[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 4

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.017 views sinds 30-01-2008

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Die Clanbase settings zijn af en toe ruk ja

offtopic:
Thx voor de leuke pot gister... Vondt dat we het toch nog erg goed deden ondaks het verlies...

Je kan in mijn thread op CB ET forum lezen over Bani's bevindingen over het gebruik van sv_fps 30. Niemand van CB reageerd erop (ook niet op emails)...

Dit is een van de redenen waarom wij ook op ESL-Europe willen spelen. Maar daar zijn nog een aantal clans voor nodig.

Verder is onze server ook niet optimaal geconfigd (echter wel een ZALIGE ping :P ). Daar zal ik deze week aan gaan werken...

Ik zou het leuk vinden als BB4E zich ook opgeeft voor de ESL-Europe Net als GoT... hoe meer zielen hoe meer vreugd.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja maar wat je nu ziet zijn dat er allemaal kleine cupjes komen. Ik zag dat Be@nec er ook al een had.. Werkt niet echt volgens mij. Clanbase heeft ondanks haar af en toe ruk regels wel een stukje authoriteit. En we zitten er al jaren. Loop dus niet snel over, gok ik...

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Vervelend dat enkele spelers geen begrip op kunnen brengen als je de server aan het configureren bent. Je moet toch weten of alles goed draait. Wanneer ik wil weten of een campaign goed loopt moet ik er toch snel doorheen jassen. Ik ga geen 1,5 uur wachten op een campaign.

Maar helaas zie je dan vaak "Noob referee Pjotrik" "Noob admin" "Klote zooi" "Wat een enorme kut server" etc. Helaas helaas..

Ow northpole draait op de non pro @ xs4all.
Graag verzoek ik iedereen eerst zelf de map te downloaden en dan connecten op de server.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik geloof dat niet iedereen in de gaten had waar je mee bezig was, Pjotrik. Dat zal de klachten mede veroorzaakt hebben. Een regel met wat uitleg om de zoveel minuten had wellicht de n00b verwensingen kunnen voorkomen.

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Jazzper schreef op 18 december 2003 @ 10:10:Clanbase heeft ondanks haar af en toe ruk regels wel een stukje authoriteit. En we zitten er al jaren. Loop dus niet snel over, gok ik...
Ik zal ook niet overlopen, allebei kan ook... ESL heeft toch meer autoriteti gok ik (ze doen al tourneys sinds 1992)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

maar wat een chaotische site is dat ESL.. geeeee.. zal wel wennen zijn. Nah, allebei. Wij zijn clan met vooral oudere spelers (lees 2e helft 20 begin 30) dus zoooveel tijd hebben we niet.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Hehehe wij ook... gemiddeld zo 25... ik heb nu ook weinig tijd, pas vader geworden en tja dat heeft zo zn gevolgen...

RatPack #814

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gisteren op de Nexus 64-player server gespeeld. My god, wat een spawnkillfest was dat zeg. Klap ergens je mortar uit, schiet ergens op de map waar je vermoed dat er wel eens een paar Axis zouden kunnen rondhangen, en FLATS, je hebt d'r weer een paar. Vooral op battery had ik een accuracy van meer dan 200%. Verder was er overigens echt geen fuck aan, gewoon spelen was onmogelijk dankzei de constante artillery, mortar en panzer spam, SMG fights had je gewoon niet, en objectives capturen gebeurde alleen door de Axis spelers (allied team was ongelovelijk slecht, railgun was voorbij in 2 minuten, de tug kon in een streep naar de yard en terug). Xp ging belachelijk snel, medic en heavy weapons had ik in no time vol, maar m'n light weapons bleef maar op 1 staan :)

De twee beste spelers van de Axis (900 en 800 XP na een paar maps) hebben letterlijk niks anders gedaan dan mortarren, geen enkele SMG shot of wat dan ook :) En op Siwa werd onze spawn constant bestookt door in ieder geval 3 mortars, ook geen fluit aan dus.

En het stomme is, dat als je daarna op een normale 10/10 server komt, deze ZO ontzettend leeg lijkt :D

https://niels.nu

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

wat is IP? Lijkt me wel eens lachen 64 spelers. Ik heb andersom. Dat ik normaal 6x6 of nog minder speel en dan is het een vrij gestructureerde fight, en dan ga je daarna pubben en dan wordt je helemaal gek, maar daar ga ik hier niet over posten anders is het zo weer slotje ;)

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

We flamen en trollen toch niet... zal in pathfinder die nexus vanaaf ook eens opzoeken... je wordt wel voorzichtiger in zo'n slaught-fest :P

RatPack #814

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Nexus is wel lachen, maar zorg dat je Axis wordt. Dan win je alle maps met die korte spawntijd erbij.

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

K thx voor de tip...

