletters of kleine letters intypt).
Canaria schreef op 04 december 2003 @ 14:04:
[...]

Je moet Share wel geactiveerd hebben om gebruik te kunnen maken van Share Access, en het APN voor internet via GPRS.
Maar dan moet ik dus ook een share abo nemen van 6 euro per maand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Victorio schreef op 04 december 2003 @ 14:07:
[...]

Op orange.nl staat dat het een SMS moet zijn:
Klopt, heb het al veranderd, was een foutje van mij.
Maar dan moet ik dus ook een share abo nemen van 6 euro per maand? :?
Ja, maar die 6 euro is inclusief de eerste 2 MB dataverkeer via dat internet APN. En het is geen echt abo, want je kunt het elk moment weer opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Canaria schreef op 04 december 2003 @ 14:25:
Ja, maar die 6 euro is inclusief de eerste 2 MB dataverkeer via dat internet APN. En het is geen echt abo, want je kunt het elk moment weer opzeggen.
Voor MMSsen heb je toch geen Share nodig? Ik heb iig Share opgezegd maar mijn MMS doet het nog steeds.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

JanPedaal schreef op 04 december 2003 @ 15:17:
[...]

Voor MMSsen heb je toch geen Share nodig? Ik heb iig Share opgezegd maar mijn MMS doet het nog steeds.
Klopt, mms werkt ook zonder Share, maar voor (internet via) gprs heb je wél Share nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Canaria schreef op 04 december 2003 @ 14:25:
[...]

Klopt, heb het al veranderd, was een foutje van mij.

[...]

en die 6 euro gaat ook gewoon van je belbundel af ;)
je kan je per maand opgeven.
na een maand verloopt het, wil je de maand erop ook dan moet je dat weer aangeven.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Victorio schreef op 04 december 2003 @ 14:00:

Verder heb ik net Orange gebeld om MMS aan te vragen. Geregeld, kreeg een sms van ze met de instellingen. Moest nu naar mezelf een mms sturen maar dit lukt ook niet. En verder zoals op orange.nl beschreven staat: eerst een sms sturen met sont610, daar krijg ik ook niets op terug.
dat smsje mag je mischien wel een paar keer sturen ;)
ik had me ook aangemeld en heb 4x een sms gestuurd voordat ik eindelijk de instellingen terug kreeg.

en kijk ff bij opties van mms of de goede mms server is ingesteld : http://mms.orange.nl:8002

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste probleem dat ik tegenkom:

Ik krijg de e-mailcliënt op mijn T610 niet werkend met m'n orange-mail, terwijl dit volgens de site van orange wel zou moeten werken.

het netjes pop.orange.nl en smtp.orange.nl ingevuld als servers. Mijn e-mailcliënt moet verbinden via Share. De username en het password zijn ook in orde. Wat doe ik verkeerd?

Overizchtje van alle instellingen:

Verbinden via: Share
Protocol: POP3
Server inkomend: pop.orange.nl
Inkomende poort: 110
Server uitgaand: smtp.orange.nl
Uitgaande poort: 25
Loginnaam: username (zonder @orange.nl)
Wachtwoord: het goede wachtwoord
Downloaden: headers en SMS
Afzender: mijn voornaam
Handtekening: geen handtekening
Uitg. kopiëren: uit
Intervalcontrole: uit

Account netjes opgeslagen en dan kies ik Verzenden en ontvangen:
Bezig met verbinden...
Server wordt gezocht... (duurt heel lang)

En dan als laatste: Server niet gevonden.

Wat doe ik verkeerd?

Edit:

Als ik bij "Verbinden via" kies voor MMS-settings, dan boek ik vooruitgang. Dan krijg ik de melding "Server niet gevonden" veel sneller.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Misschien:

pop3.orange.nl ipv pop.orange.nl

of authsmtp.orange.nl of mail.orange.nl of mailhost.orange.nl etc etc

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buzz_Lightyear schreef op 04 december 2003 @ 17:08:
Misschien:

pop3.orange.nl ipv pop.orange.nl

of authsmtp.orange.nl of mail.orange.nl of mailhost.orange.nl etc etc
Hoe kom je aan die gegevens? Op de site van orange staan de namen van de servers zoals ik ze ingesteld heb namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Tja...geheime info
Nee joh, ISP's en GSM providers gebruiken allerlei soorten mail servers... gewoon een paar suggesties (poorten zijn nl. wel in orde)

Andere optie: gewoon geen goede servers bij Orange

En nee, geen flame ! :9 (nou ja, beetje dan)

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buzz_Lightyear schreef op 04 december 2003 @ 17:12:
Tja...geheime info
Nee joh, ISP's en GSM providers gebruiken allerlei soorten mail servers... gewoon een paar suggesties (poorten zijn nl. wel in orde)

Andere optie: gewoon geen goede servers bij Orange

En nee, geen flame ! :9 (nou ja, beetje dan)
Ik kan m'n mail wel lezen via webmail en versturen. Ik heb nu een ander serveradres uit een verzonden mailtje te pakken. Dat adres is (schrik niet) mail.dt.orangenet.dk.

Ga nu die ff proberen, maar dat kan haast niet de bedoeling zijn....

Edit: hetzelfde resultaat.

Edit 2: Gelukt!

Gewoon even verder lezen dan je neus lang is. Staat precies op de orange-site hoe je je telefoon in moet stellen. Je moet een nieuw GPRS-profiel aanmaken met de naam: Internet. Daarin moet je als APN-naam instellen: Internet. Geen gebruikersnaam of wachtwoord intikken.

Laat je e-mailcliënt verbinden via het profiel "Internet" en de mailtjes komen binnen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

mrVB schreef op 11 november 2003 @ 14:29:
[...]

