is het normaal dat ET freezed met een radeon 9800pro? heb al catalyst 3.8 en 3.9 geprobeerd en vind het erg irritant

Verwijderd
Ik had dit bij m'n broertje wanneer ik met een radeon 9700 pro op 1600x1200 @100Hz speelde. De drivers ondersteunen officieel geen 100Hz en toen ik hem terug zette naar 85 Hz ging het wel goed.Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 11:35:
is het normaal dat ET freezed met een radeon 9800pro? heb al catalyst 3.8 en 3.9 geprobeerd en vind het erg irritant
Ook op 1600x1200? Die ati driver support is echt heel vaag. Op een hogere resolutie dan 1600x1200 kan je wel 100Hz officieel draaien.Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 12:44:
vreemd, in CS speel ik wel gewoon met 100hz en nooit last gehad van een crash...
Verwijderd
ik speel cs in 800x600, ET ook maar heb ook 1024x768 geprobeerd en crasht ie ook in..wwillem schreef op 23 november 2003 @ 13:58:
[...]
Ook op 1600x1200? Die ati driver support is echt heel vaag. Op een hogere resolutie dan 1600x1200 kan je wel 100Hz officieel draaien.
Verwijderd
Hier precies hetzelfde probleem, niet kunnen pingen, tracert stopt ook op hetzelfde adres, bij ChelloinTIMidate schreef op 22 november 2003 @ 21:49:
Raar, ik kan ineens niet meer de pbguidauth.idsoftware.com (192.246.40.62) bereiken, zo kan ik geen servers joinen want ik krijg dan: Valid CDKEY is not reaching guidauth server.
Ik heb chello, ik heb het sinds gister avond. Andere clan members kunnen wel pingen terwijl ze chello hebben. Bij een tracert stopt hij ook ineens na :
9 108 ms 121 ms 134 ms 65.59.192.9
Iemand met eenzelfde probleem en of oplossing?
[ Voor 10% gewijzigd door inTIMidate op 23-11-2003 23:12 ]
Verwijderd
Nuuul, ik ook!Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 18:25:
[...]
Hier precies hetzelfde probleem, niet kunnen pingen, tracert stopt ook op hetzelfde adres, bij Chello![]()
Verwijderd
jong, ik heb genotenMorax schreef op 21 november 2003 @ 16:05:
Dat was echt een leuk potjeXanandu, als je dit leest: lekker gespeeld jongen, het was echt een leuk potje. Ik hoop dat jij het ook leuk vond
Verwijderd
Tamtidam... :)
gelukkig maar, ik zie op allerlei et fora klachten van wanhopige et'ersJMT schreef op 24 november 2003 @ 13:28:
De problemen rondom "not reaching GuidAuth server" enzo lijken op dit moment weer voorbij te zijn, in ieder geval bij mij
Tracert naar 192.246.40.62 doet t ook weer helemaal enzo.
What's in the case?
Heuj ik speelde ook mee in die match. Was al major en stond mooi bovenaan, helaas crashte mn game 5 minuten voor et einde. Wij hadden ook wel een vrij sterk team hoor, morax en eentje van fdnl dr in en volgens mij ook nog eentje van de blitz clan.Wekkel schreef op 24 november 2003 @ 14:04:
Hmm, ik probeerde gisteren in te loggen op een server maar het got password deed het (niet meer)Heel XS4All vol met onbekende gasten, complainen en natuurlijk een verliezen team waar ik de hele tijd inzat
Ik heb als medic goed werk kunnen verrichten. Met de Panzer teveel TK's de laatste tijd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 19:26 ]
echoVerwijderd schreef op 24 november 2003 @ 19:19:
Ik ben ook maar eens begonnen aan ET, maar moet nog veel leren. Had 93/22
What's in the case?
JMT schreef op 24 november 2003 @ 13:28:
De problemen rondom "not reaching GuidAuth server" enzo lijken op dit moment weer voorbij te zijn, in ieder geval bij mij
Tracert naar 192.246.40.62 doet t ook weer helemaal enzo.
Das mooi, Thaylor heeft Punkbuster weer handmatig moeten updaten op de server aangezien dit weer niet automatisch ging.Ron!n schreef op 24 november 2003 @ 14:00:
[...]
gelukkig maar, ik zie op allerlei et fora klachten van wanhopige et'ers
Wanneer is dat gebeurd? omstreeks 20:00 werd zo'n beetje iedereen van de non-Pro server gekickt door Punkie, dat heb ik nog nooit gehad. En dit keer was ik wel braafPjotrik schreef op 24 november 2003 @ 20:13:
[...]
[...]
Das mooi, Thaylor heeft Punkbuster weer handmatig moeten updaten op de server aangezien dit weer niet automatisch ging.
De problemen met authenticatie en plotseling gekicked worden, zouden nu weg moeten zijn.
Oh, voor mij hoef je het echt niet te doen schat, zo interessant vind ik je stats niet. Zou je misschien ook eens willen kappen met uitlokken, dit begint echt vervelend te worden.Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 12:36:
Deze screenie is alweer een oudje, maar wilde hem Hydra niet onthouden.
Idem. Radeon 9800 Pro, 1200x1024 @ 100Hz, nooit problemen. Misschien dat z'n kast te heet is? Ik kan me voorstellen dat een videokaart bij 15Hz meer een stukje heter wordt.Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 12:44:
vreemd, in CS speel ik wel gewoon met 100hz en nooit last gehad van een crash...
[ Voor 47% gewijzigd door Hydra op 25-11-2003 09:51 ]
https://niels.nu
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 10:07 ]
Lees ietje terug, half ET GoT zit te klagen over de probleempjes op de XS4All server. Ik heb ook veel problemen met ADSL en deze server de laatste dagen. Gisteren werd ik er zelfs uitgegooid. Dan maar weer op die 64/64 server spelenHydra schreef op 25 november 2003 @ 09:46:
Zijn er hier nog mensen die ook ADSL via XS4All hebben, en ook zo'n last hebben van packetloss en connection interrupts? Afgelopen week, vooral donderdag, was ET op veel servers gewoon onspeelbaar.
Ik zou er bijna weer intrappen er hier es flink tegen in gaan..Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 12:36:
Deze screenie is alweer een oudje, maar wilde hem Hydra niet onthouden. 72 mp40 kills. Meer als artillery zoals je kan zien.
http://members.lycos.nl/tijnw/Depot.JPG
Verder ff een persoonlijk recordje op Battery
http://members.lycos.nl/tijnw/Beach1.JPG
Blub
Ik had het over m'n verbinding, niet de XS4All servers (waar ik overigens niet vaak speel) zelf, die zitten regelmatig gewoon hardstikke vol.Wekkel schreef op 25 november 2003 @ 10:14:
Lees ietje terug, half ET GoT zit te klagen over de probleempjes op de XS4All server. Ik heb ook veel problemen met ADSL en deze server de laatste dagen. Gisteren werd ik er zelfs uitgegooid. Dan maar weer op die 64/64 server spelen
Het ging vooral om het "maar wilde hem Hydra niet onthouden" stukje. Je zit op die manier gewoon reacties uit te lokken, beetje kinderachtig. Nogmaals, je bent absoluut een goede speler, maar dat hoef je niet iedere keer te vertellen.Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 10:06:
Zoals ik al zei: je HOEFT niet op die link te drukken. Ten tweede HOEF je niet te reageren. Blijkbaar ben jij diegene geweest die zich eraan heeft geergerd. Nou post ik geen plaatje, maar een link. Als het je niet interesseert, reageer dan niet.
[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 25-11-2003 13:12 ]
Het gaat vooral om het aantal kHz wat je monitor binnen krijgt van je videokaart. De regel om dit uit te rekenen gaat zo ongeveer:Hydra schreef op 25 november 2003 @ 09:46:
Idem. Radeon 9800 Pro, 1200x1024 @ 100Hz, nooit problemen. Misschien dat z'n kast te heet is? Ik kan me voorstellen dat een videokaart bij 15Hz meer een stukje heter wordt.
[ Voor 16% gewijzigd door dr snuggles op 25-11-2003 17:47 ]
Verwijderd
Jij begint met false feiten te gooien. Fonz heeft misschien wel veel airstrike kills, maar vaak genoeg ook niet terwijl hij nog steeds met een hoge k/d ratio zit. Als jij dit roept dan mag hij heus wel screenies posten (in een link nog wel) die aantonen dat jij ongelijk hebt.Het ging vooral om het "maar wilde hem Hydra niet onthouden" stukje. Je zit op die manier gewoon reacties uit te lokken, beetje kinderachtig. Nogmaals, je bent absoluut een goede speler, maar dat hoef je niet iedere keer te vertellen.
Beetje jammer wwillem, bedenk dat sommige mensen misschien een belangrijk venster hebben openstaan (zoals ik een mailtje aan het schrijven was op mijn webmail).wwillem schreef op 25 november 2003 @ 13:55:
[...]
In goldrush trouwens nog een leuke score gehaald.
What's in the case?
Verwijderd
[ Voor 138% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 15:53 ]
1280 * 1024 @ 75 Hz (kutscherm kan geen 85 aanVerwijderd schreef op 25 november 2003 @ 15:33:
Ben benieuwd in wat voor resoluties jullie ET spelen.
What's in the case?
Verwijderd
Gave score zegwwillem schreef op 25 november 2003 @ 13:55:
[...]
Meen ik me te herinneren dat iemand die link al eerder heeft gegeven en dat men er niet zo blij mee was........wwillem schreef op 25 november 2003 @ 13:55:
[...]
In goldrush trouwens nog een [url=blaat]leuke score[/] gehaald.
Owh sorry, ik gebruik een gezonde browser (lees: Opera), dus daar heb ik geen last van. Als het te irritant wordt wil ik de link wel weghalen trouwens, ik wilde wat meer lol in dit topic stoppen. Edit: Net even getest in IE en wat een klote pagina zeg. Als ik dat geweten had, had ik hem niet gepost. In opera istie best liefHydra schreef op 25 november 2003 @ 14:01:
Humor, echt. Vooral dat als je het main window afsluit er nog eens 100 popups verschijnen.
[ Voor 10% gewijzigd door dr snuggles op 25-11-2003 17:50 ]
Hoe de neuk moet ik weten dat http://www.albinoblacksheep.com/ zijn site niet is?Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 17:26:
En ja, als je dan er toch op klikt, altijd eerst ff van tevoren kijken waar de link heen gaat
Die lui waren volgens mij gewoon erg goed. Ging op zich niet slecht overigens, alleen was het team zegmaar compleet clueless. Teamwork was ongeveer 0wwillem schreef op 25 november 2003 @ 22:13:
Zeg Hydra, die ene mazz gast was wel erg goed, of waren wij zo slecht?
Hudra wat zijn die rode HHHH-jes achter je naam??Hydra schreef op 25 november 2003 @ 23:00:
[...]
Die lui waren volgens mij gewoon erg goed. Ging op zich niet slecht overigens, alleen was het team zegmaar compleet clueless. Teamwork was ongeveer 0Laatste potje twee keer vlak achtermekaar dubbele kills, voelt wel lekkah
Shots van de laatste twee potjes (niet geresized):
http://www.xs4all.nl/~nie...11-25-224542-fueldump.jpg
http://www.xs4all.nl/~nie...03-11-25-225221-oasis.jpg
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Je krijgt verschillende onderscheidingen, bijvoorbeeld als je twee vijander achter mekaar afschiet geloof ik. Ik weet niet precies welke onderscheiding je wanneer krijgt, maar wel dat 't erg leuk staatHu9o schreef op 25 november 2003 @ 23:14:
Hudra wat zijn die rode HHHH-jes achter je naam??
EN ik zie ook wel eens blauw B's.. Wat is dat?
[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 26-11-2003 11:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
wwillem is een trieste noob.wwillem schreef op 25 november 2003 @ 13:55:
[...]
1
| onKeyDown="altf4key();ctrlkey();delkey();" |
[ Voor 35% gewijzigd door darkdesign op 29-11-2003 12:58 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 13:14 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Coenen op 29-11-2003 13:15 ]
Ja, iedereen die lid is van dit forum kan de tag dragen. Zie de startpost.Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 12:04:
Ik ben geen lid van de GoT clan maar ik heb wel een witte GoT tag achter mn naam (kassaa (GoT) ) mag dat
darkdesign schreef op 29 november 2003 @ 12:49:
wwillem is een trieste noob.
maar als je 2x achter elkaar snel achter elkaar alt ctrl del doet werkt het wel dus tis een noobsite
Je bent duidelijk zelf een pro. Afgezien daarvan staan er ook helemaal geen spelfouten in je posts, best knap. We zouden diep respect voor je moeten hebben.darkdesign schreef op 29 november 2003 @ 13:19:
Ow thnx, waar zitten de meesten op? pro of gewoon?
En btw, hoe kan ik mijn favirite zien, hebbik eigenlijk nog nooit geweten.
Dat heeft vrij weinig met een server te maken, imo. Mijn ervaring is, hoe later het wordt, hoe minder complaints.darkdesign schreef op 29 november 2003 @ 19:03:
En btw, ik vind die xs4all geen leuke server, als je een fout maakt word er gelijk gecomplaint enzo. Je bent toch een team, en in een team kunnen er dingen fout gaan.
What's in the case?
Verwijderd
Jij hebt duidelijk niet de ET-topics gevolgt anders zou je precies weten waar het over gingdarkdesign schreef op 29 november 2003 @ 19:03:
Lol, je moet gewoon niet van die domme links plaatsen, vind je da leuk ofzo? Beetje vreemd.Ik plaats toch ook geen links waarvan heel je pc hangt, dat doet die link van jou niet maar toch tis erritand. En ik ben geen pro, ik speel pas 2 maanden ofzo.
Goh, je gaat toch nie van die domme links plaatsenVerwijderd schreef op 29 november 2003 @ 21:35:
[...]
Jij hebt duidelijk niet de ET-topics gevolgt anders zou je precies weten waar het over ging(en dan de ander n00b noemen...)
Verwijderd
Ik bedoel dat als je wat langer had meegelezen je wellicht de humor er wel van had ingezien (ik iig weldarkdesign schreef op 30 november 2003 @ 13:24:
[...]
Goh, je gaat toch nie van die domme links plaatsenen nee ik ga nie heel het topic lezen. En ja ik noem iemand noob, en.....vergaat de wereld nu? noudan
There is no magic.
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 18:11 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
What's in the case?
Inderdaad een slimme zeg, dat wist ik geeneens, wel was ik er een keer per ongeluk achter gekomen dat je het dynamite bij barrier #1 er ook aardig ver vandaan kan leggen.Ron!n schreef op 01 december 2003 @ 18:06:
Het is inderdaad lekker dood hier![]()
Nou, laten we anders is wat tactics bespreken, misschien leren we wat van elkaar.
> Aftrap: Waar plaats jij je dyna bij Tankbarrier 2 in Goldrush?
[afbeelding]
Ik leg hem vaak hier, kan je hem verdedigen vanaf de brug of vanaf dat kleine trapje, en kan je hem out-of-sight armen:
[afbeelding]
[ Voor 111% gewijzigd door Wekkel op 01-12-2003 21:57 ]
hahahaha nee das fov 150 kan geeneens
What's in the case?
mail het anders naar joeri apenstaart keycity punt nlWekkel schreef op 01 december 2003 @ 19:39:
Ik snap helemaal niets van die plaatjes
edit:
Te weinig homepage space![]()
What's in the case?
is wel veel moeite, 1 stip op een voorgemaakt plaatje zetten
What's in the case?
1
2
3
4
| bind "TAB" "vstr statisticsall" set statisticsall "vstr statistics" set statistics "+topshots;+stats;set statisticsall vstr statistics2" set statistics2 "-topshots;-stats;set statisticsall vstr statistics" |
1
| bind "q" "vstr say_class" |
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Als deze het wel in je ET doet maar niet in ETPro betekend dat gewoon dat daar je oude config nog staat. Dus verwijder eerst ..\Wolfenstein - Ennemy Territory\etpro\Profiles\etconfig.cfg en start dan ET Pro op en dan bouwt ie van je autoexec weer een nieuwe config file en bind dus je TAB met het juiste command.Roeligan schreef op 02 december 2003 @ 08:17:
Mijn excuses voor het ronsel/spam bericht. Kunnen mensen me misschioen helpen met een scriptje?
Ik heb in mn autoexec.cfg een aantal scripjes staan, waaronder het "topshots" script. Die staat gebind bij mij onder TAB. Hij doet het goed in ET maar in ETPRO (of was het ou omgedraaid?) doet alleen de topshots het en niet mijn statistieken (hoeveel punten heb ik nodig van bijv. engineering om een level hoger te komen)
code:
1 2 3 4 bind "TAB" "vstr statisticsall" set statisticsall "vstr statistics" set statistics "+topshots;+stats;set statisticsall vstr statistics2" set statistics2 "-topshots;-stats;set statisticsall vstr statistics"
Hij is niet compleet, wat voor een script hangt er aan het command say_class? Ik weet niet of say_class een standaard command is, maar volgens mij niet en zul je er dus een script aan moeten hangen. Indien het wel een standaard command is moet je dat vstr ervoor weg halen.Ook krijg ik mn say_class niet werkend?
code:
1 bind "q" "vstr say_class"
Deze doet het bij mij helemaal niet... iemand een ideetje?
[ Voor 4% gewijzigd door DyStiC op 02-12-2003 08:41 ]
Ik heb mn autoexec.cfg in zowel etmain als etpro staan. Maar ik zal het eens proberen... Volgens mij doet ie het in etmain ook niet altijd...DyStiC schreef op 02 december 2003 @ 08:41:
[...]
Als deze het wel in je ET doet maar niet in ETPro betekend dat gewoon dat daar je oude config nog staat. Dus verwijder eerst ..\Wolfenstein - Ennemy Territory\etpro\Profiles\etconfig.cfg en start dan ET Pro op en dan bouwt ie van je autoexec weer een nieuwe config file en bind dus je TAB met het juiste command.
Ik heb het al geprobeerd zonder vstr. Echter zou het wel kunnen dat het niet compleet is. Volgens mij uit een class select script gesloopt, dus grote kans dat daar die string gezet wordt[...]
Hij is niet compleet, wat voor een script hangt er aan het command say_class? Ik weet niet of say_class een standaard command is, maar volgens mij niet en zul je er dus een script aan moeten hangen. Indien het wel een standaard command is moet je dat vstr ervoor weg halen.
RatPack #814
Deze begrijp ik even nietRon!n schreef op 02 december 2003 @ 02:55:
[...]
is wel veel moeite, 1 stip op een voorgemaakt plaatje zetten
Ik dacht dat jij een plaatje wilde posten, maar dat je geen hompage space had, en daarna het plaatje had weggegooid, waarop ik zei dat je het makkelijk opnieuw kon maken. Volgens mij praten we langs elkaar heen
What's in the case?
RatPack #814
Heh als het goed is heb je ook helemaal geen tijd om te lullen op de server, als het goed is heb je dan wel andere dingen aan je hoofd. Maar ik groet mede GoT-ers wel altijd als ze op de server komen. Maar voor hele gesprekken hebben we juist een forum ;-)Roeligan schreef op 02 december 2003 @ 14:32:
Kom op Clanhome.nl of XS4ALL server regelmatig GoT-ers tegen. Krijg alleen weinig response al ik er een opmerking over maak (speel dan wel met eigen clan-tag).
Kom ik regelmatig ja, maar de meeste cfg's zijn allemaal vullis, erg onoverzichtelijk zonder structuur of wat dan ook. Dus echt bruikbare dingen heb ik daar nog niet gevonden, in hun forum staan overigens wel makkelijke tips.Nog mensen hier die posten op enemy-territory.com fora? (die hebben btw een handige cfg-share).
[ Voor 3% gewijzigd door DyStiC op 02-12-2003 14:58 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Roeligan op 02-12-2003 15:18 . Reden: typo ]
RatPack #814
Verwijderd
* Ron!n zit in Death Incarnates, CB Europe.Roeligan schreef op 02 december 2003 @ 15:18:
Wie spelen er hier trouwens in clan-verband en staan op op CB geregged? Of zijn het hier allemaal 'public-ers'
What's in the case?
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Je hebt ook de verkeerde kleur oranje. A is licht oranje, maar 8 is vel oranje. Ik zie iedereen daar mee lopen.Falcon2107 schreef op 03 december 2003 @ 09:50:
Ik ben nu al een tijdje bezig met ET en ik heb [GoT] achter mijn naam staan. Ik gebruik, zoals op vermeld in dit forum kleurcode: ^a[ ^1G ^0o ^4T ^a], maar als ik deze gebruik, dan is de letter o, zwart in plaats van wit. Maak ik een fout of is de code voor wit anders?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 19:21 ]
Ik zag het inderdaad ook al, heb meteen gevote (ookal liep ET achter, in de vorige ronde hoorde ET bij de top 3).Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 19:19:
Hey, op de CPL boards is er een poll aan de gang (2de fase) om ET (of een ander spel) op het CPL Summer event te krijgen (een groot prijzentornooi). Wees zo vriendelijk en stem effeJe moet wel een account aanmaken, maar dat is zo gebeurd.
tnx!
meer info op Xfire
What's in the case?
What's in the case?
RatPack #814
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq