Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 6

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.155 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Sinds een dag ben ik een trotse eigenaar van een SonyEricsson T610, een ontzettend gaaf toestelletje maar als ik hem als modem op mijn laptop via IR gebruik gaat het mis.

Alles netjes geïnstalleerd en hij ziet hde telefoon en gaat inbellen. Op het moment dat er contact is en login naam en wachtwoord gaat checken valt de IR connectie weg, zelfs de meter in de IR omgeving geeft geen signaal aan.

De laptop begint te zoemen en zoekt naar de T610 alsof daar het signaal weg valt.
Het duurt een tijd voordat hij weer beeld krijgt.

Ik heb op het net gezien dat er nogal wat problemen zijn met oudere drivers en heb de laatste van hun site gehaald, helaas zonder resultaat.

Mijn vriendin heeft een T200 met een datakabel en die kabel is ook geschikt voor de T610 en dat werkt wel !

Ik heb mijn oude T10s met een IR modem DI27 gepakt en die doet het nog wel goed op mijn laptop. Nu weet ik dat mijn Laptop Fast IR heeft en hogere snelheden dan 115.000bps fout gaat heb ik ook geforceerde snelheden gebruikt maar wat ik ook probeer, geen correcte resultaat.

Ik ga nog een andere laptop proberen en anders moet ik denken aan een GPRS dongle of een datakabel ;(

Iemand enig idee ?

Tevens zag ik dat dit toestel als modem zelfs tot 28k8 mogelijk is, ik heb het even geprobeert maar bleef toch op 9600 bps staan. Is hoger mogelijk ? (ik heb Euronet)

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760

@sinclair ik zou voor een dongle gaan omdat je dan veel meer mobieltjes of andere devices op zou kunnen "aansluiten".

overigens heb ik geen ervaring met jouw probleem en kan ik je niet helpen of adviseren, anderen nog ideeen voor sinc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Nu online

memphis

Ik ben eruit......

Ik heb een andere laptop gepakt en die deed het wel, mogelijk toch iets met de FIR drivers. Nu zag ik in de BIOS dat ik ook op SIR kon draaien en aangezien sneller dan 115.000bps toch al een probleem was had ik daar geen moeite mee.
Opnieiw opgestart en er werd een nieuwe IR device gedetecteerd en werken.

Blijft dan nog steeds vreemd dat de T10 wel werkte en de T610 niet....

Zit ik alleen nog met de vraag als de 14k4 19k6 of zelfs 28k8 snelheden mogelijk zijn want de verbinding blijft toch op 9600 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22651

mijn toestel hangt weleens nadat ik iemand heb opgehangen (dubieuze zin trouwens :+ )

ook kan ik niet inzoomen op de camera en heb ik al meerdere malen problemen gehad met het afsluiten van games (java sluit niet af ofsow)

ik kan dit echter niet simuleren (het gebeurt zo nu en dan weleens)

ook heb ik geen aankoopsbewijs omdat ik het toestel van iemand heb overgekocht.

iemand hier enig idee wat ik dan kwijt ben als ik bij een SESP langs ga voor een firmware-update?

verder ben ik zeer te spreken over dit toestelletje :)

eindelijk weer een goed werkende unit (had eerder een t68i met gare antenne)

vooral dat pc control is handig !

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schaap2k/GPN/t610/bluetooth-ownz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Sinclair schreef op 01 januari 2004 @ 20:12:
Ik ga nog een andere laptop proberen en anders moet ik denken aan een GPRS dongle of een datakabel ;(
GPRS dongle bestaat niet :|
Ik zou een bluetooth dongle aanraden, werkt echt perfect :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:27

4POX

Everybody is wired

Over bluetooth gesproken..

Hoe verander ik de bluetooth pincode in de telefoon.. Ik heb een korte zoektocht gedaan.. Maar elke apparaat uit de winkel staat standaard op "1234"

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-01 15:53
Anoniem: 22651 schreef op 03 januari 2004 @ 01:25:
mijn toestel hangt weleens nadat ik iemand heb opgehangen (dubieuze zin trouwens :+ )

ook kan ik niet inzoomen op de camera en heb ik al meerdere malen problemen gehad met het afsluiten van games (java sluit niet af ofsow)

ik kan dit echter niet simuleren (het gebeurt zo nu en dan weleens)

ook heb ik geen aankoopsbewijs omdat ik het toestel van iemand heb overgekocht.

iemand hier enig idee wat ik dan kwijt ben als ik bij een SESP langs ga voor een firmware-update?