Meen je dat dat je na een half jaar kan downgraden? ik dacht dat je alleen mocht upgraden van abbonement. Maar als je echt de waarheid spreekt dat ga ik hem meteen halen met Orange free 30 abbonement. Bij de orange shop scheelt het 120 euro.
Klopt dat mag :)

AAARG waarom QOute ik een bericht van bijna een maand oud :? sorry!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Qorne op 04-12-2003 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:36
Qorne schreef op 04 december 2003 @ 18:35:
[...]

Klopt dat mag :)

AAARG waarom QOute ik een bericht van bijna een maand oud :? sorry!!!
haha ik heb hem inmiddels al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Morgen de stad in voor een nieuwe telefoon (leuke aktie bij Debitel), zit nog steeds te twijfelen tussen de Nokia 6100 en de SE T610. Zit nog met een paar kleine vraagjes (ze zijn vast al gesteld, maar kon ze zo niet vinden ... maar zou graag antwoord willen, moet 2 jaar met zo'n ding verder)

Hoe zit het met de klok, gebruik de telefoon ook als horloge en bij m'n huidige 3310 kan ik gewoon de duidelijk zien, is dat bij de T610 ook zo? (misschien dat deze een zwart scherm geeft als hij standby is?)
Is de T610 erg krasgevoelig, hij ziet er wel zo uit namelijk dit itt de 6100. Krijg bij die 6100 toch wat meer een degelijk gevoel (zal wel omdat ik m'n 3310 overal kon laten vallen en nog verder bellen ;)).

Nog iemand die zegt van 6100 ipv de T610 nemen hier? Gebruik de telefoon vrij weinig om te bellen, al helemaal niet voor extra dingen als MMS, bluetooth en digitale camera. Hou gewoon van leuk speelgoed en vind het handig om bereikbaar te zijn. Wil van m'n 3310 af omdat deze toch wat zwaar en lomp is in de broekzak, verder bevalt Nokia me wel maar ben dan ook weinig gewent (had daarvoor een Ericsson GF768 :+ )

[ Voor 5% gewijzigd door Speedy op 04-12-2003 23:13 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Ding is inderdaad erg krasgevoelig. Waar mijn vorige foons tussen de sleutels gingen, moet ik deze in mijn andere broekzak stoppen. Maarja, daar kom je ook wel weer overheen. Dat aluminium is gewoon mooi.

In principe is het scherm volledig zwart als je hem niet gebruikt. Maar je hoeft maar ff aan een toets of aan de stick te komen om de tijd te laten zien.

Als je alle extra's toch niet hoeft, zou ik er het extra geld niet aan spenderen. Ik gebruik bluetooth om te synchroniseren met outlook2000 en maak wel eens een foto ermee. Als je dat toch allemaal niet wil kun je beter een foon pakken zonder kleurenscherm en dat profiteren van de langere standby tijd.
TAG_Speedy schreef op 04 december 2003 @ 23:12:
Morgen de stad in voor een nieuwe telefoon (leuke aktie bij Debitel), zit nog steeds te twijfelen tussen de Nokia 6100 en de SE T610. Zit nog met een paar kleine vraagjes (ze zijn vast al gesteld, maar kon ze zo niet vinden ... maar zou graag antwoord willen, moet 2 jaar met zo'n ding verder)

Hoe zit het met de klok, gebruik de telefoon ook als horloge en bij m'n huidige 3310 kan ik gewoon de duidelijk zien, is dat bij de T610 ook zo? (misschien dat deze een zwart scherm geeft als hij standby is?)
Is de T610 erg krasgevoelig, hij ziet er wel zo uit namelijk dit itt de 6100. Krijg bij die 6100 toch wat meer een degelijk gevoel (zal wel omdat ik m'n 3310 overal kon laten vallen en nog verder bellen ;)).

Nog iemand die zegt van 6100 ipv de T610 nemen hier? Gebruik de telefoon vrij weinig om te bellen, al helemaal niet voor extra dingen als MMS, bluetooth en digitale camera. Hou gewoon van leuk speelgoed en vind het handig om bereikbaar te zijn. Wil van m'n 3310 af omdat deze toch wat zwaar en lomp is in de broekzak, verder bevalt Nokia me wel maar ben dan ook weinig gewent (had daarvoor een Ericsson GF768 :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Sinds kort heb ik Office 2003 geinstalleerd met hierbij Outlook 2003. Bij Outlook 2000 kon ik altijd netjes synchroniseren naar en van de T610 maar bij 2003 lukt me dat maar niet. Iemand die dit geregeld heeft gekregen?

Welke software, dongle etc gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:27
SAiKO schreef op 04 december 2003 @ 23:50:
In principe is het scherm volledig zwart als je hem niet gebruikt. Maar je hoeft maar ff aan een toets of aan de stick te komen om de tijd te laten zien.
Als je alleen de volumetoetsen in stanby indrukt krijg je de klok groot en verlicht te zien.
Als je alle extra's toch niet hoeft, zou ik er het extra geld niet aan spenderen. Ik gebruik bluetooth om te synchroniseren met outlook2000 en maak wel eens een foto ermee. Als je dat toch allemaal niet wil kun je beter een foon pakken zonder kleurenscherm en dat profiteren van de langere standby tijd.
Helemaal mee eens, stanby tijd vind ik tegenvallen van deze phone. Maar eigenljik van bijna elk toestel met kleurenscherm.

Afgezien daarvan ben ik nog steeds erg tevreden met de T610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik ben overgestapt van een 6100 naar een T610 en heb er geen spijt van. Sony Ericsson heeft een fijnere bediening vind ik, en meer mogelijkheden. Veel functies zijn ook beter uitgewerkt, zoals plaatjes en beltonen ontvangen en versturen. Bij de T610 kun je gewoon plaatjes via ir versturen en ontvangen, bij de 6100 lukte dat echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een grappig puntje. (Ben niet zo heel handig met mobieltjes, met computers kan ik wat meer...)

