A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Maar helaas zie je dan vaak "Noob referee Pjotrik" "Noob admin" "Klote zooi" "Wat een enorme kut server" etc. Helaas helaas..
Ow northpole draait op de non pro @ xs4all.
Graag verzoek ik iedereen eerst zelf de map te downloaden en dan connecten op de server.
Ik zal ook niet overlopen, allebei kan ook... ESL heeft toch meer autoriteti gok ik (ze doen al tourneys sinds 1992)Jazzper schreef op 18 december 2003 @ 10:10:Clanbase heeft ondanks haar af en toe ruk regels wel een stukje authoriteit. En we zitten er al jaren. Loop dus niet snel over, gok ik...
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
RatPack #814
De twee beste spelers van de Axis (900 en 800 XP na een paar maps) hebben letterlijk niks anders gedaan dan mortarren, geen enkele SMG shot of wat dan ook
En het stomme is, dat als je daarna op een normale 10/10 server komt, deze ZO ontzettend leeg lijkt
https://niels.nu
RatPack #814
RatPack #814
Speel er vrij vaak, pinged lekker en ik hou van 6-map campaigns
Mocht je daar willen spelen om mij te zien spelen, doe voorlopig geen moeite, in ieder geval voorlopig geen tijd voor ETVerwijderd schreef op 18 december 2003 @ 17:00:
Mooi, ga ik er ook ff spelen.
Ik zie hem al een tijdje niet meer.
Filter je niet toevallig op lege/volle servers?Coenen schreef op 19 december 2003 @ 02:14:
Kan het zijn dat de gewone XS4ALL server eruit ligt?
Ik zie hem al een tijdje niet meer.
Ze hebben bij xs4all nu een northpole custom toegevoegd, die is echt freakin irritant en verpest de campaign
En die map is toch een leuk tussendoortje? Het is maar voor de kerst, het zit aan het einde van de campaign en je kan altijd nog naar de et pro server. Dus voor iedereen wat wils. En een hoop spelers vinden de map gaaf.
Over die map valt veel te zeggen, maar niet dat veel mensen hem gaaf vinden of hem zelfs hebben. Gister zaten we met z'n 14-en ofzo op de server, na de laatste 'gewone'map uit de campaign kwam north pole, we waren nog met z'n tweeën over...Pjotrik schreef op 19 december 2003 @ 10:44:
Jep, de server ligt eruit. Ik kan er ook niet meer bij. Vanavond kan iemand hem een duw geven.
En die map is toch een leuk tussendoortje? Het is maar voor de kerst, het zit aan het einde van de campaign en je kan altijd nog naar de et pro server. Dus voor iedereen wat wils. En een hoop spelers vinden de map gaaf.
[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 19-12-2003 10:56 ]
Edit: de ET server is overigens niet de enige server die down is, een hele swik gameservers ligt eruit.
[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 19-12-2003 13:24 ]
mirrortjeHydra schreef op 19 december 2003 @ 13:21:
Misschien een idee die map ff op de download page van games.xs4all.nl te zetten? De meeste mirrors zijn OF retetreeg OF je hebt er een gamespy ID (o.i.d.) voor nodig. Zou graag die map 'es bekijken.
http://www.sikstrom.nu/ri...ain/northpole_zipfile.zip
What's in the case?
*grin*
Je kunt ook gewoon de .pk3 online zetten, dat is gewoon een zipfile
Hydra schreef op 19 december 2003 @ 14:53:
[...]
*grin*
Je kunt ook gewoon de .pk3 online zetten, dat is gewoon een zipfile
What's in the case?
Het downloaden begint dan heel optimistisch om vervolgens in te zakken.
Zo die frustratie ben ik ook weer even kwijt.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Heb je misschien een linkje voor me?Morax schreef op 19 december 2003 @ 20:09:
Als je iets moet downloaden, dan kan je dat het beste van de skynet servers afhalen. Er zijn er 2 ofzo die heel veel extra maps hebben en de download gaat bij mij met 180 KB/s(mijn max van chello)
Of moet ik de maps ingame downloaden? Zo ja, dan zou een IP adres mij zeker helpen.
Goed onderbouwdREDFISH schreef op 19 december 2003 @ 20:55:
het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik vind dit echt een flut game. Het haalt het no way bij mohaa breakthrough. Sowieso loopt iedereen maar als een kip zonder kop iedereen af te schieten in plaats van tactisch bezig te zijn.

What's in the case?
Verwijderd
Mohaa goede teamspelers .. muhahahah... sry dat ik me ffies laat gaan maar ik ben verreweg de meest zinloze lamertjes tegen gekomen met mohaa. En met zinloze lamertjes bedoel ik zonder gedachte alleen maar knallen om t knallen. Heb Mohaa sinds de eerste uitbreiding aan de wilgen gehangen maar wellicht dat ik t compleet bij t verkeerde eind heb wat betreft de uitbreiding.Ron!n schreef op 20 december 2003 @ 11:19:
[...]
Goed onderbouwdHeb Mohaa nooit online gespeeld, maar ben benieuwd waarom je daar meer goede teamspelers aantreft. En ja bij ET moet je maar net weten waar je moet zijn, of gewoon alleen clanmatches spelen.
Ook in ET zijn er nog een hoop spelers die t spel als een grote deathmatch frenzie zien maja met al die goedkope adsl abotjes en een gratis spel kun je eigenlijk niet anders verwachten
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 13:13 ]
Dat je niet bij het eerste shot dood bent (panzers e.d. daargelaten, bovendien zijn 3 headshots meestal ook wel voldoende) maakt ET IMHO niet minder taktisch.
Nogal een understatementWekkel schreef op 20 december 2003 @ 15:44:
Zonder engineer en een medic ben je toch echt gehandicapped als team.
[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 20-12-2003 22:23 ]
Correction: geen van de maps (stock & allies dan heHydra schreef op 20 december 2003 @ 22:21:
Nogal een understatementZonder medic valt te overleven, maar zonder engineer kun je niet winnen op de meeste maps
What's in the case?
Beach was brilliant door zijn eenvoud. Na 1 uur wist je exact hoe die in elkaar zat, en toch kon je hem 100 keer achter elkaar spelen.Reignman schreef op 21 december 2003 @ 00:19:
Superjammer trouwens dat ET nog niet die oude RTCW beach map heeft... ben al wel een keer die map tegengekomen met die radars uit de vorige RTCW...
edit: vergeet ik beach bijna

[ Voor 5% gewijzigd door Ron!n op 21-12-2003 01:11 ]
What's in the case?
mja, als je die radiant download kun je bij rtcw zo die beach map openen als voorbeeldje.Reignman schreef op 21 december 2003 @ 00:19:
Superjammer trouwens dat ET nog niet die oude RTCW beach map heeft... ben al wel een keer die map tegengekomen met die radars uit de vorige RTCW...
is er niemand hier die iets van die radiant afweet zodat hij /zij die map kan converten van RTCW naar ET ? zelfde editor etc.
Zou een leuk ideetje zijn
Ik zou het even op www.splashdamage.com/forums proberen, ze hebben een special Mappingforum waar alle 'groten' op het gebied van mappen zitten (Drakir, Marco bijv.). Link naar het specifieke forumshifty schreef op 21 december 2003 @ 16:28:
[...]
mja, als je die radiant download kun je bij rtcw zo die beach map openen als voorbeeldje.
is er niemand hier die iets van die radiant afweet zodat hij /zij die map kan converten van RTCW naar ET ? zelfde editor etc.
Zou een leuk ideetje zijn
What's in the case?
En als ik in de respawn-queue zit; en ik kijk mee bij 'n andere teammate, zie ik af en toe wel eens dat zo'n gast zijn binoculars pakt, ergens op focust; en dan hoor je vervolgens zo'n stemmetje als 'shooting perfect' ofzo.
Zit je dan je target te 'locken' op je gun, zodat je nooit kunt missen?
Dat is degene met de hoogste punten op het gebied van battlesence, meer daarover in je manual (te vinden in de Enemy Territory dir).Silent Thunder schreef op 21 december 2003 @ 18:43:
Wat betekent 'Highest Battle Sense' eigelijk?
En als ik in de respawn-queue zit; en ik kijk mee bij 'n andere teammate, zie ik af en toe wel eens dat zo'n gast zijn binoculars pakt, ergens op focust; en dan hoor je vervolgens zo'n stemmetje als 'shooting perfect' ofzo.
Zit je dan je target te 'locken' op je gun, zodat je nooit kunt missen?
Dat andere ("Fireing for Effect" zegt ie
What's in the case?