RatPack #814

• Hydra
Nexus servers: http://www.crew-nexus.net/servers.php

Speel er vrij vaak, pinged lekker en ik hou van 6-map campaigns :)

Verwijderd

Mooi, ga ik er ook ff spelen.

• Hydra
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 17:00:
Mooi, ga ik er ook ff spelen.
Mocht je daar willen spelen om mij te zien spelen, doe voorlopig geen moeite, in ieder geval voorlopig geen tijd voor ET :)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

_Fonz, bij Nexus kan je helemaal je lol op met airstriken >:)

Verwijderd

Hehe en nog wel 6 map campaign .. omg omg. MoNNSSstErRRRr KILL!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Kan het zijn dat de gewone XS4ALL server eruit ligt?
Ik zie hem al een tijdje niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Coenen schreef op 19 december 2003 @ 02:14:
Kan het zijn dat de gewone XS4ALL server eruit ligt?
Ik zie hem al een tijdje niet meer.
Filter je niet toevallig op lege/volle servers?

Ze hebben bij xs4all nu een northpole custom toegevoegd, die is echt freakin irritant en verpest de campaign :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Jep, de server ligt eruit. Ik kan er ook niet meer bij. Vanavond kan iemand hem een duw geven.

En die map is toch een leuk tussendoortje? Het is maar voor de kerst, het zit aan het einde van de campaign en je kan altijd nog naar de et pro server. Dus voor iedereen wat wils. En een hoop spelers vinden de map gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Pjotrik schreef op 19 december 2003 @ 10:44:
Jep, de server ligt eruit. Ik kan er ook niet meer bij. Vanavond kan iemand hem een duw geven.

En die map is toch een leuk tussendoortje? Het is maar voor de kerst, het zit aan het einde van de campaign en je kan altijd nog naar de et pro server. Dus voor iedereen wat wils. En een hoop spelers vinden de map gaaf.
Over die map valt veel te zeggen, maar niet dat veel mensen hem gaaf vinden of hem zelfs hebben. Gister zaten we met z'n 14-en ofzo op de server, na de laatste 'gewone'map uit de campaign kwam north pole, we waren nog met z'n tweeën over...

[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 19-12-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Misschien een idee die map ff op de download page van games.xs4all.nl te zetten? De meeste mirrors zijn OF retetreeg OF je hebt er een gamespy ID (o.i.d.) voor nodig. Zou graag die map 'es bekijken.

Edit: de ET server is overigens niet de enige server die down is, een hele swik gameservers ligt eruit.

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 19-12-2003 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Hydra schreef op 19 december 2003 @ 13:21:
Misschien een idee die map ff op de download page van games.xs4all.nl te zetten? De meeste mirrors zijn OF retetreeg OF je hebt er een gamespy ID (o.i.d.) voor nodig. Zou graag die map 'es bekijken.
mirrortje :)

http://www.sikstrom.nu/ri...ain/northpole_zipfile.zip

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
*grin*

Je kunt ook gewoon de .pk3 online zetten, dat is gewoon een zipfile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Hydra schreef op 19 december 2003 @ 14:53:
[...]

*grin*

Je kunt ook gewoon de .pk3 online zetten, dat is gewoon een zipfile ;)
;) is niet mijn mirror :D

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik werd gister helemaal gek, op elke server waar ik op wou spelen moest ik weer iets downloaden. Ik kwam gister ook regelmatig 10 map servers tegen.
Het downloaden begint dan heel optimistisch om vervolgens in te zakken.
Zo die frustratie ben ik ook weer even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:09
Als je iets moet downloaden, dan kan je dat het beste van de skynet servers afhalen. Er zijn er 2 ofzo die heel veel extra maps hebben en de download gaat bij mij met 180 KB/s :*) (mijn max van chello)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik vind dit echt een flut game. Het haalt het no way bij mohaa breakthrough. Sowieso loopt iedereen maar als een kip zonder kop iedereen af te schieten in plaats van tactisch bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Morax schreef op 19 december 2003 @ 20:09:
Als je iets moet downloaden, dan kan je dat het beste van de skynet servers afhalen. Er zijn er 2 ofzo die heel veel extra maps hebben en de download gaat bij mij met 180 KB/s :*) (mijn max van chello)
Heb je misschien een linkje voor me?
Of moet ik de maps ingame downloaden? Zo ja, dan zou een IP adres mij zeker helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
REDFISH schreef op 19 december 2003 @ 20:55:
het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik vind dit echt een flut game. Het haalt het no way bij mohaa breakthrough. Sowieso loopt iedereen maar als een kip zonder kop iedereen af te schieten in plaats van tactisch bezig te zijn.
Goed onderbouwd :/ Heb Mohaa nooit online gespeeld, maar ben benieuwd waarom je daar meer goede teamspelers aantreft. En ja bij ET moet je maar net weten waar je moet zijn, of gewoon alleen clanmatches spelen.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op 20 december 2003 @ 11:19:
[...]

