sorry hoe kleur je die vinly (ofzo
iemand mij uitlegeg? danku
[ Voor 50% gewijzigd door R-B op 20-11-2003 19:53 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Idd scheitziek wordt je ervan. Knockout, Lap 3/3, 1 sec voorsprong, je stuurt de bocht in, en jahoor frontaal op van lunteren ze busje. Dat is me echt al zo vaak overkomen. Bij drag racen is het verkeer helemaal irritant.Willybubba schreef op 20 november 2003 @ 19:28:
Pfffff. De tegenliggers zitten soms wel op de meest onmogelijke plaatsen hoor. Die KAN je soms nieteens ontwijken...
Ik vind het spel trouwens behoorlijk moeilijk worden zo rond level 85 heb echt de grootste moeite om te winnen nu. De computer tegenstanders rijden allemaal super hard, super strak en foutloos.

Klik Klik!
En ik moet zeggen dat ik niet veel plezier meer heb in de game.
Ik word STRONTZIEK van die races. Moet je 6 laps rijden, na vele malen proberen lig ik in lap 6 tegen de finish WOPPA knal ik weer tegen een auto die uit het niets komt!
[ Voor 72% gewijzigd door BioHazard op 20-11-2003 20:07 ]
wacht dan maar af tot je die 7-laps race krijgtBi0Hazard schreef op 20 november 2003 @ 20:03:
[afbeelding]
Klik Klik!
En ik moet zeggen dat ik niet veel plezier meer heb in de game.![]()
Ik word STRONTZIEK van die races. Moet je 6 laps rijden, na vele malen proberen lig ik in lap 6 tegen de finish WOPPA knal ik weer tegen een auto die uit het niets komt!
Deze plek is te koop.
Bi0Hazard schreef op 20 november 2003 @ 20:03:
[afbeelding]
Klik Klik!
En ik moet zeggen dat ik niet veel plezier meer heb in de game.![]()
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Vind het trouwens wel een beetje jmmr dat je tijdens een online ranked game gewoon kan disconnecten. Was ik 1 on 1 tegen zo'n duitsertje aan het racen.. ben ik aan het winnen, disconnect ie.. weg punten
[ Voor 38% gewijzigd door Nieroth op 20-11-2003 20:17 ]

JAAAAAAAAA eindelijk :D:D:D WAHHOOOOOOOOO
hij is sneeeeeeeel!!!! en met driften ruleert deze auto gewoon
[ Voor 4% gewijzigd door scorpie op 20-11-2003 20:27 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Ik heb alleen een geld probleem, iemand tips ?
En ja ik speel bijna alles op easy anders haal ik het nooooit.
[ Voor 28% gewijzigd door M@NIC op 20-11-2003 20:35 ]

net nieuwe 19 duims rims
het is leuk om een supra onderuit te trekken met een 206'je
tell me when and whereInfernis schreef op 20 november 2003 @ 20:35:
[afbeelding]
net nieuwe 19 duims rims
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
Verwijderd
Vriend van me heeft dit ook. Allerlei oplossingen gelezen die nergens op sloegen (wallpaper vidkaart etc). Mijn internet begint als een gek te flippen router gaat neer en lampje netwerkkaart blijft branden terwijl wan op de router nauwelijks knippert. Rare is dus dat die vriend met @home dat ook heeft zonder router. Nu heeft een andere vriend isdn en die doet het wel
Nou ik sta echt elke keer te juichen als ik me auto weer 100 meter voor de finish frontaal in een busje parkeer, notGutteguttegut schreef op 20 november 2003 @ 20:09:
[...]
dat maakt het juist zo leuk...anders speel je hm in 1 dag uit...
Heel iets anders, in oude Need for Speeds kon je altijd 'catch up' aan en uit zetten. Maar dit heb ik nog niet kunnen vinden in NFS UG? Want ik wordt er ook best moe van dat een computer tegenstander in 1 rondje je voorsprong van 3-4 seconde kan doen vergeten zonder een veel betere rondetijd neer te zetten. Of ligt dat nou aan mij?
dat is er nu ook, heet geloof ik ook iets van hold on ofzo, staat ergens in het menu, weet uit m'n hoofd niet waarmiekol schreef op 20 november 2003 @ 20:49:
[...]
Nou ik sta echt elke keer te juichen als ik me auto weer 100 meter voor de finish frontaal in een busje parkeer, not
Heel iets anders, in oude Need for Speeds kon je altijd 'catch up' aan en uit zetten. Maar dit heb ik nog niet kunnen vinden in NFS UG? Want ik wordt er ook best moe van dat een computer tegenstander in 1 rondje je voorsprong van 3-4 seconde kan doen vergeten zonder een veel betere rondetijd neer te zetten. Of ligt dat nou aan mij?
edit: thnx mod, wilde het idd net weghalen
[ Voor 5% gewijzigd door scorpie op 20-11-2003 20:54 ]

heb de vinly kleuren eindelijk te pakken.. Kwist niet hoe ut moet
YEah op naar de skyline
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
netlimiter uninstalleren....Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 20:44:
Wat ik ook doe ik krijg bij play online soort van crash.
Vriend van me heeft dit ook. Allerlei oplossingen gelezen die nergens op sloegen (wallpaper vidkaart etc). Mijn internet begint als een gek te flippen router gaat neer en lampje netwerkkaart blijft branden terwijl wan op de router nauwelijks knippert. Rare is dus dat die vriend met @home dat ook heeft zonder router. Nu heeft een andere vriend isdn en die doet het wel. Iemand enig idee wat hiervoor kan zorgen. Zodra ik mijn netwerkkabel eruithaal staat er pas echt dat ie gaat connecte (wat dan niet kan dus) anders blijft de muis stilstaan en kan je niks ook geen muziek
Waarschijnlijk een special car die je gewonnen hebt met je Style Points. Die kan je alleen in Quick Race kiezen.Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 20:40:
Waarom kan ik die Eclipse van tf&tf wel kiezen in t gewone menu, maar niet als ik mn auto wil inruilen in Underground...???
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Verwijderd
OefenenVerwijderd schreef op 20 november 2003 @ 21:27:
Wat is het achterlijk moeilijk zeg, die auto's zijn amper bij te houden op easy, terwijl ik mn auto al op en top getuned heb... IRRITANT!!!!
Heb vandaag een GFX5200 gekocht, me GF2MX400 vervangen. OMG wat ruleert die motion blur met NOS!!!!!!
Er is ook algemene blur zeg maar dat je echt constant heb daar kan ik echt niet tegen! Is dat niet uit te zetten ofzo?

Hou het simpel maar mooi
[ Voor 10% gewijzigd door Ikkuh84 op 20-11-2003 21:30 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
dat begint op "egte" tuning te lijken wat je in de boeken aan kunt treffen... maar ik ben niet zow fan van franse bakkenInfernis schreef op 20 november 2003 @ 20:35:
[afbeelding]
net nieuwe 19 duims rims
in 3d settings kan ik alleen m'n videokaart kiezen, en in de opties staat alles op high of aan, iemand een idee waar de FSAA instelling (zou moeten) staat (staan)?
Begonnen met 'n Civic-je, toen een hele lange tijd met 'n Focus rond gereden, en nu net met 'n Nissan 240SX Begonnen..... tijd voor 'n supra of 'n skyline ofzo:)
shit dag maximum bereikt
[ Voor 39% gewijzigd door bAdmuTs op 20-11-2003 22:30 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Krijg nu crap. Hij werkte niet meer omdat de 30 dagen al voorbij waren ... Maar uninstalle werkte wel dank u zeer
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS UndergroundMasterfvz schreef op 20 november 2003 @ 21:32:
waar staan eigenlijk alle savegames opgeslagen?
de Acura Integra Type R is stukken tragerGandalfTheGrey schreef op 20 november 2003 @ 19:07:
Ik heb nu een Acura RSX en net de Acura Integra Type R unlocked,
welke is beter?
zeker met automatisch schakelen?dark4ever schreef op 20 november 2003 @ 18:51:
Snap niet wat er aan de hand is hiero... Ik heb de beste auto die er is (teminste die volgens nfsu het snelste optrekt enzo...) Alleen nu ongeveer bij race 39 trekken die gasten veel sneller op als ikEn het is gewoon onmogelijk om ze in te halen... En toch heb ik alle parts die er zijn geinstalleerd enzo... Wie weet wat ik fout doe?
als je handmatig schakelt kan het net iets sneller als je het goed doet
Ik heb nu de patch installed (geen changelog kunnen vinden)
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
heb nog nergens een legale link gevonden naar een update
(ik ben dan ook een beetje lui

Cant find itDon3k schreef op 20 november 2003 @ 21:39:
[...]
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
dan kijk je er toch goed langs
hier is het ook:
[edit]C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
anders moet je ff op je HD zoeken naar:
nickname_autosave.ugd (waar nickname je naam is die je in het spel gebruikt
of Profiles.usr
dan zou je toch bij de goede map uit moeten komen
[ Voor 29% gewijzigd door Crash op 20-11-2003 21:52 ]
Bitches come!
(let niet op de velge zitten nog verkeerde onder
[ Voor 21% gewijzigd door Roet op 20-11-2003 21:52 ]
van hier:

naar hier:

woei die nissan skyline gaat stukje sneller dan de evo!
Ik zit te wachten op de skyline dan ga ik die lekker mooi maken

Van een vriend van me, 106289 in 1 drift

De Underground mode begint trouwens irritant te worden, zelfs op easy kan ik haast niet winnen (vreemd he met een Celica tegen een Supra

Uit blinde woede heb ik de spatiebalk uit m'n toetsenbord geramd

[ Voor 26% gewijzigd door Demo op 20-11-2003 21:59 ]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

don't fok with me
anyways.. kleur is niet mooi, kom morge wel.. ga nu pitte..

Mijn schatje
[ Voor 7% gewijzigd door Demo op 20-11-2003 22:17 ]
Staan er 4
op 1tje het rondje laten zeg maar
Dan op vinly color drukke met je muis
Goed idee.. catch-up uitzetten (dat kan tochOlafvdSpek schreef op 20 november 2003 @ 22:16:
Dat catch-up van de computer is wel vervelend. Het maakt eigenlijk niks uit wat je voor de laatste ronde doet, alleen de laatste ronde telt.
Kan het niet vinden maar ik weet zeker dat ik het ergens gezien heb..
[ Voor 12% gewijzigd door Demo op 20-11-2003 22:19 ]
Verwijderd
Waar heb je die patch gevonden? Ik heb m ook nodig.GandalfTheGrey schreef op 20 november 2003 @ 21:47:
draaien jullie ook allemaal NFSU 1.2.xxxx (standaard is 1.100.00)
Ik heb nu de patch installed (geen changelog kunnen vinden)
Welke race ben je dan, ik zit nu op 67 met me 206je en boek ze er nog steeds op medium uitDemoniac schreef op 20 november 2003 @ 21:56:
De Underground mode begint trouwens irritant te worden, zelfs op easy kan ik haast niet winnen (vreemd he met een Celica tegen een Supra) en als ik dan een keer eerste lig word ik ik de laatste bocht tegen een paal gebeukt
[/edit]
Heb net lvl 3 engine, drivertrain en tyres unlockt
[ Voor 15% gewijzigd door bAdmuTs op 20-11-2003 22:29 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
hij rijd hard en zijn grip is beter als de Celica
Nu nog maar eventjes en ik heb me Skyline
Crash ik heb je in iCQ toegevoegd
Hoe drift jij met je RSX dan? Ik krijg dat echt niet voor elkaar. Met de Mazda Miata gaat het perfect. Ik zit nog te twijfelen of ik de RSX of Miata hou. De RSX is zo rete snel, maar met veel lvl3 upgrades is de Mazda bijna even snel. En dan de handling van de Mazda vind ik zelf echt fantastisch, kan met 280 nog best leuk bochtjes makenGandalfTheGrey schreef op 20 november 2003 @ 22:30:
Die Acura RSX loopt als een trein hierDriften gaat erg goed..
hij rijd hard en zijn grip is beter als de Celica
Nu nog maar eventjes en ik heb me Skyline
offtopic:
Crash ik heb je in iCQ toegevoegd
Waar staat het danBruceLee schreef op 20 november 2003 @ 22:23:
ja heeft dat catch up uit dat menu wel invloed op underground mode ?
Verwijderd
ik zal de boel eens aanslingeren
Moet je ff bij je plaatselijke warez-boer rond kijkenVerwijderd schreef op 20 november 2003 @ 22:20:
[...]
Waar heb je die patch gevonden? Ik heb m ook nodig.
Wat vinden jullie van mijn nieuwste aanwinst
Hier staat morgen een plaatje van de s2000
[ Voor 32% gewijzigd door bAdmuTs op 20-11-2003 23:02 ]
grotendeels wel, alle onderdelen worden overgezet naar je nieuwe autoVos schreef op 20 november 2003 @ 22:42:
Als je trouwens een andere auto kiest, dan kan je ook onderdelen swappen ofzo !? Blijven de prestaties wel gelijk bij het swappen van auto ?
je kunt als je door de menu's heenloopt eerst zien wat je huidige specs zijn,
en als je dan naar het volgende menu gaat zie je wat de specs zouden zijn van je nieuwe auto
legaal zal die er toch ook wel zijn onderhand?M@NIC schreef op 20 november 2003 @ 22:43:
[...]
Moet je ff bij je plaatselijke warez-boer rond kijken
Me Acura is nog sneller dan de S2000 die je wint
HAHA gewoon sneller
Yeah hier ff laatste screen van mijn auto vandaag:

Zuper dees wagen
wat is nou de beste manier om te draggen (dus je n2o)?
Word er hard uitgeboekt, terwijl ik op eind wel zelfde snelheid rij (340) maar zij halen dat al veel eerder..
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

[ Voor 58% gewijzigd door GandalfTheGrey op 20-11-2003 23:01 ]
Geef me je idee
waar kun je zien welke race je bent? welk nummer...bAdmuTs schreef op 20 november 2003 @ 22:21:
[...]
Welke race ben je dan, ik zit nu op 67 met me 206je en boek ze er nog steeds op medium uit. Trek ze er bij de start altijd uit en dan halen zij mij in en ik daarna hun weer, me top ligt ietsje hoger
(met alles kwa motor lvl2)
Heb net lvl 3 engine, drivertrain en tyres unlockt
afbeelding[/url]]
Maarre wat vinden jullie nou van mijn RSX? (zie 4 posts naar boven)
Verwijderd
die hood is lelijkGandalfTheGrey schreef op 20 november 2003 @ 23:06:
bij Race Map (Underground)
Maarre wat vinden jullie nou van mijn RSX? (zie 4 posts naar boven)
Verwijderd
nah... PC versie is iets vertraagd (tenminste in arnhem). alle console versies zijn er al wel.Crash-Override schreef op 20 november 2003 @ 22:45:
[...]
grotendeels wel, alle onderdelen worden overgezet naar je nieuwe auto
je kunt als je door de menu's heenloopt eerst zien wat je huidige specs zijn,
en als je dan naar het volgende menu gaat zie je wat de specs zouden zijn van je nieuwe auto
[...]
legaal zal die er toch ook wel zijn onderhand?
Ik krijg binnenkort wel Level 3 HOODS kan ik hem vervangen
[ Voor 27% gewijzigd door GandalfTheGrey op 20-11-2003 23:10 ]
Zoals bAdmuTs al zei, zoals de kleur van je spoiler.
Of gewoon mooi metallic ofzo.
Die was toch meer ala Street Rod? Dat blijft voor mij toch de ultieme koop-een-oude-bak-en-knap-hem-op-om-er-mee-te-racen spel
Verwijderd
hoe kan dat dat i zo langzaam is?bAdmuTs schreef op 20 november 2003 @ 21:34:
Net de supra gewonnen
[afbeelding]
shit dag maximum bereikt
en kan je alleen die auto's krijgen bij underground?
Verwijderd
Alleen 1 ding snap ik niet, heb als ik alles vol zet in 1024 x 768 maar zon 30 a 40 frames , terwijl ik wel het volgende systeem heb:
barton 2500 + @ 3200
pc 32000 512 mb
ati radeon 9700 pro
Catalyst 3.9 momenteel , 3.6 ook al geprobeerd.. de rest van de games draaien prima!! Iemand??
Is de standaard versie in arcade mode, is in undergound mode snellerVerwijderd schreef op 20 november 2003 @ 23:20:
[...]
hoe kan dat dat i zo langzaam is?
n kan je alleen die auto's krijgen bij underground?
Verwijderd
K heb precies t zelfde..Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 23:34:
Heeeel vet spel![]()
Alleen 1 ding snap ik niet, heb als ik alles vol zet in 1024 x 768 maar zon 30 a 40 frames , terwijl ik wel het volgende systeem heb:
barton 2500 + @ 3200
pc 32000 512 mb
ati radeon 9700 pro
Catalyst 3.9 momenteel , 3.6 ook al geprobeerd.. de rest van de games draaien prima!! Iemand??
Heeft nu iemand die patch, of kan iemand m anders ff doormailen

Ik heb een 1800+@2200+ (na het weekend weer @ 2600+) met een Radeon 9500@9700 (soft mod) en de Omega 2.4.78 onder XP en dat draait als een zonnetje met alles aan...en zonder patch...Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 23:37:
[...]
K heb precies t zelfde..
Heeft nu iemand die patch, of kan iemand m anders ff doormailen
Oja..weer een drift toppie

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Hmm, jij hebt cker al de hele motor lvl 3 of niet en nog geen 8erbumper lvl 3Roet schreef op 20 november 2003 @ 23:43:
*update* het wachten is op de lvl 3 bijpassende achterbumper
Ik heb de halve motor lvl 3 en voor de rest (kwa bumpers, sideskirts enz.) alles op lvl 3. Betekent dus dat je veel @ random krijgt
Volgens mij krijg je bumpers etc. bij een bepaalde hoeveelheid style points en performance upgrades als je bepaalde races wint?bAdmuTs schreef op 20 november 2003 @ 23:46:
[...]
Hmm, jij hebt cker al de hele motor lvl 3 of niet en nog geen 8erbumper lvl 3.
Ik heb de halve motor lvl 3 en voor de rest (kwa bumpers, sideskirts enz.) alles op lvl 3. Betekent dus dat je veel @ random krijgt
en ik zal ermee blijven rijden ook!

ik kom er maar niet voorbij..wie is er al voorbij en met welke
Maar hij heeft sowieso al meer style points dan ik heb dus ik denk dat iedereen @ random onderdelen krijgtmiekol schreef op 20 november 2003 @ 23:53:
[...]
Volgens mij krijg je bumpers etc. bij een bepaalde hoeveelheid style points en performance upgrades als je bepaalde races wint?
Bij Quick Race kun je het uitzetten, maar dat is zeer waarschijnlijk alleen voor die race (tenzij EA daar een bug/feature van heeft gemaakt).Demoniac schreef op 20 november 2003 @ 22:17:
[...]
Goed idee.. catch-up uitzetten (dat kan toch)
Kan het niet vinden maar ik weet zeker dat ik het ergens gezien heb..
Wordt Underground progress trouwens niet automatisch gesaved?
Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...
Verwijderd
IKIKIK! heb m ook stuk of 20x moeten doenrikgoodhart schreef op 20 november 2003 @ 23:54:
wie heeft er ook zo ongelooooflijk veel problemen met race 86?
ik kom er maar niet voorbij..wie is er al voorbij en met welke
Draait hier redelijk lekker op onderstaand systeem @ 1024x768 High Quality, (geen fsaa oid)Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 00:19:
Ok nog een keer opnieuw geinstalleerd, scheelt zonder de patch maar 2 a 3 frames dus dat zou het niet moeten zijn.. Is deze game zo zwaar???? neeee zal toch niet, als ik +- 5000 3dmarks haal zou ik dit spel gewoon vol moeten kunnen draaien met fsaa aan!! Grrr
Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...
Dit topic is gesloten.