[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 4

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.976 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/novagamer/logo-test.jpg
Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory
Enemy Territory was origineel een uitbreiding voor de populaire shooter Return to Castle Wolfenstein uit 2001. Dit spel zelf (afgekort met RTCW) is ontwikkeld door vier verschillende bedrijven. Uitgever Activision, ID Software, Nerv Software en Gray Matter Studios. Hoofdzakelijk heeft Nerv Software zich bezig gehouden met het multiplayer gedeelte en Gray Matter Studios met de singleplayer campaign. ID Software, de eigenaar van de Quake 3 engine heeft beide ontwikkel teams erg hard geholpen met hun reusachtige ervaring. Return to Castle Wolfenstein was een succes en uiteraard, dan moet er een uitbreiding of vervolg worden ontwikkeld. De twee ontwikkelteams Splash Damage en Mad Doc kregen de opdracht de uitbreiding 'Enemy Territory' te ontwikkelen. Splash Damage kreeg de taak voor het multiplayer gedeelte en Contact kreeg de zware last van de singleplayer campaign op hun schouders. Na afloop van de ontwikkel periode waren uitgever Activision en ID Software niet erg tevreden met de singleplayer campaign. Uiteindelijk heeft Contact nog iets langer de tijd gekregen maar uiteindelijk hebben ze besloten de singleplayer campaign niet te releasen en de uitbreiding te cancelen.... en toen bleven ze zitten met een goede multiplayer gedeelte. Alleen het multiplayer gedeelte te releasen als de add-on 'Enemy Territory' vonden beide ID Software en ontwikkelaar Activision geen goed plan.
Gelukkig hebben deze twee met Splash Damage besloten de multiplayer van 'ET' gratis te releasen als stand-alone game. Om deze game te spelen heb je dus niets nodig qua Return to Castle Wolfenstein origineel of dergelijke. Hier zijn wij hun natuurlijk erg dankbaar voor. :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mrherman/blank.gif

[table border=1 width=30][tr align=center]
[td align=center bgcolor="#CC230E"]Minimum systeemeisen[/td]
[/tr][tr][td]Om Enemy Territory te laten draaien heb je minimaal deze systeemeisen nodig, maar je kent de uitgevers wel, die systeemeisen zijn altijd erg laag gegrepen. Elke PC vanaf 1.0Ghz met een GeForce 2 MX of beter kan de game redelijk draaien aangezien de engine erg goed te tweaken is.

• Windows® 98/ME/2000/XP
• 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible system (including all 32bit drivers)
• Intel® Pentium® III 600Mhz processor or AMD equivalent
• 128 MB RAM
• 32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card
• Microsoft® Direct X® 8.1 or higher
• 271 MB total disk space for game files
• 500 MB free disk space for swap file
• Windows compatible toetsenbord
• Windows compatible muis
• Windows compatible geluidskaart
• 56.6k modem of sneller (sneller modem word aangeraden bij servers met meer dan 8 spelers)

Enemy Territory is grondig getest met de volgende videokaarten series:
GeForce 4 Ti, GeForce 4 MX, GeForce 3, GeForce 2 Ultra, GeForce 2 MX, GeForce256, Radeon 8500/64, Radeon 7200/64, Radeon 9700 Pro/128, Xabre 400
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mrherman/blank.gif[/][/]
[td align=center bgcolor="#CC230E"]Vragen en antwoorden aka FAQ[/td]
[/tr][tr][td]• Op de ET servers is het één groot kleuren feest, iedereen heeft kleuren in zijn naam, hoe doe je dat?
De kleurencode's zijn ongeveer hetzelfde als die van Quake 3 en RTCW.
Een kleurecode maak je door een ^ te plaatsen met een cijfer of letter.
^1
voor je naam, dan geeft hij je naam in het rood weer. Hiermee kan je dus ook combineren, bijv ^1W^dh^2o^ae^i.

Ik draai Linux op mijn systeem, zijn er ook binaries voor Linux beschikbaar?
Yep, deze zijn op de officiële website beschikbaar bij -> Enemy Territory -> Downloads. Tevens onderaan bij de mirrorlist kan je mirrors voor Linux Binaries vinden.

Hoe zie ik mijn fps?
Typ: '/cg_drawfps 1'

Ik vind de ingame serverbrowser niet zo handig, is er geen handige manier om mijn favorieten servers makkelijk te kunnen joinen?
Externe serverbrowsers gebruiken veel mensen, er zijn veel goede programma's op dat gebied. In de meeste programma's zitten velen extra features die erg handig zijn. Een aantal programma's die Enemy Territory zoiezo ondersteunen:

HLSW (freeware)
The All Seeing Eye (21 dagen gratis trial)
GameSpy Arcade (Adware)
PatchFinder (alleen quake 3 engine games)
Server Watch (freeware)

Help! Mijn Enemy Territory geeft een error, wat is dit en hoe kan ik dit verhelpen?
Dit draadje loopt in Games & Discussies voor vragen en problemen moet je bij Spielerij - Problemen & Vragen zijn. Voordat je daar een topic aanmaakt, gebruik eerst even de search om te kijken of iemand al een topic hierover heeft aangemaakt en voor de eventuele oplossing.

"Wie wil er komen ET-en!?"
Afspraken maken om te gaan gamen doe je maar via een chat of dergelijke, niet via GoT. GoT is er om te discussiëren en elkaar te helpen, niet om afspraakjes te maken op welke server je gaat gamen.
Sinds een tijdje is er op QuakeNet een irc channel #GoT-ET, hier heb je uitgebreid de gelegenheid met gotters te gaan ET-en of gewoon ouderwets te chatten. Als je geen irc client hebt kan je eens een kijkje nemen op mIRC.com of op NoNameScript.de.

Wat ook erg handig is, is een [GoT]-tag achter je naam te zetten met ET. Zo kunnen mede gotters elkaar herkennen.
De letters got horen in de kleuren rood-wit-blauw, dit doe je met de volgende kleurencodes:
^a[ ^1G ^0o ^4T ^a]

De haakjes mogen in grijs (^9) maar veel hebben ook oranje (^a).
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/naam.jpg

Ah, jullie spelen dus met een [GoT]-tag, zijn jullie dan een clan met wars enzo?
Het [GoT]-tag hoorde eigenlijk alleen bij het topic en het irc channel. Maar een GoT-clan bestaat inmiddels. Meer informatie volgt...

Waarom staat er een RTCW logo en geen Enemy Territory logo?
Goed opgemerkt, omdat Enemy Territory niet in retail is gegaan is er geen promomateriaal (PSD files of dergelijke) beschikbaar. Ik heb dan ook geen (goede) Enemy Territory logo's kunnen vinden om te gebruiken voor het hoofdlogootje.
Mocht jij er wel een hebben kan je me altijd contacten.

Hey je bent iets belangrijks vergeten of ik zie een spelvaut
Mailen kan altijd, ook ben ik altijd te vinden in #DawnSeekers.nl en op de Tweakers.net irc server. Maar vergeet niet dat de Enemy Territory Manual vrijwel alles uitlegt over ranks, XP, skills, rewards, campaigns enz...
[td align=center bgcolor="#CC230E"]Links[/td]
[/tr][tr][td]Hieronder vind je een aantal handige links:
Planet Wolfenstein (gamespy network)
RTCW World.com
Wolfenstein.nl
Enemy Territory for Dummies
Enemy Territory Configbuilder
RTCW Files
GameServers.net
Official RTCW website
Activision
Splash Damage
ID Software

Vorige delen:
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 2[/rml]
[rml][ RTCW] Enemy Territory *[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3[/rml]

Mirrorlist:
• XS4ALL (FTP): Alle bestanden
• FilePlanet: Windows | Linux
• FileShack: Windows | Linux
• 3D Gamers: Alle bestanden
• Worthplaying: Alle bestanden
• RTCWFiles.com: Alle bestanden
• GamingHorizon: Alle bestanden
• BarrysWorld: Windows | Linux
• Jolt.co.uk: Windows | Linux
• Fragland.net: Alle bestanden
• RTCW City: Windows | Linux
• GameZone Online: Alle bestanden
• GameHelper: Alle bestanden
• RTCWWorld: Alle bestanden
• Ausgamers: Windows | Linux
• Gamers Hell: Alle bestanden
• SeeMePlayMe: Alle bestanden

Patch 1.02:
• FilePlanet: Windows | Linux
• GameSpot: Windows
• 3D Gamers: Alle bestanden
• Ausgamers: Windows | Linux
• RtCWFile: Windows
• IGN: Windows
• RtCW.jolt.co.uk: Windows
• WorthPlaying: Alle bestanden
• Gaming Asylum: Windows | Linux
• FileFront: Windows | Linux
• GamersHell: Windows | Linux
• SweRTCW: Windows | Linux
• GameClubCentral: Windows | Linux
• eXtreme Players (Duits): Windows | Linux
• Universe Gaming: Windows | Linux
• Wolfenstein City (Duits): Windows | Linux
• RtCWOnline.com: Alle bestanden
• GameChronicles: Windows
• FragLand: Windows | Linux
• GameZone: Alle bestanden

Map Editor mirrorlist:
FilePlanet
3DGamers
RtCWFiles
Worthplaying
3D Downloads
Gamers Hell

De officiele manual die met Enemy Territory word mee geïnstalleerd is een grote schat aan informatie. Je kan deze vinden met de link in je startmenu:
Start / Programma's / Wolfenstein - Enemy Territory / Wolfenstein - Enemy Territory Help / manual.html
RTCW: Enemy Territory FAQ/Startpost 1.1.0 door Novah
Spelvauten en opmerkingen? Mailen kan altijd!

[ Voor 3% gewijzigd door Novah op 05-11-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:25

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Nu al nieuwe? Oude had nog niet eens 1000 posts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Erazzzer schreef op 04 november 2003 @ 20:14:
Nu al nieuwe? Oude had nog niet eens 1000 posts...
Hmjah... een topic hoeft ook niet precies 1000 posts te hebben. Het vorige deel zat propvol, op een paar reply's na 1000 dus, 40 pagina's. 1000 posts is zoiezo veel, 99% van de forums houden een topicmax van 255 reply's aan.

Maar weer ontopic, daar is het draadje voor :)

[ Voor 6% gewijzigd door Novah op 04-11-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90953

Laat maar........

Heerlijk spel! :)

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 90953 op 04-11-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:18

Hu9o

Schokkend

Zo deel 4 alweer

Zal me benieuwen hoe groot deze zal worden zonder de gotclan. want die hebben nu een eigen forumpie :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Novah, zou je de link van het GoT-Clan forum in de startpost willen zetten :)

Yoohoo! een nieuw topic... :*)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

Redneck® schreef op 04 november 2003 @ 21:04:
Novah, zou je de link van het GoT-Clan forum in de startpost willen zetten :)

Yoohoo! een nieuw topic... :*)
Ligt het aan mij of werkt die URL niet meer?

Was vannavond weer leuk klooien (totdat ik lag kreeg). Volgende keer maar iets met tactieken proberen.

Ik had vandaag het probleem weer dat ik onder een 'oude' naam speelde. Zonder de [GoT]-tag zoals ik vroeger deed. Dit is de tweede keer dat dit gebeurde. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Anoniem: 14383 schreef op 04 november 2003 @ 21:44:
[...]

Was vannavond weer leuk klooien (totdat ik lag kreeg). Volgende keer maar iets met tactieken proberen.

Ik had vandaag het probleem weer dat ik onder een 'oude' naam speelde. Zonder de [GoT]-tag zoals ik vroeger deed. Dit is de tweede keer dat dit gebeurde. Hebben meer mensen hier last van?
Dit is de link van het forum: http://www.turnhout.net/forum/

Jah idd ik vond et wel leuk, tot Oasis dan... ;)

Ik had toen ik naar de server connecte ook me oude naam weer terug ? Ik vind het ook maar vaag want ik heb heel de dag met me GoT tag gegamed :|

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik vind dat de startpost beetje aangepast moet worden, want het begint wel al beetje clan te worden, maar blijft nog wel open. een paar linkjes vergeten enz. En dat er nu staat dat de haakjes grijs zijn en oranje mogen, zie ik ook liever aangepast omdat 99% in oranje loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb een probleem, ik was eens Cops, met sniper. 2 problemen:
- Ik kan niet reloaden
- Ik dood niet, liggend, totdat zijbalkje helemaal stil lag, 3 schoten op een stilstaand iemand en hij was niet dood. Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Erazzzer schreef op 04 november 2003 @ 21:51:
Ik vind dat de startpost beetje aangepast moet worden, want het begint wel al beetje clan te worden, maar blijft nog wel open. een paar linkjes vergeten enz. En dat er nu staat dat de haakjes grijs zijn en oranje mogen, zie ik ook liever aangepast omdat 99% in oranje loopt :)
Die haakjes zal ik nog wel even updaten als het zo erg is ;)
Maar ik ga de startpost niet veranderen vanwege een GoT-clan. Natuurlijk zal ik de nodige links en informatie erbij gaan zetten maar onthoudt dat dit een topic over Enemy Territory, het computerspel is. En niet een topic om clanhandelingen te verrichten. Daar is dus het eigen forum van GoT-ET voor. Ik wil niet ala 'strenge-mod-wannabe' overkomen maar voor mij, (nog) geen clanmember van de GoT clan ish et niet intresant het draadje te volgen als het alleen maar over de clan gaat. :)
Natuurlijk horen clanzaken erbij erbij, praten over hoe de match was wat beter kon. Maar zaken als 'jullie hebben mail over volgende training' enzo dat soort dingen kan beter op eigen forum. Ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Novah op 04-11-2003 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-07 23:06

Silence_nl

Slnc

[...]

Misschien dat dit helpt http://www.forumplanet.co...&tid=1132008&p=2#12027531 is ook voor als je resolutie telkens veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Novah schreef op 04 november 2003 @ 23:08:
[...]
Die haakjes zal ik nog wel even updaten als het zo erg is ;)
Maar ik ga de startpost niet veranderen vanwege een GoT-clan. Natuurlijk zal ik de nodige links en informatie erbij gaan zetten maar onthoudt dat dit een topic over Enemy Territory, het computerspel is. En niet een topic om clanhandelingen te verrichten. Daar is dus het eigen forum van GoT-ET voor. Ik wil niet ala 'strenge-mod-wannabe' overkomen maar voor mij, (nog) geen clanmember van de GoT clan ish et niet intresant het draadje te volgen als het alleen maar over de clan gaat. :)
Natuurlijk horen clanzaken erbij erbij, praten over hoe de match was wat beter kon. Maar zaken als 'jullie hebben mail over volgende training' enzo dat soort dingen kan beter op eigen forum. Ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen. :)
Je snapt het verkeerd, nu staat er nog of het een clan is met een duidelijk antwoord nee, maar als ooit iemand leader wil worden kan het wel uitgroeien.

Dit is dus al gebeurd, stuk dus niet meer up to date :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Erazzzer schreef op 04 november 2003 @ 22:58:
Ik heb een probleem, ik was eens Cops, met sniper. 2 problemen:
- Ik kan niet reloaden
- Ik dood niet, liggend, totdat zijbalkje helemaal stil lag, 3 schoten op een stilstaand iemand en hij was niet dood. Help?
-heb je genoeg ammo?
-reloaden kan niet in sniper (zoom) mode.
-sommige nieuwe mappen zitten er bugs.

-schiet je op hoofd?
-tegenstander is levl 4 of hoger. of zelf een general (dat betwijfel ik)

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

GrittyKitty schreef op 04 november 2003 @ 23:42:
[...]

-heb je genoeg ammo? Ja!
-reloaden kan niet in sniper (zoom) mode. Niet gezoomed
-sommige nieuwe mappen zitten er bugs. Std. Maps

-schiet je op hoofd? Ook
-tegenstander is levl 4 of hoger. of zelf een general (dat betwijfel ik) Begin van campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

hmm...cheater maybe... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Voor een generaal hoef je geen cheater te wezen.

Zorg dat je vanaf het begin erbij bent, anders moet je wel een hele grote inhaal slag maken. En Zorg dat je per specialiteit goed punten scoort, Helemaal gaan tot 150 pnt.

En om een snelle kil te maken, mik zo veel mogelijk op het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 22:23

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

[...]
Vanavond speelde we ook een mod namelijk ET PRO, waarschijnlijk staat er dus in je 'etpro' directory nog een oude config. Dus gewoon ff je config.cfg of autoexec.cfg van je 'etmain' dir naar je 'etpro' dir kopieëren.

Trouwens dat de resolutie soms gereset word is vrij eenvoudig op te lossen; verwijder ET, installeer het opnieuw, en voor dat je hem voor de eerste keer opstart kopieer je eerst je oude config file naar de ET direcotry (waarin de gewenste reso. dus al staat). Zodra ET dan het idee heeft dat je gecrasht was de vorige keer reset hij de resolutie naar de gene die hij had toen ET voor het eerst werd opgestart. Werkt bij mij perfect. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt DySiC, ik ga het eens proberen.

Silence_nl ook bedankt maar die opgegeven oplossing is mij toch iets te complex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:04
Heb ik ook last van, na het lezen van dit stukje een batch-file aangemaakt die eerst .pid bestanden uit alle mappen verwijderd, en vervolgens ET start. Nooit meer last van.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Silence_nl schreef op 04 november 2003 @ 23:16:
[...]
Misschien dat dit helpt http://www.forumplanet.co...&tid=1132008&p=2#12027531 is ook voor als je resolutie telkens veranderd.
Tnx man, ik zocht al een oplossing met die resolutie jah, dus kort samengevat staat er dat je een bat file moet maken die eerst de profile.pid delete en daarna ET opstart...

edit:
Ron!n was me voor :)

[ Voor 5% gewijzigd door RomeoJ op 05-11-2003 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Ron!n schreef op 05 november 2003 @ 10:52:
Heb ik ook last van, na het lezen van dit stukje een batch-file aangemaakt die eerst .pid bestanden uit alle mappen verwijderd, en vervolgens ET start. Nooit meer last van.
Hmm is ook een optie, alleen moet je dus een regeltje in je bath-file aanmaken voor iedere mod die je speelt :? En bij gebruik van een server-browsers moet je ze hem verwijzen naar je batch-file ipv ET.exe

Gebruiken er trouwens mensen hier server-browsers en zoja welke is het makkelijkst? Want die ingame browser is niet echt makkelijk om je favo servers terug te vinden. Momenteel klop ik gewoon het ip adres in de console maar zit er toch aan te denken om een server-browser te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

DyStiC schreef op 05 november 2003 @ 13:04:
[...]
Hmm is ook een optie, alleen moet je dus een regeltje in je bath-file aanmaken voor iedere mod die je speelt :? En bij gebruik van een server-browsers moet je ze hem verwijzen naar je batch-file ipv ET.exe

Gebruiken er trouwens mensen hier server-browsers en zoja welke is het makkelijkst? Want die ingame browser is niet echt makkelijk om je favo servers terug te vinden. Momenteel klop ik gewoon het ip adres in de console maar zit er toch aan te denken om een server-browser te gaan gebruiken.
Nee je moet geen regel in je batch aanmaken voor alle mods, alleen voor etmain...
En jah dat klopt, voor ASE bv. moet je hem naar de batch file verwijzen, anders heb je er niets aan :)

En ik vind ASE wel handig, alleen heb gister gehoord van Erazzzer dat ie bij hem vreemd doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:12

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik gebruik pathfinder dat werkt eigenlijk altijd goed.
Nieuwe IP adressen kan je gewoon toevoegen in de .dat file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Eén probleem van die batch file is, dat als je die batch inplaats van die et.exe zet in je gamebrowser dat de browser dan niet de "commandos" doorgeeft en dus als je bv. een server in wilt gaan via die serverbrowser dat ie dan alleen die batch run en zo als gevolg alleen ET opstarten zonder gelijk naar een server te connecten... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Redneck® schreef op 05 november 2003 @ 22:14:
Eén probleem van die batch file is, dat als je die batch inplaats van die et.exe zet in je gamebrowser dat de browser dan niet de "commandos" doorgeeft en dus als je bv. een server in wilt gaan via die serverbrowser dat ie dan alleen die batch run en zo als gevolg alleen ET opstarten zonder gelijk naar een server te connecten... |:(
Staat op die zelfde site een antwoord daarop:
But wait.....what if i launch ET from a 3rd party server browser (pathfinder) can i just not include that part that lauches et.exe in the batch file??

In that case, use the following lines in your batch file (again, replace "SauronEFG" with your own profile name):

del etmain\profiles\SauronEFG\profile.pid
et.exe %*

Note the %* after et.exe. That will pass all the parameters from the game browser to the ET startup command line. Put the batch file in the same directory as et.exe and name it "etstart.bat", for instance. Then edit the configuration of your game browser so that it runs that batch file when an ET game is started. The exact method is different for each browser, but in ASE it can be found under View->Options->Games->Wolfenstein: Enemy Territory->Program Location.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:56
zijn er eigenlijk ook nieuwe maps? ik speel altijd maar op de orginele 6.... is wel leuk, maar wat nieuws is ook niet vies...

(btw: heb wel gegoogled, maar ik bedoel dus maps/servers die ook echt online zijn te spelen....)

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

qrazi schreef op 06 november 2003 @ 20:45:
zijn er eigenlijk ook nieuwe maps? ik speel altijd maar op de orginele 6.... is wel leuk, maar wat nieuws is ook niet vies...

(btw: heb wel gegoogled, maar ik bedoel dus maps/servers die ook echt online zijn te spelen....)
Sorteer de servers gewoon op mapname en join een map die je niet hebt, viola!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

maar je moet eerst de map downloaden en in /etmain folder plaatsen. gaaf is als de server ook soundmod hebben. gaaf geluid.

Heb vaak in buitenlandse server gespeeld met nieuwe mappen (meestal is het campaign met 6 tot 10 mappen). Vaak zijn de nieuwe mappen niet zo goed als de originele, en soms is het mod van RTCW map. Maar naar mijn menig is desert temple 3 & resurection is aardig goed De rest is leuk voor spawnkilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

GrittyKitty schreef op 06 november 2003 @ 22:43:
maar je moet eerst de map downloaden en in /etmain folder plaatsen.
Nee hoor, gewoon downloaden aanzetten in options en dan download ET automatisch de map van de server waar je op gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:26

niq

Eet nooit gele sneeuw!

DyStiC schreef op 06 november 2003 @ 22:58:
[...]

Nee hoor, gewoon downloaden aanzetten in options en dan download ET automatisch de map van de server waar je op gaat spelen.
Als je mazzel hebt met 3 of 4 K per seconde!
Dus ben je een 1 uurtje per map bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93814

Ik download die mappen als ik aan het connecten ben vaak met ong. 80KBps. Niks te klagen dus..

Ik heb trouwens ook een "kleine" bug met ASE.
Ik gebruik het niet altijd, maar gisteren toen ik in XS4all zat, waren mijn kleurtjes ineens weg.. :'( 'Erazzzer' heeft mij iig wijs gemaakt dat het door ASE komt.. Maar het rare was, ik had ASE niet eens draaien :?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 93814 op 07-11-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
niQ2001 schreef op 07 november 2003 @ 08:55:
[...]

Als je mazzel hebt met 3 of 4 K per seconde!
Dus ben je een 1 uurtje per map bezig.
Anders kan je veel maps op de site van mijn clan vinden (http://di.clanhome.nl/index.php), daar kan je ze met een goede snelheid downloaden. Alleen ff reggen om in te loggen voor het downloadgedeelte.

[ Voor 2% gewijzigd door Ron!n op 07-11-2003 12:37 . Reden: url geedit ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is iid een leuke score, maar volgens mij waren het ook niet echt goede tegenstanders.. (:?) waarschijnlijk stond je er meest van de tijd :O bij, aangezien ik weet hoe goed jij bent.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
allemaal allies die waarschijnlijk niet hun spawnpoint veranderden, geen artillery aanvroegen, niet gingen mortarren, enzzzzz

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juist wel, dat is het mooie. De ramp werd wel 15 keer gemaakt en kapot gemaakt. Artillery in de buurt van de ramp en airstrikes wat verder weg gooien \o/ Verder zijn die deaths van mij meeste mortar kills. Ook een paar panzer kills. Soms hadden ze de vlag, en soms weer niet.

Maar anyways probeer zelf maar eens hun spawn te artilleryen. Zul je zien hoe verdomd moeilijk het is om over 100 kills op die beachmap te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Anoniem: 42423 schreef op 07 november 2003 @ 17:58:
Juist wel, dat is het mooie. De ramp werd wel 15 keer gemaakt en kapot gemaakt. Artillery in de buurt van de ramp en airstrikes wat verder weg gooien \o/ Verder zijn die deaths van mij meeste mortar kills. Ook een paar panzer kills. Soms hadden ze de vlag, en soms weer niet.

Maar anyways probeer zelf maar eens hun spawn te artilleryen. Zul je zien hoe verdomd moeilijk het is om over 100 kills op die beachmap te komen.
Ja das waar, bedoelde ook niet dat het niet bijzonder was, over de 100 kills :D Maar heb zelf altijd dat soort dingen als je allemaal van die allies hebt die op de zelfde spawnplaats blijven spawnen. En dan klagen dat je aan het sk'en bent, terwijl ze 3 spawns hebben :?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja hier was dat niet het geval. Ik heb zelden hun spawn geartilleryt. Gewoon airstrikes gooien (gewoon op het strand :P) en snel artillery in de buurt van de ramp. En wat was het daar allemachtig druk!! haha. Die engineers kregen allemaal backup (je kent dat wel staat daaro een panzer, spawnen wij, ren ik naar voren om artillery te doen en BAF heb je weer een panzer op je harses) Maar over het algemeen ben ik sneller eruit dan dat die panzer in de spawn kan schieten. Maar ja hebben ze net dus die ramp gemaakt en wat gebeurd er? Precies, vallen de eerste artillery granaten op hun harses! hehe. Cov Ops deed de rest :) Ennuh ze spawnen ook aan andere kant, want bij backdoor was het ook druk. Ook werden wij door die mg42 beschoten aan andere kant strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Anoniem: 42423 schreef op 07 november 2003 @ 18:06:Ennuh ze spawnen ook aan andere kant, want bij backdoor was het ook druk. Ook werden wij door die mg42 beschoten aan andere kant strand.
Daar spawnen ze niet maar daar zwemmen/lopen ze naartoe
Anoniem: 93814 schreef op 07 november 2003 @ 11:15:
Ik download die mappen als ik aan het connecten ben vaak met ong. 80KBps. Niks te klagen dus..

Ik heb trouwens ook een "kleine" bug met ASE.
Ik gebruik het niet altijd, maar gisteren toen ik in XS4all zat, waren mijn kleurtjes ineens weg.. :'( 'Erazzzer' heeft mij iig wijs gemaakt dat het door ASE komt.. Maar het rare was, ik had ASE niet eens draaien :?
Jij hebt bij ASE als naam zeker gewoon 'Boogie_man [GoT]' ?
je moet bij ASE ook '^1Boogie_man ^7[^1G^9o^tT^7]' als naam kiezen

[ Voor 4% gewijzigd door Wolfboy op 07-11-2003 19:32 ]

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben jij nou zo dom of ik zo slim Wolfboy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Wolfboy schreef op 07 november 2003 @ 19:31:
[...]

Jij hebt bij ASE als naam zeker gewoon 'Boogie_man [GoT]' ?
je moet bij ASE ook '^wBoogie_man ^a[^1G^wo^4T^a]' als naam kiezen
Dat probeerde ik je duidelijk te maken Boogie

[ Voor 16% gewijzigd door Erazzzer op 07-11-2003 19:50 . Reden: Naam goed gedaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n

heb ik zeker een andere ET. :X

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Pjotrik!!!!!!
Ik heb je hulp nodig..
Iedere keer als ik inlog op xs4all servers wordt ik eruit geschopt.
Ik kan gewoon axis of allies kiezen, maar zogauw ik erin kom lig ik eruit, wat is er aan de hand. Het gebeurde vanmiddag, ik werd er zo maar tijdens het spelen uitgeschopt, nu kom ik er niet meer in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
[...]

[...]
WEL. OMG 8)7

Druk eens op de knop om die menu te voorschijn te halen waar je je wapens kan kiezen. Limbo menu heet het. Je ziet nu allerlei vlaggetjes staan in het level. Klik op een vlaggetje en de volgende keer begin je daar. Probeer dat maar eens bij beach :P Wedden vor 1 miljoen euro dat je begint bij de vlag waar je op geklikt heb.

Neemt niet weg trouwens dat noobs er naar toe zwemmen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Erazzzer schreef op 07 november 2003 @ 21:55:
Pjotrik!!!!!!
Ik heb je hulp nodig..
Ik kan gewoon axis of allies kiezen, maar zogauw ik erin kom lig ik eruit, wat is er aan de hand. Het gebeurde vanmiddag, ik werd er zo maar tijdens het spelen uitgeschopt, nu kom ik er niet meer in....
Even handmatig proberen te updaten erazzzer:
Dat kan via deze tool: http://www.evenbalance.com/downloads/pbweb.exe Deze kijkt na welke files je mist en download alles automatisch. Duur een minuutje of 3.

Of iets ingewikkelder: http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-et.php.

Verder over die 2e spawn: niet iedereen weet dat je ook ergens anders kan spawnen, dus doe niet zo ranzig arrogant maar vertel gewoon dat het via het limbo menu kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

wwillem schreef op 07 november 2003 @ 22:38:
[...]

Dat kan via deze tool: http://www.evenbalance.com/downloads/pbweb.exe Deze kijkt na welke files je mist en download alles automatisch. Duur een minuutje of 3.

Verder over die 2e spawn: niet iedereen weet dat je ook ergens anders kan spawnen, dus doe niet zo ranzig arrogant maar vertel gewoon dat het via het limbo menu kan.
Is nu gelukt jah!

En inderdaad, doe niet zo arrogant! :P

Edit:
[rml][ RTCW:ET]Sniper, bijna geen health af[/rml]/
:P

[ Voor 6% gewijzigd door Erazzzer op 07-11-2003 23:59 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

hmm sorry dat wist ik niet (heb toch de manual doorgebladerd :P)
nou ja je kan ook niet alles weten :)
speel het spelletje ook nog niet zo lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37006

Erazzzer schreef op 07 november 2003 @ 23:56:
[...]

...
En inderdaad, doe niet zo arrogant! :P

...
wie met pek omgaat....

Tis hier trouwens veel minder druk sinds we een eigen forum hebben

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 37006 op 08-11-2003 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

'k Word zojuist tot 2x toe de toegang gedurende 2 minuten ontzegd op de XS4ALL-ET-Pro-server.
De 1e keer (na radar) kon ik me redelijkerwijs indenken: toen typte ik "RTFM" na de game.
De 2e keer (in fueldump) was volkomen onduidelijk...
Ik speel onder de naam tishlluB[GoT], mocht een / de admin van die server dit lezen tovallig

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-06 16:37

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Erazzzer schreef op 07 november 2003 @ 21:55:
Pjotrik!!!!!!
Ik heb je hulp nodig..
hbokh schreef op 08 november 2003 @ 14:58:
'k Word zojuist tot 2x toe de toegang gedurende 2 minuten ontzegd op de XS4ALL-ET-Pro-server.
De 1e keer (na radar) kon ik me redelijkerwijs indenken: toen typte ik "RTFM" na de game.
De 2e keer (in fueldump) was volkomen onduidelijk...
Ik speel onder de naam tishlluB[GoT], mocht een / de admin van die server dit lezen tovallig
Jullie beide hebben hetzelfde probleem.
Punkbuster kan iets niet verifiëren en dan wordt je gekicked voor een unkown reason. De oplossing van Wwillem zou goed moeten zijn.
wwillem schreef op 07 november 2003 @ 22:38:
[...]

Niemand wordt op de xs4all server gekicked omdat er rtfm gezegd wordt hoor :D
Fuck zeg, dat zou wat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik kom er weer op. Handmatige update van punkbuster deed het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Pjotrik schreef op 08 november 2003 @ 16:39:Niemand wordt op de xs4all server gekicked omdat er rtfm gezegd wordt hoor :D
Och... er zijn noch altijd mensen roomser dan de paus ;)
Op d1p.de wordt "fuck" bijv. gecensureerd.

Anyhow, thx voor de tip!
Ik heb de update gedraaid onder Linux:
code:
1
2
3
4
cp /usr/local/games/enemy-territory/pb/pbweb.x86 $HOME/.etwolf/pb/
cd $HOME/.etwolf/pb
chmod +x pbweb.x86
./pbweb.x86

[ Voor 2% gewijzigd door hbokh op 08-11-2003 18:06 . Reden: slash vergeten ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Hey allemaal,

Ik speel ET al een tijdje en vraag hierbij welke clan of server nou de beste spelers hebben van de wereld !

Het is leuk om op NL servers te spelen en amerikaanse , maar wil toch even kijken hoe en welke de 'top' zijn.

Wie weet / kan me helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Pjotrik schreef op 08 november 2003 @ 16:39:
[...]

[...]
Jullie beide hebben hetzelfde probleem.
Punkbuster kan iets niet verifiëren en dan wordt je gekicked voor een unkown reason. De oplossing van Wwillem zou goed moeten zijn.

[...]

Niemand wordt op de xs4all server gekicked omdat er rtfm gezegd wordt hoor :D
Maar ik wel :( Kan ik het helpen dat al die ^%$^54 gassies willen voten, ik heb er maar 3 aangevraagd :( Das echt goede reclame *NOT* :(

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Illegal_Alien schreef op 08 november 2003 @ 20:02:
[...]

Maar ik wel :( Kan ik het helpen dat al die ^%$^54 gassies willen voten, ik heb er maar 3 aangevraagd :( Das echt goede reclame *NOT* :(
Ik ga hier niets uitvechten. Maar..
Ik gaf iedereen een waarschuwing te stoppen met voten. Een persoonlijke waarschuwing aan jouw. Jij gaat openlijk tegen mij in. Ik zet de server op pause, want niemand luistert. En jij gaat verder met voten.
En dat is voor mij een reden genoeg om jouw te kicken, gotter of niet. Als ik zeg stop met voten dan is het ook stoppen met voten. Je moet mij dan maar vertrouwen dat ik alles in orde breng.

De teams waren balanced aan het eind, anders had ik wel een shuffle erin geduwt. Die ene clan verliet de server ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Ja ok, was een beetje heetgebakerd daar, maar dat die clan alle votes dwarboomde kwa gelijk XP (Ok dit betekend niks maar toch) daar werd ik nogal pissig op, en al helemaal met die (terechte) warning. Was gewoon een heethoofd daar, slechte eigenschap van mij. Maar die Pause was wel grappig nog nooit gezien eigenlijk :)

p.s.: ik had je al ene paar keer via de chatoptie opgeroepen voor een xp shuffle, maar ik kreeg geen reactie?

[ Voor 19% gewijzigd door Illegal_Alien op 08-11-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

The enemy is weakened!

Net de hele tijd met Nuuul zitten spammen op XS4All :P

Hij Axis ik Allies:
The enemy is weakened!
The enemy is weakened!
The enemy is weakened!
The enemy is weakened!
The enemy is weakened!
The enemy is weakened!

Toen ik weg wou heb ik gevote op mezelf, lag er verdomd snel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Illegal_Alien schreef op 08 november 2003 @ 23:07:
Ja ok, was een beetje heetgebakerd daar, maar dat die clan alle votes dwarboomde kwa gelijk XP (Ok dit betekend niks maar toch) daar werd ik nogal pissig op, en al helemaal met die (terechte) warning. Was gewoon een heethoofd daar, slechte eigenschap van mij. Maar die Pause was wel grappig nog nooit gezien eigenlijk :)

p.s.: ik had je al ene paar keer via de chatoptie opgeroepen voor een xp shuffle, maar ik kreeg geen reactie?
Dat is omdat wanneer iedereen gaat voten, en nog eens gaat praten tegen elkaar er absoluut niet meer goed gespeeld kan worden. Na de pauze en met een speler extra (* Pjotrik ) brak de Axis wel los. Hetzij een beetje laat.

Ik had btw een gewone kick gedaan. /reconnect in de console en je bent er weer in. Een punkbuster kick is met 2 min. ban.

Wanneer je nogal pissig bent omdat een taktiek niet lukt moet je toch wat anders verzinnen. Een next map is best wel sneu, je moet tegen je verlies kunnen. En een shuffle doe ik liever aan het einde van een campaign of map. Anders heb je bijv. 7 minuten te gaan, en kan je weer vanaf begin beginnen inc. XP.[/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Hier staat niets..

[ Voor 96% gewijzigd door Pjotrik op 09-11-2003 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Pjotrik schreef op 09 november 2003 @ 02:54:
[...]

Dat is omdat wanneer iedereen gaat voten, en nog eens gaat praten tegen elkaar er absoluut niet meer goed gespeeld kan worden. Na de pauze en met een speler extra (* Pjotrik ) brak de Axis wel los. Hetzij een beetje laat.

Ik had btw een gewone kick gedaan. /reconnect in de console en je bent er weer in. Een punkbuster kick is met 2 min. ban.

Wanneer je nogal pissig bent omdat een taktiek niet lukt moet je toch wat anders verzinnen. Een next map is best wel sneu, je moet tegen je verlies kunnen. En een shuffle doe ik liever aan het einde van een campaign of map. Anders heb je bijv. 7 minuten te gaan, en kan je weer vanaf begin beginnen inc. XP.[/
Ik zal mijn leven beteren en voortaan allies zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ik heb het net geinstalleerd maar loop tegen een probleem aan. Na +/- 30 sec. krijg ik de melding "disconnected from server for an unknown reason". Ik heb geen flauw idee wat dit kan veroorzaken. Ik kan dus wel een server opkomen, maar ik ben er nog sneller af zonder ook maar een schot gelost te hebben.

Is dit iets bekends ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Anoniem: 14124 schreef op 09 november 2003 @ 11:54:
Ik heb het net geinstalleerd maar loop tegen een probleem aan. Na +/- 30 sec. krijg ik de melding "disconnected from server for an unknown reason". Ik heb geen flauw idee wat dit kan veroorzaken. Ik kan dus wel een server opkomen, maar ik ben er nog sneller af zonder ook maar een schot gelost te hebben.

Is dit iets bekends ?
Punkbuster probleem lijkt me zo. Lees minder dan 25 posts terug geloof ik en gij zult uwe antwoorden vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45984

Erazzzer schreef op 09 november 2003 @ 01:06:
The enemy is weakened!

Net de hele tijd met Nuuul zitten spammen op XS4All :P

Hij Axis ik Allies:
The enemy is weakened!
The enemy is weakened!
The enemy is weakened!
The enemy is weakened!
The enemy is weakened!
The enemy is weakened!

The enemy is weakened! :P

De reacties daarop waren ook wel vrij leuk :)
Tegenwoordig doe ik ook aan lange afstand schieten met panzer, eerst ff verrekijker pakken, schieten maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 15:14
Anoniem: 45984 schreef op 09 november 2003 @ 13:12:
[...]

The enemy is weakened! :P

De reacties daarop waren ook wel vrij leuk :)
Tegenwoordig doe ik ook aan lange afstand schieten met panzer, eerst ff verrekijker pakken, schieten maar :P
Tot nu toe als ik je tegenkwam had je altijd een panzer. Speel je wel es een andere class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:58
Hmmmm, die XS4ALL server is best lekker om te spelen. Het gemiddelde niveau van spelers ligt daar een stuk hoger :)
Eindelijk een plek om mijn skill eens wat te verbeteren, want in een paar andere servers knal je iemand af als je even met je ogen knippert :P
Maar hier moet ik nog wat moeite doen om iemand af te maken, alhoewel dat voor het grootste gedeelte nog wel lukt:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.kanter/et.JPG

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
hbokh schreef op 08 november 2003 @ 18:05:
[...]
Och... er zijn noch altijd mensen roomser dan de paus ;)
Dat is een standaard Shrub-instelling, hebben wij (DI) ook draaien.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Erazzzer schreef op 09 november 2003 @ 01:06:
Ik gaf je de beslissende trap :Y)

Het was machtig met zijn allen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

hbokh schreef op 08 november 2003 @ 18:05:
Hier speel ik ik vaak, vandaag heb ik daar weer het eerste potje van deze maand gespeeld (ik zit toch vaker bij XS4ALL). d1p.de is gewoon een leuke server, vriendelijke mensen, aardige teamplay (over het algemeen in de avond) en er wordt daar flink met ammo en healthpacks gestrooid. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stime schreef op 09 november 2003 @ 14:05:
[...]

Tot nu toe als ik je tegenkwam had je altijd een panzer. Speel je wel es een andere class?
Vaak zat :P
Als ik maar wat heenkloot heb ik dus een panzer, want wie gaat er nu serieus met een panzer schieten he :P
Anders ben ik het liefste Covert, op zich maakt het me niks uit, lukt allemaal wel aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Morax schreef op 09 november 2003 @ 14:47:
Hmmmm, die XS4ALL server is best lekker om te spelen. Het gemiddelde niveau van spelers ligt daar een stuk hoger :)
Eindelijk een plek om mijn skill eens wat te verbeteren, want in een paar andere servers knal je iemand af als je even met je ogen knippert :P
Maar hier moet ik nog wat moeite doen om iemand af te maken, alhoewel dat voor het grootste gedeelte nog wel lukt:
[afbeelding]
Potje komt me bekend voor :+ dee ook ff mee :P maar dat lange afstands Panzer schieten is wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Nou, ik had weer lamers eerste klas bij Xs4all die afstand panzeren maar lame vonden. Blijkbaar vinden ze ET toch niet zo leuk, dan moeten ze maar een ander spel zoeken zonder panzers. Krijg ik ook nog een vette TK om mijn oren (bewust een pistool op me leegschieten) van ene Klav, wat een laag figuur :r

Maar goed, het potje was verder best lachen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

It wasn't me hoor :) Panzeren hoort erbij..ik complain zelf ook alleen maar als iemand doelbewust teammates afknalt/neersteekt.. De zwakte van een soldier met panzer is gewoon als ie net geschoten heeft..zittie met een pistooltje in zn handen.
Ach, je moet er maar het beste van maken hoor, ik hou niet zo van gezeur tijdens een match. Gewoon lekker gamen, en ook niet alleen voor jezelf staan knallen.
Scheelt alweer :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

2Dutch schreef op 10 november 2003 @ 00:39:
It wasn't me hoor :) Panzeren hoort erbij..ik complain zelf ook alleen maar als iemand doelbewust teammates afknalt/neersteekt.. De zwakte van een soldier met panzer is gewoon als ie net geschoten heeft..zittie met een pistooltje in zn handen.
Ach, je moet er maar het beste van maken hoor, ik hou niet zo van gezeur tijdens een match. Gewoon lekker gamen, en ook niet alleen voor jezelf staan knallen.
Scheelt alweer :)
Behalve als hij 4 Heavy punten heeft :) Dan heb je een MP40 of een Thompson tegen je staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Illegal_Alien schreef op 10 november 2003 @ 09:17:
[...]

Behalve als hij 4 Heavy punten heeft :) Dan heb je een MP40 of een Thompson tegen je staan ;)
Of gewoon je grenaat pakken, pin eruit halen en vervolgens richting de vijand lopen incl granaat -> kamikaze :P (je ging anders toch dood :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wwillem schreef op 10 november 2003 @ 12:22:
[...]

Of gewoon je grenaat pakken, pin eruit halen en vervolgens richting de vijand lopen incl granaat -> kamikaze :P (je ging anders toch dood :D).
Nu je het zegt, dat doe ik zelf heel vaak :P
Ook als bijv. Axis tegen de Allies op radar. Dan staan ze met zn allen achter de muur te schuilen. Ik dus mooi op af rennen met granaatje in de hand, en blijven vasthouden. Gastjes schieten natuurlijk allemaal tegelijk, maar lopen juist op je af. Ja, dan kan men een knal verwachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 45984 schreef op 10 november 2003 @ 12:35:
[...]

Nu je het zegt, dat doe ik zelf heel vaak :P
Ook als bijv. Axis tegen de Allies op radar. Dan staan ze met zn allen achter de muur te schuilen. Ik dus mooi op af rennen met granaatje in de hand, en blijven vasthouden. Gastjes schieten natuurlijk allemaal tegelijk, maar lopen juist op je af. Ja, dan kan men een knal verwachten >:)
En natuurlijk voor de optimale frustratie "oops" zeggen wanneer er 2 of meer dood gaan :P. Damn, wij zijn evil }) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:51

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Dammit! Net op XS4all ingesprongen bij map 2 van een campaign (ja weet even niet meer welke het is), in ieder geval... Het ging om railgun. Mijn team werd toch wel veel te veel ingemaakt (dus niks gebalanceerd of wat dan ook).

Maar nu... M`n game crashte nu net na het starten van Fueldump... Dit gebeurt me dus echt te vaak!! :( Ik heb geen flauw idee waardoor het komt, maar ik krijg de melding dat er een fout is opgetreden in ET.exe en vervolgens ben ik terug in Windows met 800x600 op m`n bureaublad...
Het gebeurt gewoon op willekeurige momenten, soms aan het begin, maar soms na meer dan een kwartier in een map.
Echt vervelend aaarrghgh :( :( :(

Toch maar even uitzoeken ....

[ Voor 9% gewijzigd door Twee Dee op 10-11-2003 20:53 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Twee Dee schreef op 10 november 2003 @ 20:51:
.. XS4all ingesprongen bij map 2 van een campaign (ja weet even niet meer welke het is), in ieder geval... Het ging om railgun. Mijn team werd toch wel veel te veel ingemaakt (dus niks gebalanceerd of wat dan ook).

Maar nu... M`n game crashte nu net na het starten van Fueldump... Dit gebeurt me dus echt te vaak!! ..Echt vervelend aaarrghgh :( :( :(

Toch maar even uitzoeken ....
Wil je bij deze vervelende problemen niet meer xs4all in 1 zin gebruiken? Dat roept negatieve associaties op. :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Pjotrik schreef op 10 november 2003 @ 22:04:
[...]
Wil je bij deze vervelende problemen niet meer xs4all in 1 zin gebruiken? Dat roept negatieve associaties op. :P :+
Xs4all was toch al negatief? :P

Maaruh, ik ging weer lekker op XS4all :) Jammergenoeg waren er amper Gotters. En Robbenootje had "ruzie" met mij, alles wat hij bouwde sloopt ik >:) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-11-2003 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 15:14
Illegal_Alien schreef op 10 november 2003 @ 23:14:
[...]

Maaruh, ik ging weer lekker op XS4all :) Jammergenoeg waren er amper Gotters. En Robbenootje had "ruzie" met mij, alles wat hij bouwde sloopt ik >:) :P
We waren tegen elkaar ant spelen op private server :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Wordt het onderhand niet eens tijd voor een paar extra servers bij XS4ALL?
Doordat oa. InNuendo (UTwente) is komen te vervallen, is het steeds moeilijker een geschikte Nederlandse server te vinden en XS4ALL (Public en Pro) zit vol of _Fonz zit erop >:)
Met de huidige hardware-capaciteit(en) moeten er toch zeker 2 a 3 servers (op verschillende poorten) kunnen draaien. Dat gebeurde met Q3A ook al...

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 17:12

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Tiscali heeft tegenwoordig ook een server of 3 staan.
Als XS4ALL vol is ga ik daar even kijken.

[ Voor 31% gewijzigd door Coenen op 11-11-2003 08:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Coenen schreef op 11 november 2003 @ 08:34:
|:( op Tiscali zitten grotendeels lamers, ik neem daar meestal ook eens een kijkje als de xs4all server vol zit. Maar het lijkt wel of daar alleen maar newbies en lamers zitten, als dat de enige server zou zijn zou ik dit spel snel zat zijn.
Nah het word gewoon tijd voor nog een xs4all server d'r bij Pjotrik :*) en dan eentje met wat costum maps graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Laatst online: 01-07 19:09
:'( Ik wil ook weer RTCW en RTCW: ET spelen maar mijn pc crashed na een paar seconden. Dus een stevige freeze en alleen reset helpt.

Wat ik heb geprobeerd:

- PC terug geklokt. Alles default. (CPU en videokaart)
- Geluidskaart eruit
- ATI drivers 3.8 en 3.9 geprobeerd.
- punkbuster geupdate
- pb_system 1

Heeft iemand nog andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door Coenen - Tuesday 11 November 2003 08:34

deze servers zijn zeker voor laag niveau.. ben er ook 1-2 x geweest maar is weinig aan. Op de mappen waar je lekker voor jezelf kan knallen is het soms wel leuk.. }) maar op de mappen waar teamplay toch wel belangrijk is, is het zwaar kl#%@te..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 13:29
My god. Ik ben dus gisteravond begonnen, en ben nu echt al helemaal verslaafd :D Ik speel meestal medic, af en toe een sniper op levels als Fueldump (engineers beschermen tegen boze nazi's in MG nesten ;)) Soms switch ik naar Soldier als enige onsubtiliteit gewenst is, maar persoonlijk vind ik de medic een toffe class, je kunt jezelf goed in leven houden en bovendien heeft je team erg veel aan je.

Jammer alleen dat op sommige servers echt de grootste eikels rondlopen. Types die gaan lopen zeiken dat het geen "GG" is als ze verloren hebben, of complaints gaan filen als ze voor je MG-40 langlopen omdat ze perse zelf die kill willen hebben.
Wekkel schreef op 10 november 2003 @ 00:21:
Nou, ik had weer lamers eerste klas bij Xs4all die afstand panzeren maar lame vonden. Blijkbaar vinden ze ET toch niet zo leuk, dan moeten ze maar een ander spel zoeken zonder panzers. Krijg ik ook nog een vette TK om mijn oren (bewust een pistool op me leegschieten) van ene Klav, wat een laag figuur :r
Dan zul je het ongetwijfeld verdiend hebben. Er zijn een aantal players die hun eigen score voorop zetten, en absoluut niet het beste met het team voorhebben. Vergeet niet dat als je door een pantzer geraakt wordt wel dat hele eind terug moet sjouwen, een revive zit er dan niet echt in zegmaar. Gisteren zat er ook zo'n gastje maar in 't wilde weg pantzers rond te schieten. Ja, tuurlijk raak je af en toe een nazi, duh, die dingen hebben een killzone met een doorsnede van 20 meter ofzo.
Anoniem: 93814 schreef op 11 november 2003 @ 09:53:
maar op de mappen waar teamplay toch wel belangrijk is, is het zwaar kl#%@te..
Uhuh. Sommige mensen hebben duidelijk meer oog voor hun kills (zitten er tussen matches door ook over te emmeren, who cares).

[ Voor 53% gewijzigd door Hydra op 11-11-2003 10:32 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37006

Illegal_Alien schreef op 10 november 2003 @ 23:14:
[...]

Heej heb je nog wel gezien later. heb je een paar keer afgeknald als je weer eens de cp op wilde blazen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door Hydra - Tuesday 11 November 2003 10:18

bla bla bla

Uhuh. Sommige mensen hebben duidelijk meer oog voor hun kills (zitten er tussen matches door ook over te emmeren, who cares).
dan is de lol er ook snel vanaf denk ik.. bij mij iig wel. In het begin vond ik het ook fijn om medic te zijn, jezelf healen en er komt telkens automatisch leven bij.. Maar weinig ammo in begin. vindt ik toch groot nadeel. Ik ben het liefst eng. of fdops.

eng. heeft veel mogelijkheden, en fdops is goed voor verdediging.
Wat trouwens wel verdomd moeilijk is, een medic afschieten met je mp40 of thompson. damn, ik word altijd kapot geschoten door een medic met 1 op 1. Zodra ik er nu meestal 1 zie lopen, en ben in mijn eentje, ga ik hard lopen en een andere manier zoeken om hem dood te maken want 1 op 1 gevecht word toch niks.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Anoniem: 93814 schreef op 11 november 2003 @ 10:47:
[...]
Wat trouwens wel verdomd moeilijk is, een medic afschieten met je mp40 of thompson. damn, ik word altijd kapot geschoten door een medic met 1 op 1. Zodra ik er nu meestal 1 zie lopen, en ben in mijn eentje, ga ik hard lopen en een andere manier zoeken om hem dood te maken want 1 op 1 gevecht word toch niks.. :P
Heh lol wat een held ben je ook zeg ;) gewoon proberen op het hoofdje te mikken ook bij close combat, scheelt echt een hoop. Al moet ik zeggen dat ik 1v1 ook erg zuig hoor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 13:29
dan is de lol er ook snel vanaf denk ik.. bij mij iig wel. In het begin vond ik het ook fijn om medic te zijn, jezelf healen en er komt telkens automatisch leven bij.. Maar weinig ammo in begin. vindt ik toch groot nadeel. Ik ben het liefst eng. of fdops.
Fieldops is de enige class die ik eigenlijk nooit speel. Nja, alleen als we er echt een nodig hebben, maar meestal zijn er wel een paar. Ik vind field-ops te onsubtiel, het enige wat je kunt is artillery opvragen (en ammo droppe), en IMHO zijn dat dan niet 'jouw' kills ;)

Engineer vind ik ook wel leuk, Cops ook, lekker een rustig plekje uitzoeken en lastige nazi hoofden scheiden van lastige nazi rompen. Wat betreft de soldier wil ik graag de mortar wat beter leren gebruiken, maar het lukt me absoluut niet er een beetje nauwkeurig mee te richten. Maar een medic met full revive en akimo pistols blijft fijn.
DyStiC schreef op 11 november 2003 @ 10:54:
Heh lol wat een held ben je ook zeg ;) gewoon proberen op het hoofdje te mikken ook bij close combat, scheelt echt een hoop. Al moet ik zeggen dat ik 1v1 ook erg zuig hoor :'(
Mja. Deze medic hier mikt ook op je hoofd. Een headshot doet 50 damage, een bodyshot maar 18. Tel uit je winst. Ik zit ook niet echt snel zonder ammo, ik schiet in bursts van ongeveer 3, is veel efficienter.

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 11-11-2003 11:07 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door DyStiC - Tuesday 11 November 2003 10:54

Heh lol wat een held ben je ook zeg gewoon proberen op het hoofdje te mikken ook bij close combat, scheelt echt een hoop. Al moet ik zeggen dat ik 1v1 ook erg zuig hoor
Haha, ja klopt, maar soms loopt mijn trage bakkie een beetje moeilijk te doen als ik 1 op 1 loop te schieten.. :( dus headshot is vaak bij mij niet mogelijk. Als mijn bak een goede dag heeft.. >:) Maar de laatste tijd zit ie in een dip volgens mij.. ;)

held met sportschoenen ben ik.. ;)

*edit: Klopt hydra, ik vindt ook dat het dan niet 'jouw' kills zijn. Maar is dat 'belangrijk'? ;) Dood is dood

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 93814 op 11-11-2003 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Haha, dat klopt. Als ik een keer geen medic speel denk ik continu: He? nu al dood? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Hydra schreef op 11 november 2003 @ 10:18:
Dan zul je het ongetwijfeld verdiend hebben. Er zijn een aantal players die hun eigen score voorop zetten, en absoluut niet het beste met het team voorhebben. Vergeet niet dat als je door een pantzer geraakt wordt wel dat hele eind terug moet sjouwen, een revive zit er dan niet echt in zegmaar.
Zo, je kan op afstand precies zien hoe het allemaal zit :? Mag ik mijn spelletje spelen zoals ik dat wil of zijn er in ene hogere doelen? Met een panzer kan ik weinig anders dan zoveel mogelijk tegenstanders omleggen, hetgeen per definitie voordelig is voor mijn team. Als dat al voor je eigen score gaan oplevert, kan je heel ET wel opheffen. Ik werd gewoon geTK'ed voor niets, en dat is :r

Overigens was het gisteren een stuk fraaier. Bij de landingszone op het strand de Axis bestoken met een mortar. De ramp hielden ze af, maar ik had af en toe 3 mensen per mortargranaat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wekkel schreef op 11 november 2003 @ 11:15:
[...]

Zo, je kan op afstand precies zien hoe het allemaal zit :? Mag ik mijn spelletje spelen zoals ik dat wil of zijn er in ene hogere doelen? Met een panzer kan ik weinig anders dan zoveel mogelijk tegenstanders omleggen, hetgeen per definitie voordelig is voor mijn team. Als dat al voor je eigen score gaan oplevert, kan je heel ET wel opheffen. Ik werd gewoon geTK'ed voor niets, en dat is :r

Overigens was het gisteren een stuk fraaier. Bij de landingszone op het strand de Axis bestoken met een mortar. De ramp hielden ze af, maar ik had af en toe 3 mensen per mortargranaat >:)
Ik zie het nut van de panzers meer in het tegenhouden van tanks enzo...

(ze maken wel een O+ geluid als ze vlak langs je schieten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wekkel schreef op 11 november 2003 @ 11:15:

Ik zie het nut van de panzers meer in het tegenhouden van tanks enzo...

(ze maken wel een geluid als ze vlak langs je schieten)
nee, vind ik niet.. tanks tegenhouden is de taak van een fdops imho. panzer moet volgens mij toch zeker wel 3x schieten om een tank tegen te houden. fdops dropt 1 airstrike.. hupsakee!! ;)

*edit: was geschreven door ene jhonnyv.nl.. niet wekkel. Kan namelijk niet direct quoten vanaf stageplek, vandaar dat ik berichten plak en aanpas.. foutje ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 93814 op 11-11-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
een medic afschieten met je mp40 of thompson. damn, ik word altijd kapot geschoten door een medic met 1 op 1.
Mwah, ik zie ze gauw vliegen met mn panzer :P
Of ze komen op je afgeraast, hele tijd naar links en rechts en maar schieten en maar knallen, 1 keer schieten, weg medic, of allebei >:)
Ook wel leuk, de panzer laten piepen. Zag een of andere bb'rev of zo, die deed constant /kill als ie mn panzer hoorde afgaan, dus ik gaan piepen, dan gaat ie dus niet af ;)

edit:
blaat toegevoegd

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 45984 op 11-11-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Anoniem: 14383 schreef op 11 november 2003 @ 11:10:
[...]

Haha, dat klopt. Als ik een keer geen medic speel denk ik continu: He? nu al dood? :o
Dat probleem had ik ook toen ik net stopte met medic te zijn, nu ben ik er al aan gewend dat je het iets minder lang vol houd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zow gisteren een clan gejoined die bestaat uit ex Quam Priscus leden (ex nummer 1 clan Benelux RTCW ladder). bB weet er wel meer van denk ik ;) Op 1 voorwaarde .. ik speel 1 war in de week. 1 speler doet iig haast niets voor mij onder.

* Anoniem: 42423 zag dat het goed was

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 11-11-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45984 schreef op 11 november 2003 @ 12:11:
[...]

Mwah, ik zie ze gauw vliegen met mn panzer :P
Of ze komen op je afgeraast, hele tijd naar links en rechts en maar schieten en maar knallen, 1 keer schieten, weg medic, of allebei >:)
Ook wel leuk, de panzer laten piepen. Zag een of andere bb'rev of zo, die deed constant /kill als ie mn panzer hoorde afgaan, dus ik gaan piepen, dan gaat ie dus niet af ;)
Dat doe ik ook altijd bij panzers. Mochten ze me overhoop knallen >> /kill. Dan is de lol er voor hun ook gauw af en killen ze ook niemand. Maar wat jij doet is erg slim Nuuul. Maar je bent er nooit zeker van dat die ander ook /kill doet.

Edit: Boogie_Man ... NOOIT weglopen als je een medic ziet. Je bent pas goed als je wel medics kunt neerknallen als je er zelf niet 1 bent. Field Ops > all.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 11-11-2003 12:51 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.