Goed onderbouwd :/ Heb Mohaa nooit online gespeeld, maar ben benieuwd waarom je daar meer goede teamspelers aantreft. En ja bij ET moet je maar net weten waar je moet zijn, of gewoon alleen clanmatches spelen.
Mohaa goede teamspelers .. muhahahah... sry dat ik me ffies laat gaan maar ik ben verreweg de meest zinloze lamertjes tegen gekomen met mohaa. En met zinloze lamertjes bedoel ik zonder gedachte alleen maar knallen om t knallen. Heb Mohaa sinds de eerste uitbreiding aan de wilgen gehangen maar wellicht dat ik t compleet bij t verkeerde eind heb wat betreft de uitbreiding. :)

Ook in ET zijn er nog een hoop spelers die t spel als een grote deathmatch frenzie zien maja met al die goedkope adsl abotjes en een gratis spel kun je eigenlijk niet anders verwachten :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Mohaa is anders dan ET, dat zeker. In ET kan je vrolijk rondhuppelen en redelijk arcadestijl door het veld rennen, zonder risico van 1 shot, 1 kill van een onzichtbare tegenstander. Wat dat betreft is Mohaa een stuk realistischer. Echter, Mohaa heeft wel een manco wat ET niet heeft en dat is classes. Met ET kan je juist tactisch een aantal zaken uitspelen die met Mohaa niet mogelijk zijn. Wat dat betreft is Mohaa just another point-shoot game, terwijl ET een gedwongen binding tussen teamleden kent. Zonder engineer en een medic ben je toch echt gehandicapped als team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Het moet ook leuk blijven. Neem nu bijvoorbeeld Call of Duty, de eerste versie werd ongeveer compleet omzeep geholpen door one-shot-one-kill sniper wapens. Het blijft een spelletje, als je het echt realitisch wordt zou bij je eerste death het spel gedeinstalleerd moeten worden ;)

Dat je niet bij het eerste shot dood bent (panzers e.d. daargelaten, bovendien zijn 3 headshots meestal ook wel voldoende) maakt ET IMHO niet minder taktisch.
Wekkel schreef op 20 december 2003 @ 15:44:
Zonder engineer en een medic ben je toch echt gehandicapped als team.
Nogal een understatement :) Zonder medic valt te overleven, maar zonder engineer kun je niet winnen op de meeste maps :)

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 20-12-2003 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Hydra schreef op 20 december 2003 @ 22:21:

Nogal een understatement :) Zonder medic valt te overleven, maar zonder engineer kun je niet winnen op de meeste maps :)
Correction: geen van de maps (stock & allies dan he :P). :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Superjammer trouwens dat ET nog niet die oude RTCW beach map heeft... ben al wel een keer die map tegengekomen met die radars uit de vorige RTCW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Nah dr is wel een beachmap uit, maar die is erg slecht. Met zij ingang en verneukte basement. Ik zit te wachten op mp_assault. Daar was ook al een versie van uit, wederom met extra weggetjes + een tank. Men wil dr blijkbaar zelf graag een eigen touch aan geven en verneuken daar dan het hele idee mee. Jammer dak zelf totaal nie kan mappen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Reignman schreef op 21 december 2003 @ 00:19:
Superjammer trouwens dat ET nog niet die oude RTCW beach map heeft... ben al wel een keer die map tegengekomen met die radars uit de vorige RTCW...
Beach was brilliant door zijn eenvoud. Na 1 uur wist je exact hoe die in elkaar zat, en toch kon je hem 100 keer achter elkaar spelen. :) ik ga weer ff een potje RTCW doen, met good old Beach, Base & Assault :D

edit: vergeet ik beach bijna :/

[ Voor 5% gewijzigd door Ron!n op 21-12-2003 01:11 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Reignman schreef op 21 december 2003 @ 00:19:
mja, als je die radiant download kun je bij rtcw zo die beach map openen als voorbeeldje.

is er niemand hier die iets van die radiant afweet zodat hij /zij die map kan converten van RTCW naar ET ? zelfde editor etc.

Zou een leuk ideetje zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
shifty schreef op 21 december 2003 @ 16:28:
[...]

mja, als je die radiant download kun je bij rtcw zo die beach map openen als voorbeeldje.

is er niemand hier die iets van die radiant afweet zodat hij /zij die map kan converten van RTCW naar ET ? zelfde editor etc.

Zou een leuk ideetje zijn :)
Ik zou het even op www.splashdamage.com/forums proberen, ze hebben een special Mappingforum waar alle 'groten' op het gebied van mappen zitten (Drakir, Marco bijv.). Link naar het specifieke forum

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Wat betekent 'Highest Battle Sense' eigelijk?

En als ik in de respawn-queue zit; en ik kijk mee bij 'n andere teammate, zie ik af en toe wel eens dat zo'n gast zijn binoculars pakt, ergens op focust; en dan hoor je vervolgens zo'n stemmetje als 'shooting perfect' ofzo.

Zit je dan je target te 'locken' op je gun, zodat je nooit kunt missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Silent Thunder schreef op 21 december 2003 @ 18:43:
Wat betekent 'Highest Battle Sense' eigelijk?

En als ik in de respawn-queue zit; en ik kijk mee bij 'n andere teammate, zie ik af en toe wel eens dat zo'n gast zijn binoculars pakt, ergens op focust; en dan hoor je vervolgens zo'n stemmetje als 'shooting perfect' ofzo.

Zit je dan je target te 'locken' op je gun, zodat je nooit kunt missen?
Dat is degene met de hoogste punten op het gebied van battlesence, meer daarover in je manual (te vinden in de Enemy Territory dir).

Dat andere ("Fireing for Effect" zegt ie :)) is het aanvragen van artillery, dit kan alleen een Field ops, kijk door je binoculars, druk op fire waar je de artillery wilt hebben, en als het goed is komt het op die plaats na 5 seconden. Je powerbar (rechts in beeld) moet wel vol zijn. Staat overigens ook in de manual

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ron!n schreef op 20 december 2003 @ 22:28:
Correction: geen van de maps (stock & allies dan he :P). :)
Axis heeft op Railgun geen engineer nodig (tenzij de gun-controls opgeblazen worden), terwijl ze daar wel offensief bezig zijn :D Maargoed, dit is natuurlijk nogal theoretisch, je zult niet snel een potje winnen zonder engineers, ook niet als Axis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb die North Pole nog niet meegemaakt. Gisteren weer by Nexus zitten knallen, al waren er wel veel wijsneuzen die bovenop mijn mortar gingen staan. Dan zou ik eraan gaan en zij een enorme sprong de lucht in schieten (ff off). Gelukkig werd mijn eerste kickvote na een minuut vruchteloos wachten op zo'n kansloze knakker keihard met 0 tegenstemmen er doorheen gejast :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Hydra schreef op 22 december 2003 @ 09:54:
[...]

Axis heeft op Railgun geen engineer nodig (tenzij de gun-controls opgeblazen worden), terwijl ze daar wel offensief bezig zijn :D Maargoed, dit is natuurlijk nogal theoretisch, je zult niet snel een potje winnen zonder engineers, ook niet als Axis.
Ik denk alsnog totaal niet. Hoe vaak gebeurd het niet dat de redding gemaakt word door een mijn? :+ Vaak zat dat iemand bij bijvoorbeeld radar de parts wil pakken terwijl alle Axis dood zijn, maar dat hij zich dan op mijnen kapot loopt.
Vooral als jij degene bent die bijna het hele team af heeft geschoten en dan naar de parts wilt lopen en er 3 mijnen afgaan :/ Heeeeeeeel frustrerend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Morax schreef op 22 december 2003 @ 10:26:
Vooral als jij degene bent die bijna het hele team af heeft geschoten en dan naar de parts wilt lopen en er 3 mijnen afgaan :/ Heeeeeeeel frustrerend :P
Ik ken het, vaak genoeg meegemaakt dat ik de parts wou grijpen en dan op een (of meer) mijn(en) liep. Engineers zijn gewoon de belangrijkste class, en de rest van de spelers ondersteunen de engineers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Hydra schreef op 22 december 2003 @ 09:54:
[...]

Hmm, dacht dat je begint zonder dat de controls gebouwd zijn (my bad anders :)).

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom ben ik (bijna) altijd eng.
Eerst was ik medic, omdat deze moelijk kapot te maken zijn.. Maar eng. blijkt toch wel de mooiste class imo. Zéér veel granaten, genoeg kogels in begin, belangrijkste class voor mission succes and I realy love to watch the enemy walk over my mines 8)

vooral in oasis aan axis side is eng. zeer belangrijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Hydra schreef op 22 december 2003 @ 11:20:
[...]

Engineers zijn gewoon de belangrijkste class, en de rest van de spelers ondersteunen de engineers.
JIJ begrijpt m! :)

nu hoor je het eens van een ander moraks
Support meh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wordt helemaal GEK van dit KUT spel. ik kan nieteens meer spelen sinds ik mijn radeon9800pro hebt omdat het spel gewoon binnen 5 minuten freezed. op dat forum van splashdamage staat dat het aan de temperatuur van me PC ligt maar me CPU blijft onder de 55 en de rest rond de 40. dit moet het toch makkelijk trekken? verder bij geen 1 spel last van alleen bij ET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 13:31:
ik wordt helemaal GEK van dit KUT spel. ik kan nieteens meer spelen sinds ik mijn radeon9800pro hebt omdat het spel gewoon binnen 5 minuten freezed. op dat forum van splashdamage staat dat het aan de temperatuur van me PC ligt maar me CPU blijft onder de 55 en de rest rond de 40. dit moet het toch makkelijk trekken? verder bij geen 1 spel last van alleen bij ET.
Het ligt niet aan die kaart overigens, heb zelf ook een 9800 Pro en dat werkt perfect. Heb je 'em toevallig ge-OCed?
Ron!n schreef op 22 december 2003 @ 11:52:
Hmm, dacht dat je begint zonder dat de controls gebouwd zijn (my bad anders :)).
Oh, zou best kunnen, ik speel alleen Axis als het Allied team 'vol' (dus meer spelers dan Axis heeft) is :) Ik kan eigenlijk maar een potje als Axis op railgun herinneren, en dat was m'n eerste potje, waarbij we ontzettend gespawnkilled werden :D
shifty schreef op 22 december 2003 @ 12:24:
nu hoor je het eens van een ander moraks
Support meh :)
Serieus! Het is gewoon zo irritant als je ziet hoe weinig support de engineers soms krijgen op Fueldump ofzo. Ga dan als medic gewoon ff tussen je engi en die Panzer staan, geeft 'em waarschijnlijk net genoeg tijd om die tank te fixen.

[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 22-12-2003 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op 22 december 2003 @ 13:48:
[...]

Het ligt niet aan die kaart overigens, heb zelf ook een 9800 Pro en dat werkt perfect. Heb je 'em toevallig ge-OCed?
nee niks geoct, heb catalyst 3.7 tm 3.9 geprobeerd, draai nu omega 3.9c drivers. wat voor CPU heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 13:58:
nee niks geoct, heb catalyst 3.7 tm 3.9 geprobeerd, draai nu omega 3.9c drivers. wat voor CPU heb jij?
P4 3.0GHz 800MHz FSB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op 22 december 2003 @ 14:38:
[...]

P4 3.0GHz 800MHz FSB
wat voor temperaturen heb je tijdens het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 15:37:
wat voor temperaturen heb je tijdens het spelen?
Geen flauw idee, sorry. Als ik aan 't spelen ben heb ik andere dingen aan m'n hoofd ;) Ik heb nooit gekeken, m'n systeem is verder gewoon stabiel out-of-the-box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 13:31:
Ik had pcies het zelfde, kheb een R9700PRO, en m'n systeem FSB overclocked van 2800+@3200+ liep verder super stabiel, kon uren lang Prime draaien zonder problemen en alle spellen spelen zonder problemen. Alleen bij ET klapte hij er telkens uit, freeze en reboote was de enige optie.
Toen ik m'n FSB weer terug zette naar orignele stand was m'n probleem opgelost.

M'n CPU temps bleven het zelfde als bij ieder ander spel dus daar lag het niet aan, maar ik heb inderdaad vaak gezien dat mensen soort gelijke problemen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op 22 december 2003 @ 18:32:
[...]

Ik had pcies het zelfde, kheb een R9700PRO, en m'n systeem FSB overclocked van 2800+@3200+ liep verder super stabiel, kon uren lang Prime draaien zonder problemen en alle spellen spelen zonder problemen. Alleen bij ET klapte hij er telkens uit, freeze en reboote was de enige optie.
Toen ik m'n FSB weer terug zette naar orignele stand was m'n probleem opgelost.

M'n CPU temps bleven het zelfde als bij ieder ander spel dus daar lag het niet aan, maar ik heb inderdaad vaak gezien dat mensen soort gelijke problemen hadden.
jij kon er dus iets aan doen, ik heb niks geOCt ofzoiets (kan nieteens met intel mobo) ik ben nu maar CoD aan het spelen ipv ET maar ET blijft beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Serieus! Het is gewoon zo irritant als je ziet hoe weinig support de engineers soms krijgen op Fueldump ofzo. Ga dan als medic gewoon ff tussen je engi en die Panzer staan, geeft 'em waarschijnlijk net genoeg tijd om die tank te fixen.
Als ik een engineer zie die de tank gaat bouwen, of aan het bouwen is, dan dek ik hem altijd wel. Net zoals als ze een mijn defusen of de command post bouwen.

Het probleem is meestal alleen dat de vijanden dat altijd komen van de kant waarik niet sta :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Als we bij een objective zijn, en een eng is de bom aan het leggen oid dan ga ik altijd vlak bij hem staan, en dan zo dat ze mij eerst moeten neer schieten voordat ze de eng kunnen raken...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow gisteren dus gekickt van de XS4ALL zonder enige reden. Ik deed echt helemaal niks! Er was nog een GOT-ter die me uitnodigde (Gotbier ofzo) om in zn team te komen ... vind het wel flauw dat ik zomaar gekickt word steeds ... aub kappen met die ongein. Ik was er al 3 week niet meer gekomen ofzo en meteen gekickt.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Morax schreef op 23 december 2003 @ 12:24:
Het probleem is meestal alleen dat de vijanden dat altijd komen van de kant waarik niet sta :/
Zoiets heet taktiek ;) Ik kom altijd langs de kant waar een stuk of 3 tegenstanders staan te wachten de me dan linea recta terugsturen naar de respawnqueue ;)
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 13:11:
Zow gisteren dus gekickt van de XS4ALL zonder enige reden.
Ik speel regelmatig op de XS4All server, en ik zie nooit mensen 'zomaar' gekicked worden. Je zult wel teveel TK complaints gehad hebben ofzo.

