[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 4

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.018 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
darkdesign schreef op 27 december 2003 @ 14:17:
Hoe kan ik aan heyt einde van een potje een screenshot maken? Bij mij werkt F11 dan niet meer. En is er een programmatje die ervoor zorgt dat je wel Alt+Tab kan doen?
dit moet wel werken:

/Bind F11 Screenshotjpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ik vooral op nederlandse servers moest zoeken had ik wel door :+. Maar nog steeds niets gezien dus zal vanmiddag misschien nog maar eens wat gaan spelen waarschijnlijk kom ik dan wel wat mensen tegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:45:
Dat ik vooral op nederlandse servers moest zoeken had ik wel door :+. Maar nog steeds niets gezien dus zal vanmiddag misschien nog maar eens wat gaan spelen waarschijnlijk kom ik dan wel wat mensen tegen :D
Onder welke naam speel je Enemy Territory, ik zal kijken of ik je vanmiddag kan vinden en je eens joinen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Pjotrik, tijd voor een Nostalgia Campaign op de XS4ALL PRO server erbij? met de maps mp_beach, et_assault_beta en tc_base, lijkt me erg stoer en een goede aanvulling op de standaard campaigns.

[ Voor 5% gewijzigd door DyStiC op 28-12-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op 28 december 2003 @ 13:18:
[...]

Onder welke naam speel je Enemy Territory, ik zal kijken of ik je vanmiddag kan vinden en je eens joinen :)
heb je me net gemist zeker net even naar 1 van die servers geweest die je aanrade. En ik speel gewoon onder Mr. Z. Het ging eigenlijk al best goed. 8) In het begin moet je even wennen aan alle objectives die je moet doen maar als je dat door hebt dan speelt het spel van zelf , mits je een beetje kan aimen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

DyStiC schreef op 28 december 2003 @ 14:56:
Pjotrik, tijd voor een Nostalgia Campaign op de XS4ALL PRO server erbij? met de maps mp_beach, et_assault_beta en tc_base, lijkt me erg stoer en een goede aanvulling op de standaard campaigns.
Dat lijkt mij ook stoer. Maar ik wacht even op het moment dat de mappen "gold" zijn. Daarnaast moet er nog ergens ruimte gereserveerd worden om de mappen te downloaden. Vanaf de server downloaden kost teveel bandbreedte en cpucycles.
1,5 dag de map northpole van mijn website kostte al 750mb. Laat staan 3 mappen, die steeds een versie vernieuwen.
Wanneer ze niet meer beta zijn, ga ik alles glad strijken om ze erin te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Bij XS4ALL hebben ze toch bandbreedte genoeg ?! ;)

Ik zit hier continu maps te downloaden, je wordt er helemaal gestoord van.
Effe snel een server joinen is er niet bij, kan je weer wachten tot je weer een map gedownd hebt.

Gister trouwens nog even lekker lopen knallen op de PRO server.
Het ging echt lekker.

[ Voor 17% gewijzigd door Coenen op 28-12-2003 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

wooooeei! Vanavond mijn clan (BB4E) tegen Legion of Tweakers (LOT). Mooooooi. Jullie begrijpen natuurlijk dat als we winnen ik helaas hard moet blaten (gaarne met een kuub zout nemen) beste mensen :)

Vind het nu al gezellig!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Hebben jullie ook van die dagen dat je helemaal geen zin heb om te spelen maar toch doet omdat je, je verveelt en dan alles tegen zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik speel nu al iets van 5 maanden ofzo intensief ET (meerdere keren in de week); overigs veel lof voor dit spel. Maar ik kreeg gisteren opeens één of andere gedachte erover terwijl ik speelde. Hele lap text; hoop dat jullie het ff goed doornemen.

Gaat zich erom of jullie soms tijdens een Campaign het gevoel hebben dat je eigenlijk met een deathmatch bezig bent. Vooral bij grote servers.

Als Soldier of Covert-Ops zijnde zijn veel personen niet echt met hun hoofd bij de objectives. Vanuit hun spawn lopen ze één of andere willekeurige route door de map; proberen iedere vijand die ze tegen komen te killen, totdat ze uiteindelijk zelf iemand tegen het lijf lopen die hun om zeep helpt. En dan begint het verhaal weer vanaf het begin. Ikzelf ben onbewust ook zo bezig als ik één van 'zo iemand' ben.

Kijk... als Engineer-zijnde ben je gewoon puur met de objectives bezig. Je moet in 50% van alle officiële mappen iets opblazen om te kunnen winnen; als Allies dan. En als Axis ben je actief bezig met de verdediging door barricades op te werpen, mijnen strategisch te plaatsen, MG's + commandposts op te zetten. Daarvoor probeer ik ook zoveel mogelijk Engineer te zijn (wel lagere XP-score); maar ik weet gewoon dat ik dan met wat nuttigs bezig ben.

F-Ops + Medics zijn vaak dan ook nog wel ondersteunend bezig d.m.v. medic –en ammopacks te verspreiden, maar de rest loopt er echt deathmatch-achtig bij zonder echt bij te dragen aan een goede afloop van de objectives vaak. Wellicht Cover-Ops+Soldier te weinig inhoudelijke uitdaging? Jullie mening?

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 29-12-2003 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het ook al een aantal keer zien gebeuren dat het op drukke servers gewoon 1 grote sprayende afslachting wordt, zeker als bepaalde objectives al zijn behaald en de spawns dichter bij elkaar komen lijkt het dat het dan steeds erger wordt. Het nadeel is als je soldaat bent dat je eigenlijk helemaal geen instrumenten/voorwerpen bij je hebt die je zou kunnen gebruiken voor een objective zoals mijnen, medkit of dynamiet. Misschien iets om dit op te lossen zou zijn dat de soldaten de enige zijn die op een tank kunnen rijden of iets waardoor ze meer betrokken zijn bij de missie. In het geval van de covert ops zou je gaan denken aan een meer infiltrerende rol. Je trekt dus een pak van de vijand aan en alleen als covert op kan je een kluis kraken en geheime documenten jatten of iets in die geest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Najah ik denk dat een Soldier en zeker een goeie Cops hun steentje wel bij dragen. De Soldier heeft tenslotte als extratje dat hij zware wapens kan dragen, probeer maar n's 4 aanstormende tegenstanders uit te schakelen als medic, dat lukt je niet. En een soldier kan dus makkelijker tegenstanders uit de weg ruimten t.b.v. verdediging of juist bij een aanval.

Een goeie Cops tegen je is echt super vervelend, als ie zich goed infiltreerd kan ie dus de tegenstander flink hinderen in het halen van een objective. Dus ik denk dat iedere class wel een goed steentje bij draagt aan het objective.
Dat sommige spelen alsof het een deathmatch is, is weer heel wat anders.
Das ook jammer als je een paar van die spelers ertussen hebt zitten wordt het een stuk lastiger je objective te halen. Daarom vind ik clanwars erg leuk, omdat iedereen er daar echt voor gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 23:31:
Misschien iets om dit op te lossen zou zijn dat de soldaten de enige zijn die op een tank kunnen rijden of iets waardoor ze meer betrokken zijn bij de missie. In het geval van de covert ops zou je gaan denken aan een meer infiltrerende rol. Je trekt dus een pak van de vijand aan en alleen als covert op kan je een kluis kraken en geheime documenten jatten of iets in die geest :+
Jah bijvoorbeeld. :) Dat je ze op die manier meer inhoudelijk bij de game betrekt.

[ Voor 75% gewijzigd door Silent Thunder op 30-12-2003 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
DyStiC schreef op 30 december 2003 @ 00:02:
Najah ik denk dat een Soldier en zeker een goeie Cops hun steentje wel bij dragen. De Soldier heeft tenslotte als extratje dat hij zware wapens kan dragen, probeer maar n's 4 aanstormende tegenstanders uit te schakelen als medic, dat lukt je niet.
Nou jah... om alleen grote getallen vijanden in één keer uit te schakelen; dat noem ik ook niet echt een grote uitdaging. En dat je er 4 tegelijk dood met een panzar komt zelden voor. Maar misschien moeten er meer voertuigen in ofzo die dan alleen bestemd zijn voor de Soldier om te besturen; zoals hierboven ook al voorzichtig werd opgemerkt.

Een vliegtuig, auto, motor. Wellicht dat op een gegeven moment de Soldier een Cargo-lading van A naar B moet vervoeren in de lucht om zijn missie te completen. En Axis hebben dan weer luchtafweergeschut tot beschikking om dat tegen te houden. Maar dat is misschien te ver gedacht. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 30-12-2003 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Silent Thunder schreef op 30 december 2003 @ 00:28:
[...]

Een vliegtuig, auto, motor. Wellicht dat op een gegeven moment de Soldier een Cargo-lading van A naar B moet vervoeren in de lucht om zijn missie te completen. En Axis hebben dan weer luchtafweergeschut tot beschikking om dat tegen te houden. Maar dat is misschien te ver gedacht. :)
Das net Battlefield wat je beschrijft :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ron!n schreef op 30 december 2003 @ 00:54:
[...]

Das net Battlefield wat je beschrijft :)
Hmm... misschien ben ik dan wel toe aan Battlefield. :) Beetje grenzen verleggen. Nou jah... ken het hele spel eigelijk niet zo goed; alleen wat screens gezien. Hoe is het eigelijk te vergelijken met ET? Uiteraard groter neem ik aan; maar ook moeilijker ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Silent Thunder schreef op 30 december 2003 @ 00:28:
[...]

Nou jah... om alleen grote getallen vijanden in één keer uit te schakelen; dat noem ik ook niet echt een grote uitdaging. En dat je er 4 tegelijk dood met een panzar komt zelden voor.
Ga maar eens met een MG op een strategische plek liggen, met bosjes gaan ze dan. Je zal er vast al eens een keer een tegen gekomen zijn die op een beetje slimme plek ging liggen. Dan doe je er toch een tijdje over voor je die hebt uitgeschakeld, en dat is nou de kracht van de Soldier, tegenstand bieden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
DyStiC schreef op 30 december 2003 @ 01:27:
[...]

Ga maar eens met een MG op een strategische plek liggen, met bosjes gaan ze dan. Je zal er vast al eens een keer een tegen gekomen zijn die op een beetje slimme plek ging liggen. Dan doe je er toch een tijdje over voor je die hebt uitgeschakeld, en dat is nou de kracht van de Soldier, tegenstand bieden :-)
Klopt. Maar ik had het ff specifiek over die panzar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

nah wat de poster paar posten hierboven beschrijft is typisch voor public servers...
het blijft helaas dom rambo-en op pubs..
Daarom zit ik ook bij een clan. Dan vang je dat af.

BTW

BB4E-LoT: 1-0 woeeei!!!! mooie pot!!!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Laatst online: 27-08 11:32
Als reactie op voorgaande posts:

Ik ben het er helemaal mee eens dat er blind wordt gekilled. Het draait eigenlijk alleen nog maar om wie de meeste Experience Points haalt.

Eigenlijk zou er een mod moeten komen, zodat je instaat bent een eerst een soort team overleg te doen. Of voordat een spel start, een paar regels op te stellen, zodat mensen die later joinen weten wat er van ze verwacht wordt.

De wapens van de soldier worden eigenlijk nooit benut. Een mortier kan grote schade aanrichten, maar is redelijk moeilijk te bedienen. Het zou veel leuker zijn als er een soort verplichting komt om in teams te werken. Het creeëren van meerdere fireteams is al een stap. Maar ik vraag me af wanneer je teamsay gebruikt of mensen uit een andere fireteam dit ook zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op 30 december 2003 @ 06:10:
nah wat de poster paar posten hierboven beschrijft is typisch voor public servers...
het blijft helaas dom rambo-en op pubs..
Daarom zit ik ook bij een clan. Dan vang je dat af.

BTW

BB4E-LoT: 1-0 woeeei!!!! mooie pot!!!
jep was mooie pot _/-\o_ alleen jammer dat wij oasis helemaal verknald hebben. Nog niet eerder meegemaakt. Trouwens, jullie tacktic in radar als allies was zeer mooi.. Toen jullie door de zijkant waren hadden iedereen bij ons, Niet door de main Niet door de main!! tjah, en dan? very confusing.. Good Game BB4E :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Klopt idd wel dat steeds meer mensen voor de kills gaan ipv van objectives erg irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

die radar was echt gekkenhuis, had wel veel eerder af kunnen wezen. En daar liepen we met 2 man met radar parts haha.. maar ja konden niet naar de truck. Maar goed, laten we geen war report hier houden hehe. We challengen nog wel es :D Ook mooi al dat publiek o.a. robbenoot enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

StephanL schreef op 30 december 2003 @ 10:11:
Klopt idd wel dat steeds meer mensen voor de kills gaan ipv van objectives erg irri.
Ik zie mensen rare dingen doen om XP te krijgen. Als medic zijnde gaan ze dan wat kogels op teammates afvuren en ze dan vervolgens healen..engineers gaan dingen opbouwen/afbreken wat niet nodig is (de actie is dan aan de andere kant van de map, fueldump bijvoorbeeld)
Mij interesseert het geen hol of ik 100 of 1000 XP heb, ik speel een teamgame.
Je hebt daarin een bepaalde rol. Als ik medic ben, dan medic ik, etc. Ben heus niet overal even goed in (medic bevalt me t beste), maar doe netjes wat me opgedragen wordt / wat mijn taak is.
Heb een hekel aan van die mensen die hun skill gebruiken om zelf veel XP te krijgen, maar teammates helpen ho maar :/
Als je een lekkere spannende game speelt met een leuk en goed team, maakt verliezen ook niet eens zoveel uit vind ik :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Op pubs insterresseert me et teamwork niet zo erg, gewoon lekker fraggen :) (ofcuz wel healen, reviven en shit)

Het echte teamwork komt in clanwars wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Revision schreef op 30 december 2003 @ 17:44:
Op pubs insterresseert me et teamwork niet zo erg, gewoon lekker fraggen :) (ofcuz wel healen, reviven en shit)

Het echte teamwork komt in clanwars wel
Dat lekker fraggen is ook wel es leuk hoor, maar het meeste van de tijd wil ik toch een beetje strategisch spelen. En ik zit verder niet in een clan (wil ik ook niet); maar wil toch een beetje tactisch kunnen gamen op de servers; i.p.v. deathmatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Silent Thunder schreef op 30 december 2003 @ 17:55:
[...]