Ik gebruik mijn T610 i.c.m. mijn laptopje ook als voice-gateway. Heel handig, als je gebeld wordt, wordt je door je computer middels een geluidje gewaarschuwd en wordt automatisch het gesprek aangenomen. Je gebruikt dan de speakers en microfoon van je computer als "handsfreeset".
Ik gebruik hiervoor gewoon de software, die mij mijn Mycom bluetooth-dongle zat en dat werkt in principe prima.

Ik heb alleen nog 2 probleempjes. Ik kan zo zonder problemen gesprekken ontvangen, zonder de telefoon uit mijn broekzak te halen. Ik ben er alleen nog niet uit, hoe ik een gesprek kan beginnen, zonder mijn telefoon te pakken.

Het volgende vind ik lastiger. Als ik van mijn kantoor wegloop, neem ik mijn GSM natuurlijk gewoon mee. Ik ben erachter gekomen, dat deze dan geen geluid meer maakt (geen geluid bij ringtone-kiezen, ringtone-volume instellen en geluiden afspelen). :? Als ik dan even van profiel wissel en hem meteen weer terugzet op het profiel "normaal" dan maakt hij wel weer geluid.

Het zal wel een "feature" van de telefoon zijn. Iemand hier ook "last" van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je instellen dat wanneer je POP3 mail ophaalt het mailtje op de server blijft staan? Als ik nu namelijk mijn mail ophaal via de T610 krijg ik em niet meer binnen via Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 09:00:
Waar kun je instellen dat wanneer je POP3 mail ophaalt het mailtje op de server blijft staan? Als ik nu namelijk mijn mail ophaal via de T610 krijg ik em niet meer binnen via Outlook.
Kun je 'm daarna nog wel ophalen via de webmail op www.orange.nl? Dat lukt bij mij namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 09:10:
[...]

Kun je 'm daarna nog wel ophalen via de webmail op www.orange.nl? Dat lukt bij mij namelijk wel.
Nee, dat werkt niet. Ik maak gewoon gebruik van een eigen provider, zou dit per domein weer anders zijn geconfigureerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:27
Ik heb eigenlijk een klein dingetje wat mij opvalt. Misschien dat het al genoemd is, maar het zijn zoveel posts in al die topics.. Als ik een ë é of zoiets gebruik ik een SMS dan springt de telefoon veel sneller op SMS2
Het lijkt dus wel of deze characters heel veel ruimte verbruiken.

Voorbeeld:
Hé dit is een testje om te kijken of het nog gebeurt volgens m
(dit is dus 1 SMS als ik doorga komt SMS2 in beeld)

He dit is een testje om te kijken of het nog gebeurt volgens mij gebeurt het namelijk veels te snel, en ik snap niet waarom eigenlijk. Misschien dat iem
(Dit is dus één volledige SMS)

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb het even geprobeerd en ik heb het probleem niet.
Firmware R1L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Archie_T schreef op 05 december 2003 @ 12:24:
Ik heb eigenlijk een klein dingetje wat mij opvalt. Misschien dat het al genoemd is, maar het zijn zoveel posts in al die topics.. Als ik een ë é of zoiets gebruik ik een SMS dan springt de telefoon veel sneller op SMS2
Het lijkt dus wel of deze characters heel veel ruimte verbruiken.

Voorbeeld:
Hé dit is een testje om te kijken of het nog gebeurt volgens m
(dit is dus 1 SMS als ik doorga komt SMS2 in beeld)

He dit is een testje om te kijken of het nog gebeurt volgens mij gebeurt het namelijk veels te snel, en ik snap niet waarom eigenlijk. Misschien dat iem
(Dit is dus één volledige SMS)

Hebben meer mensen hier last van?
als ik het goed heb was dat bij mn nokia 8310 ook altijd... speciale tekens kosten op de een of andere manier meer ruimte volgens mij (misschien de manier waarop dat verstuurd wordt :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik gebeld word hoor is eerst een ouderwets telefoon geluidje en dan pas de door mij gekozen beltoon. weet iemand of je die eerst beltoon kan uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ff een vraagje die misschien al 100x is gesteld:

is de camera van de T610 echt zo slecht ?
en zit er verschil tussen de Z600 en de T610 qua functies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 15:54:
Wanneer ik gebeld word hoor is eerst een ouderwets telefoon geluidje en dan pas de door mij gekozen beltoon. weet iemand of je die eerst beltoon kan uitschakelen?
bekende fout, heeft iedereen last van, niet uit te schakelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuSeLive schreef op 05 december 2003 @ 16:12:
is de camera van de T610 echt zo slecht ?
ik heb nooit foto's van een ander toestel gezien
de foto's zijn niet kwalitatief nee :D maar als je foto's wilt maken moet je een fototoestel kopen :P
een vriend van mij heeft de camera wel ns vergeleken met een 7650 en dat maakte vrijwel niets uit, alleen de nachtmodus van de T610 was beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 16:12:
[...]

bekende fout, heeft iedereen last van, niet uit te schakelen :(
Okee bedankt, beetje jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

voorbeeldje van een foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanmeurs/Picture(16).jpg

is mn surprise :D

toch denk ik dat je wel erg ver gaat als je een telefoon koopt op basis van de kwaliteit van de camera. dingen als bereik, geluidskwaliteit, gebruiksgemak enz. zijn wat mij betreft vele malen belangrijker

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Waarom o waarom... wordt de map Thema's via Bluetooth op mijn laptop weergegeven als Thema&apos ;s ?? Hierdoor krijg ik nieteens toegang tot de map...
Het zijn natuurlijk de taalinstellingen, maar hoe los ik het op zonder mijn T610 op Engels over te zetten? }:O

-edit:
html even te slim af zijn :P

[ Voor 10% gewijzigd door BAUKstEr op 05-12-2003 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoD Cerberus schreef op 05 december 2003 @ 17:16:
[afbeelding]

toch denk ik dat je wel erg ver gaat als je een telefoon koopt op basis van de kwaliteit van de camera. dingen als bereik, geluidskwaliteit, gebruiksgemak enz. zijn wat mij betreft vele malen belangrijker
Hoe heb jij die surprise gemaakt ;) ?? Ik moet er ook nog 1 maken voor morgen !! Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
wel heel erg offtopic

lijkt me gewoon een doos met een tekeningetje... komop zeg... :)

Maar de camera moet je zeker niet kopen omdat je nog een camera nodig hebt..

