lol, wat wilde je gan doen, politie bellenBospiraat schreef op 21 november 2003 @ 16:47:
[...]
Wrom kan ik geen mailadres in je profile vinden?
Ik kan hem van een vriend zijn FTP halen, waarom zou ik hem dan gaan kopen
lol, wat wilde je gan doen, politie bellenBospiraat schreef op 21 november 2003 @ 16:47:
[...]
Wrom kan ik geen mailadres in je profile vinden?
Lol ik zit daar ookGandalfTheGrey schreef op 21 november 2003 @ 16:52:
ben nu op 75/111, nog steeds mijn Nissan Skyline niet, ookal moet ik zeggen
dat de Acura RSX erg hard ownt
[ Voor 5% gewijzigd door R-B op 21-11-2003 17:14 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
/me starts NFS undergroundBij mij zit er ook metal en dance in.. ik heb die hiphop maar uitgezet, vind er ook weinig aan.
Anders kap je ff met semi-warez requesten ofzo.
[ Voor 11% gewijzigd door M@NIC op 21-11-2003 17:25 ]
Verwijderd
Hij zegt gewoon dat die het spel ook wil hebben, hij vraagt er niet om hoor.M@NIC schreef op 21 november 2003 @ 17:25:
[...]
Anders kap je ff met semi-warez requesten ofzo.
En nee, mij hoef je niet te mailen.
[ Voor 25% gewijzigd door caspergt op 21-11-2003 17:31 ]
Lees de rest van zijn berichten maar.caspergt schreef op 21 november 2003 @ 17:30:
[...]
Hij zegt gewoon dat die het spel ook wil hebben, hij vraagt er niet om hoor.
Mja ben ik het mee eens, gewoon metallic is het mooist.Maar waarom vinden jullie die gekleurde velgen nou zo mooi, ik moet zeggen dat ik zwarte velgen ofzoiets onwijs lelijk vindt, lijkt net op een wiel zonder wieldop ofzo.
Ik wil hem ook trouwens, ik ga um de 27ste kopen , volgens mij komt die dan uit.
je moet je auto stylen, dus plak er een andere bumper onder, andere velgjes etc, zo krijg je meerdere sterrenVerwijderd schreef op 21 november 2003 @ 17:28:
Hoe krijg je meerdere sterretjes? ik heb nog maar 1 sterretje en kan niet verder want heb voor een race 2 sterretjes nodig
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
argh lees de draad nou man, is al 100x gevraagd.Kneep schreef op 21 november 2003 @ 17:30:
Weet iemand al of dat je er al je eigen mp3's erin kan zetten
Net zoals dat kon bij Fifa2003...een of ander progje had je daarvoor![]()
Lijkt me wel beter om je eigen muziek te kunne luisteren
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
Iik zoek ze ook.. En ik kan NIET vindenVerwijderd schreef op 21 november 2003 @ 17:45:
Probleempje met die savegames, het is hier al eerder aangekaart, dus vraag het hier nog maar even.
Ik heb ook al in de manual gelezen dat die worden opgeslagen in de C:\My Documents etc. etc.
Probleem is dat ik ze echter met geen mogelijkheid kan vinden. Ik heb die hele directory al uitgekamd, van voor naar achteren en weer terug. Maar nog steeds niet gevonden. Dit omdat ik met mijn savegame verder wil gaan op een andere computer. En op beide systemen kan ik geen savegames vinden.
Ben ik de enige of zijn er meer mensen die ze echt met geen mogelijkheid kunnen vinden?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.
[ Voor 7% gewijzigd door scorpie op 21-11-2003 17:57 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Imperium op 21-11-2003 17:50 ]
bij je videokaart eigenschappen de prestatieslider (dat balkje waarmee je het prestatieniveau in kunt stellenPhant0m schreef op 21 november 2003 @ 16:35:
het is nu ik er op let bij mij best wel kartelig wat kan ik hier aan doen?
[ Voor 7% gewijzigd door Imperium op 21-11-2003 18:01 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 18:10 ]
staat niks van NFS Underground in de applicatoon mapScorperito schreef op 21 november 2003 @ 17:49:
*zucht*
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
daar staan ze, MAAAAAAAAAAAAR \application Data\ is een verborgen map, dus verborgen mappen weergeven moet je wel aan hebben staan.
edit: is het nou al gelukt?
Verwijderd
NopeSonyEricsson schreef op 21 november 2003 @ 19:10:
heeft verschillende merken upgrades nou onvloed op performance?
[ Voor 75% gewijzigd door bAdmuTs op 21-11-2003 19:12 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik heb wel een achteruitkijkspiegelkeldon schreef op 21 november 2003 @ 09:01:
Geen achteruitkijkspiegel, hoe krijgen ze het voor elkaar
Zeer groot nadeel moet ik zeggen, verder wel een leuk spelleke alhoewel beetje te arcadey voor mijn smaak.
Verwijderd
je plaatst het nog maar een keer?Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 19:30:
Ik vind het persoonlijk heel irritant dat ik omdat ik in race 23 zit ik constant verlies tegen al die die-hards die al in race 101 zitten en dus meer spullen op hun auto hebben. En al die beginners kan ik niet on-line vinden. Is er geen soort filter dat ik auto van mijn eigen caliber kan uitzoeken. Zodat ik op vaardigheden kan spelen ipv uitrusting. Op deze manier is er voor een beginner geen lol aan.
By the way. Ik heb nu 10.000 aan goudstukken maar kan deze niet uitgeven omdat alles gesloten zit. dit is heel frusterend.
Voor de rest leuk spel, alleen 111 levels is wel errug veel. Vooral omdat de tegenstanders nu al mijn heel irritant van de weg drukken. Niet realistisch als ik zo'n auto heb zou ik hem echt niet als crashcar gebruiken.
Wat is trouwens de homepage-to-visit. Oftewel de beste pagina voor underground nieuwtjes, downloads en extraatjes.
Ik gok vage anti-piracy preventie.Sjonny75 schreef op 21 november 2003 @ 13:16:
Zit er nu helemaal geen lanfunctie in dit spel?
Vind ik wel vreemd, fifa2004 heeft dat ook al niet meer.
Waar is EA mee bezig?
[ Voor 29% gewijzigd door Olaf van der Spek op 21-11-2003 19:47 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Goingin op 21-11-2003 19:47 ]
Verwijderd
bron: http://www.racerplanet.net/index.phpNFS U Demo patch info:
-Fixed the lobby scrolling crash
-Fixed the dual highlights in lobby room
-Extending chat length
-Fixed bug that automatically highlighted chat bar when scrolling through player names
-Adding Tab button to select chat bar
-Fixed many cheats/exploits
-Fixed reputation issues with disconnects in-game
-Fixing drop to desktop when pressing keys on the Marketing Screen
-Added functionality to detect players tampering with physics.
-Working on disconnects occurring due to joining full game lobby multiple times
-Fixing Lap Time Exploits
[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 21-11-2003 19:54 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door BruceLee op 21-11-2003 20:11 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik speel geen DEMO meer.Scorperito schreef op 21 november 2003 @ 19:52:
ik weet niet of ie al is gepost, maar hier de bescheiden changelog van de patch:
[...]
bron: http://www.racerplanet.net/index.php
[ Voor 16% gewijzigd door Hoyden op 21-11-2003 20:35 ]
voor mij rijdt hij super win er alles mee, handeling is top en hij gaat ook goed hard met genoeg NOS offcourse, de acceleration is ook heerlijk snelM@NIC schreef op 21 november 2003 @ 20:30:
Is hier iemand die mij kan vertellen hoe de Eclipse rijd ?
Mja je zou zeggen van kerel probeer 'm gewoon, maar ik heb nogal weinig geld.
waarschijnlijk is dat gewoon dezelfde log voor de full, maar dat weet je nooitSandeR schreef op 21 november 2003 @ 20:34:
[...]
Ik speel geen DEMO meer.
Zijn er werkende cheats of trainers voor de Gepatchte versie ?
Dus voor versie 1.2nogwat. ?
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Verwijderd
als je hem heb geplaats en je op ok heb gremt dan klik je op vinyl color en je verandert hemElmarNieser schreef op 21 november 2003 @ 20:51:
misschien een beetje raare vraag, maar hoe geef ik die stickers kleur? bijv zon mooie gele vlam. bij mij blijven ze wit
editElmarNieser schreef op 21 november 2003 @ 20:51:
misschien een beetje raare vraag, maar hoe geef ik die stickers kleur? bijv zon mooie gele vlam. bij mij blijven ze wit
[ Voor 5% gewijzigd door Megamind op 21-11-2003 21:05 ]
[ Voor 17% gewijzigd door GleNnoS_ op 21-11-2003 21:06 ]
Nope alleen de merknamen maar voor de rest zijn/doen ze allemaal hetzelfdeGleNnoS_ schreef op 21 november 2003 @ 21:05:
Ik heb een vraagie: Is er een versschil tussen al die kits als je een update koopt ?
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
[ Voor 29% gewijzigd door STIMPPYYY op 21-11-2003 21:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
je rijdt een supra ?... probeer een andere kar.. handling van de supra is helaas nogal euh... brak ( in het spel ) sorrysScorperito schreef op 21 november 2003 @ 21:28:
heb alles al volledig getuned
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 21:31 ]
Beter een skyline zoeken...Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 21:29:
[...]
je rijdt een supra ?... probeer een andere kar.. handling van de supra is helaas nogal euh... brak ( in het spel ) sorrys
Verwijderd
heheh thanks... ga je ook rond de kerst ?dominator schreef op 21 november 2003 @ 21:38:
[...]
Beter een skyline zoeken...
BTW, nice ondertitel ShaDoW....
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 21:41 ]
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 21:41:
[...]
heheh thanks... ga je ook rond de kerst ?
jups skyline is de beste... ik baal ook dat ik het spel heb uitgespeeld met een rx7 met een speciale upgrade... spelers met een hoge rep en skyline zijn bijna niet aan te raken online heheh
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Dat heb ik ook volgens mij.STIMPPYYY schreef op 21 november 2003 @ 21:12:
heeft iedereen zon drolle fps![]()
Ik heb op 1024x768 een FPS rond de 40/60 ( ook drops naar 30 en ook soms hoger dan 60)
Ik draai op een 2.8 p4, 512 DDR, R9700 NP @ 325/300, IC7
Verwijderd
Damn nice yo!M@NIC schreef op 21 november 2003 @ 22:25:
Nou, toch maar de Eclipse gekocht en het bakje uit The Fast and the Furious proberen na te maken.
En dit is er van geworden.
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Verwijderd
Excuse me, beetje late reply, maar ben met familie uit eten geweest vanavond.Scorperito schreef op 21 november 2003 @ 17:49:
*zucht*
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
daar staan ze, MAAAAAAAAAAAAR \application Data\ is een verborgen map, dus verborgen mappen weergeven moet je wel aan hebben staan.
edit: is het nou al gelukt?
Verwijderd
Same hereScorperito schreef op 21 november 2003 @ 22:46:
/me zegt niks
graag gedaan hoor
BTW weet iemand wanneer je lvl 3 turbo en de rest t/m NOS krijgt?
ben nu al bij race 80 (waar ik dus niet verderkom) en wil ff weten hoelang het nog duurt
Canon EOS 80D En wat glaswerk
ipv dat je nou zelf zoekt...Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 23:01:
Kan iemand nou ff die patch posten!!!??????
Nee want die is illegaal!!!??????? (Deviance patch)Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 23:01:
Kan iemand nou ff die patch posten!!!??????
[ Voor 4% gewijzigd door M@NIC op 21-11-2003 23:12 ]
Verwijderd
Die site die werkt dus niet hier he, dat had ik al 20x uitgevonden... Als die gebruik en ik wil online, staat er nog steeds dat er een update available isScorperito schreef op 21 november 2003 @ 23:11:
[...]
ipv dat je nou zelf zoekt...![]()
http://www.eagames.com/official/nfs/underground/en/patch.jsp
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 23:15 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 21-11-2003 23:44 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
ik heb er zelf 1 gemaaktSandeR schreef op 21 november 2003 @ 20:34:
[...]
Ik speel geen DEMO meer.
Zijn er werkende cheats of trainers voor de Gepatchte versie ?
Dus voor versie 1.2nogwat. ?
Level 86 is echt hel ja. Maar dat komt misschien omdat je niet met de hand schakelt. Dat gaat namelijk veel sneller heb ik gemerkt. Tis wel moeilijker maarja. Ik heb het gehaald door gewoon 20x te proberen en wachten op die 1ne keer dat je de kans krijgt om net voor het einde de tegenstander tegen een pilaar aan te beuken ofzoFirecow schreef op 21 november 2003 @ 23:07:
pffff level 86
die gasten trekken zowat op hun achter wiel weg als ze crahsen
binnen 5 sec halen ze je weer in
lekker echt hoor !
Verwijderd
heb je msn ? als je echt niet verder komt dan wil ik wel ff voor je die race rijdenScorperito schreef op 21 november 2003 @ 22:46:
/me zegt niks
graag gedaan hoor
BTW weet iemand wanneer je lvl 3 turbo en de rest t/m NOS krijgt?
ben nu al bij race 80 (waar ik dus niet verderkom) en wil ff weten hoelang het nog duurt
hou hem bij mij uit de buurt, want als ik hem vind maak ik hem bekend en dat is weer reclame voor jouwImperium schreef op 21 november 2003 @ 23:20:
[...]
ik heb er zelf 1 gemaakt
namelijk unlimited nos en anti engine blowup,
nor dat ik deze gebruik of zo.. want ik wil het eerst zelf uitspelen
was gewoon ff kijken of ik het kon maken..
en ik ga deze ook niet uitgeven want hij werkt online
[ Voor 4% gewijzigd door JohnnyBravo op 21-11-2003 23:38 ]
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Wat wil je nou, de update of de no-cd patch? Want die laatste is gewoon warez request he
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
[ Voor 12% gewijzigd door BruceLee op 21-11-2003 23:43 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Die pics zijn genomen bij Anti Alliasing 8x. Als ik dat uit zet zijn de hoekjes en randjes bij mij ook vrij brak en rechthoekig.SideSwipe_XP schreef op 21 november 2003 @ 23:49:
Waarom is dat menu bij de ene vet scherp en bij mij zo brak en hoekerig?
Verwijderd
Zoek ff zelf
Al gepatcheddarkdesign schreef op 21 november 2003 @ 23:56:
als ik nfsu opstart en aan een race wil beginnen laad hij ff en dan gaat hij naar windows, wtf kan dat?
[ Voor 33% gewijzigd door Hoyden op 21-11-2003 23:58 ]
Verwijderd
Dit heb ik ook als ik bij genome@home/folding@home kijk hoe ver hij is en daarna nfs opstart. Dan moet ik mezelf afmelden en opnieuw aanmelden en dan doet hij het bij wel goed.Door darkdesign - Friday 21 November 2003 23:56
als ik nfsu opstart en aan een race wil beginnen laad hij ff en dan gaat hij naar windows, wtf kan dat?
/▌
Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.
Als ik wil multiplayeren gaat hij een patch downloaden, maar heel vreemd dan doet hij het niet meerM@NIC schreef op 22 november 2003 @ 00:06:
Er is toch nog geen officiele patch uit ? Alleen die van Deviance toch ?
/▌
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq