Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten #6

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.304 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_White_Army schreef op 17 november 2003 @ 21:54:
Ik zit in de reeks die zou verhuizen, maar ik mer nog geen verschil in snelheid.

Wel zie ik geen #14 meer , maar als ik tracert naar tweakers dan zie na mijn router jvanheek.demon.nl staan. Dit was dus om 17.00 niet het geval

1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.123.254
2 19 ms 20 ms 20 ms jvanheek.demon.nl [82.161.22.1] <--- who's that :?
3 19 ms 19 ms 18 ms ams3-core-1-some-ge-interface-somewhere.router.n
demon.net [213.222.28.30]

Die van heek zie ik dus al heel de avond
Er zit dus iets fout in jou gateway die loopt via een andere Demon-user.
Zou ik wel ff melden als jou was.. Er waren er nog een paar die dat probleem
hadden las in in de Demonsupport newsgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
-edit-

Ik met m'n lompe hoofd. M'n NIC naar Demon stond niet op full-duplex |:(

Download: 500, 382, 369, 319, 374, 357, 307, 365, 246, 439

Downloaden van de FTP is nog steeds langzaam, maar downloaden van de colo-bak waar ik eerst 21 kbyte/sec haalde doet nu 180 kbyte/sec, da's al een stuk beter.

*SCHAAM*

[ Voor 80% gewijzigd door TripleM op 18-11-2003 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30

backupdevice

No Risk , Full Push

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 00:17:
[...]

Er zit dus iets fout in jou gateway die loopt via een andere Demon-user.
Zou ik wel ff melden als jou was.. Er waren er nog een paar die dat probleem
hadden las in in de Demonsupport newsgroep.
Nu nog steeds via die user, en de snelheid is nog steeds geknepen.

Mail is gestuurd

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

Phydomir

Dennis

ik deed net een tracert en ik zit nu via nrp18 _/-\o_

anyway, ik zit nog steeds met het feit dat zodra ik internet via m'n router ik op speedtest de volgende resultaten behaal:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Nov 18 2003 om 07:19:26 UTC+0100)

Download : 371.8 KByte/sec
Upload : 80.7 KByte/sec
Connection : 865.0 Conn/min
Ping test Nederland : 20.0 ms
Als ik direct m'n modem op m'n pc aansluit haal ik hetvolgende:
(Overgenomen op Tue Nov 18 2003 om 07:22:21 UTC+0100)

Download : 731.1 KByte/sec
Upload : 80.7 KByte/sec
Connection : 1,536.0 Conn/min
Ping test Nederland : 20.0 ms
Ik heb een ouder type sitecom router + 4 poorts switch, ik heb naar m'n eigen bak dmz aanstaan dus het kan niet aan de firewall liggen. Kan het zijn dat bijvoorbeeld de WAN poort niet optimaal is bij die router?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:05

Crusader

Arc Nature

Ik kan me niet echt herinneren dat hier iets over gezegd is, maar ik heb vrijwel elke nacht om 0:00 uur exact het fenomeen dat de verbinding eventjes weg is, en dan na een minuut ofzo weer terug is.
Herkent iemand dit?
Ik zit op NRP-09 dus het lijkt mij geen NRP probleem te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Crusader op 18-11-2003 08:16 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geswitched van NRP03 naar NRP06 ... vaag hoor dat gegooi met die NRP's. Ook nog geen snelheidsverhoging maar het merendeel van de dag wel stabiel 2mbit. Ach, beter dan connection loss ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 06:34

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Phydomir schreef op 18 november 2003 @ 07:23:
ik deed net een tracert en ik zit nu via nrp18 _/-\o_

anyway, ik zit nog steeds met het feit dat zodra ik internet via m'n router ik op speedtest de volgende resultaten behaal:

[...]

Als ik direct m'n modem op m'n pc aansluit haal ik hetvolgende:

[...]

Ik heb een ouder type sitecom router + 4 poorts switch, ik heb naar m'n eigen bak dmz aanstaan dus het kan niet aan de firewall liggen. Kan het zijn dat bijvoorbeeld de WAN poort niet optimaal is bij die router?
Dat is voor mij o.a. 1 van de redenen geweest om het 2048/1024 abbo te nemen,
i.p.v. het 8192/1024 abbo.
Dit gezien mijn router niet hoger dan 600 Kilobyte per seconde kan (Draytek Vigor 2200E).
Dus zou goed kunnen dat die van jou die max snelheid ook niet haalt.
Heeft te maken met de processor in je router, die het routeren niet snel genoeg kan uitvoeren.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_White_Army schreef op 17 november 2003 @ 21:54:
Ik zit in de reeks die zou verhuizen, maar ik mer nog geen verschil in snelheid.

Wel zie ik geen #14 meer , maar als ik tracert naar tweakers dan zie na mijn router jvanheek.demon.nl staan. Dit was dus om 17.00 niet het geval

1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.123.254
2 19 ms 20 ms 20 ms jvanheek.demon.nl [82.161.22.1] <--- who's that :?
3 19 ms 19 ms 18 ms ams3-core-1-some-ge-interface-somewhere.router.n
demon.net [213.222.28.30]

Die van heek zie ik dus al heel de avond
Die jvanheek zag ik gisteravond ook ineens in de tracert staan... :?

Mail gestuurd daarover, ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 09:11:
[...]

Die jvanheek zag ik gisteravond ook ineens in de tracert staan... :?

Mail gestuurd daarover, ben benieuwd...
mwah, zal wel opgelost worden. Mijn snelheid is alleen nog 56KB ipv 212KB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:39
Krijgen jullie bij Speedtest ook altijd van die "lage" resultaten?

Ik heb altijd maar iets van 550 kb/sec down, en 60 kb/sec up, terwijl als ik iets van een snelle pub leech ik zo de 750 haal, en 85 up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_White_Army schreef op 18 november 2003 @ 09:26:
[...]

mwah, zal wel opgelost worden. Mijn snelheid is alleen nog 56KB ipv 212KB.
Ik zat gisteravond met mijn 8mb/1mb abbo op 200 down en 60 up via speedtest.nl...

We wachten het af, meer kunnen we niet doen. Overigens heb ik wel meer vertrouwen in Demon voor een oplossing dan de manier waarop Chello met dit soort zaken omging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 09:48:
[...]

Ik zat gisteravond met mijn 8mb/1mb abbo op 200 down en 60 up via speedtest.nl...

We wachten het af, meer kunnen we niet doen. Overigens heb ik wel meer vertrouwen in Demon voor een oplossing dan de manier waarop Chello met dit soort zaken omging...
idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb eindelijk line-sync sinds mijn Demon aanvraag, maar ik heb het Zyxel modem nog niet ontvangen. nu heb ik nog een Alcatel Speedtouch Home (niet gehacked) dus ik zal vanavond 'ns kijken of ik dat modem kan aanpassen zoals beschreven op wintervorst.com.

toch nog even een vraag. ik stel dit dus in, prik m'n pc er aan en ik kan internetten, toch? ik las ook dingen over MAC adres registreren. moet ik dat ook doen en zo ja, hoe kom ik er achter wat mijn MAC adres is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 09:58:
ik heb eindelijk line-sync sinds mijn Demon aanvraag, maar ik heb het Zyxel modem nog niet ontvangen. nu heb ik nog een Alcatel Speedtouch Home (niet gehacked) dus ik zal vanavond 'ns kijken of ik dat modem kan aanpassen zoals beschreven op wintervorst.com.

toch nog even een vraag. ik stel dit dus in, prik m'n pc er aan en ik kan internetten, toch? ik las ook dingen over MAC adres registreren. moet ik dat ook doen en zo ja, hoe kom ik er achter wat mijn MAC adres is?
Ja, ook jij moet je MAC-adres registreren. Je komt automatisch op MAC-adres registreer pagina. Met een druk op de knop is ie geregistreerd. Vol automatisch! Het MAC-adres hiervoor handmatig achterhalen is niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Knip* Verkeerde button!

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 09:58:

de eerste keer dat je op je browser drukt, gaat hij automatisch naar de mac pagina van demon.

Daar tik je je systeemnaam en wachtwoord in en voila, ff 10 minuten laten pruttelen en go!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:47
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 09:48:
[...]

Het is nu alleen nog afwachten of ze het ook waar gaan maken.

edit:
ff snel een tracert gedaan, ik zit nu ook op NRP-18. Hopen dat deze NRP wat minder problemen geeft.

[ Voor 13% gewijzigd door Racemol op 18-11-2003 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

TripleM schreef op 18 november 2003 @ 00:24:
-edit-

Ik met m'n lompe hoofd. M'n NIC naar Demon stond niet op full-duplex |:(

Download: 500, 382, 369, 319, 374, 357, 307, 365, 246, 439

Downloaden van de FTP is nog steeds langzaam, maar downloaden van de colo-bak waar ik eerst 21 kbyte/sec haalde doet nu 180 kbyte/sec, da's al een stuk beter.

*SCHAAM*
Lol, Full-duplex op een adsl lijntje ? Dat gaat niet werken, en zo wel maakt het trouwens geen donder uit. De wan poort is nl 10 Mbit half-duplex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

8)7 O-)
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 21:59:
de e-mail van mijn Demon account is ook niet bereikbaar

een paar dagen geleden was dat ook al het geval, heb het al meerdere keren meegemaakt :r

heb de Demon mailaccount maar uit mijn Outlook gesloopt want hij houdt alle andere mail tegen wanneer ie weer eens niet bereikbaar is. Outlook gaat dan niet verder...

ik hoorde laatst iets van een ADSL verbinding zonder toeters en bellen. hopelijk gaat demon dat ook doen!

want ik hoef geen demon webspace en een niet werkende demon mailaccount. als het niet onder je eigen domein kan - wat bij demon niet eens te koppelen is voor prive dsl express :r) - heeft het geen zin. en dan helemaal niet als het ook nog eens niet werkt. DEMON IK WIL DIE PRUT ER NIET BIJ!!!
Pff ipv zeuren, kun je ook gewoon in outlook die account niet laten synchroniseren of niet laten opnemen bij verzending. Maar dat zal wel te basic zijn voor een tweaker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geswitched van NRP14 naar NRP18.

Tot nu toe geen klagen. down 212 KB p/s strak.
met een 2 mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
ik ben ook verplaats van nrp 14 naar 18, de snelheid is weer als vanouds, alleen nu heb ik dus wel constant disconnects. Mijn modem is daarna niet meer in staat om vanzelf de verbinding te herstellen, wat dus weer een handmatige reset vereist.

Ik word hier echt een beetje naar van zolangzamerhand... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 10:00:
Ja, ook jij moet je MAC-adres registreren. Je komt automatisch op MAC-adres registreer pagina. Met een druk op de knop is ie geregistreerd. Vol automatisch! Het MAC-adres hiervoor handmatig achterhalen is niet nodig :)
toppie! thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

DinoPK schreef op 18 november 2003 @ 10:12:
ik ben ook verplaats van nrp 14 naar 18, de snelheid is weer als vanouds, alleen nu heb ik dus wel constant disconnects. Mijn modem is daarna niet meer in staat om vanzelf de verbinding te herstellen, wat dus weer een handmatige reset vereist.