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
DoD Cerberus schreef op 05 december 2003 @ 17:16:

ja natuurlijk, maar ik hoorde er veel slechte verhalen over.
maar als ik die foto zie vind ik het toch wel een leuke gadget :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

party42 schreef op 05 december 2003 @ 17:52:
wel heel erg offtopic

lijkt me gewoon een doos met een tekeningetje... komop zeg... :)

Maar de camera moet je zeker niet kopen omdat je nog een camera nodig hebt..
hoezo is dat offtopic ? er wordt gevraagd naar de kwaliteit van de camera, en ik heb toevallig een foto van mn surprise op internet staan dus die post ik als voorbeeld. daarbij vertel ik nog ff wat t is...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

off topic: lache, zo'n surprise! Ik ben bang dat je niet de enige bent! m'n zusje en ik hadden hem ook al afzonderlijk van elkaar bedacht, volgens mij ook wel makkelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
DoD Cerberus schreef op 05 december 2003 @ 21:53:
[...]
hoezo is dat offtopic ? er wordt gevraagd naar de kwaliteit van de camera, en ik heb toevallig een foto van mn surprise op internet staan dus die post ik als voorbeeld. daarbij vertel ik nog ff wat t is...
zucht, anders lees je mijn originele post nog een keer voordat je reageert. Ik zei dat de reactie op iemands vraag hoe je je surprise gemaakt had offtopic was. Niet het feit dat jij je foto laat zien... :)

relax man...

Je moet overigens bijna een statief gebruiken om een goeie foto te maken. Kleine beweging en je kunt overnieuw beginnen...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Hmmm, bij mij lukten wel zo'n beetje alle fotos. Wat me wel opvalt is dat je veel licht nodig hebt. En dat de lens snel vies wordt (en de foto's dan ook snel van slechte kwaliteit worden).

Weet iemand waar je in binnen of buitenland goedkoop een nieuw kleurenschermpje (liefst TFT :9~ ) en behuizing kunt aanschaffen?

Zoals is verteld zijn ze beide gesneuveld tijdens karten. Een SE service point is errug duur (en een echte tweakert doet het zelf O-) ).

[ Voor 44% gewijzigd door Hoedje op 06-12-2003 14:52 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik heb samen met MyNameIs een paar producten bij amerikaanse GSMPhoneSource gekocht. En door de gunstige wisselkoers ($ <--> €) kan de prijs best wel meevallen.

Hier zijn ook de onderdelen te vinden die zij zoek:

SonyEricsson T610 replacement LCD $ 44.99
SonyEricsson T610 full housing $ 24.99

Ik heb zelf de Abyss Blue Full Housing voor de T610 gekocht, zoals ik al zei: alles perfect geregeld. Ik heb `m er zelf opgezet. Dat ging ook gewoon goed en makkelijk.

Ook dat LCD schermpje moet geen probleem zijn om die te vervangen.

Ik zou zeggen: Koop het lekker daar, en mocht het jou niet lukken om het erop te zetten, neem even contact met met op.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dat zijn zeer zeker mooie prijzen (natuurlijk zeker als je gaat rekenen). Alleen helaas hebben ze geen frontjes meer op voorraad. Ik ga ze in ieder geval even een mailtje sturen (hopelijk komen ze snel weer binnen).

In ieder geval heel erg bedankt voor de tip.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Wat is dan het verschil met en orginele en dit LCD scherm? Volgens mij nix toch?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Om te beginnen, is mijn schermpje kapot 8)7 (helemaal blauw met een mooie gele vlek net rechtsboven het midden). Maar verder is het gewoon hetzelfde... ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 07-12-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
Misschien wel leuk om hier een kleine soort poll over te maken, Welke games heb jij op je telefoon en welke vind je het tofst :)

Mijn games collectie is niet zo heel uitgebreid, maar ik dat is ook 1 van de redenen waarom dit graag wil weten :)

B-Man
Bomberman spelletje, best grappig, alleen de gameplay mag iets beter van mij.

Tank
Wel grappig, beetje met je tankje andere tankjes kapot schieten.

MotoGP
Ziet er wel grappig uit, maar gameplay sucks, speel het ook nooit

MiniGolf
Standaard, maar wel 1 van de leukste, vooral om tegen elkaar te spelen via BT :D

Deze spellen speel ik het meest, heb er laatst weer een boel afgegooit omdat ik ze toch nooit speelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fossie schreef op 07 december 2003 @ 13:07:
Misschien wel leuk om hier een kleine soort poll over te maken, Welke games heb jij op je telefoon en welke vind je het tofst :)

Mijn games collectie is niet zo heel uitgebreid, maar ik dat is ook 1 van de redenen waarom dit graag wil weten :)

B-Man
Bomberman spelletje, best grappig, alleen de gameplay mag iets beter van mij.

Tank
Wel grappig, beetje met je tankje andere tankjes kapot schieten.

MotoGP
Ziet er wel grappig uit, maar gameplay sucks, speel het ook nooit

MiniGolf
Standaard, maar wel 1 van de leukste, vooral om tegen elkaar te spelen via BT :D

Deze spellen speel ik het meest, heb er laatst weer een boel afgegooit omdat ik ze toch nooit speelde..
Iemand V-Rally 2 al gedownload? Ik denk erover om die te kopen, maar wil eigenlijk wel ervaringen van anderen weten. Is dit een leuk spel?
Meer info op http://www.sonyericsson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alien scum, en verder de games die er al opstaan.

