[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 4

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.020 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 13:30:
@pjot: wat is daar de reden van dan? (fast promotions)
Voor de fun, zie het als een kadootje voor oud en nieuw. (Kunnen de niet zo geskillde spelers ook eens genieten van de promoties)
Het is totdat de server gereset wordt. En dat duurt niet zo heel lang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revision schreef op 02 januari 2004 @ 18:14:
Waarom speel je met timenudge -20? in NL niet echt nodig imo
Alleen nuttig tegen laggende kut israelers of spanjaarden ;/
gunslingers en Dsky spelen ook allemaal met die setting , heb er es screen van gezien :)
maakt je moeileker te raken, moet wat mij betreft standaard op 0 :x
welke alt_Hud is dat trouwens Rev , ik bedoel welke command moet je hebben voor die radar daar opzij te krijgen want het lijkt me wel handig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op 03 januari 2004 @ 00:09:
waar check ik die muis acceleratie onder window? ik ben pas maandag weer thuis, zal ik ff kijken. Post ik ook een screenshot van hoe bright alles bij mij is. Kostte me lang wennen, maar nu is het super lekker, alleen tijdens snow levels word ik helemaal gek. Moet ik nog een switch voor maken. Wel leuk zo dat iedereen meedenkt over configs. Kom maar door met tips enzo!!! Tijdens zoom (eigenlijk is dat normal view, en die andere uitgezoomd) heb ik mouse op 2.5, maar moet nog wat sneller.

@revision: timenudge.. geen idee. Ik heb delen van clanmates overgenomen...

Hier nog wat handige dingen:
http://www.dailyrush.dk/w...es/guides/372/parts/1189/
http://www.rkooten.demon.nl/

Op ons clanforum hebben we er een uitgebreid topic over, maar das helaas voor jullie besloten ;)

succes
LOL. Wij hebben er ook 1. Maar ook achter gesloten deuren. Ben nu een beetje aant experimenteren met FOV. Heeft z'n voordelen om hem wat hoger te zetten. Alleen in Fueldump wordt het lange afstandschieten wat moeilijker.

@pjot. Ah. Vandaar dat ik voor het eerst alles vol krijg met mijn ###aim ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 11:46:
[...]

gunslingers en Dsky spelen ook allemaal met die setting , heb er es screen van gezien :)
welke alt_Hud is dat trouwens Rev , ik bedoel welke command moet je hebben voor die radar daar opzij te krijgen want het lijkt me wel handig !
ik weet het, heb een cfg van zon dsky dude
Was volgens mij alt_hud 2 ofzo, not sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat timeding wordt door sommigen als een soort cheat gezien. Loopt op CB of SD een draadje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin al dat getweak .. speel met mijn untweaked settings \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Jazzper schreef op 03 januari 2004 @ 00:09:
waar check ik die muis acceleratie onder window? ik ben pas maandag weer thuis, zal ik ff kijken. Post ik ook een screenshot van hoe bright alles bij mij is. Kostte me lang wennen, maar nu is het super lekker, alleen tijdens snow levels word ik helemaal gek. Moet ik nog een switch voor maken. Wel leuk zo dat iedereen meedenkt over configs. Kom maar door met tips enzo!!! Tijdens zoom (eigenlijk is dat normal view, en die andere uitgezoomd) heb ik mouse op 2.5, maar moet nog wat sneller.

@revision: timenudge.. geen idee. Ik heb delen van clanmates overgenomen...

Hier nog wat handige dingen:
http://www.dailyrush.dk/w...es/guides/372/parts/1189/
http://www.rkooten.demon.nl/
Tis inderdaad wel tof dat iedereen elkaar nu een beetje helpt. Beetje de gedachte achter GoT :). Ik zal je linkjes eens door pluizen. Staan wel leuke dingen tussen. Hier nog een linkje vol met scripts en config tuning:
http://www.game-foundation.com/esports/etcfg_en.php Onder andere het name change script gebruik ik. Best handig. Bovendien kun je na het lezen van 1 script, zelf ook scripts maken.

Mouse acceleration in windows staat standaard aan. Via deze patch kan je dit uitzetten. Deze patch is voor logitech muizen. In de nieuwste mouseware voor logitech muizen zit deze optie wel verwerkt.

De enige keer dat ik met verneukte helderheid speelde was in traingun en sindsdien heb ik er een pokke hekel aan om met de helderheid te spelen. Maar blijkbaar was het niet zo tactisch om dit in trainyard te testen :). Wat is trouwens het bb4e forum adres?
Dat is speciaal voor ETpro. Halverwege deze pagina staat hoe je dit moet instellen. Succes :).
Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 13:36:
Wat een onzin al dat getweak .. speel met mijn untweaked settings \o/
Speel maar tegen TM spelers en je praat wel anders. Edit: owjeej, daar gaan we weer...

[ Voor 18% gewijzigd door dr snuggles op 03-01-2004 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Ga jij maar even hopen dat ik in een vriendelijke bui ben vandaag *

* Nee, dat ben ik vandaag niet *

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, worden er ook andere maps gespeeld dan de standaard campaigns. Iets anders kan ook leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ter info voor de vaste spelers van de xs4all servers,

De xs4all servers draaien nu een extra controle op de cvars die door verschillende spelers getweakd worden. Er is nu een cvar restrictie lijst van toepassing hierop. Deze lijst komt van Clanbase. Zie ook http://www.clanbase.com/ladderrules.php?lid=1095

Wanneer er buiten de restricties getweaked wordt kan er niet op de xs4all servers worden gespeeld en wordt je gekicked. In je console kan je terugvinden wat er buiten de restricties viel en dit aanpassen, mocht je nog willen spelen op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 12:42:
[...]

