[Multiplatform] Need For Speed: Underground Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.863 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:30
ja final van NFS HP2 heeft daar last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:24
Bi0Hazard schreef op 16 november 2003 @ 15:41:
Waar is die domme EA toch mee bezig! :(
Klote iets, patch installed ik set mijn settings goed. Ik quit en start opnieuw en alle zooi staat weer default! :(
Zo irri is dat! En die dooie eikels daaro doen er ook niks aan of luisteren ook nie naar de community! :O
Patch installed? Mag ik vragen waar je die patch vandaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat nu bij mij versie 1,001..... terwijl ik nix heb gedownload...deze patch gaat waarschijnlijk vanzelf als je inlogd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
nou...

NFS:UG is dus duidelijk vertraagd :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
net NFS6 HP2 voor het EERST!! gespeeld, en moet zeggen... soort van gran turismo voor pc :)

maar hoor vaak dat het slegt zou zijn? waarom?

-edit fuk, hij zet setting ook heletijd trug bij opnieuw starten :(

[ Voor 21% gewijzigd door Don3k op 17-11-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hennie-M schreef op 17 november 2003 @ 11:17:
nou...

De officiële site geeft nog steeds 19 november aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
johnnyv.nl schreef op 17 november 2003 @ 11:19:
[...]

De officiële site geeft nog steeds 19 november aan :?
Oh, ik hoorde dat hij vandaag uit zou komen.
Maar ook nog steeds geen release..ze doen het goed bij EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
Voor zover ik weet, wordt het spel vandaag in de US naar de winkels verscheept, om woensdag in de verkoop te gaan. Overigens zijn ze in de US nog niet wakker, dus begrijpelijk dat je er nog niks van gehoord hebt.

In Nederland wordt hij iets later verwacht. Overigens heb ik het volledige spel gisteren heel even mogen spelen (PS2 versie) en het spel is zelfs vertaald naar het Nederlands... Gelukkig kun je hem ook gewoon Engelstalig zetten :)

Edit: Volgens Bol.com komt hij op 27-11 in Nederland.

[ Voor 7% gewijzigd door Entity op 17-11-2003 11:32 . Reden: datumpje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 10:51:
er staat nu bij mij versie 1,001..... terwijl ik nix heb gedownload...deze patch gaat waarschijnlijk vanzelf als je inlogd...
Volgens mij was de demo altijd al versie 1.0010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34

innerchimp

The Finer Things in Life

Don3k schreef op 17 november 2003 @ 11:18:
net NFS6 HP2 voor het EERST!! gespeeld, en moet zeggen... soort van gran turismo voor pc :)

maar hoor vaak dat het slegt zou zijn? waarom?

-edit fuk, hij zet setting ook heletijd trug bij opnieuw starten :(
Omdat de handling zwaar kut is.. Het is net alsof je met goed uitziende vrachtwagens aan het racen bent. Dat het er leuk uitziet is het enige pluspunt vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
innerchimp schreef op 17 november 2003 @ 11:41:
[...]

Omdat de handling zwaar kut is.. Het is net alsof je met goed uitziende vrachtwagens aan het racen bent. Dat het er leuk uitziet is het enige pluspunt vind ik.
daaar moet ik je nu gelijk in geven :'(

ik kan zelfs op zijn 6 een burn out maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is maar net wat je gewend bent denk ik. Ik zit al in NFS sinds den beginne en het verschil in handling is wel te merken, maar over het algemeen toch hetzelfde. Ik heb m dus wel onder controle.

Komt ie nu vandaag uit in de VS of woensdag pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
Zover ik weer is vandaag de "shipping date", oftewel, hij wordt naar de winkels verstuurd. Woensdag moet hij, zoals op de website staat, in de US in de winkels liggen. Dit is vorige week nog aangepast, er stond eerst nog 20 november, dus ik denk wel dat het klopt.

In Nederland is 27-11 de datum dat hij verwacht wordt. Zowel bij Bol als bij Bart Smit wordt deze datum namelijk aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hennie-M schreef op 17 november 2003 @ 11:17:
nou...

Ik wil niet mierenneuken maar het is NFS:U. Underground. Niet Under Ground of UnderGround. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 13:29:
[...]

Ik wil niet mierenneuken maar het is NFS:U. Underground. Niet Under Ground of UnderGround. :P
Miereneuker :P
Hehe j/k. Ik hoop dan ook echt dat ie Woensdag dan ook echt komt want dan zal het niet lang duren voorda die op internet verschijnt! >:)
Ahummm ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn game of the year (naast Call oF Duty) is Midnight Club II (op de PC). Hoe is NFS:U in vergelijking daarmee?
Ik vind MCII heerlijk omdat ze vrij bent in het keizen van je route. Je scheurt echt dwars door de stad. (Midtown Madness heeft dat ook maar lang niet zo mooi en sensationeel als MCII). Ik denk dat ik die vriijheid ga missen in NFS:U: daar zitten allemaal vandie afgebakende tracks in... (toch?). En ik hou meer van hop racen en scheuren dan van tweaken aan je auto en zo...

Is hier iemand die MCII goed vond? Zo ja, dan zou ik graag horen wat 'ie van NFS:U vind...

Edit:
Ik lees net dit in de IGN review die iemand 'lovend' noemde...:
But there is a downside. The entirety of the experience is based entirely on wet, downtown metropolitan tracks. It's all bright lights, brick walls, and city traffic. This can make the "Underground" mode monotonous. And because racing can become monotonous, the quest to unlock all the awesome parts and create your stylin' ride is really difficult. We're completely fine with having to work to craft a dazzling ride, but the track designs, which often intersect, reverse, and overlap is not enough. We would have rather seen "Underground" mode travel the world -- race in the streets of Barcelona, Tokyo, some exotic areas that show actual daylight. Hell, the addition of a real-time weather system and time system, where you saw the sun rise or set, would have made Underground near perfect
En (uit de conclusie)...:
But the real kicker here, and the focus of the whole experience, is customizing your ride. If you're not into that element, don't go out and try to buy this as a stand-alone racer. You really have to be dedicated to the car creation, and you have to have the patience for it.

I highly recommend this to racing fans that are into the customization element. Just be warned of the tracks monotony -- the diversity comes in the mind-bending amount of aesthetically different vehicles you can create.
Dus... Ik denk dat ik het maar bij MCII hou.. (nog steeds een zeer ondergewaardeerd spel!) Ik hou van racen: niet van autootjes bouwen.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 14:29:
...

Is hier iemand die MCII goed vond? Zo ja, dan zou ik graag horen wat 'ie van NFS:U vind...
Voorals nog vind ik hem beter dan MCII.

Alleen al het kunnen tunen van je auto is voor mij al een pluspunt.
MCII is een goede arcade racer, maar als het enige wat je kunt veranderen is de kleur van je auto.
NOS kun je alleen bij MCII in een keer geven en niet gedoseerd.

Moet wel zeggen dat er ook wel een pluspunt is bij MCII, de motoren.

Maar misschien is dit iets voor Need For Speed 7 ;)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 14:29:
Mijn game of the year (naast Call oF Duty) is Midnight Club II...
Hoe is NFS:U in vergelijking daarmee? Ik vind MCII heerlijk omdat ze vrij bent in het keizen van je route. Je scheurt echt dwars door de stad. (Midtown Madness heeft dat ook maar lang niet zo mooi en sensationeel als MCII). Ik denk dat ik die vriijheid ga missen in NFS:U: daar zitten allemaal vandie afgebakende tracks in... (toch?). En ik hou meer van hop racen en scheuren dan van tweaken aan je auto en zo...

Persoonlijk vind ik Midnight Club II niet leuk.. Je hebt idd de vrijheid die je niet in NFS:U zal hebben (wel jammer, maar dat is ook niet de opzet), maar ik vind Midnight Club II er slechter uitzien, maar vooral vind ik het spel niet lekker aanvoelen. Ik heb niet het gevoel dat ik controle over de auto heb en snelheid in bochten is wazig.. Er zal wel aan te wennen zijn, maar de besturing bij NFS:U vind ik relaxed. Een echte arcade racer, geen gezeik en knallen met die bak.

Wat me ook bevalt is dat ze eindelijk van de "onzichtbare randjes" af zijn. Het meest irritante van een racespel vind ik wel als je de bocht lekker strak instuurt en dan sta je ineens stil omdat er een uitstekende onzichtbare rand zit. In NFS:U is dat me nog maar 1 xtje gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind een van de voordeeltjes wel dat je in NFS U in ieder geval de gelicenseerde auto's hebt. Alhoewel je in de Modo Prego (MCII) bijvoorbeeld wel duidelijk een porsche carrera zag. Ik vond inderdaad vooral de vrijheid van MCII een groot voordeel. Het nitro gebruik was wat overdreven. Maar qua multiplayer was het ook zwaar lachen. Detonator en CTF. Ik denk niet dat je zoiets hoeft te verwachten van NFS U. Het zijn verschillende games, maar allebei wel de moeite waard vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op 17 november 2003 @ 14:38:
[...]

Voorals nog vind ik hem beter dan MCII.

Alleen al het kunnen tunen van je auto is voor mij al een pluspunt.
MCII is een goede arcade racer, maar als het enige wat je kunt veranderen is de kleur van je auto.
NOS kun je alleen bij MCII in een keer geven en niet gedoseerd.

Moet wel zeggen dat er ook wel een pluspunt is bij MCII, de motoren.

Maar misschien is dit iets voor Need For Speed 7 ;)
Uit dat IGN-review begrijp ik dat je de auto niet echt kan tunen, zoals een F1 auto (gear ratio en zo). Het is gewoon een compleet onderdeel er op plakken en klaar. Dat is niet echt 'tunen', vind ik. het is meer 'arcade-tunen', eigenlijk. En dat de omstandigheden steeds hetzelfde zijn lijkt me ook wel saai. En dan nog die gesloten tracks...

Het lijkt me op zich ook wel lollig allemaal, maar om er nou geld aan uit te geven terwijl ik MCII al heb... Ik koop liever alleen spelen die ik beter vind dan iets wat ik al heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sander Prinsen schreef op 17 november 2003 @ 12:23:
Zover ik weer is vandaag de "shipping date", oftewel, hij wordt naar de winkels verstuurd. Woensdag moet hij, zoals op de website staat, in de US in de winkels liggen. Dit is vorige week nog aangepast, er stond eerst nog 20 november, dus ik denk wel dat het klopt.

In Nederland is 27-11 de datum dat hij verwacht wordt. Zowel bij Bol als bij Bart Smit wordt deze datum namelijk aangegeven.
Staat op GameCon.NL Webshop inderdaad ook: http://www.gcshop.nl/details.php?id=784
En daar is die maar 38,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innerchimp schreef op 17 november 2003 @ 14:40:
[...]

Persoonlijk vind ik Midnight Club II niet leuk.. Je hebt idd de vrijheid die je niet in NFS:U zal hebben (wel jammer, maar dat is ook niet de opzet), maar ik vind Midnight Club II er slechter uitzien, maar vooral vind ik het spel niet lekker aanvoelen. Ik heb niet het gevoel dat ik controle over de auto heb en snelheid in bochten is wazig.. Er zal wel aan te wennen zijn, maar de besturing bij NFS:U vind ik relaxed. Een echte arcade racer, geen gezeik en knallen met die bak.

Wat me ook bevalt is dat ze eindelijk van de "onzichtbare randjes" af zijn. Het meest irritante van een racespel vind ik wel als je de bocht lekker strak instuurt en dan sta je ineens stil omdat er een uitstekende onzichtbare rand zit. In NFS:U is dat me nog maar 1 xtje gebeurd.
Grappig: ik vind MCII er dus wel prachtig uit zien. Maar er zijn inderdaad aardig wat mensen die dat niet vinden... Kwestie van smaak of wellicht van instellingen...? En 'Een echte arcade racer, geen gezeik en knallen met die bak': dat vind ik nou juist van MCII! ;) Ik vind ze juist HEERLIJK door de bochten scheuren! En je hebt UITSTEKENDE controle over de auto, zelffs in heel druk verkeer kan je goed manouvreren. En onzichbare randjes zijn in MCII niet nodig, want... je kunt overal rijden... ;)

Maar eh... dit is het NFS:U topic, niet het MCII tois, dus... Ik weet nu in ieder geval wat ik van NFS:U kan verwachten. Bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee waar je het over hebt hoor maar MCII is echt een vreselijke spel! Vreselijk!!! De graphics en geluid en vooral de SFEER is echt naar de klote IMO.

En dat arcade tunen in NFS:U, alsof iemand behoefte heeft aan het echte tuning werk. Je kan langzamerhand gewoon steeds je wagen sneller maken. En je hebt keuze uit vreselijk veel spoilers, kits, rims, noem maar op.

Ook al kon je je wagen niet onder de motorkap tunen. Maakt mij weinig uit. Ik wil die bak van me gewoon een mooi uiterlijk geven en daarbij heb ik veel keuze. Fantastisch.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 15:22:
Ik heb geen idee waar je het over hebt hoor maar MCII is echt een vreselijke spel! Vreselijk!!! De graphics en geluid en vooral de SFEER is echt naar de klote IMO.
:?

Zoals ik al zei: smaken verschillen. Nogal... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 15:22:

En dat arcade tunen in NFS:U, alsof iemand behoefte heeft aan het echte tuning werk. Je kan langzamerhand gewoon steeds je wagen sneller maken. En je hebt keuze uit vreselijk veel spoilers, kits, rims, noem maar op.

Ook al kon je je wagen niet onder de motorkap tunen. Maakt mij weinig uit. Ik wil die bak van me gewoon een mooi uiterlijk geven en daarbij heb ik veel keuze. Fantastisch.. 8)
amen. mcii kan je onmogelijk vergelijken met nfs:u

mijn god wat is dat een kut spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

mc 2 hiermee vergelijken :s.. ben je gek ofzo

Nfsu is duidelijk beter dan MC 2.. MC 2 was leuk ff.. Maar cker is nfs u beter

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:29

Spikey

Making the web accessible!

Keep it on-topic plz.. begin een beetje een flame te worden nu..

[on-topic]
ik hoop dat NFS:U straks online een beetje cheat/bug bestendig is want zoals het momenteel zonder patch gaat is natuurlijk vrij klote. Ik ga deze game zeker kopen en een mooi wagentje bouwen. Dat de tuning niet zo diep gaat vind ik niet zo erg, daar heb ik namelijk de ballen verstand van :+

*getting ready to NOS your ass* 8) ;)

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
voor de echte tuning freaks is NFS:U waarschijnlijk te min. :7

maar goed, die kunnen weer op SL3 wachten als die ooit uitkomt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Maar misschien is dit iets voor Need For Speed 7
NFS:U=NFS7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 14:49:
[...]

Grappig: ik vind MCII er dus wel prachtig uit zien. Maar er zijn inderdaad aardig wat mensen die dat niet vinden... Kwestie van smaak of wellicht van instellingen...? En 'Een echte arcade racer, geen gezeik en knallen met die bak': dat vind ik nou juist van MCII! ;) Ik vind ze juist HEERLIJK door de bochten scheuren! En je hebt UITSTEKENDE controle over de auto, zelffs in heel druk verkeer kan je goed manouvreren. En onzichbare randjes zijn in MCII niet nodig, want... je kunt overal rijden... ;)

Maar eh... dit is het NFS:U topic, niet het MCII tois, dus... Ik weet nu in ieder geval wat ik van NFS:U kan verwachten. Bedankt voor de reacties.
Ja idd.. smaken verschillen :) , anders zouden ook veel spellen gewoon niet verkocht worden.

Ik hoop trouwens dat de "3D models" te ontcijferen zijn waardoor er weer extra auto's gebruikt kunnen worden, zodat ik in een vette Ferrari kan knallen. Waarschijnlijk zal het wel lastig worden, omdat allee auto's gekoppeld zijn aan beschikbare onderdelen etc. (daarom was NFS:PU ook zo lastig, door de gedetailleerde auto's en onderdelen zoals deuren die open kunnen).
En in die extra auto's kan dan niet online geraced worden, aangezien je tegenstander die auto dan ook zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er valt vast iets te modden. :) In ieder geval hoeven ze geen bestaande auto's te modden zoals je bij HP2 zag. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 16:57:
er valt vast iets te modden. :) In ieder geval hoeven ze geen bestaande auto's te modden zoals je bij HP2 zag. :D
dus add-ons cars is weer mogelijk?? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Don3k schreef op 17 november 2003 @ 16:59:
[...]

dus add-ons cars is weer mogelijk?? =)
Is nog niet helemaal bekend, maar er zal altijd wel iets moegelijk zijn. Al zijn het maar nieuwe skins zoals bij Porsche Unleashed. Ik verwacht bijvoorbeeld ook wel aangepaste of nieuwe onderdelen.
NFS4 was nog altijd de beste voor add-on cars. Ik zpeel het alleen niet meer vanwege de verouderde gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man ik krijg echt niet genoeg van dat driften!!!! :*)
De acties die je kan maken met die e-brake is echt geweldig gewoon! 8)

Ben ff een korte filmpje aant uppen voor de gene die niet weten wat ik bedoel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Hoe the hell doe je driften? Da kan toch nie in de demo? :o
Of bedoel je gewoon in een circuit raceje? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah gewoon in circuit ff kloten. Hoe de wiel zo staat als je zo slipt ziet er echt vet uit. :)

RECHTS KLIK, OPSLAAN ALS

DivX 5.1, 1 minuut lang. Excuses voor de lage framerate maar me computer kan het niet echt goed aan als je zit te recorden met geluida aan. ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 17:29:
Yeah gewoon in circuit ff kloten. Hoe de wiel zo staat als je zo slipt ziet er echt vet uit. :)

RECHTS KLIK, OPSLAAN ALS

DivX 5.1, 1 minuut lang. Excuses voor de lage framerate maar me computer kan het niet echt goed aan als je zit te recorden met geluida aan. ;)
Leuk filmpje! Ze moeten alleen eens werken aan het spinnen. Ik bedoel als je vanuit stilstand in een lage versnelling vol gas geeft terwijl je stuurt zou je (aangezien het blijkbaar achterwielaandrijving is) achterkant naar voren moeten klappen (je spint om) met als draaipunt je voorwielen. In het spel slip je wel, maar je maakt eigenlijk een grote bocht, wat in veel andere spellen jammergenoeg ook het geval is. Beetje mierenzeiken.. maar wel jammer vind ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee eigelijk is het geen grote bocht, als je gewoon onwijs hoge toeren op neutral zit en dan gelijk op gear 1 gaat kan je best kleine bochten maken hoor. Best chill. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Laatst online: 13-09 14:03

Sjod

Ik ben goed luisterend

Hebben jullie ook problemen met de online modus van de demo, ik kan niet meer inloggen sinds zondag.

De poorten zijn gemapped en firewall staat uit, en het heeft altijd gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah klopt heb ik ook last van kan ook niet meer inloggen....
...ach volgens mij komt de full version anyminute :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de status volgens gamershell is *shipped*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 18:07:
Nee eigelijk is het geen grote bocht, als je gewoon onwijs hoge toeren op neutral zit en dan gelijk op gear 1 gaat kan je best kleine bochten maken hoor. Best chill. :)
:) Ja ik weet het.. het is een kleine bocht, maar het moet eigenlijk helemaal geen bocht zijn.. beetje lastig uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
R-B schreef op 17 november 2003 @ 15:49:
mc 2 hiermee vergelijken :s.. ben je gek ofzo

Nfsu is duidelijk beter dan MC 2.. MC 2 was leuk ff.. Maar cker is nfs u beter
Ik moet zeggen dat ik MC2 errug leuk vond, vooral vanwege de enorme steden, om daar lekker doorheen te cruisen. Heerlijk vind ik dat. Ik ben niet zo'n recordneuker eigenlijk. Moet zeggen dat ik de demo van NFS:U leuk vind, maar aangezien ik baantjes rijden na een paar weken meestal wel gezien heb (net als met voorgaande NFS'en) val ik al snel terug naar spellen met grote open steden, zoals MC2. De replaywaarde is gewoon (met name door de cruise mogelijkheid) veel hoger.

IMHO natuurlijk, zoals je ziet verschillen de smaken :) Dus je moet zelf maar kijken welke je het leukst vind en die lekker veel gaan spelen :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op 17 november 2003 @ 19:25:
[...]

Ik moet zeggen dat ik MC2 errug leuk vond, vooral vanwege de enorme steden, om daar lekker doorheen te cruisen. Heerlijk vind ik dat. Ik ben niet zo'n recordneuker eigenlijk. Moet zeggen dat ik de demo van NFS:U leuk vind, maar aangezien ik baantjes rijden na een paar weken meestal wel gezien heb (net als met voorgaande NFS'en) val ik al snel terug naar spellen met grote open steden, zoals MC2. De replaywaarde is gewoon (met name door de cruise mogelijkheid) veel hoger.

IMHO natuurlijk, zoals je ziet verschillen de smaken :) Dus je moet zelf maar kijken welke je het leukst vind en die lekker veel gaan spelen :)
AMEN! :)

Ik ben nu de NFS:U demo overigens aan 't downen (om het maar weer ff on topic te houden... 8) ) want ik ben natuurlijk wel benieuwd hoe het er uit ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh jawel, ik ben de nieuwe Greddy voorbumper al in het spel tegen gekomen:

Nu met voetganger killer >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.amroskam.cistron.nl/Greddy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de demo gespeeld en ik vind het helemaal niks... Het glimt allemaal lekker en zo, maar voor de rest: brak. Typisch NFS EA car handling en zo: van die logge, traag reagerende karren. En al die lichtjes zijn mooi, hoor, maar wel heel erg nep allemaal. En dan het idee dat all die races zich daar zo ongeveer afspelen.. En die benauwende tracks... En die AI... Je zult het niet geloven maar ik vnd MCII tig keer lekkerder.

Maar ja, ik vind het fijn dat jullie er allemaal blij mee zijn! Ieder z'n voorkeur. Gelukkig maar! Stel je voor dat er maar 1 racespel per jaar gereleased zou mogen worden waarmee iedereen het maar moet doen! ;)

Op zich ben ik wel blij dat ik het niks vind want het is weer (heerlijk!) druk deze maanden met al die prachtige nieuwe releases, en het geld groeit me niet op de rug, dus...! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou trouwens wel kick zijn als je op de site extra wagens (tegen betaling) kan downloaden. (met alle mogelijk upgrades etc die je er dan later weer op kan zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Over downloaden gesproken...
het schijnt dat de xbox versie alweer te downloaden is van het net... :(
(ps2 was al bekend)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soon..... :X

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 21:19:
oh jawel, ik ben de nieuwe Greddy voorbumper al in het spel tegen gekomen:

Nu met voetganger killer >:)

[afbeelding]
Waar slaat die voetganger killer op.. zit dat er echt in? Want das echt de grootste bullsh*t. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innerchimp schreef op 17 november 2003 @ 22:33:
[...]

Waar slaat die voetganger killer op.. zit dat er echt in? Want das echt de grootste bullsh*t. :?
FOutje in het spel denk, ik had ineens een grote spike aan de zijkant. Kon alle kanten opdraaien en hij ging niet weg, vond het maar vaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Heb eindelijk ook de demo geinstalleerd... Wat is dit verslavend zeg... Het circuit vindt ik weinig aan, veel van hetzelfde N4S, maar dat draggen is echt heftig.. Wat een snelheidsgevoel en vooral wat verslavend... Je wilt elke keer weer ff sneller.. Mijn snelste tijd is 26.95 als beginner, weet niet echt waar ik nog voordeel moet halen, maar we blijven proberen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in amerika en ik koop em dus morgen voor 35 dollar :D . W0ei

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 23:50:
Ik zit in amerika en ik koop em dus morgen voor 35 dollar :D . W0ei
Ja maar weet je zeker dat die morgen in de winkel ligt :D

Ik vind 35 dollar voor een spel opzich nog wel meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op 18 november 2003 @ 00:17:
[...]

Ja maar weet je zeker dat die morgen in de winkel ligt :D

Ik vind 35 dollar voor een spel opzich nog wel meevallen :)
nee maar zie ik dan wel.

En over de instellingen betreft. Ga je in je echte leven ook de ratios insellen van je auto??? Meeste mensen hier weten niet eens eens hoe een turbo werkt laat staan 1 ooit hebben gezien. ( Nee ik ben ook niet de expert maar ik zeur niet over echte instellingen). Het is een straat racer geen prof f1 racer.

Greddy maakt wel leuke turbos >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 00:28:
[...]

Greddy maakt wel leuke turbos >:) .
HKS OOK >:)

anyways, voor de guys die niet kunnen slippen, ff de stabiliteits modus uit zette en whoppa, je gaat vanzelf driftend de bochten in na een tijd.

gewoon blijven oefenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al mensen die de ps2 versie 'gekocht' hebben? Zo ja, hoe bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
voor de xbox issie ook verkrijgbaar
quote: van nforce.nl
Xbox: Need For Speed Underground (c) Electronic Arts *PAL* *FULLDVD*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Xbox jam pfff wa moek ermee >:)
PC!!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
ultra je lijkt we teleurgesteld dat het maar 7.9 krijgt, ik zou daar een moord voor doen om dat als eindcijfer te halen :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

De pc versie is nu "verkrijgbaar" O-)
O+ _/-\o_

[ Voor 67% gewijzigd door BioHazard op 18-11-2003 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge, eindelijk weer eens een review van Gamespot waar ik het helemaal mee eens ben... >:)
The tracks in Need for Speed Underground are well designed, but even though there are well over 20 different tracks in the game, they get pretty repetitive. The game uses the old Ridge Racer trick of opening up or closing certain pathways to reconfigure certain sections of a track while using the same sections over and over again. Because of this, you really have to pay attention to your map as you drive to make sure you're prepared to take the right path. The game offers what appears to be a large city, but going off the track will simply reset your car back onto the proper street.

Need for Speed Underground contains a good variety of different races that help keep the action varied, though a lack of unique tracks keeps most races from feeling different from one another.
The career mode is called "go underground," and it lets you engage in all of the game's race types in its 111 races. Since the game certainly doesn't contain 111 different track layouts, you'll be spending a ton of time racing the same stretches of road, forward and backward. This can make the mode a little tedious, but this is the only way to make money to spend on car upgrades.
Yikes... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de review lees is het helaas geen nfs porsche killer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 14:15:
Als ik de review lees is het helaas geen nfs porsche killer :/
Dit is ook meer een arcaderacer he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo is echt ultiem brak. Textures werken bij mij (en gezien het officiele Message Board bij héél veel anderen) absoluut niet. Laat maar zitten dan :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 14:21:
De demo is echt ultiem brak. Textures werken bij mij (en gezien het officiele Message Board bij héél veel anderen) absoluut niet. Laat maar zitten dan :{
Like:
drivers,
directx 9.0b
windows updates
etc.
Bij iedereen die z'n pc ietwat up-to-date heeft werkt de game prima...

[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 18-11-2003 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 18 november 2003 @ 14:17:
[...]

Dit is ook meer een arcaderacer he...
Dat was nfs porsche ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 14:26:
[...]

Dat was nfs porsche ook ;)
Mmm, vond die toch net wat meer simulatie dan hp2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 18 november 2003 @ 14:25:
[...]

Like:
drivers,
directx 9.0b
windows updates
etc.
Bij iedereen die z'n pc ietwat up-to-date heeft werkt de game prima...
Ik heb alle 142 topics op het NfS: U messageboard doorgespit, iedere mogelijke oplossing (en veel mogelijke combinaties daarvan) geprobeerd, heb alles up to date, en nog werkt het niet. Rara? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 18 november 2003 @ 14:30:
[...]

Mmm, vond die toch net wat meer simulatie dan hp2 ;)
Klopt, bij hp2 moest je moeite doen om uit de bocht te vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PU lag ook iets meer tegen het realisme aan door die 356 Targa die zo'n heuveltje met moeite op kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is uit, post snel mijn bevindingen, ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Laten we hopen op de eerste screenshot regen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Over 3 uur heb ik hem binnen, en zal ik wat screenies posten _/-\o_

Geduld luitjes

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Heh, zal strax ook eens screens posten. Verwacht er veel van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, lets hope it rules :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
dit is misschien een beetje onduidelijke situatie. moet er nu een topicreport gemaakt worden om alle minder nuttige reacties te trashen?
En nu al een waarschuwing laten zetten?

edit: Ik koop hem ook wel denk ik!
ik hoop dat ze in de final EINDELIJK die default reset bug eruit hebben gehaald!

[ Voor 26% gewijzigd door Hennie-M op 18-11-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 08:57:
zijn er al mensen die de ps2 versie 'gekocht' hebben? Zo ja, hoe bevalt ie?
Gisteren tot 3:00 zitten racen.
Er zitten volgende de teller 111 races in de underground modus.
Je moet steeds verschillende soort races doen, dan kan je weer kiezen wat je wilt doen, dan heb je maar 1 keuze.
Muziek vind ik een stukje minder maar wel lekkere zware bassen.
Je kan wel zelfs je moeilijkheids graad stellen voor de race, alleen kan je die volgens mij niet meer veranderen.

Heb wel een klein bugje gevonden, soms heb je tijdens de dragrace geen stipje bovenin als je racet, als je dan opnieuw moet starten heb je hem opeens weer wel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer open.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Wees gewaarschuwd
Sommige van jullie hebben mijn humeur na +/- 18 uur nachtrust grondig verpest. Doe de volgende dingen niet:
  • Ga niet zeggen dat je hem download of wilt gaan downloaden
  • Ga geen warez requests maken
  • Ga geen warez aanbieden
  • Als je zegt dat je straks screenshots wilt gaan posten, wacht even totdat je die screens echt hebt voordat je post: Dat is veel nuttiger namelijk.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Edit: Ja, in totaal is het echt rond de 18 uur

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 17:04:
En weer open.

---------------------------------------------------------------------------
Wees gewaarschuwd
Sommige van jullie hebben mijn humeur na +/- 18 uur nachtrust grondig verpest. Doe de volgende dingen niet:
  • Als je zegt dat je straks screenshots wilt gaan posten, wacht even totdat je die screens echt hebt voordat je post: Dat is veel nuttiger namelijk.
----------------------------------------------------------------------------
heb je echt 18 uur liggen maffen?!!? :O 8)7 :Y)

heb net de reviews van ign maar doorgelezen..had ik nog niet gedaan. ziet er goed uit, maar hoop dat de blur mode in de demo wel wat verbeterd is in de officiele versie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand al iets zeggen over de banen? Zit er veel variatie in? Niet alleen qua opbouw, maar ook qua omgeving. Zijn het meerdere steden, of zit je elke keer naar dezelfde gebouwen te staren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOOOW deze game is echt goed! , de muziek de styl alles! I'm LOVING it :D ... er zit een hele leuke story mode in en heb al paar uur zitten spelen darana ff underground mode gedaan heel VET zeker de optie om per race het niveau te kiezen ..makkelijk medium of moeilijk of hard ...hoe hoger niveau hoe meer geld :) volgens mij zit er een heel leuk uitgewerkte story in...ik zal hetw el merken ik ben iig heel erg onder de indruk :)

hier een foto van mijn car zo ver ...word nogw el VEEL mooier k heb helaas weinig opties ...tot nu toe :7

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/animafff.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 17:54:
WOOOW deze game is echt goed! , de muziek de styl alles! I'm LOVING it :D ... er zit een hele leuke story mode in en heb al paar uur zitten spelen darana ff underground mode gedaan heel VET zeker de optie om per race het niveau te kiezen ..makkelijk medium of moeilijk of hard ...hoe hoger niveau hoe meer geld :) volgens mij zit er een heel leuk uitgewerkte story in...ik zal hetw el merken ik ben iig heel erg onder de indruk :)

hier een foto van mijn car zo ver ...word nogw el VEEL mooier k heb helaas weinig opties ...tot nu toe :7

[afbeelding]
yeah! 8)
Resize die screen ff. Maar kan je in het begin ook rims kiezen? Heb je al driften gespeed? Wel doen he! Das echt uber! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Mijn schatje 8) :

Afbeeldingslocatie: http://www.intronic-hardware.nl/nfsu.jpg

Je kan echt veel veranderen, van neon tot remschijf ;). Zometeen nog wat andere auto's proberen.

[ Voor 42% gewijzigd door Intronic op 18-11-2003 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ gewoon prachtig maar de acceleratie is poep ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ECLIPSE w00t! +1 nutteloze reactie! PRIJS EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Haha ja, als je races goed uitrijdt krijg je vanzelf punten. Gaat de acc. ook omhoog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

* Of je bent dom, of je kan niet lezen *

Maarre beetje goeedde auto's? Ik plaats straks ook wel wat screenies :d Ik heb echt zin in dit gamepie :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 18:33 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een getunde Gti, maar die wil nog niet echt, rijd een beetje traag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Misschien een rare vraag maar is het spel ook leuk voor mensen die geen ruk van auto's afweeten ;)? Als in, kan ik met wat klikken ook gewoon een snelle auto samenstellen zonder dat ik hoef te weten welk deel waarvoor dient?
Oftewel, kan ik ook gewoon lekker rijden in deze game :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
R-B schreef op 18 november 2003 @ 18:13:
Ik heb hem nog niet.. maar dat duurt niet lang meer :d

Maarre beetje goeedde auto's? Ik plaats straks ook wel wat screenies :d Ik heb echt zin in dit gamepie :D
Kan jij nou ECHT niet lezen of zit je express te narren om dit topic op slot te krijgen..
lees dit nou maar gewoon
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 17:04:
-----------------------------------------------------------------------
Wees gewaarschuwd

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 18 november 2003 @ 18:19:
Misschien een rare vraag maar is het spel ook leuk voor mensen die geen ruk van auto's afweeten ;)? Als in, kan ik met wat klikken ook gewoon een snelle auto samenstellen zonder dat ik hoef te weten welk deel waarvoor dient?
Oftewel, kan ik ook gewoon lekker rijden in deze game :D?
Ik denk dat het juist voor die mensen is i.t.t Street Legal. EA maakt spelen voor een heel breed publiek, dus alle items zullen we een bepaalde rating hebben of hoe duurder iets is, hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil need for speed voor de gamecube gaan kopen, maar nou wil ik weten of ik met mijn getunede autos tegen vrienden kan gaan spelen?
Ik weet dat je niet je auto op de memorycard kan zetten om hem mee te nemen naar een vriend, maar ik bedoel als je bijvoorbeeld een paar autos op je eigen memorycard heb staan, of je die wel tegen elkaar kan laten racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik ben nu begonnen met het Underground Mode wat erg HARD roelt!!

Ik heb nu een 206je (Metallic met blauwe neon lichtjes) alleen ik zit nu in het
5e level.. (soort Drag Race: "Perfect Shift") maar je mag niet harder dan 100 dan krijg je blown Engine en de andere karren scheuren hard weg.. hoe kom ik voorbij dit level?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
misschien hoger schakelen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ok hele domme vraag; waar schakel je mee? (welke knop @ toetsenbord)

[ Voor 25% gewijzigd door GandalfTheGrey op 18-11-2003 18:35 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

Blauw

De Schreeuw

Als ik het spel opstart dan krijg ik nogal veel menu's ed die er niet uit zien! In het spel zelf zie ik ook de helft van de getallen en fonts niet goed. Lijkt wel een typisch font probleem ofzo, heeft iemand dit al eerder gezien? :?

http://home.hccnet.nl/jessen.1/images/probleem.jpg

enne...sorry voor de brakke jpeg compressie :X

[ Voor 12% gewijzigd door Blauw op 18-11-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Jozzz schreef op 18 november 2003 @ 18:35:
Als ik het spel opstart dan krijg ik nogal veel menu's ed die er niet uit zien! In het spel zelf zie ik ook de helft van de getallen en fonts niet goed. Lijkt wel een typisch font probleem ofzo, heeft iemand dit al eerder gezien? :?

http://home.hccnet.nl/jessen.1/images/probleem.jpg
heb je nieuwste videokaart drivers en Directx 9B

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

Blauw

De Schreeuw

GandalfTheGrey schreef op 18 november 2003 @ 18:36:
[...]

heb je nieuwste videokaart drivers en Directx 9B
EDIT: ja die heb ik allebei. Hoe kan dat toch?

[ Voor 13% gewijzigd door Blauw op 18-11-2003 18:43 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.