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 23-12-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 13:11:
Zow gisteren dus gekickt van de XS4ALL zonder enige reden. Ik deed echt helemaal niks! Er was nog een GOT-ter die me uitnodigde (Gotbier ofzo) om in zn team te komen ... vind het wel flauw dat ik zomaar gekickt word steeds ... aub kappen met die ongein. Ik was er al 3 week niet meer gekomen ofzo en meteen gekickt.
Misschien punkbuster :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, want ik kreeg waarschuwing dat ik 2 min niet meer kon connecten. Verder killde ik op dat moment niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou toch maar eens de pbweb.exe draaien. Hielp hier wel. Ookal kreeg ik geen melding dat PB niet up-2-date was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik werd gisteren gekicked voor de zin "OMG, captured flag 2 times for nothing :/ ". Pak je met veel list en kunst de Old City flag, gaat je team daar zitten kloten, ik ondertussen dood en alle gespawnde allies gaan lekker dingen doen, allesbehalve die flag pakken en houden :/ Dan komt er ook een medic aangesjeesd die mij met alle moeite wil reviven terwijl de teller op 1 staat en hij 1 stap naast een Axis vlag staat. Ipv dat ie even de vlag pakt en ik meteen mee kan spawnen om die Axis een lesje te leren, dit dus... :|

Maar goed, mijn bijdehante opmerking werd niet gepruimd :o

Gelukkig zijn er nog genoeg andere servers om mijn geluk te beproeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Had LoT al een website?

[ Voor 5% gewijzigd door StephanL op 23-12-2003 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Website is nog steeds in aanbouw geloof ik, heb wel een link naar het forum: http://www.turnhout.net/forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 14:23:
Nope, want ik kreeg waarschuwing dat ik 2 min niet meer kon connecten. Verder killde ik op dat moment niemand.
punkbuster dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, ik had lol met me nieuwe sniperplekje. :P Zo lekker tussen het hoge gras en planten verscholen lag ik daar op de binnenplaats ff iedereen van kant te maken die ook maar ff 2sec stil stond (lopende/rennende personen snipen lukt me nog niet helemaal).

Het resultaat mocht er zijn. Axis die mijnen rondom de tank plaatste of de persoon achter die Minigun hoorde je toch zo nu en dan vloeken. Mja, uiteindelijk hadden ze me ontdekt. Waarschijnlijk stak de loop ff te veel uit ofzo. :X

Afbeeldingslocatie: http://www.brunssum.net/~bartcamp/Canon/sniper.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Mijn verbinding met XS4ALL was van de week ook een aantal keer zonder rede gedisconect.
Vervolgens moest ik twee minuten wachten voor dat ik weer kon connecten.
Uiteindelijk werkte het allemaal weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMT
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-09 14:37

JMT

MOEHHHHHH

@ Clyde: Och maar dat plekje heb k een hele tijd geleden al eens gevonden, is inderdaad wel een leuke ja :) :P

Tamtidam... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

je kan ook in de hoek gaan zitten achter dat struikje. Zeg maar in de hoek van de binnenplaats bij de 2e uitgang van he spawnpoint van axis en de muur van de bank in je rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Kan iemand mij helpen. Mijn ET freezed na een paar seconden (ongeveer 10) als ik een server join. Maar het gekke is dat het ALLEEN bij de tiscali en XS4ALL servers gebeurd. Misschien ook andere, maar voor zover ik weet alleen die. Bij alle skynet servers doet ET het perfect :?

Wie o wie weet het antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op 24 december 2003 @ 18:59:
je kan ook in de hoek gaan zitten achter dat struikje. Zeg maar in de hoek van de binnenplaats bij de 2e uitgang van he spawnpoint van axis en de muur van de bank in je rug.
Ga ik ook eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Morax schreef op 24 december 2003 @ 19:29:
Kan iemand mij helpen. Mijn ET freezed na een paar seconden (ongeveer 10) als ik een server join. Maar het gekke is dat het ALLEEN bij de tiscali en XS4ALL servers gebeurd. Misschien ook andere, maar voor zover ik weet alleen die. Bij alle skynet servers doet ET het perfect :?

Misschien een punkbuster probleem?
Werkt skynet zonder PB?
Iets anders kan ik me bijna niet voorstellen.

