Ik heb eens een demo gedownload van MAZZ vs Tm, waarin Golden ging panzeren > rofl. Cas speelde toen niet goed. Maar wel retestrakke teamplay. God zeg, was weer ouderwetse revivewar in die treinlevel bij depotyard \o/
Verder nee heb ze nog niet ET zien spelen excuus. Ik had RTCW periode voor mn ogen.
Heb net nieuwe server ontdekt. Die van FDNL \o/ Lopen paar zeer goede rond. Was er net ffkes 2 min en toen changde alles naar base ... tja daar ga ik niet op wachten voordat ik em binnen heb. Dacht al dat ik em eens gedownload had. Maar die server gaat me ook ff wat vaker zien. Het niveau beviel me wel daaro. Eerst keer dat ik fragde sinds 2 week ofzo met tadatararatatatadaaaa een nieuwe toetsenbord jawel!
Verder nog gekickt door ROBBENOOT ofzo op XS4ALL. Vraag me af hoe lang die kick duurt. Stond geen tijd bij.
Edit: dit bericht is getypt nog VOOR ik Jehuty's post had gezien
- Edit 2 @Jehuty: Ik heb in Memento gezeten (Samen met Ratem, Ramzi, Blaze, Antihero enz enz) en we kickten op dat moment elke clan zn aars. Team-Radium, Ocrana, Noll8, Gunslingers, Rewind (tegen Infensus ook, maar was ik niet bij) enz. Alleen tegen Amnesia ging het een beetje mis toen
- Verder @Jehuty: Vind jij Titan, Dolt, Maximus, Fonz, Antihero, Vas (met deze mensen heb ik bijvoorbeeld in Team-NL gespeeld) geen beste shooters? Dat rijtje noem ik top van Nederland. Daarna verdwenen een paar jongens en kwam er heibel toen Ramzi erbij kwam. Was geziek met Insomnia over het regelen van praccies. Toen is de hele zooi uit elkaar gevallen en op dat moment mochten broeders van jouw kaliber in Team-NL
Ik weet niet waar jij uithing Jehuty, maar na Immortal =I= kwam er nog een hele tijd. Trouwens =I= heeft ook eerste gestaan op Clanbase. Was jij niet een hele tijd inactief Jehuty?
Vriendjespolitiek ben ik het mee eens. Was in het begin bijna helemaal Amnesia.
Heb er nog geen 1 moment over nagedacht om mezelf op te geven voor Team-NL. Ik gefrustreerd? haha. Ik heb geen tijd voor die onzin.
Als slot wilde ik zeggen dat ik me al verontschuldigde nog voordat ik jou tekst las.
[
Voor 53% gewijzigd door
Verwijderd op 11-12-2003 22:29
]