Axis heeft op Railgun geen engineer nodig (tenzij de gun-controls opgeblazen worden), terwijl ze daar wel offensief bezig zijn
Ik denk alsnog totaal niet. Hoe vaak gebeurd het niet dat de redding gemaakt word door een mijn?Hydra schreef op 22 december 2003 @ 09:54:
[...]
Axis heeft op Railgun geen engineer nodig (tenzij de gun-controls opgeblazen worden), terwijl ze daar wel offensief bezig zijnMaargoed, dit is natuurlijk nogal theoretisch, je zult niet snel een potje winnen zonder engineers, ook niet als Axis.
Vooral als jij degene bent die bijna het hele team af heeft geschoten en dan naar de parts wilt lopen en er 3 mijnen afgaan

Ik ken het, vaak genoeg meegemaakt dat ik de parts wou grijpen en dan op een (of meer) mijn(en) liep. Engineers zijn gewoon de belangrijkste class, en de rest van de spelers ondersteunen de engineers.Morax schreef op 22 december 2003 @ 10:26:
Vooral als jij degene bent die bijna het hele team af heeft geschoten en dan naar de parts wilt lopen en er 3 mijnen afgaanHeeeeeeeel frustrerend
Hmm, dacht dat je begint zonder dat de controls gebouwd zijn (my bad andersHydra schreef op 22 december 2003 @ 09:54:
[...]
Axis heeft op Railgun geen engineer nodig (tenzij de gun-controls opgeblazen worden), terwijl ze daar wel offensief bezig zijnMaargoed, dit is natuurlijk nogal theoretisch, je zult niet snel een potje winnen zonder engineers, ook niet als Axis.
What's in the case?
Verwijderd
Eerst was ik medic, omdat deze moelijk kapot te maken zijn.. Maar eng. blijkt toch wel de mooiste class imo. Zéér veel granaten, genoeg kogels in begin, belangrijkste class voor mission succes and I realy love to watch the enemy walk over my mines
vooral in oasis aan axis side is eng. zeer belangrijk..
JIJ begrijpt m!Hydra schreef op 22 december 2003 @ 11:20:
[...]
Engineers zijn gewoon de belangrijkste class, en de rest van de spelers ondersteunen de engineers.
nu hoor je het eens van een ander moraks
Support meh
Verwijderd
Het ligt niet aan die kaart overigens, heb zelf ook een 9800 Pro en dat werkt perfect. Heb je 'em toevallig ge-OCed?Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 13:31:
ik wordt helemaal GEK van dit KUT spel. ik kan nieteens meer spelen sinds ik mijn radeon9800pro hebt omdat het spel gewoon binnen 5 minuten freezed. op dat forum van splashdamage staat dat het aan de temperatuur van me PC ligt maar me CPU blijft onder de 55 en de rest rond de 40. dit moet het toch makkelijk trekken? verder bij geen 1 spel last van alleen bij ET.
Oh, zou best kunnen, ik speel alleen Axis als het Allied team 'vol' (dus meer spelers dan Axis heeft) isRon!n schreef op 22 december 2003 @ 11:52:
Hmm, dacht dat je begint zonder dat de controls gebouwd zijn (my bad anders).
Serieus! Het is gewoon zo irritant als je ziet hoe weinig support de engineers soms krijgen op Fueldump ofzo. Ga dan als medic gewoon ff tussen je engi en die Panzer staan, geeft 'em waarschijnlijk net genoeg tijd om die tank te fixen.
[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 22-12-2003 13:53 ]
Verwijderd
nee niks geoct, heb catalyst 3.7 tm 3.9 geprobeerd, draai nu omega 3.9c drivers. wat voor CPU heb jij?Hydra schreef op 22 december 2003 @ 13:48:
[...]
Het ligt niet aan die kaart overigens, heb zelf ook een 9800 Pro en dat werkt perfect. Heb je 'em toevallig ge-OCed?
P4 3.0GHz 800MHz FSBVerwijderd schreef op 22 december 2003 @ 13:58:
nee niks geoct, heb catalyst 3.7 tm 3.9 geprobeerd, draai nu omega 3.9c drivers. wat voor CPU heb jij?
Geen flauw idee, sorry. Als ik aan 't spelen ben heb ik andere dingen aan m'n hoofdVerwijderd schreef op 22 december 2003 @ 15:37:
wat voor temperaturen heb je tijdens het spelen?
Ik had pcies het zelfde, kheb een R9700PRO, en m'n systeem FSB overclocked van 2800+@3200+ liep verder super stabiel, kon uren lang Prime draaien zonder problemen en alle spellen spelen zonder problemen. Alleen bij ET klapte hij er telkens uit, freeze en reboote was de enige optie.Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 13:31:
ik wordt helemaal GEK van dit KUT spel. ik kan nieteens meer spelen sinds ik mijn radeon9800pro hebt omdat het spel gewoon binnen 5 minuten freezed. op dat forum van splashdamage staat dat het aan de temperatuur van me PC ligt maar me CPU blijft onder de 55 en de rest rond de 40. dit moet het toch makkelijk trekken? verder bij geen 1 spel last van alleen bij ET.
Toen ik m'n FSB weer terug zette naar orignele stand was m'n probleem opgelost.
M'n CPU temps bleven het zelfde als bij ieder ander spel dus daar lag het niet aan, maar ik heb inderdaad vaak gezien dat mensen soort gelijke problemen hadden.
Verwijderd
jij kon er dus iets aan doen, ik heb niks geOCt ofzoiets (kan nieteens met intel mobo) ik ben nu maar CoD aan het spelen ipv ET maar ET blijft beterDyStiC schreef op 22 december 2003 @ 18:32:
[...]
Ik had pcies het zelfde, kheb een R9700PRO, en m'n systeem FSB overclocked van 2800+@3200+ liep verder super stabiel, kon uren lang Prime draaien zonder problemen en alle spellen spelen zonder problemen. Alleen bij ET klapte hij er telkens uit, freeze en reboote was de enige optie.
Toen ik m'n FSB weer terug zette naar orignele stand was m'n probleem opgelost.
M'n CPU temps bleven het zelfde als bij ieder ander spel dus daar lag het niet aan, maar ik heb inderdaad vaak gezien dat mensen soort gelijke problemen hadden.
Als ik een engineer zie die de tank gaat bouwen, of aan het bouwen is, dan dek ik hem altijd wel. Net zoals als ze een mijn defusen of de command post bouwen.Serieus! Het is gewoon zo irritant als je ziet hoe weinig support de engineers soms krijgen op Fueldump ofzo. Ga dan als medic gewoon ff tussen je engi en die Panzer staan, geeft 'em waarschijnlijk net genoeg tijd om die tank te fixen.
Het probleem is meestal alleen dat de vijanden dat altijd komen van de kant waarik niet sta

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 13:13 ]
Zoiets heet taktiekMorax schreef op 23 december 2003 @ 12:24:
Het probleem is meestal alleen dat de vijanden dat altijd komen van de kant waarik niet sta
Ik speel regelmatig op de XS4All server, en ik zie nooit mensen 'zomaar' gekicked worden. Je zult wel teveel TK complaints gehad hebben ofzo.Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 13:11:
Zow gisteren dus gekickt van de XS4ALL zonder enige reden.
[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 23-12-2003 13:19 ]
Misschien punkbusterVerwijderd schreef op 23 december 2003 @ 13:11:
Zow gisteren dus gekickt van de XS4ALL zonder enige reden. Ik deed echt helemaal niks! Er was nog een GOT-ter die me uitnodigde (Gotbier ofzo) om in zn team te komen ... vind het wel flauw dat ik zomaar gekickt word steeds ... aub kappen met die ongein. Ik was er al 3 week niet meer gekomen ofzo en meteen gekickt.
Verwijderd
Verwijderd

Maar goed, mijn bijdehante opmerking werd niet gepruimd
Gelukkig zijn er nog genoeg andere servers om mijn geluk te beproeven
[ Voor 5% gewijzigd door StephanL op 23-12-2003 17:45 ]
Website is nog steeds in aanbouw geloof ik, heb wel een link naar het forum: http://www.turnhout.net/forumStephanL schreef op 23 december 2003 @ 17:44:
Had LoT al een website?
Verwijderd
punkbuster dusVerwijderd schreef op 23 december 2003 @ 14:23:
Nope, want ik kreeg waarschuwing dat ik 2 min niet meer kon connecten. Verder killde ik op dat moment niemand.
Verwijderd
Het resultaat mocht er zijn. Axis die mijnen rondom de tank plaatste of de persoon achter die Minigun hoorde je toch zo nu en dan vloeken. Mja, uiteindelijk hadden ze me ontdekt. Waarschijnlijk stak de loop ff te veel uit ofzo.

Vervolgens moest ik twee minuten wachten voor dat ik weer kon connecten.
Uiteindelijk werkte het allemaal weer.
