aka script kiddies dan

Dat is nog een bug, en dat gebeurd als je in de lijst met beschikbare rooms gaat scrollen. Zolang je gewoon een room kiest bovenin gaat het goed (dus ff wachten als die vol zijn).Razorfist schreef op 06 november 2003 @ 18:04:
wanneer ik in de lijst met rooms zit (online) word ik uit het spel gegooid.. echt vaag
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
[ Voor 12% gewijzigd door DeRCT13 op 06-11-2003 21:26 ]
Verwijderd
Als ze het spel zo dicht mogelijk bij de realiteit hebben gehouden zal de skyline winnen in dragraceVerwijderd schreef op 06 november 2003 @ 21:16:
Welke auto gaan jullie tunen in de volledige versie? Ik neem zeker die Mitsubishi Eclipse!!!
Verwijderd
je bedoelt dat iemand beter was als jou en jij dus disconnect? die mensen vind ik dus zwakstakker die als doel had om mij van de weg te rijden
Verwijderd
Hmm heb jij mensen lopen?? waarom heb ik dat niet???Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 15:08:
[afbeelding]
En dan te bedenken dat ik de crash veroorzaakte
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
ga nou geen oordelen veilen over dingen waar je niks vanaf weetM1lamb3r schreef op 06 november 2003 @ 22:27:
sneezy je krijgt dus NIET de punten als de andere disconect, hij raakt alleen punten kwijt.
btw wat bedoel je met:
[...]
je bedoelt dat iemand beter was als jou en jij dus disconnect? die mensen vind ik dus zwak
Verwijderd
sorry ik had et verkeerd gelezen :X:X:X ik dacht dat er stond: van mij weg te rijdenT7D_Sneezy schreef op 06 november 2003 @ 22:44:
[...]
ga nou geen oordelen veilen over dingen waar je niks vanaf weet
ik reed voorop, en hij dacht "ik gebruik geen rem, ik rem wel af op sneezy" en dat is dus zwaar lame
NPM1lamb3r schreef op 06 november 2003 @ 22:53:
[...]
sorry ik had et verkeerd gelezen :X:X:X ik dacht dat er stond: van mij weg te rijden
en niet: mij van de weg te rijden
excuses hiervoor,
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
is die nieuweR dan ? ( of anders ????? )Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 22:45:
op de gewone ea site dus http://www.eagames.com/of...?show=pcdemo&skin=default staat ook een demo misschien zijn hier al weer wat dingen verholpen??
Wie heeft het al geprobeerd?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Hoe???¿¿¿ ik zie dat nergens staan!R-B schreef op 06 november 2003 @ 22:43:
ken je instelleniK heb dat ook
Zal er btw een demo 2 komen?
ik had hetzelfdebAdmuTs schreef op 06 november 2003 @ 23:03:
Heb een probje met online gaan, als ik op online druk blijf n4s hangen en doet niks meer, zit via een hubje op inet (mijn comp is wel de hoofdcomp voor inet) maar als ik de inet kabel direct in me pc douw dan blijft ie ook hangen. Zodra ik de inet kabel loskoppel kan ie wel online maar zegt ie dat ik geen inet verbinding heb of dat ie down is
Snap er de ballen van
Ow mun hoofdPC heeft ook netlimiter erop staanVinnie_N schreef op 06 november 2003 @ 23:35:
[...]
ik had hetzelfde
gebruik je netlimiter (oid) ?
Die uninstallen dee de trick voor mij
Right for all the wrong reasons.
Whaha, je hebt helemaal glijkVinnie_N schreef op 06 november 2003 @ 23:35:
[...]
ik had hetzelfde
gebruik je netlimiter (oid) ?
Die uninstallen dee de trick voor mij
Hehe your welcomebAdmuTs schreef op 07 november 2003 @ 00:17:
[...]
Whaha, je hebt helemaal glijk, netlimiter eraf en works like a charm
TY
Verwijderd
Acura RSXVerwijderd schreef op 06 november 2003 @ 21:16:
Welke auto gaan jullie tunen in de volledige versie? Ik neem zeker die Mitsubishi Eclipse!!!
Verwijderd
maar misschien is deze een update.M1lamb3r schreef op 06 november 2003 @ 23:21:
die link die trance fan geeft is NIET een nieuwe demo, want bij de linkjes van mirrors op die site staat ook de oude erbij
De demo van de US site is dezelfde als de AUS versie. De reden van de vertraging was dat de demo nog niet door de Amerikaanse kwaliteitscontrole heen was. Bovendien was er een technische storing met de scripts op de officiële site toen met hem uiteindelijk wél wilde releasen... Dit alles aldus EAVerwijderd schreef op 07 november 2003 @ 10:59:
[...]
maar misschien is deze een update.
Misschien een paar bugs uit?
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind het ook onzin, maar al die mensen die zeuren moeten maar eens nadenken: een demo is bedoeld om een indruk te geven van hoe het spel uiteindelijk gaat worden. Dat dit niet perfect is, boeit eigenlijk niet zoveel. Ik vind het al bijzonder dat EA er een online option in heeft zitten!M1lamb3r schreef op 07 november 2003 @ 11:54:
tja raffu
hl, als je de forums leest kalgen veel mensen over die "cheat" en die andere bugs, en zeggen ze dat ze niet eens de full gaan kopen, als de demo al niet goed werkt
Het spijt me wel, maar die vrouwen zijn wel in de stijl van 2 fast 2 furious... (Of had je liever een lekkere knul gehadVerwijderd schreef op 07 november 2003 @ 03:43:
Die vrouwen in het spel verpesten het een beetjeHet gaat om de auto's niet om een stel 'uit de keuken ontsnapte' dames.
[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 07-11-2003 12:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
[ Voor 12% gewijzigd door STIMPPYYY op 07-11-2003 15:06 ]
Jah ik dacht eerst zo van "hè!? een ford focus in NFS!??!", maar die ding ziet er zeker niet slecht uit als je um dik gaat tunen!TuRk schreef op 07 november 2003 @ 11:08:
Ford focus RX3 wil ik zkz gaan tunen
Lijkt me echt supervet!!!!
Verwijderd
Waarom? De Focus SVT bijvoorbeeld is in Amerika een van de beste value-for-money wagens die er te koop zijn. Doet qua prestaties niet onder voor de Golfjes of Civics die er ook tussen zitten.Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 15:32:
Jah ik dacht eerst zo van "hè!? een ford focus in NFS!??!", maar die ding ziet er zeker niet slecht uit als je um dik gaat tunen!
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
dan ondersteunen je drivers het niet, ff de laatste nieuwe downloadenVerwijderd schreef op 07 november 2003 @ 16:06:
in sommige screens zie ik mensen en motion blur als je NOS gebruikt ik heb dat niet en kan het niet aanzetten ook
ik heb een asus v7700 met nvidia drivers
Moet ie wel een videokaart hebben die het ondersteunt...MarkyB schreef op 07 november 2003 @ 16:35:
[...]
dan ondersteunen je drivers het niet, ff de laatste nieuwe downloaden
Verwijderd
doet ie dat niet dan?johnnyv.nl schreef op 07 november 2003 @ 16:54:
[...]
Moet ie wel een videokaart hebben die het ondersteunt...
Verwijderd
Verwijderd
ja k wou net 3.9 gaan proberen, want k heb gehoort dat nfsu beter draait eropM1lamb3r schreef op 07 november 2003 @ 18:33:
dat probleem heb ik ook zei het met een 9700np, ik weet niet hoe dat kan, ik weet wel dat NFSU automagisch de reso omlaag schroeft, als hij het niet aan kan.
Maar ik zou denken dat het gewoon een bug in de demo is, want ik kan wel met fsaa en af helamaal aan op 1280 spelen met alle details uit, maar met fsaa en af uit lukte het niet met alle details aan
wat je kan proberen is misschien andere drivers te installen (eventueel de nieuwe 3.9 of de nieuwst omega)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 18:42 ]
Verwijderd
wonderM1lamb3r schreef op 07 november 2003 @ 18:46:
(btw je hoeft ook geen wonder te verwachten van 3.9 hoor, et is hoop ik een bug in de drivers/game anders hebben veel mensen pech en ook ik was in de verwachting dat ik op de hoogste reso kon draaien)
Verwijderd
Heerlijk nu net geprobeert op 1280*960 met 2x fsaa. Meer fsaa nog niet geprobeert maar het ziet er goed uit.M1lamb3r schreef op 07 november 2003 @ 19:53:
mmm ja ik heb 3.9 niet kunnen testen want mijn vid kaart kreeg last van een chronische fout en die zit nu dus in doos te wachten totdat hij mee kan met de post
Het is ook de demo versie. Ik neem aan dat het in de full version gefixed is, anders vind ik het slecht van EA.duncanvdlinden schreef op 07 november 2003 @ 20:39:
ik vindt de multiplayer optie in nfsu zelf dus heel brak. wanneer je net zo mooi met iemand reraced hebt wordt de verbinding met de server verbroken
zou mooier zijn als er iets van een chatconsole in zou zitten na de race.
zijn er btw geen client programmatjes wat met nfsu werkt, like gamespy?
Zo'n populair game zal natuurlijk steeds patches krijgen hè!DeRCT13 schreef op 07 november 2003 @ 21:02:
[...]
Het is ook de demo versie. Ik neem aan dat het in de full version gefixed is, anders vind ik het slecht van EA.
Verwijderd
Als ie goud is houdt het dus in dat de bugs niet meer worden verholpenVerwijderd schreef op 08 november 2003 @ 10:04:
Mooi dat ie goud is!, echt een topspel...als de bugs worden verholpen
[ Voor 9% gewijzigd door Rafe op 08-11-2003 12:22 ]
[ Voor 27% gewijzigd door pagani op 08-11-2003 13:08 ]
Verwijderd
dat is tog niet zo lastig te begrijpen als ik bv tegen een gast ga met 80000 punten en ik win krijg ik 8000 punten wat 10% is...win ik nog wat van dit soort races dan zit ik zelf al gauw op 80000Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 10:04:
Als je in de stats kijkt zie je iemand met 80000 puntenhoe kun je dat bijmekaar racen?...dat kan toch niet...
![]()
Dus als ze dat fixen verder...topgame!
Dat is het rare juist, ik heb laatst ook drag gedaan en zou als ik won ongeveer 4000 punten krijgen, kreeg er misschien maar 50 ofzoVerwijderd schreef op 08 november 2003 @ 13:10:
[...]
dat is tog niet zo lastig te begrijpen als ik bv tegen een gast ga met 80000 punten en ik win krijg ik 8000 punten wat 10% is...win ik nog wat van dit soort races dan zit ik zelf al gauw op 80000
[ Voor 55% gewijzigd door BruceLee op 08-11-2003 14:05 ]
d8 dat alleen over draggen ging ik speel onlinepisart schreef op 08 november 2003 @ 14:06:
Kijk eens in de contest topicNeed For Speed Underground Contest
Heb je dat online of offline gespeeld?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq