[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.016 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Roeligan schreef op 04 december 2003 @ 08:42:
Dan zit je toch echt op een verkeerde server. Ik speel zelf vaak op Clanhome.nl public en heb er weinig last van. (al is het n00b gehalte af en toe wel hoog) Speel er bijna elke dag en met plezier mag ik wel stellen.
XS4All, etpro, gisteravond. Op elke server zitten idioten, ik zit ook wel eens op Clanhome.nl, maarja zelfde verhaal. Wel netjes dat je daar mensen tot Ref kan voten trouwens.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Mooie is dat ik via XS4ALL adsl heb (tot mn demon is opgeleverd in mn nwe huis) En dat ik op de XS4ALL server altijd de melding krijg "server is for low pings only" 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Roeligan op 04-12-2003 10:31 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
is er al nieuws over de [GoT] clan.... (zoals staat vermeld in de openingspost...) hebben die een site ofzo..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Reignman schreef op 04 december 2003 @ 21:28:
is er al nieuws over de [GoT] clan.... (zoals staat vermeld in de openingspost...) hebben die een site ofzo..??
Zeker. Deze kun je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al eerder gevraagd is, heb al wel wat gezocht, maar ik wordt regelmatig in het spel door een teammaat weggeduwd en dan hoor ik een bepaald geluid wat lijkt op een duw of schop. Is dit een mod of iets dergelijks? Hoe kan ik dit ook? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
druk es use als je bij een teammaat staat op een ET pro server ;)

TeamNL heeft gister zijn match tegen Estonia gewonnen en is waarschijnlijk door naar de playoffs (als iemand dat interesseert)

http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=1145

[ Voor 59% gewijzigd door Rev! op 05-12-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik lid worden van de GoT clan. Op die site van jullie clan kan ik niet registreren omdat je daarvoor ouder dan 13 moet zijn en dat ben ik niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revision schreef op 05 december 2003 @ 20:37:

TeamNL heeft gister zijn match tegen Estonia gewonnen en is waarschijnlijk door naar de playoffs (als iemand dat interesseert)

Bedankt! Het werkt inderdaad! Ik ben er alleen nog niet uit hoe mensen andere voice-commands kunnen geven zoals 'attack' en 'revive me'. Misschien heb je hier ook een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
moet je ff op inet naar zoeken, ik weet het nier precies

Een clanm8(shakes) van me heeft gister een Et Guide online gezet, staan erg veel handige tips in ,check it out > http://www.xfire.be/content/show/index.php?show=98

edit
dit is het command voor attack btw(stond nog in me cfg)
bind a "vsay ftattack"

Zet dit in je cfg of typ het in de console (met / ervoor)
die andere weet ik niet..

[ Voor 30% gewijzigd door Rev! op 06-12-2003 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Revision schreef op 05 december 2003 @ 20:37:

Gefeli, goed werk! Posten jullie trouwens ergens demo's van matches?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Ron!n schreef op 06 december 2003 @ 19:35:
[...]

Gefeli, goed werk! Posten jullie trouwens ergens demo's van matches?
klik op die link en dan in het rechter menu recent demos.... :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Revision schreef op 07 december 2003 @ 00:34:
[...]

klik op die link en dan in het rechter menu recent demos.... :x
:) V43! * Ron!n is soms een beetje dumb, lazy, blind.........

[ Voor 4% gewijzigd door Ron!n op 08-12-2003 03:22 . Reden: V43 natuurlijk, niet V44 :x ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LMFAO

Wie er in TeamNL zitten ... omg Klobz ... Jehuty .. Golden .. :| WHAHAHAHA Die Golden zuigt nog het hardst van allemaal.

Verder is Cas ok, evenals Revision. Maarre wel veel Team Massacre ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Het wordt steeds rustiger in dit topic...

Gisteren voor het eerst Base gedaan voor ET.
Base was een multiplay map van de orginele Wolf.

Vroeger dus geregeld gespeeld en gister dus weer. Het blijft een lekkere map. Ik raad hem iedereen aan om te gaan doen. Zeker als je de 6 orginele maps een beetje zat begint te worden.

Base zou trouwens een goede aanvulling zijn voor de xs4all servers... (hint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:19

Hu9o

Schokkend

Nou, ik heb dus gisteren (wat toevallig :p ) base voor het eerst gespeeld... weet de weg nogsteeds niet. Verdwaal regelmatig bij de axis kant.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Daar liep ik ook al aan te denken. Weer eens wat anders dan de standaard 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
en hij is Clanbase official, dus dan zouden alle official maps draaien :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, die moet ik dan ook maar eens bekijken. Ik heb wel al een hoop third party maps gespeeld, maar deze nog niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Die map zit standaard in RTCW, en het is een remake voor ET

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Ron!n
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 12:29:
LMFAO

Wie er in TeamNL zitten ... omg Klobz ... Jehuty .. Golden .. :| WHAHAHAHA Die Golden zuigt nog het hardst van allemaal.

ik snap het ff niet hoor, je zit toch zelf in Team-NL? :?

What's in the case?

Verwijderd

Nee ik zat in Team-NL met RTCW. Die spelers die ik net opnoemde speelden ook al RTCW en hadden geen schijn van kans gehad om daarin te komen. RTCW is de voorloper van ET zeg maar. Met evenwichtere mappen, waar het pas echt op skill aankwam.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 10:00 ]

• niq

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 09:59:
Nee ik zat in Team-NL met RTCW. Die spelers die ik net opnoemde speelden ook al RTCW en hadden geen schijn van kans gehad om daarin te komen. RTCW is de voorloper van ET zeg maar. Met evenwichtere mappen, waar het pas echt op skill aankwam.
Het komt in ET inderdaad meer op 'Team-play' aan.....

