Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 6

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.183 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Dat kwam naar voren in een review die ik op inet had gelezen, daar betischtte ze ook al op het ietwat slechte bereik...

Ik heb het even aan mijn zus gevraagd, en zijn had nergens last van, vandaar ik hem alsnog gekocht heb :), anders zou het waarschijnlijk toch de z600 zijn geweest.

In mijn kamer is het bereik constant op het hoogst, op andere plaatsen ben ik nog niet geweest :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 11:05 ]

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 11:04:In mijn kamer is het bereik constant op het hoogst, op andere plaatsen ben ik nog niet geweest :P
lol
je komt je kamer nooit uit? :D
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 10:48:
even 2 vraagjes, morgen ga ik op de HCC dagen een bluetooth dongle kopen en nu wil ik graag weten welke software het beste is om vanaf je pc met je phone te communiceren en waar ik de winampbestuur software voor de t610 kan vinden
dit is echt al zo vaak behandeld. scroll anders gewoon ff terug naar een vorige pagina ofzo... :) (no offence)

edit:
Om toch niet echt een volledige eikel te zijn. je kunt de meegeleverde bluetooth software gebruiken voor synchronisatie, je kunt de Sony software hiervoor ook gebruiken. Ik gebruik zelf de meegeleverde.

Daarnaast kun je de FMA software gebruiken (linkje staat wel ergens een pagina terug ofzo) om een winamp control scriptje in te laden... klaar = thawarhead. Volgende keer wel ff zoeken hoor... ;)

[ Voor 44% gewijzigd door party42 op 27-11-2003 11:29 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

6 topic met totaal 150 posts ofzo... das een hoop even terugscrollen, dus ik dacht als iemand me ff snel antwoord geeft dan scheelt dat weer een uur zoeken

• party42
(zie edit :) ) ik ben zo slecht nog niet... ;)

Verwijderd

_O_

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:17

Nitai

Live the life you love.

snik...kan m'n factuur nergens vinden van m'n T610, wilde graag die firmware updaten bij phoneshop in Den Haag....*zucht* moet je er dan voor betalen bij hun?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

party42 schreef op 27 november 2003 @ 11:26:
[...]

lol
je komt je kamer nooit uit? :D
Nee, zo zielig ben ik ook weer niet ;), ik heb hem pas sinds dinsdag middag en ben gister alleen even buiten geweest voor boodschappen, bier voor bij CL enzo :), dan ben ik hoogstens 10min weg en neem ik mijn tel niet mee.

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb een klein probleempje met die Image Editor van SE. Hij kan mijn phone niet vinden. Ik heb een bluetooth verbiding die werkt overgens perfect. Hebben hier meer mensen last van? Ik heb de laaste versie

Twitter | Linkedin

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

AAAH!
Heb ik eindelijk voor elkaar gekregen dat ik mijn winamp uit een andere kamer met BT kan aansturen, blijkt BT mijn audio/video zender te storen! Kan ik de muziek niet horen door het gekraak! |:(

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 22:02
Evil M@V schreef op 27 november 2003 @ 11:59:
Ik heb een klein probleempje met die Image Editor van SE. Hij kan mijn phone niet vinden. Ik heb een bluetooth verbiding die werkt overgens perfect. Hebben hier meer mensen last van? Ik heb de laaste versie
via mijn infrarood doet die image editor het ook niet.
direct bestanden heen en weer sturen via standaard windows proggie werkt wel.

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Een tijdje terug had hier iemand de handsfree-set met radio gekocht.

Zou die persoon willen vertellen of die nog steeds bevalt. Hoe zijn de dopjes? Ik wil m namelijk ook wel halen, maar wil wel zeker weten dat het wat is.

PSN: Shiver23

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 22:17

TaZz

Nostalgist

Ik heb een vraagje over het automatisch ophalen van email via de email client in de T610.
De mail wordt bij mij wel automatisch opgehaald, maar ik krijg geen alert/geluidje als er nieuwe mail binnenkomt. Ik zie alleen maar in het scherm bovenin een envelopje staan.

Wat ik wil is dat je net als bij smsjes gewoon een geluidje te horen krijgt. Weet iemand of dit mogelijk is?

Verwijderd

TaZz schreef op 27 november 2003 @ 17:02:
Ik heb een vraagje over het automatisch ophalen van email via de email client in de T610.
De mail wordt bij mij wel automatisch opgehaald, maar ik krijg geen alert/geluidje als er nieuwe mail binnenkomt. Ik zie alleen maar in het scherm bovenin een envelopje staan.

Wat ik wil is dat je net als bij smsjes gewoon een geluidje te horen krijgt. Weet iemand of dit mogelijk is?
Hoe kun je je mail automatisch ophalen dan ?? Dit kost toch bakken met kb/s ??

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:00
Heb hem net gehaald bij de Orange shop met een free 30 abbo. Omdat ik een student ben krijg ik de komende 3 maanden het dubbele beltegoed. Ik kreeg er ook nog voor 40 euro aan kadobonnen bij die ik kan besteden bij free record shop.

Moooooooooie telefoon. t'is tog wel ff wat anders dan een 2 kleurenschermpje hehe.

Verwijderd

ik heb een vraagje over die themas die je zelf kunt maken...

ik heb er namelijk zelf eentje gemaakt maar als ik hem op mun phone zet komt er een berichtje dat ie het bestandje niet kan openen en vraagt ie of ik um wil verwijderen.
Hoe los ik dit op????
mijn thema is 117kb groot...te groot misschien??? want de meeste zijn 60kb of zelfs minder...weet anders iemand hoe ik mijn themas zo klein mogelijk kan houden???

thnx

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 18:06:
ik heb een vraagje over die themas die je zelf kunt maken...

ik heb er namelijk zelf eentje gemaakt maar als ik hem op mun phone zet komt er een berichtje dat ie het bestandje niet kan openen en vraagt ie of ik um wil verwijderen.
Hoe los ik dit op????
mijn thema is 117kb groot...te groot misschien??? want de meeste zijn 60kb of zelfs minder...weet anders iemand hoe ik mijn themas zo klein mogelijk kan houden???

thnx
neem anders ff contact met me op, op msn:
anakin_vanmeurs[at]hotmail.com

dan kan ik je wat beter helpen

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

ey kan iemand mij misschien helpen?
de thema van 117kb is dankzy DoD Cerberus gellukig teruggebracht tot 36 kb maar hij doet het nog steeds niet... ik krijg nog steeds hetzelfde berichtje als ik van thema wil veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
mrVB schreef op 27 november 2003 @ 18:01:
Heb hem net gehaald bij de Orange shop met een free 30 abbo. Omdat ik een student ben krijg ik de komende 3 maanden het dubbele beltegoed. Ik kreeg er ook nog voor 40 euro aan kadobonnen bij die ik kan besteden bij free record shop.

Moooooooooie telefoon. t'is tog wel ff wat anders dan een 2 kleurenschermpje hehe.
deze actie geldt toch niet alleen voor studenten? ik kreeg in ieder geval dezelfde aanbieding toen ik aan het abonnement shoppen was.. heb uiteindelijk voor telfort gekozen maargoed.

Veel plezier met je erg mooie telefoon! Hij zal je erg goed bevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz

TaZz

Nostalgist

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 18:00:
[...]

Hoe kun je je mail automatisch ophalen dan ?? Dit kost toch bakken met kb/s ??
Je kunt dit gewoon instellen in je email profiel. Daar is een optie 'check interval' aanwezig waar je kunt aangeven hoe vaak hij moet checken of er nieuwe mail is.

Als je er voor zorgt dat alleen de headers worden opgehaald dan valt het aantal kb's enorm mee. En die 2MB voor internet access gebruik ik alleen maar voor email ophalen dus....

Het automatisch checken werkt trouwens perfect, ik vind het alleen jammer dat ik geen geluidje of iets dergelijks te horen krijg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de telefoon over gaat hoor ik eerst een andere ringtone (oldphone) en dan pas degene die ik heb geselecteerd.. Klopt dat? of staat er ergens iets verkeerds ingesteld? Ik heb het huidig geselcteerde profiel en de gewone instellingen nagekeken, bij beide staat traffic geselecteerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Is een "feauture" die helaas niet uit te schakelen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom loopt de mijne soms vast? Schiet niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 12:52:
Waarom loopt de mijne soms vast? Schiet niet op..
Even met de bon naar een SE service centre en nieuwe firmware laten installeren O-)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik m'n T610 nu ook alweer gemold :(.

Gisterenavond lekker wezen karten en ging best lekker (tweede geworden). Later op de avond ging ik me telefoon is checken en toen viel het me op dat er in me display allemaal scheurtjes zaten en dat het scherm alleen nog maar blauw en geel is. Nou zag dat er best appart uit, maar na een tijdje gaat dat best vervelen. Ik kan er dus verder nix meer op zien. Achteraf bleek dus dat karten en sleutels en telefoon in een zak geen goeie combo is (en normaal gesproken let ik daar altijd op, ik vind het al zonde als er krassen op komen).

Dus ik vanmorgen metteen bellen met teleworld in Amsterdam (het dichtsbijzijnde SE service point). Ja meneer, de frontjes heb ik op voorraad, maar helaas gaan schermpjes meer. Als het nou andersom was... Nou ja als iemand nog tips heeft om het ergens te laten repareren in omgeving Leiden, Haarlem en Amsterdam...

Ik kan absoluut niet zonder telefoon (dat klinkt best triest maar het is de harde realiteit), dus heb ik eventjes zo'n prepaid T100 gekocht, kan ik in ieder geval bellen en gebeld worden (heb ik ook even me abbo kaartje ingestopt). Maar daar heb ik nu helemaal geen nummers in staan. En er zit geen infr en al helemaal geen bluetooth op en om alles nou met de hand te gaan invoeren :(.

Nu wil ik dus vragen aan jullie (mede 610 bezitters) om even de juiste toetsenvolgorde te geven voor de handeling waarmee ik dus alle nummers van de telefoon naar sim kaart kan kopieren op de T610. Alvast bedankt aan de redder in nood.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 29-11-2003 15:08 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, klik op joystick, één naar beneden, klik, 7 naar beneden, klik, 3 naar beneden, klik, linker selectie toets als er al nummers op sim staan

That's it :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 15:15:
Ok, klik op joystick, één naar beneden, klik, 7 naar beneden, klik, 3 naar beneden, klik, linker selectie toets als er al nummers op sim staan

That's it :)
Heel erg bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
ik weet niet of dit al besproken is zo ja sorry :)

ik hoorde vandaag bij t for telecom dat de t-610 slecht bereik heeft met t-mobile maar dat je dat kan verhelpen. Hij zei dat de telefoon dan ergens heen wordt gestuurd (ben die naam van die zaak even kwijt :)) en dat er dan een soort "t-mobile" chip ofzo in gezet wordt zodat je gewoon normaal bereik hebt.
Iemand die daar iets meer over kan vertellen is dat waar ?

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Burban schreef op 29 november 2003 @ 16:59:
ik weet niet of dit al besproken is zo ja sorry :)

ik hoorde vandaag bij t for telecom dat de t-610 slecht bereik heeft met t-mobile maar dat je dat kan verhelpen. Hij zei dat de telefoon dan ergens heen wordt gestuurd (ben die naam van die zaak even kwijt :)) en dat er dan een soort "t-mobile" chip ofzo in gezet wordt zodat je gewoon normaal bereik hebt.
Iemand die daar iets meer over kan vertellen is dat waar ?
Dat zijn hoogstwaarschijnlijk collega`s van mij die er geen verstand van hebben, klopt dus niks van!!!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
ah okee :)

altijd leuk dat soort informatie... maar dan zit ik nog wel met het probleem bereik :(

beetje in dubio wat ik nou moet doen t610, z600 of toch maar geen sony ericsson

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op 28 november 2003 @ 09:37:
deze actie geldt toch niet alleen voor studenten? ik kreeg in ieder geval dezelfde aanbieding toen ik aan het abonnement shoppen was.. heb uiteindelijk voor telfort gekozen maargoed.
Inmiddels niet meer... 'Gewone' klanten krijgen nu gratis SMS en MMS. Studenten daar nog bovenop 3 maanden dubbel. Wel een leuke actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat ff wat informatie te zoeken over de T610 toen ik ineens een site tegen kwam waarin stond dat de T610 een Li-Ion batterij heeft....Raar, want ik dacht toch echt dat het een LI-Polymeer batterijtje was...of heb ik het nou verkeerd??
en wat is het verschil tussen een Li-Ion en een Li-Polymeer accutje??
http://www.portablegear.n...?QID=543999&CID=1&PID=559

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 15:10:

Bij de rode T610 was t nog erger want als ik die gekozen had hoefde ik m dit jaar niet meer te verw88 :S
:)

valt wel mee.
ik heb gisteren de rode t610 gehaald met orange abbo.
eindelijk van dat %$# t-m^%$l af ;)
ik vroeg dus welke kleuren hij nog had bij de belcompanie en hij zei dat ze alleen zilveren hadden, ik ja dat moet dan maar.
aanvraag moest gefaxst worden dus moest een tijdje wachten.
goed gekeurd, ik kom terug hij pakt hem voor me uit.
was het dus de rode :*)

nu kan ik dus alles gaan instellen voor orange :(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TaZz schreef op 27 november 2003 @ 17:02:

Hoef ik ook niet te doen met de 15 spam mailtjes per dag beetje zonde van het geld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je de camera aan hebt staan zou je met een paar sneltoetsen kunnen inzoomen/nightmode aan-uit/black-white. Dit werkt bij een paar vrienden van mij (hebben allen uiteraard T610). Als ze op 1 drukken zoomen ze in en met andere toetsen switchen ze naar nightmode of black-white. Maar dit werkt niet bij mij...instellingen van mij zijn hetzelfde als bij hen. En het lijkt me ook niet aan de firmware te liggen. Want de ene vriend had de telefoon eerder dan ik en de andere vriend had de telefoon later dan ik. Ik zit er dus precies tussen in en bij hen werken de sneltoetsen wel en bij mij niet. Zie ik nu gewoon iets stoms over het hoofd? Heb gezocht op GoT en Google maar kon niks nuttigs vinden. Ook in de handleiding van de telefoon staat niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 13:44:
Wanneer je de camera aan hebt staan zou je met een paar sneltoetsen kunnen inzoomen/nightmode aan-uit/black-white. Dit werkt bij een paar vrienden van mij (hebben allen uiteraard T610). Als ze op 1 drukken zoomen ze in en met andere toetsen switchen ze naar nightmode of black-white. Maar dit werkt niet bij mij...instellingen van mij zijn hetzelfde als bij hen. En het lijkt me ook niet aan de firmware te liggen. Want de ene vriend had de telefoon eerder dan ik en de andere vriend had de telefoon later dan ik. Ik zit er dus precies tussen in en bij hen werken de sneltoetsen wel en bij mij niet. Zie ik nu gewoon iets stoms over het hoofd? Heb gezocht op GoT en Google maar kon niks nuttigs vinden. Ook in de handleiding van de telefoon staat niks.
Ja ik denk inderdaad dat het bepaalde firmware versie is. Ik heb namlijk een telefoon uit week 44. En ik heb deze functies ook.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 13:44:
Klopt. Bij mij werkt dat ook, bij een vriend niet (T-Mobile toestel)
Ik denk dat t toch aan de firmware ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 13:58:
[...]

Klopt. Bij mij werkt dat ook, bij een vriend niet (T-Mobile toestel)
Ik denk dat t toch aan de firmware ligt...
Zou je toch eens gelijk kunnen hebben, ik heb een week 42 toestel van T-Mobile. Beetje jammer, niet dat inzoomen vereist is maar misschien heb je het een keer nodig :) Anyway, bedankt voor de info. Ik ga eens kijken hoe/waar/of ik die firmware kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 14:02:
[...]

Zou je toch eens gelijk kunnen hebben, ik heb een week 42 toestel van T-Mobile. Beetje jammer, niet dat inzoomen vereist is maar misschien heb je het een keer nodig :) Anyway, bedankt voor de info. Ik ga eens kijken hoe/waar/of ik die firmware kan updaten.
Dat kan wel alleen dan bij de opties en niet met een sneltoets
Het is namelijk geen inzoomen maar gewoon het formaat wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even getest, bij die van mij werkt dat inzoomen ook, heb een week 32 toestel.

Zal straks even kijken of die van mijn zus ook kan inzoomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Die camera-features zitten in firmware R1L en hoger...

Nu even een probleem! Ik heb mijn T610 geflasht en nu werkt de camerafunctie niet meer naar behoren... Wanneer ik de foto afdruk, keert de T610 terug naar het vorige menu i.p.v. de foto te tonen en te vragen of ik hem op wil slaan. Ik heb nog geen Master Reset uitgevoerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Laatst online: 12-09 22:57
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 00:10:
ik zat ff wat informatie te zoeken over de T610 toen ik ineens een site tegen kwam waarin stond dat de T610 een Li-Ion batterij heeft....Raar, want ik dacht toch echt dat het een LI-Polymeer batterijtje was...of heb ik het nou verkeerd??
en wat is het verschil tussen een Li-Ion en een Li-Polymeer accutje??
http://www.portablegear.n...?QID=543999&CID=1&PID=559
Dat is waarschijnlijk een oude review, want er zit gewoon een Li-Polymeer accu in. (kijk maar eens achterop je accu).
Een Li-Ion accu die gaat minder lang mee dan een Li-Polymeer accu, verder zijn ze gelijk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om ook deze telefoon aan te schaffen, maar ik wil graag de blauwe of rode hebben waar kan ik deze het beste/goedkoopste (online) aanschaffen? Ik kan zelf alleen de zilveren vinden...

Weet iemand toevallig ook wat ongeveer de prijs is als je hem gewoon in de winkel koopt? Op internet zijn ze ongeveer vanaf 300 (incl. verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op www.gsm-online.nl, daar heb ik een blauwe gekocht.

In sommige steden hebben ze ook winkels, voor mij een reden om hem daar te kopen, had geen zin in weer dat gezeur met TPG enzo :P Voor minder dan €300 zal hij niet te koop zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
yo, ik heb vandaag op de hcc een blue tooth dongletje van mycom gekocht (22 eur), maar...... Het werkt voor geen meter :) (lekker technisch heh ;)) eerst zagen ze elkaar nog wel, dus ik netjes een pin ingetoest (2x dezelfde), en ze zagen elkaar, maar nu, kan mijn pc mijn tel niet meer vinden (andersom ook niet trouwens, maar dat had ik nog niet getest) en heb alleen me tel een x toevoegd, heb nog nooit ene bestand kunnen kopieren... Is er ergens op internet een quide ofzo, of heeft iemand van jullie een klein tipje (of 2)

bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Laatst online: 02-09 17:25
Okee, ik had eigenlijk mijn eigen vraag beantwoord blijkt nu :)
Met een Master Reset is de camerafunctie weer volledig werkzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de manual doorglezen te hebben blijf ik met volgend probleem zitten:

Ik wil dus een profiel automatisch laten wijzigen op een op voorhand ingesteld uur.
Maw, ik wil bv dat ik maar bereikbaar ben vanaf 6u 's morgens. (dit ivm wachtdienst op het werk). In dit topic las ik dat het met de nokia's wel mogelijk is, maar mijn voorkeur gaat toch naar de T610. Kan dit met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
PcFer schreef op 30 november 2003 @ 20:00:
[...]

Dat is waarschijnlijk een oude review, want er zit gewoon een Li-Polymeer accu in. (kijk maar eens achterop je accu).
Een Li-Ion accu die gaat minder lang mee dan een Li-Polymeer accu, verder zijn ze gelijk volgens mij.
Klopt.
Er is eigenlijk maar 1 verschil: Li-Polymer heeft een hogere capaciteit/massa verhouding.
Dus in een kleinere Li-Polymer accu kan net zoveel of misschien zelfs meer zitten als in een Li-ion. En de kwaliteit van Li-polymer is zeker niet minder als van Li-ion (muv van de Li-Polymer accu die bij de Ericsson T28s bijgeleverd zit.)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij de wapinstellingen geven voor orange (prepay)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je even naar Mijn Orange gaat op www.orange.nl kan je een OTAP SMS aanvragen en dan is je toestel in 1 keer goed ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil M@V schreef op 30 november 2003 @ 13:57:
[...]

Ja ik denk inderdaad dat het bepaalde firmware versie is. Ik heb namlijk een telefoon uit week 44. En ik heb deze functies ook.
Verrek zeg, da's handig! Die van mij doet dat ook dus..... (1=in/uitzoomen, 2=nachtmode aan/uit, rest nog niet geprobeerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fossie schreef op 30 november 2003 @ 23:50:
yo, ik heb vandaag op de hcc een blue tooth dongletje van mycom gekocht (22 eur), maar...... Het werkt voor geen meter :) (lekker technisch heh ;)) eerst zagen ze elkaar nog wel, dus ik netjes een pin ingetoest (2x dezelfde), en ze zagen elkaar, maar nu, kan mijn pc mijn tel niet meer vinden (andersom ook niet trouwens, maar dat had ik nog niet getest) en heb alleen me tel een x toevoegd, heb nog nooit ene bestand kunnen kopieren... Is er ergens op internet een quide ofzo, of heeft iemand van jullie een klein tipje (of 2)

bedankt..
Ik heb ook zo'n Mycom ding gekocht op de HCC. Werkt als een speer bij mij. Als ze elkaar niet meer zien, dan is er in ieder geval iets goed fout. Ookal heb je de apparaten nog niet gepaired, dan zouden ze elkaar nog gewoon moeten zien namelijk. Toevallig niet gewoon Bluetooth uitgezet op je telefoon? (Dat kun je door op een paar verkeerde knopjes te drukken, heel simpel doen zonder dat je het doorhebt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 18:02:
Als je even naar Mijn Orange gaat op www.orange.nl kan je een OTAP SMS aanvragen en dan is je toestel in 1 keer goed ingesteld.
Helaas ik kan op de een of andere manier daar niet registreren, als ik mijn nummer intyp krijg ik keer op keer :Sorry, er is iets fout gegaan tijdens het registreren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ginz schreef op 01 december 2003 @ 09:27:
[...]

Klopt.
Er is eigenlijk maar 1 verschil: Li-Polymer heeft een hogere capaciteit/massa verhouding.
Dus in een kleinere Li-Polymer accu kan net zoveel of misschien zelfs meer zitten als in een Li-ion. En de kwaliteit van Li-polymer is zeker niet minder als van Li-ion (muv van de Li-Polymer accu die bij de Ericsson T28s bijgeleverd zit.)
Toch is de duurzaamheid een lastig punt. Er is de laatste tijd veel ophef over de iPods van een jaar en ouder wat betreft de batterijen en ja, daar zitten li-polymeer accus in. Al geloof ik niet dat er hier veel mensen zijn die langer dan een jaar met hun telefoon doen is dit toch een punt om op te letten (ik weet overigens niet of bij de iPods het door de productiemethode of het idee kwam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

hoe kan ik de java games naar de t610 copieren?
mophun games zijn geen probleem want het is maar een bestand wat je moet copieren naar de tel.
Bij java heb je allerlei bestanden, hoe moet ik dit naar de tel copieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
alvv schreef op 01 december 2003 @ 19:32:
hoe kan ik de java games naar de t610 copieren?
mophun games zijn geen probleem want het is maar een bestand wat je moet copieren naar de tel.
Bij java heb je allerlei bestanden, hoe moet ik dit naar de tel copieren?
Als het goed is zit het ingepakt in een JAR bestand. Dat moet je naar je t610 copieeren

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er ervaringen met de BT dongle van Mycom ??
Wie weet ook hoeveel de verzendkosten zijn ?? Dit kan ik echt niet vinden :r
( het liefst geen rembours ) !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Als het goed is zit het ingepakt in een JAR bestand. Dat moet je naar je t610 copieeren
Ach ja, het was stom van me om het uit te pakken, ik dacht dat dat moest, maar bedankt voor de informatie. Het werkt nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 20:22:
Wie heeft er ervaringen met de BT dongle van Mycom ??
Wie weet ook hoeveel de verzendkosten zijn ?? Dit kan ik echt niet vinden :r
( het liefst geen rembours ) !!
Ik heb z'n ding maar hij werkt goed naar mijn zin. Nog geen problemen mee gehad. Inpluggen installeren en het werkt.

Ik heb hem zelf bij een filliaal afgehaald maar volgens mij zijn de standaard verzendkosten 9 euro. Best prijzig dus als je alleen zn dodgle besteld.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 maanden gewacht te hebben tot die dingen in Eindhoven voorradig waren ben ik toch maar voor een Belkin gegaan, wel 10 euro duurder maar tenminste voorradig (o.a. bij Dynabyte) Werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Laatst online: 08-09 17:10
Zo, na 10 dagen wachten (eigenlijk 5 maanden vanaf dat ik mijn T610 heb :P ) heb ik eindelijk mijn T610 Volcanic Red frontje gekregen :)
Ik moet eerlijk zeggen: hij is GRU-WE-LIJK, zo mooi :*)
Verder heb ik mijn HBH-65 bluetooth headset ook ontvangen en de geluidskwaliteit is ook geweldig. Zo goed had ik het voor een draadloze headset nooit verwacht. Ik moet wel eerlijk zeggen dat dit mijn eerste bluetooth headset is, dus ik kan wel een beetje overenthousiast zijn :P
Helaas heb ik geen pics, maar die zijn volgens mij wel door iemand gepost in dit topic (1v/d6 dus als je benieuwd bent... :P )
Kostte wel wat, maar dan heb je ook wat ;)
Nou, ik ga mijn T610 maar weer bewonderen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

heb de mijne verkocht |:( maaruh kan iemand me met het volgende helpen. ik zoek de ringtone "old phone"

linkje hier of een mailtje zou super zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz

TaZz

Nostalgist

Ik heb vorige week een T610 gekocht.... super toestel, alleen bleek er duitse O2 software op te staan terwijl ik een Orange abbo heb genomen :( Ik ben toen terug gegaan naar de winkel, en heb uitgelegd wat er aan de hand was. Ze zouden er nieuwe software op laten zetten en dan zou het in orde zijn. Dat kon alleen pas op zaterdag, en dan zou ik hem maandag terug krijgen.

Ik ben dus gisteren vol verwachting weer naar de winkel geweest, maar nu blijkt dat de software upgrade is niet gelukt of zoiets vaags (how hard can it be :( ). Nu krijg ik gelukkig wel weer een nieuwe T610, maar daar kan ik lekker een week op gaan wachten omdat ze hem niet op voorraad hebben :(

Ik denk dat het de laatste keer is dat ik wat bij Telecom Today heb gekocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op 02 december 2003 @ 02:17:
heb de mijne verkocht |:( maaruh kan iemand me met het volgende helpen. ik zoek de ringtone "old phone"

Ik zou 'm wel kunnen mailen. Ik heb 'm hier als backup op mijn harde schijf staan. Heb ik wel een adres nodig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Heel wazig, als ik mijn telefoon op "bluetooth" laat staan, dan blijft hij maar seriele verbindingen maken en verbreken, en na een half uur ofzo moet ik hem dan opnieuw pairen, erg irritant.

Vooral omdat ie verbindingen blijft proberen te maken, dus als ik het een uur niet zie, dan moet ik 100x op "er is een apparaat dat een verbinding wil maken" klikken..

Ben ik de enige die dit probleem heeft???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op 02 december 2003 @ 10:04:
Heel wazig, als ik mijn telefoon op "bluetooth" laat staan, dan blijft hij maar seriele verbindingen maken en verbreken, en na een half uur ofzo moet ik hem dan opnieuw pairen, erg irritant.

Vooral omdat ie verbindingen blijft proberen te maken, dus als ik het een uur niet zie, dan moet ik 100x op "er is een apparaat dat een verbinding wil maken" klikken..

Ben ik de enige die dit probleem heeft???
Met m'n bluetooth-dongle en met m'n bluetooth-headsetje heb ik dit probleem niet. Als ik de headset verwijder uit de lijst en hem daarna aanzet, dan probeert deze overigens wel verbinding te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 11:57

PowerFlower

être diable et jouer fleur

SYQ schreef op 02 december 2003 @ 02:17:

Die staat gewoon op de S/E site... http://www.sonyericsson.com/downloads/Old Phone.mid

[ Voor 14% gewijzigd door PowerFlower op 02-12-2003 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

en bedankt !

weet nog dat ik helemaal rood werd in de lift toen ie overging terwijl ik hem op old phone had. iedereen in de lift begon te lachen, telefoon was toen pas uit ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 17:02

Chiron

Moderator Discord
die old phone ringtone roeleert gewoon :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee :'(

Je hoort hem steeds, ook al selecteer je een andere ringtone :(, dat vind ik niet aardig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou lekker is dat weer heb net 1.5 maand mn T610 en nu al kapot.
Bijna alle toetsen van mn toetsenbord reageren niet meer(waarschijnlijk een grote klap gehad)

Weten jullie misschien naar welke winkel ik het beste kan gaan. Er zal wel geen garantie op zitten want heb geen verzekering afgesloten.

Please hellup !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

als je niet zeker weet dat het aan een grote klap ligt kan het ook iets anders zijn. technische storing. dan kan het nog altijd gewoon onder je garantie vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 11:30
Ik zie dat je met deze telefoon heel veel leuke dingen kan doen , maar is het nog de moeite waard om deze te halen?

Mijn huidige abbo loopt af en kan dus een nieuwe telefoon halen, nu twijfel ik dus tussen deze en de t630.

Ik weet dat deze alweer een stuk goedkoper is dan dat de t630 zal gaan worden.

Iemand een goede tip voor mij?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren ook een t610 gekocht bij een niet nader te noemen bedrijf... Helaas hadden ze er nog maar een en dat was een grijze... Maar ze zouden er voor mij wel een rode cover opzetten. Eenmaal thuisgekomen begin ik te spelen met mijn nieuwe telefoon en wat denk je :

Staan er allemaal telefoonnummers, foto's en ringtones op... + een vlek linksonder in beeld waarvan de kleur net een tikkeltje lichter is dan de rest...
Dus vandaag ben ik terug gegaan en dit was de uitleg :

"Toen we uw frontje hebben verwisseld hebben we ook even een software update gedaan omdat er gisterochtend nieuwe software uit is gekomen.

Daarbij doen ook altijd even een cross-nogwat (weet niet precies meer hoe hij het noemde) daarbij pompen we de telefoon vol met data, trekken hem leeg en zetten hem nog een keer vol met data, helaas zijn we daarna vergeten om hem weer leeg te trekken, maar morgen krijgen we een nieuwe lading binnen met de oude software er op dus als je daar liever een van hebt kan je er daar ook wel een van krijgen."

Is dit een standaard procedure of een "broodje aap"? En wat is de nieuwste softwareversie voor de t610 en hoe kan ik die controleren??

Maar ik ben in ieder geval blij dat ik een andere krijg....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nieuwe software??
Ik weet van nix.

En waar heb je die telefoon nu gehaald.
Is telecom today een SE-Service Centre??
Anders hebben ze nooit zelf die software erop kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 09:26:
Na de manual doorglezen te hebben blijf ik met volgend probleem zitten:

Ik wil dus een profiel automatisch laten wijzigen op een op voorhand ingesteld uur.
Maw, ik wil bv dat ik maar bereikbaar ben vanaf 6u 's morgens. (dit ivm wachtdienst op het werk). In dit topic las ik dat het met de nokia's wel mogelijk is, maar mijn voorkeur gaat toch naar de T610. Kan dit met dit toestel?
Echt niemand die hier een antwoord op weet? Ook als het niet kan, had ik het graag geweten. Dan kan ik gaan afkicken van de gedachte dat ik hem wil kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na gezeik met T68i redelijk snel in bezit gekomen van T610, erg relaxed. _/-\o_
Ik vraag me alleen af of er nog een andere manier is dan Bluetooth om foto's gemaakt met je toestel naar je pc te down/uploaden? Van pc naar T610 lukt wel via wap, maar andersom? Misschien een USB kabel ofzo, ik heb er werkelijk geen verstand van :? , maar ik wil graag de goedkoopste manier weten 8) .
Ik heb overigens wel ADSL, mocht het iets uitmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

profiel veranderen op een bepaald tijdstip zit er helaas niet in volgens mij, of ik moet het botweg nog niet tegen gekomen zijn.

Een tijdje terug was ik lekker op dreef met het zoeken naar ringtones maar had ik niets om ze erop te zetten dus alleen een beetje geluisterd en erna weer afgegooid.

Nu kan ik ze ALLEMAAL gewoon vinden behalve 1tje een hele apparte maar wel super lachen. Het is een ringtone met onderandere de oldphone erin. Het is een soort mix muziekje met allerlei telefoon geluiden, maar allemaal van die thuis telefoons zegmaar. Iemand deze nog tegen gekomen?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 18:49:
[...]

Echt niemand die hier een antwoord op weet? Ook als het niet kan, had ik het graag geweten. Dan kan ik gaan afkicken van de gedachte dat ik hem wil kopen ;)
Kan niet met de huidige software versie... komt misschien in een nieuwere, wie weet.
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 23:00:
na gezeik met T68i redelijk snel in bezit gekomen van T610, erg relaxed. _/-\o_
Ik vraag me alleen af of er nog een andere manier is dan Bluetooth om foto's gemaakt met je toestel naar je pc te down/uploaden? Van pc naar T610 lukt wel via wap, maar andersom? Misschien een USB kabel ofzo, ik heb er werkelijk geen verstand van :? , maar ik wil graag de goedkoopste manier weten 8) .
Je kan hem als bijlage emailen, maar dat is vrij lastig om aan het werk te krijgen.
Je zou inderdaad een datakabel kunnen kopen maar waarschijnlijk is dat niet goedkoper.
En bovendien kun je een datakabel alleen voor een telefoon gebruiken en een Bluetooth of IrDA (infrarood) adapter voor meerdere dingen.

[ Voor 18% gewijzigd door _WgV_ op 03-12-2003 00:04 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

_WgV_ schreef op 03 december 2003 @ 00:03:
Je kan hem als bijlage emailen, maar dat is vrij lastig om aan het werk te krijgen.
Je zou inderdaad een datakabel kunnen kopen maar waarschijnlijk is dat niet goedkoper.
En bovendien kun je een datakabel alleen voor een telefoon gebruiken en een Bluetooth of IrDA (infrarood) adapter voor meerdere dingen.
Via e-mail lijkt mij toch het gemakkelijkst.

Anders koop je een prepaid kaartje waarop je mms niet laat activeren en mms je het vanaf je T610 naar dat nummer. Dan komt er op het prepaid kaartje een sms binnen met een url, waar je de foto met je computer kunt bekijken en opslaan.
Maar daarvoor heb je dus twee telefoons nodig met twee simkaarten, of je moet elke keer wisselen. Dat is wat omslachtiger.

Zelf doe ik het met mijn Palm, waar ik ze naartoe stuur via infrarood of bluetooth. En na een Hotsync staan ze netjes op mijn computer.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Problemen met email.

Ik heb een Orange-abonnement en nu probleer ik via Orange (daar een emailadres aangemaakt) email te ontvangen.
Via de site van Orange heb ik alle instellingen in de telefoon gezet maar nu krijg ik de melding "gprs parameters niet ondersteund".

Ik kan wel op Share en via de wereldbol op internet (zoeken enz.)

Kan het zijn dat de instellingen in Verbindingen niet goed staan?
Kan het liggen aan de wap profielen?

Gisteren konden ze me bij de Orange helpdesk niet helpen want de site lag eruit.
Ze adviseerden me om naar de Orange winkel te gaan maar dit is niet echt in de buurt.

Help!

Sandra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:31
OK, ik sta voor een dilemma. Ik woon in België en momenteel is er bij de provider mobistar een actie: een T610 (nkel silver) voor €299 (zonder simlock) + 100 MMS bercihtjes of €50 belwaarde (je kan kiezen)...
Is het de moeite waard om dit te kopen of zal de T630 zo veel verschillen (enkel scherm, looks, en bereik?) en/of veel duurder zijn tegen kerstmis?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

haal gewoon de T610. Denk niet dat je het verschil echt zal merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Ik zou juist geduldig wachten en kijken of de frontjes van de T610 op de T630 passen (en andersom), want met het bereik heb ik soms wel problemen met T-Mobile.
De rode T610 vind ik op dit moment het mooiste, maar als ik mocht kiezen tussen NU een T610 of MET KERST een t630, dan had ik dat gedaan en er een rood frontje opgezet ;)
Als je de frontjes er niet op kan zetten, ja dan is het pech, maar dan zou ik niet meer kunnen kiezen.
Btw, welke vind jezelf mooier :?
Helaas heb ik al een T610 en hoop ik dat ik de T630 frontjes er ook op kan zetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:31
Ik vind de T610 mooi, liefst in het blauw dan, maar die frontjes kan je toch laten vervangen hoop ik? De T630 vin ik mooier, en dan ook vooral het scherm en de betere ontvangst spreken me aan. Maar zal de T630 veel duurder worden? Anders haal ik gewoon een T610 voor €299 en met €50 belwaarde erbij... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:17

Nitai

Live the life you love.

Canaria schreef op 03 december 2003 @ 00:10:
[...]

Via e-mail lijkt mij toch het gemakkelijkst.
Via bluetooth blijft het allermakkelijkst, het is een investering van rond de 30 euro maar dan heb je ook wat. Ik gebruik nu m'n msi bluetooth dongle voor veel dingen, oa. voor de T610. Je kan gewoon op je T610 kijken en alle bestanden backuppen....snel en makkelijk.

Heb afgelopen week een Jabra BT 250 gehaald...en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van dit Bluetooth headsetje....werkt erg fijn en het is z'n geld meer dan waard.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Schorre schreef op 03 december 2003 @ 11:19:
Ik vind de T610 mooi, liefst in het blauw dan, maar die frontjes kan je toch laten vervangen hoop ik? De T630 vin ik mooier, en dan ook vooral het scherm en de betere ontvangst spreken me aan. Maar zal de T630 veel duurder worden? Anders haal ik gewoon een T610 voor €299 en met €50 belwaarde erbij... :9~
Nou, je zegt het zelf al. De T610 vind je mooi, maar de T630 mooier. Plus je hebt bij de T630 het voordeel van beter scherm en betere ontvangst :)
Het enige nadeel is dat die ietsje duurder is, maar ik denk dat je de T630 al blind kan kopen, tenzij prijs een HELE belangrijke rol speelt, zou ik de T610 nog nemen.
Of je het frontje kan veranderen? Denk het wel (kan toch bij elke tel :? ), maar of je de T610 frontjes op de T630 kan zetten weten we nog niet omdat die nog niet uit is... maar dat maakt voor jou denk niet uit want je vindt de t630 m00ier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nitai schreef op 03 december 2003 @ 11:23:
Via bluetooth blijft het allermakkelijkst, het is een investering van rond de 30 euro maar dan heb je ook wat.
Natuurlijk, dat vind ik ook, maar:
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 23:00:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Via Infrarood
Via email
Via een datakabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Wie nog een bluetooh dongle zoekt: KOOP NIET DE MYCOM, maar de MSI. Ik heb er ontzettend spijt van dat ik de Mycom gekocht heb en dat ik niet 10eur meer heb uitgegeven voor de MSI :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

MyNameIs schreef op 03 december 2003 @ 12:01:
Wie nog een bluetooh dongle zoekt: KOOP NIET DE MYCOM, maar de MSI. Ik heb er ontzettend spijt van dat ik de Mycom gekocht heb en dat ik niet 10eur meer heb uitgegeven voor de MSI :'(
Waarom? Wat is er mis met de Mycom? Ligt het aan het bereik of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Canaria schreef op 03 december 2003 @ 12:03:
[...]

Waarom? Wat is er mis met de Mycom? Ligt het aan het bereik of iets anders?
Ik wilde gaan inetten op mijn P900 via Bluetooth en dan via de kabel, maar om dat te doen heb je een klasse 1 dongle nodig omdat de verbinding telkens uitvalt.
Dit heb ik van Ginz:
It’s also important to chose a good Bluetooth dongle,
the range should be 10-100 meters.

Dongles with a range of 10 meters will not keep a
connection, if you walk away from your computer (the signal
isn’t strong enough).
Met de MyCom heb ik dus telkens dat de verbinding uitvalt en dan heb ik er niks aan :'(
Nou denk ik er toch over om maar een MSI te halen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
MyNameIs schreef op 03 december 2003 @ 12:10:
[...]

Ik wilde gaan inetten op mijn P900 via Bluetooth en dan via de kabel, maar om dat te doen heb je een klasse 1 dongle nodig omdat de verbinding telkens uitvalt.
Dit heb ik van Ginz:

[...]

Met de MyCom heb ik dus telkens dat de verbinding uitvalt en dan heb ik er niks aan :'(
Nou denk ik er toch over om maar een MSI te halen... :)
Ok leuk... maar je zegt nu in het T610 topic dat je die Mycom dongle niet moet kopen om een feature die de T610 helemaal niet biedt...

Voor de T610 blijft de Mycom dongle dus een prima optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Victorio schreef op 03 december 2003 @ 12:28:
[...]

Ok leuk... maar je zegt nu in het T610 topic dat je die Mycom dongle niet moet kopen om een feature die de T610 helemaal niet biedt...

Voor de T610 blijft de Mycom dongle dus een prima optie.
[niet toegeven mode]

Okeej iedereen die geen nieuwere tel meer gaat kopen: KOOP DE MYCOM!!!

[/niet toegeven mode]

:P

Btw, bestaat er dan geen mogelijkheid om met de T610 via je eigen verbinding te inetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de T610 in het blauw gehaald.

Hebben jullie een goed programmatje waarmee ik via InfraRood afbeeldingen en beltonen tussen pc en telefoon kan uitwisselen?

En hebben jullie ook nog wat goede website waar ik afbeeldingen en beltonen kan downloaden? welke beltoon formaten worden ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 17:47:
Ik heb net de T610 in het blauw gehaald.

Hebben jullie een goed programmatje waarmee ik via InfraRood afbeeldingen en beltonen tussen pc en telefoon kan uitwisselen?

En hebben jullie ook nog wat goede website waar ik afbeeldingen en beltonen kan downloaden? welke beltoon formaten worden ondersteunt?
beltoon: MIDI
bestanden kun je afaik gewoon met windows sturen... (bestanden zenden...)
http://www.myt610.net, kon je trouwens ook in de startpost vinden he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Koop gewoon een MX-900 als ik, hebbie nog een mooi muisje + en geintergreerde bluetooth dongle :9~ die t610 ga ik vrijdag of zaterdag halen, dus dan heb ik mijn bluetooth alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, €120 uitgeven voor iets dat je ook voor €30 kan kopen :P, ok, je krijgt er een muis bij, maar die heb ik al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand mischien ook iemand last van het feit dat als je memo'tjes opneemt dat het geluid dan heeeel zacht is? ik wilde namelijk een memotje opnemen en toen ik het later terug wilde luisteren was het heel zacht en bijna onverstaanbaar...weet iemand en oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Je kan memo's op hoog volume horen door ze in een MMSje te zetten en dat te previewen. Volgens mij is het verder nog niet mogelijk om memo's af te luisteren op een hoorbaar volume. Misschien met de R3C firmware, weet iemand dat? Ik heb R1L en daarmee kan het alleen op de MMS-manier... :|

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.