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Hydra schreef op 18 december 2003 @ 16:54:
Nexus servers: http://www.crew-nexus.net/servers.php

Speel er vrij vaak, pinged lekker en ik hou van 6-map campaigns :)
EXTREEM vaginale server(s).
N00bs in overvloed en met 2x 32 man spelen is dus ECHT niet leuk...

This is my sick nature.

• Hydra
hbokh schreef op 25 december 2003 @ 01:43:
N00bs in overvloed en met 2x 32 man spelen is dus ECHT niet leuk...
Het verschilt nogal. Ja, die 64 players server is inderdaad nogal n00b-infested maar de standaard maps zijn sowieso niet geschikt voor 32x32. De gewone 18-22 player servers daarentegen zijn prima, het verschilt per avond natuurlijk (doet de XS4All server ook) maar ik heb daar regelmatig prima potjes gespeeld.

• Morax
Coenen schreef op 24 december 2003 @ 23:16:
[...]

Misschien een punkbuster probleem?
Werkt skynet zonder PB?
Iets anders kan ik me bijna niet voorstellen.
Het probleem is (ik zei het een beetje verkeerd :) ) dat ik echt mijn hele PC moet resetten. Echt een harde reset, hij staat voor 100% vast. Ook het geluid doet het bijvoorbeeld niet meer (ook mijn winamp op de achtergrond niet).

En echt alleen bij die servers heb ik er last van. SkyNet servers werken perfect, maar XS4ALL en Tiscali niet :?

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik vind die grote server maar niks, constant airstrikes mortars en andere shit.
Voor dat je het weet zit je weer in de que.

@Morax, dat is idd wat anders. dit heb ik nog niet meegemaakt.
Gister raakte ik per ongeluk een of andere slaapknop aan op m'n toetsenbord.
Toen de PC terug kwam uit standby kon ik nog op dezelfde server doorknallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

@met dat freeze probleem. Kijk eens of het verschil toevallig zit in servers met of zonder ET Pro instellingen. XS4All heeft zowel 1 met als zonder. Kun je mooi proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 21:48
iemand al een idee of het cdkey probleem is opgelost :? ik krijg weer continue de melding : valid cdkey cannot reach guidauth server
of moet ik dan een bepaalde port openzetten en zo ja welke?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

MewBie schreef op 26 december 2003 @ 13:13:
iemand al een idee of het cdkey probleem is opgelost :? ik krijg weer continue de melding : valid cdkey cannot reach guidauth server
of moet ik dan een bepaalde port openzetten en zo ja welke?
Misschien heb je hier iets aan, schijnt aan Punkbuster te liggen.
Punkbuster.com:
I downloaded Enemy Territory and do not have a CD or CDKey ... why do I sometimes see messages about a CDKey?

When playing Enemy Territory over the Internet on PunkBuster enabled servers, PunkBuster will automatically generate a CDKey for you. Most problems with CDKeys in Enemy Territory are caused by copying the game from one computer to another instead of installing from scratch. You can press the tilde key (the ~ key) to bring down the console inside the game and enter the command "/pb_myguid" (without the quotes) and PunkBuster will display your CDKey and the PunkBuster GUID which is used to identify players. Problems or error messages regarding the CDKey in Enemy Territory are best handled by emailing our support staff at support@evenbalance.com.

[ Voor 4% gewijzigd door DyStiC op 26-12-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Als ik die melding krijg dan reconnect ik nu meestal, wil ook nog wel eens werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Morax schreef op 24 december 2003 @ 19:29:

ik had het probleem ook, ligt aan de detonator drivers ( > 52.x.x)
je kan best terug gaan naar 42.x.x.
(probleem deed zich alleen voor tijdens spelen op Punkbuster servers in mijn geval)

[rml][ ET] Enemy Territory crasht door punkbuster[/rml]

[ Voor 6% gewijzigd door M55 op 26-12-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
M55 schreef op 26 december 2003 @ 17:14:
[...]

ik had het probleem ook, ligt aan de detonator drivers ( > 52.x.x)
je kan best terug gaan naar 42.x.x.
(probleem deed zich alleen voor tijdens spelen op Punkbuster servers in mijn geval)

[rml][ ET] Enemy Territory crasht door punkbuster[/rml]
Dank u _/-\o_

Dit blijkt het inderdaad te zijn. En ik was al zo blij met die nieuwe drivers, omdat met de oude drivers mijn ET er heel gaar uit ziet. Maar liever een gare ET, dan helemaal geen :)

Nogmaals bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Morax schreef op 26 december 2003 @ 17:48:
[...]

Dank u _/-\o_

Dit blijkt het inderdaad te zijn. En ik was al zo blij met die nieuwe drivers, omdat met de oude drivers mijn ET er heel gaar uit ziet. Maar liever een gare ET, dan helemaal geen :)

Morax, wat is de website van Vox? ben gevraagd door Tieri om te kijken maar ben de url vergeten. Ook gezocht op google maar niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
http://team-vox.nl volstaat ook hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Oh team-vox. Zat met clan-vox in mijn hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had gewoon c/p gedaan, meneer de strenge admin 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren maar eens ET gedownload :X en kom tot de meest voor de handliggende conclusie dat ik het al veel eerder had moeten doen :+. Echt een leuk spel, alleen nou las ik oa de startpost met GoT-tag enzo maar ben de hele tijd op zoek geweest, maar geen nederlander gezien laat staan een tweaker. Ook het channel op quakenet zag er min of meer verlaten uit. Is de community drastisch aan het afnemen ? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Je moet vooral op nederlandse servers kijken. En niet iedere tweaker draagt een GOT tag, sommige spelen in clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb al een tijdje geen ET meer gespeeld. Ik heb een paar weken terug Battlefield weer opnieuw gekocht nadat mijn eerder gekochte cd's kapot waren gegaan maar ondersteuning hoef je niet te verwachten dus dat was een dure grap. Ik heb dus wat meer Battlefield gespeeld. :)

In 2004 zal ik weer ET gaan spelen wanneer ik minder aan mijn hoofd heb want nu lijkt het nergens op, ik speel als een kind van 5 die niet kan richten. :X

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 11:45:
Heb gisteren maar eens ET gedownload :X en kom tot de meest voor de handliggende conclusie dat ik het al veel eerder had moeten doen :+. Echt een leuk spel, alleen nou las ik oa de startpost met GoT-tag enzo maar ben de hele tijd op zoek geweest, maar geen nederlander gezien laat staan een tweaker. Ook het channel op quakenet zag er min of meer verlaten uit. Is de community drastisch aan het afnemen ? ;(
Wij van Vox hebben een standaard lijstje met servers waar we altijd spelen. Dan zijn alle skynet, XS4ALL en Tiscali servers :)
Daar zitten we dan ook vaak met een aantal man te spelen, maar de meeste mensen van GoT komen we dan tegen op de XS4ALL servers.

De IP-adressen van de 2 XS4ALL server zijn:
194.109.69.41:27960 --> XS4ALL - PubLic ET
194.109.69.40:27960 --> XS4ALL - PubLic ETPro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Morax schreef op 26 december 2003 @ 17:48:
[...]

Dank u _/-\o_

np, maar ik snap echt alleen niet hoe Punkbuser nu kan een conflict kan krijgen met je videodriver..echt vaag ... maar ja het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hoe kan ik aan heyt einde van een potje een screenshot maken? Bij mij werkt F11 dan niet meer. En is er een programmatje die ervoor zorgt dat je wel Alt+Tab kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Punkbuster is een leuk idee, maar het idee is gewoon fout uitgevoerd.

mensen met een radoen 9600 kaart moeten eens kijken wat er gebeurt als er iemand online komt met msn als je ET / RTCW / SOF2 / Q3 speelt, voila instant wallhack.

en dan doet pb wel moeilijk als iemand nieuwe drivers installed voor geheel andere kaart.

erg slecht van evenbalance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Morax schreef op 27 december 2003 @ 13:08:
[...]

Wij van Vox hebben een standaard lijstje met servers waar we altijd spelen. Dan zijn alle skynet, XS4ALL en Tiscali servers :)
Daar zitten we dan ook vaak met een aantal man te spelen, maar de meeste mensen van GoT komen we dan tegen op de XS4ALL servers.

De IP-adressen van de 2 XS4ALL server zijn:
194.109.69.41:27960 --> XS4ALL - PubLic ET
194.109.69.40:27960 --> XS4ALL - PubLic ETPro
Welke is het minst druk? Skynet, Tiscali of Xs4all?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
shifty schreef op 27 december 2003 @ 14:18:
Punkbuster is een leuk idee, maar het idee is gewoon fout uitgevoerd.

mensen met een radoen 9600 kaart moeten eens kijken wat er gebeurt als er iemand online komt met msn als je ET / RTCW / SOF2 / Q3 speelt, voila instant wallhack.

en dan doet pb wel moeilijk als iemand nieuwe drivers installed voor geheel andere kaart.

erg slecht van evenbalance
Indd, als iemand op msn komt waneer jij aan het spelen bent en je een balke onderin krijgt begint het beeld te flikkeren en kun je overal doorheen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

darkdesign schreef op 27 december 2003 @ 14:17:
Hoe kan ik aan heyt einde van een potje een screenshot maken? Bij mij werkt F11 dan niet meer. En is er een programmatje die ervoor zorgt dat je wel Alt+Tab kan doen?
Met Alt+Enter kan je "Alt+tabben".
Printscreen werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Daarnet weer lekker gespeeld op xs4all met Illegal_Alien van Lot, was wel fun, niet veel bijzonders :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.