Dat timeding wordt door sommigen als een soort cheat gezien. Loopt op CB of SD een draadje over.
ja in rtcw speelden er sommigen ook mee tot -50 :X
dan zie je ze echt flitsen, moet dringend verboden worden dat ding |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Net ff een recordje neergezet in Oasis, hehe.

Joinde een game toen er nog rondom de 5min over was, beide guns nog niet vernietigd. Ik loop vervolgens willekeurig zigzaggend door de map richting die guns, kill nog een paar onderweg; en blaas ze uiteindelijk beide op zonder veel moeite. :P

Even later in die chatbox zei ik heel trots zo van... Woohoo! Blew up both in 5min. Noobs :-P Tuurlijk een beetje opschepperig, maar ik zette er niet voor niks die smily achter; moet kunnen. :)

Werd ik daarna uitgescholden en STFU neer me hoofd geslingerd, kennelijk vonden ze het niet zo kool. Vervolgens gekicked+temp ban. Beetje lame voor dat ene zinnetje wat ik zei. :? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 03-01-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kusje!

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 08:35:
Wat denken jullie nou over die TM?, ik bedoel, ze zijn wel heel goed, waarscheinlijk is TM-Yellow ook net iets beter als ons (TM-black heb ik nog nooit tegen gespeelt)

Je kunt ze wel hebben, ook wel zonder speciale configtricks, ik zeg natuurlijk niet dat mijne ontweaked is...
Ze kunnen goed schieten,maar spelen vaak medics dus niet zo gek dat ze bovenaan staan :(

maar bestaan soms hele clans uit medics ofzo? Heb nog nooit een goede clan gast gezien die engineer was ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren op xs4all ruzie met ene Neo.

Hij wordt gekilled in trainyard boven op die brug. Ik schiet op de allie, maar deze moet reloaden en klimt snel naar beneden. Ik ren Neo voorbij, spring naar beneden, kill de allie en klim weer naar boven om Neo te reviven. Gaatie net terug in de Limbo. Begintie toch een partij te zeiken dat ik hem niet eerst revivede. Volgens hem moeten Medics eerst reviven. Hij bleef maar doorzeuren. Maakte me nog net niet voor noob uit.

Fov 100 begint nu lekker te lopen. Muis nog een beetje aangepast. Heb die timedinges ook in m'n config gezet, maar merk er zelf weining van.

Voor de geinteresserden: Hier het script waarmee je ingame je fov kan aanpassen (met dank aan Tazzy)

// fov-Script
// With 2 keys you can increase and decrease your fov between a value of 90 and 120 degrees.
// A fov of 120 is usually the highst that leagues and tournaments allow the players to use.
bind "J" "vstr fdn"
bind "K" "vstr fup"
set fdn vstr fov90
set fup vstr fov95
set fov90 "cg_fov 90;set fdn vstr fov90;set fup vstr fov95;echo fov 90"
set fov95 "cg_fov 95;set fdn vstr fov90;set fup vstr fov100;echo fov 95"
set fov100 "cg_fov 100;set fdn vstr fov95;set fup vstr fov105;echo fov 100"
set fov105 "cg_fov 105;set fdn vstr fov100;set fup vstr fov110;echo fov 105"
set fov110 "cg_fov 110;set fdn vstr fov105;set fup vstr fov115;echo fov 110"
set fov115 "cg_fov 115;set fdn vstr fov110;set fup vstr fov120;echo fov 115"
set fov120 "cg_fov 120;set fdn vstr fov115;set fup vstr fov125;echo fov 120"
//

Dit alles is binnen de CBregels. (word iig niet gekicked met dit script)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephanL schreef op 04 januari 2004 @ 10:46:
[...]

Ze kunnen goed schieten,maar spelen vaak medics dus niet zo gek dat ze bovenaan staan :(

maar bestaan soms hele clans uit medics ofzo? Heb nog nooit een goede clan gast gezien die engineer was ofzo?
nou in clanwars bestaat het grootste deel van team toch meestal uit medics :) kijk maar es wat demo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

[...]
Volgens mij kan je die HUD normaal niet selecteren, maar krijg je die automatisch bij de Tourney mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
DyStiC schreef op 04 januari 2004 @ 14:58:
[...]

Volgens mij kan je die HUD normaal niet selecteren, maar krijg je die automatisch bij de Tourney mod.
Bij ETPro kan je oa hudsettings aanpassen. Maar ook textsize en snelheid. Check hier maar eens: http://bani.anime.net/etpro/playerguide.html

Voor beginnende configtweakers (zoals ik) is het altijd handig om een lijstje te hebben met cvars die nuttig zijn om aan te passen, gewoon een beetje daarmee gaan prutsen :) Neem bijvoorbeeld de lijst van Clanbase:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
pb_sv_cvar cl_maxpackets in 30 100
pb_sv_cvar cl_timenudge in -20 0
pb_sv_cvar rate in 7000 25000
pb_sv_cvar snaps in 20 40
pb_sv_cvar cg_bobup in 0 0.005
pb_sv_cvar cg_fov in 90 120
pb_sv_cvar cg_shadows in 0 1
pb_sv_cvar com_maxfps out 0.00001 40
pb_sv_cvar m_pitch out -0.015 0.015
pb_sv_cvar r_flares in 0 1
pb_sv_cvar r_gamma in 1 3
pb_sv_cvar r_intensity in 1 1.5
pb_sv_cvar r_lightmap in 0 1
pb_sv_cvar r_mapoverbrightbits in 0 3
pb_sv_cvar r_overbrightbits in 0 1
pb_sv_cvar r_picmip in 0 3

En ga is kijken naar picmip en (map)overbrightbits bijv. Zoals al eerder gezegd, hogere fov geeft een grotere kijkhoek, maar dus ook lastiger om iets in het midden te krijgen. Ik speel zelf met cg_fov 100

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

StephanL schreef op 04 januari 2004 @ 10:46:
[...]
en ik dan? :'(

trouwens, als medic scoor je punten het makkelijkst, bovenaan staan betekent veel voor clanned people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
shifty schreef op 04 januari 2004 @ 16:07:
[...]

trouwens, als medic scoor je punten het makkelijkst, bovenaan staan betekent veel voor clanned people.
jah idd that means the world to me :+

note, in een war ben ik al vaker engi dan medic en ik presteer toch liever goed in een war dan op een pub.
De clanned people zijn gewoon vaker medic of fo omdat je anders allemaal van die beroerde niet radarkijkende medics krijgt.(van die gekken die de hele spawn vol droppen met medpacks of ammopacks, je ziet ze vast welles) Wat heb je dan liever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
shifty schreef op 04 januari 2004 @ 16:07:
[...]

Ik ben bijna altijd medic en sta 90% van de keren bovenaan de lijst ja. Maar dat komt wel omdat ik het hele team revive (ja, zelfs als zo iemand blijft staan en dan meteen weer neergeschoten word) en heal voor zover ik kan. De enige keren dat ik doorloop is als ik geen spuitjes heb, of mijn balkje leeg is en dus geen pakjes kan geven, maar dan roep ik er wel "sorry" achteraan.

Ben ik dan nog een XP-hoer?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Revision schreef op 04 januari 2004 @ 16:18:
(van die gekken die de hele spawn vol droppen met medpacks of ammopacks, je ziet ze vast welles)
Hier wil ik nog even een opmerking over maken.

Het is juist verstandig om de spawn vol te gooien met ammopacks omdat iedereen dan meteen genoeg ammo heeft om lekker te kunnen schieten zonder meteen ammo nodig te hebben. Je kunt niet alles onder het kopje XP-whoring gooien want er zit meer achter dan alleen het verzamelen van puntjes. Met medpacks is het inderdaad zinloos om te doen want niemand spawnt halfdood. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Je kan het wel onder het kopje XP-whoring zetten als zo iemand daar het hele spel blijft staan zoals ik nog weleens zie gebeuren.
En dan gooien ze het ook expres op een punt dat je er niet langskan, omdat ze zeker willen weten dat ze alles kwijt zijn. Verder dragen die gassies niets bij aan het spel en probeer ze daarom meestal weg te voten. Helaas lukt dat zelden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Morax schreef op 04 januari 2004 @ 17:08:
Je kan het wel onder het kopje XP-whoring zetten als zo iemand daar het hele spel blijft staan zoals ik nog weleens zie gebeuren.
En dan gooien ze het ook expres op een punt dat je er niet langskan, omdat ze zeker willen weten dat ze alles kwijt zijn. Verder dragen die gassies niets bij aan het spel en probeer ze daarom meestal weg te voten. Helaas lukt dat zelden :/
Ja idd, heel vervelend, dragen verder niks bij aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op 04 januari 2004 @ 16:45:
[...]
Met medpacks is het inderdaad zinloos om te doen want niemand spawnt halfdood. :)
Nee hoor, dat doe ik ook altijd. Ik drop er een paar terwijl ik wegloop. Als mensen hoger in class raken kunnen ze meer hitpoints krijgen, maar ze beginnen er niet het spel mee. Altijd lekker als he met full health het spel kan beginnen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 19:09:
[...]

Nee hoor, dat doe ik ook altijd. Ik drop er een paar terwijl ik wegloop. Als mensen hoger in class raken kunnen ze meer hitpoints krijgen, maar ze beginnen er niet het spel mee. Altijd lekker als he met full health het spel kan beginnen, toch?
same here, vooral als je een hoge rank hebt dan kan je altijd net een extra medicpack gebruiken na het spawnen
toch prettig als er dan een paar liggen

en sukkels die de hele tijd alleen maar ammopacks neergooien daar heb je idd weinig aan, maar toch vind ik dat vele malen beter dan die panser/mortar n00bs
vooral bij oasis als je daar axis bent en je spawnt op het 2e punt dan is het erg prettig als er een paar ammopacks liggen vlak na het spawnen, iedereen weet dat je lang niet vol bent wat ammo betreft na spawn en dan is het handig

het is imho een stuk beter om een fops te hebben die alleen maar ammo packs neergooit dan een mortar/fops die alleen maar aan het spawnkillen zijn

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Krijg als medic ook idd vaak de melding "wat doe je nou, al die medpacks hier? " maar het heeft zoals Dunne Hein zegt wel degelijk nut ja :)
Doe dit in het begin weinig (paar packs) maar als het team aardig hoog in de XP raakt, gooi er ik meer neer. Als jij geraakt wordt door artillery of bijna vol op je neus door een panzer, heb je vaak maar een paar HP over toch? Als je in het begin meteen lekker 100% health hebt kan je net ff een schotje meer hebben van een gun.
Ik loop ook rond en met mijn cursor even over de teammates "oh die kan wel een pakje erbij" en hopsakee: uitdelen die hap. Ben nog nooit uitgemaakt voor XPwhore, heb wel vaak genoeg een compliment gekregen dat ik een goede medic was. Dat is me veel meer waard, een compliment op mijn taak. Dat je als medic vaak bovenaan staat..tsja, ik doe het er niet om. Vind het zelf ook fijn dat als ik noodgedwongen een taak op me neem (omdat niemand wil switchen van klasse) en ik zit in een benarde situatie, dat iemand me ammo en health geeft..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Revision schreef op 04 januari 2004 @ 16:18:
[...]

jah idd that means the world to me :+

note, in een war ben ik al vaker engi dan medic en ik presteer toch liever goed in een war dan op een pub.
De clanned people zijn gewoon vaker medic of fo omdat je anders allemaal van die beroerde niet radarkijkende medics krijgt.(van die gekken die de hele spawn vol droppen met medpacks of ammopacks, je ziet ze vast welles) Wat heb je dan liever?
ik heb liever een engineer die dynamietjes bij de spawn gooit!

Weet je wat ironisch is?

dan kom je in een pub
dan ga je kijken, niet zulke slimme mensen, dus je kijkt welke taak het hardst nodig is
Dan ga je engineer
en dan 5 minuten later is je halve team engineer

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nu een maand of 3 ET elke nacht op sixthfloor of op xs4all et/pro en ik ga meestal als engineer aan de gang en eindig meestal wel in de bovenste regio qwa XP(van de 20 met dezelfde tijd op ongv de 6e plaats)
Ik heb twee vragen nu ik dit topic en de vorige door spit, ben ik nou ontzettend in het nadeel als ik niet tweak en zoja hoeveel en wat kan ik er aan doen om normaal mee te kunnen.
Over die tweaks hier kan ik niet vinden waar hoe en wat ik precies moet doen en wat altijd is toe gestaan.
Vraag2: Ik speel nu op een CRT 17inch en ga over naar een 17inch tft, mijn voorkeur gaat naar de Sony SDM-S73B 500:1 250cd/m2 16ms resp.
Is dit een goede TFT om te gamen en heeft iemand ervaring met deze TFT.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

vraag 1 reply: dat tweaken is wel gerommel in de marge. In mijn geval is mijn aim wel beter geworden, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik heb zelf zo iets: Als het om de wars gaat, dus om de punten van mijn clan, dan helpen alle beetjes mee. Dus waarom niet doen :D
En de ene tweak is de andere niet. Tweaks dat je toetsen anders staan is niet meer dan normaal, maar tweaks waardoor het grafische gedeelte veranderd is al een ander verhaal. Wil ik nogmaals benadrukken dat het allemaal tweaks in de legale (aldus CB) zone betreft.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou iig eerst nog een tijdje zonder tweaken spelen en zorgen dat je aim zonder tweaken ook op haar best wordt. Want ook zonder tweaken kan je met een beetje concentratie headshots maken in een firefight (ik spreek trouwens (nog) niet uit ervaring maar het moet wel kunnen na veel oefenen. >:) ). Als je dat eenmaal kan heb je altijd nog de mogelijkheid om te tweaken.
Maar tweaks die niets met firefights te maken hebben kan je natuurlijk altijd proberen... :).
Als je wil weten wat is toegestaan zou ik je verwijzen naar deze site van clanbase die eerder in dit forum is genoemd door Pjotrik. http://www.clanbase.com/ladderrules.php?lid=1095 Dit zijn wel vrij algemeen geldende regels...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dan, bedankt.
weten jullie ook iets over die TFT van Sony, of hij goed genoeg is om te gamen?
Ik vind de Hercules PV 920 PRO DVI ook wel iets maar die schijnt minder te zijn dan bepaalde TFT schermen? Waarom weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

nog een clan zin in een practice war vanavond tegen bb4e?? we hebben server. PM me effe op irc: #bb4e @ quakenet

of is dit spam ;)

nah dan maar over de sony: ik heb geen idee

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:28:
Ik zou iig eerst nog een tijdje zonder tweaken spelen en zorgen dat je aim zonder tweaken ook op haar best wordt. Want ook zonder tweaken kan je met een beetje concentratie headshots maken in een firefight (ik spreek trouwens (nog) niet uit ervaring maar het moet wel kunnen na veel oefenen. >:) ). Als je dat eenmaal kan heb je altijd nog de mogelijkheid om te tweaken.
Maar tweaks die niets met firefights te maken hebben kan je natuurlijk altijd proberen... :).
Als je wil weten wat is toegestaan zou ik je verwijzen naar deze site van clanbase die eerder in dit forum is genoemd door Pjotrik. http://www.clanbase.com/ladderrules.php?lid=1095 Dit zijn wel vrij algemeen geldende regels...
Goh robbenoot, kom jou ook overal tegen he :p
Weet je wat ironisch is?

dan kom je in een pub
dan ga je kijken, niet zulke slimme mensen, dus je kijkt welke taak het hardst nodig is
Dan ga je engineer
en dan 5 minuten later is je halve team engineer
Dat gebeurt mij nou nooit. Meestal zit ik steeds te roepen dat we meer van een bepaalde classe nodig hebben, en dat luisterd niemand.

[ Voor 19% gewijzigd door Hu9o op 06-01-2004 17:06 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom jou net zo goed overal tegen Hugo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
de ow so famous robbenoot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grml :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:01:
Ben ik nou ontzettend in het nadeel als ik niet tweak en zoja hoeveel en wat kan ik er aan doen om normaal mee te kunnen.

