Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Heb het spel sinds gister dus ben nog niet zover, hier mijn auto, begon met een 206, nu een andere

Verwijderd
Indeed, ik vond hem ook heel erg groovy.Marzman schreef op 22 november 2003 @ 00:05:
Heb heel lang met mijn Honda gedaan omdat weinig auto's die handling en snelheid hadden, maar nu toch maar ingeruild voor een Acura. En nu ga ik sparen voor dat tijgerprintje dat MasterSR heeft, dat ziet er wel heel tof uit
Wanneer krijg je die ergens?
[afbeelding]
Eigenlijk is het geen tijgerprintje.
Het is een special vinyl, hij moet dus unlocked worden met een speciale race. Het is niet een kwestie van racen en sparen dus.
Hier mijn autootje, alle onderdelen zijn nu PRO/Extreme

[ Voor 46% gewijzigd door Lennieboy83 op 22-11-2003 00:28 ]
Verwijderd
je kan alleen met een voorwiel aangedreven kar de achterkant laten uitbreken als je al in de bocht zit, in het echt en nooit een volledige driftende bocht maken. beetje jammer
kan je die ff maileLennieboy83 schreef op 22 november 2003 @ 00:16:
Zo ik zit nu op 95e race van de 111 en het begint echt moeilijk te worden
Verwijderd
Dat had ik me ook al bedacht ja.Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 00:19:
ik zit nou een beetje naar dat driften te kijken en zie dat er een grove fout is hhehe... driften met een voorwiel aangedreven kar ??? beetje vaag....
je kan alleen met een voorwiel aangedreven kar de achterkant laten uitbreken als je al in de bocht zit, in het echt en nooit een volledige driftende bocht maken. beetje jammer
GeduldBruceLee schreef op 22 november 2003 @ 00:20:
[...]
kan je die ff mailecelica@zeelandnet.nl
95 is beter las 86 ;P
mischien saveje sturen naar mvz@musicvideoz.co.uk ? >_^Lennieboy83 schreef op 22 november 2003 @ 00:16:
Zo ik zit nu op 95e race van de 111 en het begint echt moeilijk te worden
Hier mijn autootje, alle onderdelen zijn nu PRO
[afbeelding]
thnx
[ Voor 3% gewijzigd door mvz op 22-11-2003 00:25 ]
Een handrem bochtje noemen ze ook al driften en dat lukt best met een voorwielaangedreven autoVerwijderd schreef op 22 november 2003 @ 00:19:
ik zit nou een beetje naar dat driften te kijken en zie dat er een grove fout is hhehe... driften met een voorwiel aangedreven kar ??? beetje vaag....
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Er is een legale patch. De Deviance versie is hetzelfde als die, alleen dan zit er ook iets minder legaals bij. Je hoeft hier dus niet te vragen of iemand hem kan mailen, want hij is gewoon legaal. Vraag je hem toch, dan ben je lui & lijkt het verdacht veel op een warez request.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 00:29 ]
Verwijderd
Uhum, true.Marzman schreef op 22 november 2003 @ 00:25:
[...]
Een handrem bochtje noemen ze ook al driften en dat lukt best met een voorwielaangedreven auto
Alleen ik drift eigenlijk alleen maar met gas geven en weer loslaten, ZONDER de handrem te gebruiken zeg maar. Toch best knap met een 206 die voorwielaangedreven is.
Heeft de "officiele" patch dan ook een mooi Deviance plaatje op de installer staan ?Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 00:28:
Even voor de duidelijkheid:
Er is een legale patch. De Deviance versie is hetzelfde als die, alleen dan zit er ook iets minder legaals bij. Je hoeft hier dus niet te vragen of iemand hem kan mailen, want hij is gewoon legaal. Vraag je hem toch, dan ben je lui & lijkt het verdacht veel op een warez request.
En heet dat bestand ook "dev-rtp.exe" ?
[ Voor 6% gewijzigd door M@NIC op 22-11-2003 00:33 ]
Dit is mijn ride:

