Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Verwijderd
Combinatie drifts zijn lekker..dus linksom en rechtsom zonder iets te raken.Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 19:35:
Gutteguttegut: wat voor techniek gebruik jij dan? net 2x achter elkaar eindelijk 9000+ punten, knal ik weer tegen de vangrail @*&*(!&@#@
En zorgen dat je snelheid hebt.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
die 2e heeft een vette paintjob op de zijkantGutteguttegut schreef op 19 november 2003 @ 19:29:
Ik vond deze trouwens in m'n "niet" Underground lijstje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
straks eens kijken of die bij mij ook al unlocked is
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
heb net trouwens pas de 2e turbo upgrade gehad
tip om te driften, blijf in de 2e versnelling hangen, en als je snelheid hebt, op je handrem tippen (dus niet vasthouden). en zo zwabberend de bocht door gaan.
zie je een bocht naar links en je zit nog op een recht stuk, maak dan eerst een kleine drift naar rechts en dan een grote drift met de bocht mee dus naar links.
hoogste wat ik heb gehaald per drift was als ik het goed gezien heb 14K
[ Voor 3% gewijzigd door scorpie op 19-11-2003 20:26 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
ik zit trouwens op 39/111
[ Voor 30% gewijzigd door R-B op 19-11-2003 20:23 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Erg leuk om te zien dat elk NFS deel weer een geheel ander soort spel is. Tomb Raider bijvoorbeeld, een leuk spel maar deel 1 t/m 5 was eigenlijk allemaal het zelfde en deel 6 een flop.
Bij NFS is deel 6 ook redelijk geflopt, heb ik het iedee, en deel 5 stond mij persoonlijk niet echt aan, en ik geloof een aardig aantal andere gamers ook.
Maar nu weer een heel andere game. Echt anders, geen hot pursuit meer, maar inderdaad, de damage is weer weg, een geheel andere engine enzo.
Wel overduidelijk geïnspireerd door The Fast and the Furious, niet echt orgineel hè.
Het menu vind ik alleen wel redelijk onoverzichterlijk, ik heb nog niet kunnen vinden waar de resolutie en de controls zijn te veranderen: Het scherm wat ik bij elk spel altijd eerst opzoek.
Ook is het spel gelukkig niet te makkelijk (tot nu toe), zoals NFS6 toch echt wél was.
Tot nu toe is /me DataBeest niet teleurgesteld. Tenminste, als de 'Horn' wel in het spel zit, nog niet kunnen vinden. Heerlijk om om die horn te zitten rammen als je voorbij iemand rijdt.
🌞🍃
Heb ik geen zin in, iemand een leuke savegame???
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Owh ai shit.Timocos schreef op 19 november 2003 @ 20:57:
Ik ehb de hoorn ook nog niet gevondenDie zit er denk ik niet in .. en neonlicht zie ik nog steeds niet ook al heb ik nu V2 eronder liggen
![]()
Dan vrees ik dat dit spel een flop gaat worden. Damn, ik wil kunnen raggen op de horn.
🌞🍃

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
lijkt op 640*480: klopt
verander kleuren vinylz: niet
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
het menu is trouwens 800x600 (toch?)
[ Voor 13% gewijzigd door Maxow op 19-11-2003 21:25 ]
Verwijderd
kleuren veranderen van vinyl!?Maxow schreef op 19 november 2003 @ 21:24:
kleur van de vinyl's kun je veranderen in hetzelfde menuutje waar je de vinyl kiest, dan staat bijna bovenaan: change vinyl color oid. Daar moet je dus even op klikken
En ja het is 800X600, weet ik zeker
omg 3-0 voor nederland hohohohohoooooo!!!!!

ff rust..Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 21:27:
[...]
kleuren veranderen van vinyl!?
En ja het is 800X600, weet ik zeker
offtopic:
omg 3-0 voor nederland hohohohohoooooo!!!!!
Ja kleuren veranderen van je vinyl, kijk maar naar die groene 240SX van mij op de vorige pagina..3 lagen vinyl en 2 verschillende kleuren.
Het lijkt wel op 640x480, of ben ik gewoon verwend?Maxow schreef op 19 november 2003 @ 21:24:
kleur van de vinyl's kun je veranderen in hetzelfde menuutje waar je de vinyl kiest, dan staat bijna bovenaan: change vinyl color oid. Daar moet je dus even op klikken

Anyway, ik zie de vraag hierboven ook gesteld, maar niet beantwoord. Waar verander je in vredesnaam de reso van het spel zelf eigenlijk?
En de rest van de settings, like keysettings.. I couldn't find it?
🌞🍃
Mooi strak je carrikgoodhart schreef op 19 november 2003 @ 21:28:
[afbeelding]...heb al best lang ge-raced en nog steed de zelfde kar.jammer genoeg gaat de snelheid niet echt veel omhoog, maarja....komt vast wel?
Options-> etc....DataBeest schreef op 19 november 2003 @ 21:31:
[...]
Het lijkt wel op 640x480, of ben ik gewoon verwend?
Anyway, ik zie de vraag hierboven ook gesteld, maar niet beantwoord. Waar verander je in vredesnaam de reso van het spel zelf eigenlijk?
nouja, zal wel, gebruik ze toch niet
ZondeScorperito schreef op 19 november 2003 @ 21:33:
ow kun je je vinylkleuren wel veranderen?
nouja, zal wel, gebruik ze toch niet
Als je in het main menu zit:DataBeest schreef op 19 november 2003 @ 21:31:
[...]
Het lijkt wel op 640x480, of ben ik gewoon verwend?
options --> display settings --> configure graphics card
en de keysettings kom je dan onderweg ook vanzelf tegen

met level 2 neon eronder en alle perfomance op level 1 (incl. nitro).
Trapt bestwel lekker door
Heb 'm wel nog steeds in dezelfde stijl; lichtblauw met die unique vinyl van een roos erop. Gaaaaaaf
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

hehe.. begint steeds beter te worden

Speciaal voor vandaan in Holland editie
ik heb onderhand ook een G-force (?) motorkap
Top spel !
edit:\
speel ook met keyboord
[ Voor 11% gewijzigd door XoiN op 19-11-2003 22:54 ]
edit: me2 toetsenbord
[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 19-11-2003 22:48 ]
FF lachenThe_Cook schreef op 19 november 2003 @ 22:46:
Met welke controller rijden jullie: Stuurtje of keyboard?
Dit spel spelen met een Stuur ??
Daar is het niet echt voor geschikt. Wel als je je stuur naar de knoppen wilt hebben.. Een stuur gebruik je voor realisme, dat is dit spel nou niet bepaald.
Dus Keyboard lijkt me hier duidelijk.
Ik ben geen fan de Golf, maar vind dit wel een goeie kleuren comboXoiN schreef op 19 november 2003 @ 22:43:
[afbeelding]
Speciaal voor vandaan in Holland editie
ik heb onderhand ook een G-force (?) motorkap
Top spel !
alleen jammer dat jullie, of je images niet resizen, of geen image tag gebruiken...
[ Voor 13% gewijzigd door Gutteguttegut op 19-11-2003 22:51 ]
dankGutteguttegut schreef op 19 november 2003 @ 22:50:
[...]
Ik ben geen fan de Golf, maar vind dit wel een goeie kleuren combo
alleen jammer dat jullie, of je images niet resizen, of geen image tag gebruiken...![]()
en ik heb de pic wat kleiner gemaakt.
Deze plek is te koop.
Als ik m'n 206 nu eens omwissel voor een dikkere bak, maakt dat veel verschil uit met de snelheid ?
Want ik word er nu echt snoei hard uitgereden, zelfs op easy.

[ Voor 3% gewijzigd door M@NIC op 19-11-2003 23:07 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
34K net..helaas net telaat voor een screenie..maar dat komt nog wel..heb er al wel 1 van 19K.Scorperito schreef op 19 november 2003 @ 20:20:...
hoogste wat ik heb gehaald per drift was als ik het goed gezien heb 14K

Oja..nu wel een screenie kunnen maken met 34K op de counter

[ Voor 3% gewijzigd door Gutteguttegut op 19-11-2003 23:42 ]
BTW mijn drift record is nu 32K

Kwam omdat ik op mn PrtSc knopje moest drukken
6/10 laps
Staat je beste score van de rit

Een vriend van me beweert al 34000 gehaald te hebben (hij heeft het spel pas een uurtje of 3

En Gutteguttegut, je kan ook een screen maken nadat je drift gelukt is, de beste onthoudt ie
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Misschien een beetje ongeduldig, maareh... iemand?ZanderZ schreef op 19 november 2003 @ 19:13:
Ligt het aan mij of kun je de taal nergens instellen?
Of is het een kwestie van alle Dutch bestanden hernoemen naar English?
Full-stack webdeveloper in Groningen
Verwijderd
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Ik heb het probleem dat als een map laad, dat dat scherm blijft hangen, kan dan dus niks meer doen behalve de game overnieuw starten.
heeft iemand al ervaringen met dit probleem, ik word er helemaal leip van.
verder is het echt een super vet spel!
Zag et al staan voor zon race maar waar kan je dat bekijkenGutteguttegut schreef op 20 november 2003 @ 00:26:
De drift tutorial is ook best handig...weet je meteen waar je de meeste punten mee scoort
quick race, en dan bij drag en drift aan de linkerkantbAdmuTs schreef op 20 november 2003 @ 00:29:
[...]
Zag et al staan voor zon race maar waar kan je dat bekijken
edit: snap alleen het linken van drifts aan elkaar nog niet echt, soms doe ik 3/4 bochten 8erelkaar en soms allemaal apart
edit2: en opzich ook wel jmmr dat een hood vinyl alleen op een stock hood kan en op geen ander
[ Voor 52% gewijzigd door bAdmuTs op 20-11-2003 00:57 ]
ennuh, het lijkt alsof elke otoo hetzelfde doet als het civiccie dat ik nu heb....
zit bij 40/111 geloof ik...
(alles lvl1 , behalve neons en nog paar dingen)
maar veranderd er ook daadwerkelijk wat aan je stats als je nieuwe otoo haalt?!
zelfs als je een race NIET haalt, maar wel het overzicht van tijden en punten enzo bekijkt komen die punten erbij, je kan dus een zwaar verklootte race uitrijden om zoveel mogelijk punten te halen, en dan gewoon restart doen, dan blijf je die punten houden.bAdmuTs schreef op 20 november 2003 @ 00:46:
Hmm, je style points worden ook van de quick race opgeteld bij je style points en dus kan je allemaal dingen unlocken
[edit]
wou het zo graag weten dat ik men pc maar weer heb aangezet en het heb gecontroleerd.
heb ipv men civiccie een MX5 gekocht (die was op alle punten beter als de rest)
en dat dingetje rijd echt een stuk lekkerder!
had ik dat eerder geweten

hier issie dan:

dit krijg je dan als je je MX aant loslaten bent

[ Voor 69% gewijzigd door TepelStreeltje op 20-11-2003 01:11 ]
Battle.net Spud#2543
lol, heb net een drift van ong 37000 gehaald alleen geen screenie van en hij was tegen de muur aan dus die onthoud ie niet
[ Voor 48% gewijzigd door bAdmuTs op 20-11-2003 01:51 ]
Mijn wagen : updated

Me @ Import Cover

Screen me beste drift score (kan ook goed m'n beste zijn trouwens, 1x 19xxx gehad maar toen had ik een muurtje tegen

heb ik niet meer :P
Hmmz kheb net ffies gezocht, maar kan zo ook niks vinden...Hamlet schreef op 20 november 2003 @ 01:32:
Ik ga binnenkort mijn computer formatteren. Heeft misschien iemand een idee welke bestanden je moet backuppen zodat je de saves niet kwijt raken?

[ Voor 13% gewijzigd door miekol op 20-11-2003 03:19 ]
uit de readme:Hamlet schreef op 20 november 2003 @ 01:32:
Ik ga binnenkort mijn computer formatteren. Heeft misschien iemand een idee welke bestanden je moet backuppen zodat je de saves niet kwijt raken?
The final game save directory is located at:
\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Dat snap ik nu niet - zowat ieder spel heeft zijn eigen standaard mbt het opslaan van savegames. De ene zet het in de installatie directory, een andere weer in My Documents (vind ik zelf eigenlijk het fijnst) en nu deze weer in Application Data. En nog wel in "All Users" en niet bij je eigen username. Waarom laten ze mensen niet gewoon de directory kiezen waar de savegames opgeslagen worden? Desnoods bij de installatie al. Dat lijkt me toch niet zo ingewikkeld...Phase-Shifter schreef op 20 november 2003 @ 03:39:
[...]
uit de readme:
The final game save directory is located at:
\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
ja dat is ook mogelijk, je kan het zo gek maken of normaal als je zelf wiltMacer schreef op 20 november 2003 @ 08:47:
Op al die screens van de verschillende wagens hebben de wagens stickers.. Is het ook mogelijk om geen stickers op de auto te plakken??
39
Dat kan. Ik heb mijn Civic in het spel mooi egaal rood, met alleen een kleine Yokohama sticker op de deur en Kenwood op de achterruitMacer schreef op 20 november 2003 @ 08:47:
Op al die screens van de verschillende wagens hebben de wagens stickers.. Is het ook mogelijk om geen stickers op de auto te plakken??
Dat is ook het mooie van het spel: je kunt het uiterlijk helemaal zelf bepalen
Verwijderd
Verwijderd
Ik vond de vorige delen van NFS echt slecht maar deze is gewoon zo anders
Vooral dat tunen van de auto's is goed inelkaar gestoken...
SUPERGAME
De pc versie welteverstaan
(online spelen met illegali lukte niet, dus dan kopuh!
[ Voor 23% gewijzigd door Goingin op 20-11-2003 10:27 ]
Verwijderd
oei die is echt mooi... helaas moet ik nog tot 27nov w8enmiekol schreef op 20 november 2003 @ 03:12:
Ik heb nu een RSX. Man man wat een heerlijke bakHandling is iets minder als de Mazda (die rijdt echt zo fijn) maar hij is o zo snel
[afbeelding]
[afbeelding]
en je kan geen supra als eerste auto krijgen, behalve als je cheat
Lijkt me toch best eens leuk om met je getunede bak tegen vrienden te draggen, of gewoon te racen natuurlijk.Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 10:31:
Kan iemand mij de fun van online play uitleggen? Dat is toch een dag leuk en dan heb je t wel gezien, of zie ik iets over het hoofd?
Maar voorderest gaat t redelijk snel vervelen denk ik.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Vind het alleen jammer (tenminste dat is wat ik begrijp) dat als je van auto wisselt dat al je upgrades automatisch meegaan.. beetje raar...
maar hoe zit het nou met LAN?
Is dit nou wel of niet mogelijk?
Verwijderd
singleplayer vind ik errug vet.. drags, drifts, etc etc..
online viel me eigenlijk een beetje tegen.. alleen circuit races?
of is er op 1 of andere manier wel een 4p drag te spelen..
dat leek me juist het vetste van alles..
je kan iig wel snel een game joinen en spelen..
alleen je ziet veel met een challenge dat de verliezende partij het spel verlaat omdat ze bang zijn om puntjes kwijt te raken..
daar moeten ze iets op verzinnen.. zonde
LAN play is niet mogelijk, helaas.El_Quedro schreef op 20 november 2003 @ 11:23:
Het klinkt me allemaal heel goed
Vind het alleen jammer (tenminste dat is wat ik begrijp) dat als je van auto wisselt dat al je upgrades automatisch meegaan.. beetje raar...
maar hoe zit het nou met LAN?
Is dit nou wel of niet mogelijk?
Uiteraard kun je dragraces online. In het scherm met de lijst met rooms kun je helemaal bovenaan selecteren wat je wilt. Standaard staat dit op circuit, maar dit kun je dus ook naar Drag veranderen. En dragracen is inderdaad erg vet.Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 11:37:
ik heb gister eens zitten kijken of dit spel het waard is om orgi te kopen..
singleplayer vind ik errug vet.. drags, drifts, etc etc..
online viel me eigenlijk een beetje tegen.. alleen circuit races?
of is er op 1 of andere manier wel een 4p drag te spelen..
dat leek me juist het vetste van alles..
je kan iig wel snel een game joinen en spelen..
alleen je ziet veel met een challenge dat de verliezende partij het spel verlaat omdat ze bang zijn om puntjes kwijt te raken..
daar moeten ze iets op verzinnen.. zonde
Dit topic is gesloten.