Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Uhm...te oud?

Het is nog steeds een van de meest complete telefoontjes die er is.

De Z600 en T630 zijn in principe dezelfde telefoon. Z600 is clamshell versie en T630 is T610 in een nieuw jasje.
Als je het nieuwste van het nieuwste wilt hebben kan je beter naar 1 van die 2 kijken, maar qua techniek (en de T630 op het frontje na zelfs helemaal) is het alle 3 hetzelfde.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_T schreef op 14 november 2003 @ 00:34:
je moet wel software installeren....
Ah ok, maar dan doetie het dus gewoon? en heb je verbinding met je foon. ding er in software erop zetten en activeren, bluetooth op je foon activeren en klaar?

Heb wederom zitten bladeren hier, maar kon weer niet vinden, waar kan ik die software vinden voor bluetooth vinden. Ik heb ook ff op de site van sonyericsson gekeken, maar daar kon ik er niks over vinden.

Ik denk dat ik vanmiddag of morgen zo'n dongle ga halen, maar dan moet ik natuurlijk wel weten waar ik die software kan vinden :)

edit:
ik lees nu dat het bij de dongle zit? of moet je het ergens op i-net versieren?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 11:03:
[...]

Ah ok, maar dan doetie het dus gewoon? en heb je verbinding met je foon. ding er in software erop zetten en activeren, bluetooth op je foon activeren en klaar?

Heb wederom zitten bladeren hier, maar kon weer niet vinden, waar kan ik die software vinden voor bluetooth vinden. Ik heb ook ff op de site van sonyericsson gekeken, maar daar kon ik er niks over vinden.

Ik denk dat ik vanmiddag of morgen zo'n dongle ga halen, maar dan moet ik natuurlijk wel weten waar ik die software kan vinden :)

edit:
ik lees nu dat het bij de dongle zit? of moet je het ergens op i-net versieren?
de msi software stond in een eerdere post van mij 1 pagina terug....
De overige software... hmzz

Xtndconnect vind je wel op SE site.... en pccontrol

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 14 november 2003 @ 09:37:
Uhm...te oud?

Het is nog steeds een van de meest complete telefoontjes die er is.

De Z600 en T630 zijn in principe dezelfde telefoon. Z600 is clamshell versie en T630 is T610 in een nieuw jasje.
Als je het nieuwste van het nieuwste wilt hebben kan je beter naar 1 van die 2 kijken, maar qua techniek (en de T630 op het frontje na zelfs helemaal) is het alle 3 hetzelfde.
De T630 is wel degelijk anders er zit een beter tft scherm in (dat ook in de z600 zit) en het ontvangst is verbeterd beweren ze (en als dat zo is zijn de 2 zwakke punten van de t610 ook meteen opgelost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 12:27:
[...]

De T630 is wel degelijk anders er zit een beter tft scherm in (dat ook in de z600 zit) en het ontvangst is verbeterd beweren ze (en als dat zo is zijn de 2 zwakke punten van de t610 ook meteen opgelost)
Uhm....ik bedoel dus te zeggen dat de T610 nog steeds de moeite is om te kopen omdat er nog nieuwe modellen uitkomen die praktisch hetzelfde zijn. Dat TFT-scherm is nou ook weer niet zo'n revolutionaire vooruitgang.
En daarbij vind ik het STN-scherm van de T610 nog steeds een van de beste schermpjes voor een mobiel die ik heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de T630 dan al in hands-free speaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Ik krijg de volgende melding wanneer ik probeer te connecten via Bluetooth met mijn Sony Ericsson T610 in Floats Mobile Agent.

14:29:52:619 Connecting...
14:29:52:619 Connecting via Bluetooth
14:29:52:619 Error 10047 in function Connect (socket)
Address family not supported by protocol family

Ik heb een Mycom USB BT Dongle die perfect werkt met transferen van files etc. alleen ik dus de verbinding met FMA niet aan de praat. Ik gebruik WINXP PRO.

Na het maken van een com verbinding krijg ik steeds deze melding:

15:38:07:464 Using Serial connection
15:38:07:474 Specified device not found (COM3).

Ik heb echt alles geprobeerd, weet iemand hoe dit op te lossen ?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Presto

over "use BT" werkt niet,

probeer eens en ander compoort. Je moet de zelfde compoort aangeven als je gebruikt onder "mijn bluetooth place".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 13 november 2003 @ 21:06:
het is al, ik heb nu echt een machtige programma kan zelfs de temperatuur nu van me mobiel zien echt lache :D ook het stroomverbruik WOEI! Bedankt Regula68!!!
Welk progje is dat die je bedoelt met temperatuur, lijkt me wel cool of hot natuurlijk, kan je de link geven?? :P Thanxx
Heb trouwens een eurocalculator gedownload maar die rekent alleen van duitse marken naar euroos. Ook al zet ik hem op naar NL hij blijft hardnekkig vasthouden aan de duitse marken. Weet iemand een betere (had de mijne van MyT610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@emdee

hier is de link nog een keer:

http://sourceforge.net/pr...d=71167&release_id=196325

eerst de 0.10RC3 setup.exe bestand installeeren

en daarna de update files

@qorne
Sorry dat ik niet op je vraag gereageerd heb maar zag het pas vanmorgen. ik zie al dat je zelf erachter gekomen bent. Fma is echt een prima programma, nu nog hopen dat je ook de bookmarks met je telefoon kunt synchroniseren (zij werken eraan heb ik gehoort) en de calender mis ik ook, dan is het echt kompleet.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 14:31:
@Presto

over "use BT" werkt niet,

probeer eens en ander compoort. Je moet de zelfde compoort aangeven als je gebruikt onder "mijn bluetooth place".
Dat heb ik dus met een hele rij compoorten geprobeerd en het werkt gewoon niet, steeds dezelfde melding :(

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Laatst online: 16-07 14:56
Toch wel veel kleine handige verbeteringen in firmware R3C004
(ok..R3C002 voor ons westerlingen, R3C004 is licht aangepast voor aziatische markt) Vond dit in het forum van www.mobiledia.com

1. Phone seems to be working fine.

2. Menus load a lot faster. Delay in response is hardly noticeable.

3. JAVA applications run much better and smoother. Better support for JAVA applications. Some games that did not run on R1A now runs on R3C. Java performance is remarkably improved, both loading time and runtime performance. Monster Land is playable on it now.

4. Playback on recordings are now played on the loadspeaker. No need to listen to recordings as if you are listening to a phone call. This new feature does NOT act like a speakerphone. It only playbacks recorded audio on the loudspeaker.

5. Clock on standby screen has more rounded font.

6. Now you can copy individual phonebook entries from the SIM to the Phone's memory. This is done via Phonebook->Advanced->Call from SIM->then select the contact you want->More->Copy to phone. No facility yet to copy individual contacts from phone to SIM.

7. Camera looks pictures look sharper and better. In R1A, only brightness control (Up and Down joystick on camera mode) is available. Now, saturation control (Left and Right on joystick on camera mode) is already available.

8. My sounds memory usage is now reported. In R1A, the total memory is reported as "0kb" and you have to click on the My sounds to get a listing of sounds with the corresponding memory usage per sound.

9. Editing (add effects) pictures process faster. NEW TRICK HERE: I found that when I edit a picture using picture editor in the phone, the saved file size is smaller. My sample started at 50kb then after adjusting the brightness, the picture is now 36kb. Reducing picture size by editing them on phone reduce the quality significantly. I found that the "brightness" effect has the least effect on picture quality. So what I do is to first insert a picture that is darker by about 40% then edit in the phone with the picture effect.

10. Turning ON the phone makes the same single "clang" sound just like in turning OFF the phone. Before, when I turn on my phone, I just see the little Red LED light a little bit and here a very faint wave type of sound. Turning OFF the phone gives me this "clang" sound. Now, the "clang" sound is there on both ON and OFF.

11. Animated gif images now playing much faster than before. I tested with a 120x115 gif, the frame rate is about 60% of that on PC. I remember it was about 10%.

12. The "increasing volume" effect while playing ring tones in "My sounds" is removed.

13. It couldn't display Chinese in java Canvas. It can now. It's probably because of "prgCXC125585_CHINA_2". Liuyidaocn is from Singapore and the new firmware on his T610 is R3C004_prgCXC125585_CHINA_2. Please note that the original post is based on my firmware of R3C004_ASIAN_LATIN_3.

14. "Resend" text messages. If you look in "Sent" text messages, highlight a sent message and press "More" and there is now a facility to "Resend" a text message. Note that this is different from "Forwarding" a text message.

15.When vibrate is ON, calendar and timer alarms also vibrate.

16.T9 text input mode: When replying to message, pressing the joystick accepts the word. When not in T9, joystick press sends message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@presto

Misschien een domme vraag maar je heb toch de BT wel aangezet op je telefoon?

Kun je bij Fma > help > about even kijken welke versie je hebt. Misschien heb je niet alle updates geinstalleerd. Bij mij staat er 0.1.0.27c patched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 13:51:
Heeft de T630 dan al in hands-free speaker?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
Persoonlijk denk ik dat je deze vragen beter in het T630 topic kunt stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op 14 november 2003 @ 17:36:
[...]

Persoonlijk denk ik dat je deze vragen beter in het T630 topic kunt stellen :)
Zit wat in maar we hadden het toch over de verschillen tussen de T610 en de T630 ;)

Ik zal het daar ook even vragen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 21:47:
[...]

offtopic:
Juist niet! Als je Friesland omhoog wil houden (wat btw klasse is >:) ) moet je het wel goed doen! ;) "Net fan dat heale wurk meitsje!" :P
Ik ben alleen die files kwijt van dat gifje, dus ik kan het ook niet meer veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien waar je nog een t610 kunt krijgen met T-Mobile simlock, zonder abonnment? Als het goed is is ie dan n stuk goedkoper, toch?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Qorne schreef op 13 november 2003 @ 21:06:
het is al, ik heb nu echt een machtige programma kan zelfs de temperatuur nu van me mobiel zien echt lache :D ook het stroomverbruik WOEI! Bedankt Regula68!!!
misschien leuk als je ons verteld hoe wij dat ook kunnen zien...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
DoD Cerberus schreef op 14 november 2003 @ 19:34:
[...]

misschien leuk als je ons verteld hoe wij dat ook kunnen zien...
Misschien leuk dat je even een paar posts terug kijkt :)

Door Regula68 - Friday 14 November 2003 14:59

@emdee

hier is de link nog een keer:

http://sourceforge.net/pr...d=71167&release_id=196325
eerst de 0.10RC3 setup.exe bestand installeeren

en daarna de update files

[ Voor 39% gewijzigd door PcFer op 14-11-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ff een vraagje... Hoe kan je, je camera het beste schoonmaken? mijn lens is vies en daardoor maakt ie veel minder scherpe pics.. wie heeft er tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij mischien uitleggen wat het verschil is tussen een gsmverbinding en gprsverbinding als je wil wappen?? want als ik bij wap optien een gsm profiel maak en ik wil wappen komt er een telefoon icoon en met gprs een wereldbol icoontje...en zijn de kosten ook gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
grps is betalen per dataverkeer, gewone gsm verbinding is betalen per min/sec. de kosten moet je ff opzoeken bij je provider, maar je hoeft je bij gprs dus geen zorgen te maken dat hij te lang open staat, enzij de pagina steeds opnieuw wordt opgeroepen... ook is de snelheid hoger... dat is het geloof ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 23:48:
Ik had ff een vraagje... Hoe kan je, je camera het beste schoonmaken? mijn lens is vies en daardoor maakt ie veel minder scherpe pics.. wie heeft er tips??
Misschien met een wattestaafje oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje voor mijn zus:

Ze heeft net een T610 gekocht, ding aan het stopcontact gehangen, na een paar uur gaf de batterij aanduider al aan dat hij opgeladen was, dus wij hem uit het stopcontact gehaald en aan proberen te zetten, met de nadruk op proberen, want hij gaat dus helemaal niet aan :{

Hij geeft een piepje, en het beeld blijft dan heel lang op zwart, in de handleiding staat eerste keer 40sec, maar na 2min nog steeds niets...

In heb hem daarna weer aan het stopcontact gehangen en proberen aan te zetten, gaat gewoon niet, ook geen pieptoontje e.d...., ook wordt het batterij display niet weergegeven....

Iemand die weet wat er aan de hand is? Ik heb zelf de indruk dat hij DOA is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Batterij er even uithalen en er weer in doen? evt. simkaart ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al geprobeerd, net weer even, maar gaat gewoon niet aan :{, hoor wel een piepje als ik de aan/uit knop indruk, maar gaat gewoon niet aan, als ik hem dan in het stopcontact doe nog steeds niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
In het vorige topic had ook iemand dat probleem geloof ik, die heeft hem oplaatst wel aan gekregen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Laatst online: 22:40

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Ik had ook ziets. me batterij gaf aan dat ie leeg was tewijl de stekker erin zat. Even batterij los en daarna aanzetten verhielp het probleem.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op 15 november 2003 @ 19:04:
[...]

Misschien met een wattestaafje oid?
jah heb het met wattenstaafje geprobeerd! is goed gelukt, maakt nu weer (wat) scherpere foto's.. al is de kwaliteit zowiezo niet echt goed.. maar jah daar doe je niets aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
het heeft wel wat vind ik.. van die webcam fotootjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

Ik heb drie weken geleden online een T610 besteld, met abbo-verlenging. Helaas is hij nog steeds niet op voorraad... :(

Heeft iemand een idee waar hij nog wél op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJT schreef op 17 november 2003 @ 12:08:
Ik heb drie weken geleden online een T610 besteld, met abbo-verlenging. Helaas is hij nog steeds niet op voorraad... :(

welke kleur heb je besteld?
blauw schijnt moeilijker leverbaar te zijn
(daar w8 ik nu trouwens op :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evene en vraagje, hoe zetten jullie een mp3 om ion een geluidsbestand voor op je telefoon? en dan niet dat het een gare midi wordt waarin je het liedje niet meer herkent, maar wel een beetje ok kwaliteit. is het nie tmogelijk om een geluidsfragment op te nemen en op te slaan zoals die memo's worden opgeslagen en die dan naar je telefoon te sturen?

http://www.nokia.com/popu...&fileId=3736&languageId=1
hiermee kan je ze wel afspelen, maar ik heb nog geen progje om ze op te slaan...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 12:15:
[...]

welke kleur heb je besteld?
blauw schijnt moeilijker leverbaar te zijn
(daar w8 ik nu trouwens op :P)
Ik heb ook een blauwe besteld, maar kleur vind ik niet zo heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 12:17:
evene en vraagje, hoe zetten jullie een mp3 om ion een geluidsbestand voor op je telefoon? en dan niet dat het een gare midi wordt waarin je het liedje niet meer herkent, maar wel een beetje ok kwaliteit. is het nie tmogelijk om een geluidsfragment op te nemen en op te slaan zoals die memo's worden opgeslagen en die dan naar je telefoon te sturen?
...
De t610 gebruikt zogenaamde AMR geluidsbestanden voor de memo's. Je kan met het programmaatje AMR Converter dergelijke bestanden maken van een WAVje. Je moet dus alleen zelf je MP3 even naar WAV converten. AMR converter kan je downloaden vanaf http://www.myt610.net/preview.php?id=1833

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanPedaal schreef op 17 november 2003 @ 13:21:
[...]

De t610 gebruikt zogenaamde AMR geluidsbestanden voor de memo's. Je kan met het programmaatje AMR Converter dergelijke bestanden maken van een WAVje. Je moet dus alleen zelf je MP3 even naar WAV converten. AMR converter kan je downloaden vanaf http://www.myt610.net/preview.php?id=1833
ja maar het resultaat is dan dusdanig bedroevend dat je netz o goed een memo kan maken terwijl je winamp aan hebt staan.. ook is het veel te zacht om als beltoon te gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 15:18:
ja maar het resultaat is dan dusdanig bedroevend dat je netz o goed een memo kan maken terwijl je winamp aan hebt staan..
Tsja, het is nu eenmaal 8kHz.
ook is het veel te zacht om als beltoon te gebruiken..
Is het dan überhaupt al mogelijk om memo's als ringtone te gebruiken? Voor zover ik weet niet. Je kan een memo overigens wel op hoog volume horen door hem in een MMSje te zetten en de MMS te previewen.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is, het ontvangst gedeelte dat de T610 heeft te vervangen met die van een t630? Dat zou namelijk een hoop helpen bij dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

nu wil ik ook wel mijn t610 (t-mobile versie) laten updaten met de nieuwste software. dit gebeurd toch gratis neem ik aan?? zo ja, weet iemand waar ik terecht kan voor de dichtsbijzijnde service dealer (link in de faq doet het niet)

kom zelf uit hengelo ov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
@ emdee: hoelang duurde het totdat jij je mobiel had?
(bij studentmobiel besteld, rode kleur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 26-08 22:59
SYQ schreef op 17 november 2003 @ 17:13:
nu wil ik ook wel mijn t610 (t-mobile versie) laten updaten met de nieuwste software. dit gebeurd toch gratis neem ik aan?? zo ja, weet iemand waar ik terecht kan voor de dichtsbijzijnde service dealer (link in de faq doet het niet)

kom zelf uit hengelo ov
stond op pagina 2 van dit topic:
omdat ik nog niet het lijstje zag staan:

Concerning your inquiry we would like to give you the following information:
Below you can find a list of all Sony Ericsson Service Locations you could =
visit to let your software updated.

EVIC Service & Repair Center
Voltaweg 12
6101 XK Echt
Tel: 0475-419941

Teleworld
Kinkerstraat 66-70
1053 DZ Amsterdam
Tel: 020-4120113

Bombeeck Antennes & Electronics
Hoogstraat 88-90
5615 PS Eindhoven
Tel: 040-2441834

Telecom Today
Oosterstraat 1
9711 NN Assen
Tel: 0592-330097

Reitsma Telecom
Ambachtsstraat 11C
3861 RH Nijkerk
Tel: 033-2460264

PhoneShop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel: 070-4271686

D en S Kantoor en Telecom Vakhandel
Lange Brugstraat 43
4811 WP Breda
Tel: 076-5217555

Society Technical Service STA B.V
Bohrweg 1
3208 Kp Spijkenisse
Tel: 0181-618444

R.C.S. Computer Systems
Oranjestraat 3
7651 EG Tubbergen
0546-623720

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

hmmm bedankt, maar dacht misschien heb je er meer omdat dit toch wel weinig is. ff morgen telefoontje plegen of ze ook de tmobile versie updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJT schreef op 17 november 2003 @ 12:08:

ik heb de grijze uitvoering (gratis bij t-mobile abo 150, twee jaar) bij gsmweb.nl besteld. Ik had m binnen 3 werkdagen binnen. Deze actie loopt tot eind november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 19:19:
@paultje

Ik wil daamee alleen zeggen dat 06760 nummers bij t-mobile onder servicenummers gaat een apart op hun rekening verrekent wordt. Dus niet via je belminuten. Ik dacht dat zon een extra inbelnummer voor mobiel inbellen heeft (036-7?????? weet het ook niet meer precies) Inbellen via deze nummer gaat wel van je belminuten af. Dit is voornaamelijk belangrijk voor mensen die hun belminuten per maand niet opkrijgen
Ik heb een abo bij T-mobile. Ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik begrijp alleen dat elke keer als ik wil wappen en hij belt automatisch in met het 06760 nummer ik extra moet bijbetalen. Er is dus volgens jou een manier om in te bellen via een ander nummer en die kosten gaan dan wel van je belbundel af. Kun je me uitleggen hoe ik dat moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op 17 november 2003 @ 17:17:
@ emdee: hoelang duurde het totdat jij je mobiel had?
(bij studentmobiel besteld, rode kleur)
Hoi 'k had hem zondagavond besteld. Maandag gemaild of ze op voorraad waren.
Antwoord: ja alleen de zilveren. Dag later kreeg ik een mail dat ik voor 16.00 uur de kleur door moest geven, da was dus dinsdag, toen hadden ze ineens alle drie de kleuren op voorraad. Ze zouden hem toen gelijk versturen. Had hem overigens donderdag in huis (wel zonder abo, dat maakt misschien ook verschil, geen papieren terug sturen e.d.). Ik denk dat ik gewoon mazzl had, dat ze ineens drie colours at the same time binnen kregen. Ben er trouwens er gelukkig mee. Na m'n slome SPV een verademing. :*) _/-\o_
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
ok...ik heb hem afgelopen woensdag betaald.
jmmr genoeg hadden ze de rode niet op voorraad.
K heb vandaag ff gemaild en ze zeiden dat ie nog in de backorder bij de leverancier van die winkel zit.
Ik hoop dat ie snel komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Is hier iemand die net een T610 besteld heeft of van plan is deze te bestellen?

Ik heb het volgende voorstel.
Ik wil graag een rood frontje hebben.
Je kan in nederland originele zilveren frontjes bestellen.

Als er dus iemand is met een roode en liever een zilveren heeft, of iemand ie sowiezo een zilveren heeft en voor mij een rode zou willen bestellen dan kan die persoon van mij dus een nieuw origineel zilveren frontje krijgen in ruil voor zijn rode frontje.

Ik wil ook wel ruilen voor mijn gare zilveren frontje, maar denk niet dat veel mensen daar zin in hebben :P

Of natuurlijk een adres waar je rode covers kan bestellen in nederland. (Ik heb geen CC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos2K
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-03-2022
Shiver23 schreef op 18 november 2003 @ 01:13:
Is hier iemand die net een T610 besteld heeft of van plan is deze te bestellen?

Ik heb het volgende voorstel.
Ik wil graag een rood frontje hebben.
Je kan in nederland originele zilveren frontjes bestellen.

Als er dus iemand is met een roode en liever een zilveren heeft, of iemand ie sowiezo een zilveren heeft en voor mij een rode zou willen bestellen dan kan die persoon van mij dus een nieuw origineel zilveren frontje krijgen in ruil voor zijn rode frontje.

Ik wil ook wel ruilen voor mijn gare zilveren frontje, maar denk niet dat veel mensen daar zin in hebben :P

Of natuurlijk een adres waar je rode covers kan bestellen in nederland. (Ik heb geen CC)
Als je een echt origineel frontje zoekt, dus geen brakke zut, dan heb ik het perfecte adres voor je waar je zo'n rood frontje kunt halen, en het wordt er nog voor je opgezet ook: Een SE service centre, ooit aan gedacht? Dan hoef je ook niet te ruilen, want ruilen is huilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah. Gister mijn SE T610 binnengehad, mooi ding, maar hij heeft nu al kuren...
Gisteren wilde ik even nummers overzetten (phone is simlockvrij) dus schoof ik mn oude SIMkaart erin. Allemaal gewacht, blauwe schermpjes met zandlopers (draait dat ding windows ofzo ) uiteindelijk de schuld aan de sim gegeven. Ik stopte mn nieuwe sim er in, nummers handmatig gedaan, geen probleem, totdat ik m vannacht uit wilde zetten. Weer al die blauwe schermen met zandlopers, flits je heel even terug naar je 'bureaublad' dan gaat ie 1 sec op zwart en weer dat laadscherm... batterij eruit gehaald (die overigens wel vreselijk los zit als je m erin legt) en vanochtend weer opnieuw aangezet (8 uur) en hij is nu nog steeds bezig met die laadschermonzin. Heb m zelfs in de lader gestopt, hielp ook niet. SE gebeld, ze zeggen dat ik de software maar moet laten updaten, hopelijk werkt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 20:36:
[...]

Ik heb een abo bij T-mobile. Ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik begrijp alleen dat elke keer als ik wil wappen en hij belt automatisch in met het 06760 nummer ik extra moet bijbetalen. Er is dus volgens jou een manier om in te bellen via een ander nummer en die kosten gaan dan wel van je belbundel af. Kun je me uitleggen hoe ik dat moet doen?
ik zit ook bij t-mobile en t nr waar mijn t610 naar inbelt is geen 06760 nr. het is iets van 062400 enz. ik wap al tijden over dat nummer en voor zover ik weet gaat dat gewoon van mn belminuten af...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Chaos2K schreef op 18 november 2003 @ 09:32:
[...]

Als je een echt origineel frontje zoekt, dus geen brakke zut, dan heb ik het perfecte adres voor je waar je zo'n rood frontje kunt halen, en het wordt er nog voor je opgezet ook: Een SE service centre, ooit aan gedacht? Dan hoef je ook niet te ruilen, want ruilen is huilen ;)
Bedankt voor de tip!
Maar kan dit bij ieder SE service centre? (Weet je dat zeker?)
En weet je ongeveer wat het kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
kan je gewoon naar zo'n SESP toelopen en vragen of ze de nieuwe firmware eropzetten of moet je ook nog iets te klagen hebben? :P

ik heb nu r3c002, en die 003 lijkt me wel een stukkie beter :D

vind het sneller laden van de schermpjes wel een fijne verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@inkiepinkie

Het beste kun je je de wap instellingen op de site van t-mobile nog een keer laten toesturen. De inbelnummer van t-mobile is beslist geen 06760 nummer. Als je de officiele wap instellingen van tmobile hebt gaat wappen echt van je belminuten af, solang je maar niet over gprs wapt.

06760 nummers lopen bij tmobile onder servicenummers en gaan niet van je belminuten af. 06760 nummers worden veelal bij internet providers gebruikt om intebellen

@commanderKeen

R3C002 is de nieuwste firmware

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je goed leest is de r3c004 voor de Asiatische maarkt. Voor Europa is de R3c002 de nieuwste.

De verbetering die daar genoemd worden zijn dus geen verbetering ten opzichten van de R3c002 (die jij al hebt) zonder het gaat om verbetering tegenover de R1A en misschien de R1L firmware.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag gebeld, mijn blauwe T610 komt maandag binnen, althans dan waren ze i.i.g. weer leverbaar bij de leverancier, ik krijg m dus maandag of dinsdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Hoe oud is de R1L firmware eigenlijk? Ik heb mijn t610 pas 6 weken en daar zit versie R1L013 in... Heeft 'ie heel lang in een magazijn gelegen of hebben ze voor het gemak de reeks R2 helemaal overgeslagen?
En is een update per definitie een verbetering? Of heeft de R3C002 nieuwe issues waardoor ik met R1L013 eigenlijk beter af ben?
(kort gezegd: updaten of niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

R1L is de firmware voor R3C (ok, R3B ook, maar die was maar een weekje in de roulatie ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

hmm morgen ff tubbergen bellen en vragen of ze de tmobile versie ook updaten + hoeveel het gaat kosten als ik een orgineel frontje erop laat zetten. ben ik gelijk vd krasjes af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 18:03:
als je goed leest is de r3c004 voor de Asiatische maarkt. Voor Europa is de R3c002 de nieuwste.

De verbetering die daar genoemd worden zijn dus geen verbetering ten opzichten van de R3c002 (die jij al hebt) zonder het gaat om verbetering tegenover de R1A en misschien de R1L firmware.
hmja maar ik concludeer hieruit dat wij binnenkort ook een update krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
toch kunnen er nog wel wat dingen verbeterd worden .. ik vind dat de menuutjes wel iets sneller mogen laden, is soms wel vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

CommanderKeen schreef op 18 november 2003 @ 19:56:
toch kunnen er nog wel wat dingen verbeterd worden .. ik vind dat de menuutjes wel iets sneller mogen laden, is soms wel vervelend
Major verbetering: sockets ondersteuning voor java... dát zou een verbetering zijn :( Zie ook msn op de t610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort ook nog effe nieuwe firmware erop zetten. Over 4 weekjes gaan we naar Thailand en zo kan ik met een nieuwe firmware nog meer foto's erop zetten. Haha, vandaag m'n pa z'n P800 gebruikt. Ook een super mooie gsm !! Die camera is echt stukken beter dan die van de T-610 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een Vodafone iZi GO! prepaid pakket met daarbij een Sony Ericsson T610.

Ik probeer dus dat Vodafone live! werkende te krijgen. Tot nu toe niet echt een succes. Ik heb op de site gelezen dat dit gewoon moet werken met een prepaid pakket. Ik dus vrolijk GPRS laten activeren via het 555 service nummer. Kreeg bevestiging dat Vodafone Live! was geactiveerd.

Ik bellen met service nummer 444 om de settings voor de T610 te laten sms'en. Ik kreeg een minuutje later een sms'je. Ik dus het profiel automatisch laten instellen.

En na een half uur nog steeds niet kunnen gebruik maken van Vodafone Live! Krijg continue een communicatie foutmelding. Hij's ook eerst een halve minuut bezig om verbinding te zoeken voordat hij uberhaupt overgaat tot laden. Daarna is het gelijk een communicatiefout.

Maar goed, ik d8 misschien is er iets niet goed gegaan bij de activatie. Ik dus weer vrolijk bellen met 555. Ik hoorde dat Live! al was geactiveerd. Dat is allemaal leuk en aardig. Het zou nog leuker zijn als het daadwerkelijk zou werken.

Ik heb toen handmatig door de instellingen lopen kijken. Ze komen allemaal overeen met de instellingen die ik hier gelezen heb. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de exacte instellingen voor WAP profiel en data communicatie voor de Sony Ericsson T610 hier neer te zetten. Ik heb hieronder nog even m'n WAP profiel en data account settings neergezet.

Alvast bedankt.

Data account:

APN-adres: live.vodafone.com
Gebruikers-id: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Wachtwoord?: uit
Voorkeurservice: Automatisch. (Heb ook alleen GPRS geprobeerd, geen succes.)
IP adres: 192.168.251.150
DNS-adres: Blanco
Verificatie: Normaal
Datacompressie: Standaard waarde
Headercompressie: Standaard waarde
Servicekwaliteit: Standaard waarde

WAP profiel:

Naam: VF Live!
Verbinden via: VF Live! (Data account wat toegestuurd is via 444)
IP-adres: 192.168.251.150
Wijzigen Homepage: live.vodafone.com
Gebruikers-id: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Beveiliging: uit

Dit is m'n eerste mobiele telefoon. Dus ik zit er nog niet helemaal middenin. Maar ik d8 dat ik toch wel alles goed had staan en uitgezocht heb.

Iemand enig idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je het toestel al eens een keer uit en aan gezet ziens je de instellingen binnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig ook hoe ik via IR mijn t610 als "drive"kan gebruiken?? Dus dat ie het zelfde kan als bv een usb stick. Kameraad van mij had het ook maar die had een bleutooth usb dongle en ik heb dus alleen maar IR....Hij kon er zelf ringtones e.d opzetten en het enige wat ik mijn mijn phone kan is de standaard sony software gebruiken en meer niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
JanPedaal schreef op 18 november 2003 @ 18:25:
Hoe oud is de R1L firmware eigenlijk? Ik heb mijn t610 pas 6 weken en daar zit versie R1L013 in... Heeft 'ie heel lang in een magazijn gelegen of hebben ze voor het gemak de reeks R2 helemaal overgeslagen?
En is een update per definitie een verbetering? Of heeft de R3C002 nieuwe issues waardoor ik met R1L013 eigenlijk beter af ben?
(kort gezegd: updaten of niet?)
Tja, dat vraag ik me dus ook af..

Updaten of niet?

Ik heb namelijk R1A081 (jaja, dies vet oud) maar hij werkt nog goed.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welcome to the club :)

Groetjes
Een tevreden R1A gebruiker

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 22:40:
heb je het toestel al eens een keer uit en aan gezet ziens je de instellingen binnen hebt?
Nee, dat hielp niets. Heb zelfs een fabrieksreset uitgevoerd. Daarna weer ingesteld. Telefoon aan- en uitzetten. Daarna weer geprobeerd. Nog steeds exact hetzelfde probleem.

En nu ben ik ook nog eens alle standaard ringtones kwijt :(
Wat een tyfuszooi zeg. Die had ie standaard in z'n geheugen staan. Je mag er dan toch wel vanuit gaan dat ie ze vanuit z'n flashgeheugen of nonflashable rom terugzet. NIET dus. Tering zeg.

Linksboven in klopt er ook iets niet. Het icoontje wat de signaalsterkte aangeeft en GPRS is blanco van boven. Dit hoort donker te zijn als GPRS gebruikt kan worden. Dat maak ik er op uit als ik in de handleiding kijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 23:50 ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Vet

• Float Mobile Agent werkt eindelijk bij mij.
• De Abyss Blue behuizing besteld, verwacht hem met een paar dagen.

-

Verwijderd

Ginz schreef op 20 november 2003 @ 00:39:
• De Abyss Blue behuizing besteld, verwacht hem met een paar dagen.
Waar heb je die besteld?

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 08:01:
[...]

Waar heb je die besteld?
www.gsmphonesource.com

Erg duur, maar dan heb ik hem eindelijk een keer

• IA geprobeerd, helaas niet gelukt
• Mijn ouders in Helsinki (vakantie) op onderzoek uit gestuurd, niks
• allerlei verschillende Nederlandse leverancier gebeld, niks

Maar nu hoogstwaarschijnlijk wel

-

• CommanderKeen
hoe duur? (de site werkt niet :o)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:02

Nitai

Live the life you love.

het is www.gsmphonesource.de in Duitsland dus...

inclusief verzendkosten is het 39,99 euro. Ik heb al eerder contact had met de winkel. Ga het, als m'n salaris binnen is, overmaken via paypal.... nu nog ff snel een torx schroevendraaier regelen :)

oh ja, het is in mijn geval goedkoper omdat ik de silver kleur heb besteld. Blauw en rood zijn 5 euro duurder ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Nitai op 20-11-2003 10:40 . Reden: toevoeging van de kosten ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
CommanderKeen schreef op 20 november 2003 @ 10:25:
hoe duur? (de site werkt niet :o)
Ik split met iemand de verzend kosten: € 42.00 (behuizing + verzendkosten)

En de site www.gsmphonesource.com bestaat wel degelijk.
www.gsmphonesource.de is namelijk de europese aftakking van .com

Waarschijnlijk is .com gewoon ff offline.

-

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:02

Nitai

Live the life you love.

ik heb niet gezegd dat ie site niet bestaat, ik gaf alleen een alternatief... :)

hij is niet offline trouwens, gewoon index.php er achter tikken en hij doet het.
www.gsmphonesource.com/index.php (hmmm...er echt achter tikken, vanaf hier linken doet ie niet.)

hier ga je dan uiteindelijk naar toe:
http://www.gsmphonesource.com/products/customer/home.php

en natuurlijk doet die het ook niet als je er gewoon op klikt....*zucht*...

gewoon www.gsmphonesource.com/index.php handmatig even intikken...

[ Voor 48% gewijzigd door Nitai op 20-11-2003 11:25 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Zo zo, ik ben ook very happy :)
Krijg over een paar daagies het rode frontje. Bij gsmphonesource besteld en jaja, ik deel ook de verzendkosten met iemand... Wat toevallig zeg! :> :P
Ik hoop dat ik ze snel heb. Gelijk nog ff Classic Case ICE-25 bij de T-for-Telecom halen voor 16,95 en er komen gelijk geen krassen meer op 8)

Over het verschil tussen R1A en R3C: dat verschil is zeker wel te merken. Vooral op de snelheid van het menu en Java zijn ze vooruit gegaan. De rest merk je niet als je er niet op let.
Ik heb zelf alle 3 de versies (R1A, R1L en R3C) gehad en kan bevestigen dat je er niet van achteruit gaat. (Tenzij de flash met de Terminator dongle fout gaat }) )

Je kan natuurlijk ook naar een SESP gaan...

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
MyNameIs schreef op 20 november 2003 @ 12:11:
Zo zo, ik ben ook very happy :)
Krijg over een paar daagies het rode frontje. Bij gsmphonesource besteld en jaja, ik deel ook de verzendkosten met iemand... Wat toevallig zeg! :> :P
Ik hoop dat ik ze snel heb. Gelijk nog ff Classic Case ICE-25 bij de T-for-Telecom halen voor 16,95 en er komen gelijk geen krassen meer op 8)

Over het verschil tussen R1A en R3C: dat verschil is zeker wel te merken. Vooral op de snelheid van het menu en Java zijn ze vooruit gegaan. De rest merk je niet als je er niet op let.
Ik heb zelf alle 3 de versies (R1A, R1L en R3C) gehad en kan bevestigen dat je er niet van achteruit gaat. (Tenzij de flash met de Terminator dongle fout gaat }) )

Je kan natuurlijk ook naar een SESP gaan...
offtopic:
Kan je me effe bellen?, je heb m`n nummer

-

• Escrimador
  • Laatst online: 14-09 21:54
vandaag mijn T610 aan de deur omgeruild voor een andere, aangezien de BT niet werkte.

dus ik krijg zakje met telefoon, accu en lader. Ik pak aan, teken en ga naar binnen

Maak zakje open en jawel hoor, er zit een hele andere lader in. *argh*

terwijl ik T-Mobile hierover bel zet ik de T610 aan en verdomd, het hele telefoonboek staat vol!

[list]
• Mama bonaire
• taxi roobol
• Pa rekening
• WTC
• Melkweg A'dam
• Marije kat
• Incasso canal
• GreenPeace
[/list]
zijn wel de leukste ;)

anyway, omruilen is dus echt omruilen en wil helemaal niet zeggen nieuw (ookal zit er wel schermstickertje enzovoorts op)! Is ook een week28 toestel.

hier overigens iemand die zijn telefoonboek herkent (omgeving 020 en 078)?

Only dead fish go with the flow

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hoe is het met je mama op bonaire dan?? :P

Heel slordig dit!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Misschien kan je aan die mama op Bonaire even vragen van wie dat toestel dan was.

• MyNameIs
Escrimador schreef op 20 november 2003 @ 14:30:
vandaag mijn T610 aan de deur omgeruild voor een andere, aangezien de BT niet werkte.

dus ik krijg zakje met telefoon, accu en lader. Ik pak aan, teken en ga naar binnen

Maak zakje open en jawel hoor, er zit een hele andere lader in. *argh*

terwijl ik T-Mobile hierover bel zet ik de T610 aan en verdomd, het hele telefoonboek staat vol!

[list]
• Mama bonaire
• taxi roobol
• Pa rekening
• WTC
• Melkweg A'dam
• Marije kat
• Incasso canal
• GreenPeace
[/list]
zijn wel de leukste ;)

anyway, omruilen is dus echt omruilen en wil helemaal niet zeggen nieuw (ookal zit er wel schermstickertje enzovoorts op)! Is ook een week28 toestel.

hier overigens iemand die zijn telefoonboek herkent (omgeving 020 en 078)?
Je raadt nooit wat voor ervaringen ik met T-Mobile heb gehad.

Ik heb een week 22 toestel. Een maand dus ongeveer nadat de T610 uitwas heb ik em gehaald met een T-Mobile abo.
Gekeken in de winkel dat het een toestel was met een week 22 nummer, dus geen hissing (dacht ik).
En ja hoor, je raadt het al: mijn toestel had hissing |:(
Ik dus T-Mobile gebeld en ze zeiden dat ik mijn t610 + lader + kopie aankoopbewijs maar moest opsturen.
Een week later was die terug. Alles werkte perfect, totdat mijn batterij op was. En dit zal je waarschijnlijk nooit raden: DE KABEL WAS VOOR DE HELFT DOORGESNEDEN :'( ;(
Oh oh oh. Wat een rotzooi daar. Ik heb dus naar T-Mobile gebeld, maar kreeg als antwoord terug dat ik het zelf had gedaan en dus in de winkel maar een nieuwe moest kopen, omdat alles bij hun wel werkte :r

Al met al heb ik nog steeds geen nieuwe gekocht. Ik heb ze gewoon aan elkaar gesoldeerd (met enig kans op brandgevaar) en heb zaterdag een P900 gehaald, waar gelukkig een oplader bij zat.

Maar ai ai ai, wat een slechte service daar zeg! Ik hoop dat ik mijn abo daar kan opzeggen en als Vodafone ook een beetje meewerkt (ben geweigerd 8)7 ) zeg ik maar: dag dag T-Mobile :P

Oke, sorry dat dit een beetje offtopic geblaat is, maar het moest er even uit :)

Verwijderd

Jaja, ik ben ook bekend met de service van T-Mobile, nooit meer ga ik daar naar toe :W

Ik pleur mijn vodafone pre-pay kaart wel in mijn T610 :)

Verwijderd

DoD Cerberus schreef op 18 november 2003 @ 09:37:
[...]

ik zit ook bij t-mobile en t nr waar mijn t610 naar inbelt is geen 06760 nr. het is iets van 062400 enz. ik wap al tijden over dat nummer en voor zover ik weet gaat dat gewoon van mn belminuten af...
8)7

Verwijderd

Zeer nuttige post :X

Probeer je zo aan posts te komen ofzo? |:(

• Escrimador
MyNameIs schreef op 20 november 2003 @ 18:04:
Je raadt nooit wat voor ervaringen ik met T-Mobile heb gehad.
mijn vorige ervaringen eindigden bij Kassa! en resulteerden in omruil t68i voor een T610 afgelopen oktober

maar dat is maanden bellen/schrijven/enzovoorts geweest.

Ben/T-Mobile & T68i

• MyNameIs
Escrimador schreef op 20 november 2003 @ 21:17:
[...]

mijn vorige ervaringen eindigden bij Kassa! en resulteerden in omruil t68i voor een T610 afgelopen oktober

maar dat is maanden bellen/schrijven/enzovoorts geweest.

Ben/T-Mobile & T68i
Zo zo, na vlug dat topic gelezen te hebben zie ik dat je heel wat achter de rug heb gehad met T-Mobile. Poeh Poeh. Ze mogen dan wel beste prijs/kwaliteit in het noorden hebben, maar service vind ik toch ook heel belangrijk.

Anyway, ik ben vanavond ffies naar de T for Telecom geweest in Alkmaar (omdat ze die in Heerhugowaard niet in voorraad hadden, shame on you t for telecom :X :P ) en heb daar de Classic Case ICE-25 van SonyEricsson gehaald. Mooie en stevige case, alleen vind ik dat ze het klitterband beter hadden kunnen vervangen door een magneetje erin te doen, netzoals bij de P900. Maar verder is ie toppie! Ik ben erg blij dat ik em gekocht heb, maar wist eerst nog niet dat ze er ZO luxe uitzagen (ik heb voorheen meestal van die standaard nepleren hoesjes gehad). Ik heb alleen spijt dat ik em nog niet eerder had gekocht omdat er nu al kleine krasjes op het scherm zitten :( , maar verder ben ik zeer tevreden :)

Nou nog het rode frontje erop en ik ben weer c00l :9~

• [RNMC] Viper
  • Laatst online: 22:40

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 18:03:

Klopt volgens mij ik heb hem terug gestuurd naar orange met de reden dat wappen vast liep (wat echt gebeurde) ik kreeg netjes envelop thuis waarin ik hem moest op sturen. De dag erna had ik een gloednieuwe t610 met r3c002 waarin me vooral het Java opviel dat hij stukken sneller was.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

hier moet ik zijn :)

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...802879&category=36915

voor de mensen die geintresseerd zijn in een blauwe. verzendkosten 4,5 euro zie ik. ik heb hem via neefje uit duitsland zonet laten bestellen

vraagje.. heb begrepen dat je garantie vervalt zodra je frontje los schroeft. is dit ook het geval als ik zeg maar het frontje door een service point laat omwisselen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-09 20:56

Boss

+1 Overgewaardeerd

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Aaargh!

Ik heb eindelijk m'n mycom bluetooth dongle en heb BTControl (btcntrl34.zip) gedownload. Maar hoe werkt dat nu precies. Hij zegt dat ik een com port moet selecteren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

Victorio schreef op 21 november 2003 @ 11:19:
Aaargh!

Ik heb eindelijk m'n mycom bluetooth dongle en heb BTControl (btcntrl34.zip) gedownload. Maar hoe werkt dat nu precies. Hij zegt dat ik een com port moet selecteren? :?
Ga naar "My Bluetooth Places", selecteer je telefoon, rechts-klik bij de services op een van de "serial port" icons en kies connect.
Nu heb je een serial over bluetooth verbinding. Kijk bij de properties om het portnummer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig de losse prijs van de T610 bij MediaMarkt? Vind hun service namelijk wel top, meeste winkels sturen je naar een service point, maar zij ruilen gewoon zelf om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
€ 349,- (stond toevallig net met een T610 in de hand bij de MM in enschede :))

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank :)

Denk dat ik hem dan toch maar online bestel, scheelt €50, is best veel :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Phrenetic schreef op 21 november 2003 @ 11:44:
[...]

Ga naar "My Bluetooth Places", selecteer je telefoon, rechts-klik bij de services op een van de "serial port" icons en kies connect.
Nu heb je een serial over bluetooth verbinding. Kijk bij de properties om het portnummer te zien.
Thnx! BTControl is gaaf! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

TAG_Speedy schreef op 21 november 2003 @ 14:35:
€ 349,- (stond toevallig net met een T610 in de hand bij de MM in enschede :))
Hey Speedy. Remember me? (PassieVrucht) :P

Is een mooie winkel geworden, of niet?

Ik heb even op ebay gekeken naar die duitse frontjes. (Niet de link, want dit werkt dus niet)
Nogal wat prijsverschil en het is niet echt goed te zien of het om originele frontjes gaat of niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
MyNameIs schreef op 20 november 2003 @ 22:36:
[...]
Zo zo, na vlug dat topic gelezen te hebben zie ik dat je heel wat achter de rug heb gehad met T-Mobile. Poeh Poeh. Ze mogen dan wel beste prijs/kwaliteit in het noorden hebben, maar service vind ik toch ook heel belangrijk.
kreeg vandaag zowaar een bos bloemen vanwege ongemak. Dus dat is dan weer oke van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Boss schreef op 21 november 2003 @ 10:28:
[...]

Je link doet ut niet :)
laat ma, blijkt dat het om een plastic versie gaat. en gelijk geannuleerd.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.