Vraag2: Ik speel nu op een CRT 17inch en ga over naar een 17inch tft, mijn voorkeur gaat naar de Sony SDM-S73B 500:1 250cd/m2 16ms resp.
Is dit een goede TFT om te gamen en heeft iemand ervaring met deze TFT.
2) hierzo staat wat info over TFT schermen. Conclusie: het ideale tft schermpje is nog niet verschenen. Op de beeldschermen afdeling van GoT kun je hier ook veel over lezen.

1) De tweaks die hier staan maken bijna geen moer uit. Soms kan iets handig zijn, maar het is zeker niet noodzakelijk om te hebben. Alle belangrijke dingen kan je gewoon via het ET menu zelf instellen. Goede crosshair enz.
Voorbeeldje van een handigheidje: Ik wil wel eens weten of m'n broertje zit te downloaden of dat ik zo slecht speel. Dan typ je in de console (~) /cg_drawlagometer 1 en dan zie je rare piekjes -> broertje schop geven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja die lagometer heb ik standaard aan staan.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
deze post chagrijnig en laatdunkend? Doe toch ff normaal man, et was gewoon een btje sarcastish bedoelt OMG

en die bnd zat er al 10 min langer in, no shit dat ik em niet inhaal, en hij tweakt net zo goed :/

weer vriendjes robbenoot? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanzelfsprekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 06 januari 2004 @ 18:07:
[...]
Voorbeeldje van een handigheidje: Ik wil wel eens weten of m'n broertje zit te downloaden of dat ik zo slecht speel. Dan typ je in de console (~) /cg_drawlagometer 1 en dan zie je rare piekjes -> broertje schop geven :).
Als ik een keer last van lag heb betekent dat automatisch dat mijn zusje zit te downloaden maar dat betekent ook dat het wachten wordt op beter weer...... Je ziet wel weer wie de baas in huis is :D
vandaar dat dit voor mij niet zo interresant is maar dat zal in andere gevallen anders zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Wat is nou laatdunkend?? Ik ken wel een lage dunk van iemand hebben -> laagdunkend maar laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat·dun·kend (bn.)
1 een minachtende houding tegen zijn omgeving aannemend => minachtend

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Hu9o schreef op 06 januari 2004 @ 19:33:
Wat is nou laatdunkend?? Ik ken wel een lage dunk van iemand hebben -> laagdunkend maar laat?
Heh, nou robbenoot bewijst het tegendeel Hu9o. Maar schaam je niet hoor, ik wist ook niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Weer wat geleerd, en zie nou ook dat laagdunkend helemaal niet bestaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Hu9o schreef op 06 januari 2004 @ 20:35:
Weer wat geleerd, en zie nou ook dat laagdunkend helemaal niet bestaat :)
Heh meen je dat nou?? damn alweer wat geleerd, zie je wel dat je van op forums posten best wat opsteekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, prachtig toch? Beginnen beetje behoorlijk offtopic te raken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Zouden er ooit nog meer official maps komen voor ET? De standaard 7 zitten wel goed in elkaar zodat er veel verschillende tactieken mogelijk zijn maar toch.

Ik heb gemerkt dat veel extra niet officiele maps behoorlijk ruk zijn. Dus veel grote open ruimtes waar iedereen lekker gaat liggen sniperen.

RTCW heeft toch wel een hele zwik aan official maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Hu9o schreef op 06 januari 2004 @ 21:03:
Zouden er ooit nog meer official maps komen voor ET? De standaard 7 zitten wel goed in elkaar zodat er veel verschillende tactieken mogelijk zijn maar toch.

Ik heb gemerkt dat veel extra niet officiele maps behoorlijk ruk zijn. Dus veel grote open ruimtes waar iedereen lekker gaat liggen sniperen.

Correctie 6 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Hu9o schreef op 06 januari 2004 @ 21:03:

Nah dat lijkt me heeel sterk, aangezien het spel al gratis was, en ze er dus geen drol aan verdienen, kan ik me niet voorstellen dat ze er nu ook nog eens tijd en dus geld in gaan steken.

Voor RtCW kan ik het me voorstellen, hoe meer mappen ze uitbrengen, hoe populairder het spel word, des te meer mensen het spel als nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Correctie 7 :P

je vergeet TC_Base namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

is TC_Base niet gewoon de meest geaccepteerde externe map??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Hu9o schreef op 06 januari 2004 @ 23:07:
[...]

Correctie 7 :P

je vergeet TC_Base namelijk :P
Daarom zegt hij juist 6, 6 officials namelijk. Dr is er 1 (tc_base) officieel door clanbase geaccepteerd (net als in andere ladders), maar die is niet door Splashdamage ontwikkeld.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

ok correctie 6 dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

DyStiC schreef op 06 januari 2004 @ 21:12:
[...]
Voor RtCW kan ik het me voorstellen, hoe meer mappen ze uitbrengen, hoe populairder het spel word, des te meer mensen het spel als nog komen.
Voor zo'n oud spel als RtcW gaan ze echt geen maps meer uitbrengen om de verkoopcijfers op te stuwen. Overal ligt hij al in de budgetbak.

Als ze al nieuwe maps voor RtcW of ET uitbrengen dan is dat enkel om de huidige spelers te pleasen. Wellicht komt er ooit nog eens een door Splash Damage ofzo officlieel ondersteunde 3rd party map pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

niQ2001 schreef op 07 januari 2004 @ 10:59:
[...]

Voor zo'n oud spel als RtcW gaan ze echt geen maps meer uitbrengen om de verkoopcijfers op te stuwen. Overal ligt hij al in de budgetbak.
Mee eens, ze zullen er ook geen maps meer voor maken. Maar het lijkt me een stuk logischer dat ze eerder voor RtCW (zoals ze al hebben gedaan) dan voor een gratis Enemy Territory.
Ik ben ook overtuigd dat er zeker geen oficial maps meer uitkomen, ook niet van Splashdamadge, valt nix aan te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
vergeet niet, dat was na het winnen van de Game Of the Year award (weet niet wie die weggeeft :)), daarom was het het GOTY-Mappack, omdat RTCW na het winnen van die award natuurlijk flink wat promotie kreeg, hebben ze een speciale verpakking van het spel gemaakt met dus die officiele maps erbij.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Ron!n schreef op 07 januari 2004 @ 17:29:
vergeet niet, dat was na het winnen van de Game Of the Year award (weet niet wie die weggeeft :)), daarom was het het GOTY-Mappack, omdat RTCW na het winnen van die award natuurlijk flink wat promotie kreeg, hebben ze een speciale verpakking van het spel gemaakt met dus die officiele maps erbij.
Tjah daar zit wat in, kzag laatst dat in de top10 van GameSpy dat Enemy Territory op de 2e plaats van meest gespeelde online games stond onder CS en boven Battlefield, toch netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ook niet zo gek, gratis spel. Iedereen die gamespy gebruikt weet namelijk niet hoe hij anders aan spellen moet komen, behalve door er voor te betalen.

Is dit spel trouwens ook speciaal ontworpen voor clanwars enzo? of om een andere reden (naamsbekendheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Hee blackwidow, wat is dat r_uifullscreen gebeuren? nog nooit probs mee gehad, ken die hele cvar niet, maar werd van jullie BooZZe server gekicked door punkbuster.. handmatig hersteld en toen ging het weer. Maar wat is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Die moet volgens mij gelijk aan 1 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r_uifullscreen moet gelijk zijn aan 0

als ie 1 is werkt het als een fog-remover en worden textures feller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

r_uifullscreen moet 0 zijn volgens de Clanbase regels. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

er zijn wel wat goede nieuwe maps hoor. maar over het algemeen zijn nieuwe mappen geschikt voor fragfest. denk ook niet dat er nieuwe mappack zou komen. het zijn ontwikkeld door game fanaten self.

dual objectives mappen vindt ik de beste.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
ik speel nu enige tijd RTCW ET, zoals net, was ik lekker bezig op een server, wordt ik weer gekilled door 1 van me eigen mannen, zo'n mortier dude, daarna weer gekilled, daarna weer, toen ging ik complainen! wat doet ie dude, gaat voten om mij eraf te kicken!? Ik had geen 1 teamkill gemaakt!

daar wordt ik zo moe van, als die gasten niet kunnen mikken moeten ze van dat ding afblijven! tuurlijk gebeurt het welleens, maar na 2x houd de pret op, het is erg irritant om steeds gekilled te worden door je eigen mensen, en ga dan ook niet eens mij eraf proberen te voten, gelukkig waren de spelers een beetje soepel en werd ik er niet afgekicked, maar ik vind het wel geheel onterecht dat zo'n dweep mij eraf wil stemmen omdat hij mij killed!

valt me ook op dat sommige rocketlaunch mannetjes van het eigen team nogal losse handjes hebben en te snel schieten, zo word je als coverops vaak gekiled door een teamgenoot, en als jij in gevecht bent met 2 mannetjes schieten ze erook doodleuk op los, dan ga ik complainen! daar is die complain toch ook voor?

nou zit ik niet zo in die community enzo maar kom op zeg mij een beetje voten en dan de rest opstoken dat ik te vaak complain... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op 07 januari 2004 @ 21:37:
Hee blackwidow, wat is dat r_uifullscreen gebeuren? nog nooit probs mee gehad, ken die hele cvar niet, maar werd van jullie BooZZe server gekicked door punkbuster.. handmatig hersteld en toen ging het weer. Maar wat is het?
r_uifullscreen zorgt ervoor dat er geen fog meer over de map hangt en dat alles gewoon helder is :) dit was eerst toegelate bij rtcw maar daarna door cb verboden en nu ook bij ET ! maar onze server heeft immer veel problemen ook met de r_ati - bugs enzo :s was een gg tho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Mister_X schreef op 08 januari 2004 @ 16:44:
ik speel nu enige tijd RTCW ET, zoals net, was ik lekker bezig op een server, wordt ik weer gekilled door 1 van me eigen mannen, zo'n mortier dude, daarna weer gekilled, daarna weer, toen ging ik complainen! wat doet ie dude, gaat voten om mij eraf te kicken!? Ik had geen 1 teamkill gemaakt!

daar wordt ik zo moe van, als die gasten niet kunnen mikken moeten ze van dat ding afblijven! tuurlijk gebeurt het welleens, maar na 2x houd de pret op, het is erg irritant om steeds gekilled te worden door je eigen mensen, en ga dan ook niet eens mij eraf proberen te voten, gelukkig waren de spelers een beetje soepel en werd ik er niet afgekicked, maar ik vind het wel geheel onterecht dat zo'n dweep mij eraf wil stemmen omdat hij mij killed!

valt me ook op dat sommige rocketlaunch mannetjes van het eigen team nogal losse handjes hebben en te snel schieten, zo word je als coverops vaak gekiled door een teamgenoot, en als jij in gevecht bent met 2 mannetjes schieten ze erook doodleuk op los, dan ga ik complainen! daar is die complain toch ook voor?

nou zit ik niet zo in die community enzo maar kom op zeg mij een beetje voten en dan de rest opstoken dat ik te vaak complain... :(
Complainen is over het algemeen gewoon lame. Ik complain eigenlijk alleen bij lamers die moedwillig aan het teamkillen zijn. Verder nooit.

Aan de andere kant kan ik me voorstellen als je 3x door een teammate gepanzerd word je het wel zat ben. Maar ik zou er dan eerst wat van zeggen voor te gaan complainen.

Bij mortars is het wat anders, dit word zeker niet met opzet gedaan. Mortar is best moeilijk te handelen. Ik kan m'n mortars best redelijk goed plaatsen, maar toch gebeurd het regelmatig dat ik net ff een teammate meepak met het afvuren, omdat het niet te voorspellen is dat je teammates op die plek gaan lopen, tussen het afvuren van een mortar en het neerkomen ervan zit aardig wat tijd. Dus met mortars zou ik zeker wat soepeler zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik heb complain zelfs uitstaan... dat kan namelijk.
Ik ga er van uit dat

of
1. het was een ongelukje en ook al n00b ongeluk dan hoop ik dat ie er van leert.
2. is het een teamkiller dan voten anderen maar, ik concentreer me liever op mijn eigen spel.

@blackwidow: ik had het al uitgezocht idd. Maar was mij niets opgevallen met die oude instelling hoor.. dus echt per ongeluk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik ben het helemaal met Jazzper eens. Het is eigenlijk altijd wel een ongelukje, hoewel het soms wel irritant kan zijn.

En als iemand moetwillig aan het teamkillen is, dan waren er meestal wel getuigen, of zijn er meer slachtoffers, zodat deze mensen toch zeker wel snel van de server verdwijnen.

Complainen dus standaard uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
iemand van mn clan (wel andere squad :x) heeft dit tooltje in elkaar gedraaid, kun je eenvoudig je eigen config mee maken

http://lakedrake.boxke.be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Revision schreef op 08 januari 2004 @ 23:28:
iemand van mn clan (wel andere squad :x) heeft dit tooltje in elkaar gedraaid, kun je eenvoudig je eigen config mee maken

Er was al zo'n tool, maar deze is veel duidelijker / gebruikervriendelijker! mooi ding :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

haha, ik surf een beetje langs ET sites kom ik op een Hall of Shame.. cheaters in ET zeg maar..

Moet ik helaas de GoT tag herkennen hehe:
http://wolf.dehn.net/cheaters.php
Date 12.03.2003 19:50:28
Violation WALLHACK
Violation # #60210
Name racoontje[GoT]
Guid ea1ad6979b6b81a6650d4d7f09ad2c7f
IP 213.193.182.155
ik neem aan dat dat niet racoontje van GoT is :D

boefje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Dit is dus ook een van de redens waarom wij dus niet met de got tag verder zijn gegaan!

Die racoon staat er trouwens 2 keer in he. Z'n ip is tot aan de laatse submask hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Revision schreef op 08 januari 2004 @ 23:28:

Dat is erg handig voor de beginnende config tweaker hier op GoT :). Voor de mensen die dit eens willen proberen: maak een kopie van je profile folder (of alleen etconfig.cfg), zodat je altijd weer terug kunt naar je oude instellingen!
Jazzper schreef op 09 januari 2004 @ 03:45:
haha, ik surf een beetje langs ET sites kom ik op een Hall of Shame.. cheaters in ET zeg maar..

Moet ik helaas de GoT tag herkennen hehe:
http://wolf.dehn.net/cheaters.php

ik neem aan dat dat niet racoontje van GoT is :D boefje!
Whaha, vet :D. Ik kwam laatst ook al zo'n hall of shame tegen op internet.
Edit: Hier nog veel meer

Overigens moet je niet alle mensen als bewuste cheater zien. Ik was laatst eens bij een vriend van me die net begon met ET en een vrij oude videokaart had. Aangezien hier geen officiele xp drivers meer voor zijn, gebruikte hij 3rd party drivers. Daar zat dus - zonder dat hij het wist - zo'n Video driver hack in. Maar goed, dat zal wel een uitzondering zijn :).

[ Voor 7% gewijzigd door dr snuggles op 09-01-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ja je moet goed opletten met je instellingen. Omdat ik helaas aardig ET verslaafd ben en mijn nieuwe pc nog niet binnen is, speel ik ET op mijn laptop.
Ik heb hard moeten tweaken, en nu hapert ie nog wel eens ..maar niet erg hinderlijk.
Want tsja, een gf2go wil ET niet echt lekker draaien enzo :P Dus ik heb allerlei details uitgezet, draai de prachtige reso 640x480 etc. Kwam toen op de Xs4all public server en werd na 1 minuut gekicked omdat er 1 setting niet goed stond. Heb helaas niet zo snel kunnen vinden/noteren welke setting het was. Dus ik heb mn oude config teruggezet en toen wat kalmer getweaked, nu nergens meer last van. Want er zullen wel settings zijn die misschien als cheat worden gekenmerkt, en ik wil toch zeker niet uitgemaakt worden voor cheater dacht ik zo..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ik heb trouwens even die config generator getest, waarbij twee dingen mij opvielen:

1) Het commentaar is met /* ** en */ bijgevoegd. Tis geen c++ dus dit werkt niet :). Gewoon // doen.
2) Ik heb diep respect voor je als je een uur met deze brightness kan spelen :D. Na de brightness van m'n iiyama van 70 % naar 40 % te hebben teruggeschroefd, kon ik weer enigszins de kleur van de zon en het zand in oasis van elkaar onderscheiden. Na een paar minuutjes heb ik het maar opgegeven. Speelt TM echt met deze settings, of hebben jullie allemaal brakke monitoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Krijg nou wat, hier zit ook iemand van TM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ 2dutch , kijk dan gewoon in je console (²) dan weet je waarvoor je gekickt bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik speel altijd met de standaard settings zoals je deze hebt wanneer je ET installeert maar nu wordt ik vanwege diezelfde settings steeds gekicked op de servers van XS4ALL, en daar heb ik nog nooit last van gehad. Moet dat nu, dat iemand eerst zijn config moet aanpassen voordat hij kan spelen zonder gekicked wordt? Dit schiet niet echt op zo en de servers van XS4ALL zijn de enige waar ik vanwege mijn standaard instellingen word gekicked.

Niet echt leuk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basz ik zat op de server toen jij probeerde te joinen en je werd neit gekicked om je settings. "INIT failed"........ :)
als je om je settings word gekicked staat er eens heel verhaal over je cvar rate :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Is dat geen punkbuster fout?

In dat geval: Punkbuster updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik zag op de ET-Pro (of de gewone server) voordat ik werd gekicked wel wat regels over mijn settings met een warning erbij. Ik ging er meteen vanuit dat het daaraan zou liggen. Zometeen eens PB updaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

bazs2000 schreef op 10 januari 2004 @ 18:49:
Ik zag op de ET-Pro (of de gewone server) voordat ik werd gekicked wel wat regels over mijn settings met een warning erbij. Ik ging er meteen vanuit dat het daaraan zou liggen. Zometeen eens PB updaten. :)
Kun je niet terug in de console kijken wat pcies die melding was?
Volgens mij geeft PunkBuster sowieso een waarschuwing als je een server joint, iets in de richting van:
PunkBuster Client: WARNING: PB Kicks for Non-standard Characters and All PB Restrictions on this Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees maar gerust hoor. met standaard settings wordt je niet op basis van je cvar rate gekicked :) immers (daarentegen), anders zou ik er ook niet meer op kunnen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
bazs2000 schreef op 10 januari 2004 @ 18:49:
Dan moet je die settings dus verbeteren, PB updaten moet als het goed is automatisch gebeuren en hoef je alleen te gaan doen als er dus tussen die settings iets staat als User Bazs2000 reported old PB version. :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op 10 januari 2004 @ 23:19:
[...]

Dan moet je die settings dus verbeteren, PB updaten moet als het goed is automatisch gebeuren en hoef je alleen te gaan doen als er dus tussen die settings iets staat als User Bazs2000 reported old PB version. :)
Volgens mij moet de server dan geupdate worden. Hij geeft dan aan dat jij een nieuwere versie van PB hebt dan de server.

Een tijdje geleden kickte xs4all je als jij een nieuwere versie had dan de server. Maar dat lag aan PB. Kon je weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 14:09:
[...]

Volgens mij moet de server dan geupdate worden. Hij geeft dan aan dat jij een nieuwere versie van PB hebt dan de server.

Een tijdje geleden kickte xs4all je als jij een nieuwere versie had dan de server. Maar dat lag aan PB. Kon je weinig aan doen.
Hmm das waar, toen wilde de meeste servers niet autoupdaten, kon toen bijna nergens spelen :(

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Nou was ff op XS4all, zoveel goede spelers, die te beroerd zijn om niet bij elkaar in het team te gaan, staat jullie goed! Was echt heel gezellig, volgende keer weer?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Als je je aim en reactie wil oefenen is dit een gave map: MP_SillyCTF, download hem o.a. hier: http://cervantes.eclub.lv/mp_sillyctf_1.zip

is ideaal voor 2on2 of 3on3, kleine spawntijd en mini mapje, puur fraggenot!

[ Voor 25% gewijzigd door Jazzper op 12-01-2004 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Ron!n schreef op 12 januari 2004 @ 00:51:
Nou was ff op XS4all, zoveel goede spelers, die te beroerd zijn om niet bij elkaar in het team te gaan, staat jullie goed! Was echt heel gezellig, volgende keer weer?
Daar lopen toch de Ref's voor.
Vaak genoeg is er wel eentje die dan een XP shuffle erin gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

ikm oet zeggen dat ik dat niet meer heb mee gemaakt op de xs4all servers. Gisteren nog een potje daar gespeeld met pjot en rob. De partijen waren behoorlijk ongelijk, maar geen shuffle hoor. Ze gingne zelf naar het zwakke team en toen ging het wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dit oplossing biedt is dat toch prima? of bedoelde je het niet als kritiek? :D
Ik probeer idd altijd eerst of zelf het zwakke team helpen helpt, alvorens te shufflen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt namelijk altijd wel door iemand gezeken als er geshuffeled wordt... Vandaar liever een andere oplossing

(Edit lukte niet :o vandaar tweede bericht....)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Oh ik bedoelde het ook als een compliment!! Meestal worden die shuffles niet zo welkom ontvangen namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Idd een goede speler kan een slechte team echt helpen, heb het al een paar keer gezien. Opeens leeft het team dan op door 1 persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hohoho. Dit bedoelde ik nou ook weer niet he :P . Een speler weg bij het ene team en een erbij bij het andere team maakt zoiezo een heel verschil (in de meeste gevallen) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf doe ik vaak ff kijken of de teams niet ongelijk/oneerlijk zijn, maar soms ben ik zo bezig, dat ik dat nog geeneens merk als men niks van de teamverdeling zegt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo bezig met? het andere team keihard ownen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Wat de teams ook oneerlijk maakt:
Wanneer je switch naar het zwakkere team gaan je kills weg. Dus als ik al een flinke tijd bezig ben in een map, wil ik nog wel eens in het sterkere team blijven hangen tot de volgende map.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.