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Met evenwichtere mappen, waar het pas echt op skill aankwam.
Ja, vroeger was alles beter he. Vroeger, toen Twix nog Raider hette en de Panzer nog een wapen was waarmee je in een klap een hele basis kon clearen :)

https://niels.nu

Verwijderd

Ik geef toe dat je met ET als Axis het over het algemeen makkelijker hebt. Mensen die Axis spelen zijn over het algemeen loners. Mensen die daarentegen bij de allies spelen zijn over het algemeen cooperatieve mensen die samen willen werken. Maar dan nog is de campaign in het grootste voordeel voor de Axis. Onevenwichtig. In RTCW is dat niet zo. Daar zijn de mappen over het algemeen veel gebalanceerder.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 12:43 ]

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:41:
In RTCW is dat niet zo. Daar zijn de mappen over het algemeen veel gebalanceerder.
Ik hoop nog stilletjes dat iemand binnenkort die mappen van RtCW naar ET omzet, want qua mappen roeleert RtCW inderdaad wel, verder qua gameplay en classes vind ik ET toch wel een verbetering.

• Ron!n
Aha, snap hem. Heb zelf ook een jaartje RTCW gespeeld, komt erg op persoonlijke skillz aan idd. en die had ik niet echt, wel aardig, maar in stressy situations vloog mijn crosshair altijd rond.

What's in the case?

• Reignman
Ik was op de xs4all server bezig... zegt Illegal_Alien dat je niet meer met de GoT tag mag spelen als je geen lid bent van de officiële GoT clan... (hij vertelde er meteen bij dat ze ook geen leden meer aannemen... maw Reignman ga weg met je GoT tag)

klopt dat??

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Als dat zo is dan slaat dat nergens op. Er is ooit afgesproken dat je als GoT-er gewoon die tag kunt gebruiken dus nu moet er niet een elite-club van worden gemaakt want daar draait het het hele tag-idee niet om. Als er zo nodig een GoT-clan-only-tag gebruikt moet worden dan moet er een andere tag voor de clan worden gekozen want je kunt de afkorting GoT niet claimen.

Met andere woorden, ik blijf die tag gebruiken en er is niemand maar dan ook niemand die ervoor kan zorgen dat deze tag achter mijn naam zal verdwijnen.

[ Voor 3% gewijzigd door bazs2000 op 11-12-2003 14:18 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

is er nou al eens een patch voor die reboot bug met radeons? wordt er gek van kan helemaal geen ET meer spelen steeds na een paar min. freezt het spel en reboot me PC. ik heb de catalyst drivers 3.6 tm 3.9 geprobeerd en ook de omega 3.9c driver maar maakt niks uit :|

• niq

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Reignman schreef op 11 december 2003 @ 14:14:
Ik was op de xs4all server bezig... zegt Illegal_Alien dat je niet meer met de GoT tag mag spelen als je geen lid bent van de officiële GoT clan... (hij vertelde er meteen bij dat ze ook geen leden meer aannemen... maw Reignman ga weg met je GoT tag)

klopt dat??
Uit de 1st post:
Wat ook erg handig is, is een [GoT]-tag achter je naam te zetten met ET. Zo kunnen mede gotters elkaar herkennen.
De letters got horen in de kleuren rood-wit-blauw, dit doe je met de volgende kleurencodes:
^a[ ^1G ^0o ^4T ^a]

De haakjes mogen in grijs (^9) maar veel hebben ook oranje (^a).
Dus als 'gathering.tweakers.net' forummer mag je gewoon met deze Tag gaan gamen. No problemo.

De clan loopt momenteel nog met dezelfde Tag rond, maar dat zal binnenkort veranderen. Hoe of wat zijn we nog niet over uit.

• Reignman
Dat zei ik dus ook... waarop hij zei dat dit verandert is...

om Illegal_Alien ff te quoten:

"ah.. weer zo'n [GoT] wannabe"

[ Voor 46% gewijzigd door Reignman op 11-12-2003 14:57 ]

• niq

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Reignman schreef op 11 december 2003 @ 14:55:

Tja, ik weet niet de hele geschiedenis van jullie chat tijdens ET.

Het is wel waar dat de got-clan geen leden meer aanneemt. Oa. zodat eerst een organistie neer gezet kan worden. Maar dat is op dit moment. Wellicht over een tijd dat er dan wel weer uitgebreidt kan gaan worden.

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Misschien een idee om niet clan-leden met witte tag te laten spelen en de clanleden met de kleuren?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• dr snuggles
  • Niet online
Reignman schreef op 11 december 2003 @ 14:55:

Alien doelt er denk ik op dat er naast de goede spelers ook een paar prutsers de GoT naam lopen te verpesten, teamkillen ed.

Als oplossing gaat de GoT-clan zelf gaat van tag veranderen. De forum gebruikers hier mogen de oude tag natuurlijk blijven gebruiken.

Verwijderd

nee, is niet nodig.. wij [GoT-clan] zijn aan het praten over een nieuwe tag. Hoe en wat is nog niet helemaal duidelijk maar een GoT'er is een GoT'er en mogen mooi de [GoT] tag achter hun naam hebben. Trek je niet teveel van Illegal-Alien aan, hij kan nogal aangebrand worden zoals hij zelf al aangaf in ons forum.

Waarschijnlijk blijven de kleuren hetzelfde, de naam blijft hetzelfde alleen de [ & ] haakjes worden verandert waarschijnlijk. daarnaast komt de tag VÓÓR de nickname te staan. Dit word dan wel een kleine onderscheid tussen de 'gewone ET GoT'ers' en de 'ET GoT-clan'.

Waarom? omdat er soms GoT'ers zijn die vervelend zijn en word iedereen die de GoT-tag heeft erop aangekeken. We willen uitspraken zoals: "Het was een GoT'er.." dus voorkomen door middel van een kleine onderscheid.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 16:16:
nee, is niet nodig.. wij [GoT-clan] zijn aan het praten over een nieuwe tag. Hoe en wat is nog niet helemaal duidelijk maar een GoT'er is een GoT'er en mogen mooi de [GoT] tag achter hun naam hebben. Trek je niet teveel van Illegal-Alien aan, hij kan nogal aangebrand worden zoals hij zelf al aangaf in ons forum.

Waarschijnlijk blijven de kleuren hetzelfde, de naam blijft hetzelfde alleen de [ & ] haakjes worden verandert waarschijnlijk. daarnaast komt de tag VÓÓR de nickname te staan. Dit word dan wel een kleine onderscheid tussen de 'gewone ET GoT'ers' en de 'ET GoT-clan'.

Waarom? omdat er soms GoT'ers zijn die vervelend zijn en word iedereen die de GoT-tag heeft erop aangekeken. We willen uitspraken zoals: "Het was een GoT'er.." dus voorkomen door middel van een kleine onderscheid.
edit:
Wwillem was net te snel, maar om zijn verhaal te vergroten... ^ :P

• Hydra
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 16:16:
En vice versa. Als een 'clanner' gaat zitten emmeren dat die GoT tag alleen voor clanmembers is, hoef ik ook niet zo nodig meer :) Ik zou overigens gewoon een andere naam voor de clan verzinnen, of je de tag nu voor of achter je naam hebt staan maakt weinig uit, het blijft verwarrend.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik haal 'm zo weer weg als er zoveel gezeik over is. Net alsof het een eer is om met die tag rond te rennen :/ Ik dacht meer aan die tag als een mooie gemeenschappelijke herkenning op de servers. Als er zo kinderachtig over wordt gedaan, haal ik 'm wel weg ;(

• Hydra
Wekkel schreef op 11 december 2003 @ 16:37:
Als er zo kinderachtig over wordt gedaan, haal ik 'm wel weg ;(
Dat heb ik dus al gedaan, juist omdat ik nog geen mensen met een GoT tag gezien heb die erg vriendelijk waren, integendeel.

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Lekker laten staan. Het is voor de herkenning van medeGoT-ers en zo zal het blijven. Dat er mensen zijn die de tag menen te claimen zijn niet helemaal goed bezig.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 23:08
* Niet crossposten *

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 17:30 ]

woei!

• Silence_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

Silence_nl

Slnc

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 12:29:
LMFAO

Ze zijn in ET beter dan jou snap ook niet waarom jij denkt dat je zo goed bent maarja.

Verwijderd

:+

Verwijderd

Silence_nl schreef op 11 december 2003 @ 18:35:
[...]

Ze zijn in ET beter dan jou snap ook niet waarom jij denkt dat je zo goed bent maarja.
JE HEBT GROOT GELIJK. GOLDEN EN JEHUTY ZIJN DE MEEST GEVREESTE NEDERLANDSE WOLFPLAYERS.

Heilige moeder Maria, zij waren de personen die altijd ergens met een panzer of wat aan het kloten waren op pubs met uitlatingen zoals OMG, LOL!, ROFL en ZAADAUB.

Trouwens Silence, heb jij enig verband met de vroegere clan Silence?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 18:54 ]

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik ga wolfenstein ook maar weer is instaleren.
Pfff is al weer lang geleden dat ik het heb gedaan:)
Ja gotters wees gerust ik zet got pas achter me naam als ik weer goed ben ;)

Cons:::BB4E

• Silence_nl
  • Laatst online: 11-09 15:59

Silence_nl

Slnc

Nee heb niks met de clan Silence.

• Rev!
  • Niet online
hehe fonz mischien moet je die mensen eerst eens spelen in ET voordat jeje oordeel velt. Mischien waren ze in rtcw niet zo goed, maar in ET wel, u never know ;)

en imo weet ik zo snel ook niet betere spelers dan dit, die zullen mischien nog wel komen =)

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Team nl ET is ckers niet slecht. Hun hebben laatst nog van estonia gewonnen waar toch ook wel redelijke spelers in zitten (rewind enzo). Kijk die demo maar es, ging hardstikke goed.

Verwijderd

_Fonz :: Nee ik zat in Team-NL met RTCW. Die spelers die ik net opnoemde speelden ook al RTCW en hadden geen schijn van kans gehad om daarin te komen.

-----------

Omg Fonz waar haal je dat vandaan.....ik kon wel degelijk in team nl toen maar wilde niet eens , en ten 2e je was zelf degene die geen ''ster'' in rtcw was, je ben nooit verder gekomen dan Immortal :x , niet dat me dat ook maar iets boeit, maar wil er mee zeggen laat een ander ook in z'n waarde inplaats van zomaar dingen te lopen roepen , en team-nl was toch alleen maar vriendjes politiek, de ''beste'' nl rtcw spelers WILDE niet eens in team-nl rtcw en dat weet iedereen.

En @ kai :: kweet niet waar je vandaan haal dat ik altijd zat te panzeren op publics...dat is gewoon bullshit...ik heb zover ik weet nog nooit gepanzerd op publics..ik haat panzers..laat staan dat ik er zelf mee speel.
Duzz loop aub niet effe zomaar uit je nek te lullen, dat ik noob was enzo en altijd maar zat te panzerlamen want dat is gewoon bs.

Degene uit de ''oude/huidige rtcw scene'' weten wel beter dan dat jullie hier nu lopen te verkondigen......ik snap best dat je ''gefrustreerd'' bent dat jullie 2 zelf niet in ET-team-nl ziten....want daar horen jullie uiteraard in :x (uh uhm) , alleen is het een beetje triest dat je andere gasten gaat afkraken voordat je ze prolly nog nooit ET heb zien spelen.
En als je denkt dat je beter bent dan iemand uit het huidige team nl-et dan zou ik zeggen kom het een x bewijzen ofzo , inplaats van je oordelen weer eens klaar te hebben.

Er zullen zekerz wel betere spelers rondlopen dan sommige uit het huidige team-nl dat ontken ik ook niet....maar iedereen zei van tevoren al ze verliezen alles met 4-0 blablabla enz.....we hebben het tegendeel toch aardig bewezen d8 ik door de play-off's te halen.

En ik denk dat Team-nl alleen maar beter kan worden...en er zal zeker weten wel een ander team staan in de volgende nations-cup een sterker en beter team...maar dat is ook alleen maar goed.

GreetZ Jehuty

Verwijderd

Ik heb eens een demo gedownload van MAZZ vs Tm, waarin Golden ging panzeren > rofl. Cas speelde toen niet goed. Maar wel retestrakke teamplay. God zeg, was weer ouderwetse revivewar in die treinlevel bij depotyard \o/

Verder nee heb ze nog niet ET zien spelen excuus. Ik had RTCW periode voor mn ogen.

Heb net nieuwe server ontdekt. Die van FDNL \o/ Lopen paar zeer goede rond. Was er net ffkes 2 min en toen changde alles naar base ... tja daar ga ik niet op wachten voordat ik em binnen heb. Dacht al dat ik em eens gedownload had. Maar die server gaat me ook ff wat vaker zien. Het niveau beviel me wel daaro. Eerst keer dat ik fragde sinds 2 week ofzo met tadatararatatatadaaaa een nieuwe toetsenbord jawel! B)

Verder nog gekickt door ROBBENOOT ofzo op XS4ALL. Vraag me af hoe lang die kick duurt. Stond geen tijd bij.

Edit: dit bericht is getypt nog VOOR ik Jehuty's post had gezien

- Edit 2 @Jehuty: Ik heb in Memento gezeten (Samen met Ratem, Ramzi, Blaze, Antihero enz enz) en we kickten op dat moment elke clan zn aars. Team-Radium, Ocrana, Noll8, Gunslingers, Rewind (tegen Infensus ook, maar was ik niet bij) enz. Alleen tegen Amnesia ging het een beetje mis toen :p

- Verder @Jehuty: Vind jij Titan, Dolt, Maximus, Fonz, Antihero, Vas (met deze mensen heb ik bijvoorbeeld in Team-NL gespeeld) geen beste shooters? Dat rijtje noem ik top van Nederland. Daarna verdwenen een paar jongens en kwam er heibel toen Ramzi erbij kwam. Was geziek met Insomnia over het regelen van praccies. Toen is de hele zooi uit elkaar gevallen en op dat moment mochten broeders van jouw kaliber in Team-NL

Ik weet niet waar jij uithing Jehuty, maar na Immortal =I= kwam er nog een hele tijd. Trouwens =I= heeft ook eerste gestaan op Clanbase. Was jij niet een hele tijd inactief Jehuty?

Vriendjespolitiek ben ik het mee eens. Was in het begin bijna helemaal Amnesia.

Heb er nog geen 1 moment over nagedacht om mezelf op te geven voor Team-NL. Ik gefrustreerd? haha. Ik heb geen tijd voor die onzin.

Als slot wilde ik zeggen dat ik me al verontschuldigde nog voordat ik jou tekst las.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 22:29 ]

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

:Z daar gaan we weer :Z
Valt me op dat het hier steeds stiller wordt, en als er dan een keer gepost word is het een flame of troll, beetje jammer.

Verwijderd

Dat heet: een discussie

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 22:37 ]

Verwijderd

Team Nederland stelt niet al te veel voor. Dat heeft het ooit wel gedaan, ook in de periode dat Fonz erin zat zaten er heel veel topspelers in, maar het heeft nooit de kans gekregen om lekker te lopen na allemaal botsingen. Nooit verder dan Immortal is totaal niet waar. Hij heeft ook nog Memento meegemaakt. Tijdens Memento gingen wij weg, samen met nog 2 anderen (of alleen Antihero) en viel Memento uit elkaar en begonnen ze al de voorgangers van mys0d te vormen (GoL Epitaph weetikveel).

Overigens zal het best kloppen dat je niet zat te lamen op servers, mijn post was eerder een soort van satire, ik ben iniedergeval erg blij dat het me gelukt is want schijnbaar heb je direct de tijd genomen om je te registreren alleen maar om hier op en op Fonz zijn arrogantie te reageren.

Je bent niet de slechtste van de opstelling, maar ik kan me nog wel flauw iets herinneren van Golden in de rtcw periode. En overigens kan het verschil tussen rtcw en et niet al te groot zijn. Het nieuwe team NL zal heus wel goed zijn vanwege de teamplay, maar de spelers zelf stellen naar mijn ervaring niet al te veel voor. Maar wie weet, iedereen begint als een nieuweling (OGM NJ00B).

Overigens ben ik een geheel individueel werkend persoon dus je hoeft me niet direct te associeren met _Fonz. NEE, ik wil ook niet in team NL van het ONLINE EERSTE PERSOONS-SCHIETSPEL RTCW:ET. Ik mis alleen werkelijk de skillvolle personen uit rtcw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja Fonz het ging mij er niet om dat je goed in rtcw was of niet ...dat boeit me ook niet echt....ging er bij mij meer om dat sommige spelers hier gewoon onterecht worden afgekraakt.

Maar idd je heb gelijk met team-nl, ze waren in het begin inderdaad goed, alleen nadat er een zooi gasten bij kwamen ineens.. hebben ze team-nl verneukt :x helaas....en nee toen er mindere spelers in zaten kon ik er niet in, was al redelijk in het begin maar dat boeit ook niet , en nadat Zero barrier dood ging (toen kickte we ook iedereens aars , we hadden een erg goed team) ben ik inderdaad inactive gegaan voor een tijd.

En ik speel nu helemaal niet veel meer , heb er zoiezo niet super veel tijd voor ivm werk ,voetbal etc... , maar ik ben nooit iemand geweest die nou dag en nacht zat te wolfen , kheb ook andere dingen te doen ;)

En memento was inderdaad een goeie clan.....alleen jammer dat ze uit elkaar gingen nadat ze 1 prac ofzo verloren....dat was toen ook mode :>
En jullie hebben ook gelijk dat je nog niet echt de ''goeie namen uit de rtcw scene'' in team-nl ET zitten......komt ook mede omdat er veel gasten gestopt zijn met online gamen + dat er ook veel andere games zijn gaan spelen , cs/cod/dammen :X noem maar op.

Maarjah we zien wel wat er allemaal van komt, ET is een beginnend spel , en ik weet 100% zeker dat team-nl veeeeel beter kan en moet zijn , aangezien er veel oude rtcw-spelers overgestapt zijn naar ET.

GreetZ Jehuty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ja klopt. We verloren 1 match (na ieders kont geschopt te hebben) en de hele zooi viel weer uit elkaar :P

Was tegen Amnesia .. die match hadden we gewoon niet moeten verliezen =(

Verder wilde ik zeggen: houd de eer van het Nederlands team een beetje hoog =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nee. Dit is gewoon irritant gezemel. Niemand kan het ook maar ene fuck schelen hoe goed je bent, en ik hoop dat de mods nu eindelijk eens op gaan treden. Deze hele thraed wordt IMHO door jou en Kai verziekt, er zijn wel interessantere dingen te bespreken dan wie nu wel of niet aan 't panzeren slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op 11 december 2003 @ 16:32:
[...]

En vice versa. Als een 'clanner' gaat zitten emmeren dat die GoT tag alleen voor clanmembers is, hoef ik ook niet zo nodig meer :) Ik zou overigens gewoon een andere naam voor de clan verzinnen, of je de tag nu voor of achter je naam hebt staan maakt weinig uit, het blijft verwarrend.
je hebt gelijk dat het in het begin verwarrend is, maar ik denk dat het merendeel van "De clan" niet de tag naam wil veranderen (ik ook niet). Dus een paar kleine aanpassingen om een lichte onderscheid te maken, dat is de bedoeling. Denk dat na verloop van tijd de mensen wel het verschil zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Heb de tag al weggehaald :P

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=557798

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Heel goed!

Vergeet alleen één ding niet. Het idee van de tag was om andere Gotters die oa dit topic regelmatig bezoeken te herkennen, zodat na een avondje gamen je eentueel hier op dir forum na zou kunnen praten. Maar niet iedereen wil dat.

Maar vraagje. Heeft iemand als een één van deze onderstaande custummaps geprobeert? Zoja, wat vond je ervan?
  • ET Resurrection (Full) Ammo Depot (Final) Operation Gun Fire Drakirs Maps / fligerhorst_rhineland_zipfile.zip - Transmitter (Beta 2) Developer: Heeen River War (2.0) Tower and Slider (CTF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Niet dubbelklikken ....

[ Voor 94% gewijzigd door niq op 12-12-2003 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 22:09:
Heb net nieuwe server ontdekt. Die van FDNL \o/ Lopen paar zeer goede rond. Was er net ffkes 2 min en toen changde alles naar base ... tja daar ga ik niet op wachten voordat ik em binnen heb. Dacht al dat ik em eens gedownload had. Maar die server gaat me ook ff wat vaker zien. Het niveau beviel me wel daaro. .
Dat is inderdaad uiterst relaxte server. Komen wij (BB4E) ook vaak. Altijd gezellig en goed om je skills te hardenen. Probeer ook eens 6Th Floor van de Cmdr clan.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fonz, we weten dat je god bent maar er was ook nog een tijd voor memento enzo, en huut oonde toen tog best wel erg :D

en btw nummer 1 staan zegt niet zoveel ik sta nu ook nummer 1, zou je niet meteen zeggen (misschien later, laten we t hopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Fonz, iemand die geen ET speelt (laat staan ooit een ET war heeft gespeeld) heeft imo niet het minste recht zich te uiten over team-nl. RTCW is verleden tijd, en ga nu ffs niet doen of je de godfather van RTCW.nl was, ik heb de hele RTCW scene 2 jaar gevolgd en heb jou naam zelfs moeten opzoeken omdat ik niet meer wist wie je was (ik heb veelvuldig tegen Immortal gespeeld, maar jou naam was in tegenstelling tot die van bv. MagicGerre niet blijven hangen).

Het team-nl dat er nu staat, herbergt imho opinion ook ongeveer de beste spelers uit de Benelux atm, ik ken nog wel een paar spelers die imo ook wel een spot in team-bnl verdienen, maar tbh staat jou naam er niet tussen. En als je Golden toch zo nodig wilt afkraken: speel eerst eens tegen hem, voordat je dingen gaat zeggen waar je geen verstand van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 14:17:
is er nou al eens een patch voor die reboot bug met radeons? wordt er gek van kan helemaal geen ET meer spelen steeds na een paar min. freezt het spel en reboot me PC. ik heb de catalyst drivers 3.6 tm 3.9 geprobeerd en ook de omega 3.9c driver maar maakt niks uit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Al eens op splashdamage.com gekeken / gepost? is een goed forum waar ook de ontwikkelaars van ET actief zijn.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hydra : jij slaat volkomen de plank mis. Wie heeft het over panzeren of hoe goed ik ben :/ Bemoei je met je eigen zaken, want wat wij zeggen gaat jou niet aan.

@ Lake. Heb je de thread wel gevolgd? Ik speel weldegelijk ET (Niet helemaal vanaf het begin, omdat ik het vond zuigen, maar je went er snel aan). Voorbeeldje: http://members.lycos.nl/tijnw/152.jpg Ik heb zelfs een war gespeeld en gewonnen, maar had geen zin meer in LeXion. Dat gebazel van jou komt alleen maar voort uit het feit dat je me niet kent en me dus ook niet kan beoordelen. Maar who gives a fuck. Ik heb echt geen zin in Team-NL ofzo, dus doe ik ook geen moeite om me te laten zien op servers. Ze komen maar naar de XS4ALL server als ze willen zien hoe goed of misschien hoe slecht ik wel niet ben. Over Golden enz .. ok in RTCW zoog ie aars, in ET heb ik 1 halve war van em gezien en dat zag er ook niet best uit, maar idd niet genoeg om hem te beoordelen en had me al verontschuldigd.

Edit: ben je Belg lake? Dat zou een heleboel verklaren. Die kwamen niet op konijn namelijk.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Blabla, als je zegt dat je goed bent dan ben je goed, als andere zeggen dat je slecht bent dan ben je slecht deal with it... Dan moet je niet als een jankend hondje jezelf gaan verdedigen...

* Illegal_Alien has spoken..

[ Voor 3% gewijzigd door Illegal_Alien op 13-12-2003 00:48 . Reden: Typo`s ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het laat me koud als iemand mij vind zuigen. Ik weet zelf wel beter. Hier in deze thread had ik op zo een reactie al eens deze smilie gepost:

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de hele RTCW scene 2 jaar gevolgd en heb jou naam zelfs moeten opzoeken omdat ik niet meer wist wie je was (ik heb veelvuldig tegen Immortal gespeeld, maar jou naam was in tegenstelling tot die van bv. MagicGerre niet blijven hangen).
MagicGerre...... HAHAHAH.
......maar even serieus.
HAHAHAHHAHAHAHAHA

Gaat het trouwens plotseling om hoe bekend iemand moet zijn? Nee.

Ik herinner mij nu weer dat Jehuty bij Zero Barrier zat, maar ik twijfelde eerst. Inderdaad Zero Barrier was direct de beste van NL in de begintijd van RtcW. Ik gok omdat het uit spelers bestond (voor het grootste deel) die al ervaring hadden met online gaming en tweaking, in tegenstelling tot de meeste WolfPlayers (waaronder ik, Fonz overigens ook). Voor velen was RtcW het eerste clanspel.
Deze hele thraed wordt IMHO door jou en Kai verziekt
Is Imho één of ander vaccin?
IMHO GENEZING VERSTOORT DOOR TWEE INTERNET-TERRORISTEN!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin hier een beetje genoeg van te krijgen. Keer op keer moet het weer om _Fonz / zichzelf draaien. Kap nu eens met dat geklaag over elkaars speelstijlen, anders wordt het tijd om dit topic naar naar de eeuwige jachtvelden te sturen.

[Edit]
Een aantal mensen mogen hun mail even gaan checken

/me has spoken...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:09
Kan iemand mij nog helpen, ik heb nog steeds last van het probleem dat ik geen balkje zie hoe ver ik met iets ben. Dus als ik iets bouw als Eng krijg ik geen blauw balkje met hoe ver ik ben maar die wil ik wel weer hebben :)

Wie o wie heeft voor mij het antwoord :?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Morax schreef op 12 december 2003 @ 22:14:
Kan iemand mij nog helpen, ik heb nog steeds last van het probleem dat ik geen balkje zie hoe ver ik met iets ben. Dus als ik iets bouw als Eng krijg ik geen blauw balkje met hoe ver ik ben maar die wil ik wel weer hebben :)

Wie o wie heeft voor mij het antwoord :?
Crosshair hints uitgezet denk ik. kijk maar bij options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 21:18:
Ik begin hier een beetje genoeg van te krijgen. Keer op keer moet het weer om _Fonz / zichzelf draaien. Kap nu eens met dat geklaag over elkaars speelstijlen, anders wordt het tijd om dit topic naar naar de eeuwige jachtvelden te sturen.

[Edit]

/me has spoken...
Eindelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 21:18:

[Edit]

/me has spoken...
_/-\o_ hopelijk heeft het effect want ik word het gezeur zat

@ _Fonz, plz stop resultaten van jezelf te posten want ik geloof niet dat iemand hier ook maar interesse in heeft

Hopelijk kan dit topic nu eindelijk eens normaal gaan draaien want ik ben iig het geflame van iedereen meer dan zat (en als ik het zo zie zijn er meerdere die er zo over denken)

* Wolfboy praat ook *D
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 11:35:
is het normaal dat ET freezed met een radeon 9800pro? heb al catalyst 3.8 en 3.9 geprobeerd en vind het erg irritant :/
geen last van hier, doet het hier prima met catalyst 3.9

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Wie praat er ook mee op het forum van Splashdamage? Een erg interessant forum waar de ontwikkelaars van ET ook actief zijn. Veel actieve discussies over XPwhores, spawnkilling en al dat soort dingen.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ron!n schreef op 14 december 2003 @ 02:20:
Wie praat er ook mee op het forum van Splashdamage? Een erg interessant forum waar de ontwikkelaars van ET ook actief zijn. Veel actieve discussies over XPwhores, spawnkilling en al dat soort dingen.
Yup, me. Betere sfeer dan in dit topic in ieder geval ;) Post daar ook onder de nick 'Hydra' trouwens. Vind die tactics topics super, erg leerzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
De server (etpro) ging net ff down voor onderhoud, wat is er veranderd?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Beide xs4all servers wilden punkbuster niet updaten.
Dus wanneer een speler met een nieuwe punkbuster binnen komt lag die er binnen no time uit met een kick/2 min ban.

Is nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

SUPER SUPER SUPERRRRRRRR TIPPPPPP :)
de nieuwe map Northpole.. super lache.
Als axis moet je santa's ster jatten. Inclusief zingende chipmunks (merry christmas), sneeuwpoppen, rudolfs (ja de red noses), een kanon waar je mee gelanceerd wordt, een schetende eland en meer onzin. Super lache. Onder andere gespeeld op de server van FD-NL. Check ook: http://www.swertcw.com/default.php

lijkt wel spam als ik het lees, maar heb gewoon enorm gelachen. Kijk maar ff.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd supervet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Pjotrik, misschien wat als extra map op 1 van de 2 servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ron!n schreef op 14 december 2003 @ 02:20:
Ook mij zal je wel al gezien hebben daar :) ... net als een van mn clanm8tes bokkem...

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Roeligan schreef op 15 december 2003 @ 08:28:
[...]

Ook mij zal je wel al gezien hebben daar :) ... net als een van mn clanm8tes bokkem...
Bokkem herinner ik me direct ja, over Roeligan moet ik nog ff denken :)

Ik ga trouwens ook maar is die kerstmap proberen, lijkt me wel geinig. Iemand een idee op welke server hij constant draait?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Kijk eens op www.enemy-territory.com daar staan volgens mij een aantal servers die hem draaien, evenals een cup voor die map :)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Jazzper schreef op 15 december 2003 @ 02:26:
SUPER SUPER SUPERRRRRRRR TIPPPPPP :)
de nieuwe map Northpole.. super lache.
Als axis moet je santa's ster jatten. Inclusief zingende chipmunks (merry christmas), sneeuwpoppen, rudolfs (ja de red noses), een kanon waar je mee gelanceerd wordt, een schetende eland en meer onzin. Super lache. Onder andere gespeeld op de server van FD-NL. Check ook: http://www.swertcw.com/default.php

lijkt wel spam als ik het lees, maar heb gewoon enorm gelachen. Kijk maar ff.
wat is het adres van die FD-NL server..?? kzie hem er niet bij staan in de server list van ET...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb gisteren weer eens een goede sessie gehouden. In een kansloos team met de allies tegen een gerenommeerd Axis team. Die gasten waren echt goed. We werden in elke map gewoon rond onze spawn teruggedreven. Ik heb volgens mij meer zitten ranten via de chat dan gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Laatst online: 09:33
Ja die map northpole is wel leuk, gister had ik die een uur laten draaien :D

62.212.90.134:27960 is het ip van de public server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Zijn er trouwens ook clans die op esl-europe spelen?

Wel leuke league, alleen nog geen benelux et ladder. Als er meer clans komen komt dat vanzelf :)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ _Fonz, plz stop resultaten van jezelf te posten want ik geloof niet dat iemand hier ook maar interesse in heeft
Wie heeft het hier over het posten van topscores? Als het je niet interesseert dan scroll je iets verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Roeligan schreef op 15 december 2003 @ 14:48:
Zijn er trouwens ook clans die op esl-europe spelen?

Wel leuke league, alleen nog geen benelux et ladder. Als er meer clans komen komt dat vanzelf :)
Lijkt mij wel een goed plan. Op esl-europe wat wars spelen voor de lol en op clanbase voor het serieuze werk :).

Verder nog een tip voor kai: Het lijkt mij beter voor de gezelligheid van dit topic om niet meer te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Let op ! -

In het recente verleden is gebleken dat het schijnbaar leuk is om te klagen over de manier van spelen van andere spelers/clans. Omdat dit flames, irritatie en een vervelende sfeer opwekt, willen we dat dus niet hebben.

Wat we hier niet willen hebben:
• Gezeik/gescheld/geklaag op elkaars manier van spelen of server admins zich "misgedragen". Gezemel over clans die "slechte spelers" bevatten zijn ook niet welkom.
• Geen screenshots van scoreboards
• Geen opgeschep met hoe goed jij wel niet bent in het algemeen. Klein complimentje voor jezelf kan, maar geen dingen als "ik kan dit zoooo goed, ik heb echte skill etc."

Omdat er al vaker over gewaarschuwd is, het topic al een keer op slot is geweest kan er op het overtreden van deze regels een tempban van 2 weken staan. OOK als je nog geen eerdere officiele waarschuwing gehad hebt. Het "niet gezien hebben " van deze post is geen excuus.

Klinkt misschien hard allemaal, maar het is gewoon gebleken dat het anders niet werkt. En zulke onredelijke regels zijn het niet. Voor de rest kan je gewoon alles bespreken wat eerst ook kon :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Laatst online: 07-09 06:47
Om verwarring te voorkomen en omdat er her en der wat irritatie ontstaan is hebben we besloten dat de fun-clan en de clanbase-clan gaan splisten.

Wij hebben gister besloten om een andere clantag te nemen. Het blijft een tag met een verwijzing naar onze herkomst. De rest komt later als de kleuren bekent zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Voor het eerst in een paar weken ben ik weer eens gaan spelen, en voor nu ben ik gewoon even lekker slachtvee }:O

Helaas wordt ik nu op zo`n beetje elke server na een aantal minuten gekicked, dus ik blader maar even wat terug, ik geloof dat meerdere mensen hier al een oplossing voor hadden uiteindelijk...

edit:

Ben PBWeb aan het draaien, denk dat dit wel zal helpen...

[ Voor 12% gewijzigd door Twee Dee op 17-12-2003 07:54 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja ik zag dat gisteren ook op xs4all. Je hebt je punkbuster versie niet up to date. Jij speelt toch onde double dee?

Hoe je PB moet updaten weet iemand anders hier vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Dat kan je wel even zoeken in de 20 pagina's die dit topic reeds lang is ;) Ik heb er gelukkig nog niet mee te maken gehad *klop*klop*.

Zijn er nog wel mappers bezig met briljante nieuwe maps? De standaard riedel maps bevat fijne speelelementen, maar af en toe wat nieuws is ook wel prettig. Ik merk dat afwijkende maps mondjesmaat worden gebruikt op servers, en al helemaal niet bij Xs4all ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Wekkel schreef op 17 december 2003 @ 10:11:
Zijn er nog wel mappers bezig met briljante nieuwe maps? De standaard riedel maps bevat fijne speelelementen, maar af en toe wat nieuws is ook wel prettig. Ik merk dat afwijkende maps mondjesmaat worden gebruikt op servers, en al helemaal niet bij Xs4all ;)
Ik vind TC_Base echt een geweldigde map, vooral 6v6 erg leuk.
Ook North Pole is wel lache om een keer gespeeld te hebben na altijd maar die official maps gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq

niq

Eet nooit gele sneeuw!

DyStiC schreef op 17 december 2003 @ 10:17:
[...]

Ik vind TC_Base echt een geweldigde map, vooral 6v6 erg leuk.
6vs6, maar heb je hem ook eens met meer geprobeert? Deze map zou een goede aanvulling zijn op xs4all.
Ook North Pole is wel lache om een keer gespeeld te hebben na altijd maar die official maps gespeeld te hebben.
NP is leuk voor rond de Kerstdagen... Terwijl iedereen aan wereldvrede e.d. denkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

niQ2001 schreef op 17 december 2003 @ 11:49:
[...]
6vs6, maar heb je hem ook eens met meer geprobeert? Deze map zou een goede aanvulling zijn op xs4all.
Jah pas nog op een public gespeelt met 22 players, moet zeggen dat dat een stuk minder was, beetje een chaos dan, maar het heeft ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Hu9o schreef op 17 december 2003 @ 09:52:
Ja ik zag dat gisteren ook op xs4all. Je hebt je punkbuster versie niet up to date. Jij speelt toch onde double dee?

Hoe je PB moet updaten weet iemand anders hier vast wel.
In de folder pb staat een bestandje pbweb.exe die kan alle updates zo downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik ben zelf niet dol op Base, maar veel leden van ons die van RTCW afkomen zijn er juist dol op. Meestal laat je de eerste radar post direct vallen als axis en verdedig je de dieper gelegen radar. Maar goed, persoonlijk is het niet mijn favo. Wat wel leuk en bekend is is de map Temple (ik geloof Temple2 of Temple3 zelfs). Probeer maar eens. Die PB instellingen wordt je ook helemaal gaar van. Wat een ellende. Probeer gewoon de officiele clanbase settings aan te houden als je je config tweakt. Maar vanavond weer een en al allende. We speelden tegen EliTe (ja die lopen hier ook rond, hey m8!). Was erg gezellig maar ronduit kl*te dat het bij sommige niet werkte. No offence, maar zal jullie instellingen zijn geweest. Toch nog gewonnen met 2-0 hehe. Als er nog meer mensen lekkere maps weten hoor ik dat wel. Wat mij betreft mag XS4All lekker bij die 6 houden, immers, daar valt toch iedereen op terug en als je eens een exotische map wil kijk ik wel ergens anders.
my 2 cents | BB4E^Guerilla

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.