[Multiplatform]Need For Speed Underground Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.319 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 19:49:
[...]

ik denk dan toch echt dat je resources niet kloppen
Check carbase maar:
Peugeot 206 GTI: 0-100 in 8,3 seconden
Honda Civic R-type: 0-100 in 6,9 seconden
Toyota MR2: 0-100 in 8,0 seconden

Sorry to sat this, maar de mr2 is dus echt géén betere sportwagen dan de civic en vergelijkbaar met de 206... Verder is het niet echt een sportwagen voor straatraces vanwege de te kleine bouw, kun je beter een celica pakken :) Daar past tenminste nog enigzins een intercooler met dubbele turbo in :)

edit:
Van de golf kan ik de 2.0 GTI ff niet vinden, maar de 1.8 GTI gaat van 0-100 in 7.9 seconden :)

De mr2 heeft overigens samen met de 206 de laagste topsnelheid, 'slechts' 210 km/u

[ Voor 57% gewijzigd door pagani op 03-11-2003 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 03 november 2003 @ 09:28:
[...]

Check carbase maar:
in :)

edit:
Van de golf kan ik de 2.0 GTI ff niet vinden, maar de 1.8 GTI gaat van 0-100 in 7.9 seconden :)

De mr2 heeft overigens samen met de 206 de laagste topsnelheid, 'slechts' 210 km/u
De Peugeot 206 heeft daarentegen weer een veel betere wegligging dan de Golf GTi..........

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

johnnyv.nl schreef op 03 november 2003 @ 09:28:
[...]

Check carbase maar:

Sorry to sat this, maar de mr2 is dus echt géén betere sportwagen dan de civic en vergelijkbaar met de 206... Verder is het niet echt een sportwagen voor straatraces vanwege de te kleine bouw, kun je beter een celica pakken :) Daar past tenminste nog enigzins een intercooler met dubbele turbo in :)

edit:

Ende MR2 turbo dan ? Want die is er volges mij ook, maar is niet in NL geleverd meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:52
Vos schreef op 03 november 2003 @ 12:08:
[...]

Ende MR2 turbo dan ? Want die is er volges mij ook, maar is niet in NL geleverd meen ik.
Jawel iemand die ik ken heeft een MR2 Turbo, heeft ie van jappaners overgekocht.

en op http://www.mr2.nl/ bij owners heeft er iemand ook een turbo. direct link http://www.mr2.nl/owners/dennis/dennis.htm

woesshhhh. voor 6000 euro ben je eigenaar van een mr2 turbo, bron autotrader.nl

Afbeeldingslocatie: http://pictures.autotrader.nl/PICTURES/NLDE/CARS/320x240/5499673126373320x240x1x0.jpg

verleidelijk :9~

[ Voor 40% gewijzigd door Turismo op 03-11-2003 12:26 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Turismo schreef op 03 november 2003 @ 12:13:
[...]

Jawel iemand die ik ken heeft een MR2 Turbo, heeft ie van jappaners overgekocht.

en op http://www.mr2.nl/ bij owners heeft er iemand ook een turbo. direct link http://www.mr2.nl/owners/dennis/dennis.htm
Wel een vette bak, in 6.0 naar de 100 :)

Eigenlijk vind ik het nog gekker dat er een mx5 in het spel komt, bedoel, das écht drie keer niks qua raceprestaties :( Vind sowieso de auto line-up in het spel ietwat vaag, nogal grote verschillen en weinig middenmoot in prestaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op 03 november 2003 @ 12:13:
[...]

woesshhhh. voor 6000 euro ben je eigenaar van een mr2 turbo, bron autotrader.nl

[afbeelding]

verleidelijk :9~
Dit is het nieuwere model MR2, het oudere model is veel hoekiger en stuk minder aantrekkelijk vind ik.
Dit model vind ik niet slecht kwa uiterlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die auto verschrikkelijk, sorry hoor.. maar als je zo'n bak in NFS:U zou krijgen kun je er net zo goed een oude Mazda 323 in het spel stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 20:25

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 13:03:
ik vind die auto verschrikkelijk, sorry hoor.. maar als je zo'n bak in NFS:U zou krijgen kun je er net zo goed een oude Mazda 323 in het spel stoppen :)
Maar dat zou toch juist een leuk aspect van het spel zijn? Dat vind ik bijvoorbeeld de sterke kant van de Gran Turismo series: Normale straatauto's om in te racen.. NFS:U gaat nog een stapje verder dan dat..

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb een OPS2M demo cd met NFS:UG erop voor de ps2 dus...
Leest die hem niet !? Hij gaat ff lezen en dan spuugt me ps2 de cd weer uit :(
Er zitten enkele hele lichte krasjes op, maar dat kan het niet zijn lijkt me.

Meer mensen dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

johnnyv.nl schreef op 03 november 2003 @ 12:24:
Vind sowieso de auto line-up in het spel ietwat vaag, nogal grote verschillen en weinig middenmoot in prestaties...
Mee eens. Die 240SX bv, wat doet die daar tussen? Gave auto, maar dat model komt uit 92 ofzo...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acolyte57 schreef op 03 november 2003 @ 13:40:
[...]
Mee eens. Die 240SX bv, wat doet die daar tussen? Gave auto, maar dat model komt uit 92 ofzo...
Het gaat dus niet om het jaartal, maar om de populariteit van de auto's, misschien ben jij het niet zo eens met de 240SX, maar deze import is populair in de tuningscene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 12:42:
[...]
Dit is het nieuwere model MR2, het oudere model is veel hoekiger en stuk minder aantrekkelijk vind ik.
Dit model vind ik niet slecht kwa uiterlijk :)
ja maar dit is niet de nieuwste mr2, de laatste mr2 is deze, zwaar verkracht vergeleken met ze voorgangers :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.mr2.nl/owners/arnt/P7194028a-(Small).jpg

hij had meer op de nieuwste celica moeten lijken wat dat betreft, deze bolle vormen staan me totaal niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op 03 november 2003 @ 13:50:
[...]

ja maar dit is niet de nieuwste mr2, de laatste mr2 is deze, zwaar verkracht vergeleken met ze voorgangers :'(

[afbeelding]

hij had meer op de nieuwste celica moeten lijken wat dat betreft, deze bolle vormen staan me totaal niet aan.
Dat zei ik dus ook.....nieuwere, niet de nieuwste :)
Ik vind het nieuwste model ook niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 13:55:
[...]
Dat zei ik dus ook.....nieuwere, niet de nieuwste :)
Ik vind het nieuwste model ook niet geweldig.
ah oke, my bad.
Anyways wel jammer dat de MR2 er dus niet in voorkomt, in Gran Turismo 4 wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 13:43:
Het gaat dus niet om het jaartal, maar om de populariteit van de auto's, misschien ben jij het niet zo eens met de 240SX, maar deze import is populair in de tuningscene.
Dan nog klopt er geen ruk van. Er zitten autos bij die nieuw zijn doch helemaal niet populair in de tuning scene (wat-de-fuck doet een Dodge Neon in een spel over de import tuning scene?), autos die super populair zijn zitten er niet in (waarom een 6th gen Civ terwijl de 5th gen veel populairder is?), ik mis in het algemeen vorige generaties van autos die populairder zijn dan hun nieuwere types. Die 240SX is dan in feite de enige, en dan ook nog inaccuraat want de latere types (S14/S15) zijn weer een stuk geliefder.
En waarom krijgen we wel 2 Integras (een Integra en een RSX) als ze verder niet oudere types in de car set opnemen?

Ik kan er echt geen logica in zien...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acolyte57 schreef op 03 november 2003 @ 14:03:
[...]
Dan nog klopt er geen ruk van. Er zitten autos bij die nieuw zijn doch helemaal niet populair in de tuning scene (wat-de-fuck doet een Dodge Neon in een spel over de import tuning scene?), autos die super populair zijn zitten er niet in (waarom een 6th gen Civ terwijl de 5th gen veel populairder is?), ik mis in het algemeen vorige generaties van autos die populairder zijn dan hun nieuwere types. Die 240SX is dan in feite de enige, en dan ook nog inaccuraat want de latere types (S14/S15) zijn weer een stuk geliefder.
En waarom krijgen we wel 2 Integras (een Integra en een RSX) als ze verder niet oudere types in de car set opnemen?

Dan moet je maar een mailtje naar EA sturen om te vragen hoe het zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Acolyte57 schreef op 03 november 2003 @ 14:03:
[...]

Het betreft in dit spel niet de tuning scene of de zielige Europese straatraces, maar het gaat hier over de Amerikaanse straatraces, waarin veel grotere bedragen omgaan en nog veel grotere risico's worden genomen. Daar is de Neon dus echt wel een van de erg populaire racebakken...

Hier in Europa rijdt iedereen in van die kleine bakken, maar waar het in de quarter mile echt om draait is puur vermogen en dat bouw je beter, meer en makkelijker in een grote wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• original4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 10:46
En het gewicht van de auto is ook leuk meegenomen als dit laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

johnnyv.nl schreef op 03 november 2003 @ 14:14:
Het betreft in dit spel niet de tuning scene of de zielige Europese straatraces, maar het gaat hier over de Amerikaanse straatraces, waarin veel grotere bedragen omgaan en nog veel grotere risico's worden genomen.
En waar die straatraces echt niet door carpet queens zoals we hier zien worden gereden. Laten we even wel wezen, Underground is gebaseerd op de Fast & the Furious realiteit van showcars die straatracen - een leuke Hollywood wereld maar weinig realiteitszin.
Daarbij is er geen verschil tussen de 'zielige Europese straatraces' en de Amerikaanse races. Je zet twee autos naast elkaar, die racen naar een punt ong 400m verderop (of waar je de finish ook wil neerzetten). Eerste die er is wint. Als jij echt gelooft dat ze in Amerika circuitraces over de straten heen doen kijk je teveel films.

Straatracen gaat in Amerika veel geld in om, maar iedereen die daar in zit geeft toe dat het daar op niveau absoluut niet gaat om de race of de auto zelf maar om het meta-spel. Hoe weet je de tegenstander in te schatten, hoe krijg je die zover dat hij tegen je raced om veel geld terwijl je weet dat je van 'm kunt winnen, in wat voor mate moet jij je auto een sleeper laten zijn en races verliezen om zo een grote vangst te overtuigen dat ie jou kan hebben. Dat is een duidelijk cultureel verschilpunt, hier is die hele scene volgens mij nog niet zo vergevorderd dat er mensen op zo'n manier mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acolyte57 schreef op 03 november 2003 @ 14:37:
[...]

.... Als jij echt gelooft dat ze in Amerika circuitraces over de straten heen doen kijk je teveel films.
Jij hebt er blijkbaar nog niet veel kaas van gegeten. NFS:U is inderdaad gebasseerd op the fast and the furious. The fast and the furious heeft onderdelen die in het echt niet gebeuren, maar straatraces worden in Amerika ECHT WEL over de gewone straten/wegen gehouden. Er vallen heel veel doden, omdat het vaak gaat om opgefokte teenagers die met hun snelle bolide geen rekening houden met eventueel ander opduikend verkeer.
In Engeland gebeurt dit ook al, een jaar geleden heb ik eens een heel artikel gelezen over het illegale straatracen in Engeland (MaxPower tijdschrift). Het gaat precies zo in werking als in de film. Ze stippelen een route uit (bv. dwars door het centrum) en dan gaan ze dit 'circuit' 's nachts racen (met alle akelige gevolgen van dien).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oftewel, alles lijkt toch een greep uit de realiteit, al is het van verschillende plaatsen? Je moet het allemaal een beetje met een korrel zout nemen sowieso. Ik zou bijvoorbeeld ook liever in downtown LA racen dan in een fictieve stad. Maar met een fictieve stad hebben ze gewoon meer vrijheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 16:17:
oftewel, alles lijkt toch een greep uit de realiteit, al is het van verschillende plaatsen? Je moet het allemaal een beetje met een korrel zout nemen sowieso. Ik zou bijvoorbeeld ook liever in downtown LA racen dan in een fictieve stad. Maar met een fictieve stad hebben ze gewoon meer vrijheid...
En je krijgt minder mensen die afreizen naar LA om het na te gaan doen aldaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Als dit, als dat, als zus, als zo.... :z

Je hebt er toch geen invloed heb...dus wacht maar gewoon af.
Ik had er ook wel een clio in willen hebben en zo ieder zijn eigen favoriete auto wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vos schreef op 03 november 2003 @ 17:38:
Als dit, als dat, als zus, als zo.... :z

Je hebt er toch geen invloed heb...dus wacht maar gewoon af.
Ik had er ook wel een clio in willen hebben en zo ieder zijn eigen favoriete auto wel.
Je hebt ee skyline, een supra, een eclipse en nog de dikste wagens ooit gemaakt en dan wil hij nog een clio.

.......... 8)7 lol

Anyways, ik moet ECHT weten of je ook wel gewoon kan cruisen in de stad je weet wel. Dat MOET gewoon! Weetje hoe chill dat zou zijn!!!! :o
Kan iemand ff EA gaan mailen en vragen of dat mogelijk is? IK durf het namelijk niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 14:44:
In Engeland gebeurt dit ook al, een jaar geleden heb ik eens een heel artikel gelezen over het illegale straatracen in Engeland (MaxPower tijdschrift).
Jah, dan quote je ook meteen de Story onder de autotijdschriften. Dit komt voor mij meteen terecht op de stapel sensatie-journalistiek.
De normale straatracers doen niet meer dan een paar honderd meter zo hard mogelijk vooruit komen. Die paar idioten die dat niet doen zijn de uitzondering - niet de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Neej neej neej! Je kan niet cruisen door de stad! Het is en blijft NFS! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bi0Hazard schreef op 03 november 2003 @ 19:02:
Neej neej neej! Je kan niet cruisen door de stad! Het is en blijft NFS! :)
Uuuuuhhhhh....... -_-

Lijkt jou dat niet leuk dan? Gewoon je wagen lekker tunen en lekker rijden en de stad ontdekken? Mij wel! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 19:20:
[...]

Uuuuuhhhhh....... -_-

Lijkt jou dat niet leuk dan? Gewoon je wagen lekker tunen en lekker rijden en de stad ontdekken? Mij wel! :o
ja alle snelle kortere routes verkennen etc..
JA wagen testen natuurlijk :*)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, we zijn het er dus over eens allemaal dat NFS:U meer auto's had moeten bevatten, zoals gewoonlijk. Helaas is dit altijd zeer mager, vind ik ook jammer.

Heb tijden GT gespeeld op de Playstation en ik was pas uitgekeken na dat ik het spel echt helemaal van voor naar achter had uitgespeeld, de meeste auto's getuned had. Daar doe je het voor, veel auto's..

En dan moet je het in NFS doen met een aantal bakken waarvan je de helft nog nooit aan hebt mogen raken (oke, sommigen van jullie gaan misschien wel naar de AutoRAI) das echt jammer, ze moeten meer auto's in het spel doen die wat dichter naar het publiek toe staan, hierop wint GT het vooral ook. En om het aantal van 500 natuurlijk (als maakt dat niet zoveel uit als je versies hebt van a tot z en dan heb je ook nog a turbo en z gsi enzo)

Tsja, dit vind ik dus jammer allemaal, maar dat merk ik dus ook aan de rest van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 19:49:
Okay, we zijn het er dus over eens allemaal dat NFS:U meer auto's had moeten bevatten, zoals gewoonlijk. Helaas is dit altijd zeer mager, vind ik ook jammer.

Heb tijden GT gespeeld op de Playstation en ik was pas uitgekeken na dat ik het spel echt helemaal van voor naar achter had uitgespeeld, de meeste auto's getuned had. Daar doe je het voor, veel auto's..

En dan moet je het in NFS doen met een aantal bakken waarvan je de helft nog nooit aan hebt mogen raken (oke, sommigen van jullie gaan misschien wel naar de AutoRAI) das echt jammer, ze moeten meer auto's in het spel doen die wat dichter naar het publiek toe staan, hierop wint GT het vooral ook. En om het aantal van 500 natuurlijk (als maakt dat niet zoveel uit als je versies hebt van a tot z en dan heb je ook nog a turbo en z gsi enzo)

Tsja, dit vind ik dus jammer allemaal, maar dat merk ik dus ook aan de rest van jullie
Jammer? ....Jammer??? ......JAMMER?!?!?!?!?!!???!?!!!!!!!!

Dude! Dit spel is da b0mb!!!!!!!!! :D

Wat een lulkoek en kritiek tegenwoordig zeg. Jullie snappen niet dat NFS:U de juiste ingredienten heeft voor een verdomd goed spel. We zien wel. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel alleen maar dat ik het jammer vind dat er geen meer auto's in het spel zitten net als bij GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 20:00:
[...]

Wat een lulkoek en kritiek tegenwoordig zeg. Jullie snappen niet dat NFS:U de juiste ingredienten heeft voor een verdomd goed spel. We zien wel. :Y)
Ik vond jouw reactie lulkoekiger dan die van hem. Hij beargumenteerd zijn mening, jij niet :)

Waarom denk je dat NFS:U een topper wordt?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank Terr _/-\o_ (eindelijk waardering voor dat lange typen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:59
Doe mij toch maar een Eclipse GSX hoor, V6 3.0 Twin Turbo .... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op 03 november 2003 @ 20:11:
Doe mij toch maar een Eclipse GSX hoor, V6 3.0 Twin Turbo .... >:)
Eclipse GSX is 4 cilinder 2 liter single turbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 22:33
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 20:00:
[...]

Er zijn zo veel mensen die zeggen dat het spel geweldig is terwijl het nog niet eens uit is, is dus gewoon beetje lulkoek verkopen.

Net als zeggen dat Nederland goed gespeeld heeft tegen Schotland terwijl de wedstrijd nog moet beginnnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 18:16:
[...]

Je hebt ee skyline, een supra, een eclipse en nog de dikste wagens ooit gemaakt en dan wil hij nog een clio.

.......... 8)7 lol

*knip*
Tis toch een voorbeeld |:( ieder liep zo te bleren over die auto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jmmr dat er gewoon geen VETTE BMW's rondrijden!! Heb een BMW 3.25i voor de deur staan..

Jmmr maar helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 01:13:
Jmmr dat er gewoon geen VETTE BMW's rondrijden!! Heb een BMW 3.25i voor de deur staan..

Jmmr maar helaas!
niet iedereen vind die vet hoor... tis maar de naam BMW.. word iedereen opeens zo hot van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

\/ dubbele post zie beneden \/

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 November 2003 @ 00:20:
[...]

Idd, dat 3.0 V6 Twin Turbo doet mij meer aan de Supra denken.. En dat is geloof ik niet eens een V6, want de cilinders staan in-line

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acolyte57 schreef op 03 november 2003 @ 18:29:
[...]
Jah, dan quote je ook meteen de Story onder de autotijdschriften. Dit komt voor mij meteen terecht op de stapel sensatie-journalistiek.
De normale straatracers doen niet meer dan een paar honderd meter zo hard mogelijk vooruit komen. Die paar idioten die dat niet doen zijn de uitzondering - niet de regel.
Weer zo'n koppig persoon ....... |:( Als je MaxPower ECHT leest en al een tijd volgt, dan weet je dat zij HET tuningsblad zijn in Engeland en dat zij
ongelofelijk veel connecties hebben in dit wereldje. Zij zijn bij allerlei (underground) gebeurtenissen waar anderen alleen maar van kunnen dromen, waaronder de snelheidsrecord-pogingen van Nagata (zegt jou dit iets??) die met een gangetje van dik 330km/u over de Engelse wegen scheurt of door Japanse tunnels.
Dat er meer mensen gewoon een sprintje tegen elkaar trekken neemt echt niet weg dat er een groep mensen gewoon keihard de normale straten/wegen gebruikt als circuit, OOK in Engeland. (8>

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:53

Entity

9000rpm

Demo is uit! :)

http://www.electronic-arts.com.au/eagames/downloads.php (219MB)

Met de Nissan 350Z en zowel single- als multiplayer. Ik heb hem nog niet getest (zit op m'n werk...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 20:25

dominic

will code for food

Sander Prinsen schreef op 04 november 2003 @ 09:29:
Demo is uit! :)

http://www.electronic-arts.com.au/eagames/downloads.php (219MB)

Met de Nissan 350Z en zowel single- als multiplayer. Ik heb hem nog niet getest (zit op m'n werk...).
Oei die site is zwaar belast zeg.

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:53

Entity

9000rpm

Ik verwacht dat er mirrors komen zodra ze in de USA wakker worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup de Demo is eindelijk uit!!!

Veel succes mensen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Laatst online: 12-09 13:12
Ik kom er amper doorheen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:45
Toch maar even wachten tot er meer spiegels zijn :( want nu gaat het wel heeel langzaam.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:53

JSchut

.....

ik helemaal niet :'(

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit moet de directe link zijn!
Need For Speed UnderGround DEMO

Je moet hééél vaak refreshen voordat hij hem pakt.. veel plezier en post je snelste tijden! 8)

[ Voor 127% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Champy, kan je hem misschien ook posten als IP?? Dan kan ik hem ff op m'n stage downloaden omdat alles met game gefilterd word, of weet je hier een oplossing tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 10:25:
He Champy, kan je hem misschien ook posten als IP?? Dan kan ik hem ff op m'n stage downloaden omdat alles met game gefilterd word, of weet je hier een oplossing tegen?
Sorry! Wat bedoel je met Posten op IP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ip adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog niet klaar met het downloaden van NFS:U Demo!

ik heb je in MSN toegevoegd kunnen we daar ff beter mee kletsen _/-\o_

_/-\o_ _/-\o_ Als je thuis bent? Dan toch wel? _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 10:34:
[...]

Ik ben nog niet klaar met het downloaden van NFS:U Demo!

ik heb je in MSN toegevoegd kunnen we daar ff beter mee kletsen _/-\o_
Vind ik wel leuk hoor, dat je me hebt toegevoegd, maar ik heb dus ook geen msn, is allemaal geblockt hiero op stage

edit:
als ik thuis ben wel ja, vanmiddag om 5 uur pas :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gamershell.com heeft hem ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met heel veel ruimte overigens. Dus ik denk dat je m beter bij gamershell kan halen, als je hem in ieder geval op dit tijdstip gaat binnen halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan zal ik het eerst met screenies moeten doen to circa 18.00 uur, maar als jullie hem hebben posten jullie dezen dan even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link? van gamershell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
http://www.gamershell.com/download_4024.shtml

Hij loopt nu binnen met 106 kb/s :P

[ Voor 31% gewijzigd door Floppie op 04-11-2003 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Linkjes naar de demo van NFS:U

Via NFS Site:

Via Gamershell:

Misschien voor de openingspost?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

alleen kan ik hem zo niet binnenhalen.....
moet een link naar het regstreekse bestand hebben (wil hem downloaden in de console (linux)) ...... heeft iemand een link naar het zip bestand bij gamershell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn bestand is corrupted :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ben hem nu aan het binnenhalen, screenies komen over 10-15 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je nu echt alleen de 350Z rijden in de demo? Ik zie bij de demo's readme.txt wel vanalles staan over copyright dit, trademark dat, ook voor de focus en andere auto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei :D

Vanavond even downen als ik thuiskom. Helaas pas om 10:30 helaas :(

Iemand hem al gespeeld teovallig? Is ie uitgebreider dan de PS2 demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op 04 november 2003 @ 11:01:
[...]

alleen kan ik hem zo niet binnenhalen.....
moet een link naar het regstreekse bestand hebben (wil hem downloaden in de console (linux)) ...... heeft iemand een link naar het zip bestand bij gamershell?
http://www.gamershell.com...a=1761818866639.92&b=init

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag ... zoniet weer gedownload (van een andere ftp)
en die is ook corrupted :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik download um ook! Full speed! 350 kbs at Gamershell!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom loopt ie bij mij maar 7kb/s Kan dat komen omdat ik iets anders van 1GB aan het downloaden ben? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 11:15:
vaag ... zoniet weer gedownload (van een andere ftp)
en die is ook corrupted :S
Ken het gevoel, ben nu 2 andere aan het proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Je moet de .exe met winrar openen en dan uitpakken, en alle waarschuwingen negeren, dat werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
fatality, hoe download je? via ftp programma, IE of download accelerator (dap bv) in het geval van et laatste moet je eens wat anders proberen,

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
M1lamb3r schreef op 04 november 2003 @ 11:18:
fatality, hoe download je? via ftp programma, IE of download accelerator (dap bv) in het geval van et laatste moet je eens wat anders proberen,
Het bestand mist één byte, wat een crc error geeft,maar winrar omzeilt dat :)

Helaas, vervolgens mist ie één bestand bij de installatie :(

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 04-11-2003 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Dat is een link naar een pl bestand.... en dan gaat ie dus een html bestand downloaden....

Maar ben nu al bij ea zelf aan het downloaden.. gaat nu met 140 kb/sec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op 04 november 2003 @ 11:18:
gewoon via het windows progje :D
ik probeer dap wel eens

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op 04 november 2003 @ 11:20:
[...]

Dat is een link naar een pl bestand.... en dan gaat ie dus een html bestand downloaden....

Maar ben nu al bij ea zelf aan het downloaden.. gaat nu met 140 kb/sec :)
yep sorry my bad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 15 minuten zijn om, waar blijven die screenies? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 11:24:
de 15 minuten zijn om, waar blijven die screenies? :)
Wil je wel een screenie van de error geven O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat nu?
zijn al die bestanden corrupted :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 11:27:
en wat nu?
zijn al die bestanden corrupted :?
Ze zijn allemaal eerst van de aussie-EA site geplukt, dus zijn inderdaad allemaal corrupt...

Voorde zekerheid probeer ik nog even die van de Griekse portal...

[ Voor 13% gewijzigd door pagani op 04-11-2003 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Laatst online: 12-02 15:25
de zip die ik gedownload heb in ieder geval wel ja...
(van gamershell)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik download de via de EA site en 1 via de griekse server... Maar even afwachten wat het wordt... :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is natuurlijk de grap van het jaar, dat snappen jullie ook wel! :D Het is niet eens 1 april!!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm best wel lullig dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 11:30:
dit is natuurlijk de grap van het jaar, dat snappen jullie ook wel! :D Het is niet eens 1 april!!!! >:)
Het is geen grap, het is wel de demo, alleen het bestand compressed.zip is kaduuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mits het aan EA ligt, zou ik dat dan wel ontzettend dom vinden, en dan druk ik het denk ik nog aan de zachte kant uit... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb um haast binnen! OMFG heeft iemand um werkend uit een Zip gekregen? Of laat staan heeft iemand een werkende demo? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 11:34:
Ik heb um haast binnen! OMFG heeft iemand um werkend uit een Zip gekregen? Of laat staan heeft iemand een werkende demo? :r
Het is mogelijk om de .exe uit te pakken en vervolgens etup te starten, maar omdat compressed.zip corrupt is crashed ie tijdens de installatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
ftp://download.gamershell...emo_EAGAMES_Australia.zip

nu stort de snelheid in elkaar :P

[ Voor 16% gewijzigd door Floppie op 04-11-2003 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook hier corrupted :D
haha geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
what the..... releasen ze die demo..... :( slaat echt nergens op :+

iemand ea al gemeeld? :P

grappig trouwens dat ze op de US site nog van niets weten :P

[ Voor 26% gewijzigd door Henk op 04-11-2003 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
RedXraD schreef op 04 november 2003 @ 11:39:
what the..... releasen ze die demo..... :( slaat echt nergens op :+

iemand ea al gemeeld? :P
Die aussie site is niet écht van EA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG dit is echt zielig! :'(
Wat een klote streek!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm...er zijn toch echt genoeg mensen op de EA Message Boards die de demo van de australische site hebben neergeladen en hem vrolijk aan het spelen zijn hoor. Lijkt mij dus heel sterk dat die demo op de Aussie site corrupt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 11:47:
Hmmmm...er zijn toch echt genoeg mensen op de EA Message Boards die de demo van de australische site hebben neergeladen en hem vrolijk aan het spelen zijn hoor. Lijkt mij dus heel sterk dat die demo op de Aussie site corrupt is...
Linkje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg deze melding: "dit is geen geldige Win32-toepassing". Is dit de melding die jullie ook allemaal krijgen?

Bij de eigeschappen van de demo kwam ik erachter dat het een ratio heeft van 98% en geen 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep .. die error kreeg ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had dezelfde melding, heb het bestand ook getracht te reparen met winrar maar tijdens de installatie mist hij bestanden...
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.