Ik ben van plan hem zo lang mogelijk te houden en helemaal up te graden en
zo fout mogelijk eruit te laten zien.
Jammer dat de neon onder de auto zo slecht zichtbaar is trouwens...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Dat komt omdat je level 1 belichting hebt, zodra je verder komt (level 2 & 3) is het fellerGoldieLox schreef op 22 november 2003 @ 00:33:
Jammer dat de neon onder de auto zo slecht zichtbaar is trouwens...
Verwijderd

Het begint nu overigens aardig moeilijk te worden. Op de een of andere manier haal ik de drift races niet meer en de rest met moeite. Ik vinde de skyline met the beste turbo, motor en ecu toch niet zo fijn voor het driften
Toch jammer dat je er dan niet meerdere kan...
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 00:47 ]
schiet zo`n kar je voorbij met aso speed, veeg je em met je snelle reactie vermogen ( elke gezonde teveel computerende persoon heeft dat
erachter en zuigt ie me lekker over de finish
Verwijderd
probeer het met minder gas geven in kleine stootjes als je in de drift zitVerwijderd schreef op 22 november 2003 @ 00:44:
precies, bij mijn zojuist verkregen skyline is het best goed zichtbaar. Ja rare parelmoer kleur maar de andere kleuren had ik al bij mijn andere bolides
[afbeelding]
Het begint nu overigens aardig moeilijk te worden. Op de een of andere manier haal ik de drift races niet meer en de rest met moeite. Ik vinde de skyline met the beste turbo, motor en ecu toch niet zo fijn voor het driften
komt omdat je kar steeds meer vermogen heeft.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 00:49 ]
Verwijderd
Rare parelmoer kleur? lol, parelmoer roeleert juist, hehe. Ikzelf heb ook alleen nog maar parelkleur. Fantastisch man, hehe.Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 00:44:
precies, bij mijn zojuist verkregen skyline is het best goed zichtbaar. Ja rare parelmoer kleur maar de andere kleuren had ik al bij mijn andere bolides
[afbeelding]
Race 83/111, zelfs op Easy lukt ie niet.. is een Lap Knock Out (Market Reverse)
hoe patch ik?SandeR schreef op 21 november 2003 @ 23:57:
[...]
Zoek ff zelf
Lukt het niet via EA zelf ??
De link die in dit topic staat vermeld wijst wel naar een patch..
[...]
Al gepatched
... MMORPG Addict.

Gaat ineens best wel hard de straks nog race 95
vaag systeem
kom niet niet aan met dat moet je verdienen
waar staan die save files eigenlijk psies en als jij je 103 ff naar celica@zeelandnet.nl wil mailen graag !
dat vroeg ik me eigenlijk ook af, ik heb het nog niet geprobeerd maar volgens mij hou je die wel, en anders gewoon proberen gaat het niet goed dat laad je gewoon save gameCRiMiNaL schreef op 22 november 2003 @ 01:24:
ah nice hoor ....'k heb nog steeds m'n "peugotje" heerlijke bak als ie beetje upgegrade is, BTW, neem je je unique part(s) nou mee als je je car trade tegen een ander ?
10100111001
ja moet het weer zeggen ;P
ben tering gefrustreerd dat ik niet verder kom
zullen we nu maar eens ophouden met het requesten van savegames? op deze manier wordt er namelijk ook ge-cheat met multiplayer, en dat verneukt het hele zootje...BruceLee schreef op 22 november 2003 @ 01:52:
en wie stuurt my die save file ? celica@zeelandnet.nl
Gewoon blijven proberen, ik heb je touwens nog gezien bij drag race online, toen liep je ook al te zeurenBruceLee schreef op 22 november 2003 @ 01:52:
en wie stuurt my die save file ? celica@zeelandnet.nl

The first casualty in war is always the truth...
ToetsenbordVerwijderd schreef op 22 november 2003 @ 02:29:
gebruiken jullie toetsenbord of stuurtje? =)
En lekker veel speedblur, ook online!!
Voordeel daarvan is dat je er op een gegeven moment zo lekker mee gaat rijden dat wanneer je het een keer uit zet (of een andere racegame pakt
Owja, en nog weer ff een update van mijn voertuig
Liev Eclipsje
En de rest van de pics kan je hier zien
(Staan ook een aantal Planetside pics tussen, laat je er niet door afschrikken
[ Voor 32% gewijzigd door Goingin op 22-11-2003 02:45 ]
Dit topic is gesloten.