ik speel nu enige tijd RTCW ET, zoals net, was ik lekker bezig op een server, wordt ik weer gekilled door 1 van me eigen mannen, zo'n mortier dude, daarna weer gekilled, daarna weer, toen ging ik complainen! wat doet ie dude, gaat voten om mij eraf te kicken!? Ik had geen 1 teamkill gemaakt!
daar wordt ik zo moe van, als die gasten niet kunnen mikken moeten ze van dat ding afblijven! tuurlijk gebeurt het welleens, maar na 2x houd de pret op, het is erg irritant om steeds gekilled te worden door je eigen mensen, en ga dan ook niet eens mij eraf proberen te voten, gelukkig waren de spelers een beetje soepel en werd ik er niet afgekicked, maar ik vind het wel geheel onterecht dat zo'n dweep mij eraf wil stemmen omdat hij mij killed!
valt me ook op dat sommige rocketlaunch mannetjes van het eigen team nogal losse handjes hebben en te snel schieten, zo word je als coverops vaak gekiled door een teamgenoot, en als jij in gevecht bent met 2 mannetjes schieten ze erook doodleuk op los, dan ga ik complainen! daar is die complain toch ook voor?
nou zit ik niet zo in die community enzo maar kom op zeg mij een beetje voten en dan de rest opstoken dat ik te vaak complain...