Dat heb ik In-game ook al tegen je lopen schreeuwen:
Dat is dus: LINKER ALT toets indrukken
Dat is dus: LINKER ALT toets indrukken
Verwijderd
das lastig, ik moet altijd met grote getallen rekenen als ik ET speelVerwijderd schreef op 16 november 2003 @ 23:59:
ja, dat was ik dus :0
Inderdaad, beetje rekenen moet je wel
Wegens een overleden harde schijf (ja dubbel pechInNuedo schreef op 11 november 2003 @ 17:12:
[...]
Mijn server komt weer terug maar hij is gehacked en hij moet dus een reinstall hebben. Ik hoop dit vrijdag of zaterdag af te hebben.
https://niels.nu
De generator opblazen is nooit een goed plan, dan weten ze dat je binnen bent. Maar goed, een engineer uitnodigen om binnen te laten ging bij jou dus ook nietHydra schreef op 17 november 2003 @ 09:46:
*frustratie*
Heb je soms wat tegen hersendode mensen*nog meer frustratie*. Axis team was gelukkig net zo braindead, en verdedigde het goud niet zodat die medic en ik in een keer beide kisten konden jatten.
Er zijn zo'n 75 mensen die met de GoT tag spelen (zo'n maandje terug) en het worden er elke dag meer. Je kunt de prestraties van GoTters niet door 1 persoon representeren. Eigelijk zou jij dan juist de GoT tag moeten blijven dragen zodat het gemiddelde niveau omhoog gaatZaterdag een behoorlijk mindere ervaring gehad met een GoT-er (ik ga maar geen namen noemen) die zijn allied team niet goed genoeg vond presteren (klopt ook, Axis team was erg veel beter) en dus maar doodleuk naar Axis switchte. De top 2 van ons had 300+ XP, hun top 5 had 500+ XP. Ik had eerst ook de GoT tag achter m'n naam staan, maar dankzei dat soort ervaringen speel ik liever zonder.
Kijk, en dat is nou eigelijk ook meteen het probleem aan die tag (nouja, niet echt een probleem, maargoed). Je hebt samen een reputatie die je opbouwt, die afgebroken kan worden door 1 persoon. Veel spelers weten niet dat GoT geen clan is en denken dus, als de 1 zo is, zal de rest ook wel zo zijn.wwillem schreef op 17 november 2003 @ 12:11:
[...]
Er zijn zo'n 75 mensen die met de GoT tag spelen (zo'n maandje terug) en het worden er elke dag meer. Je kunt de prestraties van GoTters niet door 1 persoon representeren. Eigelijk zou jij dan juist de GoT tag moeten blijven dragen zodat het gemiddelde niveau omhoog gaat.
What's in the case?
Nee, dat weet ik. Ik heb even gewacht om te kijken of er iemand kwam, en heb later ps de generator opgeblazen omdat ik verwachtte dat er af en toe wel een Axis player langs zou komen. Maar zelfs toen ik de generator opgeblazen had kon ik rustig bij de gun rondwandelen, als ik meteen als Eng gerespawned was, had ik zelf de gun zo op kunnen blazen.wwillem schreef op 17 november 2003 @ 12:11:
De generator opblazen is nooit een goed plan, dan weten ze dat je binnen bent. Maar goed, een engineer uitnodigen om binnen te laten ging bij jou dus ook niet.
Uhuh. Vooral als ze echt in de weg lopen. Er zat ook een gozertje in het team dat constant op teamgenoten stond te schieten. Compleet futile, FF stond uit (daarom was ik die server gejoined, wou ik 'es proberen), alleen werd je wel opzij geblazen met granaten. Vervelende was dat ik een paar keer een vote gecalled heb, maar dat het nog eeuwen duurde voordat mensen doorhadden dat je ff op F1 moet drukken.Heb je soms wat tegen hersendode mensen.
Volgens mij was dat dus op een XS4All server. Bovendien vind ik dat er op die servers ongelovelijk gezeken wordt. Mensen zitten constant af te geven op hun team, en dat is gewoon kut voor de sfeer. Ik ga binnenkort maar weer een eigen tag voeren, je wordt door de grootste n00bs gevraagd om hun clan te joinen.Er zijn zo'n 75 mensen die met de GoT tag spelen (zo'n maandje terug) en het worden er elke dag meer. Je kunt de prestraties van GoTters niet door 1 persoon representeren. Eigelijk zou jij dan juist de GoT tag moeten blijven dragen zodat het gemiddelde niveau omhoog gaat.
Gratis tip: Kom zo af en toe eens langs op de FD-NL en de XS4ALL servers. Daar is het niveau wat hoger.
Inderdaad. Ik had toen dat gebeurde al niet meer de GoT tag (net weggehaald omdat een andere gozer inderdaad ook de tag had en op z'n teammaten zat te zeiken). Ik wil oftewel in een echte clan, of clanloos blijven. Zo'n herkenningsteken werkt IMHO niet omdat je altijd met de verkeerde lui geassocieerd wordt, en ik niet steeds wil uitleggen dat het geen clangenoot is.Ron!n schreef op 17 november 2003 @ 12:56:
Kijk, en dat is nou eigelijk ook meteen het probleem aan die tag (nouja, niet echt een probleem, maargoed). Je hebt samen een reputatie die je opbouwt, die afgebroken kan worden door 1 persoon. Veel spelers weten niet dat GoT geen clan is en denken dus, als de 1 zo is, zal de rest ook wel zo zijn.