Dat lekker fraggen is ook wel es leuk hoor, maar het meeste van de tijd wil ik toch een beetje strategisch spelen. En ik zit verder niet in een clan (wil ik ook niet); maar wil toch een beetje tactisch kunnen gamen op de servers; i.p.v. deathmatch.
Idd er zijn ook nog echte fun spelers die niet in een clan zitten. En die willen ook winnen dus niet je best doen en alleen kills maken is sneu, zeker voor iemand in een clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
2Dutch schreef op 30 december 2003 @ 17:10:
Ik zie mensen rare dingen doen om XP te krijgen. Als medic zijnde gaan ze dan wat kogels op teammates afvuren en ze dan vervolgens healen..engineers gaan dingen opbouwen/afbreken wat niet nodig is (de actie is dan aan de andere kant van de map, fueldump bijvoorbeeld)
Je bent je bewust van het bestaan van de kill & revive methode :? Zoja, dan heb ik niks gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Mickman schreef op 30 december 2003 @ 08:25:
...maar ik vraag me af wanneer je teamsay gebruikt of mensen uit een andere fireteam dit ook zien.
Het hele team hoort nog je voice commands, tenzij je je speciale "fireteam quick chat" toets gebruikt. Je ziet het ook altijd aan de kleur. Voice commands voor iedereen op de server zijn groen, voor het hele team waar jij in zit is blauw, alles alleen voor je fireteam is geel. Dit geld voor chat én voice commands :)

Overigens medic ik veel en schiet ik veel en op die manier krijg ik veel XP, maar dit doe ik wel in teamverband. Ik offer me ook weleens op voor een engi als deze beschoten word bij het planten ofzo.
Ik zit aan aan de 12 à 1300 XP in een 3-map campaign, maar ik probeer wel het team te helpen. Dekking geven doe ik ook vaak als ik medic ben, omdat ik meer kan incasseren, maar als ik een revive-icoontje zie, gaat dat voor :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

leuk dat we het over tactics hebben maar als ik net op XS4All zie.. haha wat een chaaaaaoos echt. Was wel weer gezellig :)

Pjotrik, hoe doe je die mededelingen bovenin? wil ik ook op onze clanserver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 30 december 2003 @ 19:49:
[...]

Je bent je bewust van het bestaan van de kill & revive methode :? Zoja, dan heb ik niks gezegd.
dat maak ik ook wel vaak mee ja . Gaat er ineens zo'n gast op me schieten. Doen ze dat bij mij de 2e keer klaag k dat ie gekicked moet worden . Gebeurt er niks dan rejoin ik als soldier met de panzer faust en dag dag teamkiller . en dan verlaat ik meestal de server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Jazzper schreef op 31 december 2003 @ 01:21:
leuk dat we het over tactics hebben maar als ik net op XS4All zie.. haha wat een chaaaaaoos echt. Was wel weer gezellig :)

Heh ja dat was echt een leuk potje, zowel Radar als Goldrush waren super chaotisch.

Ik vind die mededelingen bovenin trouwens maar storend hoor })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Heeft volgens mij met ETPro te maken... iig heb je banner commando's (kijk op http://bani.anime.net/etpro/ )

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 01:55:
[...]

dat maak ik ook wel vaak mee ja . Gaat er ineens zo'n gast op me schieten. Doen ze dat bij mij de 2e keer klaag k dat ie gekicked moet worden . Gebeurt er niks dan rejoin ik als soldier met de panzer faust en dag dag teamkiller . en dan verlaat ik meestal de server :P
Dat meen je niet. Als een med je killed als je nog 10 hp hebt en je daarna meteen revived, ga je klagen? En daarna TK-en? Volgens mij snap je de opmerking van Brain/wwillem niet helemaal. Dit is namelijk een veel gebruikte methode om mensen weer op de been te krijgen als de med geen pakketjes meer heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 09:56 . Reden: extra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
StephanL schreef op 30 december 2003 @ 18:26:
[...]

Idd er zijn ook nog echte fun spelers die niet in een clan zitten. En die willen ook winnen dus niet je best doen en alleen kills maken is sneu, zeker voor iemand in een clan.
Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

als je zo verwond bent dat je alleen nog maar een keer hoeft te niezen en valt al dood neer dan doet een medic dat om je meer gezondheid te geven volgens mij krijg je na reviven zelfs 50% terug (maar dat laatste weet ik niet zeker iig meer als je meestal nog had voor dat ie je kilde :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

nah, ik was eerst best wel tegen clans enzo, helemaal omdat de meeste clans bestaan uit 13 jarige TMF kiddo's die niks anders kunnen dan nooobs, n444s, own you, en 1337 roepen en met die leuke 'regeltjes'. Maar goed er zijn dus meer clans kwam ik achter en ik moet zeggen wil niet meer anders. Als ik nu gewoon ga pubben dan word ik gek. Tactics ho maar. Zelfs al probeer je er lijn in te krijgen met chatten enzo. kansloos. Alleen maar Rambo's. Stick together kent men niet. Enige optie is dan om een server te zoeken met veel clanmensen die wel het klappen van de zweep kennen. En helemaal want ik ben geen uber fragger, dus ik speel zeker in dienst van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Zeker een medic met groene naald zal je eerder neerknallen dan je pakketjes geven. Met de groene naald kom je volledig revived terug, geen pakketjes meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[...]

OMG @ noob^^
Een kill-revive is juist superhandig :) Gelukkig worden op de servers waar ik vaak speel complainers gekicked :) Best wel triest @ jouw teamkilling panzer acties.
Wekkel schreef op 31 december 2003 @ 11:18:
Zeker een medic met groene naald zal je eerder neerknallen dan je pakketjes geven. Met de groene naald kom je volledig revived terug, geen pakketjes meer nodig.
Tenzij je een verkleedde covert bent, anders verlies je je cover :(

offtopic:
Zat ik gisteravond op XS4ALL, komen er twee lui van een of andere clan binnen. Een van hen maakt een opmerking dat ie iets niet snapt, leg ik uit dat het in de handleiding staat, meld ie doodleuk dat ie het spel pas twee uur gespeeld heeft lol 8)7

De tactics waren gister op XS best goed, de server zat vol en de teams waren gelijkwaardig, maar de verdediging was zo goed opgesteld dat er vrijwel geen doorkomen aan was.

Zo waren we in Siwa Oasis (zijnde de axis) verjaagd uit de old city, maar door goede samenwerking in de tunnel (field ops, medic en een soldier met MG) konden we daar prima stand houden.
De rest van het team had de andere twee doorgangen onder controle en we hebben een minuut of 20 zonder problemen doorstaan :)

[ Voor 33% gewijzigd door pagani op 31-12-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mense er wordt momenteel gediscussieerd op www.xfire.be over :
a) een reductie van het aantal mijnen tot 6
b) een verandering of verwijdering van het xp-systeem
c) enkele mapmodificaties om ze beter te maken voor competities

dit is alleen voor competitie , dus denk na, maar laat je stem horen :)

momenteel worden wars verneukt door het voordeel dat de verdedigende partij heeft , en das bijna zo op alle maps, waardoor komt dit :
-als er ff verdedigt wordt krijgen de fieldops zon hoge xp dat ze een neverending ffe kunnen doen en het dus onmoglijk wordt , dus tackelen we dat xpsysteem , agree ? :)
- die mijnenvelden, makkelijke kills ok , maar zou het niet heel wat spannender zijn als de ronden minder lang dure (zodat we er meer kunne spele :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 12:36:
mense er wordt momenteel gediscussieerd op www.xfire.be over :
a) een reductie van het aantal mijnen tot 6
b) een verandering of verwijdering van het xp-systeem
c) enkele mapmodificaties om ze beter te maken voor competities

dit is alleen voor competitie , dus denk na, maar laat je stem horen :)

momenteel worden wars verneukt door het voordeel dat de verdedigende partij heeft , en das bijna zo op alle maps, waardoor komt dit :
-als er ff verdedigt wordt krijgen de fieldops zon hoge xp dat ze een neverending ffe kunnen doen en het dus onmoglijk wordt , dus tackelen we dat xpsysteem , agree ? :)
- die mijnenvelden, makkelijke kills ok , maar zou het niet heel wat spannender zijn als de ronden minder lang dure (zodat we er meer kunne spele :))
Ik vind juist het half uur duren één van de sterkste punten van het spel, zo kun je als aanvallende partij nog een kans maken als het in het begin wat tegen zit. Bij kortere tijden wordt het weer meer unreal tournament en quake 3 achtige gameplay imho, er valt in de kortere tijd minder tactisch werk te verrichten, je zult bijna moeten rennen om de doelen te halen :/

Over het XP-deel ben ik het wel met je eens dat de balans soms enigzins ver te zoeken is. Eigenlijk vind ik ook de medics te sterk (156hp 8)7 ) maar daar is niet iedereen het mee eens. Een goede aanpassing zou zijn als de medics zichzelf niet konden oplappen imho...

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 31-12-2003 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op 31 december 2003 @ 12:41:
Over het XP-deel ben ik het wel met je eens dat de balans soms enigzins ver te zoeken is. Eigenlijk vind ik ook de medics te sterk (156hp 8)7 ) maar daar is niet iedereen het mee eens. Een goede aanpassing zou zijn als de medics zichzelf niet konden oplappen imho...
Dat ben ik met je eens. Iedereen evenveel HP zou beter zijn. Nu kan je als medic gewoon 1 kogeltje meer hebben.

Het XP / promotion gedeelte zou misschien ook iets moeten worden aangepast. Je begint elke ronde met 0 xp in een war, waardor het een stuk minder interessant is, om Covert Ops of Soldier te gaan. Pas bij level 2 begint er gang in te komen. Zowel bij light weapons, heavy weapons en soldier is dit het geval.

Verder zou een Covert ops minder makkelijk herkenbaar moeten zijn. (Makkelijk via via fireteam en dan 0 drukken en lettend op schokkerige naam). Op publics is het dankzij minder goed spelende spelers en het grote aantal spelers nog te doen, maar in wars wordt je gewoon te snel herkend.

Samenvattend:
-Iedereen evenveel Health.
-XP promotions aanpassing voor wars.
-Covert ops minder herkenbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

wwillem schreef op 31 december 2003 @ 14:37:
Dat ben ik met je eens. Iedereen evenveel HP zou beter zijn. Nu kan je als medic gewoon 1 kogeltje meer hebben.
Één kogeltje? :+

Als ik tegenover een medic sta dan kan ik vrijwel meteen zeggen dat ik er ben geweest. Sta je op zo'n gast in te schieten dan kan hij nog even snel achter een hoekje kruipen om zichzelf te beplakken met pleisters en jij staat dan nog steeds voor aangeschoten wild. :P

Medics zijn in vergelijking met de rest van de spelers te sterk, vergelijk ze met een normale soldier en ineens wordt het gigantische gat wat er tussen zit duidelijk. Medics healen zichzelf erg snel als ze veel XP hebben vergaard en ze kunnen pakketjes aan zichzelf geven. Hier zou zeker weten verandering in gebracht mogen worden.

Het is niet zo dat ik mijzelf eraan stoor maar het is wel een klein minpuntje. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Maakt het ook uit op welk lichaamsdeel je schiet voor een kill?
Als je op iemands hoofd schiet, is hij dan sneller dood dan dat je met dezelfde aantal schoten op bijvoorbeeld iemands borst schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ja, daarom is het ook handig als je kunt richten want het maakt wel degelijk uit waar je iemand raakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
bazs2000 schreef op 31 december 2003 @ 14:55:
Ja, daarom is het ook handig als je kunt richten want het maakt wel degelijk uit waar je iemand raakt. :)
Whahaha, jouw reactie is echt meesterlijk droog :D (maar waarschijnlijk niet zo bedoeld).

Ik bedoelde trouwens 1 kogeltje in het hoofd meer van een medic voor die er geweest is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Even over de herkenbaarheid van coverts, coverts van de tegenstanders kunnen deze ook 'ontmaskeren', al ontbreekt het bij de meeste coverts op public servers aan de kennis van het feit dat ze vooral nuttig zijn voor het spotten van mijnen en herkennen van 'enemy is disguise'. Anecdote: m'n vriendin zat in het begin een keer mee te kijken, begon ze te vragen waarom ik niet omhoog keek, 'enemy in the skies' ;)

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 31-12-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Hoe kan je als covert dan enemies ontmaskeren? Mijnen spotten doe ik al een hele tijd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
bazs2000 schreef op 31 december 2003 @ 14:46:
[...]

Één kogeltje? :+

Als ik tegenover een medic sta dan kan ik vrijwel meteen zeggen dat ik er ben geweest. Sta je op zo'n gast in te schieten dan kan hij nog even snel achter een hoekje kruipen om zichzelf te beplakken met pleisters en jij staat dan nog steeds voor aangeschoten wild. :P

Medics zijn in vergelijking met de rest van de spelers te sterk, vergelijk ze met een normale soldier en ineens wordt het gigantische gat wat er tussen zit duidelijk. Medics healen zichzelf erg snel als ze veel XP hebben vergaard en ze kunnen pakketjes aan zichzelf geven. Hier zou zeker weten verandering in gebracht mogen worden.

Het is niet zo dat ik mijzelf eraan stoor maar het is wel een klein minpuntje. :)
Maar dat is ook weer niet voor niks hoor. Medic's hebben een ondersteunende taakplicht aan de rest van het team. Zo moeten namelijk zorgen dat de health van hun teammates op pijl blijft. En vaak moet je daarvoor gevaarlijke capriolen uithalen en zelfs één of andere gunfight inhuppelen om iemand bij te staan, of om zelfs iemand te gaan reviven. Want in tegenstelling tot wat een ander doet, is de taak van de medic eigelijk dat hij meteen moet reageren. En vaak moet je daarvoor je eigen leven voor opofferen. :P

Want als ik iemand vol gaten zie liggen op een plein waar nog een hevige wapenstrijd word uitgevochten aarzel ik geen moment. Natuurlijk spring ik niet linea rect voor de loop van iemand om uiteindelijk zelf daar ook op de grond te belanden ;) , maar ik probeer dan toch op strategische wijze d.m.v. springen of zigzaggen zo snel mogelijk daar te zijn om die persoon te reviven. En zo hoort een medic ook te spelen. En dan mag je ook best wel voor worden beloond met een sterker uithoudingsvermogen; dat heb je immers nodig.

Als één of andere Rambo daar misbruik van gaat maken om alleen maar te fraggen is hij die gene die fout bezig is. Niet het reward-systeem van de medic. :)

Pfff... sjeez; ik lul te lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Je hebt volkomen gelijk want een medic heeft een taak. Echter, een fieldops heeft ook een taak en dat is bevoorraden van iedereen en als ik even vanuit mezelf kan spreken dan moet je ook heel wat gekke dingen doen om ervoor te zorgen dat de bevoorrading op tijd aankomt zeg maar. :)

Slechte vergelijking komt eraan!

In het echte leven zie je ook geen medics rondrennen vol met armor en stijf onder de pillen waardoor ze een groter uithoudingsvermogen hebben. :P

Deze vergelijking gaat natuurlijk nergens over maar ik probeer een beetje aan te geven dat de rol van een medic nu erg leuk is voor mensen die lekker willen schieten maar ook langer willen kunnen lopen. En daar gaat het een beetje om want iedere rol binnen ET is even belangrijk en iedereen heeft zijn eigen voordelen om zijn/haar taken uit te voeren. Bij de medic is het alleen zo dat het teveel moeite kost in vergelijking met de anderen om neer te schieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Silent Thunder schreef op 31 december 2003 @ 15:46:
[...]
Pfff... sjeez; ik lul te lang :P
Hehe, ja maar ik ben het wel met je eens.
Als medic moet je gewoon dwars door veldslagen heen snellen om je teammates te reviven. Maar het valt inderdaad op dat 9 v/d 10 keer een medic bovenaan staat qua XP. En de medic class word dan ook het meest gebruikt om te 'rambo-en' heb ik het idee.

Ik ben het er mee eens dat de medic te sterk is, hij health ook automatisch nog eens, los van het zelf healen dmv packs. Dat is ook een voordeel. Daarin tegen ben je als medic ook erg afhankelijk van de Fops qua ammo.
Speel zelf trouwens ook het liefst medic, heb het idee dat je op die manier het meest voor je team kan betekenen (natuurlijk is elke class eigenlijk onmisbaar in je team, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Laatst online: 27-08 11:32
Morax schreef op 30 december 2003 @ 19:52:
[...]