Ik word hier echt een beetje naar van zolangzamerhand... :(
Doe een beetje rustig man, het is maar een i-net verbinding. Ze zijn er toch mee bezig, heb een beetje geduld man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 12:39
Blue_White_Army schreef op 18 november 2003 @ 10:25:
[...]

Doe een beetje rustig man, het is maar een i-net verbinding. Ze zijn er toch mee bezig, heb een beetje geduld man.
Idd, het is Chello niet.
Ik heb er best vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 08:30

TdV

DinoPK schreef op 18 november 2003 @ 10:12:
Ik heb (geloof ik) hetzelfde maar ik kan de verbinding ook repareren met de repair knop (of ipconfig/renew). Dan hoef je niet alles te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Gaat het volgende werken op Demon?
ADSL Modem --> Wireless router (de ??100g+ van sitecom) -> PC (met wireless kaartje)

of moet er perse een ADSL router tussen? (met een kabelmodem verbinding zou dit kunnen werken)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Laatst online: 18:51

Wallie

Herr

-Rob- schreef op 18 november 2003 @ 11:01:
Gaat het volgende werken op Demon?
ADSL Modem --> Wireless router (de ??100g+ van sitecom) -> PC (met wireless kaartje)

of moet er perse een ADSL router tussen? (met een kabelmodem verbinding zou dit kunnen werken)
Router = router.. specifiek adsl-router bestaat niet. Als je je Zyxel modem in bridge mode laat staan moet dit geen probleem zijn.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Blue_White_Army schreef op 18 november 2003 @ 10:25:
[...]

rustig aan doen? Volgens mij doe ik niet anders. Waar ik nu echt wel een beetje %^$@# van word is dat ik sinds de officiele oplevering van mijn lijn geen normale internet verbinding heb gehad (voor de officiele oplevering heerlijk kunnen internetten trouwens, dus het kan wel), ik kan niets aan laten staan zonder om het uur te moeten kijken of er weer geen disconnects zijn. En als ik rustig zit te solliciteren via het web en de verbinding valt weer uit, dan is dit alles zeer vervelend hoor.

Waar ik voorheen geen problemen had met mijn lijn op nrp 14, heb ik deze dus nu wel op nrp 18. Ze zullen er best mee bezig zijn maar ik heb de laatste 5 dagen geen verbetering gezien, alleen maar een verslechtering (iets wat ik van xs4all absoluut niet kan zeggen, niets dan lof). Afwachten is alles dat ik kan doen, dat begrijp ik, maar klagen mag toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

DinoPK schreef op 18 november 2003 @ 11:19:
[...]

rustig aan doen? Volgens mij doe ik niet anders. Waar ik nu echt wel een beetje %^$@# van word is dat ik sinds de officiele oplevering van mijn lijn geen normale internet verbinding heb gehad (voor de officiele oplevering heerlijk kunnen internetten trouwens, dus het kan wel), ik kan niets aan laten staan zonder om het uur te moeten kijken of er weer geen disconnects zijn. En als ik rustig zit te solliciteren via het web en de verbinding valt weer uit, dan is dit alles zeer vervelend hoor.

Waar ik voorheen geen problemen had met mijn lijn op nrp 14, heb ik deze dus nu wel op nrp 18. Ze zullen er best mee bezig zijn maar ik heb de laatste 5 dagen geen verbetering gezien, alleen maar een verslechtering (iets wat ik van xs4all absoluut niet kan zeggen, niets dan lof). Afwachten is alles dat ik kan doen, dat begrijp ik, maar klagen mag toch.
ze zijn pas gisteren om 19.30 begonnen! zoals ik al zei, het is maar een Inet verbinding. En je weet die zijn niet altijd stabiel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Vandaag ben ik verhuisd naar NRP18 en heb alle verbindingen en snelheid weer terug zo te zien.

Ik had gister toch een meeltje naar demon gestuurd om te vragen hoe lang ze erover doen en waarom ik niet op de NG meer kan.

dit was het antwoord
Gister zijn een aantal mensen tijdelijk gefilterd van news.demon.nl aangezien zij na de transfer van NRP 14 naar 18 voor een heel hoge traffic load zorgden en dit was onacceptabel. Vanavond moeten zij weer toegang hebben, dus kijk of dit vanavond bij u het geval is, dan weet u de reden. Mocht dit nog niet lukken, neemt u dan a.u.b. nog eens contact op want dan is er een andere reden.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd,
Met Vriendelijke Groet,

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

Phydomir

Dennis

cjdijk schreef op 18 november 2003 @ 08:38:
[...]

Dat is voor mij o.a. 1 van de redenen geweest om het 2048/1024 abbo te nemen,
i.p.v. het 8192/1024 abbo.
Dit gezien mijn router niet hoger dan 600 Kilobyte per seconde kan (Draytek Vigor 2200E).
Dus zou goed kunnen dat die van jou die max snelheid ook niet haalt.
Heeft te maken met de processor in je router, die het routeren niet snel genoeg kan uitvoeren.
Het vreemde is dat ik op bepaalde ftp's wel gewoon 750+ KB/s haal....

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
hmm de disconnects zijn regelmatig, tot nu toe elk uur op dezelfde tijd wordt mijn verbinding verbroken waardoor ik alles weer mag resetten.

Ipconfig of een repair werkt niet aangezien mijn modem als router ingesteld staat voor de xbox en de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinoPK schreef op 18 november 2003 @ 12:14:
hmm de disconnects zijn regelmatig, tot nu toe elk uur op dezelfde tijd wordt mijn verbinding verbroken waardoor ik alles weer mag resetten.

Ipconfig of een repair werkt niet aangezien mijn modem als router ingesteld staat voor de xbox en de pc.
Zelfde hier.

Snelheid is wel terug, maar nog steeds geen stabiele connectie.

Jammer. Afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op NRP11 en ik heb ook een hele instabiele connectie.
De snelheid is wel gewoon goed, dat ligt dus niet alleen aan NRP14,18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 12:18:
[...]

Zelfde hier.

Snelheid is wel terug, maar nog steeds geen stabiele connectie.

Jammer. Afwachten dan maar.
Ik heb ook de snelheid terug. Ik heb alleen wel een stabiele verbinding.. Nergens meer last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff een domme vraag.

dat Zyxel modem, zit daar nu wel of geen firewalling functionaliteit in? heb nu nog een Alcatel, en die heeft dit dus wel. als ik nou straks dat Zyxel modem krijg, moet ik dan een router of server gebruiken ivm firewall (software firewall is geen optie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 12:32:
nog ff een domme vraag.

dat Zyxel modem, zit daar nu wel of geen firewalling functionaliteit in? heb nu nog een Alcatel, en die heeft dit dus wel. als ik nou straks dat Zyxel modem krijg, moet ik dan een router of server gebruiken ivm firewall (software firewall is geen optie).
ff zoeken op internet leverd dit op:

http://zylamp.zyxel.nl/pr...1021877946&indexFlagvalue

[ Voor 59% gewijzigd door Racemol op 18-11-2003 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doh! ik zit al zo lang zonder internet dat ik gewoon verleerd ben te zoeken naar info. O-)

thx iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds gisterenmiddag online via Demon en heb voor zover ik na kan gaan geen enkele disconnect gehad en de snelheid down is goed en up helemaal uitstekend (gemiddeld 93 kbyte/sec up).

Dit alles op NRP15. Tot nu toe ben ik meer dan tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 23:03
De periode tussen "Bevestigd" en "Geaccepteerd" bedraagt toch tussen de 1 dag en 3 weken ?

Nou dan ? Bevestigd is bij mij op 24-oktober, en het is nu 18 november.
Dat zijn dus al 25 dagen ( = meer dan 3 weken ).

Hoelang gaat dit nu duren nog dan ?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:03
Rustig man, bij mij duurde het zo'n 27 dagen nou en.

Relaxed het komt heus wel, ze hebben t ff druk.

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:08

ToriHino

Eg wel!

Snowwie schreef op 18 november 2003 @ 13:02:
De periode tussen "Bevestigd" en "Geaccepteerd" bedraagt toch tussen de 1 dag en 3 weken ?

Misschien eens in de database van Wokschotel kijken, kun je zien dat het helemaal niet zo'n uitzonderlijk lange tijd is....

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Snowwie schreef op 18 november 2003 @ 13:02:

offtopic:
Ben je nou nog wel een "demonfreak"? of heb je die naam wat voorbarig gekozen?

En zoals al gezegd is.. Geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei, ik heb vandaag me modem ontvangen.. en toch maar direct aangesloten. Helaas nog geen verbinding, adsl ledje brand wel maar ik krijg geen wan-ip, de lijn zal waarsch. nog niet opgelevert zijn, heb ook nog geen mailtje gehad :)

Jammer, dat word dus ff wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 14:00:
woei, ik heb vandaag me modem ontvangen.. en toch maar direct aangesloten. Helaas nog geen verbinding, adsl ledje brand wel maar ik krijg geen wan-ip, de lijn zal waarsch. nog niet opgelevert zijn, heb ook nog geen mailtje gehad :)

Mijn ervaring is, als je ledje het doet moet je lijn ook werken.. Ik kreeg 2 weken nadat het werkte pas een mailtje dat mijn lijn opgeleverd was.

Dus als ik jou was zou ik ff kijken of je alles wel goed aangesloten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
DinoPK schreef op 18 november 2003 @ 12:14:

De leasetijd is onlangs opgeschroefd naar een uur, dus misschien dat je daar problemen mee hebt als elk uur om precies dezelfde tijd je verbinding verbroken wordt.

// edit: probeer je modem anders eens als bridge in te stellen om te zien of het probleem dan nog optreedt.

[ Voor 10% gewijzigd door Diablo op 18-11-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 14:00:

Nu zit ik te denken.. je zyxel krijgt ook geen WAN-ip als hij in bridge mode staat. Dan moet je op de pc je WAN-ip adres krijgen. Dus misschien werkt hij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
athlonkmf schreef op 18 november 2003 @ 11:39:
Vandaag ben ik verhuisd naar NRP18 en heb alle verbindingen en snelheid weer terug zo te zien.

Ik had gister toch een meeltje naar demon gestuurd om te vragen hoe lang ze erover doen en waarom ik niet op de NG meer kan.

dit was het antwoord

[...]
Was hier dus heel even de FUP in werking getreden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Hebben mensen die van NRP14 komen en nu naar NRP18 zijn gegaan nog problemen? (en zo ja, heeft iemand de helpdesk er al over gebeld?)

Ik zit nu op mijn werk en waarschijnlijk ben ik ook op NRP18 gezet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racemol schreef op 18 november 2003 @ 14:51:
[...]

Nu zit ik te denken.. je zyxel krijgt ook geen WAN-ip als hij in bridge mode staat. Dan moet je op de pc je WAN-ip adres krijgen. Dus misschien werkt hij wel?
Ik heb het geprobeerd maar 't lukt niet.. krijg als lokale ip 192.168.1.103, maar geen toegang tot internet :)

Is het dus normaal gesproken zo, dat als je adsl ledje brand je sowieso kunt internetten? Als dat idd zo is dan moet ik toch nog eens even gaan kijken :(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Wallie schreef op 18 november 2003 @ 15:03:
Hebben mensen die van NRP14 komen en nu naar NRP18 zijn gegaan nog problemen? (en zo ja, heeft iemand de helpdesk er al over gebeld?)

Ja. ik ben verhuisd naar de 18e, maar ik krijg nog regelmatig problemen. Waarschijnlijk om het uur (bij het (re)leasen van de lijn?) valt de verbinding een halve minuut weg.

IDD. elk uur: en 14 minuten ligt de verbinding even plat :(

[ Voor 7% gewijzigd door kmf op 18-11-2003 16:15 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 15:06:
[...]

Ik heb het geprobeerd maar 't lukt niet.. krijg als lokale ip 192.168.1.103, maar geen toegang tot internet :)
ga eens naar command prompt en tik in ipconfig /all

Als het goed is moet je een domein demon.nl, je ip-adres en de dns-servers zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:04

Gerco

Professional Newbie

Ik ben ook verplaatst naar de nrp18 vanaf de 14 en mn verbinding is al 2x vaker uitgevallen sinds gisteren dan de afgelopen WEEK op de nrp14. Ik weet niet wat ze aan het doen zijn, maar dit mogen ze toch wel even gaan verhelpen.

Mijn modem is ook als router ingesteld, maar dat lijkt me het probleem niet. De settings zijn niet veranderd en op de 14 deed hij het (uitgezonderd de avonduren af en toe) uitstekend.

Hier is 'ie niet alleen een halve minuut weg, eerder een half uur, het kan iig ERG lang duren voor ik er weer bij kan.

[ Voor 9% gewijzigd door Gerco op 18-11-2003 15:19 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
KillerAce_NL schreef op 18 november 2003 @ 10:03:
Lol, Full-duplex op een adsl lijntje ? Dat gaat niet werken, en zo wel maakt het trouwens geen donder uit. De wan poort is nl 10 Mbit half-duplex.
Toch wel vreemd dat het zoveel scheelt dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

athlonkmf schreef op 18 november 2003 @ 15:17:
[...]

ga eens naar command prompt en tik in ipconfig /all

Als het goed is moet je een domein demon.nl, je ip-adres en de dns-servers zien.
Nope, krijg ik niet .. kzal het nog allemaal eens nalopen, misschien heb ik iets fout gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hier ligt de verbinding er ook regelmatig uit sinds de verhuizing.

Gaan ze chello na doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 15:37:
Nope, krijg ik niet .. kzal het nog allemaal eens nalopen, misschien heb ik iets fout gedaan.
Heb je je modem in de bridge of router mode (standaard is bridge). In bridge mode moet je inderdaad een ander ip adres dan 192.168.x.x krijgen.. Misschien zit er een andere dhcp server in je netwerk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racemol schreef op 18 november 2003 @ 15:41:
[...]

Heb je je modem in de bridge of router mode (standaard is bridge). In bridge mode moet je inderdaad een ander ip adres dan 192.168.x.x krijgen.. Misschien zit er een andere dhcp server in je netwerk??
Errug vreemd maar heb ut allemaal ff opnieuw aangesloten en nu werkt het allemaal prima :) , nu alleen nog ff kaike of ik me router (linksys befsr41) ook aan de praat kan krijgen.

oja, ff wat speedtest results :

(Overgenomen op Tue Nov 18 2003 om 16:08:24 UTC+0100)

Download : 659.5 KByte/sec
Upload : 75.1 KByte/sec

Heb een 8192 account.

edit:

kzit trouwens op NRP13

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Zie je wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, eigenlijk is het ook wel erg logisch .. maar ik heb toch echt niets veranderd ofzo :)

Iemand ervaring met het aansluiten van een linksys router? Modem moet volgens mij toch gewoon op bridge mode blijven staan?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Same question for me ;) ... zit nu ook op m'n werk en tot vanmorgen niet meer online op NRP-14. Ik zal nu wellicht ook op NRP-18 zitten?

Wellicht kunnen we onderling contact houden aangaande het verloop van migratie.... ik lees je.

Wizz

[ Voor 3% gewijzigd door WizzieJP op 18-11-2003 16:26 ]

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 16:20:
[...]

Iemand ervaring met het aansluiten van een linksys router? Modem moet volgens mij toch gewoon op bridge mode blijven staan?
Nee en ja :P

Ik heb geen ervaring met een linksys-router, maar idd, je moet je modem gewoon op bridge mode laten staan :)

Waarom gebruik je 't modem niet als router dan? (Niet dat ik dat wel heb, magoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een probleem nog niet, maar sinds ik op nrp18 zit, is m'n snelheid gehalveerd. Naja, we wachten het allemaal nog maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 16:38:
[...]

Een probleem nog niet, maar sinds ik op nrp18 zit, is m'n snelheid gehalveerd. Naja, we wachten het allemaal nog maar even af.
Dat wil weinig zeggen, voor de move van gisterewn was mijn snelheid op #14 ook al gehalveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Ff een vraagje over die "trace & track" code.
Komt die gewoon tussen je aanvraag status te staan?

Verder hoop ik dat BBNED een beetje fijn loopt, als ik dat andere topic lees over BBned zijn volle netwerken problemen hou ik mijn hart vast :)
Gelukkig heb ik me Chello lijn nog als back-up

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_White_Army schreef op 18 november 2003 @ 16:43:
[...]

Dat wil weinig zeggen, voor de move van gisterewn was mijn snelheid op #14 ook al gehalveerd.
Dat is het nou juist, vlak voor de move, afgelopen nacht nog zelfs, had ik nog de normale snelheid op nrp14, hoger dan normaal zelfs. En dit was dus na de snelheidsverlaging van afgelopen weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Flat_erik schreef op 18 november 2003 @ 16:44:

Verder hoop ik dat BBNED een beetje fijn loopt, als ik dat andere topic lees over BBned zijn volle netwerken problemen hou ik mijn hart vast :)
Gelukkig heb ik me Chello lijn nog als back-up
het valt wel mee hoor, ze zijn een beetje overbelast. Ze zijn het aan het oplossen maar de meeste mensen hier hebben geen geduld....

Flat van Fileh....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flat_erik schreef op 18 november 2003 @ 16:44:
Yep, vroeg of laat verschijnt die code daar vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz, best wel vreemd .. heb me router aangesloten en werkt inmiddels prima allemaal, echter is er 1 ding wat ik niet snap :?

Voordat ik me router aansloot haalde ik nog een download snelheid van +/- 660KBps (soms meer dan 700) , nu ik me router aan heb gesloten haal ik bij uitzondering een keer 400KBps :(

Kan me niet echt voorstellen dat het aan me router ligt maar kzal eens een firmware update doen maybe dat het helpt.

edit:

het helpt geen zak :(

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg
  • Laatst online: 08-09 17:21

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 17:14:
hmz, best wel vreemd .. heb me router aangesloten en werkt inmiddels prima allemaal, echter is er 1 ding wat ik niet snap :?

Voordat ik me router aansloot haalde ik nog een download snelheid van +/- 660KBps (soms meer dan 700) , nu ik me router aan heb gesloten haal ik bij uitzondering een keer 400KBps :(

Kan me niet echt voorstellen dat het aan me router ligt maar kzal eens een firmware update doen maybe dat het helpt.

edit:
het helpt geen zak :(

sjeez, de pingtijden van NRP13 zijn ook niet bepaald om over naar huis te schrijven

Antwoord van 82.161.16.1: bytes=32 tijd=116 ms TTL=255
Antwoord van 82.161.16.1: bytes=32 tijd=413 ms TTL=255
Antwoord van 82.161.16.1: bytes=32 tijd=26 ms TTL=255
Antwoord van 82.161.16.1: bytes=32 tijd=197 ms TTL=255
Antwoord van 82.161.16.1: bytes=32 tijd=58 ms TTL=255
pfff :( als je nou wat beter had gelezen in eerdere posts dan had je gezien dat pings naar je nrp absoluut zinloos zijn. Dit omdat de routering hardware matig plaats vind en de pingresponds software matig. En dus als de router het druk heeft dan worden de pings door hun lage prioriteit dus niet direct beantwoord. Dit wil niet zeggen dat de routering ook zo lang duurt. Doe maar is een tracert naar www.demon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Kijk is wat de maximale doorvoersnelheid van je linksys router is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

kheb net ff gebeld, iedereen van gisteren is verhuist naar #18, echter ze zijn nog steeds bezig. Dus daarom is de verbinding niet stabiel.

Teven is de naam die je ziet ( vanheek bij trace ) de nieuwe gateway, alleen de dns moet nog ververst worden.

De mensen die nog steeds de oude snelheid niet terug hebben ( like me ) moeten nog ff gedult hebben.

einde bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Blue_White_Army schreef op 18 november 2003 @ 18:18:
kheb net ff gebeld, iedereen van gisteren is verhuist naar #18, echter ze zijn nog steeds bezig. Dus daarom is de verbinding niet stabiel.

Teven is de naam die je ziet ( vanheek bij trace ) de nieuwe gateway, alleen de dns moet nog ververst worden.

De mensen die nog steeds de oude snelheid niet terug hebben ( like me ) moeten nog ff gedult hebben.

Kijk, daar hebben we wat aan, dank je wel dat je het ff meldde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is me gelukt om met mijn Alcatel online te gaan, which is nice. :D

echter ... ik heb een 8 mbit account, bij speedtest.nl haal ik maar rond de 109 KBps, en de upload is helemaal bedroevend, 3,2 kbps.

nu is mijn lijn nog niet officieel opgeleverd, en ik heb een half uurtje geleden via de Demon pagina mijn MAC adres geregistreerd.

ik meen op dit forum ergens gelezen te hebben dat er een tijdelijke cap van 1024 kbps is, omdat ik nu nog een tijdelijk IP adres heb. kan iemand me vertellen of dit klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:29

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Master_Egg schreef op 18 november 2003 @ 18:13:
[...]

pfff :( als je nou wat beter had gelezen in eerdere posts dan had je gezien dat pings naar je nrp absoluut zinloos zijn. Dit omdat de routering hardware matig plaats vind en de pingresponds software matig. En dus als de router het druk heeft dan worden de pings door hun lage prioriteit dus niet direct beantwoord. Dit wil niet zeggen dat de routering ook zo lang duurt. Doe maar is een tracert naar www.demon.nl
Dus zeggen pings wel wat: een drukke router betekent ook instabiele en/of trage verbindingen, zoals we gezien hebben. Een goede response op pings betekent dus dat routers het niet overmatig druk hebben. Alleszeggend is het niet, maar een indicatie voor een (over)loaded router is een hoge ping dus wel.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Nou, ze zijn duidelijk nog bezig met nrp18, alweer een paar disconnects gehad... 't mag nu wel eens opschieten allemaal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als alle tweakers die maar blijven kijken of ze op volle snelheid kunnen downloaden er eens een paar dagen zelf de knijper op zetten en wat rustiger aan doen,zouden de problemen veel sneller opgelost zijn...

je gaat toch niet zitten proberen om met 700kb/s te downloaden als ze aan het switchen zijn om alle problemen op te lossen,hoe bedoel je eigen glazen ingooien?

doe het een paar dagen rustiger aan,heeft iedereen baat bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hmm, misschien zijn ze bij Demon toch drukker als ze aankunnen.
Mijn schoonmoeder staat al sinds 29-10 op bevestigd :( Nog geen lijntest niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racemol schreef op 18 november 2003 @ 18:15:
Kijk is wat de maximale doorvoersnelheid van je linksys router is
Dat kan ik volgens mij nergens invullen .. ik ga denk ik maar eens een paar dagjes wachten, maybe dat het dan wat beter gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 19:09:
als alle tweakers die maar blijven kijken of ze op volle snelheid kunnen downloaden er eens een paar dagen zelf de knijper op zetten en wat rustiger aan doen,zouden de problemen veel sneller opgelost zijn...

je gaat toch niet zitten proberen om met 700kb/s te downloaden als ze aan het switchen zijn om alle problemen op te lossen,hoe bedoel je eigen glazen ingooien?

doe het een paar dagen rustiger aan,heeft iedereen baat bij..
Mja, mensen hebben ook weinig geduld.
Demon/BBned zijn druk bezig de problemen op te lossen en dat kost tijd.
Geef de jongens/meisjes wat tijd, komt allemaal in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htol
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik heb nu mijn demon 1024/512 werkend, In Den Haag postcode 2552.

Zit op NRP-16 :9

(Overgenomen op Tue Nov 18 2003 om 19:19:06 UTC+0100)

Download : 106.7 KByte/sec
Upload : 49.0 KByte/sec
Connection : 670.0 Conn/min
Ping test Nederland : 21.0 ms

26-10 aangevraagd
13-11 modem ontvangen
18-11 online

3 weken en 2 dagen ;)

P.S. Wokschotel je database doet het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

htol schreef op 18 november 2003 @ 19:21:26-10 aangevraagd
13-11 modem ontvangen
18-11 online

3 weken en 2 dagen ;)
't Moet niet gekker worden. Ik heb m'n aanvraag 16-10 de deur uitgedaan en sta als sinds 24-10 op bevestigd, verder is er helemaal niks gebeurd. Kan iemand mij uitleggen hoe deze grote verschillen ontstaan, of moet ik gewoon eens gaan bellen met Demon?

Dit is in ieder geval HEEL frustrerend.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 18:38:
het is me gelukt om met mijn Alcatel online te gaan, which is nice. :D

echter ... ik heb een 8 mbit account, bij speedtest.nl haal ik maar rond de 109 KBps, en de upload is helemaal bedroevend, 3,2 kbps.

nu is mijn lijn nog niet officieel opgeleverd, en ik heb een half uurtje geleden via de Demon pagina mijn MAC adres geregistreerd.

ik meen op dit forum ergens gelezen te hebben dat er een tijdelijke cap van 1024 kbps is, omdat ik nu nog een tijdelijk IP adres heb. kan iemand me vertellen of dit klopt?
Met een upload van 3,2 kbps zul je niet veel meer halen aan download dan je nu hebt. Ik denk dan ook dat de upload je probleem is en niet je download. Probeer het eens zonder splitter, heb wel vaker gezien dat het daar aan lag.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 19:15:
[...]

Dat kan ik volgens mij nergens invullen .. ik ga denk ik maar eens een paar dagjes wachten, maybe dat het dan wat beter gaat :)
Je kan hem ook nergens invullen. Je router heeft een standaard doorvoersnelheid (die kan je niet veranderen). Als de doorvoersnelheid te traag is voor je verbinding, kan je dus nooit optimaal je bandbreedte gebruiken.

Maar ik denk toch dat jouw linksys het wel aan kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Wallie schreef op 18 november 2003 @ 19:07:
Nou, ze zijn duidelijk nog bezig met nrp18, alweer een paar disconnects gehad... 't mag nu wel eens opschieten allemaal :'(
wazig, ik zit dus ook op 18 ( zeggen ze ik zie alleen die van heek ) maar mijn verbinding is stabiel. Alleen haal ik maar 56KB down , ipv 212 .

mwah, normaal duurt het een week voordat zo'n nrp is opgebouwd, nu proberen ze het in twee dagen. Gewoon ff wachten, bij bb/demon doen ze er tenminst iets aan.

Bij @home heb ik 18 maanden te horen gekregen dat ze bezig waren om het probleem met de gateway op te lossen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 17:44
Heineken schreef op 18 november 2003 @ 19:25:
[...]

't Moet niet gekker worden. Ik heb m'n aanvraag 16-10 de deur uitgedaan en sta als sinds 24-10 op bevestigd, verder is er helemaal niks gebeurd. Kan iemand mij uitleggen hoe deze grote verschillen ontstaan, of moet ik gewoon eens gaan bellen met Demon?

Bij iedreen is het gewoon anders de 1 heeft geluk en de ander gewoon niet.....

Er staat bij mij namelijk dat de modem bij hun op 11-11 is verzonden en ik moet dat ding nog binnen krijgen. En normaal doet post maar 2 a 3 dagen erover!

Dus helaas zullen we moeten wachten 't is niet anders :'(

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[...]

Dat kan verschillende oorzaken hebben bijv Centrale is vol, babyxl/bbned hanteren een wat vaag order systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_White_Army schreef op 18 november 2003 @ 18:18:

Net als jij zag ik die jvanheek in m'n tracert staan, inmiddels staat daar weer een NRP nummer. Maar, ondanks dat mijn IP binnen de te verhuizen range ligt, zit ik nog steeds op NRP 14!

Wordt vervolgd zeg maar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htol
  • Laatst online: 29-04-2024

Misschien mag je nu wel eens gaan bellen ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_White_Army schreef op 18 november 2003 @ 19:32:
[...]

wazig, ik zit dus ook op 18 ( zeggen ze ik zie alleen die van heek ) maar mijn verbinding is stabiel. Alleen haal ik maar 56KB down , ipv 212
Ik zie nu ook in de trace-route NRP-18 de snelheid is goed 760KB/86KB maar
regelmatig heb ik dit

dinsdag 18 november 2003 19:20:46 DHCP:renew
dinsdag 18 november 2003 19:20:50 DHCP:renew
dinsdag 18 november 2003 19:20:58 DHCP:renew
dinsdag 18 november 2003 19:21:14 DHCP:renew
dinsdag 18 november 2003 19:21:47 Connection is broken
dinsdag 18 november 2003 19:21:47 DHCP:release
dinsdag 18 november 2003 19:21:51 DHCP:discover()
dinsdag 18 november 2003 19:21:51 DHCP:offer(82.161.20.1)
dinsdag 18 november 2003 19:21:51 DHCP:request(82.161.21.37)
dinsdag 18 november 2003 19:21:52 DHCP:ack(DOL=3600,T1=1800,T2=3150)

en duurt soms wel 5 min. voor ie weer connect 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op 18 november 2003 @ 19:29:
Met een upload van 3,2 kbps zul je niet veel meer halen aan download dan je nu hebt. Ik denk dan ook dat de upload je probleem is en niet je download. Probeer het eens zonder splitter, heb wel vaker gezien dat het daar aan lag.
thx, maar het is inmiddels in orde. i was blijkbaar te ongeduldig, want een kwartier nadat ik dit poste viel m'n internet ineens weg, en na rebooten had ik een nieuw IP, plus de correcte snelheden. en dat terwijl mijn lijn officieel nog niet eens is opgeleverd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:04

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 20:15:
en duurt soms wel 5 min. voor ie weer connect 8)7
Same here, alleen duurt het soms wel een kwartier. Momenteel ligt het er alweer een half uur uit (zit nu niet thuis :) )

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Dit begint zwaar irritante vormen aan te nemen.
Het lijkt wel dat na elke disconnect meer tijd nodig heeft om weer een nieuwe lease te krijgen.

Daarnaast zijn de NGs voor mij weer eens onbereikbaar. Dacht ik eindelijk de achterstand van de afgelopen drie dagen ingehaald te krijgen vandaag, bouw ik weer een achterstand op :(

Normaal hoef ik maar een paar uur per dag te downen van de NGs, nu moet dat dus 24/7 doorgaan waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
heb het track & trace nummer,
als ik op die link klik, zegt ie dat er geen zendingen zijn met die code?
ook als ik het handmatig intype op www.tracktrace.nl zegt ie dat..

iemand die dit probleem ook heeft?
er staat verzenddatum van modem 18-11, misschien heeft demon nog niet verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Conman schreef op 18 november 2003 @ 21:06:

er staat verzenddatum van modem 18-11, misschien heeft demon nog niet verstuurd?
Als je morgen kijkt staat ie er wel in en met een beetje mazzel staat dan
ook de postbode voor de deur met een pakketje :)
Zo ging het bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 17:44

Als dat zo is word ik aardig gek mijn modem zou op 11-11 gestuurd zijn en hij moet nu nog aankomen :D

Nou ja als het zo is heb je geluk en is er hier 1 een beetje knetter geworden 8)7

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 20:42:
[...]

thx, maar het is inmiddels in orde. i was blijkbaar te ongeduldig, want een kwartier nadat ik dit poste viel m'n internet ineens weg, en na rebooten had ik een nieuw IP, plus de correcte snelheden. en dat terwijl mijn lijn officieel nog niet eens is opgeleverd. :D
Staat duidelijk vermeld hoor, op die mac registratie pagina,
dat je ff moet reconnecten na 15 minuten om je tijdelijke IP te ruilen voor je vaste IP.

Zodra de postbode bij je aanbelt, woensdag of donderdag,
vanaf dat moment doen de codes het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

athlonkmf schreef op 18 november 2003 @ 20:47:

Normaal hoef ik maar een paar uur per dag te downen van de NGs, nu moet dat dus 24/7 doorgaan waarschijnlijk.
Get a life..!!

Kerel, wat is er zo belangrijk dat je elke dag MOET downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 21:24:
[...]

Get a life..!!

Een serie waarvan elke dag een ep uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 21:24:
[...]

Get a life..!!

Anders heeft ie voor niets die 2000 spindeltjes van 100 cdr's aangeschaft. :+

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.