Ben zelf aan het zoeken geweest voor Sapce Invaders, maar die heb ik alleen voor Nokia telefoons kunnen vinden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 13:25:
[...]

Iemand V-Rally 2 al gedownload? Ik denk erover om die te kopen, maar wil eigenlijk wel ervaringen van anderen weten. Is dit een leuk spel?
Meer info op http://www.sonyericsson.com
ja die heb ik gister gedownload. Is wel een mooi spel, je kunt uit verschillende auto's kiezen en parcours.
Het spel draait ook perfect en is niet te gemakkelijk.
Ik zou hem downoaden als ik jouw was:)

[ Voor 3% gewijzigd door PcFer op 07-12-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
ja aan v-rally zat ik ook nog te denken, misschien dat ik die ook maar down dan

en owja, Mario, heeft daar al iemand wat van gehoord :) die zou ik echt graag willen...

- Space invaders ben ik nog niet tegen gekomen, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag mensen

Na diverse spittingen in het 6e deel van deze reeks heb ik nog steeds mijn vraag nog niet gevonden, die luid als volgt, momenteel zit mijn sms inbox helemaal vol (ik geloof een stuk of 65) en dat vind ik nogal krap :( Is het mogelijk om gereserverde ruimte van bijv de de foto's (die ik nooit heb) in te stellen als sms ruimte :?

Alvast bedankt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Fossie schreef op 07 december 2003 @ 15:49:
ja aan v-rally zat ik ook nog te denken, misschien dat ik die ook maar down dan

en owja, Mario, heeft daar al iemand wat van gehoord :) die zou ik echt graag willen...

- Space invaders ben ik nog niet tegen gekomen, sorry
Als je Ace nog niet hebt mis je echt wat, niet te makkelijk, soort sopwith kloon, erg verslavend! :D

Verder zit ik nog steeds met het probleem dat als ik m'n Btooth aan laat staan m'n foon na een half uur oid opnieuw wil/moet pairen. Als ik dan niet oplet blijft hij het om de 10 sec oid doen (he hallo wil opnieuw pairen!) en loopt m'n hele btooth stack in de soep... :(

Erg irritant want makkelijk syncen gaat niet meer. Dit probleem heb ik btw sinds ik een nieuwe foon heb gekregen van de verzekering (met de nieuwe "ronde" screensaver font).

Oh en ik heb de optie "browse bluetooth device" nog nooit gezien, niet bij m'n computer maar ook niet bij andere T610's, iets wat wel zou moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Fossie schreef op 07 december 2003 @ 13:07:
Ik heb alleen minigolf en dat speel ik af en toe. Quiz master staat ook op m'n telefoon, dat is wel leuk, maar niet echt een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

* _WgV_ heeft Honneycave 2, Captain Lunar, MiniGolf, Syndroid, IceBlox plus en Qsoccer erop staan.
Ik speel ze bijna allemaal vrij regelmatig, ik heb Synergenix Rally al uitgespeeld 8) 8) 8)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 16:31:
Goedemiddag mensen

Na diverse spittingen in het 6e deel van deze reeks heb ik nog steeds mijn vraag nog niet gevonden, die luid als volgt, momenteel zit mijn sms inbox helemaal vol (ik geloof een stuk of 65) en dat vind ik nogal krap :( Is het mogelijk om gereserverde ruimte van bijv de de foto's (die ik nooit heb) in te stellen als sms ruimte :?

Alvast bedankt :)
Nee, niet mogelijk. SMS gehuegen is gereserveerd en staat vast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:35

Ik zit ook met deze kwestie opgescheept. Persoonlijk wil een no-nonsense foontje dus dan zit je bij de nokia 6100 wel goed dacht ik zo. Echter de SE T610 en de wonderschone SE T630 hebben bluetooth en dergelijke (meer functies dus). Ik heb het gevoel ook dat je met die zwarte bovenkant erg veel vette plekken oploopt door vet haar en vette vingers. Aan de andere kant... die SE T610/630 voelt degelijker aan door het aluminium frame, iets wat bij die nokia 6100 niet het geval is 1 en al plastic. Ik vind het persoonlijke een lastige keuze en waar ik ook bang voor ben bij de SE is het zonlicht effect.. dat je in direct zonlicht je scherm niet meer kan aflezen.

Iemand die mij kan aanvullen/tegenspreken/overtuigen? Daarnaast weet ik dat Belcompany met een beetje geluk de SE T630 nog voor de kerst kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
ik heb sinds zaterdag (6 dec) ook een SE T610, zeer mooi toestel en ik ben ook zeer tevreden over mijn aankoop... maar 1 ding... ik heb per ongeluk mijn telefoonboek naar mijn simkaart gekopieerd... hoe kan ik dat verwijderen van de simkaart? wel met de telefoon zelf he;) er staat geen optie om het van de simkaart te verwijderen!

Plz help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V-Rally 2 ruleert! Echt een superspel, net ff gedownload. Gaat netjes van mn orange beltegoed af :D zelfs mn vader vond t wel cool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 17:28:
[...]

Nee, niet mogelijk. SMS gehuegen is gereserveerd en staat vast. :)
;(

Bedankt iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff over die polymer batterijen...ik heb ergens gelezen dat je de polymer batterijen niet helemaal leeg hoeft te laten lopen voordat je hem oplaadt...het schijnt zelfs slecht te zijn voor de batterijen als je em helemaal leeg laat lopen...
Is dit nou waar of niet??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 26-08 22:59
nieuw probleem....
heb een email account aangemaakt en wil hem nu weghebben.
Hoe doe ik dat?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Lord_T schreef op 07 december 2003 @ 23:25:
nieuw probleem....
heb een email account aangemaakt en wil hem nu weghebben.
Hoe doe ik dat?
Met de c toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 26-08 22:59
ok thnx... is nu gelukt :)
Maar nu de grote vraag... wil ook mijn hotmail erin gaan hebben....

hoe kan dit? Want ondersteund alleen pop3 en imap :(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
ok, pair-probleem lag aan m'n conceptronic btooth unit. Met een nieuwe security code in de firmware heb ik geen probleem meer!

Chill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Volgens mij gaat dat voorlopig alleen nog door met wap te gaan naar mobile.msn.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
He mensen ik heb misschien een handige link... ik heb em niet gevonden in starttopic:

http://members.lycos.co.uk/themecreator/

Met dit programma kun je themes aanpassen en zelf maken!!

Het is freeware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel067
  • Laatst online: 02-09 10:04
hehe, eindelijk klaar met lezen van deel 6, daar leer je ook nog wat van :). Ik weet nu dat ik in camera modus, opties (nachtmodus, resolutie ed) kan aansturen met de nummertoetsen, errug makkelijk.

Spellen die ik heb: Q-Bert, mini-golf, Deep Abbys (Mario achtig) allemaal standaard en Sheep Mania. Q-Bert is wel stoer, zeker als je het nog kent uit de goeie ouwe Atari tijd _/-\o_ .

K heb een week 17 toestel volgens mij (03W17 staat achter op de batterij), maar k heb het toestel gekocht in week 36 ofzo...klinkt dat errug dom? Dan de firmware versie, volgens een mini-faq in de openingspost kun je de firmware vinden in het service menu met een bijgenoemde code. Waar voer je die code in dan? En waarom schijnt iedereen dat gewoon te weten en ik niet :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoBBS
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 16:08
Heb een T610 uit week 41? als het goed is. heb em nu 2 maanden en hij is al voor de tigste keer kaduuk. 1ste x laadde die niet meer op. kreeg ik em terug van reparatie met een gebarsten scherm. werd gezegd dat dat mijn fout was. moest drijgen met een advocaat om em gerepareerd te krijgen. kreeg em uiteindelijk terug met een gefrituurde bluetooth chip :S weer opgestuurd. kreeg em terug en toen heeft ie het een week volgehouden totdat de antenne het begaf. weer opgestuurd. zit nu nog steeds met een (*&%(@)(*) nokia 6310i leentoestel. maar als het goed is krijg ik eindelijk een nieuwe t610. hopen dat ie dan goed is

Ergio Conclusio: Sony Ericsson T610 + T-mobile zakelijk is geen goede combi!!!

I said I'd be back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

BAUKstEr schreef op 05 december 2003 @ 17:39:
Waarom o waarom... wordt de map Thema's via Bluetooth op mijn laptop weergegeven als Thema&apos ;s ?? Hierdoor krijg ik nieteens toegang tot de map...
Het zijn natuurlijk de taalinstellingen, maar hoe los ik het op zonder mijn T610 op Engels over te zetten? }:O
BAUKstEr:
Je kan thema's naar je telefoon sturen door in verkenner: rechterknop op je themabestand --> send to bluetooth te gebruiken. Ook kan je het bestand slepen naar de "public folder" van je t610. In beide gevallen wordt het thema automatisch in de goede folder "Thema's" ondergebracht. Zo kan je je t610 op nederlands laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia 6610: Passief matrix kleurenscherm, 4096 kleuren, 128 x 128 pixels
t610: LCD-scherm, 65.536 kleuren, 128 x 160 pixels
t630: TFT-scherm, 65.536 kleuren, 128 x 160 pixels

De belangrijkste reden voor mij om de t610 niet te kopen en te wachten op de t630 is het verbeterde beeldschermpje van deze laatste... Maar volgens de preview van mobile-review.com is het scherm bij de t630 niet veel beter als bij de t610... Als dit waar is neig ik eigenlijk weer meer naar het stijlvolle design van de t610. Ik heb nu een Nokia 6610 en mijn vraag is hoe de leesbaarheid van het scherm (met name in de zon) van de t610 is, in vergelijking met de Nokia 6610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel067
Als ik een theme op mijn t610 zet, verandert de rechter softkey niet mee. Volgens mij komt dit omdat ik een vodafone abo heb met live, daardoor staat er "live" op die knop. En ik denk dat daar geen rekening mee gehouden is bij het maken van de theme's. Maar ik kan het zelf ook niet veranderen met de themecreator pro.

Iemand een oplossing?

edit: typo

[ Voor 8% gewijzigd door marcel067 op 08-12-2003 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Standaard firmware dr op zien te krijgen. Anders krijg je dit niet weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel067
welke firmware heb ik nu? Een paar posts geleden vroeg ik dat al...volgens de openingspost moet ik een code invoeren in het service menu, maar hoe kom ik bij dat service menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 11:57

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 16:04:
De belangrijkste reden voor mij om de t610 niet te kopen en te wachten op de t630 is het verbeterde beeldschermpje van deze laatste... Maar volgens de preview van mobile-review.com is het scherm bij de t630 niet veel beter als bij de t610... Als dit waar is neig ik eigenlijk weer meer naar het stijlvolle design van de t610. Ik heb nu een Nokia 6610 en mijn vraag is hoe de leesbaarheid van het scherm (met name in de zon) van de t610 is, in vergelijking met de Nokia 6610?
Ik heb eigelijk nooit problemen gehad met de leesbaarheid van het schermpje. Dan moet je alleen niet een theme hebben met slecht contrast ;) Zelf heb ik een theme met gewoon donkerblauwe letters op een zeer lichtblauwe achtergrond, dat is in alle omstandigheden (goed) leesbaar.

