ja de Celica en Eclipse zijn ook beschikbaar in Quick Race en Customize mode. Maar niet in Underground mode in het begin. Volgens mij unlock je de auto's gewoon met bepaalde races. De Evo kwam met de eerste dragrace vrij geloof ik...
Ik begrijp, dat je dus eerst punten moet halen in Underground mode voordat je je auto kan customizen in quick race oid?
Want daar kan ik niet me auto uit underground mode kiezen.
Want daar kan ik niet me auto uit underground mode kiezen.
Nee je kunt in customized mode standaard uit meer auto's kiezen (o.a. een RX7), en daar krijg je ook andere autos als je meer raced.
Ik sta trouwens al op de cover van 7 magazines
Ik sta trouwens al op de cover van 7 magazines
[ Voor 19% gewijzigd door Gutteguttegut op 19-11-2003 13:27 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Oei! de screenshots zien er zeker mooi uit
, ik ga hem vanavond zeker proberen.
Heeft iemand hem al geprobeerd met een stuurtje? een momo misschien
Heeft iemand hem al geprobeerd met een stuurtje? een momo misschien
zojuist ff 2 uurtjes gespeeld
vond het wel een redelijke game
wel vervelend dat af en toe zo onduidelijk is waar je precies naartoe moet
door de hoge snelheid zie je ver weg niet duidelijk genoeg waar je nu precies af moet slaan
resulteert hier nogal eens in flinke crashes
door de hoge snelheid zie je ver weg niet duidelijk genoeg waar je nu precies af moet slaan
resulteert hier nogal eens in flinke crashes

Ik heb de demo geprobeerd met een momo te spelen alleen (kan aan mij liggen
) als ik stuur reageert ie niet meteen pas na een endje gestuurd te hebben en dan lijkt het net of het dus een toetsenbord is gelijk vol sturen dan, ik heb geen deadzone staat op 0 en heb ook al geprobeerd met een deadzone van 1 procent ofzo maar dat werkt ook niet, dat vind ik best jammer ik heb niet voor niets zon momo
Verwijderd
3D Map?Crash-Override schreef op 19 november 2003 @ 13:47:
zojuist ff 2 uurtjes gespeeld
resulteert hier nogal eens in flinke crashes![]()
heb ik ook met mijn ferrari stuurtje, maar nu speel ik met mun sidewinder.. stuk beterSpeedy55 schreef op 19 november 2003 @ 13:48:
Ik heb de demo geprobeerd met een momo te spelen alleen (kan aan mij liggen) als ik stuur reageert ie niet meteen pas na een endje gestuurd te hebben en dan lijkt het net of het dus een toetsenbord is gelijk vol sturen dan, ik heb geen deadzone staat op 0 en heb ook al geprobeerd met een deadzone van 1 procent ofzo maar dat werkt ook niet, dat vind ik best jammer ik heb niet voor niets zon momo
Mja hier vloog ik een beetje doordat ik vol tegen een andere auto aanreed
Ik heb er neon licht onder zitten ( groen ) alleen je ziet er niks van onder het racen en als je onderdelen gaat vervangen .. .weet iemand hoe dit komt ??
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Bij mij loopt het spel elke keer vast in de Underground Mode en wel na de eerste race van het eerste tournament. Het is zo dat het beeld niks meer doet, maar het geluid verder wel...
Zie sig. voor specs van mijn bak. Drivers videokaart: Catalyst 3.9...
Iemand een idee waarom het spel vastloopt?
explain
3D map staat aan volgens mij, ik heb iig een kaartje in me beeld
daarop zie je wel waar je naartoe moet, maar ik vind het net te onduidelijk op het scherm zelf, hier en daar steekt nogal eens een hoekje van een muur of hek uit wat je door de hoge snelheid niet op tijd ziet
deze nfs is cker anders dan de vorige delen qua besturing
[ Voor 94% gewijzigd door Don3k op 19-11-2003 14:21 ]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Oeh ziet er ook niet verkeerd uitSideSwipe_XP schreef op 19 november 2003 @ 14:24:
Gaat lekker in Cariere modus hier
[afbeelding]
Mijn bakkie nu
ik heb echt PRECIES hetzelfde,LaborGardens schreef op 19 november 2003 @ 14:08:
Bij mij loopt het spel elke keer vast in de Underground Mode en wel na de eerste race van het eerste tournament. Het is zo dat het beeld niks meer doet, maar het geluid verder wel...
eerste tournament race gewonnen en dan BAM jammer dan.. einde verhaal
Ik heb de demo met mijn MOMO racing gespeeld en hij doet het prima. Je moet wel bij de options onder Car stability control uitschakelen. Dan stuurt hij een stuk sneller in dragmode.Speedy55 schreef op 19 november 2003 @ 13:48:
Ik heb de demo geprobeerd met een momo te spelen alleen (kan aan mij liggen) als ik stuur reageert ie niet meteen pas na een endje gestuurd te hebben en dan lijkt het net of het dus een toetsenbord is gelijk vol sturen dan, ik heb geen deadzone staat op 0 en heb ook al geprobeerd met een deadzone van 1 procent ofzo maar dat werkt ook niet, dat vind ik best jammer ik heb niet voor niets zon momo
Verwijderd
tot zover nog niet. In het begin heb je alleen de keuze uit strepen voor aan de zijkant, niet eens logos. Daarna komen de manufacturer logos en kun je deze ook op de motorkap e.d. zetten.
Voor zelf logo's zal er wel een sdk uit moeten komen, want ik denk dat het op t moment moeilijk te modden is...
Voor zelf logo's zal er wel een sdk uit moeten komen, want ik denk dat het op t moment moeilijk te modden is...
bij underground mode kan je dan ook meerdere auto's hebben of echt maar een ?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Heb ik dat hele verhaaltje voor nix getypt?Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 09:08:
Toch 'n skyline met NL nummerplaat ziet er niet uit. Zeg nou zelf
***eventuele SPOILERS***
Even het een en ander uit de doeken doen voor de mensen die wat meer info willen over NFS:U
- In den beginne zijn er in Underground Mode de auto's Mazda Miata, Peugeot 206, Volkswagen Golf GTI, Honda Civic Coupe V-tec en Dodge Neon beschikbaar. (daar kwam bij mij overigens na de 1e drag al de Mitsubishi Lancer RS bij) In customize mode, is er ook nog de Mitsubishi Eclipse, de Mazda RX-7 en de Toyota Celica. Maar wil je hier een mooie wagen creeren, dan moet je eerst het 1 en ander unlocken in Underground mode.
- Je kunt in de Underground mode maar 1 auto opslaan/rijden. Als je van auto wisselt, gaan alle getunede parts automatisch mee naar de volgende auto. Deze ziet er dan dus praktisch hetzelfde uit qua onderdelen. Dat betekent tevens dat de onderdelen niet verschillen per model auto, maar dat dus dezelfde onderdelen voor iedere auto beschikbaar zijn. Ruil je overigens je huidige auto in tegen een andere, dan kun je geld terug krijgen. Neem bijvoorbeeld in het begin een Honda Civic, en je kunt later geld terug krijgen als je de Lancer koopt.
- Het verschil in de tracks is wel heel gering. In de 8 a 9 races ben ik zeker 5 keer langs hetzelfde punt gekomen. Niet anders dan je wellicht van anders NFS games gewend bent, maar hier is de setting ook nog eens hetzelfde.
- Zoals al eerder gezegd, krijg je na je eerste tournament van 4 races (toch?) je eerst performance upgrades. Tot die tijd moet je het doen met visual upgrades, waarmee je je bak moet kunnen opkrikken naar 2 sterren. (alles op hard gespeeld) Na het tournament sta je als je het goed doet al op de cover van 2 magazines. De eerste is een reward voor het opkrikken van je bak naar 1 ster. De tweede is voor het toepassen van alle level 1 upgrades.
Na het tournament krijg je je eerste time trail, waarna je als je deze wint een unique part kan toevoegen. De keuze is dan uit: Tires, Drive Train & Engine.
De mensen die al verder zijn kunnen hier overigens vast nog wel wat aan toevoegen. Bij mij duurde het tot en met de eerste time trial ongeveer een uur. (alles op Hard, hetgeen overigens in het begin nog niet zo moeilijk is, dus ik zou zeggen, ga ervoor!)

als ik online wil spelen, blijft nfsu hangen. iemand zelfde probleem? of werkt het bij jullie wel gewoon
edit: ik zie dat site van eagames ook down is. mischien komt het daar wel door
edit: ik zie dat site van eagames ook down is. mischien komt het daar wel door
[ Voor 29% gewijzigd door mellowpimp op 19-11-2003 15:10 ]
leuke bak enzo, maar ehhh kon je geen grotere wielen kopen
Het spel is 2 cd'sPilatuS schreef op 19 november 2003 @ 15:22:
vraagje, is nfsu 1 of 2 cd's ?
39
het is de 19e.. Hij is nu dus officieel uit..
Maar ga aub niet naar de bekende wegen vragen, want dan moet dit topic weer opslot!
Maar ga aub niet naar de bekende wegen vragen, want dan moet dit topic weer opslot!
Er is halverwege dit topic gezegd dat er een update is voor de retail versie van dit spel, ik heb er verder niemand over gehoord.
Klopt dit nu wel of niet
Klopt dit nu wel of niet

Verwijderd
wat kost t spel? ben behoorlijk weg van de demo (lees: verslaafd) en ik wil m gaan kopen...
45 euro ofzo
net als elk nieuw spel
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Ik vind em retevet!!
Weet iemand of en hoe je je eigen muziek kan importeren?
Vind de muziek er wel bijpassen, maar weet zelf ook nog wel wat nummertjes die ik er in zou willen hebben.
Weet iemand of en hoe je je eigen muziek kan importeren?
Vind de muziek er wel bijpassen, maar weet zelf ook nog wel wat nummertjes die ik er in zou willen hebben.
Hmm die draak moet je cker uunlocken
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
dat klopt, probeer maar het "play online" knopje maar eensHennie-M schreef op 19 november 2003 @ 15:35:
Er is halverwege dit topic gezegd dat er een update is voor de retail versie van dit spel, ik heb er verder niemand over gehoord.
Klopt dit nu wel of niet
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
is et nog een beetje te spelen zonder stuurtje? Drag natuurlijk wel maar heb et over gewoon racen, was met oudere nfs delen meestal prima te doen.
IK speel het met een gamepad, en dat is goed te doen ja, keyboard niet geprobeerd
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
welke wagen is dat ? de voorkant lijkt wel een beetje op een civicVerwijderd schreef op 19 november 2003 @ 16:27:
Ik heb ook maar eens ff een bakkie in elkaar gesleuteld, met het volgende resultaat:
Verwijderd
Dat is een Acura RSXPilatuS schreef op 19 november 2003 @ 16:40:
[...]
welke wagen is dat ? de voorkant lijkt wel een beetje op een civic
Woei net ook ff gegamed bij een vriend...
Wat een ultra vette game he !
Wat een ultra vette game he !
Canon EOS 80D En wat glaswerk
welk merk zijn die GoldGlow Velgen, of is dat Paint?
mmmm nog steeds niemand met een Focus
Ik ga em denk van de week ook maar eens halen en lkkr een focus tunen :d
Moet alleen nog even kijken of ik Xbox of pc doe
Aangezien ik nu ffs met een Fx5200 64 bit zit en het toch niet geweldig is in de demo.
Hopelijk snel mijn R9600XT binnen zodat ik em op de pc in volle glorie kan spelen !!!
Ik ga em denk van de week ook maar eens halen en lkkr een focus tunen :d
Moet alleen nog even kijken of ik Xbox of pc doe
Aangezien ik nu ffs met een Fx5200 64 bit zit en het toch niet geweldig is in de demo.
Hopelijk snel mijn R9600XT binnen zodat ik em op de pc in volle glorie kan spelen !!!
Verwijderd
Deze ga ik denk ik wel halen voor m'n PS2. De demo deed het bij mij niet (zoals ik eerder in dit topic ook al aangaf), maar de fullversion schijnt dus wel te werken. Dat ga ik zometeen dus even proberen, via de "minder legale" manier.. En dan hoop/denk k dat deze game me wel kan overtuigen om de decembermaanden achter m'n PS2 door te brengen
Of de nieuwe honda integra.. anyways.. waarom komen ze niet naar nederland
no offence, maar als ik zo naar de auto's kijk lijken ze nog aardig normaal. is het aanbod uit parts wel uitgebreid eigenlijk?
[ Voor 52% gewijzigd door Don3k op 19-11-2003 17:30 ]
Ik vind t maar een vaag spel, weer zo onrealistisch als de pest
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
vette bak en leuke paintjob
na welke race komt die impreza beschikbaar?
Jammer dat er niet wat meer Europese auto's inzitten... Heel veel auto's zijn Japanse auto's die hier niet verkrijgbaar zijn of zeer zeldzaam...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Mij nog slappe bak.. Tja krijg de coole dingen nog niet 

[ Voor 39% gewijzigd door R-B op 19-11-2003 20:12 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Die roos heb ik ook...zal hm alleen nooit gebruikenR-B schreef op 19 november 2003 @ 17:40:
Mij nog slappe bak.. Tja krijg de coole dingen nog niet
(klikbaar)
[afbeelding]
kvindt hem eigenlijk wel stoer staan
wow, die is echt super gemaakt!M@NIC schreef op 19 november 2003 @ 17:39:
[afbeelding]
Mijn bakje, ben alleen nog niet zo ver.
Echt vanalles is nog gelocked, en ik blijf steken op 1 race... daar begint m'n PC enorm te schokken en is het niet te doen.
Erg vaag...
39
Sniet vaag... is al een patch voor gereleased... nouw jah.. "gereleased"M@NIC schreef op 19 november 2003 @ 17:39:
[afbeelding]
Mijn bakje, ben alleen nog niet zo ver.
Echt vanalles is nog gelocked, en ik blijf steken op 1 race... daar begint m'n PC enorm te schokken en is het niet te doen.
Erg vaag...
Verder ziet dit spelleke er maar weer lekker uit... zallut vanavond alsik thuis ben ook maar s ffkes gaan testen
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Weet iemand ook wat die verassing is waar de revieuwers en EA het over hadden, dat geheim dat pas in de FULL duidelijk zou zijn wat het is. Het zou helemaal verbluffend zijn enzo. WHAT IS IT?
Signature
Echt maar 1 dat ik weet je kan je wel je auto steeds inruilen dus. (en dat de onderdele erop blijven, niet dat dat even mooi is altijd)BruceLee schreef op 19 november 2003 @ 14:57:
bij underground mode kan je dan ook meerdere auto's hebben of echt maar een ?
volgens mij is dat gewoon dat je als pc gebruiker ook tegen playstation 2 tegenstanders kunt racen.. zou niks anders kunnen bedenken...BMW_M3 schreef op 19 november 2003 @ 17:55:
Weet iemand ook wat die verassing is waar de revieuwers en EA het over hadden, dat geheim dat pas in de FULL duidelijk zou zijn wat het is. Het zou helemaal verbluffend zijn enzo. WHAT IS IT?
BTW wanneer krijg je de suup? ik heb al wel de impreza (of helpt dit gegeven niet bij het vaststellen wanneer ik mijn suup krijg?
Verwijderd
yeah alleen IGN heeft dat gezegd.BMW_M3 schreef op 19 november 2003 @ 17:55:

kweet eigelijk niet waar ze het over hadden
Ik heb trouwens nog een review gelezen van NFS underground in de gamepro gamesblad (nieuwe gamesblad).
NFSU kreeg een 6 als cijfer...

Ja sorry maar de Gamepro lees ik dus helemaal nooit meer!!!!!.+Uitbouwen van auto
+Gevoel voor snelheid
-Hotseknots rijden
-Speelwereld veel te klein

Thanks, en speciaal voor jou ff een up-to-date screenie
Jammer dat het menu alleen op 800x600 is, op 1280x1024 en alles op high lijkt ie veel mooier.

Huh ? Je wilt zeggen dat ik de nieuwe patch moet downloaden ?Ryceck schreef op 19 november 2003 @ 17:53:
[...]
Sniet vaag... is al een patch voor gereleased... nouw jah.. "gereleased"
[EDIT]
BTW, wanneer krijg ik eens serieus veel dingen om te wijzigen ?
Echt alles is tegenwoordig nog op slot, en ik zou best de koplampen willen wijzigen enzo.
Heb bijvoorbeeld ook alleen maar 2 verschillende soorten tinten ramen, ookal zijn er een stuk of 20 doe gelocked zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door M@NIC op 19-11-2003 18:24 ]
Als je problemen hebt met de game, download dan de patch.
Die helpt iig tegen het crashen, zo heb ik hier bij iemand gemerkt. (duh)
Wat de patch precies doet, geen idee.
Die helpt iig tegen het crashen, zo heb ik hier bij iemand gemerkt. (duh)
Wat de patch precies doet, geen idee.
[ Voor 10% gewijzigd door Hoyden op 19-11-2003 18:36 ]
Idd, ik kan 'm ook nergens vinden.
Oh heb 'm al... hij is niet officieel.
En SandeR, ga please ff iemand anders lastig vallen met je "duh".

[ Voor 20% gewijzigd door M@NIC op 19-11-2003 18:32 ]
gaat over een niet zo legale patch
ik heb inmiddels 2 sterren bij mijn reputatie, maar ik zit duchtig op een impreza of supra te wachten eigenlijk
* Check je mail *
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 18:41 ]
Ook wel goed en toch ook weer jmmr dat je voor de 2de tournament 1 ster moet hebben, ik d8 eerst van laat ik eerst de hele auto opvoeren en dan pas voor het uiterlijk gaan maar dat kan dus niet
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
btw: de patch is ook legaal te krijgen.
http://patches.ea.com/nfs_underground/NL/home.html
http://patches.ea.com/nfs_underground/NL/home.html
[ Voor 24% gewijzigd door mellowpimp op 19-11-2003 19:05 ]
Voor:

en na:

Een gifgroene Venom bak!
zoek de verschillen
Oja een een RX7 met roos

Met chick

en na:

Een gifgroene Venom bak!
zoek de verschillen
Oja een een RX7 met roos

Met chick

Ben nog niet heel ver...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Gutteguttegut > Die "2de" groene bak is echt vet... alleen het model van die auto is zo fout.

Ligt het aan mij of kun je de taal nergens instellen? 
Of is het een kwestie van alle Dutch bestanden hernoemen naar English?
Of is het een kwestie van alle Dutch bestanden hernoemen naar English?
Full-stack webdeveloper in Groningen
Ik zie bij jullie allemaal neon licht eronder .. maar bij mij zie ik dat niet ook al heb ik het wel gekocht
hoe kan dat ??

Verwijderd
neon v2 doet het wel goedTimocos schreef op 19 november 2003 @ 19:13:
Ik zie bij jullie allemaal neon licht eronder .. maar bij mij zie ik dat niet ook al heb ik het wel gekochthoe kan dat ??
240SX (hier 200SX alleen met andere motor)...is juist coolM@NIC schreef op 19 november 2003 @ 19:11:
Gutteguttegut > Die "2de" groene bak is echt vet... alleen het model van die auto is zo fout.![]()
met patch of zonder patch, maakt geen reet uit hier...
als hij begint met laden van een race.. menu enzo doet gewoon, maar begin laden van race knalt hij terug naaar desktop..
what's my problem?
als hij begint met laden van een race.. menu enzo doet gewoon, maar begin laden van race knalt hij terug naaar desktop..
what's my problem?
Hoe krijg jij dat menu zo scherp?
Hmmz is wel klote.. fraps wil hier geen screenshots meer maken 
nog maar eens ffies kijken of het wil lukken
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Oh dus het klopt dat de neon die je in het begin eronder gooid niet ziet ??Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 19:14:
[...]
neon v2 doet het wel goedmaar die krijg je pas later
Ik vraag me af waarom neon je reputatie omhoog gooit?
Zo nieuwe screen van other car
PrtSc (PrintScreen) werkt bij mij perfect, en dan met Alt+Tab switchen naar mn foto proggie en daar als nieuw file "paste'n" (plakken).Spikey schreef op 19 november 2003 @ 19:19:
Hmmz is wel klote.. fraps wil hier geen screenshots meer maken
En daarna gewoon weer met Alt+Tab terug naar NFSU....etc.
Omdat het er cool uitzietR-B schreef op 19 november 2003 @ 19:23:
Ik vraag me af waarom neon je reputatie omhoog gooit?
d0h hij is ook nog niet uitVerwijderd schreef op 19 november 2003 @ 19:25:
hoeren tenten hiero, hij was nergens geleverd, GRRRRR

Verwijderd
waaaaaarom zit dat drifting erin, dat drifting slaat namelijk nergens op. ene keer dat ik de bocht neem 800 punten, andere keer gelijk 3000, en zelfs op easy haal ik het nu niet
tis toch een RACE spel geen glijspel..
Tis opzich wel gaaf spel alleen beetje ontevreden over hoe ie loopt.
P4 2.9ghz Radeon 9500 Pro overclocked en 512mb ddr, en dan in 1024x768 met world detail en road reflection minimale/uit en dan nog vaak zat slowdowns op bepaalde stukken weg.
Komen meer mensen dit bekent voor?
P4 2.9ghz Radeon 9500 Pro overclocked en 512mb ddr, en dan in 1024x768 met world detail en road reflection minimale/uit en dan nog vaak zat slowdowns op bepaalde stukken weg.
Komen meer mensen dit bekent voor?
Ik vond deze trouwens in m'n "niet" Underground lijstje 

Dit vind ik 1 van de leukste onderdelen...Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 19:27:
waaaaaarom zit dat drifting erin, dat drifting slaat namelijk nergens op. ene keer dat ik de bocht neem 800 punten, andere keer gelijk 3000, en zelfs op easy haal ik het nu niettis toch een RACE spel geen glijspel..
M'n Focus was ook best cool trouwens 

zo ff genoeg plaatjes voor nu...

zo ff genoeg plaatjes voor nu...
Dit topic is gesloten.