Het hele team hoort nog je voice commands, tenzij je je speciale "fireteam quick chat" toets gebruikt. Je ziet het ook altijd aan de kleur. Voice commands voor iedereen op de server zijn groen, voor het hele team waar jij in zit is blauw, alles alleen voor je fireteam is geel. Dit geld voor chat én voice commands :)

Overigens medic ik veel en schiet ik veel en op die manier krijg ik veel XP, maar dit doe ik wel in teamverband. Ik offer me ook weleens op voor een engi als deze beschoten word bij het planten ofzo.
Ik zit aan aan de 12 à 1300 XP in een 3-map campaign, maar ik probeer wel het team te helpen. Dekking geven doe ik ook vaak als ik medic ben, omdat ik meer kan incasseren, maar als ik een revive-icoontje zie, gaat dat voor :)
Ik weet dat ik "T" voor global say kan gebruiken en "Y" voor team say, maar welke toets is dan standaard voor de fireteams? Ik heb wel wat gevonden mbt het instellen van key binds, maar daar heb ik geen zin in.

!!!!!!!!!! laat maar !!!!!!!!!!!!!

ik heb het gevonden in de manual van E.T. sorry!!!.

Toch best handig die bijgeleverde documentatie. (staat in programs menu [in Windows dan ;)])

[ Voor 23% gewijzigd door Mickman op 31-12-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Wekkel schreef op 31 december 2003 @ 15:22:
Hoe kan je als covert dan enemies ontmaskeren? Mijnen spotten doe ik al een hele tijd :Y)
Met je verrekijker lang genoeg naar een verkleedde covert kijken (vijand dus he ;) ), dan raakt ie z'n kleertjes kwijt :) (of is dit alleen in pro? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Je kan het willen maar het schijnt volgens sommige irritant te zijn. :P Het is inderdaad een optie van et pro. In de adminguide staat alles beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Kom laats op amerikaanse chigc server. Ze hebben de 'double jump' uitgevonden, & je kan iemand duwen tot enemy spawnpoint. Geinig. Kom je overal (bijna dan) op plekken waar je normaliter nooit bij kan.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
GrittyKitty schreef op 31 december 2003 @ 19:57:
Kom laats op amerikaanse chigc server. Ze hebben de 'double jump' uitgevonden, & je kan iemand duwen tot enemy spawnpoint. Geinig. Kom je overal (bijna dan) op plekken waar je normaliter nooit bij kan.
Laatst ook ergens op een server met een No-Gravity patch ofzo. Was je helemaal gewichteloos en zweefde je door de lucht. Was wel kool; a la Matrix effect elkaar afknallen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Het valt mij op dat heel veel clan gasten medic zijn zodat ze kunnen laten zien hoe goed ze zijn.

Zo kwam ik laast een gast tegen van de Clan Blitz. Ik sta half dood geschoten in een hoekje en zie die gast van Blitz langs lopen en wat blijkt hij is medic. Dus ik om medic roepen, geen gehoor. Dus dan maar verder vechten en uiteindelijk dood. Dus ik vraag netjes "Waarom heb je mij niet geholpen? je liep langs mij". Toen kreeg ik toch een grote bek van die gast terug. Dat ik mij grote bek moest houden als GoT nerd. (Volgens mij is hij de grootste nerd maar goed). Dat vind ik echt nergens op slaan, en echt sportief is het niet echt.

Gelukkig nieuwjaar ook.

[ Voor 4% gewijzigd door StephanL op 01-01-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
StephanL schreef op 01 januari 2004 @ 11:32:
Het valt mij op dat heel veel clan gasten medic zijn zodat ze kunnen laten zien hoe goed ze zijn.

Zo kwam ik laast een gast tegen van de Clan Blitz. Ik sta half dood geschoten in een hoekje en zie die gast van Blitz langs lopen en wat blijkt hij is medic. Dus ik om medic roepen, geen gehoor. Dus dan maar verder vechten en uiteindelijk dood. Dus ik vraag netjes "Waarom heb je mij niet geholpen? je liep langs mij". Toen kreeg ik toch een grote bek van die gast terug. Dat ik mij grote bek moest houden als GoT nerd. (Volgens mij is hij de grootste nerd maar goed). Dat vind ik echt nergens op slaan, en echt sportief is het niet echt.

Gelukkig nieuwjaar ook.
Ik heb de laatste tijd ook veel 'last' van medics op xs4all die alleen medic zijn om zichzelf te healen, erg irritant als ie metje mee rent omdat je er dan vanuit gaat dat je wel opgelapt wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op 01 januari 2004 @ 11:39:
Ik heb de laatste tijd ook veel 'last' van medics op xs4all die alleen medic zijn om zichzelf te healen, erg irritant als ie metje mee rent omdat je er dan vanuit gaat dat je wel opgelapt wordt...
Er zijn ook positieve uitzonderingen op de regel:
DeadMedic bijvoorbeeld. Toffe gast die veel op xs4all zit en als medic niet voor de kills gaat, ondanks dat ie vrij goed kan schieten. Zo kan het dus ook!

Nu we het toch over schieten hebben, hoe kan je net zo goed leren schieten als die gasten van bijvoorbeeld TM :? Ligt dat het meest aan:
1) Grafische aanpassingen via script (detail wegslopen).
2) Crosshair aanpassing via script.
3) Mouse sensitivity omlaag & acceleration in windows uit.
4) Anders

Ik speel enkelt met wat aanpassing aan mijn crosshair (2) (bobroll=0 etc). (3) Heb ik geprobeerd maar verneukt m'n aim en (1) vind ik zonde van het spel. Wat is de magische truc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Zo kwam ik laast een gast tegen van de Clan Blitz.

Ik sta half dood geschoten in een hoekje en zie die gast van Blitz langs lopen en wat blijkt hij is medic. Dus ik om medic roepen, geen gehoor. Dus dan maar verder vechten en uiteindelijk dood. Dus ik vraag netjes "Waarom heb je mij niet geholpen? je liep langs mij". Toen kreeg ik toch een grote bek van die gast terug. Dat ik mij grote bek moest houden als GoT nerd. (Volgens mij is hij de grootste nerd maar goed)..
Mja blitz, hihihi :Y) , dat zijn zelf de grootste nerds ter wereld idd, kijk maar eens op het clanbase.nl forum, blijkt dat er eentje doodleuk om 00:00 heeft gepost om gelukkig nieuwjaar te wensen, trek zelf je conclusie uit hun...

wie was het trouwens?

[ Voor 3% gewijzigd door Nickbn op 01-01-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
wwillem schreef op 01 januari 2004 @ 16:03:
[...]

DeadMedic bijvoorbeeld. Toffe gast die veel op xs4all zit en als medic niet voor de kills gaat, ondanks dat ie vrij goed kan schieten. Zo kan het dus ook!

Nu we het toch over schieten hebben, hoe kan je net zo goed leren schieten als die gasten van bijvoorbeeld TM :? Ligt dat het meest aan:
4) Anders

Ik speel enkelt met wat aanpassing aan mijn crosshair (2) (bobroll=0 etc). (3) Heb ik geprobeerd maar verneukt m'n aim en (1) vind ik zonde van het spel. Wat is de magische truc?
Zie het 'hoe krijg ik aim'topic, héél veel oefenen is gewoon de key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
shifty schreef op 01 januari 2004 @ 17:47:
[...]

