[Multiplatform] Need For Speed: Underground Deel 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.861 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zegt ie steeds dat er een vuurmuur tussen zit, terwijl ik zelf toch echt geen vuurmuur heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Moeten die punten nou meteen geupdate worden, want ik heb gisteren een aantal keer geraced, maar vanochtend was mij rep nog steeds 100 :S

Ik vind het ook een beetje vreemd dat ik na de race een scherm krijgt met de tekst 'connecting to EA' of zoiets.

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:24
fraggel schreef op 11 november 2003 @ 14:56:
Moeten die punten nou meteen geupdate worden, want ik heb gisteren een aantal keer geraced, maar vanochtend was mij rep nog steeds 100 :S

Ik vind het ook een beetje vreemd dat ik na de race een scherm krijgt met de tekst 'connecting to EA' of zoiets.
Volgens mij worden de punten maar 1 keer per dag ofzo ge-update, maar dat weet ik niet zeker.

En dat "Connecting to EA" is nog een bugje. Of dat in de patch gefixed wordt, weet ik niet, anders is dat in de uiteindelijke versie wel gebeurd - je hoort gewoon terug te gaan naar de lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
jezus... game is egt slegt voor je gezondheid >:)

ik ging effe tegen de pc racen, was 1ste.. maar na paar fouten in de bochten kwam de tegenstander naast me rijden vanaf de brug... ik voelde bloed gewoon stromen _/-\o_

Tog wel gewonnen op een HAAR!! na O-)

Afbeeldingslocatie: http://amigos.homelinux.net/~don/stor/files/upload/hihihih.jpg

als ik online speel word ik gek.. dan moet je gewoon winnen en dan neem je risico's... die pakken meestal niet goed uit.. maar jah :) zitten tog best veel n00bs tusse :*)

[ Voor 21% gewijzigd door Don3k op 11-11-2003 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eerst een cheater meegemaakt. WAT EEN LOSER. zo een zouden ze moeten verbannen naar de tijd van commander keen. zo he wat een eikel. je verkloot je hele reputatie ermee.

er was ook een die zei: Im a cheater, Who wants to race..??

Wat een LOSERS.

Verder: EA, zo verder gaan. TOP GAME DAT UNDERGROUND.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 20:16
Wat kunnen die cheaters dan??

Harder rijden ofzo???
Of gewoon delen overslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

meer nos dagt ik

En niet kapot kunnen

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp
  • Laatst online: 10-09 09:34

innerchimp

The Finer Things in Life

R-B schreef op 11 november 2003 @ 22:12:
meer nos dagt ik

En niet kapot kunnen
Ja ik geloof idd onbeperkt NOS.. Zo ziet het er in ieder geval uit, maar het gekke is dat ze ook de race op gewenst moment kunnen starten of zoiets. Want ik reed pas tegen ene die knalde weg voor het startsein en met NOS hiel ik em niet bij..

(En kapot gaan kan je alleen in de drag race)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Mwahh.. Voor 5 december kan je ook wel krijgen hoor. Aangezien hij 17 november in de USA uitkomt (en misschien zelfs iets voor die tijd in het minder legale circuit). En Play.com komt ie de 28ste. Dus dan heb je em in een kleine week thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het de moeite om mijn stuur uit de kast te halen of kan ik de demo ook optimaal spelen met keyboard? (Serieuze vraag en geen kut-tis-een-arcade-game-bashing dit keer :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 03:21:
Is het de moeite om mijn stuur uit de kast te halen of kan ik de demo ook optimaal spelen met keyboard? (Serieuze vraag en geen kut-tis-een-arcade-game-bashing dit keer :P).
Ik heb speciaal voor dit spel een nieuw stuur aangeschaft (Logitech MOMO Racing) en het is beter dan toetsenbord. Zet wel "stability control" uit in de opties, dat was bij mij iig nodig om het goed met een stuur te kunnen doen.

Circuit mode is zeker cool met stuur!

Edit: O ja, heb gehoord dat de patch eind van de week komt. Nog even volhouden dus!

[ Voor 9% gewijzigd door Entity op 12-11-2003 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
ik heb ook een stuur, maar veelste lui om het aan te sluiten.. naja.. zal eens vanmiddag proberen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

Dit is echt het bruutste race spel wat ik ooit heb gespeeld, ik vind het zo uber vet niet normaal, vooral het geluidje van de intercoolers :9 :9~

Hoop dat snel de hele versie er is kan ECHT niet wachtten, normaliter kan ik alle spellen vrij makkelijk downloaden, maar uit principe dat het zo'n vet spel is koop ik hem gewoon

EA you are my GOD _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

:O
Ik word ongeduldig :9 Ik wil die game! Nie de demo maar het geheel! :'(
* BioHazard droomt over Skyline tunen! O+
Maja ze moeten gewoon opschieten! De game is gold dus schiet op! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

spel is gaaaaaaaar

er zit 0% echt tunen in het is allemaal van die standaard tune kits kopen dus een beter kit is gewoon snellere auto en dat noem in niet tunen. JE KUN NIET EENS HET AANTAL PK zie van de auto 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 20:25

dominic

will code for food

Pellaagarion schreef op 12 november 2003 @ 13:49:
spel is gaaaaaaaar

er zit 0% echt tunen in het is allemaal van die standaard tune kits kopen dus een beter kit is gewoon snellere auto en dat noem in niet tunen. JE KUN NIET EENS HET AANTAL PK zie van de auto 8)7
Het blijft een arcade racer eh.. daarom vind ik jouw commentaar een beetje misplaatst eerlijkgezegd..

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

dominic schreef op 12 november 2003 @ 13:55:
[...]

Het blijft een arcade racer eh.. daarom vind ik jouw commentaar een beetje misplaatst eerlijkgezegd..
ik niet. de meeste hier zitten allemaal te roepen jaaaaaaaaaaaah kan ik zo vet een auto tunen maar er valt helemaal niks aan te tunen. tuurlijk is het een arcade race (wat best jammer is) maar ik wilde alleen maar de mensen duidelijk maar dat het niet echt tunen is en anders valt het ze dadelijk vies tegen

een vriend van mij heeft het spel al besteld en heeft er nu al spijt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Jah logisch. In de demo kan je natürlich zip tunen. Wacht eerst maar even op de gold version lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
Pellaagarion schreef op 12 november 2003 @ 14:00:
[...]

ik niet. de meeste hier zitten allemaal te roepen jaaaaaaaaaaaah kan ik zo vet een auto tunen maar er valt helemaal niks aan te tunen. tuurlijk is het een arcade race (wat best jammer is) maar ik wilde alleen maar de mensen duidelijk maar dat het niet echt tunen is en anders valt het ze dadelijk vies tegen

een vriend van mij heeft het spel al besteld en heeft er nu al spijt van
Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat je onder tunen verstaat. Voor veel mensen valt hetgeen je in Underground kunt doen (bodykits aanbrengen, uitlaatsystemen, turbo's en lachgasinjectie installeren) ruim binnen de term 'tunen'. Het heeft uiteraard weinig van doen met het optimaal afregelen van alle onderdelen op elkaar voor betere prestaties (het 'echte' tunen), maar voor veel mensen is dat juist een zegen! Zonder al teveel verstand van zaken te hebben, toch je auto kunnen opvoeren en het niet afleggen tegen mensen die weten wat ieder onderdeeltje precies doet en hoe ze het af moeten regelen. Dat is de kracht van Underground en dat is ook precies wat mensen verwachten, op wat uitzonderingen na... Ik had je dat op dag 1 van de ontwikkeling al kunnen vertellen. Het spel moet voor iedereen toegankelijk zijn en dat bereik je alleen op deze manier. NFS is een spel voor een groot publiek, dus moet het ook optimaal te spelen zijn door het grote publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien komt er nog wel een NFS U EXTREME, voor de die-hard tuners :)

a la Street Legal, dat moge duidelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 14:56:
misschien komt er nog wel een NFS U EXTREME, voor de die-hard tuners :)

a la Street Legal, dat moge duidelijk zijn :)
dat zou echt geweldig zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
Haha, reken er maar niet op. Het staat wel zo goed als vast dát er een Underground 2 komt (of Underground moet enorm floppen ofzo). Men heeft beloofd om naar de wensen van de community te luisteren, maar een hardcore tuninggame zal het nooit worden.

Overigens komt er voor Underground 2 eerst nog een andere NFS, waarschijnlijk Hot Pursuit 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

Sander Prinsen schreef op 12 november 2003 @ 15:01:
Haha, reken er maar niet op. Het staat wel zo goed als vast dát er een Underground 2 komt (of Underground moet enorm floppen ofzo). Men heeft beloofd om naar de wensen van de community te luisteren, maar een hardcore tuninggame zal het nooit worden.

Overigens komt er voor Underground 2 eerst nog een andere NFS, waarschijnlijk Hot Pursuit 3.
moeten wij maar een beginnen met een Die Hard tuning mod voor NFS U of zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:30
met die geweldige mod support die EA levert aan de NFS series gok ik dat je toch ECHT pech hebt :)

Ps Wie neemt er nou in (*&^%$ de schans tijdens de dragrace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
Hennie-M schreef op 12 november 2003 @ 15:14:
met die geweldige mod support die EA levert aan de NFS series gok ik dat je toch ECHT pech hebt :)

Ps Wie neemt er nou in (*&^%$ de schans tijdens de dragrace?
Je kunt daarmee tegenstanders gepest. Ik heb gemerkt dat als je rechts gaat rijden, de trein eerder komt (zodat je erover kunt springen). Als je vlak achter iemand anders rijdt en die gaat links rijden, kun je hem op die trein laten botsen door rechts te gaan.

Helemaal zeker ben ik nog niet van deze theorie, maar ik heb al een paar keer gehad dat ik eerste lag en dat de 2e rechts ging rijden en de trein er vervolgens een stuk eerder was. Gevolg: ik vol op die trein, de ander wint de race. Dag zuurverdiende reputatiepuntjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij zijn de anderen altijd totalled zodra ik eerste lig, omdat de auto en de trein dan op mij getriggered worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
wat achterlijk...
ik ga altijd NET voor de trein langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Ik begin eindelijk een beetje een REp op te bouwen, maar het verrotte is dat je em zo weer kwijt bent. Want 1x tegen een paar cheaters en je bent zo weer terug naar 100.
Dat is het kutte namelijk ook.. veel gasten met een hoge rep zijn cheaters, maar je hebt tegenstanders nodig met een hoge REP om zelf ook hoog te komen.

Vandaar dat ik het idee had om een lijstje met cheater namen te maken:

- maiza

(graag aanvullen)

En "MBOgta3mods" (en nog een paar) proberen van je te winnen door je tegen iets aan rijden of je met NOS om te laten spinnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is toch legaal? of niet ? :) Vuil spelen moet kunnen, tjieten niet... Maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
Ik rijd af en toe ook wel iemand van de baan hoor, moet wel kunnen. Doen ze bij mij ook vaak genoeg. Moeten ze maar niet proberen om op het laatste moment nog in te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
idd dat doe ik ook, ook als ik op de 2e baan lig en hun proberen van de eersate nog snel voor de wegopbreeking naar rechts te gaan, dan hebben ze bij mij ook gewoon pech hoor.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 15:49:
dat is toch legaal? of niet ? :) Vuil spelen moet kunnen, tjieten niet... Maar dat is mijn mening.
Ja OK.. mee eens, zeker om iemand terug te pakken :9 , maar om je nou bv bij de start al meteen te richten op je tegenstanders vind ik dom (is mijn mening).. Ik vind het veel vetter als je gewoon wint door je te concentreren op de race, en een beetje duw en trekwerk hoort er natuurlijk wel bij ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

bijna al me race's online zijn van die "domme" rijders.. allemaal meteen duwen op me.. terug duwen en ze zijn totallad :+

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan een Logitech dual action usb gamepad te kopen voor dit spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
tja, je bent niet de enigste, alhoewel ik zoek naar schema's apparaatjes om misschien een ps2 joypad op usb aan te sluiten, is ook leuk voor de 2 FF's die ik op de pc heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

M1lamb3r schreef op 12 november 2003 @ 16:49:
tja, je bent niet de enigste, alhoewel ik zoek naar schema's apparaatjes om misschien een ps2 joypad op usb aan te sluiten, is ook leuk voor de 2 FF's die ik op de pc heb
Ja ik die convertor van play.com om m'n PS2 gamepad op de PC aan te sluiten. Maar als ik die erin steek bij de NFS:U demo gaat het menu en m'n muis gek doen.. dus ik hoop dat ie het in het uiteindelijke spel wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

En inmiddels is de PS2 versie op ut net te krijgen :O
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
ey waarom als ik een race win gaat m'n rep juist omlaag ?!?!?!
ik snap er geen hol van :X

btw check week rankers :P ik sta 1e :D

[ Voor 22% gewijzigd door Imperium op 12-11-2003 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bi0Hazard schreef op 12 november 2003 @ 17:52:
En inmiddels is de PS2 versie op ut net te krijgen :O
O-)
yeah nu nog X-box en dan volgt PC wel overeen week...maybe eerst een duitse versie just like Fifa 2004 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Imperium schreef op 12 november 2003 @ 18:26:
ey waarom als ik een race win gaat m'n rep juist omlaag ?!?!?!
ik snap er geen hol van :X

btw check week rankers :P ik sta 1e :D
Ja ik snap het ook nog niet helemaal, maar volgens mij zitten er bepaalde berekeningen achter. En het kan zijn dat je die race al eerder hebt verloren en dat ie dr nu pas af is getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 18:37:
[...]

yeah nu nog X-box en dan volgt PC wel overeen week...maybe eerst een duitse versie just like Fifa 2004 8)7
Hmm.. das goed voor mijn Duits O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

beter dan niks toch? eerst duits dan engels en dan legaaltje kope :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

* SideSwipe koopt hem zeker legaal voor zijn gamescollectie :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
* Bert20 weet het nog nie, zovaak speel ik nou ook weer niet.
En mijn DVD collectie vind ik leuker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
* Entity koopt hem absoluut legaal, alleen al om zijn NFS collectie compleet te houden :)

Maar dit spel is het wel waard, dus ik heb het geld al klaarliggen :P

Verwijderd

Sander Prinsen schreef op 12 november 2003 @ 22:08:
/me koopt hem absoluut legaal, alleen al om zijn NFS collectie compleet te houden :)

Maar dit spel is het wel waard, dus ik heb het geld al klaarliggen :P
Yeah dit spel is het zeker waard! _/-\o_
Als je um koopt kan je met gemak online en dan heb je um ook nog op CD. Op de niet-zo-legale manier heb je um op je HD en dat is echt irriiiiiii :o

Kheb 35 euro hier liggen, nog wat geld erbij en kopen als ie uit komt :*)

Verwijderd

yeah! k heb gister een Logitech gamepad gehaald (Dual action) ps2 look-a-like controller :)

speelt weer een stuk beter kan nu mijn begin toeren een beetje in de hand houden wilde namelijk niet echt lukken met een TB ....damn basterds met een stuur hebben denk ik wel weer een dik voordeel bij races die kunnen de toeren helemaal zelf regelen _/-\o_

maar om nou een stuur te kopen >>als ik er een had gekocht werd het de Logitech MOMO van € 150<< is misschien ookw eer een beetje te veel van het goede...ik speel alleen NFS:U :Y)

ps. Ik wil die Patch :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 14:16:
yeah! k heb gister een Logitech gamepad gehaald (Dual action) ps2 look-a-like controller :)

speelt weer een stuk beter kan nu mijn begin toeren een beetje in de hand houden wilde namelijk niet echt lukken met een TB ....damn basterds met een stuur hebben denk ik wel weer een dik voordeel bij races die kunnen de toeren helemaal zelf regelen _/-\o_

maar om nou een stuur te kopen >>als ik er een had gekocht werd het de Logitech MOMO van € 150<< is misschien ookw eer een beetje te veel van het goede...ik speel alleen NFS:U :Y)

ps. Ik wil die Patch :X
Volgens mij was juist het hele probleem dat dat met die stuurtjes ook niet kon. Wellicht beter in toom te houden, maar de toeren precies rond de 7000 rpm houden of zo zat er geloof ik niet in...

OEH kijk nu! De modelletjes van...

http://xbox.ign.com/articles/440/440015p1.html

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 14:50 ]

• Don3k
stuur is idd anders. Je moet egt 3kwart gas intrappen voordat de toerental begint te klimmen. dus tussen 75-100% het gas goed kunnen regelen is niet (snel) te doen

vooral bij het dragen heb ik last van over rev aan het begin :) zal wel komen omdat een egte auto anders aanvoelt bij het draggen ;)
OEH kijk nu! De modelletjes van...

http://xbox.ign.com/articles/440/440015p1.html
ik zag ze ook al in street-tuner

[ Voor 19% gewijzigd door Don3k op 13-11-2003 15:45 ]

Verwijderd

ik wil wel een stevig potje 'draggen' met die donkere :)

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Hoe hoog staan de GOTters eigenlijk in het klassement?
Stiekem ben ik er toch wel een beetje trots op als we een goede bijdrage leveren. ;)
Ik zelf stond vanmiddag op de 90e plaats bij 'drag'.

Wat ook wel matig is bij online racen is dat mijn verbinding soms wordt verbroken zonder dat ik daar dan iets aan kan doen, wat vervolgens als 'disconnect' wordt geteld en me dus punten kost :'(

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 10:06:
en dan heb je um ook nog op CD. Op de niet-zo-legale manier heb je um op je HD en dat is echt irriiiiiii :o

Wat is daar irri aan dan?
De online interface vind ik trouwens niet zo goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Olaf van der Spek op 13-11-2003 17:02 ]

• Don3k
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 15:50:
ik wil wel een stevig potje 'draggen' met die donkere :)
ik met die lichtere.. dus misschien eens afspreken met zijn 4en? >:)

-edit

wie heeft er al met de full version @ ps2 gereden??? kun je ook gewoon cruisen door de city?

[ Voor 22% gewijzigd door Don3k op 13-11-2003 18:21 ]

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 10:06:
[...]

Yeah dit spel is het zeker waard! _/-\o_
Als je um koopt kan je met gemak online en dan heb je um ook nog op CD. Op de niet-zo-legale manier heb je um op je HD en dat is echt irriiiiiii :o

Waarom zou je em op de minder legale manier niet op CD hebben? Vaak moet je em juist op CD brander om te kunnen spelen (ISO, Image), of je moet al weer een virtual drive of zo aanmaken..

Maar het originele discje is wel mooier!

Verwijderd

Don3k schreef op 13 november 2003 @ 17:38:
[...]

-edit

wie heeft er al met de full version @ ps2 gereden??? kun je ook gewoon cruisen door de city?
Ik dacht al gelezen te hebben dat het alleen om tracks ging. Je wordt dus net als in de demo terug op de baan gezet als je een zijstraatje inrijdt.

Enne, een date? Is goed, dumpen we jou ergens in een kroeg, ga ik met de dames de hort op :9~

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
Don3k schreef op 13 november 2003 @ 17:38:
[...]

-edit

nee dat gaat niet. Je kunt alleen events doen. Het is geen gta.

Verwijderd

innerchimp schreef op 13 november 2003 @ 18:23:
[...]
Maar het originele discje is wel mooier!
Dat bedoel ik dus. :P
Stel je voor er is een patch uit. Nou downloaden en installeren maar. Met de niet-zo-legaal versie moetje onwijs moeilijk doen tot iemand die patch gaat cracken. Maar genoeg daarover.

Check deze stukje van needforspeed.com !!!!!!! _/-\o_
CT: What are some of the benefits of playing online?

JW: Well, the online experience was created to more accurately simulate a racing environment. We took out the traffic and AI opponents so really it just comes straight down to how well the players build their cars, and how good they are at driving them. Each car has a unique handling system built into their physics, some corner really well, but top out quickly, others are more sluggish but are at their best when NOS is used in 5th/6th gear.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Moetje even kijken bij de production notes. ;)

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 17:20

T1eA

Browser

Ik weet het, ik weet het ik hier eigenlijk geen problemen voorleggen maar ik vind het zo'n onzin om een nieuw topic te openen. Dus hier mijn probleem:

Nadat ik NFS:U Demo 2 t/m 6 X HEB OPGESTART (duidelijk |:() zegt windows opeens dat het een ongeldige Win32-Toepassing is :'(.

Opnieuw installeren werkt wel maar om elke dag dat spel opnieuw te installeren vind ik ook niks.

Iemand een idee? Want wie kan er nou zonder NFS:U ook al is het de Demo O+

edit:
Owja ff over dat illegale gezeik: JE KAN NIET ALLES HEBBEN!!! Dus je moet keuzes maken koop gewoon legaal en post die onzin iig niet in dit topic.

[ Voor 24% gewijzigd door T1eA op 13-11-2003 21:00 ]

ICT G33K

• Olaf van der Spek
  • Niet online
2 - 6? Waar gaat dat over?

De NOS trainer wordt online trouwens wel vaak gebruikt. Omdat alleen de winnaar punten krijgt, is de lol er dan toch snel van af. Ik hoop dat het gefixed wordt.

[ Voor 76% gewijzigd door Olaf van der Spek op 13-11-2003 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

OlafvdSpek schreef op 13 november 2003 @ 20:18:
2 - 6? Waar gaat dat over?

De NOS trainer wordt online trouwens wel vaak gebruikt. Omdat alleen de winnaar punten krijgt, is de lol er dan toch snel van af. Ik hoop dat het gefixed wordt.
Ja ze moeten die patch snel uitbrengen.. (maar het lijkt me logisher als er iets op de server veranderd die checkt of de behaalde tijd of gebruikte hoeveelheid NOS wel kan of zoiets. Of er moet zoiets zijn dat je zonder die patch niet online komt. Het zal me benieuwen)
Ja en 1 cheater maakt nog niet zoveel uit in een 4 player race als je gewoon 2de wordt (behalve dan dat je voor de kat z'n k*t hebt gereden zoals je al zei)..
maar wat ik dus had is dat ik eindelijk een redelijke REP van 266 had opgebouwd en dan verheug je je op vette punten gezien de tegenstanders en dan zijn er 2 cheaters bij :( )!
Ow ja het cheaters lijstje:

- maiza
- HDBanger
- mcozfere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die server wordt wel geupgrade met een patch, maar dat betekent wel dat zoals bij andere spellen, jij de client-side patch moet installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg, deze filmpje moet je zien!

lijkt wel een hele samenvatting van heel NFS underground! Je kan ook goed zien dat je echt onwijs veel body kits en wings/spoilers heb!!!!!!!! :o

Die MOET in de startpost hoor! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

idd ultrasupreme. Hij liet dingen zien die je kon veranderen

Echt goedd filmpje hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
SUPERRR Gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool man ...kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
fucking mooie velgen kan je kiezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Grrrrr ik krijg er hoofdpijn van >:)
Holy shit die options enz ZIJN KICKE!!! })
* BioHazard needs game! :'(

[ Voor 37% gewijzigd door BioHazard op 14-11-2003 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
Linkjes naar filmpjes toegevoegd aan de startpost, waaronder ook de Underground Commercial, die waarschijnlijk ook in Nederland gaat draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
waa.. zwaar wicked begin van die commercial :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
_/-\o_ zien me ouders nu eens eindelijk wat ik hele dag achter de pc doe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 20:25

dominic

will code for food

De review van IGN is online trouwens.. lovend..

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Tis wel jammer van die levels met motors enz.
Je kan dus niet echt onderdeeltje voor onderdeel kiezen das wel ZEER minder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Bi0Hazard schreef op 15 november 2003 @ 19:02:
Tis wel jammer van die levels met motors enz.
Je kan dus niet echt onderdeeltje voor onderdeel kiezen das wel ZEER minder |:(
:( Dat is bij Street Legal juist het leukste
* Demo denkt dat NFS Underground toch tegen gaat vallen :/

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Demoniac schreef op 15 november 2003 @ 19:57:
[...]
:( Dat is bij Street Legal juist het leukste
* Hennie-M denkt dat NFS Underground toch tegen gaat vallen :/
Ik denk niet dat het gaat tegen vallen.

het is gewoon een ruim spel met een ruime doelgroep!

en tja misschien is streetlegal3 het ECHTE spel voor je(als hij uitkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik denk niet dat ie gaat tegenvallen. Tis natuurlijk wel wat minder maar tegevallen, neej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Zou hij btw morgen echt uitkomen in de U.S? :o
I hope so! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren iets raars meegemaakt in een online circuit duel. Ik had de 350Z natuurlijk, zoals iedereen, in de kleur grijs/zwart/geel, maar in dat duel was mijn auto opeens helemaal zwart. Echt zo spiegelend als een spiegel, alles was veranderd, zou het door mijn win ratio komen? 20w-3l :+
Anyways: ik wil die mooie zwarte auto weer :'(
Want na die match veranderde mijn auto terug naar de standaard 350z waar je uit kan kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
uhm.. patch is al online..

als ik hier ga zegt hij na een tijdje of ik wil accepteren en dan zie ik patch installed

http://www.eagames.com/official/nfs/underground/patch.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mmmm, die reclame is best bagger, vooral die extreem slechte transformatie... Het spel zelf wordt natuurlijk wel toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst echte goeie beelden gezien bij Gamekings, zag er erg goed uit. Draaide super op een PS2, ben benieuwd hoe ze hem voor de Xbox gedaan hebben, het enige systeem waar ik een stuur voor heb. Jammer achteraf, gezien de F1 licentie van Sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Laatst online: 31-12-2023
zonder de patch is het nu nieteens meer leuk om te spelen man..... Zit ik met een dikke ADSL verbinding en ik lekker crossen in circuit en drag mode maar vaak is het dat in circuit mode ik ineens de tegenstander 5 seconden voor me zie rijden en de pijltje heel vaak op de map raar zie doen alsof ze cheaten....

ook bij de drag mode.... Zie ik duidelijke 2 auto's crashen dus ik denk mooi ik word zoiezo 2e nou mooi niet he ik word dan gewoon laatste ofzo.... Dat soort dingen snap ik nog niet helemaal......

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 16:06:
omg, deze filmpje moet je zien!

lijkt wel een hele samenvatting van heel NFS underground! Je kan ook goed zien dat je echt onwijs veel body kits en wings/spoilers heb!!!!!!!! :o

Die MOET in de startpost hoor! _/-\o_
Ik ben benieuwd wie de eerste "Mooist getunede NFSU GoT car" award wint :Y) .

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal ik waarschijnlijk niet zijn :D

Ik houd niet zo van al dat overdone stuff, maar denk dat 99% dat hier wel leuk vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 14:30:
Dat zal ik waarschijnlijk niet zijn :D

Ik houd niet zo van al dat overdone stuff, maar denk dat 99% dat hier wel leuk vind
Ik hou ook van zo minimaal mogelijk optisch tunen...dus..als het goed gebeurd kan zo'n auto in mijn ogen wel winnen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die commercial echt super strak gewoon _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Waar is die domme EA toch mee bezig! :(
Klote iets, patch installed ik set mijn settings goed. Ik quit en start opnieuw en alle zooi staat weer default! :(
Zo irri is dat! En die dooie eikels daaro doen er ook niks aan of luisteren ook nie naar de community! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik vind het jammer dat je niet echt kunt tunen, je kunt alleen upgrades winnen als turbo's, nitro's en transmissions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ja idd vond ik ook al maar ja niet iedereen is natuurlijk zun "tuner". En sommige willen juist wat makkelijkere setups. :) Ikzelf niet maar ja. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bi0Hazard schreef op 16 november 2003 @ 15:41:
Waar is die domme EA toch mee bezig! :(
Klote iets, patch installed ik set mijn settings goed. Ik quit en start opnieuw en alle zooi staat weer default! :(
Zo irri is dat! En die dooie eikels daaro doen er ook niks aan of luisteren ook nie naar de community! :O
*AHUM* Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/sm_eerie.gif

Waar slaat dat EA-bashing op? Ben je nou echt zo gefrustreerd? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
even rustig aan mensen...

en dont forget , tis een arcade game... en om eerlijk te zijn ben ik daar maar ook wat blij om , lekker racen geen gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

mooiste GoT car he.. Ik heb denk weinig kans.. ben niet zo creatief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 16:11:
[...]

*AHUM* [afbeelding]

EA bashing is denk ik wel terecht hoor.

Ik wordt er ook HELEMAAL frust van dat mijn hot persuit 2 ELKE keer mijn settings op default zet.

en de demo(zonder patch) doet dat ook.
En vrienden waar ik mee ga lannen hebben ook allemaal hetzelfde probleem.
dus, het zijn suffe eikels bij ea en moeten dit gewoon eens OPLOSSEN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

[...]

*AHUM* [afbeelding]

Ja yeez, sorry maar ik stop met deze game zo hoor. Als ze alles maar zo laten kunnen ze de pot op. :Z Maja sorry voor ut flaming gedeelte... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
als ik de demo start dan gebeurd er maar erg weinig...een zwart scherm voor 1 sec, en daarna is ie terug in windows. Win98se, asusv8200 (gforce 3) met directX 9.0b.
Weet iemand hoe dit komt? :?
offtopic:
misschien is dit al eerder gevraagd, maar ik kon het niet zo snel vinden. In de startposts stond er niks over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan toch aan je directx liggen. Anders misschien aan je Direct3d instellingen. Een keer opnieuw directx en drivers erop zal het wel oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
marteltor schreef op 16 november 2003 @ 18:43:
als ik de demo start dan gebeurd er maar erg weinig...een zwart scherm voor 1 sec, en daarna is ie terug in windows. Win98se, asusv8200 (gforce 3) met directX 9.0b.
Weet iemand hoe dit komt? :?
offtopic:
misschien is dit al eerder gevraagd, maar ik kon het niet zo snel vinden. In de startposts stond er niks over
DirectX 9 geluidskaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
een creative 5.1 live...
moet toch gewoon directx 9 spellen kunnen spellen lijkt me :D

[ Voor 62% gewijzigd door marteltor op 16-11-2003 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 11:39:
Ik heb gisteren iets raars meegemaakt in een online circuit duel. Ik had de 350Z natuurlijk, zoals iedereen, in de kleur grijs/zwart/geel, maar in dat duel was mijn auto opeens helemaal zwart. Echt zo spiegelend als een spiegel, alles was veranderd, zou het door mijn win ratio komen? 20w-3l :+
Anyways: ik wil die mooie zwarte auto weer :'(
Want na die match veranderde mijn auto terug naar de standaard 350z waar je uit kan kiezen...
Heb ik gister ook een keer gehad.. Zwart achtig tot goud spiegelende auto en verder had ik nog een gif-groene spoiler! Echt vet. Na die race had ik weer m'n gewone kleuren terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
*AHUM* [afbeelding]

Met NFS HP2 was het precies hetzelfde. EA heeft schijnbaar niks geleerd. Het is toch heel vervelend (eigenlijk gewoon absurd) dat settings niet bewaard worden?

[ Voor 4% gewijzigd door Olaf van der Spek op 16-11-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hennie-M schreef op 16 november 2003 @ 17:29:
[...]

EA bashing is denk ik wel terecht hoor.

Ik wordt er ook HELEMAAL frust van dat mijn hot persuit 2 ELKE keer mijn settings op default zet.
Ik neem aan dat je het over de final hebt en niet over de demo. Hebben ze dat niet gefixed?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.