verder ben ik zeer te spreken over dit toestelletje :)

eindelijk weer een goed werkende unit (had eerder een t68i met gare antenne)

vooral dat pc control is handig !
[Pic]
Kijk eens naar welke firmware versie dat je hebt, [> * < < * < *]
want ik ondervind dezelfde problemen.
Bij mij is het R1L013

Inzoomen gaat sowiso niet, met [1] kan je wel de resolutie veranderen (wat lijkt op zoomen, probeer maar eens, [2] is nachtmodus btw en [3] zijn de effecten)

Ik zou toch het koopbewijs vragen van degene waarvan je je foon gekocht hebt,
anders vrees ik dat je niet zult kunnen upgraden!

[ Voor 9% gewijzigd door vanThijs op 03-01-2004 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511

Bij Nokia kunnen ze gewoon aan je IMEI nummer zien hoe oud je toestel is (dus dan hebben ze geen factuur nodig). Is dat bij SE niet ook toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511 schreef op 03 januari 2004 @ 11:25:
Bij Nokia kunnen ze gewoon aan je IMEI nummer zien hoe oud je toestel is (dus dan hebben ze geen factuur nodig). Is dat bij SE niet ook toevallig?
beetje misplaatste gedachte vind ik. een toestel ligt wel eens een half jaar in de winkel dan heb je via jouw manier nog maar een half jaar garantie. daarnaast is de bon tevens het bewijsje dat ie niet gejat is.....

maar je kan mazzel hebben en een aardige medewerker treffen, die overtreed welliswaar de regels en de gevolgen zijn voor hem.....

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 03-01-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Anoniem: 85511 schreef op 03 januari 2004 @ 11:25:
Aan de code onder de batterij kunnen ze het ook zien bij SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 03-07 13:22
heeft iemand overigens een leuk overzicht van WAP sites?

ik probeer wap.tweakers.net maar krijg hierbij een 500 foutmelding. any thoughts? zou graag het tweakers FP nieuws op mijn telefoontje zien maar het lukt niet echt. OVerigens, bij pda.tweakers.net krijg ik dezelfde melding...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Nu online

memphis

party42 schreef op 03 januari 2004 @ 12:36:
heeft iemand overigens een leuk overzicht van WAP sites?

ik probeer wap.tweakers.net maar krijg hierbij een 500 foutmelding. any thoughts? zou graag het tweakers FP nieuws op mijn telefoontje zien maar het lukt niet echt. OVerigens, bij pda.tweakers.net krijg ik dezelfde melding...
http://print.tweakers.net/
http://wap.pagina.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
hmmm
heb nu dus alle instellingen geconfigureerd en zelfs een sms van telfort ontvangen. Ik krijg echter nog steeds dezelfde (500) foutmelding bij alle tweakers pagina's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

is dat via infrarood of via bluetooth (en vervolgens een compoort simuleren) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij mij gaat het via bluetooth maar of het ook via infrarood kan? geen idee......
je stelt de pccontrol in op de reeds ingestelde compoorten van je BT. en de rest volgt zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342

Damn, ik baal nu best wel :(
Deze vakantie in Thailand geweest, gezocht naar nieuw frontje voor m'n T-610.
Bij 1 winkel gevonden : de blauwe, koste 300 batt ( 6 euro ) Had geen geld bij me, kon hem dus niet kopen. Kut gek, 6 euro !! Dat is niks !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-07 21:52
Sinclair schreef op 02 januari 2004 @ 19:58:
Ik ben eruit......

Ik heb een andere laptop gepakt en die deed het wel, mogelijk toch iets met de FIR drivers. Nu zag ik in de BIOS dat ik ook op SIR kon draaien en aangezien sneller dan 115.000bps toch al een probleem was had ik daar geen moeite mee.
Opnieiw opgestart en er werd een nieuwe IR device gedetecteerd en werken.

Blijft dan nog steeds vreemd dat de T10 wel werkte en de T610 niet....

Zit ik alleen nog met de vraag als de 14k4 19k6 of zelfs 28k8 snelheden mogelijk zijn want de verbinding blijft toch op 9600 staan.
Het ligt totaal aan het netwerk en de verbindingssterkte. Daarnaast hangt het er natuurlijk vanaf of je wel of niet GPRS gebruikt...

Edit: GSM data is altijd gelimiteerd tot 9k6 en met GPRS kun je tot 115k halen. Maar dat hangt volledig af van het bereik en het aantal gebruikers.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 04-01-2004 11:16 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342 schreef op 04 januari 2004 @ 10:36:
Damn, ik baal nu best wel :(
Deze vakantie in Thailand geweest, gezocht naar nieuw frontje voor m'n T-610.
Bij 1 winkel gevonden : de blauwe, koste 300 batt ( 6 euro ) Had geen geld bij me, kon hem dus niet kopen. Kut gek, 6 euro !! Dat is niks !!
je had er 10 kunnen kopen en doorverkopen voor 15 euro p/s. das lekker verdienen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
of t al langs is geweest weet ik niet maar....
in het service menu bij de tekstlabel staan AIM en IM gerelateerde labels (instant messaging enzo toch?) Waar vind je dit in de telefoon zelf dan behalve bij die labels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

r0el schreef op 04 januari 2004 @ 12:29:
of t al langs is geweest weet ik niet maar....
in het service menu bij de tekstlabel staan AIM en IM gerelateerde labels (instant messaging enzo toch?) Waar vind je dit in de telefoon zelf dan behalve bij die labels?
My Friends straks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die volg ik niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67296

Zoomen met 1 kan nooit, het enige wat je doet is de resolutie veranderen. Ook met de nieuwste firmware R4C kan dat niet.

Ben ik blij dat ik bij m'n T610 (en alle andere SE's) zelf de firmware kan upgraden! Altijd de nieuwste versie erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67296 schreef op 04 januari 2004 @ 16:01:
Zoomen met 1 kan nooit, het enige wat je doet is de resolutie veranderen. Ook met de nieuwste firmware R4C kan dat niet.

Ben ik blij dat ik bij m'n T610 (en alle andere SE's) zelf de firmware kan upgraden! Altijd de nieuwste versie erop!
jij kunt dat zelf?

leg eens uit?

ik lees overal dat ik hiervoor naar een SESP moet gaan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 67296 schreef op 04 januari 2004 @ 16:01:

Zo'n post is leuk als je vertelt hoe en waarom. Anders kun je net zo goed niks zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67296

Weet niet of ik het hier besproken mag worden, maar ik heb zelf een service kabel. Daarmee kan ik alles met het toestel, unlocken, counters op 0 en firmware upgraden. Als het hier niet besproken mag worden, dan kun je contact opnemen via wouss3r@hotmail.com dan leg ik het verder uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 67296 op 04-01-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met mijn T200 zat een feature op dat ik inkomende gesprekken van bepaalde mensen automatisch weiger. dit vond ik erg makkelijk maar mijn T610 lijkt die extraatje niet te hebben? of vergis ik me en kijk ik op de verkeerde plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dit kan je met je profielen doen.

Instellingen, profielen. Daar beetje pielen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je hebt helemaal gelijk, bedankt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2024

SynergY

<Insert title here>

Ik ben van plan deze foon te kopen icm met Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/m

Ik heb echter 2 vragen over deze foon.

1. Is het mogelijk om radio te beluisteren via oordopjes?

2. Welke bluetooth headset kan ik het beste kopen, zit er nog verschil in merken en kwaliteit (Kan je met de 1 meer als de ander?)? (Ik heb het hele topic doorgelezen en kan er weinig behalve een wirwar uithalen, welke is dus het beste voor de T610)

[ Voor 27% gewijzigd door SynergY op 05-01-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SynergY schreef op 05 januari 2004 @ 13:38:
Ik ben van plan deze foon te kopen icm met Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/m

Ik heb echter 2 vragen over deze foon.

1. Is het mogelijk om radio te beluisteren via oordopjes?
Nope, tenzij je de radio koopt die je er aan kunt klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben in tig winkels geweest en allemaal zeggen ze dat hun BT dongle beter is dan de ander. in de topicstart vind ik 2 dongles: MSI en de SITECOM en ik twijfel erg tussen die 2? ik twijfel niet aan de class 1 of 2 maar aan de software die je erbij krijgt, kijk als je bij beiden hetzelfde software krijgt maakt het idd geen biet uit. ik ga morgen 1 kopen, heeft iemand nog opmerkingen of wat te vertellen hoor ik dat graag nu.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 99760 schreef op 05 januari 2004 @ 15:56:
ik ben in tig winkels geweest en allemaal zeggen ze dat hun BT dongle beter is dan de ander. in de topicstart vind ik 2 dongles: MSI en de SITECOM en ik twijfel erg tussen die 2? ik twijfel niet aan de class 1 of 2 maar aan de software die je erbij krijgt, kijk als je bij beiden hetzelfde software krijgt maakt het idd geen biet uit. ik ga morgen 1 kopen, heeft iemand nog opmerkingen of wat te vertellen hoor ik dat graag nu.....
Volgens mij maakt het niet veel uit, de cd heb je in principe alleen nodig voor de drivers. Verder kun je de software van de T610 gebruiken, of de standaardvoorzieningen in WinXP (verzenden, ontvangen).
edit:
Ik heb zelf de MSI, waar ik gewoon tevreden mee ben.

[ Voor 5% gewijzigd door Canaria op 05-01-2004 16:08 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

ik heb op dit moment de sitecom class1 geleend en moet zeggen het werkt heerlijk met mijn t610. hiervoor had ik zon blauwe doorzichtige (ook geleend) waarvan ik vergeten ben welk merk het is maar deze was niet vooruit te branden (ging met hakken en stoten). wel kan ik me herrineren dat het hier om een 10m versie ging.

software verschilt nauwelijks van elkaar dacht ik, met beide had ik dezelfde opties voor me.

(oh ja, pccontrol is echt super ! :D )

---------------------------------------------------------

nog een editje : waar kan ik meer software vinden voor de t610???? (geen t610.net, daar heb je er maar 2 en die stellen niks voor) . ennehh bestaat er geen software voor de t610 om deze te laten werken als een afstandbediening???

[ Voor 16% gewijzigd door SYQ op 05-01-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb zelf ooit voor mijn T68i

deze:

http://www6.alternate.nl/html/nodes_info/lbuw01.html

gekocht en ook op mijn t610 werkt ie prima :)

gewoon ff de laatste BT drivertjes van het internet halen en klaar is piet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 15:24

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
SYQ schreef op 05 januari 2004 @ 16:07:

nog een editje : waar kan ik meer software vinden voor de t610???? (geen t610.net, daar heb je er maar 2 en die stellen niks voor) . ennehh bestaat er geen software voor de t610 om deze te laten werken als een afstandbediening???
Met Java kan je geen hardware aansturen, met Mophun wel....
Misschien dat er ooit een Mophun AB progje voor je T610 komt..

[ Voor 33% gewijzigd door Ginz op 05-01-2004 19:04 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met java kun je geen hardware aansturen, met mophun wel, simpel zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23712

Edit: Mijn vraag was echt heel dom, het antwoord staat hierboven :'(

En wat kan Pc Control precies en waar kan ik het vandaan halen?

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 23712 op 05-01-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het verschil tussen de dongles en de softwareversies is makkelijk te omzeilen, het is namelijk mogelijk verschillende versie/soorten software te gebruiken met de dongles. Zie ook dit topic : (search doet het niet, maar zoek op 1.4.x.x).

Verder zou ik gewoon gaan voor de goedkoopste dongle... veel verschil zit er (als je de software niet mee neemt) toch niet tussen.

Volgens mij zit er in Windows echt geen software ingebakken. Bij microsoft muis en toetsenbord (bluetooth) krijg je een update waarmee je wat functionaliteit krijgt, maar dat stelt nix voor i.v.m. die van bijv. Widcomm.

[ Voor 24% gewijzigd door Hoedje op 05-01-2004 19:26 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94383

Hee mensen kan ik met de t610 mms ontvangen en versturen met kpn? Ik heb gezocht en ik lees dat alleen imode toestellen mss kunnen ontvangen klopt dit? Want dit zou icm met imode abo moeten gaan?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94383 schreef op 05 januari 2004 @ 20:30:
Hee mensen kan ik met de t610 mms ontvangen en versturen met kpn? Ik heb gezocht en ik lees dat alleen imode toestellen mss kunnen ontvangen klopt dit? Want dit zou icm met imode abo moeten gaan?! 8)7
Die primafoon doet mij nog steeds geloven dat het niet kan... stomme mesnen...
Ik zit te wachten totdat ik mijn abbo kan opzeggen, en dan ben ik vlug weer terug naar vodafoon waar ik voorheen zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93292

@ ispierings

welke firmware heb je in je T610 staan. Al de nieuwste (R4C003)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-04 17:45
Is het mogelijk om je T610 met behulp van bluetooth te flashen? Zo ja, waar haal ik nieuwste firmware ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schorre schreef op 05 januari 2004 @ 21:14:
Is het mogelijk om je T610 met behulp van bluetooth te flashen? Zo ja, waar haal ik nieuwste firmware ergens?
nee, gaat helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93292 schreef op 05 januari 2004 @ 21:11:
@ ispierings

welke firmware heb je in je T610 staan. Al de nieuwste (R4C003)
Jazeker ;)

Ik heb altijd de nieuwste dankzij mijn iets minder legale kabeltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je ook de EU3 of EU2 versie. Die zoek ik naamelijk nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ook, maar ik heb nu de EMEA1 en die heeft tenminste Brits engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Sony Ericsson T630

Ispierings hoe zit dat nou met die T630 software?

Kan die in een T610? Want ik heb hier T630_EU3_R4C003 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 23:44

JoeBlack2k

I Love Hilary

ik heb hem ook..

wat is nu de laatste firmware versie ?

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die firmware past er idd in, maar het scherm blijft blauw, je zult dus het scherm moeten vervangen wil je de T630 firmware gebruiken.
Op zich werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 23:48

Chiron

Moderator Discord
Anoniem: 54991 schreef op 05 januari 2004 @ 22:34:
[...]

Jazeker ;)

wat is er veranderd in deze nieuwste firmware? ik piel nog steeds aan met R1L013 :{

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Chiron schreef op 06 januari 2004 @ 10:25:
[...]

wat is er veranderd in deze nieuwste firmware? ik piel nog steeds aan met R1L013 :{
Ikke met R1A081

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991 schreef op 06 januari 2004 @ 01:36:
Die firmware past er idd in, maar het scherm blijft blauw, je zult dus het scherm moeten vervangen wil je de T630 firmware gebruiken.
Op zich werkt het wel.
omdat de software is geschreven voor een TFT display? blijft ie daarom blauw?
dus als ik de display vervang van STN naar TFT moet ik ook gelijk de software doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

lijkt mij een logische conclusie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zucht... denk ik dat ik klaar ben na een T630 display vervangen, moet ik ook nog iemand zoeken met een servicekabel.

voordat iemand me zegt dat ik gwoon een T630 moet gaan kopen is het antwoord nee. ik heb ooit blauwe leds gesoldeerd in mijn nokia 3310 en ik had dus een aparte mobiel. dat vind ik leuk; het ommodden....

ik kom vroeg of laat wel iemand in den haag of omgeving tegen met een servicekabel. ken je iemand, mail me dan via me profiel....

ow ja ispierings.... waar haal jij een TFT schermpje voor 25 euro?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 06-01-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-04 17:45
Anoniem: 54991 schreef op 05 januari 2004 @ 22:34:
[...]
En waar haal ik zo'n minder legaal kabeltje ??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Ispierings, ik denk dat je weer eens een ia voor T630 schermpjes kunt beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WietBoer schreef op 06 januari 2004 @ 16:04:
Ispierings, ik denk dat je weer eens een ia voor T630 schermpjes kunt beginnen.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Over IA's kunnen we het hiet niet hebben, maar ik denk dat er binnenkort wel een keer een IA komt met allerlij SonyEricsson artikellen.

Maar om daarvan op de hoogte te blijven, kan je/kunnen we beter in #SonyEricsson discusseren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Ginz schreef op 06 januari 2004 @ 19:36:
Over IA's kunnen we het hiet niet hebben, maar ik denk dat er binnenkort wel een keer een IA komt met allerlij SonyEricsson artikellen.

Maar om daarvan op de hoogte te blijven, kan je/kunnen we beter in #SonyEricsson discusseren.
Kan iemand hier even posten als de IA echt opgezet is, ik heb niet echt veel zin om om het half uur mirc te checken.
(het is misschien te vroeg om te zeggen, maar zullen er ook frontjes worden geIA't, er is een lelijke deuk gevallen in mijn backcover)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwa ia's doe ik niets meer dus moet je niet bij mij zijn.
Op IRC lopen wat mensen die het maybe wel willen doen.
Ik heb ooit laten weten waar je die schermpjes kon halen maar ik heb mijn bookmarks daar niet meer van, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand ook het thema van de t630? of is dat niet legaal om dat door te sturen naar de t610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk hier maar:

http://t-six-ten.no-ip.biz/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
hmm
en waar is die dan te vinden? of hoe heet ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

staan dr niet op.

Wel van de Z600 en T610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
idd. staat er niet bij....

[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 07-01-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101791

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalpictures.nl/Et610Theme.bmp

voor je Ericsson T610 je eigen Sunday Superstars Theme!!
(inclusief Pornstar sponsor images)

download hier

Sunday Superstars Ericsson T610 Theme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 101791 schreef op 07 januari 2004 @ 13:45:
[afbeelding]

download hier

Sunday Superstars Ericsson T610 Theme
Hmm sorry. Ik vind m erg druk en niet zo mooi.

Tekst over tekst is niet erg duidelijk ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 07-01-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Anoniem: 101791 schreef op 07 januari 2004 @ 13:45:
[afbeelding]

ga ergens anders spammen man sukkel, eerst op fok en nu hier

[ Voor 15% gewijzigd door SYQ op 07-01-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op 07 januari 2004 @ 13:34:
staan dr niet op.

Wel van de Z600 en T610.
inderdaad, heb mij vergisst met de Z600. Maar je kun de themes ook gewoon bij sonyericsson downloaden via wap. Heb het net gedaan met mijn t610. Ik was wel bij sonyericsson zwitserland omdat de t630 daar al te koop is. Op de nl. site zijn naamelijk nog geen themes voor de t630 beschikbaar.

heb trouwens de summer swirl themes gedownload maar volgens mij kunnen ze die theme beter kaas swirl noemen :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 93292 op 07-01-2004 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101962

Weet iemand wanneer de T630 verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

T630 topic?

hier

[ Voor 82% gewijzigd door Shiver23 op 07-01-2004 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
  • Laatst online: 29-04-2023
ik ben sinds 2 dagen ook een trotse eigenaar van de T610, echt een fijn telefoontje zeg :D:D

maar heb nog wat vraagjes? weet iemand hoeveel smsjes er in kunnen??? want volgens mij haalt hij de 150 van me oude 6610 niet jammer genoeg

en heb echt veel problemen om mijn email aan de praat te krijgen, ik gebruik orange share hiervoor. heb al vele dingen gelezen over het instellen van email maar dit lukt gewoon echt niet. iig niet met een zonnet account... iemand die hulp kan bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik de verkoper mag geloven issut 25 in je mobiel en 25 op me sim(afhankelijk van je sim he).

en voor trubbeltjes met mail ophalen enz moet je ff in de 1e post van deze topic de FAQ doorlezen en als je er dan nog niet uitkomt hier ff posten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
helaas heeft de mini FAQ niet geholpen aangezien (voor zover ik zie) email niet echt behandeld wordt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de meeste telefoonproviders hebben de optie dat je op de website kunt inloggen met je klantnummer en password waar je dan een knopje "Stuur MMS instellingen" , "Stuur WAP instellingen" , "Stuur E-Mail instellingen" hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel067
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 13:45
Michieleke schreef op 07 januari 2004 @ 14:43:
...
maar heb nog wat vraagjes? weet iemand hoeveel smsjes er in kunnen??? want volgens mij haalt hij de 150 van me oude 6610 niet jammer genoeg
...
Ik vind dat er idd niet erg veel smsjes in kunnen, er staan er nu 17 in de telefoon bij mij en dat is volgens de telefoon 28%, simpele rekensom leert dan dat er een stuk of 60 smsjes opgeslagen kunnen worden in de telefoon. Maar volgens mij ligt het aan de inhoud van de smsjes...of is dat onzin :?.

Op de sim heb ik er eventjes twee opgeslagen en toen gaf ie aan dat het sms-sim-geheugen voor 14% vol zat. 7% per sms is dus ruim 14 smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
Anoniem: 22651 schreef op 07 januari 2004 @ 15:39:
de meeste telefoonproviders hebben de optie dat je op de website kunt inloggen met je klantnummer en password waar je dan een knopje "Stuur MMS instellingen" , "Stuur WAP instellingen" , "Stuur E-Mail instellingen" hebt :)
klopt heeft orange ook, maar deze werken niet!! krijg de melding cannot find server
marcel067 schreef op 07 januari 2004 @ 15:39:
[...]

Ik vind dat er idd niet erg veel smsjes in kunnen, er staan er nu 17 in de telefoon bij mij en dat is volgens de telefoon 28%, simpele rekensom leert dan dat er een stuk of 60 smsjes opgeslagen kunnen worden in de telefoon. Maar volgens mij ligt het aan de inhoud van de smsjes...of is dat onzin :?.

Op de sim heb ik er eventjes twee opgeslagen en toen gaf ie aan dat het sms-sim-geheugen voor 14% vol zat. 7% per sms is dus ruim 14 smsjes.
dat van de inhoud van die smsjes is volgens mij geen onzin. is met email hetzelfde de inhoud bepaald de grote. maar 60 smsjes hmmz das wel jammer :S

[ Voor 49% gewijzigd door Michieleke op 07-01-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel067
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 13:45
...maar 60 smsjes hmmz das wel jammer :S
Tja, ik onthoud nooit bij hoeveel smsjes ik een melding krijg, maar ik denk dat ik meestal ongeveer rond de 60 a 65 smsjes een melding krijg dat het geheugen voor 80% vol zit... Maar het duurt nog wel ff voordat het zover is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 21:09
Weet iemand of er de mogelijkheid bestaat om je smsjes te backuppen ???

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, met het programma Fma en bluetooth

http://sourceforge.net/pr...d=71167&release_id=196325

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102009

Help

Ik heb ook een t610, maar ik heb em via vodafone aangeschaft en zit dus nu opgescheept met zo'n vodafone menu. OERLELIJK!!! Hoe kom ik daar het makkelijkst en goedkoopst vanaf? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@lili je komt er niet op een legale manier vanaf. waar woon je ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102009

Anoniem: 99760 schreef op 07 januari 2004 @ 21:51:
@lili je komt er niet op een legale manier vanaf. waar woon je ergens?
Alkmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102030

Door m_theloosen - Wednesday 07 January 2004 23:27

Ligt he nu aan mij of zijn die tekeningetjes van VodaFone nu zo ugly lelijk??????????? Ik heb em zelf maar ik zie op plaatjes van internet vele mooiere tekeningtjes voor het menu.

Ligt dit aan de Firmware??????????????
Is die ergens in Nijmegen of Arnhem te upgraden dat iemand weet??? Hoe kan ik zien of ik de nieuwste firmware heb en wat is dan de nieuwste versie. Kan ik dit echt anders niet downloaden. moet ik echt naar zon Sony update point??? Waar koop ik een datakabel voor mij 610???

Als ik firmware upgrade blijven mijn telefoonr's, games en thema's in het geheugen???

Hoe kan ik zie of ik een nieuw type toestel heb en niet word afgescheept met een van een jaar geleden???? Ik heb het ergens gelezen maar weet niet precies meer waaar en wat. Als het goed is kan ik het ergens achter in de case van de t610 zien maar waaraan kan ik het zien.

kan ik die vodafone tekeningetjes weghalen???? (vooral die op de voorkant beeldscherm)

Alvast bedankt voor uw komende antwoord. Ik waardeer dit zeker. ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de liefhebbers, de Themes van de T-630 staan intussen op MyT610
http://www.myt610.net/showsub.php?id=101

ook staan de themes van de Z600 erop en die kan je hier vinden
http://www.myt610.net/showsub.php?id=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-07 23:16

Boss

+1 Overgewaardeerd

Volgens mij kan je met een nieuw / ander thema al heel wat veranderen.
Die kan je wel ergens downloaden via wap als je geen BT of datakabel hebt.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij kan denk ik wel je verder helpen en woont een beetje in je buurt...klik hierop

of lees de post van ispierings hieronder....

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 08-01-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102030 schreef op 07 januari 2004 @ 23:42:
Door m_theloosen - Wednesday 07 January 2004 23:27

Ligt he nu aan mij of zijn die tekeningetjes van VodaFone nu zo ugly lelijk??????????? Ik heb em zelf maar ik zie op plaatjes van internet vele mooiere tekeningtjes voor het menu.

Ligt dit aan de Firmware??????????????
Is die ergens in Nijmegen of Arnhem te upgraden dat iemand weet??? Hoe kan ik zien of ik de nieuwste firmware heb en wat is dan de nieuwste versie. Kan ik dit echt anders niet downloaden. moet ik echt naar zon Sony update point??? Waar koop ik een datakabel voor mij 610???

Als ik firmware upgrade blijven mijn telefoonr's, games en thema's in het geheugen???

Hoe kan ik zie of ik een nieuw type toestel heb en niet word afgescheept met een van een jaar geleden???? Ik heb het ergens gelezen maar weet niet precies meer waaar en wat. Als het goed is kan ik het ergens achter in de case van de t610 zien maar waaraan kan ik het zien.

kan ik die vodafone tekeningetjes weghalen???? (vooral die op de voorkant beeldscherm)

Alvast bedankt voor uw komende antwoord. Ik waardeer dit zeker. ;) :)
Legaal kun je niet van die vodafone zooi afkomen.
Ik kan met behoud van al je telefoon nummers, games, en thema's je telefoon maken zoals hij hoort te zijn origineel.
Enkele mensen met mij kunnen dat hier, maar dan ben je wel je garantie kwijt.
De contact adressen vind je op irc, en wel op #sonyericsson # irc.tweakers.net
Anoniem: 102009 schreef op 07 januari 2004 @ 20:55:
Help

Ik heb ook een t610, maar ik heb em via vodafone aangeschaft en zit dus nu opgescheept met zo'n vodafone menu. OERLELIJK!!! Hoe kom ik daar het makkelijkst en goedkoopst vanaf? :X
Zie hierboven

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 08-01-2004 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991 schreef op 07 januari 2004 @ 23:59:
..... maar dan ben je wel je garantie kwijt.....
dat vraag ik me af, hoezo garantie kwijt? ik ben ook een vodafone klant en heb nix van die zooi op me mobiel zitten, laat ze maar eens bewijzen dat ik dat eruit heb geterminatord?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 08-01-2004 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760 schreef op 08 januari 2004 @ 00:04:
[...]

dat vraag ik me af, hoezo garantie kwijt? ik ben ook een vodafone klant en heb nix van die zooi op me mobiel zitten, laat ze maar eens bewijzen dat ik dat eruit heb geterminatord?
Dat is te zien, in het menu kun je zien dat de software geüpdate is.
Als je dat officieel doet wordt dat met imei in de pc geregistreerd, en zodoende kunnen ze vaststellen dat hij niet officieel geüpdate is dus vervalt je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aha oke, daar sta ik ff met mond vol tanden....

dat klopt idd, hebben ze bij mij ook gedaan....

mmmmmmm.... dan moet je opdiezelfde dag naar SESP gaan en je firmware updaten en gelijk naar iemand gaan die de vodafoneshit eruithaalt? er staat wel datum maar geen tijd op he toch?

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 08-01-2004 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760 schreef op 08 januari 2004 @ 00:18:

offtopic:
ispiering heb je mijn mail wel gehad???
Zou je die anders nog een keer kunnen sturen? ik krijg zoveel mail dat ik geen idee heb hoe of wat, en mijn spamfilter staat wat strak naar bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760 schreef op 08 januari 2004 @ 00:18:

mmmmmmm.... dan moet je opdiezelfde dag naar SESP gaan en je firmware updaten en gelijk naar iemand gaan die de vodafoneshit eruithaalt? er staat wel datum maar geen tijd op he toch?
Ook dat gaat niet want het is met het imei vast gelegd of het een vodafone phone is of niet dus krijg je gewoon de vodafone versie terug.
Believe me cause I tried it ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34846

nog even een opmerking ik ga vanmiddag de t610 halen

moet je perse een msi of mycom dongle gebruiken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10

DeX

Anoniem: 34846 schreef op 08 januari 2004 @ 11:12:
nog even een opmerking ik ga vanmiddag de t610 halen

moet je perse een msi of mycom dongle gebruiken ??
nee hoor
je mag ook een duurdere kopen..
maar die van MSI en Mycom zijn het goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
heeft iemand het al voor mekaar gekregen om de pda site van tweakers op zijn of haar t610 te krijgen? ik zag dat in Frontpage Algemeen al een discussie staat over het matige functioneren hiervan maar misschien dat iemand wat trucjes heeft....

of is er een vergelijkende service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991 schreef op 08 januari 2004 @ 00:34:
Ook dat gaat niet want het is met het imei vast gelegd of het een vodafone phone is of niet dus krijg je gewoon de vodafone versie terug.
Believe me cause I tried it ;P
ships.... dan bof ik enorm zo te horen. wat me ook verder verbaasd is dat mensen NU een T610 gaan halen terwijl de T630 zeer binnenkort uit zal komen....:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Anoniem: 99760 schreef op 08 januari 2004 @ 11:54:
[...]

ships.... dan bof ik enorm zo te horen. wat me ook verder verbaasd is dat mensen NU een T610 gaan halen terwijl de T630 zeer binnenkort uit zal komen....:?
Heb je je nooit afgevraagd waarom er in hemelsnaam nog mensen zijn die nu nog een Nokia 3310 kopen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 99760 schreef op 08 januari 2004 @ 11:54:
[...]

Lang niet iedereen weet dat.

En de T630 is ook niet zo spectaculair anders als de T610.
En als je de T610 mooier vind dan de T630 kan dat ook een reden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd en daarom zeg ik het ff hier. de T630 heeft wel wat verbeteringen maar lijkt idd nog altijd teveel op zijn grote metalen broertje....
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.