Mja blitz, hihihi :Y) , dat zijn zelf de grootste nerds ter wereld idd, kijk maar eens op het clanbase.nl forum, blijkt dat er eentje doodleuk om 00:00 heeft gepost om gelukkig nieuwjaar te wensen, trek zelf je conclusie uit hun...

wie was het trouwens?
Sanexeh als ik het goed schrijf :X

BTW, clanbase.nl bestaat niet, wel clanbase.com maar daar kan ik het forum niet vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door StephanL op 01-01-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
http://image.com.com/game...territory/e_screen007.jpg

Waar is die chick gebleven in het spel? Bepaalde reden dat die vrouw er toch niet in meedoet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op 01 januari 2004 @ 19:15:
Zie het 'hoe krijg ik aim'topic, héél veel oefenen is gewoon de key...
Aah danku. Na een paar blz van het topic gelezen te hebben moet je idd rete veel oefenen en de goede muis + instellingen hebben.
* dr snuggles moet wwillem dan toch maar eens de mouse acceleration in windows uit zetten ;(
Silent Thunder schreef op 01 januari 2004 @ 20:14:
http://image.com.com/game...territory/e_screen007.jpg

Waar is die chick gebleven in het spel? Bepaalde reden dat die vrouw er toch niet in meedoet? :)
Linkje doet het niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

StephanL schreef op 01 januari 2004 @ 19:41:
[...]

Sanexeh als ik het goed schrijf :X

BTW, clanbase.nl bestaat niet, wel clanbase.com maar daar kan ik het forum niet vinden.
ja ik ken die gozer, noemt zichzelf sanex. is idd grote nerd :)

ja, het NL forum op clanbase.com bedoelde ik :)

http://www.clanbase.com/z...867&fid=2&frame=1&table=f

de post :)

maarja ik heb wel vaker problemen met hun gehad, ze komen 's avonds later op de servers en gaan dan lomp lopen doen, imho bannen zulke kleutertjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
wwillem schreef op 01 januari 2004 @ 20:28:
[...]

Aah danku. Na een paar blz van het topic gelezen te hebben moet je idd rete veel oefenen en de goede muis + instellingen hebben.
* Silent Thunder moet wwillem dan toch maar eens de mouse acceleration in windows uit zetten ;(

[...]

Linkje doet het niet :).
Hier wel. Mja, ik post 'em ff als foto. :)

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/pc/featurepreviews/enemyterritory/e_screen007.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 01-01-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

over die 3 tips

ik moet zeggen, mijn aim verbeterde wel flink toen ik tijdje terug soortgelijke aanpassingen in mijn config deed.

Wat bij mij hielp:

1. mijn crosshair is groen bolletje en de 'pulse' zit weer links als bij RTCW
2. mijn 'desktop' is heel opgeruimd als in veel dingen weggehaald
3. ik kan zoomen (fov, check clanbase voor wat mag) dat is heeeel handig. Zoomen met alles dan he
4. mijn graphics zijn stuk brighter bijna op het irritante af. Normaal zou ik dit irritant vinden, maar ja tijdens clan wars alles voor de winst he.
5. oefenen oefenen oefenen

Kun je ethische discussie houden over hoe en wat. Maar het is allemaal safe binnen PB en CB eisen en ik heb niet het idee dat ik zo'n winst maak dat het eng wordt :)

benieuwd naar jullie mening over hoe ethisch je (legaal) config tweaken vinden. Ik heb het hier dus niet over cheaten met cvars enzo he.. Denk erom :P

[ Voor 5% gewijzigd door Jazzper op 02-01-2004 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
shifty schreef op 01 januari 2004 @ 20:43:
[...]

ja ik ken die gozer, noemt zichzelf sanex. is idd grote nerd :)

ja, het NL forum op clanbase.com bedoelde ik :)

http://www.clanbase.com/z...867&fid=2&frame=1&table=f

de post :)

maarja ik heb wel vaker problemen met hun gehad, ze komen 's avonds later op de servers en gaan dan lomp lopen doen, imho bannen zulke kleutertjes,
Dit lijkt mij geen gast van de Clan Blitz(???), maar hoe dan ook, het is nerd om te 00.00 posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

4) Anders

Je bent zelf ook een lieve medic hoor. ;)

maareh, sinds wanneer heb jij een probleem met aimen?

Wat me opviel: gisteren een 1v1 op xs4allpro. (00.00 uur verder niemand aanwezig) Dan heb je toch een lekkere aim. CO: alle scoped headshots dodelijk. EN. 4 kills met 1 magazijn!!!!!! En ook nog eens op enorme afstanden!! Dacht dat ik gek werd. LW binnen 10 minuten vol.

de grote vraag dus: hebben de serverspecs en de beschikbare bandbreedte invloed op de aim?

PS nee het was geen noob waartegen ik speelde. Die gozer kon met z'n riflegrenade een granaat precies op je neus leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 10:34:
[...]

Je bent zelf ook een lieve medic hoor. ;)

maareh, sinds wanneer heb jij een probleem met aimen?

Wat me opviel: gisteren een 1v1 op xs4allpro. (00.00 uur verder niemand aanwezig) Dan heb je toch een lekkere aim. CO: alle scoped headshots dodelijk. EN. 4 kills met 1 magazijn!!!!!! En ook nog eens op enorme afstanden!! Dacht dat ik gek werd. LW binnen 10 minuten vol.

de grote vraag dus: hebben de serverspecs en de beschikbare bandbreedte invloed op de aim?

PS nee het was geen noob waartegen ik speelde. Die gozer kon met z'n riflegrenade een granaat precies op je neus leggen.
Ehm, om de helft van je droom om zeep te helpen.. }) Je krijgt tijdelijk sneller promotie op de pro server, dus het kan wel kloppen dat je light weapons binnen no time vol zat. :Y)
Standaard is het lijstje met xp waarmee je promotie krijgt: 20 50 90 140
En nu is het: 20 30 40 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

StephanL schreef op 02 januari 2004 @ 10:13:
[...]
Dit lijkt mij geen gast van de Clan Blitz(???), maar hoe dan ook, het is nerd om te 00.00 posten :P
Eh.. Sanex is CL van Blitz hoor...

haha image weggehaald, handig van die harrie :D

wat was XS4All weer hoerendruk gister zeg.. :D Jammer dat de champagne compleet nog niet uit mijn bloed was, omg.. wat een slechte aim...

als jullie je trouwens nog vervelen, maar das offtopic, op #bb4e @ quakenet wordt trivia gespeeld. Deadmedic bv weet er alles van ;) -->

Top 10: [2b]BuzZzy 274, Denman 144, BB4E^Guerilla 138, BoS|RedOX 125, DeadMedic 116, BB4E^3XORCIST 90, BoS|Scorp 60, ]DaL[Warlord 39, BB4E^WhiteShark 37, |V3n0m| 37

enorme verslaafde!!!

[ Voor 21% gewijzigd door Jazzper op 02-01-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Jazzper schreef op 02 januari 2004 @ 12:16:
[...]

Eh.. Sanex is CL van Blitz hoor...

kuch [afbeelding]

wat was XS4All weer hoerendruk gister zeg.. :D Jammer dat de champagne compleet nog niet uit mijn bloed was, omg.. wat een slechte aim...

als jullie je trouwens nog vervelen, maar das offtopic, op #bb4e @ quakenet wordt trivia gespeeld. Deadmedic bv weet er alles van ;) -->

Top 10: [2b]BuzZzy 274, Denman 144, BB4E^Guerilla 138, BoS|RedOX 125, DeadMedic 116, BB4E^3XORCIST 90, BoS|Scorp 60, ]DaL[Warlord 39, BB4E^WhiteShark 37, |V3n0m| 37

enorme verslaafde!!!
LOL maar Clank3 is blitz??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

,

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 12:28:
lol, echt

Toys

We aimen jullie er gewoon allemaal uit, nubjes...

fu!
heee m8, pssst.. kom es van die kast af man... als we/ik ordinair wil doen, doe ik het wel persoonlijk op irc, no hard feelings hoor, en happy new year :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kusje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij hebt je gewoon geregged om ff te kunnen schelden? Echt goed man.

@jazzper: damn geen irc hier (proxy)

@pjot: wat is daar de reden van dan? (fast promotions)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Modbreak:
Laten we het gezellig houden hier.
Als je wilt flamen doe dat dan ergens anders maar niet op GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

arf.. volgens mij valt het flamen wel mee toch? het 'm8' en 'kusje' zijn niet van de lucht. :D

Maar ff ontopic, LoT, doen we nog eens warren? Vond het wel gezellig. Anders pub op XS4All.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
OMG die rel van wegens één opmerking tijdens een spelletje. Hoe laag kan je zinken als clan :?

BTW daarnet op xs4all.nl een Blitz gast met als naam "Ikwilookzokoelzijnalsgotluizi" Waarop ik antwoorde met de naam "Ikwilookzonerdzijnalssanexeh". Werd mij niet echt in dank afgenomen :P

Maar goed, mag mensen niet aanvallen dus stop er bij deze mee, maar vind het wel raar dat als je één opmerking maakt, dat je een heel clan achter broek heb hangen >:)

[ Voor 68% gewijzigd door StephanL op 02-01-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Wat is er dan gebeurd :?

Gisteren heb ik heel even meegedaan bij XS4all, maar ik was echt te brak om normaal mee te spelen. Vandaag weer aan het werk, dus toch maar vroeg naar bedje gegaan. Enemies ontmaskeren als covert is me nog niet gelukt. Raar dat ik dat zou moeten doen met mijn verrekijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Wekkel schreef op 02 januari 2004 @ 14:28:
Wat is er dan gebeurd :?

Gisteren heb ik heel even meegedaan bij XS4all, maar ik was echt te brak om normaal mee te spelen. Vandaag weer aan het werk, dus toch maar vroeg naar bedje gegaan. Enemies ontmaskeren als covert is me nog niet gelukt. Raar dat ik dat zou moeten doen met mijn verrekijker.
Ditte, echt niks speciaals ;)

Gelukkig nieuwjaar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Wekkel schreef op 02 januari 2004 @ 14:28:
Enemies ontmaskeren als covert is me nog niet gelukt. Raar dat ik dat zou moeten doen met mijn verrekijker.
Volgens mij is dat ook niet zo. Je kunt een disguised enemy ontmaskeren door gewoon je crosshair op hem te houden en als dan niet direct zijn naam en rank verschijnt dan is het dus een enemy in disguise. Hoe dichterbij je bij de enemy staat hoe langer het duurd voor de nick verschijnt overigens.
Met die verrekijker kun je overigens wel enemy mines spotten maar dat was volgens mij wel bekend.
En als level 4 Field Ops krijg je ook Enemy Recognition, dat betekend dat er in plaats van de nick en rank "Disguised Enemy" komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op 02 januari 2004 @ 14:00:
arf.. volgens mij valt het flamen wel mee toch? het 'm8' en 'kusje' zijn niet van de lucht. :D

Maar ff ontopic, LoT, doen we nog eens warren? Vond het wel gezellig. Anders pub op XS4All.
zekers. Maar wij gaan eerst ff oefenen. 1e keer 0-2, 2e keer 0-1., dus de volgende keer moeten we er minimaal een gelijkspel uit slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

haha, kom maar door, we zoeken voor vanavond uur of 21.00 nog friendly. Geef maar gil. Doet LoT ook aan irc? niet op Quakenet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
[...]

4) Anders

gewoon cfg wat lichter, movement iets anders (dat je gun niet telkens heen en weer beweegt x_X)

voorderest ligt het toch echt aan jezelf

Voorbeeld van mn cfg:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/bobz/better.jpg

verder mischien wel nuttig : maxpackets op 100, staat standaard op 30 ofzo, of 80 als je verbinding 100 niet trekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Revision schreef op 02 januari 2004 @ 15:41:
[...]

gewoon cfg wat lichter, movement iets anders (dat je gun niet telkens heen en weer beweegt x_X)

voorderest ligt het toch echt aan jezelf

Voorbeeld van mn cfg:
[afbeelding]

verder mischien wel nuttig : maxpackets op 100, staat standaard op 30 ofzo, of 80 als je verbinding 100 niet trekt
weu anders verneuk je ff de layout }:O

code:
1
[url=http://home.hccnet.nl/bobz/better.jpg][img=600,450]http://home.hccnet.nl/bobz/better.jpg[/img][/url]

Om kleiner en klikbaar plaatje te maken.

Oh en kwist nie dat je met drawgun 1 speelde. Geen last van die muzzle flash dan?
met maxpackets op 100 zijn dr dan nog andere networksettings die je wat omhoog kunt zetten? /snaps staat op 20 bij mij

[ Voor 11% gewijzigd door stime op 02-01-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Jazzper schreef op 02 januari 2004 @ 01:35:
Wat bij mij hielp:

1. mijn crosshair is groen bolletje en de 'pulse' zit weer links als bij RTCW
2. mijn 'desktop' is heel opgeruimd als in veel dingen weggehaald
3. ik kan zoomen (fov, check clanbase voor wat mag) dat is heeeel handig. Zoomen met alles dan he
4. mijn graphics zijn stuk brighter bijna op het irritante af. Normaal zou ik dit irritant vinden, maar ja tijdens clan wars alles voor de winst he.
5. oefenen oefenen oefenen
Wat bedoel je met die pulse uit RTCW? Ik heb net nog even de RTCW demo opgestart (full niet meer geinstalleerd) en ik zie geen pulse.

De fov veranderen & "desktop" opruimen zal ik eens proberen. Met brightness veranderen wacht ik nog even, ik probeer de grafische pracht nog een beetje intact te houden. Tnx voor de tips :).
Revision schreef op 02 januari 2004 @ 15:41:
movement iets anders (dat je gun niet telkens heen en weer beweegt x_X)

Voor de rest ligt het toch echt aan jezelf. Voorbeeld van mn cfg:
[afbeelding]

Verder mischien wel nuttig: maxpackets op 100, staat standaard op 30 ofzo, of 80 als je verbinding 100 niet trekt.
Aah dank je, max packets zal ik ook eens op 100 zetten. Wat voor verbinding heb je zelf? Dan kan ik een beetje vergelijken.
edit:
Dit zie ik net staan: cl_max_packets set this to the same as you maxfps: 76 dus

Verder nog een vraagje aan jullie beide: Staat bij jullie mouse acceleration in windows aan of uit :?

offtopic:
Zeg Stime, is dat nu niet een beetje pot verwijt de ketel met die lange code van je ;)

[ Voor 16% gewijzigd door dr snuggles op 02-01-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Me beeldinstellingen blijven niet bewaard. :?

Ik heb al eens een nieuw profiel aangemaakt en zelfs de game opnieuw geïnstalleerd; maar hij blijft me displaysettings niet vasthouden en springt om zoveel keren spelen terug op default.

Als ik 'em dan weer goed zet, blijft het ook wel 1 of 2 dagen prima staan (misschien 2 of 3 keer het spel starten); maar daarna springt ie weer vrolijk terug. :? Rest van de instellingen blijven overigs keurig staan. Tis alleen het grafische gedeelte.

[ Voor 12% gewijzigd door Silent Thunder op 02-01-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Silent Thunder schreef op 02 januari 2004 @ 17:36:
Me beeldinstellingen blijven niet bewaard. :?

Ik heb al eens een nieuw profiel aangemaakt en zelfs de game opnieuw geïnstalleerd; maar hij blijft me displaysettings niet vasthouden en springt om zoveel keren spelen terug op default.
Had ik ook zeer vaak last van, dan staat er tijdens het laden dat ie gecrashed is.

Oplossing: Een autoexec.cfg in je et\etmain folder zetten met de volgende inhoud:
seta r_colorbits "0" // colordepth of graphics 0 - desktop default
seta r_depthbits "24" // sets color depthbits (24)
seta r_detailtextures "1" // toggle the use of detailed textures
seta r_mode "7" // set video display mode (resolution) (7-1152x864)
seta r_swapinterval "0" // toggle frame swapping (0)
seta r_texturebits "32" // set number of bits used for each texture from 0 to 32 bit [0-16-32]
Elke keer als ET laadt, zullen dan ook deze instellingen geladen worden en hoef je niet elke keer je resolutie terug te zetten. Uiteraard zelf even aanpassen aan jouw wensen :).

[ Voor 10% gewijzigd door dr snuggles op 02-01-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Thnx voor je oplossing Willem. :)

Ziet verder uh... ingewikkeld uit. Ik speel zeg maar altijd met deze display-settings:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/et.display.settings.JPG

Hoe gaat me autoexec.cfg er dan uitzien? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
@ stime
Nee ik speel met drawgun off, maar zodra ik me needle, medpacs,etc selecteer heb ik wel drawgun aan...

@ silent tunder en willem

Zet in je ET directory een bat bestandje met dit erin:

code:
1
2
del *.pid /s
et.exe %*

en dan voortaan ET opstarten via dat bestandje

Heb je nooit geen last meer dat je display settings worden gereset.... :)

kep me cfg ff online gezet.. kun je em zelf uitproberen
http://home.hccnet.nl/bobz/Rev-config.cfg

[ Voor 45% gewijzigd door Rev! op 02-01-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ff wat dingen wat ik heb. Niet dat ik het uber heb hoor, maar dit heb ik weer van de echte config tweakers :D

Hier wat fragmentjes. Benieuwd of iemand er wat mee kan.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
//______________________________________________// 
//              BB4E^TwEak 3.0 ET               //
//______________________________________________// 

//---internet------------------------------

seta cl_packetdup "0"
seta cl_maxpackets "100"
seta cl_timenudge "-20"
seta rate "25000"
seta snaps "40"
seta cg_predictItems "0"
seta g_synchroniousclients "1" 

seta sensitivity "4"
seta cl_mouseaccel "0"

seta cg_lagometer "1"
// dit is relaxed om te kijken of je rare 'spikes' hebt etc. 

//--Croshair-----------------------------------------

seta cg_drawcrosshair              "5"
seta cg_crosshairsize              "58"
seta cg_crosshairColor             "GREEN"
seta cg_crosshairColoralt          "GREEN"
seta cg_crosshairHealth            "0"
seta cg_crosshairalphaalt          "1.0"
seta cg_crosshairalpha             "1.0"
seta cg_crosshairPulse             "0"
bind g cg_crosshairsize            "78"

//---zoom-----------------------------------------

set zoom     "vstr zoom1"
set zoom1    "cg_fov 90;cg_drawcrosshair 5;cg_crosshairsize 32;sensitivity 2.25;
cg_crosshairalphaalt 1;cg_crosshairalpha  1; set zoom vstr zoom2"
set zoom2    "cg_fov 112;cg_drawcrosshair 5;cg_crosshairsize 58;sensitivity 4;
cg_crosshairalphaalt 1;cg_crosshairalpha  1; set zoom vstr zoom1"

bind ctrl       "vstr zoom"

//ook erg handig is dit:
bind 4          "weaponbank 4;vsay_team FireInTheHole;cg_drawgun 1"
// dan roept ie fire in de hole voor je nade werpt.

Die pulse, ik heb geen idee of hoe dat officieel heet. Als ik beweeg gaat er links een groen metertje uitslaan tot in het rood. Net als je by default bij sniper dingen hebt. Das handig, dan leer je beetje steady te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Waarom speel je met timenudge -20? in NL niet echt nodig imo
Alleen nuttig tegen laggende kut israelers of spanjaarden ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Altijd leuk die configs :). Jouw config is trouwens erg creatief Revision. Zo ongeveer alle default controls heb je veranderd :D. Tis maar wat je gewend bent natuurlijk.
Paar dingetjes die mij opvielen:
seta cg_railTrailTime "0"
seta s_khz "22"
1) Wat is de railTrailTime? Verder bedoelde je met "dat je gun niet telkens heen en weer beweegt x_X" zeker bobroll etc?

2) Tweede puntje: Je kan toch zonder problemen het geluid op 44khz zetten, das een stuk mooier :).

3) Verder zie ik dat jij en Jazzper beide met een sensitivity van 4 spelen, maar hebben jullie beide mouse acceleration in windows (dus niet ET) ook uit staan? Voor logitech muizen was hier een kleine patch voor.

4) Hoeveel uur per week speel jij ongeveer?
Silent Thunder schreef op 02 januari 2004 @ 17:59:
Ik speel zeg maar altijd met deze display-settings:
[afbeelding]
Hoe gaat me autoexec.cfg er dan uitzien? :?
Mocht Rev z'n oplossing niet werken dan wordt het voor jou deze config. In je et\etmain dir gooien en karren maar. Ook voor jou geldt dat jij in het optie menu de sound quality wel eens op 44khz kan gooien :).

[ Voor 13% gewijzigd door dr snuggles op 02-01-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Thnx Willem voor de cfg. Heb me geluid nu ook op 44 staan.

Jij ook bedankt Revision. Het schijnt te werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
En hoe gebruik je die configs? Herplaatsen van een ander? Ben wel benieuwd hoe ik kan schieten met bb4e instelingen ;)

Ah ja lees het wel, renamen naar autonogwat.cfg

[ Voor 18% gewijzigd door StephanL op 02-01-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:51
wwillem schreef op 02 januari 2004 @ 19:58:
1) Wat is de railTrailTime?
Ik quake3 is railTrailTime hoe lang het pad van de rail zichtbaar blijft nadat je geschoten hebt, staat standaard op 400 volgens mij, mischien is het nog overgeerft daarvan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
PjotrX schreef op 02 januari 2004 @ 22:38:
Ik quake3 is railTrailTime hoe lang het pad van de rail zichtbaar blijft nadat je geschoten hebt, staat standaard op 400 volgens mij, mischien is het nog overgeerft daarvan :)
Aha en wat is de Rail? De lijn van de kogel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

wwillem schreef op 02 januari 2004 @ 23:06:
[...]

Aha en wat is de Rail? De lijn van de kogel?
Heb je nog nooit Quake2 of 3 gespeeld ofsow? schaam je :) Je weet toch wel wat een Railgun is? die schiet met een soort straal en daarom heen zit een soort spiraal vormige 'trail'. Die cvar stamt gewoon uit Q3 maar heeft in ET totaal geen nut. In Q3 kon je hiermee die tijd instellen dat die trail zichtbaar bleef, ook erg nutteloos imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

waar check ik die muis acceleratie onder window? ik ben pas maandag weer thuis, zal ik ff kijken. Post ik ook een screenshot van hoe bright alles bij mij is. Kostte me lang wennen, maar nu is het super lekker, alleen tijdens snow levels word ik helemaal gek. Moet ik nog een switch voor maken. Wel leuk zo dat iedereen meedenkt over configs. Kom maar door met tips enzo!!! Tijdens zoom (eigenlijk is dat normal view, en die andere uitgezoomd) heb ik mouse op 2.5, maar moet nog wat sneller.

@revision: timenudge.. geen idee. Ik heb delen van clanmates overgenomen...

Hier nog wat handige dingen:
http://www.dailyrush.dk/w...es/guides/372/parts/1189/
http://www.rkooten.demon.nl/

Op ons clanforum hebben we er een uitgebreid topic over, maar das helaas voor jullie besloten ;)

succes

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.