En mocht je liefst het stijlvolle uiterlijk van de t610 met het schermpje van de t630 hebben: volgens de discussie in de t630 thread is dat TFT schermpje gewoon bruikbaar voor een t610, kun je er zelf simpel inbouwen... Nu nog ff uitvinden waar ze te koop zijn *D

* PowerFlower vindt de t630 te veel een My First SonyEricsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

marcel067 schreef op 08 december 2003 @ 16:16:
welke firmware heb ik nu? Een paar posts geleden vroeg ik dat al...volgens de openingspost moet ik een code invoeren in het service menu, maar hoe kom ik bij dat service menu?
Je moet die code invoeren.
Dan kom je in het service menu.

In het service menu kan je dan zien welke firmware je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel067
Shiver23 schreef op 08 december 2003 @ 16:21:
[...]

Je moet die code invoeren.
Dan kom je in het service menu.

In het service menu kan je dan zien welke firmware je hebt.
Ik voel me niet slimmer worden :S, waar moet ik die code invullen? Volgens de openingspost is de code " > * < < * < * ", waar ga ik dat invullen :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 16:04:
Nokia 6610: Passief matrix kleurenscherm, 4096 kleuren, 128 x 128 pixels
t610: LCD-scherm, 65.536 kleuren, 128 x 160 pixels
t630: TFT-scherm, 65.536 kleuren, 128 x 160 pixels

Um een hele goede review is hier te vinden: http://www.mobile-review....onyericsson-t610-en.shtml

Zoals je ook kunt zien op sommige foto's is de SE T610 waardeloos in direct zonlicht :( Denk dat ik toch maar voor de nokia 6100 moet gaan.

Ik heb nu een nokia 6610 te leen van me vriendin en ik heb totaal geen last van zonlicht, ja goed het scherm word lichter maar alles is nog heel goed af te lezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Miki op 08-12-2003 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

marcel067 schreef op 08 december 2003 @ 16:29:
[...]

Ik voel me niet slimmer worden :S, waar moet ik die code invullen? Volgens de openingspost is de code " > * < < * < * ", waar ga ik dat invullen :? .
sorry, maar hoe duidelijk wil je het hebben....

Hoe kom ik in het service menu?

code:

> * < < * < *

- (< of > bedien je doormiddel van de joystick)

< is de joystick naar links
> is de joystick naar rechts

dus: rechts sterretje links links sterretje links sterretje

dit toets je gewoon in als je de T610 zo hebt dat je de achtergrond met de tijd enzo te zien hebt. dus gewoon het beginscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel067
hmmm...ik ben er gewoon stil van...dat ik dat niet zelf bedacht heb. _/-\o_ Het spijt me :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
JanPedaal schreef op 08 december 2003 @ 12:37:BAUKstEr:
Je kan thema's naar je telefoon sturen door in verkenner: rechterknop op je themabestand --> send to bluetooth te gebruiken. Ook kan je het bestand slepen naar de "public folder" van je t610. In beide gevallen wordt het thema automatisch in de goede folder "Thema's" ondergebracht. Zo kan je je t610 op nederlands laten staan.
Ja, dat wist ik al wel, dat was het probleem ook niet. Ik wil eigenlijk weten of er een oplossing is voor de foutieve obex-benaming... Of zou ik dat meer aan de kant van de Bluetooth stack moeten zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 08 december 2003 @ 16:34:
[...]

Um een hele goede review is hier te vinden: http://www.mobile-review....onyericsson-t610-en.shtml

Zoals je ook kunt zien op sommige foto's is de SE T610 waardeloos in direct zonlicht :( Denk dat ik toch maar voor de nokia 6100 moet gaan.

Ik heb nu een nokia 6610 te leen van me vriendin en ik heb totaal geen last van zonlicht, ja goed het scherm word lichter maar alles is nog heel goed af te lezen.
Dit ben ik dus niet helemaal met je eens. Misschien dat het wel aan mij ligt, maar ik had me ook voorgesteld dat het beeld van de T-610 in zonlicht bagger was. En ik vind ( uit eigen ervaring ) dat dit echt reuze meevalt. Ik zeg niet dat het beeld precies hezelfde is als er geen zonlicht op zou schijnen, maar het is bij mij toch echt duidelijk leesbaar ( misschien dat het wel aan m'n ogen ligt ;) ) Pefecte gsm dit, ben echt blij dat ik hem heb gekocht, mis alleen nog een bluetooth dongle en een nieuwe firmware !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 18:27:
[...]

Dit ben ik dus niet helemaal met je eens. Misschien dat het wel aan mij ligt, maar ik had me ook voorgesteld dat het beeld van de T-610 in zonlicht bagger was. En ik vind ( uit eigen ervaring ) dat dit echt reuze meevalt. Ik zeg niet dat het beeld precies hezelfde is als er geen zonlicht op zou schijnen, maar het is bij mij toch echt duidelijk leesbaar ( misschien dat het wel aan m'n ogen ligt ;) ) Pefecte gsm dit, ben echt blij dat ik hem heb gekocht, mis alleen nog een bluetooth dongle en een nieuwe firmware !
Um... Als ik zo die review bekijk zie ik toch duidelijk dat het scherm slecht af te lezen is. Heb je wat veranderd in de instellingen ofzo dat het wel beter leesbaar is? Die foto's op mobile-review spreken jou woorden helemaal tegen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Ik heb geen klachten over de foto's! ze zien er nog wel redelijk uit op mijn computer...

heb vandaag een Sitecom BlueTooth usb adapter gekocht... werkt super:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
stef-o.nl schreef op 08 december 2003 @ 18:42:
Ik heb geen klachten over de foto's! ze zien er nog wel redelijk uit op mijn computer...

heb vandaag een Sitecom BlueTooth usb adapter gekocht... werkt super:D
Lees aub eerst die review... het gaat over de foto's waarop te zien is dat het schermpje van de SE T610 in direct zonlicht niet te lezen is.

*Edit

Deze foto bedoel ik: http://www.mobile-review..../sonyeric/t610/pic6-1.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Miki op 08-12-2003 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Miki schreef op 08 december 2003 @ 18:44:
[...]

Lees aub eerst die review... het gaat over de foto's waarop te zien is dat het schermpje van de SE T610 in direct zonlicht niet te lezen is.

*Edit

okok.... het klopt wel... maar ik zou daar egt niet moeilijk over doen.... er zijn wel meerdere telefoons die dit probleem hebben... ga gewoon net ff iets anders staan en je bent van het probleem af...

Ik vind ut echt de fijnste telefoon die ik totnutoe heb gehad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik heb het toestel al vanaf juni en nooit problemen mee gehad eigenlijk. Tot dit weekend dus....

Toestel staat op onregelmatige tijden gewoon ineens uit. Is al 2 keer voorgekomen. Als ik hem dan aan zet dan krijg ik eerst heel lang een zwart scherm met een zandlopertje erin en na een seconde of 20 kan ik pas mijn pincode invoeren. Daarna lijkt ie het weer gewoon te doen. Wel brak van SE dat zo'n duur toestel pas na een half jaar met de gebreken komt |:(

Ik heb software versie R1A, misschien tijd voor een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Jep.

Met R1A kreeg ik ook na een maand of 3 dikke problemen met spontaan al mijn java-apps verdwenen en reboots op willekeurige tijdstippen.
Heb nu R1L en geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Ik heb een probleem. Ben er net achter gekomen dat ik een "dode pixel" in mijn camera heb... Of zou het een klein putje zijn in het cameravenstertje?
Het is me nooit eerder opgevallen maar terugkijkend naar oudere foto's heeft 'ie er altijd al ingezeten... Dit is op zich wel een reden om een nieuwe foon te eisen, of niet?
Zijn er meer mensen die dit gehad hebben?

Afbeeldingslocatie: http://www.oli.tudelft.nl/gobowiwe/punt.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door JanPedaal op 17-12-2003 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 11:57

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Miki schreef op 08 december 2003 @ 18:44:
[...]
Erm. Dat is wat ik ook al zei: met dit soort licht, recht op het schermpje, met ook nog eens een flinke spiegeling van het fototoestel er op, (kortom, als je de telefoon iets draait, of er niet iets glimmends boven zou houden zou het al niet meer zo zijn), dan, ja DAN is het schermpje vrij slecht te zien. ALS je donkere letters op een donkere achtergrond gebruikt.
Oftewel: in vol zonlicht op een tropisch strand zul je inderdaad niet meer je mooie wallpapertje zo mooi zien nee. Maar als je een beetje normale, contrastrijke instellingen van letterkleur en achtergrondkleur hebt, kun je verder alles nog lezen dat echt van belang is. Zelfs in die situatie.
Overigens: aan mn laptop of palm heb ik ook niet veel meer met dat soort fel licht recht op het scherm hoor ;)

[ Voor 6% gewijzigd door PowerFlower op 08-12-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Laatst online: 22-07-2023
misschien beetje raar probleem maar ik heb mijn t610 nou net een weekje en ik merk dat ie soms geen geluid geeft als ik gebeld wordt. Dan zie ik dus na verloop van tijd missed call maar heb ik compleet geen beltoon gehoord of istie gaan vibreren...

heeft iemand dat misschien ook of zou het aan mijn t-mobile liggen... aangezien die wel aangeeft dat ik een call heb gemist lijkt mij het zo dat ie het wel door krijgt maar geen geluid geeft ofzo

beetje vervelend

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanPedaal schreef op 08 december 2003 @ 20:24:
Ik heb een probleem. Ben er net achter gekomen dat ik een "dode pixel" in mijn camera heb... Of zou het een klein putje zijn in het cameravenstertje?
Het is me nooit eerder opgevallen maar terugkijkend naar oudere foto's heeft 'ie er altijd al ingezeten... Dit is op zich wel een reden om een nieuwe foon te eisen, of niet?
Zijn er meer mensen die dit gehad hebben?

[afbeelding]
ze hebben niet bij de specificaties of bij de aankoop vermeld dat dit zo zou zijn dus het mag er niet in zitten.
Ik denk alleen dat je toestel gewoon wordt "gerepareerd" en je dus geen nieuwe krijgt. Tenzij je je foon pas een week hebt natuurlijk want dan istie DOA en krijg je meteen een nieuwe.
Nadeel van repareren is dat je je telefoon een tijdje kwijt bent. Dus als je het niet heel erg vind om het +- 4 weken met je oude foon of een leentoestel van de shop te moeten doen zou ik em gewoon terugbrengen..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag krijg net een mms binnen van iemand, kan ik hem plots niet meer openen. Na mijn reparatie blijkt hij geen data account meer te hebben.
Laat ik deze door t-mobile toesturen, doet hij het niet. :? iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik met de T610 (super phone trouwens) in kan stellen dat hij meer als 3 weken synchroniseert met outlook, ik kan die optie nergens vinden.
ik sync met behulp van bluetooth en dat werkt op zich prima, alleen maar voor 3 weken. ik wil minimaal 2 maanden kunnen syncen als het mogelijk is.
IK heb de search gebruikt, maar heb geen antwoorden kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twopack
  • Laatst online: 02-09 09:09
Dat moet je in dat progje instellen dat erbij zit, niet vanuit outlook maar vanuit startmenu starten en dan een beetje de menus doorpluizen dan kom je er wel uit.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:31
Zo'n normale grijze cover kan je die vervangen door een blauwe dacht ik. Waar verkopen ze de covers of zetten ze deze erop? Doen ze dit bij een SE service point?
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.