Nee niet zelf geschreven, heb hem ergens van website van xmule vandaan.Anoniem: 95809 schreef op 20 november 2003 @ 19:01:
thx,
heb je dat scriptje zelf geschreven? Naja, ik heb 'm iig een keertje doorgekeken, alleen hij restart niet zoals in de comments staat, maar start 'm alleen als ie niet draait:
Stond een poos geleden een link ernaar.
De schrijver er van is Neo_ch.
Als het goed is moet na een kwartier die poort weer vrij zijn.Als ie dus onder ${TCPPORT1} een keer is gecrashed, gaat ie connecten onder ${TCPPORT2}. Als ie dan nog eens crasht (wat best wel eens voorkomt als ik 'm een paar uur aan laat staan), dan ziet ie dat TCPPORT2 nu in gebruik is en gaat ie TCPPORT1 weer proberen te gebruiken, dat lukt alleen niet, want daar is ie al een keer op gecrashed.
De reden dat die poort niet te gebruiken is na een crash is omdat er allemaal connecties nog lopen.
Duurt net te lang voordat die poort weer vrij is om een snelle restart mogelijk te maken.
Dus moeten 2 poorten in principe wel genoeg zijn.
Maar je crasht dus niet echt, blijft hangen.En ik krijg dus een grijs scherm i.p.v. dat ie zichzelf automatisch killt. Dus ${PROGRAM} is running. You don't need to restart it gaat voor mij niet op: hij draait wel, maar niet goed. Ik ga ff kijken of ik hier een oplossing voor kan gaan bedenken. Ideeen?
Er staat een script op xmule forum die dat doet. Net even getest en volgens mij doet deze het.
Staat in dit topic
Links naar replys doen het niet maar het is die van fdellutri.
Of download meteen deze.
Deze heeft wel 4 poorten die je in kunt stellen, lijkt imo overdone.
Het zijn wel weer 2 poorten extra die in je router moeten geforward worden.
Als je achter router zit.
Je moet btw wel even een aantal paths aanpassen in deze file.
[ Voor 3% gewijzigd door Vae Victis op 20-11-2003 19:57 ]