[Ervaringen] nVidia nForce 3.13 UDP WHQL driver package

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 696 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

Smarron

The bend

Ik gebruik de drivers ook en na een ietwat lastige installatie ben ik er tot nu toe zeer tevreden over.

Ik gebruik Omega-drivers voor mijn nVidia-videokaart, dus ik had de Detonator's uit de setup gesloopt. Installatie ging goed, maar na een reboot kon ik geen enkele videokaart installeren, voor geen ene mogelijkheid!

Ook de Soundstormmogelijkheden waren niet volledig aanwezig. Later maar als oplossing de complete driver geinstalleerd (alleen de Engelse) en Soundstorm werkte wel goed. Handmatig een Detonator un-install gedaan, waarna de Omega-drivers weer geinstalleerd konden worden.

Alles werkt nu perfect.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 09:45

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Allereerst wil ik reageren op het probleem dat het geluid niet over de front en rear speakers weergegeven wordt. Dat probleem had ik ook(DolbyDigital versterker + SPDIF out van m'n Asus A7N8X Deluxe rev2.00). Het punt zit hem in het volgende: je moet in de SoundStorm Config Utility aanzetten dat je 4 speakers gebruikt, maar OOK in het geluids-config-panel van het Control Panel. Pas dan geeft hij muziek over 4 kanalen weer. Maar misschien is dit al eerder gezegd, ik heb iig geen zin gehad om alle posts te lezen.

Ik heb zelf ook een probleem met de nieuwe drivers. Ik heb net een clean install van Windows 2003 server(Standard) gedaan, en de nieuwste NVidia drivers gedownload en geinstalleerd, inclusief de nieuwe IDe-drivers. Alleen toen ik opnieuw opstartte wilde windows niet meer starten. Hij blijft oneindig lang in het scherm met dat bewegende balkje hangen(balkje beweegt wel), en m'n IDe-led brandt constant. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik kan dus ook SafeMode niet in, dan blijft hij hangen bij drvmain.sdb(je ziet dan de drivers die geladen worden). Ik heb al gezoch in de MS KnowledgeBase, alleen daar kwam niets zinnigs uit. Ook wil ik Bootvis wel installeren om te kijken waar het probleem ligt, alleen moet ik dan wel in windows kunnen komen... :S

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

8RDA+ plus hiero, werkt als een trein. Die 3.13 hebben de CPU tijd tijdens een install omlaag gebracht van 100% naar 26%. Hoef ik niet een pitstop te maken als ik iets installeer, wat vroegâh met de 2.45 wel moest. Geluid aan de kraak, windows log als een nijlpaard etc.

Ik heb niet zo lang geleden een format gedaan, dus missschien dat daarom alles werkt?

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Ok, update op m'n vorige post:
Ik heb net WinXP Pro erbij geinstalleerd, en WEER blijft hij in een oneindige loop opstarten na het installeren van die nieuwe chipset-drivers. Ik heb echt geen idee waarom dit gebeurt, maar ik weet bijna zeker dat het aan de IDE-drivers ligt. Maar omdat veel mensen in dit topic er goed over te spreken zijn wil ik ze wel gebruiken. Hoe kan ik dit oplossen?

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

AlKoholiK schreef op 11 november 2003 @ 00:14:
Ok, update op m'n vorige post:
Ik heb net WinXP Pro erbij geinstalleerd, en WEER blijft hij in een oneindige loop opstarten na het installeren van die nieuwe chipset-drivers. Ik heb echt geen idee waarom dit gebeurt, maar ik weet bijna zeker dat het aan de IDE-drivers ligt. Maar omdat veel mensen in dit topic er goed over te spreken zijn wil ik ze wel gebruiken. Hoe kan ik dit oplossen?
IDE-SW drivers maar skippen? Heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Smarron schreef op 11 november 2003 @ 10:24:
[...]
IDE-SW drivers maar skippen? Heb je dat al geprobeerd?
Dat nog niet, maar ik kom windows helemaal niet meer in. Zelf niet met command line. Ik installeer windows vanmiddag wel ff opnieuw, kijken of het echt aan die IDE-drivers ligt.

Update:
Ok, ik kwam heb nu de UberBios 1007 geflashed, en met Last Known Good Config kwam ik wel windows weer in(maar waren uiteraard de Chipset-drivers niet geinstalleerd). Ik heb toen de drivers ZONDER de IDE-SW geinstalleerd, en hij start gewoon op.
Waar kan dit aan liggen? Aan het type HD wat ik in m'n PC heb zitten, of m'n geheugen? Want ik heb al meedere mensen in dit topic gezien die een A7N8X Deluxe hebben en die die IDE-drivers wel gewoon aan de praat hebben gekregen.

Update2:
Wat ik nu gedaan heb is het volgende:
- Asus A7N8X Deluxe rev2.00 geupdate van BIOS 1005 naar 1007(allebei Uber-bios).
- WinXP geinstalleerd met format(hele schijf dus leeg)
- SP1a geinstalleerd
- NForce3.13 drivers geinstalleerd MET IDe-drivers.

Dit resulteert dus ALWEER in het probleem wat ik al eerder had, namelijk het niet op kunnen starten van XP! ARGH!

Ik snap maar niet waar dit aan ligt...waarom kan ik niet die IDE-drivers gebruiken en anderen met hetzelfde bord wel?

[ Voor 67% gewijzigd door AlKoholiK op 11-11-2003 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattMax
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:45
Ik heb A7N8X Deluxe en kan die SW IDE drivers ook niet installeren.
Verder Barton 2500 @ 3200 (FSB 200) en WD 80 GB.
Ook niet na format en reinstall.

Ik verwacht dat er binnenkort wel een update komt gezien de problemen die veel mensen er mee hebben. Werd ook over gesproken op NforcersHQ...

Bij mij werkt alles perfect zonder SW IDE drivers, misschien wat minder performance dan zou kunnen, maar het werkt wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

EpoX 8RDA3+ hiero. Ben echt blij met deze drivers..
Windows XP start ongeveer 5x sneller op (serieus), dat laadbalkje gaat nu max 1x rond. En men hdd doorvoorsnelheid is enorm omhoog gegaan door de nieuwe IDE drivers. Eerst duurd het uitpakken van een 800MB BIN altijd rond de 1:20, nu zijn de klaar in 54 sec.. toch wel netjes :)

ben er dus zeer tevreden over..

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Ok, ik heb het probleem opgelost

Het bleek dus te liggen aan een gare HD. Ik had een HD geleend van een vriend om m'n HD te backuppen(zodat ik hem kon ZeroFillen), maar er was een pootje afgebroken. Hij werd gewoon wel herkend in windows en in knoppix, dus ik ging er vanuit dat hij nog goed was. Maar ws ging die IDEdriver van NVidia ervan op z'n smoel, want het werkt nu echt perfect.

Ik merk het verschil vooral in WinAmp. Ik laad altijd m'n playlist en laat hem alle nummers indexen. Maar met bijna 7000 nummers duurde dat echt superlang met die oude drivers(3/4 min), maar nu is het echt binnen 2 minuten gedaan. Zupähgeil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

ik heb 2 wd's van 80gig en ik kom ook niet meer in xp zelfs na een clean install. met die sw ide driver.
en mijn hd's zijn toch echt wel goed.
hopelijk komt nvidia snel met een oplossing.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

AlKoholiK schreef op 11 november 2003 @ 21:17:
Ok, ik heb het probleem opgelost

Het bleek dus te liggen aan een gare HD. Ik had een HD geleend van een vriend om m'n HD te backuppen(zodat ik hem kon ZeroFillen), maar er was een pootje afgebroken. Hij werd gewoon wel herkend in windows en in knoppix, dus ik ging er vanuit dat hij nog goed was. Maar ws ging die IDEdriver van NVidia ervan op z'n smoel, want het werkt nu echt perfect.

Ik merk het verschil vooral in WinAmp. Ik laad altijd m'n playlist en laat hem alle nummers indexen. Maar met bijna 7000 nummers duurde dat echt superlang met die oude drivers(3/4 min), maar nu is het echt binnen 2 minuten gedaan. Zupähgeil!
Ah, relaxed. Weer een probleem dus opgelost. Blij dat het nu wel werkt!
Hubert schreef op 12 november 2003 @ 09:03:
ik heb 2 wd's van 80gig en ik kom ook niet meer in xp zelfs na een clean install. met die sw ide driver.
en mijn hd's zijn toch echt wel goed.
hopelijk komt nvidia snel met een oplossing.
Heel vreemd. Ik heb zelf 2 WD's maar 1 van 80gb en 1 van 120gb en de installatie verliep goed met de ID-SW drivers. Ik had wel alleen de Engelse geinstalleerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Smarron op 12-11-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Smarron schreef op 12 november 2003 @ 14:28:
[...]
Ah, relaxed. Weer een probleem dus opgelost. Blij dat het nu wel werkt!

[...]
Heel vreemd. Ik heb zelf 2 WD's maar 1 van 80gb en 1 van 120gb en de installatie verliep goed met de ID-SW drivers. Ik had wel alleen de Engelse geinstalleerd.
ik heb zelf een asus a7n8x rev 1.06

installatie liep prima. zet me pc de volgende dag aan en ..... precies nix.
dus vandaag maar weer clean install doen,. maar dan zonder die sw driver.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oude Nforce drivers eraf gegooid, zoals aangegeven paar x gereboot en de nieuwe erop gegooid....

Leek goed te gaan, maar toen kreeg ik spontane reboot. Na deze reboot kan ik nie meer in windows komen. Voordat het winxp opstartscherm komt krijg ik nu altijd een blue-screen Ook in veilige modus opstarten helpt nie, en laatst bekende goede configuratie ook nie

Iemand een idee wat ik kan doen? Iemand ook dit probleem of bij eerdere nforce drivers gehad?

Specs: A7N8x deluxe
Heb hetzelfde probleem gehad en gelukkig ook met een herinstallatie/repair kunnen fixen.

Daarna kwam het gedonder met die audiodriver. Geen geluid op de achterste speaker en gare/brakke lage tonen uit de sub (logitech z560). Het geluid op de achterste speakers in winamp was zo gefixt door "hardware acceleration" in te schakelen bij de directsound output plug-in. Dat bagger geluid uit de sub was niet zo makkelijk. Ingesteld op 2 speakers klinkt ie goed, maar zodra je em op 4 zet klinkt ie bout. Uiteindelijk de audiodriver uit het 2.45 remix driverpakket terug gezet. Die is ook niet super (doet af en toe vaag in spellen), maar het geluid dat er uit komt klinkt tenminste goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

die 3.13 drivers komen er niet meer op bij mij. krijg het niet lekker werkend.
2.45 draaien perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Voor de mensen die problemen kregen met XP: haden jullie toevallig een/de windows pagefile op een andere schijf/parititie dan alleen de windows schijf?

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Belgar schreef op 12 november 2003 @ 22:53:
Voor de mensen die problemen kregen met XP: haden jullie toevallig een/de windows pagefile op een andere schijf/parititie dan alleen de windows schijf?
Hmm, toevallig wel ja. Nu net een volledig clean install gedaan en werkt nu wel. Ik weet niet zeker of ik die pagefile vorige clean install (toen ging het dus ook mis) al had ingesteld... zou ie gaan flippen als ik pagefile verander? Zo ff testen :>

edit: Andere partitie dus, niet schijf.

[ Voor 5% gewijzigd door UltimateB op 12-11-2003 23:47 ]

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:18
Ultimateb schreef op 12 november 2003 @ 23:47:
[...]

Hmm, toevallig wel ja. Nu net een volledig clean install gedaan en werkt nu wel. Ik weet niet zeker of ik die pagefile vorige clean install (toen ging het dus ook mis) al had ingesteld... zou ie gaan flippen als ik pagefile verander? Zo ff testen :>

edit: Andere partitie dus, niet schijf.
Daar ben ik pas na lang zoeken achter gekomen :(
Pagefile op een andere drive = volgende keer opstarten met 'delayed write failed'. Waarna Windows niet verder opstart en je een grote kans op een herinstall hebt.

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

page file staat bij mij op de c schijf.
had zelfs dat alcholol me nec 1300a dvd brander niet herkende nu ik weer 2.45 draai doet alles het perfect.
lijkt wel of die 3.13 drivers niet lekker werken met een a7n8x.

[ Voor 20% gewijzigd door Hubert op 13-11-2003 09:32 ]

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
hmm 3.13 werkt hier absoluut niet stabiel. vaak vastlopers in windows en in spellen. pc blijft dan hangen. of een spontane reboot gebeurt ook nog wel is.

back to 2.45 :)

• Belgar
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Hubert schreef op 13 november 2003 @ 08:41:
page file staat bij mij op de c schijf.
had zelfs dat alcholol me nec 1300a dvd brander niet herkende nu ik weer 2.45 draai doet alles het perfect.
lijkt wel of die 3.13 drivers niet lekker werken met een a7n8x.
Heb dus de a7n8x-deluxe en die doet het verder perfect. Alleen kon ik eerst ook niet meer opstarten. Eerst gedacht aan een harware probleem, maar met mijn linux partitie had ik dus geen enkel probleem. Na een reinstall werkte alles weer perfect, maar bemerkte dat ie mijn pagefile op mijn tweede harddisk had gewist en weer met een pagefile van 'C' werkte. Vandaar mijn eerdere vraag of andere mensen met problemen ook hun pagefile verplaatst hadden voor de upgrade.

...Als het maar werkt

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Masselink schreef op 10 november 2003 @ 13:36:
Ik ben heel blij met deze drivers geen problemen ! Pas wel op met die driver die in de Windows update zit, want die verziekt bij mij alles.

Asus A7n8x Deluxe met Barton 3000+@3200+
ja idd :{
die vernaggelde hier mijn soundstorm
heb toen alles handmatig naar de system32 map moeten kopiëren, want een gewone losse install werkte ook niet :(

Verwijderd

Ik heb ze direct nadat ze beschikbaar waren getracht te instaleren erover heen bleek onmogelijk de instal.exe reageerde gewoon niet.

Na het uninstallen van de 2.45 drivers was ook de driver van de serial ata controller verdwenen, na een reboot kwam ik nog met pijn en moeite in het bootmenu en kon ik geluk nog opstarten met de functie laatste goed werkende configuratie.

Toen kon ik verder wel de nieuwe drivers instaleren en ik moet zeggen dat mijn systeem veel stabieler is geen bsod's meer, echter is niet alles beter geworden het aan en afmelden in windows duurt veel langer en af en toe is mijn beeld brak (direct na het booten) en moet ik rebooten waarna het wel goed is (radeon 9500@9700).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem met de laatste drivers, eigenlijk alleen met de ide driver van nvidia.

Elke keer als ik met DVDDecrypter wil branden, dan loopt m'n pc na een paar minuten vast, hij reboot niet, maar freezed gewoon, dit doet ie niet met de standaard Windows driver, dus ik weet dat het hier aan ligt.

Aangezien dat die nieuwe IDE-driver van nvidia een drastische verlaging van de Cpu Utilization veroorzaakt, zou ik deze toch wel graag willen gebruiken.

Maar goed als niemand hier een oplossing voor gevonden heeft, dan houdt het op en moet ik maar leven met de mindere Microsoft driver.

Ik heb deze drivers trouwens over m'n oude gegooid, misschien is dat de fout geweest.

ff wat info over m'n systeem
Abit NF7-S rev2.0
AMD Athlon 2500+ @ 2300 MHz
Radeon 9800 non-pro @ pro
WindowsXP Prof
Pioneer 106D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij bleef windows tijdens het opstarten ook hangen door de IDE drivers, ik heb de modified drivers van www.mwarhead.tk erop gezet en ik kan nu eindelijk op normale snelheid, 3 minuten, cd's bakken terwijl dat met de microsoft drivers langer dan 10 minuten duurde. Waarom windows hing met de IDE drivers van nVidia heb ik dus (nog) niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:11

Ulti23

Quality Time

Wat mij opviel aan de installatie is dat hij de audio drivers wel drie keer moet instaleren voordat hij opnieuw op moet starten :?

Het werkt hier allemaal wel perfect, alleen kreeg ik na het instaleren van een verse winxp met deze nforce 3.13 problemen om mij SB audigy te installeren. Bij het 'bijwerken van de windows stuurprogrammas' in het instalscherm van Audigy loopt ie vast, ik heb al ongeveer 10 minuten gewacht, geen reactie. Daarna starte windows ook niet meer op, enigste optie was dan systeemherstel uitvoeren in de veilige modus. Toen via Creative Update geprobeerd en dat ging wel goed. Erg vreemd, bij eerdere versies van de nforce drivers had ik hier geen problemen mee... Iemand meer dit meegemaakt?

Verder ben ik vol lof over deze update, het werkt naar mijn idee allemaal nog wat beter als voorheen.

Btw, in de BIOS staat onboard sound enzo allemaal uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Ulti23 op 17-11-2003 14:37 ]

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 05:30
ik heb ook problemen met deze drivers (waarschijnlijk IDE).

Bij het afsluiten (reboot, shutdown, hibernate, whatever) freezed het systeem volledig.

Ik heb een clean install gedaan (windows xp opnieuw, sp1, windows update, nforce 3.13, etc. vanaf de installatie van de nforce crasht het systeem gewoon bij het afsluiten.

mobo: asus a7n8x-x (nforce2 3.13 drivers)
proc: athlon xp 2400+ (amdk7.sys driver)
geforce 4 ti4200 64mb (detonator 52.16)
512 mb ddr333 (samsung)
soundblaster audigy (nieuwste drivers)
wd 120 gb 8 mb cache harddisk
lite-on dvd speler
msi cd-rw drive

iemand hier misschien nog een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Bij mij is het echt dikke schijt door een buisje!
En dat noemt zich WHQL-certified? Sjeez.... :r
Ik heb er 5 uur over gedaan om het weer werkend te krijgen met de oude drivers, wat een bagger zijn deze. M'n pc bootte niet eens!

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Hier ook problemen. Systeem boot niet meer na instalatie nforce 3.13 + audigy 2 drivers... erg bagger dus. Ook doet hij niets meet bij 95% van de audigy instalatie (vanaf cd).
Ben nu aant formatten.. ik ga eerst audigy doen, daarna nforce.

edit: Nou.. kheb egt de poep aan deze drivers... Deze willen niet samenwerken met de Audigy drivers... ik blijf bij de 2.45 remix drivers (met ide sw driver):
http://mwarhead.motherboardfaqs.com/remix.htm

[ Voor 48% gewijzigd door Tutti-frutti op 19-11-2003 23:14 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:43
Zow heej... die drivers zuigen. Ik had niets anders dan problemen met 3.13. Ik heb snel 2.45 er weer opgegooit, deze werken wel zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Nou , als ik zo lees hebben meer het probleem wat ik sinds aanschaf van een Shuttle kast (SN41G2) tegenkom.

namelijk tijdens het opstarten, gewoon ruim een minuut bezig zijn :(

Heb als eerse de Drivers die met de kast mee kwamen geinstalleerd, die had het ook.
Nou draai ik dus de 3.13 versie (met en zonder IDE programma van Nvidia) en nog steeds zwaar k..

Krijg het gewoon niet snel opgestart.

Waardeloos aangezien de kast morgen naar m'n zus gaat.

Hopelijk wordt dit snel opgelost door Nvidia ( nou snap ik waarom ik ruim een jaar geleden over ben gestapt op ATI videokaarten :) )

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg hoop ik maandag mijn nieuwe mobo abit nf7-s dus kan het ook proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook alleen maar problemen....

Specs zie sign

Na complete reinstall van Windows Xp en daarna de 3.13 driver bleef mn systeem hangen bij het balkje van windows Xp, alleen veilige modus werkte nog... Daarna in veilige modus gedeinstalleerd en de 2.45 er op gezet en systeem werkte weer, ook ik vraag me af of het nu zo moeilijk is eerst eens uitvoerig te testen voor de release... zucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik heb een probleem met mijn geluidskaart.. Ik heb een Hercules Game Theater XP en als ik in winamp naar muziek zit te luisteren dan hangt die af en toe :(
Is hier wat aan te doen? (hardware acceleration staat al aan)

Of is de soundstorm beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 09-09 18:34

GG85

.......

Ben ik dan de enige waar het wel goed werkt? Gewoon over de oude heengegooit en draaien maar.
Pagina: 1 2 Laatste