Ben nu bezig met "Underground". Heb al redelijk wat puntjes verzameld
Alleen nog niet genoeg om de "Performance" aan te kunnen passen.
[ Voor 24% gewijzigd door Intronic op 18-11-2003 18:41 ]
kan dat niet nee?Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 18:31:
Ik wil need for speed voor de gamecube gaan kopen, maar nou wil ik weten of ik met mijn getunede autos tegen vrienden kan gaan spelen?
Ik weet dat je niet je auto op de memorycard kan zetten om hem mee te nemen naar een vriend, maar ik bedoel als je bijvoorbeeld een paar autos op je eigen memorycard heb staan, of je die wel tegen elkaar kan laten racen?
das wel matig dan van EA, want dat zou het een stuk leuker maken natuurlijk.
ik herinner me eigen nog dat ik voorheen altijd met mijn memorycard van mijn playstation altijd langs mijn vriendjes ging om dan daar met mijn ge-tune-de bakken tegen hun bakken te racen
[edit]
damn guys, gebruik eens een resize tag!

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 18-11-2003 18:44 ]
Verwijderd
Je hebt de beeldkwaliteit settings van je videokaart te laag staan, zet ze maar is omhoog bij je properties in Windows en het zou opgelost moeten zijn!Jozzz schreef op 18 november 2003 @ 18:35:
Als ik het spel opstart dan krijg ik nogal veel menu's ed die er niet uit zien! In het spel zelf zie ik ook de helft van de getallen en fonts niet goed. Lijkt wel een typisch font probleem ofzo, heeft iemand dit al eerder gezien?
http://home.hccnet.nl/jessen.1/images/probleem.jpg
enne...sorry voor de brakke jpeg compressie
Ja, je kan alles zelf kopenMaxow schreef op 18 november 2003 @ 18:43:
kun je er zelf ook onderdelen bij kopen etc? Of gaan alle upgrades automatisch
Het klopt! Je bent een heldVerwijderd schreef op 18 november 2003 @ 18:45:
[...]
Je hebt de beeldkwaliteit settings van je videokaart te laag staan, zet ze maar is omhoog bij je properties in Windows en het zou opgelost moeten zijn!
Voor de mensen die hier toevallig ook last van hebben, rechtsklik op bureaublad eigenschappen instellingen geavanceerd en dan tabblad 3d en dan het direct3d schuifje naar kwaliteit zetten. Dan werkt ie prima
Verwijderd
kan je daar meteen al mee beginnen of moet je starten met golf/206/neon??
btw werkt de minder legale versie ook online?
(ik ga hem wel kopen maar hij word pas de 27ste geleverd bij bol.com)
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 19:16 ]
Je kan dat toch zelf instellen naar welke knop je wiltGandalfTheGrey schreef op 18 november 2003 @ 18:35:
ok hele domme vraag; waar schakel je mee? (welke knop @ toetsenbord)
[ Voor 6% gewijzigd door pisart op 18-11-2003 19:19 ]
Verwijderd
Als ik de reviews moet geloven, zit er niet veel variatie. Lees m'n quotes van Gamespot maar ff. Je hebt één stad en alle races vinden daarin plaats. Maar dan wel in gesloten tracks: de ene keer kan je in straat A niet rechtdoor, de andere keer wel. Je rijdt dus constant in dezelfde omgeving. En in dezelfde omstandigheden (nacht met natte wegen). Dodelijk saai, dus...Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 17:24:
Kan iemand al iets zeggen over de banen? Zit er veel variatie in? Niet alleen qua opbouw, maar ook qua omgeving. Zijn het meerdere steden, of zit je elke keer naar dezelfde gebouwen te staren?
[ Voor 96% gewijzigd door DeRCT13 op 18-11-2003 19:43 ]
alleen heb nu redelijk lekker getunede 206, maar stel dat ik strax een nieuwe GOEDE/COOLE auto unlock moet ik me oude inlevere en kan ik opnieuw beginnen
Verwijderd
Is dat zo? Krijg je een nieuwe auto en raak je dan de oude kwijt? Dat zou echt VET minder zijn. Alle auto's die ik verdien wil ik ook houden, zou wel zo leuk zijn.GandalfTheGrey schreef op 18 november 2003 @ 19:46:
via Internet gaat via GameSpy?
alleen heb nu redelijk lekker getunede 206, maar stel dat ik strax een nieuwe GOEDE/COOLE auto unlock moet ik me oude inlevere en kan ik opnieuw beginnen
Verwijderd
Verwijderd
of kan je je sp car in mp gebruiken??
Verwijderd
Jaaaaaa, vol blazen in een stad met de meest ongelofelijke snelheids gevoel en een auto die je compleet zelf heb getuned. Saai zeg!Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 19:26:
[...]
Als ik de reviews moet geloven, zit er niet veel variatie. Lees m'n quotes van Gamespot maar ff. Je hebt één stad en alle races vinden daarin plaats. Maar dan wel in gesloten tracks: de ene keer kan je in straat A niet rechtdoor, de andere keer wel. Je rijdt dus constant in dezelfde omgeving. En in dezelfde omstandigheden (nacht met natte wegen). Dodelijk saai, dus...
...

Wat is het online rustig zeg
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Unexpected Prt Scr?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 20:23 ]
Verwijderd
waar staan ze dan?Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 20:22:
Als ik morgen naar de Free Record Shop ga. Heb ik dan kans dat ie daar ligt?
Unexpected Prt Scr?
btw, wanneer kan ik performance upgrades doen !?
Verwijderd
uhm als hij op internet pas de 27ste te koop is , denk het niet heVerwijderd schreef op 18 november 2003 @ 20:22:
Unexpected Prt Scr?
Nopez is morge nog niet uit ... pas de 27ste ofzoVerwijderd schreef op 18 november 2003 @ 20:22:
Unexpected Prt Scr?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Edit: hoor net dat deze datum ook door EA Nederland bevestigd is
[ Voor 18% gewijzigd door Entity op 18-11-2003 20:36 ]
Verwijderd
Btw, wat voor auto is dat?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 21:04 ]
Damn, er is een patch uit. Kan nu niet meer spelen, nog ff wachten op een cr*ck
[ Voor 36% gewijzigd door Intronic op 18-11-2003 21:04 ]
ik haal zo ongeveer 30K punten (sta 4e) en de nummer 1 haalt er met gemak 75K
iemand tips?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Hoe kun je nou driften met zo'n arcade spel?? Ik heb die demo gespeeld maar ik kan me niet voorstellen dat je daarmee normaal kunt driften. Anyways, normaal is het de bedoeling dat je extra hard de bocht ingaat, bij onderstuur je gas helemaal los -> overstuur en dan tegensturen en met je gas erop en met je gas sturen.Scorperito schreef op 18 november 2003 @ 20:58:
damn die drift challenge is moeilijk!!!! (11e race van de 111 geloof ik)
ik haal zo ongeveer 30K punten (sta 4e) en de nummer 1 haalt er met gemak 75K
iemand tips?
Verwijderd
wtf?Intronic schreef op 18 november 2003 @ 20:49:
Cool, ik kan nu m'n Performance aanpassen! Daarvoor moet je het Tournament halen
Damn, er is een patch uit. Kan nu niet meer spelen, nog ff wachten op een cr*ck

Is wel erg snel hoor moet ik zeggen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 21:13 ]
Verwijderd
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
zoals u kunt zien is de wagen geupdate we hebben o.a. aan de buitenkant ene leuke spoiler aangebracht ook kunt u zien dat de wagen een stukje verlaagd is dmv lagere bumbers
...en qua engine...tjah race me and you'll see
Verwijderd
Spel is superbruut!

========================================

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 22:48 ]
Verwijderd
Edit
Helaas moet Champy2004 wachten tot 27 november 2003
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 22:18 ]
Ik ben nog niet zo ver.. helaas.. ik krijg hem nog niet zo mooi
Komt straks nog wel
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Waar ligt het aan.
systeem:
asus p4p800
radeon 9800 pro cat 3.9 beta
kingston 512 mb ram DDR
P4 2800 (800 FSB)
Winxp SP1
Directx 9b
Heb nu Subaru impreza, eerst Golfie maar ik merk het verschil niet echt, zal wel aan mij liggen maargoed

Ik krijg maar niet genoeg van de gfx, echt supermooi. Ingame nog zoveel beter dan screenshots. En de besturing voelt heel erg goed aan. Topgame!
btw: op die screenshot had ik net gewonnen tegen 3 V6'n, zomaar ff 260km/u gedaan met m'n pug
Alleen 1 klein dingetje hebben meer mensen last van wat schokjes net voordat je wil racen en het "aftellen" begint ?!?!?!?!?
*kwijl*
Nissan Skyline GTR Fully Tuned
Turn it off and on again.
het stottert onwijs!!!
ik heb een terratec aureon 5.1 op xp
heb al de nieuwste drivers erop gezet..
iemand een oplossing??
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
Ja! alleen nog niet in de winkel
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
naaper
anyway mine is on the front cover ...hmm NL magazine...hier voor was het een italiaanse
Moet naar bed toe maar heb geen zin, wil spelen
edit: en die filmpjes dan tussendoor
[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 19-11-2003 00:42 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Maar aan de andere kant kan je gelukkig kiezen welke muziek je wel, en welke muziek je niet neemt (weg met die "stoere" R&B-muziek), kan je het verkeer uitzetten bij Drag en werkt het aanpassen van je wagen leuk (je krijgt gelukkig geen reputation voor je decals, die vind ik lelijk). Helaas zit ik nu wel vast door die Catalyst 3.8 bug, ik zit nu vast bij de 2de race van het Tournament
Mijn eerste auto: Een zwarte Honda Civic. Geen rare decals etc, gewoon strak en simpel.
Over het algemeen ben ik dus aangenaam verrast
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

[ Voor 5% gewijzigd door kleinelievewolff op 19-11-2003 02:33 ]
kga morgen ook wat warm lopen
Dan ook screens ofcourse
Wat ik tot nu toe eik gezien hebt wordt dit voor mij iig een kopertje!
[ Voor 30% gewijzigd door Spikey op 19-11-2003 03:12 ]
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
kijk die wielen dan, dat vult de wielkasten pas goed
you got taste
[ Voor 3% gewijzigd door Don3k op 19-11-2003 06:53 ]
Verwijderd
jij hebt zeker de hele nacht door gespeeld?
IddVerwijderd schreef op 19 november 2003 @ 07:17:
[...]
jij hebt zeker de hele nacht door gespeeld?en ik ben ook wel benieuwd bij na welke race je die krijgt
Wat een gigantisch gruwelijke bak is et toch ook he
Wel een erg groot nadeel dat het in nederland alleen virtueel mogelijk is om in deze auto te rijden
Ook zal ik deze game gaan kopen ..... al ie hier in de shops ligt want volgens mij schopt deze game online helemaal zwaar kont
[ Voor 18% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 19-11-2003 08:23 ]
Turn it off and on again.
Ja via internet "besteld" jaVerwijderd schreef op 19 november 2003 @ 08:32:
Hebben jullie die game via internet besteld ofzo? Ik heb zeker iets gemist....
Er rijden in Nederland ook Skylines hoor. Minstens 2 in ieder gevalSmokeyTheBandit schreef op 19 november 2003 @ 08:21:
[...]
Idd![]()
![]()
Wat een gigantisch gruwelijke bak is et toch ook he![]()
Wel een erg groot nadeel dat het in nederland alleen virtueel mogelijk is om in deze auto te rijden![]()
Ook zal ik deze game gaan kopen ..... al ie hier in de shops ligt want volgens mij schopt deze game online helemaal zwaar kont![]()
![]()
Dit is er 1:

De eigenaar vertelde wel dat hij ruim 3 maanden bezig is geweest om hem in Nederland geïmporteerd te krijgen
Verwijderd
***eventuele SPOILERS***
Even het een en ander uit de doeken doen voor de mensen die wat meer info willen over NFS:U
- In den beginne zijn er in Underground Mode de auto's Mazda Miata, Peugeot 206, Volkswagen Golf GTI, Honda Civic Coupe V-tec en Dodge Neon beschikbaar. (daar kwam bij mij overigens na de 1e drag al de Mitsubishi Lancer RS bij) In customize mode, is er ook nog de Mitsubishi Eclipse, de Mazda RX-7 en de Toyota Celica. Maar wil je hier een mooie wagen creeren, dan moet je eerst het 1 en ander unlocken in Underground mode.
- Je kunt in de Underground mode maar 1 auto opslaan/rijden. Als je van auto wisselt, gaan alle getunede parts automatisch mee naar de volgende auto. Deze ziet er dan dus praktisch hetzelfde uit qua onderdelen. Dat betekent tevens dat de onderdelen niet verschillen per model auto, maar dat dus dezelfde onderdelen voor iedere auto beschikbaar zijn. Ruil je overigens je huidige auto in tegen een andere, dan kun je geld terug krijgen. Neem bijvoorbeeld in het begin een Honda Civic, en je kunt later geld terug krijgen als je de Lancer koopt.
- Het verschil in de tracks is wel heel gering. In de 8 a 9 races ben ik zeker 5 keer langs hetzelfde punt gekomen. Niet anders dan je wellicht van anders NFS games gewend bent, maar hier is de setting ook nog eens hetzelfde.
- Zoals al eerder gezegd, krijg je na je eerste tournament van 4 races (toch?) je eerst performance upgrades. Tot die tijd moet je het doen met visual upgrades, waarmee je je bak moet kunnen opkrikken naar 2 sterren. (alles op hard gespeeld) Na het tournament sta je als je het goed doet al op de cover van 2 magazines. De eerste is een reward voor het opkrikken van je bak naar 1 ster. De tweede is voor het toepassen van alle level 1 upgrades.
Na het tournament krijg je je eerste time trail, waarna je als je deze wint een unique part kan toevoegen. De keuze is dan uit: Tires, Drive Train & Engine.
De mensen die al verder zijn kunnen hier overigens vast nog wel wat aan toevoegen. Bij mij duurde het tot en met de eerste time trial ongeveer een uur. (alles op Hard, hetgeen overigens in het begin nog niet zo moeilijk is, dus ik zou zeggen, ga ervoor!)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 13:16 ]
iemand heeft de cheats op mun forum gepost:
http://amigos.homelinux.n...osts&q=1715&n=last#bottom
[ Voor 6% gewijzigd door Don3k op 19-11-2003 09:21 ]
Verwijderd
echt sooow focking vet!

klikken voor groot
In die zwarte zat een vrouwtje... en trapte m echt vol tegen de toerenbegrenzer aan!
japanse engines kunnen dat hebben, sterker nog hier in de stad maak je ze maar kapot met al die stoplichtenVerwijderd schreef op 19 november 2003 @ 09:32:
In die zwarte zat een vrouwtje... en trapte m echt vol tegen de toerenbegrenzer aan!
Verwijderd
normaal? Verklaar u nader? Zit iedereen op z'n kop te gamen dan?Don3k schreef op 19 november 2003 @ 09:19:
btw, ik denk niet dat iedereen normaal speelt..
iemand heeft de cheats op mun forum gepost:
http://amigos.homelinux.n...osts&q=1715&n=last#bottom
ik bedoel, niet iedereen speelt volgens de "story line".. er zullen weer een paar cheaters tusse zitteVerwijderd schreef op 19 november 2003 @ 09:46:
[...]
normaal? Verklaar u nader? Zit iedereen op z'n kop te gamen dan?
Verwijderd
Verwijderd
Bij circuit racing komt de aap overigens meestal wel uit de mouw. Dat was bij MCII ook altijd als men in multiplayer games de raketwagen pakte
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 09:59 ]
Bij het eerste groene blokje hangt ie...
De muis beweegt niet en het beeld flikkert....
[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 19-11-2003 10:01 ]
Verwijderd
Daar staat idd het topic vol meeTimocos schreef op 19 november 2003 @ 11:39:
Hmmz zal vast al in dit topic staan maar ik snap totaal niks van dat draggen ... elke keer engine blow ofzoietsHoe moet dit
Als je blown engine krijgt schakel je te laat, of helemaal niet. Je moet zorgen dat je iedere keer perfect shifts maakt, dmv schakelen rond bijv. de 8000 toeren. Je ziet als het goed is de wijzer groen worden. Dan moet je schakelen.
Ooooh moet je schakelenVerwijderd schreef op 19 november 2003 @ 11:49:
[...]
Daar staat idd het topic vol mee
Als je blown engine krijgt schakel je te laat, of helemaal niet. Je moet zorgen dat je iedere keer perfect shifts maakt, dmv schakelen rond bijv. de 8000 toeren. Je ziet als het goed is de wijzer groen worden. Dan moet je schakelen.

Verwijderd
En het is zo.... leeg...Sander Prinsen schreef op 19 november 2003 @ 12:22:
haha, gaat niet echt hard inderdaad. Ik was ook gewend om over de 300km/u te gaan tegen het einde, nu ben ik met 200+ al blij

Ik heb bv extra de:
Mitsubishi Lancer
Nissan Centra (race uitv.)
Honda Integra (race uitv.)
Subaru Impreza
Hyundai Coupe (amerikaanse uitv.)
[ Voor 9% gewijzigd door Gutteguttegut op 19-11-2003 12:31 ]
Zou best kunnen. Ik heb gisteren alleen even een quick race gedaan en ik had o.a. een Toyota Celica tot mijn beschikking.Gutteguttegut schreef op 19 november 2003 @ 12:30:
Ik heb het ideee dat niet iedereen dezelfde autos krijgt...kan dat?
Ik heb bv extra de:
Mitsubishi Lancer
Nissan Centra (race uitv.)
Honda Integra (race uitv.)
Subaru Impreza
Hyundai Coupe (amerikaanse uitv.)
Dit topic is gesloten.