Tamtidam... :)
Wie o wie weet het antwoord?
Verwijderd
Ga ik ook eens proberen.Jazzper schreef op 24 december 2003 @ 18:59:
je kan ook in de hoek gaan zitten achter dat struikje. Zeg maar in de hoek van de binnenplaats bij de 2e uitgang van he spawnpoint van axis en de muur van de bank in je rug.
Misschien een punkbuster probleem?Morax schreef op 24 december 2003 @ 19:29:
Kan iemand mij helpen. Mijn ET freezed na een paar seconden (ongeveer 10) als ik een server join. Maar het gekke is dat het ALLEEN bij de tiscali en XS4ALL servers gebeurd. Misschien ook andere, maar voor zover ik weet alleen die. Bij alle skynet servers doet ET het perfect
Werkt skynet zonder PB?
Iets anders kan ik me bijna niet voorstellen.
EXTREEM vaginale server(s).Hydra schreef op 18 december 2003 @ 16:54:
Nexus servers: http://www.crew-nexus.net/servers.php
Speel er vrij vaak, pinged lekker en ik hou van 6-map campaigns
N00bs in overvloed en met 2x 32 man spelen is dus ECHT niet leuk...
This is my sick nature.
Het verschilt nogal. Ja, die 64 players server is inderdaad nogal n00b-infested maar de standaard maps zijn sowieso niet geschikt voor 32x32. De gewone 18-22 player servers daarentegen zijn prima, het verschilt per avond natuurlijk (doet de XS4All server ook) maar ik heb daar regelmatig prima potjes gespeeld.hbokh schreef op 25 december 2003 @ 01:43:
N00bs in overvloed en met 2x 32 man spelen is dus ECHT niet leuk...
Het probleem is (ik zei het een beetje verkeerdCoenen schreef op 24 december 2003 @ 23:16:
[...]
Misschien een punkbuster probleem?
Werkt skynet zonder PB?
Iets anders kan ik me bijna niet voorstellen.
En echt alleen bij die servers heb ik er last van. SkyNet servers werken perfect, maar XS4ALL en Tiscali niet
Voor dat je het weet zit je weer in de que.
@Morax, dat is idd wat anders. dit heb ik nog niet meegemaakt.
Gister raakte ik per ongeluk een of andere slaapknop aan op m'n toetsenbord.
Toen de PC terug kwam uit standby kon ik nog op dezelfde server doorknallen.
of moet ik dan een bepaalde port openzetten en zo ja welke?
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Misschien heb je hier iets aan, schijnt aan Punkbuster te liggen.MewBie schreef op 26 december 2003 @ 13:13:
iemand al een idee of het cdkey probleem is opgelostik krijg weer continue de melding : valid cdkey cannot reach guidauth server
of moet ik dan een bepaalde port openzetten en zo ja welke?
Punkbuster.com:
I downloaded Enemy Territory and do not have a CD or CDKey ... why do I sometimes see messages about a CDKey?
When playing Enemy Territory over the Internet on PunkBuster enabled servers, PunkBuster will automatically generate a CDKey for you. Most problems with CDKeys in Enemy Territory are caused by copying the game from one computer to another instead of installing from scratch. You can press the tilde key (the ~ key) to bring down the console inside the game and enter the command "/pb_myguid" (without the quotes) and PunkBuster will display your CDKey and the PunkBuster GUID which is used to identify players. Problems or error messages regarding the CDKey in Enemy Territory are best handled by emailing our support staff at support@evenbalance.com.
[ Voor 4% gewijzigd door DyStiC op 26-12-2003 16:20 ]
ik had het probleem ook, ligt aan de detonator drivers ( > 52.x.x)Morax schreef op 24 december 2003 @ 19:29:
Kan iemand mij helpen. Mijn ET freezed na een paar seconden (ongeveer 10) als ik een server join. Maar het gekke is dat het ALLEEN bij de tiscali en XS4ALL servers gebeurd. Misschien ook andere, maar voor zover ik weet alleen die. Bij alle skynet servers doet ET het perfect
je kan best terug gaan naar 42.x.x.
(probleem deed zich alleen voor tijdens spelen op Punkbuster servers in mijn geval)
[rml][ ET] Enemy Territory crasht door punkbuster[/rml]
[ Voor 6% gewijzigd door M55 op 26-12-2003 17:15 ]
Dank uM55 schreef op 26 december 2003 @ 17:14:
[...]
ik had het probleem ook, ligt aan de detonator drivers ( > 52.x.x)
je kan best terug gaan naar 42.x.x.
(probleem deed zich alleen voor tijdens spelen op Punkbuster servers in mijn geval)
[rml][ ET] Enemy Territory crasht door punkbuster[/rml]
Dit blijkt het inderdaad te zijn. En ik was al zo blij met die nieuwe drivers, omdat met de oude drivers mijn ET er heel gaar uit ziet. Maar liever een gare ET, dan helemaal geen
Nogmaals bedankt
Morax, wat is de website van Vox? ben gevraagd door Tieri om te kijken maar ben de url vergeten. Ook gezocht op google maar niks gevonden.Morax schreef op 26 december 2003 @ 17:48:
[...]
Dank u![]()
Dit blijkt het inderdaad te zijn. En ik was al zo blij met die nieuwe drivers, omdat met de oude drivers mijn ET er heel gaar uit ziet. Maar liever een gare ET, dan helemaal geen
Nogmaals bedankt
Verwijderd

In 2004 zal ik weer ET gaan spelen wanneer ik minder aan mijn hoofd heb want nu lijkt het nergens op, ik speel als een kind van 5 die niet kan richten.

Wij van Vox hebben een standaard lijstje met servers waar we altijd spelen. Dan zijn alle skynet, XS4ALL en Tiscali serversVerwijderd schreef op 27 december 2003 @ 11:45:
Heb gisteren maar eens ET gedownloaden kom tot de meest voor de handliggende conclusie dat ik het al veel eerder had moeten doen
. Echt een leuk spel, alleen nou las ik oa de startpost met GoT-tag enzo maar ben de hele tijd op zoek geweest, maar geen nederlander gezien laat staan een tweaker. Ook het channel op quakenet zag er min of meer verlaten uit. Is de community drastisch aan het afnemen ?
Daar zitten we dan ook vaak met een aantal man te spelen, maar de meeste mensen van GoT komen we dan tegen op de XS4ALL servers.
De IP-adressen van de 2 XS4ALL server zijn:
194.109.69.41:27960 --> XS4ALL - PubLic ET
194.109.69.40:27960 --> XS4ALL - PubLic ETPro
np, maar ik snap echt alleen niet hoe Punkbuser nu kan een conflict kan krijgen met je videodriver..echt vaag ... maar ja het werktMorax schreef op 26 december 2003 @ 17:48:
[...]
Dank u![]()
Nogmaals bedankt
mensen met een radoen 9600 kaart moeten eens kijken wat er gebeurt als er iemand online komt met msn als je ET / RTCW / SOF2 / Q3 speelt, voila instant wallhack.
en dan doet pb wel moeilijk als iemand nieuwe drivers installed voor geheel andere kaart.
erg slecht van evenbalance
Welke is het minst druk? Skynet, Tiscali of Xs4all?Morax schreef op 27 december 2003 @ 13:08:
[...]
Wij van Vox hebben een standaard lijstje met servers waar we altijd spelen. Dan zijn alle skynet, XS4ALL en Tiscali servers![]()
Daar zitten we dan ook vaak met een aantal man te spelen, maar de meeste mensen van GoT komen we dan tegen op de XS4ALL servers.
De IP-adressen van de 2 XS4ALL server zijn:
194.109.69.41:27960 --> XS4ALL - PubLic ET
194.109.69.40:27960 --> XS4ALL - PubLic ETPro
Indd, als iemand op msn komt waneer jij aan het spelen bent en je een balke onderin krijgt begint het beeld te flikkeren en kun je overal doorheen kijken.shifty schreef op 27 december 2003 @ 14:18:
Punkbuster is een leuk idee, maar het idee is gewoon fout uitgevoerd.
mensen met een radoen 9600 kaart moeten eens kijken wat er gebeurt als er iemand online komt met msn als je ET / RTCW / SOF2 / Q3 speelt, voila instant wallhack.
en dan doet pb wel moeilijk als iemand nieuwe drivers installed voor geheel andere kaart.
erg slecht van evenbalance
Met Alt+Enter kan je "Alt+tabben".darkdesign schreef op 27 december 2003 @ 14:17:
Hoe kan ik aan heyt einde van een potje een screenshot maken? Bij mij werkt F11 dan niet meer. En is er een programmatje die ervoor zorgt dat je wel Alt+Tab kan doen?
Printscreen werkt ook.
Dit topic is gesloten.