Ik kwam laatst ook een GoTter tegen die aan het schelden was van: K*nker op met je k*nker votes, als ik een Got-tag had had ik hem meteen veranderd.
Tjah daar heb je opzich wel een punt, voor buitenstaanders lijkt het als één iemand die toevallig met de GoT tag speelt loopt te zieken alsof die in verband staat met de rest van de GoTters.Ron!n schreef op 17 november 2003 @ 12:56:
[...]
Kijk, en dat is nou eigelijk ook meteen het probleem aan die tag (nouja, niet echt een probleem, maargoed). Je hebt samen een reputatie die je opbouwt, die afgebroken kan worden door 1 persoon. Veel spelers weten niet dat GoT geen clan is en denken dus, als de 1 zo is, zal de rest ook wel zo zijn.
Ik kwam laatst ook een GoTter tegen die aan het schelden was van: K*nker op met je k*nker votes, als ik een Got-tag had had ik hem meteen veranderd.
Hmm dat was niet de XS4ALL server hoor, ten eerste heeft ie wel FF aanstaan en ten tweede draaien ze wel gewoon in campaign mode. Dus na een van beide campaigns reset je xp weer. Dat is op de meeste servers zo, en wel zo leuk anders is het afzien als nieuwkomer midden in een campaign terwijl iedereen al veel xp heeft.Hydra schreef op 17 november 2003 @ 13:11:
[...]
Volgens mij was dat dus op een XS4All server. Bovendien vind ik dat er op die servers ongelovelijk gezeken wordt. Mensen zitten constant af te geven op hun team, en dat is gewoon kut voor de sfeer. Ik ga binnenkort maar weer een eigen tag voeren, je wordt door de grootste n00bs gevraagd om hun clan te joinen.
Waarom reset die XS4All server iedere map de XP trouwens? Bijzonder irritant, het is verdumme toch een campain server? Als ik single objective maps wil spelen kies ik wel een single map server.
Dat is het grote nadeel van zo'n tag. Maar als "verkeerde lui" een GoT-tag dragen, dan vind ik dat je als mede-GoTter ze mag aanspreken op hun gedrag. Zo werkt het dan ook weer.Hydra schreef op 17 november 2003 @ 13:20:
[...]
Inderdaad. Ik had toen dat gebeurde al niet meer de GoT tag (net weggehaald omdat een andere gozer inderdaad ook de tag had en op z'n teammaten zat te zeiken). Ik wil oftewel in een echte clan, of clanloos blijven. Zo'n herkenningsteken werkt IMHO niet omdat je altijd met de verkeerde lui geassocieerd wordt, en ik niet steeds wil uitleggen dat het geen clangenoot is.
Verwijderd
Noobs blijven bestaan iedereen is het geweest kan je weinig aan doen het is een gratis spelHydra schreef op 17 november 2003 @ 09:46:
My god, ik heb me gisteren in een n00b team gespeeld, ongelovelijk. Een paar voorbeelden: op battery is een Axis Flame Soldier zo dom het strand op te rennen. Ik /kill, spawn als Cops, loop achterom, leg een charge op de generator, zeg dat in 30s de achterdeur opengaat en dat ik NU een eng nodig heb, blaas de achterdeur op, en sta dan 2 min bij de gun te wachten terwijl ik ondertussen regelmatig om een eng vraag. Geen axis in zicht. Gefrustreerd /kill ik mezelf dus maar weer en respawn als eng, fixen ze net voordat ik terug ben de generator. Aaarg.
Zelfde team, goldrush. Ik ben druk bezig samen met een andere medic te proberen de tank te veroveren op de Axis, wij 2en tegen 5 axis ofzo. De 2 engineers in het spel zijn druk bezig met *proberen* de barriers op te blazen (nuttig) en 1 soldier is maar vast bij de bank gaan kampen. Na iets van 5 min zeuren kunnen we de rest er eindelijk toe bewegen EERST te helpen met de tank, en we hebben later dat potje waarempel nog gewonnen ook. Axis team was gelukkig net zo braindead, en verdedigde het goud niet zodat die medic en ik in een keer beide kisten konden jatten.
Zaterdag een behoorlijk mindere ervaring gehad met een GoT-er (ik ga maar geen namen noemen) die zijn allied team niet goed genoeg vond presteren (klopt ook, Axis team was erg veel beter) en dus maar doodleuk naar Axis switchte. De top 2 van ons had 300+ XP, hun top 5 had 500+ XP. Ik had eerst ook de GoT tag achter m'n naam staan, maar dankzei dat soort ervaringen speel ik liever zonder.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 14:55 ]
Dat FF verhaal was inderdaad een compleet andere server, en dat van die XP klopt inderdaad, ik vergiste me. Het was omdat er een 3-map campaign draait (waarom in hemelsnaam), maar het was volgens mij wel de Xs4all server.DyStiC schreef op 17 november 2003 @ 13:50:
Hmm dat was niet de XS4ALL server hoor, ten eerste heeft ie wel FF aanstaan en ten tweede draaien ze wel gewoon in campaign mode. Dus na een van beide campaigns reset je xp weer. Dat is op de meeste servers zo, en wel zo leuk anders is het afzien als nieuwkomer midden in een campaign terwijl iedereen al veel xp heeft.
Als het al zulke losers zijn heeft aanspreken ook weinig zin. Bovendien deed ik dat, en kreeg van anderen te horen dat hij dat zelf moest weten. Ja sorry, dan heb ik geen zin meer. Niet zeker dat het de Xs4All server was hoor, maar er waren veel nederlanders.RRR schreef op 17 november 2003 @ 14:24:
Dat is het grote nadeel van zo'n tag. Maar als "verkeerde lui" een GoT-tag dragen, dan vind ik dat je als mede-GoTter ze mag aanspreken op hun gedrag. Zo werkt het dan ook weer.
Kerel, dat niveau van sommigen daar was echt verschrikkelijk. Er zaten een paar lui bij die gewoon schade deden aan het team, en dat zijn de echte n00bs. Ik ben ook newbie geweest, maar heb altijd eerst de manual gelezen. Doe ik altijd voordat ik aan een game begin, alle strat guides lezen die er zijn.Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 14:53:
Noobs blijven bestaan iedereen is het geweest kan je weinig aan doen het is een gratis spel
[ Voor 57% gewijzigd door Hydra op 17-11-2003 15:41 ]
Beetje krom verhaal. Ik weet niet over welke gotter je het hebt maar ik wil je toch ook een andere kant van ET laten zien:Hydra schreef op 17 november 2003 @ 09:46:
Zaterdag een behoorlijk mindere ervaring gehad met een GoT-er (ik ga maar geen namen noemen) die zijn allied team niet goed genoeg vond presteren (klopt ook, Axis team was erg veel beter) en dus maar doodleuk naar Axis switchte.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik zat bij Allied kerel. XP shuffles werden tegengehouden (Axis had 3 spelers meer), en hij stapte over vlak nadat hij flink op zijn/mijn team had zitten kankeren. Hij was dus de speler met de meeste XP in ons team. Het was gewoon zielig gedragniQ2001 schreef op 17 november 2003 @ 15:46:
Je hebt het over zijn Allied team, dus jij zat waarschijnlijk al bij de Axis. Deze Axis waren al 'erg veel beter'. Dan doe je toch een XP shuffle? Of ga je toch zelf naar het zwakkere team.
'Meestal'? Ik zie toch meestal servers die gewoon de 6 maps in campaign mode draaien.Hu9o schreef op 17 november 2003 @ 16:03:
Alleen binnen de campain. Dus das meestal 3 potjes.
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 17-11-2003 16:12 ]
Hi HydraHydra schreef op 17 november 2003 @ 09:46:
Zaterdag een behoorlijk mindere ervaring gehad met een GoT-er (ik ga maar geen namen noemen) die zijn allied team niet goed genoeg vond presteren (klopt ook, Axis team was erg veel beter) en dus maar doodleuk naar Axis switchte. De top 2 van ons had 300+ XP, hun top 5 had 500+ XP. Ik had eerst ook de GoT tag achter m'n naam staan, maar dankzei dat soort ervaringen speel ik liever zonder.
Ik moet zeggen dat het je siert dat je het uberhaupt toe wil geven (ik wist nl. je nick nog wel, maar voelde niet de behoefte die ook te posten), maar wat ik niet snap is wat nu precies de lol is aan het joinen van een team dat gruwelijk de overmacht heeft. Allies kwamen echt letterlijk hun spawn niet meer uit. Tuurlijk lag het ook aan het team, maar door naar het winnende team over te stappen geef je een heel erg 'verkeerde' indruk snap je?StephanL schreef op 17 november 2003 @ 16:54:
Die met de GoT tag dat was ik(Scratchy), mogen ze allemaal weten van mij, ken toch niemand hier in real life en ben iemand die hier best over wilt discuseren.
Maar even over dat switchen Ik was het behoorlijk beu van het allies team. En het was niet de eerste level dat ik het niks vond, dus ik ik zat mij bijna letterlijk dood te ergeren, en omdat ik niet het hele level wilde ergeren aan het hele team ben ik even spectator geworden en vervolgens axis gejoined. Op zich kan ik wel leven met een team dat niet wint, maar dit vond ik gewoon drie x niks. En idd ik stond bovenaan en dat betekent dat het voor hun ook te doen moet zijn, want uber goed ben ik niet.
Ja ik begrijp het ook wel, maar vond dat je je wel een beetje te druk om het overstappen maakte.Hydra schreef op 17 november 2003 @ 17:01:
[...]
