Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 6

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.184 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ok... :O

Hoe maakt een tweaker zelf een java game voor z'n T610?

Ik heb een application gemaakt als test, 128x160 groot... verder niets bijzonders... heb even een werkend spelletje (.jar) uitgepakt en gekeken wat erin zit... wat class files, plaatjes en een of ander .MF filetje waar wat gebral instaat ofzo...

Nu is de eerste vraag hoe ik het tot een .jar file ga inpakken.

:X

Okee gelukt. Gewoon een standaard jar command en het zit in een jar.
Naar T610 bluetoothen en hij herkent het als game...

Alleen moet je het als Midlet compilen lees ik... java2 microedition... uhmmm, waar vind ik dat precies? Volgens mij gaat mijn post meer in de richting van P&W...

[ Voor 43% gewijzigd door Victorio op 21-11-2003 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

ik had vandaag een t610 gekocht bij de debitel shop, op het scherm zat een krasje en dat wil ik dus niet, die wil ik inruilen voor een nieuwe, maar hij beweert dat het een nieuw telefoon is en hij ziet geen krasje, wij een tijdje geluld, hij wilde nog steeds geen andere tel geven, hij zei dat de abo is gerigistreerd is met deze tel (bullshit, als op het scherm een kras zit moet hij een ander geven). Toen ging nog een ander collega van hem meelullen, maar er komt altijd krassen op de scherm zei hij. Ik zei van, ja als er krasjes op komt na gebruik is dat de schuld van de gebruiker.
maar de klotzakken willen maar geen ander toestel geven, ik snap ook niet waarom. ik heb toen de abo geannuleerd. Ik ga morgen naar een ander debitel shop om de tel te halen.

klein vraagje
zijn de frontjes van de t610 verwisselbaar?
ik wil graag een blauw/zwart t610 hebben, bij debitel hebben ze geen ander kleur dan zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2002
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-07 21:37
alvv schreef op 22 november 2003 @ 03:07:
ik had vandaag een t610 gekocht bij de debitel shop, op het scherm zat een krasje en dat wil ik dus niet, die wil ik inruilen voor een nieuwe, maar hij beweert dat het een nieuw telefoon is en hij ziet geen krasje, wij een tijdje geluld, hij wilde nog steeds geen andere tel geven, hij zei dat de abo is gerigistreerd is met deze tel (bullshit, als op het scherm een kras zit moet hij een ander geven). Toen ging nog een ander collega van hem meelullen, maar er komt altijd krassen op de scherm zei hij. Ik zei van, ja als er krasjes op komt na gebruik is dat de schuld van de gebruiker.
maar de klotzakken willen maar geen ander toestel geven, ik snap ook niet waarom. ik heb toen de abo geannuleerd. Ik ga morgen naar een ander debitel shop om de tel te halen.
Zat het stickertje nog op het scherm toen ie uit de doos kwam? Anders is ie al eens teruggegeven en proberen ze hem alsnog te slijten. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
alvv schreef op 22 november 2003 @ 03:07:
klein vraagje
zijn de frontjes van de t610 verwisselbaar?
ik wil graag een blauw/zwart t610 hebben, bij debitel hebben ze geen ander kleur dan zilver.
Ja de blauwe is verkrijgbaar, maar de gekleurde kun je alleen in het buitenland vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iewmand me een link geven waar alle bluetooth mogelijkheden van de T610 op staan vermeld?

Ik kan wel T610 wel al deze topics gaan doorlezen (heb ik al een keer gedaan, maar nu heb ik een BT dongle)

Dus ik ben op zoek naar concrete mogelijkheden met de bijbehorende software, misschien is het ook een idee om deze informatie te verzamelen en te vermelden in de openingspost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, mijn oude telefoon is verkocht :P, weet iemand een winkel in A'dam die ook de blauwe en of rode verkoopt? Vin die zilveren de minste en omdat mijn zus die ook heeft...

Ik ken belcompany, t for telecom en the phonehouse, zijn er nog meer :?, kan er even niet meer voor de geest halen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2002
  • Laatst online: 30-07 21:37
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 19:36:
Ok, mijn oude telefoon is verkocht :P, weet iemand een winkel in A'dam die ook de blauwe en of rode verkoopt? Vin die zilveren de minste en omdat mijn zus die ook heeft...

Ik ken belcompany, t for telecom en the phonehouse, zijn er nog meer :?, kan er even niet meer voor de geest halen :P
Eehhhh...................gouden gids van A'dam misschien :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, die was mij even ontschoten :P, www.gsm-shop.nl verkoopt hem voor €333 zag ik :), maandag maar even bellen of zij niet heeeeel toevallig de blauwe of rode hebben, op een andere website stond er vanaf januari door die kleuren heen :'(

Zo niet dan koop ik hem misschien toch maar via inet, scheelt €30.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 15:38
Ik heb hem nu dus ook, een week 32 toestel met als software R1L013.
Ik heb hem besteld bij gsmweb.nl, icm telfort sb 500 voor 165 euro.
Zondag aanvraag op hun site gedaan, dinsdag contract op de mat en vrijdag telefoon binnen! lekker vlot :)

maarja, er zijn mij al een aantal dingen opgevallen:
* Beltoon oplopend uitzetten kan niet
* Toetsgeluid aanzetten kan ook niet
* Standaard foto's nemen veel ruimte in beslag (55kb, klopt dat?)
* Communicatie met Samsung S300 via IR gaat niet, verbinding mislukt steeds!
* Wap services gaan via Mobistar... Klopt ook niet volgens mij...

Verders zeer tevreden over het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds vandaag me een T610 aangeschaft vind het een superfoontje, daarom kwam ik eens kijken naar dit topic. Nu las ik iets over een "hissing" probleem... Wat bedoelt men hier juist mee? Ik heb hier nog nooit iets over gehoord ofzo, en zo 6 delen doorzoeken om te vinden waar dat juist over gaat zie ik eerlijk gezegd niet zitten... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 01:14:
heb sinds vandaag me een T610 aangeschaft vind het een superfoontje, daarom kwam ik eens kijken naar dit topic. Nu las ik iets over een "hissing" probleem... Wat bedoelt men hier juist mee? Ik heb hier nog nooit iets over gehoord ofzo, en zo 6 delen doorzoeken om te vinden waar dat juist over gaat zie ik eerlijk gezegd niet zitten... _/-\o_
'Hissing' is net alsof je naar een zacht kabbelend beekje luister.

in mijn Mini-FAQ staat er ook iets over:

SonyEricsson T610 Mini-FAQ

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 01:14:
Dat hissing probleem zat in de eerste T610's, die dus bijna een half jaar geleden alweer, uitkwamen. Het is dat je een beetje ruis hoort als je aan het bellen bent.
Daar zul jij geen last van hebben :)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren wat wezen stoeien met FMA.
Door wat Faq's te lezen heb ik het aan de praat gekregen.
Maar ik vond ook nog Float's Media Control, Winamp Control 1.2 (WinampCOMLib.dll)
Daar kom ik dus even niet uit. Ik verwacht op 1 of andere manier Winamp met de T610 te kunnen bedienen. Net zoals mogelijk is met het programma Pccontrol. Pccontrol heb ik ook werkend gekregen.

Wie helpt mij op weg? Op http://sourceforge.net/projects/fma/ kan ik het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
- dll installeren / registreren.
- scriptje runnen binnen FMA

vervolgens connecten naar je bluetooth aanzetten. met je telefoon browsen naar "accesoires" en daar zie je een FMA connectie staan. Vervolgens kun je gebruik maken van de winamp control...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:02

PowerFlower

être diable et jouer fleur

MadMod schreef op 23 november 2003 @ 01:14:
Ik heb hem nu dus ook, een week 32 toestel met als software R1L013.
[...]
maarja, er zijn mij al een aantal dingen opgevallen:
* Beltoon oplopend uitzetten kan niet
Klopt, daarvoor moet je R3 hebben hè :) Op R1 begint hij altijd zacht (maar niet zo zacht en langzaam oplopend als wanneer je echt de optie "beltoon oplopend" of hoe heet die aan zou zetten)
* Toetsgeluid aanzetten kan ook niet
:?
Dan zou ik nog maar eens goed in je instellingen kijken, ik kan het gewoon aan/uit zetten (toon/klik/silent).
* Standaard foto's nemen veel ruimte in beslag (55kb, klopt dat?)
Klopt... moet je wederom R3 voor hebben, dan nemen ze minder ruimte in ;)
* Communicatie met Samsung S300 via IR gaat niet, verbinding mislukt steeds!
Wat probeer je te communiceren dan :?
* Wap services gaan via Mobistar... Klopt ook niet volgens mij...
Dat klopt niet nee :P laat je even vanaf de Telfort site een smsje toesturen met de settings, dat scheelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Waalwijk bij T for Telecom verkopen ze het hoesje (ICE-25) niet. Zijn er nog internetwinkels waar ze m verkopen? (ja bij koopjessite maar 30 euro is toch echt te duur :P)
Bij T for Telecom konden ze m wel bestellen (duurt 2 weken :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMod
PowerFlower schreef op 23 november 2003 @ 17:02:
[...]
Klopt, daarvoor moet je R3 hebben hè :) Op R1 begint hij altijd zacht (maar niet zo zacht en langzaam oplopend als wanneer je echt de optie "beltoon oplopend" of hoe heet die aan zou zetten)
[...]
:?
Dan zou ik nog maar eens goed in je instellingen kijken, ik kan het gewoon aan/uit zetten (toon/klik/silent).
[...]
Klopt... moet je wederom R3 voor hebben, dan nemen ze minder ruimte in ;)
[...]
Wat probeer je te communiceren dan :?
[...]
Dat klopt niet nee :P laat je even vanaf de Telfort site een smsje toesturen met de settings, dat scheelt ;)
Communicatie met S300 bedoel ik foto's, beltonen e.d. versturen d.m.v. IRDA, ik krijg hier steeds "verbinding mislukt"

Toetsgeluiden krijg ik niet aan, wat ik ook probeer. zal wel foutje in toestel/software zijn..

Dit zijn gelukkig geen ernstige problemen (niet zo ernstig als de dode pixels in mn Philips 530 die ik hiervoor had)
Toptoestel, echt een aanrader

[ Voor 4% gewijzigd door MadMod op 23-11-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op 23 november 2003 @ 15:57:
- dll installeren / registreren.
- scriptje runnen binnen FMA

vervolgens connecten naar je bluetooth aanzetten. met je telefoon browsen naar "accesoires" en daar zie je een FMA connectie staan. Vervolgens kun je gebruik maken van de winamp control...
Kijk, dat dll installeren registreren zou je dat wat uitgebreider kunnen uitleggen stap voor stap.
En dat scriptje runnen binnen FMA ook. Heb ik dat scriptje al of moet ik dat nog maken?
De rest lukt dan wel.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Met JeYo remote kan je ook heel gemakkelijk Winamp, en veel andere programma's biedenen.

JeYo Remote 1.01

Dit is geen freeware programma, je moet ervoor betalen.

[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 23-11-2003 19:45 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Misschien wel interessant.

Ik zag in het foldertje van de Belcompany dat ze de T610 nu verkopen met gratis bluetooth-wagentje :P

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMod schreef op 23 november 2003 @ 19:07:
[...]

Communicatie met S300 bedoel ik foto's, beltonen e.d. versturen d.m.v. IRDA, ik krijg hier steeds "verbinding mislukt"
Communicatie met andere telefoontjes zonder het merk Sony Ericsson zullen niet werken.

Ik heb IR geprobeerd met telefoontjes als : 6610/6100/7210/E700/S300/S100/T100/8850/enz. willen niet werken.

BT lukt met S55 wel erg top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMod
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 00:04:
[...]

Communicatie met andere telefoontjes zonder het merk Sony Ericsson zullen niet werken.

Ik heb IR geprobeerd met telefoontjes als : 6610/6100/7210/E700/S300/S100/T100/8850/enz. willen niet werken.

Dat Nokia erg selectief is met IRDA wist ik, ik kan trouwens wel met andere merken communiceren met IR, bij de Siemens ME45 werkt het wel bijvoorbeeld.

Toestellen die jij noemt zijn nokia/samsung... zal samsung hetzelfde doen als nokia? alleen samsung telefoons onderling? ik zal deze vraag eens stellen in het S300 topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 23 november 2003 @ 20:12:
Misschien wel interessant.

Ik zag in het foldertje van de Belcompany dat ze de T610 nu verkopen met gratis bluetooth-wagentje :P
Weet je misschien de losse prijs? Op de website krijg ik als antwoord dat ik dan maar even moet bellen :{

En daar heb ik geen zin an :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 00:04:

Plaatjes en beltonen niet inderdaad, dat komt door de verschillende 'standaardformaten'. Maar ik heb toch echt mijn telefoonboek via infrarood vanaf de 6100 naar de T610 overgezet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 23 november 2003 @ 17:02:
Ik kan dat niet vinden op de telfort site, waar ze een smsje versturen met de instellingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 00:11
bel je ze ff op 0900 4444444 ofzo :P

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Is het op de een of andere manier ook mogelijk om de tijd en datum van je hoofdscherm af te krijgen? Ik koop niks voor die informatie, vervuilt alleen mijn mooie achtergrond maar. 8) Provider eraf zou ook leuk zijn, maar niet uiterst belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 00:28:
[...]

Weet je misschien de losse prijs? Op de website krijg ik als antwoord dat ik dan maar even moet bellen :{

En daar heb ik geen zin an :P
Heb ik ook naar gezocht. Ik ga vanmiddag waarschijnlijk even langs, dus je hoort het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
TimMer schreef op 24 november 2003 @ 04:26:
Is het op de een of andere manier ook mogelijk om de tijd en datum van je hoofdscherm af te krijgen? Ik koop niks voor die informatie, vervuilt alleen mijn mooie achtergrond maar. 8) Provider eraf zou ook leuk zijn, maar niet uiterst belangrijk.
Je kan ze enkel optisch wegwerken door de kleur van de letters in eenzelfde kleur te doen als de achterliggende achtergrond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-09 14:29

jw

Ik heb sinds vrijdag ook een T610 in mijn bezit, maar ik heb nog enkele vraagjes, misschien dat jullie hier het antwoord op weten:

1. Hoe lang gaat die batterij eigenlijk mee, ik heb mijn telefoon vrijdag-nacht opgeladen, en zaterdag bijna niet gebruikt, zondag de hele dag beetje klooien met bluetooth, en fototjes maken... Zondag-avond was hij helemaal leeg! dat is dus 2 dagen!? hoe lang doen jullie met een volle batterij?

2. Is er een mogelijkheid om de standaard-wektijd uit m'n display te halen? ik heb namelijk ingesteld dat ik elke dag om 6 uur gewekt wordt. Maar dat weet ik zelf ook wel, daar hoef ik niet elke keer aan herinnerd te worden!! Want als ik mijn standaard-wektijd uitzet, komt netjes de datum weer in beeld te staan. En dat wil ik gewoon altijd!

3. Ik kan op een of andere manier geen mms-jes verzenden via email. Ik moet orange hier nog over bellen, maar misschien weten jullie het.
Ik kan dus een MMS-je naar mijn eigen nr zenden, en dat komt gewoon aan. Maar als ik naar een emailadres verzend komt hij nooit aan (bijv. http://www.moblog.nl)
Ik heb al gekeken naar mijn emailinstellingen maar daar maak ik toch geen gebruik van!? (Ik heb een Orange Free 20 abbonnement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

jw schreef op 24 november 2003 @ 11:09:
Ik heb sinds vrijdag ook een T610 in mijn bezit, maar ik heb nog enkele vraagjes, misschien dat jullie hier het antwoord op weten:

1. Hoe lang gaat die batterij eigenlijk mee, ik heb mijn telefoon vrijdag-nacht opgeladen, en zaterdag bijna niet gebruikt, zondag de hele dag beetje klooien met bluetooth, en fototjes maken... Zondag-avond was hij helemaal leeg! dat is dus 2 dagen!? hoe lang doen jullie met een volle batterij?

2. Is er een mogelijkheid om de standaard-wektijd uit m'n display te halen? ik heb namelijk ingesteld dat ik elke dag om 6 uur gewekt wordt. Maar dat weet ik zelf ook wel, daar hoef ik niet elke keer aan herinnerd te worden!! Want als ik mijn standaard-wektijd uitzet, komt netjes de datum weer in beeld te staan. En dat wil ik gewoon altijd!

3. Ik kan op een of andere manier geen mms-jes verzenden via email. Ik moet orange hier nog over bellen, maar misschien weten jullie het.
Ik kan dus een MMS-je naar mijn eigen nr zenden, en dat komt gewoon aan. Maar als ik naar een emailadres verzend komt hij nooit aan (bijv. http://www.moblog.nl)
Ik heb al gekeken naar mijn emailinstellingen maar daar maak ik toch geen gebruik van!? (Ik heb een Orange Free 20 abbonnement)
1. Bleutooth kost veel stroom. Als ik dat niet gebruik doe ik een dag of 3/4 met een accu. Ondertussen bellen, sms-en, emailen, spelletjes, beetje wappen.

2. Die tijd blijft staan. Niets aan te doen.

3. Geen idee. Vraag maar aan orange :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ergens gelezen, ik geloof in het share topic hier op GoT, dat Orange MMS naar email niet ondersteunt :{

Nu begin ik te twijfelen tussen de T610 en de z600, die laatste is eig. hetzelfde, maar dan in clamshell, belangrijkste verschil is TFT ipv STN scherm, als ie dichtgeklapt is is ie iets kleiner dan de T68i, wat ik wel handig vind, gezien die T610 toch behoorlijk groot is, alleen is ie natuurlijk wel een stukkie dikker ;), ook het rf bereik schijnt beter te zijn...

Keuzes, keuzes.. :{

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:30
weet iemand waar deze bureaulader te verkrijgen is, of hoe duur die is?

type: Bureaulader met speaker CSS-20

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/CWS31AFW_8842_35_0_1050.jpg

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Turismo schreef op 24 november 2003 @ 11:38:
weet iemand waar deze bureaulader te verkrijgen is, of hoe duur die is?

type: Bureaulader met speaker CSS-20

[afbeelding]
beetje googelen.
vb:
Hier bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:30
ah tnx! _/-\o_ , lekker stom van me vergeten te googlen |:(

prijs valt me reuze mee, ze geven echt veel korting.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 24 november 2003 @ 08:57:
[...]

Heb ik ook naar gezocht. Ik ga vanmiddag waarschijnlijk even langs, dus je hoort het wel.
Heb die folder hier voor me liggen, €419,95 :o, zijn ze gek daar ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ja, dat is phone inclusief wagentje.

Gaat om de prijs van alleen het wagentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 24 november 2003 @ 12:16:

t wagentje staat op de site die je zelf gegoogled had :P

http://discountoffice.nl/shop/artdetail/prd/ERC50037/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Shiver23 schreef op 24 november 2003 @ 12:16:

edit:
bij belcompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan heb ik nix gezegd :X
vind het wagentje niet echt de moeite, is wel grappig maar volgens mij ben je t in no-time zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, voor €20 misschien, maar €80 is echt teveel van het goede :P

Edit: Nou, ik heb een beslissing genomen, ik ga voor de T610 :), vind die z600 van binnen nogal lelijk, en dan doel ik vooral op de toetsen en de indeling daarvan, bovendien is de z600 ingeklapt niet eens zo heel veel kleiner dan de T610...., ik dacht zelf dat hij wat groter zou zijn, maar zag net een plaatje met de t68i er naast, en beide zijn zelfde formaat, T68i heb ik nu en is van goed formaat voor mij :)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Mensen met een USB dongle/adapter:

Ik heb een spelletje gemaakt:
http://www.xs4all.nl/~victorio/temp/t610/victorio.jar

Test het! Test het! Test het! Test het! Test het! Test het! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op 24 november 2003 @ 15:10:
Mensen met een USB dongle/adapter:

Ik heb een spelletje gemaakt:

Test het! Test het! Test het! Test het! Test het! Test het! 8)
Misschien eerst ff vertellen wat t is :?
Vanavond of morgenavond krijg ik mn T610, bluetooth heb ik op mn notebook dus wie weet probeer ik m dan nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 15:18:
[...]

Misschien eerst ff vertellen wat t is :?
Vanavond of morgenavond krijg ik mn T610, bluetooth heb ik op mn notebook dus wie weet probeer ik m dan nog wel ;)
Oh ehhmmm...
Het is tot nu toe nog slechts eens balletje wat je m.b.v. een batje in een ruimte moet houden. Je krijgt 3 extra balletjes, als ze op zijn houdt het spel op. :)

http://www.xs4all.nl/~victorio/temp/t610/victorio.jar <-- :*)

Ultraa gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Victorio schreef op 24 november 2003 @ 15:39:
[...]

Oh ehhmmm...
Het is tot nu toe nog slechts eens balletje wat je m.b.v. een batje in een ruimte moet houden. Je krijgt 3 extra balletjes, als ze op zijn houdt het spel op. :)

http://www.xs4all.nl/~victorio/temp/t610/victorio.jar <-- :*)

Ultraa gaaf!
Leuk concept maar te traag naar mijn mening; ook de bat die in stappen beweegt vink best naar, bij de volgende update benk erbij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nou, ik ben bij de Belcompany geweest.
De T610 die ze nu verkopen met autotje zit in een aparte doos als set bij elkaar.
Het wagentje verkopen ze nog niet los. Verwachten ze wel te krijgen voor de prijs van tatatada! €130!!!!

In geen 130 jaar!
Haal er 100 euro af en ik wil er nog wel eens over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Je maakt inderdaad geen gebruik van de mail-instellingen als je een MMS mailt, het MMS servicecenter moet hem dan gewoon forwarden. Misschien doet die van Orange het niet. Maar: als je wil mailen, waarom, er, mail je hem dan niet gewoon? Scheelt ook nog eens, wat is het bij Orange, €0,50 per MMS, want bij email betaal je alleen voor dataverkeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

PowerFlower schreef op 24 november 2003 @ 18:08:
Maar: als je wil mailen, waarom, er, mail je hem dan niet gewoon? Scheelt ook nog eens, wat is het bij Orange, €0,50 per MMS, want bij email betaal je alleen voor dataverkeer!
MMS is bij Orange voorlopig (tot 1 februari) nog helemaal gratis, dus voor de kosten hoef je het niet voor te doen.
Maar inderdaad, als je een foto naar een e-mailadres wilt sturen, gewoon de mailclient gebruiken als je toch een T610 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vorige week begonnen met een samsung e700 en een acer pda...die zijn beiden weg...

nu een T610 en Asus 620BT, icm met een orange abo..

ik wil graag gaan internetten met mn pda.....en dan het liefst via bluetooth natuurlijk. tooltje van orange neergeladen, geinstalleerd, maar dat ondersteunt geen PocketPC 2003...kan t op zich wel gebruiken, maar dan werkt de bluetooth verbinding niet...dan maar via infrarood geprobeerd, ook niets...

iemand met dezelfde apparaten die hetwel voor elkaar gekregen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee of ik deze set ook m.b.v. een omvormer (12 volt) heb zo'n soort contactdoosje voor in de auto ook via de 12V lader (b.v. sigarettenaansteker kan laten werken). Mis vooral de speaker in de aut. Heb geen handsfree, zou dit nog een oplossing zijn? Of is dat zeer ver gezocht. Heb de phone nl. altijd bij mij onderweg voor het geval the kids me nodig hebben. Wil dus niet constant met zo'n koptelefoontje op zitten. Bluetooth head set vind ik te duur. Apparaat in de lader en spreken maar??? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 20:47:
[...]

Heeft iemand een idee of ik deze set ook m.b.v. een omvormer (12 volt) heb zo'n soort contactdoosje voor in de auto ook via de 12V lader (b.v. sigarettenaansteker kan laten werken). Mis vooral de speaker in de aut. Heb geen handsfree, zou dit nog een oplossing zijn? Of is dat zeer ver gezocht. Heb de phone nl. altijd bij mij onderweg voor het geval the kids me nodig hebben. Wil dus niet constant met zo'n koptelefoontje op zitten. Bluetooth head set vind ik te duur. Apparaat in de lader en spreken maar??? _/-\o_
Bleutooth headset heb je al voor €40 dacht ik :-), zag er eentje van jabra in een folder staan, weet alleen niet meer welke winkel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb die handsfree lader-kit nog niet gezien, maar denk dat deze hetzelfde werkt als de gewone bureaulader. Dus je eigen lader erin en het werkt.

De 12V-lader heeft hetzelfde stekkertje als de 220V lader dus dan zou het gewoon kunnen werken. Heb je alleen wel zo'n rare bak in de auto staan.

Autolader SE € 18,55
Bureaulader met speaker € 36,71
Dat is samen toch bijna 50 euro. Voor dat geld kan je misschien beter naar een bluetooth handsfree setje of carkit kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 25 november 2003 @ 09:07:
Ik heb die handsfree lader-kit nog niet gezien, maar denk dat deze hetzelfde werkt als de gewone bureaulader. Dus je eigen lader erin en het werkt.

De 12V-lader heeft hetzelfde stekkertje als de 220V lader dus dan zou het gewoon kunnen werken. Heb je alleen wel zo'n rare bak in de auto staan.

Autolader SE € 18,55
Bureaulader met speaker € 36,71
Dat is samen toch bijna 50 euro. Voor dat geld kan je misschien beter naar een bluetooth handsfree setje of carkit kijken.
Oké, thanx voor het meedenken, heb wel een autolader overigens, zou mij gaan om de handsfreefunctie en de speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Hoelang zit er eigenlijk garantie op een T610? Dacht dat alles nu 2 jaar was (wat betreft consumenten electronica), maar gister een tv aangeschaft en daar zit dan maar 1 jaar op.
Nu gaat het niet om die tv, maar wil graag een T610 (of T630), maar dan ic een 2 jarig abbo aangezien ze dan voor nop zijn, maar wil niet zeg nog 11 maand vast zitten aan een abbo zonder telefoon ;)

offtopic; hoi shiver :Y)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

TAG_Speedy schreef op 25 november 2003 @ 09:34:
Hoelang zit er eigenlijk garantie op een T610? Dacht dat alles nu 2 jaar was (wat betreft consumenten electronica), maar gister een tv aangeschaft en daar zit dan maar 1 jaar op.
Nu gaat het niet om die tv, maar wil graag een T610 (of T630), maar dan ic een 2 jarig abbo aangezien ze dan voor nop zijn, maar wil niet zeg nog 11 maand vast zitten aan een abbo zonder telefoon ;)
Het is moeilijk bij te houden maar ik dacht dat het nu 3 jaar was. Geloof niet wat er op je garantiebewijs/aankoopbon staat, daar kunnen ze op schrijven "oh en de aankoop van deze telefoon verplicht je tot het op 1 been gaan staan terwijl je belt", maar dat is dan ook niet bindend ;)
Als je iets online besteld mag je het ook, gebruikt of niet, binnen 30 dagen terugsturen, ook dat is dus iets waar ze liever niet van hebben dat je dat weet ;)

offtopic:
Heel leuk dus dat je Chello 30 dagen op proef mag hebben, maar als je je online aanmeldt geldt dat dus voor elke provider!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

zijn er hier eigenlijk nog mensen die bezig zijn met het maken van thema's enzo voor de T610 ?

toevallig gister mn eerste thema gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanmeurs/killbilltheme.gif

Is dus van de film "Kill Bill"
ben er nog niet helemaal blij mee, questions & comments welcome

[ Voor 8% gewijzigd door DoD Cerberus op 25-11-2003 14:40 ]

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 00:11
DoD Cerberus schreef op 25 november 2003 @ 14:39:
zijn er hier eigenlijk nog mensen die bezig zijn met het maken van thema's enzo voor de T610 ?

toevallig gister mn eerste thema gemaakt:
[afbeelding]

Is dus van de film "Kill Bill"
ben er nog niet helemaal blij mee, questions & comments welcome
wel grappig alleen je moet zorgen dat je niet schermen over elkaar krijgt... die heb je wel maar die moet je niet te zien krijgen... nu zie je namelijk dat je dat hoofd ook ziet als je 1x doorgeklikt bent maar dan moet je of het hele plaatje zien of niets van het plaatje vind ik

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net terug van gsm-shop, met een blauw exemplaar :*)

In de vitrine stond alleen een zilveren, maar dacht, vraag het toch :), de rode hadden ze niet, maar wel de blauwe, en die leek mij toch de mooiste. Afgaande op de plaatjes hier dan, hoewel die nooit helemaal representatief zijn, ik dacht eerst dat die allu. gewoon wit was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 15:18:
Kom net terug van gsm-shop, met een blauw exemplaar :*)

In de vitrine stond alleen een zilveren, maar dacht, vraag het toch :), de rode hadden ze niet, maar wel de blauwe, en die leek mij toch de mooiste. Afgaande op de plaatjes hier dan, hoewel die nooit helemaal representatief zijn, ik dacht eerst dat die allu. gewoon wit was :P
hoe ziet die blauwe eruit? is ie net zo mooi als op de foto :? :+
ik krijg m namelijk morgenavond (ja eigenlijk gisteravond of vanavond maar hij was weer niet binnengekomen |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal vanavond wat foto's met mijn digitale camera maken en die hier posten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 00:07

Chiron

Moderator Discord
DoD Cerberus schreef op 25 november 2003 @ 14:39:
ik heb wel een tutorial liggen maar het ontbreekt me momenteel echt aan de tijd om me ermee bezig te houden, zou het wel willen op zich want ik heb een aantal leuke ideen in ieder geval

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met welke programmatje moet je die thema's maken want ik wil zelf ook wel een paar maken maar wist nog niet hoe dat moest..

mooie thema van kill bill trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMod
Ik heb ook een simpel theme gemaakt, alleen ik heb hem nog niet getest op de telefoon! als er intresse voor is, upload ik het .thm bestand wel..

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/madmod/got/woei.jpg

trouwens CheGuevara, themes maak je met Theme Creator, te vinden op www.myt610.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Sinds mn laatste post in het 1e deel (ik was afgewezen voor een abbo en dus kreeg ik die mob. niet) ben ik weer terug, k heb m nu eindelijk ook :Y)

Alleen dat opladen duurt de 1e keer zo lang, en k moet zo weg :|

Nouja vanavond maar even spelen dan :P

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks voor de programmatje

had trouwens nog 1 vraag: hoe zorg je ervoor dat de softkeys past bij het plaatje?? want dat lukt nog niet echt bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind net in de doos een mirror plug, wat is dat en wat kan ik ermee? Neem aan voor zelfportret ofzo?

Hoe plaats ik hem op de telefon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
PowerFlower schreef op 25 november 2003 @ 11:44:
[...]

Het is moeilijk bij te houden maar ik dacht dat het nu 3 jaar was. Geloof niet wat er op je garantiebewijs/aankoopbon staat, daar kunnen ze op schrijven "oh en de aankoop van deze telefoon verplicht je tot het op 1 been gaan staan terwijl je belt", maar dat is dan ook niet bindend ;)
Als je iets online besteld mag je het ook, gebruikt of niet, binnen 30 dagen terugsturen, ook dat is dus iets waar ze liever niet van hebben dat je dat weet ;)
Ja ok, maar recht op hebben en krijgen is een 2e he (ben niet zo'n held in dat soort zaken dus liever op papier), maar las in de handleiding op se.nl dat het een jaar is.

Nog een ding, die "slechte" bereikbaarheid, geld die nu alleen voor T-Mobile/Telfort/Orange of heb je er bij KPN/Vodafone ook last van (aangezien die op een andere frequentie zitten toch?)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik krijg een probleempje bij het FMA proggie. Als ik wil connecten geeft ie de foutmelding: Error 10047 in function Connect (socket) Address family not suported by protocol family.

Ik heb het bluetooth adres bij de options goed ingevuld.. maar wat doe ik nou precies verkeerd?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMod schreef op 25 november 2003 @ 16:59:
...als er interesse voor is, upload ik het .thm bestand wel..
Graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-09 14:29

jw

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 19:02:
Ik vind net in de doos een mirror plug, wat is dat en wat kan ik ermee? Neem aan voor zelfportret ofzo?

Hoe plaats ik hem op de telefon?
heel gemakkelijk:

1. achterkantje van de telefoon schuiven
2. er zit een rubberen dopje (met extra randje) naast de camera
3. deze eruit halen, en de mirror plug erin doen
4. kapje weer op je telefoon schuiven
5. klaar is kees

enne, ik heb dus ene orange-abbonnement, daar kun je dus NIET mee mms-en naar een emailadres. Bij orange is het alleen mogelijk om te MMS-en naar een telefoonnr...

[ Voor 16% gewijzigd door jw op 25-11-2003 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil M@V schreef op 25 november 2003 @ 19:42:
Ik krijg een probleempje bij het FMA proggie. Als ik wil connecten geeft ie de foutmelding: Error 10047 in function Connect (socket) Address family not suported by protocol family.

Ik heb het bluetooth adres bij de options goed ingevuld.. maar wat doe ik nou precies verkeerd?
je moet compoort aanvinken inplaats van BT, en dan de compoort aangeven waarop je BT loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 19:58:
[...]

je moet compoort aanvinken inplaats van BT, en dan de compoort aangeven waarop je BT loopt
Okeej is nu gelukt dankje :)

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMod
Ik heb een vraagje, ik heb mijn e-mail ingesteld in mijn telefoon, werkt allemaal perfect enzo, mail komt binnen en blijft op de pop3 server staan.
Maar nu heb ik een mail met bijlage binnen, maar ik kan de bijlage niet openen??? of zie ik iets over het hoofd?

btw, theme gooi ik straks/morgen online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
offtopic:
@ MyNameIs:

Kom eens online op MSN

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMod schreef op 25 november 2003 @ 22:36:
Ik heb een vraagje, ik heb mijn e-mail ingesteld in mijn telefoon, werkt allemaal perfect enzo, mail komt binnen en blijft op de pop3 server staan.
Maar nu heb ik een mail met bijlage binnen, maar ik kan de bijlage niet openen??? of zie ik iets over het hoofd?

btw, theme gooi ik straks/morgen online...
volgens mij ergens terug in dit topic gelezen dat de T610 geen bijlages ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb via 444 de live! instellingen via SMS laten versturen, en via 555 GPRS laten activeren.

Telefoon geeft aan dat GPRS binnen bereik is en ook actief is, nu krijg ik echter een foutmelding zodra ik probeer in te loggen op vodafone lve of een MMS probeer te versturen, bij MMS Communication Error en bij Live! GPRS parameters unsupported.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Tel heb ik al uitgezet/aangezet, en de instellingen heb ik via www.vodafone.nl nagelopen, en die kloppen gewoon...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ok hier een update van mijn java game:

De bat laten bewegen zolang je 4 of 6 indrukt is m'n volgende project. Is het nu een beetje speelbaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, live! heb ik werkende gekregen, vu maar niet te vaak ermee spelen, is een duur grapje :P

Hier een 2tal foto's van de blauwe T610:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kreme455/t610.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kreme455/t6102.jpg

Niet echt super duidelijk, maar is best moeilijk goed te fotograferen :[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 12:55:
Ok, live! heb ik werkende gekregen, vu maar niet te vaak ermee spelen, is een duur grapje :P

Hier een 2tal foto's van de blauwe T610:

[afbeelding]

[afbeelding]

Niet echt super duidelijk, maar is best moeilijk goed te fotograferen :[
alleen jammer dat die zijkanten niet blauw zijn

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik juist wel mooi, die overgang van blauw naar zilverachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blauwe is idd erg mooi
Ben vandaag alleen gebeld dat de blauwe een onbekende levertijd had (die zou vandaag binnenkomen, gisteren ook trouwens :()
Het kon nog weken gaan duren maar de aluminium hadden ze binnengekregen...
Nou dan hoef ik niet lang na te denken. Vanavond krijg ik m.
Bij de rode T610 was t nog erger want als ik die gekozen had hoefde ik m dit jaar niet meer te verw88 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lees ik overal, daarom was ik zo verbaasd dat die verkoper ineens met een blauwe aan kwam zetten :o

Waar heb je hem besteld?, ik heb er wel €40 meer voor moeten neerleggen dan voor de zilveren :{, maar ja, dan had ik hem via ineternet moeten kopen en daar had ik even geen zin in, geeft soms veel gedonder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
T610 tweakers met bluetooth dongle/adapter:

Test m'n spelletje nou even please! Versie 1.2 alweer! :Y)

Downloaden en naar je T610 bluetoothen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wel een vraagje over bluetooth, als ik nou zo'n bluetooth dongle koop, kan ik dan zonder gedonder synchen via XTNDconnect? Of moet ik één of andere progje dowloaden waar ik hier steeds over lees?

irda is een beetje vervelend, steeds je telefoon naast laptop leggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Victorio schreef op 26 november 2003 @ 16:06:
T610 tweakers met bluetooth dongle/adapter:

Test m'n spelletje nou even please! Versie 1.2 alweer! :Y)

Downloaden en naar je T610 bluetoothen:
JAJA!! ik kijk thuis wel.
Sommige mensen moeten overdag ook andere dingen doen dan met hun telefoontje pielen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 15:31:
Dat lees ik overal, daarom was ik zo verbaasd dat die verkoper ineens met een blauwe aan kwam zetten :o

Waar heb je hem besteld?, ik heb er wel €40 meer voor moeten neerleggen dan voor de zilveren :{, maar ja, dan had ik hem via ineternet moeten kopen en daar had ik even geen zin in, geeft soms veel gedonder :(
Besteld bij GoMobile in Waalwijk.
Is een internetwinkel, perfecte service en ZELFS telefonisch bereikbaar ;)
En ik woon in Waalwijk dus komen ze m thuisbezorgen :) dus rembourskosten ook weer bespaard :) Vorige telefoon ook daar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Shiver23 schreef op 26 november 2003 @ 16:14:
[...]

JAJA!! ik kijk thuis wel.
Sommige mensen moeten overdag ook andere dingen doen dan met hun telefoontje pielen ;)
:| Andere dingen doen? Hè? :? Wat dan? :/

:O

Nou ok... maar wel gelijk kijken als je thuis bent dan hè... >:)

Oja hier de link nog een keer:
http://www.xs4all.nl/~victorio/temp/t610/victorio.jar :p

[ Voor 13% gewijzigd door Victorio op 26-11-2003 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Victorio schreef op 26 november 2003 @ 16:17:
[...]

:| Andere dingen doen? Hè? :? Wat dan? :/

:O

Nou ok... maar wel gelijk kijken als je thuis bent dan hè... >:)

Oja hier de link nog een keer:
http://www.xs4all.nl/~victorio/temp/t610/victorio.jar :p
Stage.

Ik zat ook liever thuis hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er vannochtend ook 1 besteld met abbo.. t-mobile lol.
Tis de vraag of ze een screenshot + oud afschrift van bankrekening gaan accepteren met een verhaal erbij waarom ik geen nieuwere heb.
Ik heb nog niet alle topics doorgelezen dat was ik wel van plan binnekort is te doen.

Wat betreft de mensen die de kleur niet mooi vinden...

MENSEN WE ZITTEN HIER OP GOT..
modden die hap :p
schuren spuiten lak laag.
easy as hell... uhh.. dell :p

anywayz ik weet niet of het al gepost is ofzo

waar ga ik games downloaden?

ik hoef er geen antwoord op :p
want dan zoek ik wel ff... ben niet lui ofzo ;)
maar goed antwoord is altijd welkom he :p

ik laat meer van me horen zodra ik hem heb.

gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 16:52:
Wat betreft de mensen die de kleur niet mooi vinden...

MENSEN WE ZITTEN HIER OP GOT..
modden die hap :p
schuren spuiten lak laag.
easy as hell... uhh.. dell :p
Wel eens van garantie bepalingen gehoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 16:52:
Ik heb er vannochtend ook 1 besteld met abbo.. t-mobile lol.
Tis de vraag of ze een screenshot + oud afschrift van bankrekening gaan accepteren met een verhaal erbij waarom ik geen nieuwere heb.
Ze kunnen best moeilijk gaan doen. Vooral vanwege je leeftijd. Van je 18e tot je 25e ofzo ben je een 'risicofactor' en willen ze graag weten of je je abonnement wel kan betalen... Mijn zus was pas geweigerd en moest een loonstrook opsturen :X
Ik ben 17 en zet t abonnement gewoon op naam van mn vader :7 dan krijg je iig geen gezeik.
Tenminste... als je de klantenservice belt met problemen/vragen moet je ff een zware stem opzetten anders geloven ze niet dat ze je vader aan de lijn hebben :P
waar ga ik games downloaden?
Zie de startpost, myT610.net ofzo

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja die garantie bepaling zit wat in ik bedoel ik heb er nog geen in me handen gehad :p
Weet niet hoe makkelijk je zoiets open kan halen...
Tis maar net wat je zelf wilt :)

(EDIT :: Tis hetzelfde alsdat je een voltmod doet op een mobo
ook je eigen risico...)

Wat die risico factor bepaald er zit idd wel wat in..
kben bijna 20 ik hoop maar dat ze een screenshot aan willen nemen.
Geld genoeg in ieder geval :p
Alleen ben ik op me bankafschrift broke as f*ck :p
en op die screenshot niet want daar is net me loon op gestort...
Anders bellen ze maar lekker naar me bank 8) (zal wel weer niet kunnen)
Niet echt zin om nog 2 maanden te w8ten tot ik die phone kan halen :/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Er... die bankafschriften vragen ze voor de koppeling tussen je naam, rekeningnummer en adres. Maar niet voor het saldo :p Dat mag je ook gewoon wegtypexen dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 26 november 2003 @ 20:22:
Er... die bankafschriften vragen ze voor de koppeling tussen je naam, rekeningnummer en adres. Maar niet voor het saldo :p Dat mag je ook gewoon wegtypexen dus :p
klopt daar maak ik altijd een heel feest van :D
bankafschrift scannen
saldo en mutaties alles wegpainten :)
en dan printen

Welke software kan ik het beste gebruiken om mn telefoonboek alvast in te typen zonder dat ik mn T610 bij me heb? (dus alvast alles ern zetten)

edit: doe t met outlook, eerst alles van nokia 8310 naar outlook gekopieerd

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 21:36 ]

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:00
Ik ga hem zo snel mogelijk halen zodra hij weer op voorraad is. Het enige waar ik over zit te twijfelen is de verzekering. Of ik die wel moet afsluiten of niet. Is het vreemd om GEEN verzekering af te sluiten trouwens?

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:56

Boss

+1 Overgewaardeerd

Verzekeringen moet je afsluiten voor bedragen die je niet zelf kan dekken. Ik weet niet hoeveel geld je hebt, maar als 300 euro (of wat dat ding dan ook kost) geen enorm groot verlies voor je is, heb je geen verzekering nodig.

Ik ken wat mensen die in computer/telefoon winkels werken, en daar zijn ze altijd erg happig op verzekeringen omdat ze er vreselijk veel geld mee verdienen.

Bepaal voor jezef:
- wat kost de verzekering
- wat is de vervangingswaarde van het toestel
- hoe groot acht ik de kans dat ik de verzekering moet aanspreken
- alles rekening houdend met het aantal maanden dat je het toestel denkt te gebruiken
en bepaal dan voor jezelf of je een verzekering nodig hebt.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Boss schreef op 27 november 2003 @ 01:28:
Verzekeringen moet je afsluiten voor bedragen die je niet zelf kan dekken. Ik weet niet hoeveel geld je hebt, maar als 300 euro (of wat dat ding dan ook kost) geen enorm groot verlies voor je is, heb je geen verzekering nodig.
Het geld voor een nieuwe telefoon is niet onoverkomelijk, maar toch heb ik al mijn telefoons tot nu toe verzekerd. En afgelopen maand heb ik er voor het eerst in 7 jaar gebruik van gemaakt (lekkende balpen in dezelfde zak als één maand oude T610). Dus als ik al het geld had opgespaard wat ik aan de verzekeringen heb betaald, had ik allang twee nieuwe telefoons kunnen kopen. Maar ik vind het gemak van binnen 4 uur een vervangende telefoon wel heel fijn. En ik vind het een veilig idee.

Daarnaast zijn ook de gesprekskosten na diefstal vergoed tot €1500 en dat bedrag kan ik niet zomaar missen.

Verwijderd

Ik heb het al in een eerder deel gevraagd, maar vraag het toch nog een keer:

hebben er meer mensen klachten over het slechte bereik van de T610? Met mijn Siemens S45 (met dezelfde SIM-kaart/provider) had ik veel beter bereik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 03:22:
Ik heb het al in een eerder deel gevraagd, maar vraag het toch nog een keer:

hebben er meer mensen klachten over het slechte bereik van de T610? Met mijn Siemens S45 (met dezelfde SIM-kaart/provider) had ik veel beter bereik.
Ik heb gisteren mn T610 gekregen. Bereik is naar mijn mening idd wat slechter dan met mijn Nokia 8310 :(
Verder heel tevreden, alleen de bijgeleverde software kan mijn T610 nog niet vinden (Bluetooth). Een bestand verzenden via bluetooth naar mn T610 lukt wel.

Verwijderd

even 2 vraagjes, morgen ga ik op de HCC dagen een bluetooth dongle kopen en nu wil ik graag weten welke software het beste is om vanaf je pc met je phone te communiceren en waar ik de winampbestuur software voor de t610 kan vinden
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.