Tijd instellen om wel of niet te bellen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Situatie:

Ik heb een wachtdienst op het werk en heb hiervoor een gsm.

Nu begint die wacht op maandagmorgen 6u. Ik wordt regelmatig 's nachts wakker gebeld omdat men weet dat mijn gsm toch opstaat.

Nu wil ik een toestel waar ik de tijd kan van instellen wanneer die mag gaan bellen en wanneer niet. Vb. tot 6u een stil profiel en vanaf 6u luid bellen.

Iemand hier die weet of dergelijk toestel bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
volgens mij kan ik op mijn Nokia 5210 een profiel aanmaken tot een bepaalde tijd (alleen niet bij de hand dus ik kan niet testen) maar volgens mij is dat niet per datum in te stellen (dus alleen vanaf nu tot .... uur stil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

om zes uur de wekker zetten en dan je GSM geluid actieveren :? variabel instelbare profielen heb ik nog nooit gezien, zou overigens wel handig zijn idd.

[ Voor 3% gewijzigd door aardbeix15 op 28-11-2003 10:51 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Orange SPV :Y)

Kun je instellen dat je op een bepaalde tijd (bijv. 23.00u tot 06.00u) een afspraak hebt. Dan schakelt het toestel automatisch op een stil-functie, zodat inkomende gesprekken geen geluid of triltoon maken. Je ziet uiteraard wel je evt. gemiste oproepen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Misschien een gekke suggestie, maarre ... dan zet je hem toch uit ? (Als die telefoon puur voor je werk is dan ... als je hem ook prive mag gebruiken, dan is het misschien wat lastiger)
Weet je zeker dat je niet gebeld wordt :)

En ik neem aan dat je om 6 uur wel wakker bent ... dan zet je hem aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk moet hij niet opstaan totdat hij gebeld wordt of zoiets

kan je nat. je wekker niet zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aardbeix15 schreef op 28 november 2003 @ 10:51:
om zes uur de wekker zetten en dan je GSM geluid actieveren :? variabel instelbare profielen heb ik nog nooit gezien, zou overigens wel handig zijn idd.
Liefst zou ik dit zien gebeuren zonder dat ik hiervoor om 6u wakker gemaakt wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem een nokia 6310i.
Daar kan je een tijdelijk profiel inzetten met vervaltijd waarna hij op je normale profiel terugspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1st_Ro schreef op 28 november 2003 @ 10:55:
Misschien een gekke suggestie, maarre ... dan zet je hem toch uit ? (Als die telefoon puur voor je werk is dan ... als je hem ook prive mag gebruiken, dan is het misschien wat lastiger)
Weet je zeker dat je niet gebeld wordt :)

En ik neem aan dat je om 6 uur wel wakker bent ... dan zet je hem aan ;)
Ik mag mijn toestel ook privé gebruiken, maar het geeft niet dat men mij niet op gsm kan bereiken. De personen die me altijd mogen bereiken hebben mijn privénr.

Het gaat er mij vooral om dat ik niet moet wakker worden om mijn profiel aan te passen. Als ik wakker ben en het werk belt me als ik geen wacht heb, maak ik wel uit of ik al dan niet opneem, ik ben dan toch wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je toestel Symbian of Windows Mobile draait bestaan er programma's die op basis van zendmast of op basis van afspraken in je agenda functie automatisch switchen tussen profielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 10:58:
Neem een nokia 6310i.
Daar kan je een tijdelijk profiel inzetten met vervaltijd waarna hij op je normale profiel terugspringt.
hm, dat lijkt interessant. En kan je zo'n tijdelijk profiel dan ook bewaren voor later of moet dit telkens opnieuw ingesteld worden.

Ga alvast eens de manual van de 6310i downen. thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
op mijn matige Nokia 3510 is dat zelfs mogelijk... menu profiel - profiel kiezen - tijdelijk
ik denk dat dit op zijn minst op een boel andere nokia modellen (de wat nieuwere) ook wel moet kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SMulTiE schreef op 28 november 2003 @ 11:07:
op mijn matige Nokia 3510 is dat zelfs mogelijk... menu profiel - profiel kiezen - tijdelijk
ik denk dat dit op zijn minst op een boel andere nokia modellen (de wat nieuwere) ook wel moet kunnen
Heb nu een 6210. Daar zit het niet op. Wel goed om weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 11:05:
[...]

hm, dat lijkt interessant. En kan je zo'n tijdelijk profiel dan ook bewaren voor later of moet dit telkens opnieuw ingesteld worden.

Ga alvast eens de manual van de 6310i downen. thx!
op m'n 3510 moet je dit elke keer opnieuw invoeren. Maar goed, zoveel moeite kost het niet om 06:00 in te typen toch ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SMulTiE schreef op 28 november 2003 @ 11:23:
[...]

op m'n 3510 moet je dit elke keer opnieuw invoeren. Maar goed, zoveel moeite kost het niet om 06:00 in te typen toch ???
Daar kan ik zeker mee leven. Alles voor de nachtrust :z
Pagina: 1