Ik moet zeggen dat het je siert dat je het uberhaupt toe wil geven (ik wist nl. je nick nog wel, maar voelde niet de behoefte die ook te posten), maar wat ik niet snap is wat nu precies de lol is aan het joinen van een team dat gruwelijk de overmacht heeft. Allies kwamen echt letterlijk hun spawn niet meer uit. Tuurlijk lag het ook aan het team, maar door naar het winnende team over te stappen geef je een heel erg 'verkeerde' indruk snap je?
En ja, ik ben gekapt. Niet alleen omdat jij overstapte, maar ook omdat iemand (kennelijk een Admin) begon te zeuren dat je dat zelf moest weten. Ik had wel iets meer bijval verwacht, maar kennelijk zaten er te veel mensen die hun eigen XP belangrijker vonden dan een goeie teamverdeling, dan zoek ik liever een leukere server.
skullcrusher
RozeDiscoveryW3 schreef op 17 november 2003 @ 19:57:
Nu ben ik gister om mijn GoT tag aangesproken omdat ze vonden dat ik het neit waardig was of zo?? oke het was duidelijk in een verkeerde kleur ( roze)
Waar mensen het probleem van maakten was dat je pas 1 post had en met tag liep.DiscoveryW3 schreef op 17 november 2003 @ 19:57:
Ik ben nieuw op deze formum Ik heet NoNoAD in RTCW-ET.
Ik speel het spel zo vaak dat ik meestal wel weet wat je beter niet en wel kan doen waarbij ik soms toch wel eens een gotter op mijn nek krijg als of ik niet weet wat ik doe.
Voorbeeld: FuelDump leg ik een mine neer bij de deur om fueldump binnen te komen. Gotter opend deur en kijkt niet en loopt doodleuk over mine heen en complaint dan
Ik kom veel noob servers tegen waar het gewoon niet leuk is om te spelen omdat zelf daar door clan members ( Niet GoT ) gecomplaint word en daar ga ik dan meestal ook weg.
Als er een verliezende zijde is en er is nog genoeg tijd om obs te halen ga ik meestal bij die partij om het tij te keren, wat meestal wel luktook al word je dan enorm ge spawnreaped!!
Nu ben ik gister om mijn GoT tag aangesproken omdat ze vonden dat ik het neit waardig was of zo?? oke het was duidelijk in een verkeerde kleur ( roze) maar ik kreeg het niet voor me kaar om het goed te zetten in de instellingen door het op standaard te zetten in de instelligen van ET. Gewoon tiepies iets van jammer volgende keer beter.
Of ik me gedraag als eennt, kip zonder kop of iemand die liever TK't ?
Nee ik speel voor het plezier en voor de Xp en dat zouden veel anderen ook moeten doen.
Gr, NoNoAD-DiscoveryW3
Leef En Laat Leven!
wwillem schreef op 17 november 2003 @ 20:21:
[...]
Roze. Je roept wel iets over je af hè, op deze manier
. De juiste tag gaat zo:
^s[ ^1G ^0Wo ^4T ^s]
Je kunt deze tag bij je profile invullen (hoofmenu: profile).
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Psst clangebeuren en warafspraken hebben we ons eigen forum voor http://www.turnhout.net/forum/index.phpMorax schreef op 17 november 2003 @ 21:59:
Braindeath, plze respond. Ik heb 2 mailtjes gestuurd naar je demon adres dat je in de server gaf, ik heb mijn MSN adres gegeven, ons IRC kanaal en onze teamspeak server, maar ik zie je nergens
Als je even via 1 van de 3 manieren contact wilt leggen graag, kies zelf maar welke manier
sowwystime schreef op 17 november 2003 @ 22:23:
[...]
Psst clangebeuren en warafspraken hebben we ons eigen forum voor http://www.turnhout.net/forum/index.php
Denk niet dat dat hier op prijs wordt gesteld.
Verwijderd
Klopt, ik kreeg al eens de vraag: "Ik heb mij nu ook geregistreerd op Tweakers, mag ik nu ook de tag?"Erazzzer schreef op 17 november 2003 @ 21:21:
[...]
Waar mensen het probleem van maakten was dat je pas 1 post had en met tag liep.
In de SP staat ook dat de tag bedoelt is zodat tweakers elkaar kunnen herkennen. Als je dus 1 post hebt zul je dus niet als tweaker herkent worden. Het is dus niet de bedoeling dat je je op GoT aanmeld alleen omdat je met tag wil lopen. Dat is dus de reden waarom mensen gingen zeuren.
skullcrusher
This is my sick nature.
ETMinimizer, super proggie. ALT+Z om te verkleinen en te vergroten, geen gefuck met map herladen zoals alt enter!DiscoveryW3 schreef op 17 november 2003 @ 23:06:
Had nog geen rede om te reageeren en nu wel.( zal het ook vaker doen)
En nee ik kreeg die naam niet voor mekaar en daardoor was het de verkeerde kleur en zo.
Ik heb nu wel het probleem dat Alt +Tab niet echt werkt met dit spel ik zie alleen het startbalkje.
wie weet een oplossing voor me
gr, DiscoveryW3
What's in the case?
Verwijderd
Doe zoals menig ander, zet je ET naam in je sig. of ondertitel. Of beide, like mehbokh schreef op 17 november 2003 @ 23:14:
Tja... ik speel als tihslluB[GoT], maar m'n tweakers-naam is dat niet, zoals te zien is![]()
Wordt dat als probleem ervaren?
Ze zien me al posten met die naam in een van de andere forum-lists!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 08:45 ]
Maar dan is zijn 'o' ookal in de verkeerde kleur.....
Hey inderdaad handig daar zocht ik inderdaad nog een oplossing voor, bedankt!Ron!n schreef op 18 november 2003 @ 00:41:
[...]
ETMinimizer, super proggie. ALT+Z om te verkleinen en te vergroten, geen gefuck met map herladen zoals alt enter!
linkie: http://www.compholio.com/etmin/
skullcrusher
DyStiC schreef op 18 november 2003 @ 10:25:
[...]
Hey inderdaad handig daar zocht ik inderdaad nog een oplossing voor, bedankt!
Graag gedaan!
Kan je hier iets meer over uítleggen? Snap dr nix vanIs iemand misschien al bezig RTCW - (et) in Half-Live2 code om te zetten?
Ik word een beetje moe van de onzichtbare muuren en restriksies die je heb als je ergens op probeert te klimmen of schuilen.
What's in the case?
M'n server is weer onlineInNuedo schreef op 17 november 2003 @ 01:26:
[...]
Wegens een overleden harde schijf (ja dubbel pech) duurt de reinstall nog een paar daagjes langer....
skullcrusher
[ Voor 30% gewijzigd door Falconey op 18-11-2003 22:11 . Reden: vraagje erbij :) ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Dat zijn awards, voor S(oldier) of E(ngineer) bijv.Hu9o schreef op 18 november 2003 @ 23:22:
En ik heb ook wle eens dat er achter mijn naam, of die van een ander, allemaal gekleurde letters staan. Soms zelfs door m'n classe heen
InNuendo back in town
What's in the case?
Verwijderd
Fijn inuedo vanavond trouwens weer lekker potje gegamed
Jah je was aardig op dreef gister. Ik zag alleen dat je als medic vaak zonder ammo zat en herhaaldelijk om ammo riep, wrom pak je dan niet gewoon het wapen van de (dode) tegenstander? Net zo makkelijk, beter dan schieten met dat klappertjes pistoolFalconey schreef op 18 november 2003 @ 22:08:
Net een leuke campaign gespeelt op XS4All, even later kwamen DyStiC en BrainDeath ook nog kijken:
[afbeelding]
Verwijderd
Wat je nu zegt, is op zich helemaal geen slecht idee. Ikzelf doe dat ook als ik dan niet echt veel minutie meer overheb, maar het kan ook handig zijn als misleiding: het wapen maakt een ander geluid (mp40 - thompson)DyStiC schreef op 19 november 2003 @ 10:11:
[...]
Jah je was aardig op dreef gister. Ik zag alleen dat je als medic vaak zonder ammo zat en herhaaldelijk om ammo riep, wrom pak je dan niet gewoon het wapen van de (dode) tegenstander? Net zo makkelijk, beter dan schieten met dat klappertjes pistool
Tamtidam... :)
Hehe lol zeg, dat zijn de leuke momenten in het levenHydra schreef op 19 november 2003 @ 13:53:
Nou, ik respawn, sjouw het hele pleuriseind terug, en ja hoor, daar ligt 'ie op de grond met een leuk rood siringe icoontje boven z'n hoofd. Ik loop op 'em af met m'n siringe in m'n hand en op het moment dat ik boven 'em sta voice-chat hij een "thank you". Op het moment dat de respawn counter weer op 20 sta leg ik netjes een granaat op z'n lijk, en sjouw doodleuk weg. *KA-SPLOT* Na m'n "I don't revive ungratful twits" was het gescheld niet van de lucht, revenge is sweet
[ Voor 12% gewijzigd door DyStiC op 19-11-2003 14:00 ]
Inderdaad, vooral als het van die airstrikende n00b fieldops zijn die alleen maar voor hun persoonlijke frag-score gaan. Een airstrike en wel 2 hele Axis dood. Whoop-dee-fucking-doo. Ik heal eerst medics, daarna engineers, daarna FOps die ammo verspreiden, en als ik dan echt niks te doen heb wil ik nog wel eens een Panzer-n00b healen die z'n Panzer gebruik om enkele Axis speler te killen. Als je het team niet helpt hoef je geen heal te verwachten, ik misbruik je lijk alleen voor de 5 revive XP
Die zwarte regels had ik gister ook, dus het ligt niet aan jou.Falconey schreef op 18 november 2003 @ 22:08:
Net een leuke campaign gespeelt op XS4All, even later kwamen DyStiC en BrainDeath ook nog kijken:
[afbeelding]
Edit:
Heeft iemand trouwens een idee waarom er op sommige van mijn screenshots een of meer regels zwart zijn ipv tekstToen ik bovenstaande screenshot nam stond er voor zover ik weet wel tekst daar.
[ Voor 5% gewijzigd door dr snuggles op 19-11-2003 14:37 ]
Dat oppakken idd maar eens wat vaker doen, alleen heb ik soms opeens helemaal niks meer (wapen onder nummer 3 dus weg) paffertje etc is er wel nog.DyStiC schreef op 19 november 2003 @ 10:11:
[...]
Jah je was aardig op dreef gister. Ik zag alleen dat je als medic vaak zonder ammo zat en herhaaldelijk om ammo riep, wrom pak je dan niet gewoon het wapen van de (dode) tegenstander? Net zo makkelijk, beter dan schieten met dat klappertjes pistool
[ Voor 45% gewijzigd door Falconey op 19-11-2003 19:04 ]
Zoek de verschillenFalconey schreef op 19 november 2003 @ 17:31:
[...]
Oja, panzers zijn goed, betekend weer meer xp voor mij(medic)
Ik ben aan het proberen om te scripten, weet er iemand of je op een andere manier dan met echo een menu kan bouwen? nu echo ik de menuopties naar het scherm als er op een bepaalde knop wordt geramd, maar als je snel door de menu's heen wilt dan gaat dat zo sloomwas niet leuk met een panzer die de hele tijd zat te campen
What's in the case?
[ Voor 59% gewijzigd door Falconey op 20-11-2003 20:26 ]
Niet alle GoTters horen bij de GoT clan. Dat wordt ook niet via dit forum geregeld.Morax schreef op 20 november 2003 @ 20:40:
999 XP is balen ja, maar 49 / 21 is wel netjes
Ik zal overigens maar niet posten wat ik voor scores haal, maar dat ter zijde.
Braindeath wilde een clanmatch tegen ons (v0x) organiseren, ik hoop dat er GoTters zijn die er zin in hebbenBraindeath en ik zullen nog een nadere tijd en datum afspreken, jullie horen het wel van hem dan
En zie mij met 0 time, 0 kills en 0 death. maar wel 500+ xpFalconey schreef op 20 november 2003 @ 18:59:
Ligt eraan, de meeste Q3 engine games werken gewoon nog na bv een reinstall van windows. Soms krijg je wel dat je nog even PB moet installeren.
Edit:
Net nog wat zitten spelen op xs4all et pro, wel leuke game, behalve dat een gefrustreerde allie op battery opeens joinde bij axis en de deur ging openen. Verder wel gewoon alle maps gewonnen
[afbeelding]
Oja, 999 xp is balen
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 22:57 ]
Is dat zoVerwijderd schreef op 20 november 2003 @ 22:58:
Jeuh en ik krijg waarschuwingen van The_Will voor het posten van wat screenies
Ik zou niet weten wat het precies is, maar nieuwe Nvidia drivers ff downen, Mobo en DX9 zou zowiezo niet onverstandig zijn. good luck, want als je geen ET kan spelen... ja wat danVerwijderd schreef op 20 november 2003 @ 22:56:
Iemand anders die error al eens gehad?
en iedereen maar zeiken op _FonzMorax schreef op 20 november 2003 @ 22:56:
En dan moet ik nog wel mijn woord hoog houden natuurlijk. Dit komt net van Innuedo, ik ben net klaar met dit potje:
Sorry, maar dit moest er even uit
Ja hallllllllo een Bitmap van 1,3 mpVerwijderd schreef op 20 november 2003 @ 22:58:
Jeuh en ik krijg waarschuwingen van The_Will voor het posten van wat screenies
Wel eens van google gehoord?Falcon2107 schreef op 20 november 2003 @ 23:47:
He jongens,
Stomme vraag, waar kan ik ET_pro downloaden.
What's in the case?
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 00:33 ]
lol. mooie score fonz, maar 5 suicides? das best weinig bij zo'n score. Tk's zijn weer hoog, maarja dat krijg je op pubs met artillery he.Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 00:32:
Lol, ik had die bmp allang veranderd. Het schijnt dat The_Will klachten had gekregen over het posten van mijn screenies. Dat mensen zich eraan ergerden. Pff
Hier nog een screen: http://members.lycos.nl/tijnw/untitled0.JPG
Lijkt het weer te doen
Edit: Ennuh als je je niet wilt ergeren, dan klik je toch niet op de link?
What's in the case?
yup had ik ook, heb de oude (42.86) drivers gedownload en die doen het al weken prima!CyberTijn schreef op 21 november 2003 @ 00:33:
Dat probleem dat ET vast loopt zit hem in de 5x.xx forceware drivers van Nvidia, die laten punkbuster & ET crashen....
What's in the case?
Verwijderd
Heb je nu 16 teamkills??? Volgens mij heb ik er zoveel in mn hele ET spel-carriere (niet dat die schokkend is maar toch...).Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 00:32:
Lol, ik had die bmp allang veranderd. Het schijnt dat The_Will klachten had gekregen over het posten van mijn screenies. Dat mensen zich eraan ergerden. Pff
Lijkt het weer te doen
Edit: Ennuh als je je niet wilt ergeren, dan klik je toch niet op de link?
Verwijderd
Ja dat dacht ik ook, maar heb toch versie 45.23 (ofzo) installed (Heb naar mijn weten nog nooit die Forceware geinstalleerd, hoewel het wel erop leek bij mijn advanced settings bij mijn Geforce 4 TI kaartje (6.14.10.4523). Was naar mijn weten 6.14.10.5x.xx. Ik denk dat die Microsoft Nvidia fix toch de boosdoener was. Na system restore is die versie van de graphics driver natuurlijk terug gezet.CyberTijn schreef op 21 november 2003 @ 00:33:
Dat probleem dat ET vast loopt zit hem in de 5x.xx forceware drivers van Nvidia, die laten punkbuster & ET crashen....
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 01:58 ]
16 teamkills, het verbaast me dat je niet gekicked bent. Het is in ieder geval wel duidelijk hoe jij aan je kills komt.Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 00:32:
Verwijderd
Onderschat niet wat een lvl2 (of hoger) fieldops met artillery kan doen op een server met noobs. Al zeg je 1000x fire in the hole, zien ze de rook, sommige gasten zien een vijand lopen en moeten deze perse aanvallen, ookal is dat hun eigen dood.Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 11:14:
Ik vind niet dat je TK's van mijnen met airstrikes kan vergelijken. Als je op een mijnn loopt kan je dat alleen jezelf kwalijk nemen (tenzij ze op een onmogelijk plek liggen).
What's in the case?
Verwijderd
Als het druk is moet je gewoon geen airstrikes gooien. Of denk ik nu weer te simpel?Ron!n schreef op 21 november 2003 @ 11:47:
[...]
Onderschat niet wat een lvl2 (of hoger) fieldops met artillery kan doen op een server met noobs. Al zeg je 1000x fire in the hole, zien ze de rook, sommige gasten zien een vijand lopen en moeten deze perse aanvallen, ookal is dat hun eigen dood.
(wat een zinsbouw)
Verwijderd
LOL, dacht jij dat ik alleen aan mn kills kon komen door artillery? Dan heb je het mis!Hydra schreef op 21 november 2003 @ 10:12:
[...]
16 teamkills, het verbaast me dat je niet gekicked bent. Het is in ieder geval wel duidelijk hoe jij aan je kills komt.
Dat zeg ik niet. Maar het is wel duidelijk dat jij vooral voor de kills gaat, en het aantal kills zegt dus echt helemaal niks. Een paar dagen terug had ik op Goldrush meer deaths dan kills, maar wel mooi beide crates gesecured, en DAT is waar RTCW om draait, dat je met je team je objectives haalt. Dat je goed kunt knallen, leuk, maar alle 16-jarige pubertjes zijn snel met hun rechterhandVerwijderd schreef op 21 november 2003 @ 12:53:
LOL, dacht jij dat ik alleen aan mn kills kon komen door artillery? Dan heb je het mis!
Inderdaad. Kijk, voor jou (Fonz dus) mogen 5 enemy kills wel opwegen tegen 1 TK, maar die persoon moet dan wel dat hele fucking eind terugsjouwen. Op die manier ga je alleen maar voor je eigen gewin, anderen vinden het ook wel 'es leuk om als *team* te spelen namelijk. Ik vind het zelf bijzonder irritant als er zo'n FOps alleen maar een beetje voor z'n eigen gewin aan 't airstriken is, en hoe dan ook zijn airstrike kills gewoon cheap.Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 12:22:
Als het druk is moet je gewoon geen airstrikes gooien. Of denk ik nu weer te simpel?
[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 21-11-2003 13:15 ]
ohhhh daar gaan we weer, kom maar op met het gezeik over Panzers, Riflegrenades, Airstrikes, Artillery enz....
[ Voor 20% gewijzigd door Ron!n op 21-11-2003 14:02 ]
What's in the case?
Ik zeg niet dat je geen airstrikes mag gebruiken, airstrikes zijn wanneer ze goed gebruikt worden erg nuttig zelfs, maar het is compleet onzin om over kills op te gaan scheppen (iets dat IMHO sowieso kinderachtig is) als je die met airstrikes gemaakt hebt. Ja, ik heb ook wel eens een mortar-hit waarbij ik 5 players kill, maar dat is doodnormaal bij zulke wapens.Ron!n schreef op 21 november 2003 @ 13:48:
edit: Ik bedoel dus, its all in the game, als jij denkt dat het simpel is om airstrike kills te maken, doe er je voordeel mee!
[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 21-11-2003 14:47 ]
Oh, het is dus nog steeds hetzelfde gedoe over of Fonz nou skillz heeft of niet. Nou ik denk van wel, maarja laat die gast lekker, zoals ik al zei, hij is een showoff, laat hem lekker, als je er niet tegen kan lees er lekker overheenHydra schreef op 21 november 2003 @ 14:44:
[...]
Nou, woop-tee-fucking-doo, wat had ik daar een skill voor nodig zeg!
What's in the case?
Verwijderd
Hij bedoelt 'm net niet laten schieten, dat geluidje wat je dan krijgt; Vast & zeker al antwoord opgegeven, toch doe ik 't nog een keer:Twee Dee schreef op 11 november 2003 @ 12:49:
[...]
Uhmmm... Hoe bedoel je, je panzer laten piepen? Hoe kun je dan piepen zonder te schieten...
HMmm, hoevaak in je leven stel je zo'n vraag nou werkelijk
Verwijderd
Dus, airstrikes mag je alleen gebruiken bij de enemy spawn waar er nauwelijks kans is dat er team-maten rondhuppelen? Martijn gebruikt de airstrikes niet verkeerd, als hij 5 vijanden uitvaagt dan is dit een prachtige airstrike. Misschien jammer van de team-maat die er net inloopt of met 2 health net wordt meegepikt, maar het spel heeft niet voor niets een spawn functie.Hij heeft een hoop kills, maar daarbij ook 16 teamkills, dat bewijst volgens mij dat hij die airstrikes verkeerd gebruikt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 21:22 ]
Verwijderd
Ik zie geen tegenstelling hoe dan ook. Fonz gaat net zoals ik er tegenin. Nu niet, omdat ik dat al doe (kijkt naar nicknaam). En laten we vooral niet beginnen over de nuttigheid van alle andere posts.Dunne_Hein schreef op 22 november 2003 @ 16:23:
[...]
_Fonz weet gewoon wat voor reacties hij hier kan verwachten (ik vind ze een beetje overdreven, negeer hem dan gewoon). Maar daar geilt hij gewoon op anders was hij wel weggebleven. Jij daarentegen komt hier alleen maar olie op het vuur gooien zonder iets nuttigs bij te dragen.
Als je als team wilt spelen moet je dat in een clan doen op public gaat dat niet er zijn daarvoor teveel n00bs.Hydra schreef op 21 november 2003 @ 13:12:
[...]
Dat zeg ik niet. Maar het is wel duidelijk dat jij vooral voor de kills gaat, en het aantal kills zegt dus echt helemaal niks. Een paar dagen terug had ik op Goldrush meer deaths dan kills, maar wel mooi beide crates gesecured, en DAT is waar RTCW om draait, dat je met je team je objectives haalt. Dat je goed kunt knallen, leuk, maar alle 16-jarige pubertjes zijn snel met hun rechterhand
[...]
Inderdaad. Kijk, voor jou (Fonz dus) mogen 5 enemy kills wel opwegen tegen 1 TK, maar die persoon moet dan wel dat hele fucking eind terugsjouwen. Op die manier ga je alleen maar voor je eigen gewin, anderen vinden het ook wel 'es leuk om als *team* te spelen namelijk. Ik vind het zelf bijzonder irritant als er zo'n FOps alleen maar een beetje voor z'n eigen gewin aan 't airstriken is, en hoe dan ook zijn airstrike kills gewoon cheap.
There is no magic.
Bij Fueldump is sowieso een standaard plekje altijd op die grote rots bij de Allied Command Post daaro. Als de tank niet over de brug is, dan ligt men vaak achter de muur bij het huisje met de ammo en health vlakbij spawn.Silent Thunder schreef op 22 november 2003 @ 18:17:
Weet iemand nog leuke sniperplekjes?![]()
Bij Battery zit ik vaak achter 'n rots of lig ik op het strand beetje richting die vuurtoren toe als ik allied ben. En als Axis is het wel geinig om je bij dat minigun-gat te leggen waar je uitkijkt richting de bunker.
Maar hoe zit het bij die andere mappen?
Ik had hier eerder op de avond last van. Was met een paar servers. Heb het toen na een half uur weer geprobeerd en ik kon (gelukkig) gewoon weer speleninTIMidate schreef op 22 november 2003 @ 21:49:
Raar, ik kan ineens niet meer de pbguidauth.idsoftware.com (192.246.40.62) bereiken, zo kan ik geen servers joinen want ik krijg dan: Valid CDKEY is not reaching guidauth server.
Ik heb chello, ik heb het sinds gister avond. Andere clan members kunnen wel pingen terwijl ze chello hebben. Bij een tracert stopt hij ook ineens na :
9 108 ms 121 ms 134 ms 65.59.192.9
Iemand met eenzelfde probleem en of oplossing?
Verwijderd
Mag er ook objectief commentaar worden gepost zonder dat het gemodereerd wordt?Morax schreef op 22 november 2003 @ 21:04:
The Will, een vraagje. Mag je hier wel af en toe screenies plaatsen van scores die je gehaald hebt?? )
Hee ik heb dit probleem ook al de hele dag in feite, en ik heb ook chello.inTIMidate schreef op 22 november 2003 @ 21:49:
Raar, ik kan ineens niet meer de pbguidauth.idsoftware.com (192.246.40.62) bereiken, zo kan ik geen servers joinen want ik krijg dan: Valid CDKEY is not reaching guidauth server.
Ik heb chello, ik heb het sinds gister avond. Andere clan members kunnen wel pingen terwijl ze chello hebben. Bij een tracert stopt hij ook ineens na :
9 108 ms 121 ms 134 ms 65.59.192.9
Iemand met eenzelfde probleem en of oplossing?
[ Voor 15% gewijzigd door JMT op 23-11-2003 17:10 ]
Tamtidam... :)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq