echt super spel.. ik heb de DEViANCE uitvoering.. naja waar ik hem vandaan heb.. netwerk van me opleiding

.. dus dan hoeft niet iemand met z'n stomme kop aan te komen met een warez request ofzo....
anyways.. supervet spel.. alleen als ik bij de underground mode bij race 25 ben (dat is zo'n knock-out in inner city).. dan start ik zeg maar.. en gaat het spel terug naar mijn desktop... (FRUSTRATIE!!).. weet iemand hoe dit kan?
mijn versie bestaat uit 2 iso's en heb ze gebrand.. verder werkt het spel prima.. maar wat ik eigenlijk wil weten.. is dit simpel op te lossen ofzo? weet iemand dat? en weet iemand of dit bij de officiele versie ook is?
wil het spel namelijk best kopen, maar als ik daar hetzelfde probleem heb dan is dat zwaar klote.. dan doe ik het liever tijdelijk nog met deze want anders ben ik er snel op uitgekeken..... en zou zonde zijn want opzich is het een superspel :D:D (heb ook een PS2, maar speel hem liever op de pc)
[edit]
feel the power of my stoere-vent-Golf-GTi
[edit2]
de map doet het trouwens wel onder de quick race modes ben ik zojuist achter gekomen.. weird shit!!
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 21-11-2003 15:46
]