Nee sorry maar dat ligt aan jouVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 22:27:
kheb m nu ook.
ziet er zeer mooi uit ook vette autos. drag race is ook wel laggug.. alleen stoor ik me aan een paar dingen (meeste typisch EA al zeg ik t zelf):
-je zie duidelijk dat t een poort is.. console menus.. lange intro schermen enz..
-als je online gaat duurt het connecten soms erg lang bij mij.. en dan heb je wat gedaan wil je terug gaat ie overnieuw connecten
-bijna alle namen konden niet... totdak t zat werd en ik "JEMOEDER3333333" dee en die werkte weljaja
-met drag race moet je echt gewoon geluk hebben wil je niet totalled rijden .. vind ik erg irritant.
-besturing bij drag race vind ik ook nie echt fantastisch... 1 keer na rechts en je verwissel van baan... dus je kan maar op 4 banen rijden... heeeel irritant bij ontwijken van autos vind ik zelf.
verder wel stoer spel.
Echt een Arcade spel.Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 22:27:
kheb m nu ook.
ziet er zeer mooi uit ook vette autos. drag race is ook wel laggug.. alleen stoor ik me aan een paar dingen (meeste typisch EA al zeg ik t zelf):
-je zie duidelijk dat t een poort is.. console menus.. lange intro schermen enz..
-als je online gaat duurt het connecten soms erg lang bij mij.. en dan heb je wat gedaan wil je terug gaat ie overnieuw connecten
-bijna alle namen konden niet... totdak t zat werd en ik "JEMOEDER3333333" dee en die werkte weljaja
-met drag race moet je echt gewoon geluk hebben wil je niet totalled rijden .. vind ik erg irritant.
-besturing bij drag race vind ik ook nie echt fantastisch... 1 keer na rechts en je verwissel van baan... dus je kan maar op 4 banen rijden... heeeel irritant bij ontwijken van autos vind ik zelf.
verder wel stoer spel.

Heel Chaotisch, Graphics zijn niet echt super. Overdone tuning etc.
Veel te druk allemaal, niet realistisch dus.
De Demo al helemaal, geen game voor mij lijkt me zo.
weet iemand al in welke file je videokaart en controller instellingen zijn opgeslagen ? ( ik wil dat hij ze onthoud heeft iemand daar al wat op ? )
update: kan je online drag race dan ? (wist ik nie )
update: kan je online drag race dan ? (wist ik nie )
[ Voor 16% gewijzigd door BruceLee op 04-11-2003 23:08 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
de 1ste x dat ik die ingame server browser zag wis ik nieteens wat ik er mee aan moest! eesrt een kwartier om de dragrace optie te vinde, en daarvoor al allende omdat je een vrij-heel-erg-super-uniekenaam moet hebben van EA en dan krijg je ook nog dat dat connecten naar EA af en toe zo sloom is dat ik gewoon m'n tanden net ben weze poetsen!!!
Tja, dat vind ik erg nadelig, verder ownt t spel zkerssss
Tja, dat vind ik erg nadelig, verder ownt t spel zkerssss
hier een screenshotje van mij:
http://home.planet.nl/~wijng353/NFSU.JPG
dit is met 6x aa
moet zeggen, cool spel
http://home.planet.nl/~wijng353/NFSU.JPG
dit is met 6x aa
moet zeggen, cool spel
Wie racen er nog meer gewoon track ipv drag? Ik haal 1:22:44, heb nog wel lager gehaald maar daar heb ik geen screenie van
. Sta momenteel nr5 op de track ranking, 50 overall
Nu ff kijken of ik kan draggen 
bewijs
: hier klikken
bewijs
roet ook die tijden mag je in het contest topic plaatsen hoor
misschien dat er dan meer ronde tijden in komen
Verwijderd
Gedownload, Geinstalleerd, Uninstalled.
Wat een brakke game zeg - weet niet precies waarom maar deze NFS kan me echt niet boeien.
Wat een brakke game zeg - weet niet precies waarom maar deze NFS kan me echt niet boeien.
Verwijderd
ja klopt wel een beetje.. maar ik vind het een beetje lelijk dat die autos en trein scripted zijn.. als je weer hoe ze rijden.. wat is het nut er dan nog van.. kan je ze net zo goed eruit halen.
als ze niet scripted zijn dan moet je tenminste opletten.
en als je voordat die auto van rechts komt al snel links ga rijen knal je tegen hem aan.. ga je pas net voor het eind naar links dan knal je niet tegen hem aan...
vind ik toch wat minder. en die steiger helpt niks want dan knal ik nog tegen die trein aan
en online heb je geen verkeer en sp wel. beetje lullig
het is nog maar een demo, wie weet wat het echte spel brengt 
ik vind het btw wel fijn dat ie makkelijk van rijbaan wisselt
ik vind het btw wel fijn dat ie makkelijk van rijbaan wisselt
Verwijderd
Weet niet of het al is gepost, ik had ook last van brakke letters en lelijke grauwe graphics met mijn Ati 9800 Pro, dat heb ik opgelost door bij de drivers de kwaliteit (Direct3d) omhoog te zetten, hij stond namelijk op performance en dat was de boosdoener.
Leuk spel trouwens
Leuk spel trouwens
ik kan echt niet wachten tot dit spel in de winkels ligt, heb de demo nu al een paar x gespeelt en ik vind het echt een enorm vet spel !
"Graphics zijn niet echt super"SandeR schreef op 04 november 2003 @ 22:47:
[...]
Echt een Arcade spel.
Heel Chaotisch, Graphics zijn niet echt super. Overdone tuning etc.
Veel te druk allemaal, niet realistisch dus.
De Demo al helemaal, geen game voor mij lijkt me zo.

En overdone tuning? Je bepaalt zelf hoe je je wagen tune-t, dus dat slaat nergens op. (Alleen kan het niet in de demo)
Zoals sommige anderen ook al zeggen, die vinden het spel ook niet veel aan.Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 08:13:
[...]
"Graphics zijn niet echt super"
En overdone tuning? Je bepaalt zelf hoe je je wagen tune-t, dus dat slaat nergens op. (Alleen kan het niet in de demo)
Der gebeurt van alles om je heen, drukke omgeving, rijdende treinen die tegen je aan beuken.. etc... JAJA

Die wagens vind ik er niet echt realistisch uitzien.
Maar daar zal het spel ook wel niet voor bedoeld zijn.
Tis echt een aftreksel van 2f2f, das ook iets waar je van moet houden.
T heeft zen leuke punten, maar ook errrug errug sterk allemaal.
T ziet er uit als een Poort van een Console, en die hebben het realisme al niet mee.
(Zie het menu, das erg niet pc-game achtig.)
[ Voor 36% gewijzigd door Hoyden op 05-11-2003 08:38 ]
Verwijderd
Ik vind de helft van de opmerkingen die ik tot nu toe gehoord heb behoorlijke onzin:
- Ik kan gewoon een redelijke tijd rijden zonder stuurtje (of iig analoog gas)
je moet alleen af en toe restarten
- Mijn auto slingert niet bij drag, of ik nu stability control aanzet of uit. Je moet gewoon met mate sturen.
- Voor zover ik weet was verkeer al gescript in NFS PU op sommige plaatsen. In de demo zijn idd alle voertuigen gescript, maar 1 auto bij circuit verschijnt soms wel en soms niet.
- Ik heb nog steeds het NFS gevoel dat ik bij NFS PU ook had. Het spel stuurt in circuit mode nog precies hetzelfde met keyboard. Misschien dat dat met stuur anders is... Het is hooguit iets gladder, maar dat komt vast door de regen.
Misschien dat hooguit de categorie auto's niet meer past bij het hele 'exotische bolides'-gebeuren.
- En nos gebruiken in de 6e heeft weinig zin, aangezien je snelheid meteen weer terugloopt (als je al een beetje aan je top zit tenminste) kun je die nos beter nog in zijn 4 of 5 inzetten.
- En dat de wagens niet realistisch zijn vind ik ook erg vaag. HALLO ze zijn getuned! Trouwens de niet-getunede eclipse en supra komen echt wel overeen met de werkelijkheid. Dan kun je zien aan de hand van de screenies. Ik zou de auto's hooguit niet realistisch vinden omdat ik die nissan maar een vage auto vind. Maar dat gaat rond 20 nov wel over, als je tenminste een auto kunt kiezen die je wat meer ligt. (hopelijk)
Verder zou ik nog even toe willen voegen, dat je de demo gewoon wat langer de kans moet geven, want hij is dus echt wel de moeite waard. (voor zover dat kan met een demo) Ik zat de eerste 20 minuten ook wel te denken met wat voor zut ze nu weer op de proppen waren gekomen. De gameplay van drag is gewoon anders dan je van NFS gewend bent. Maar over het algemeen vind ik het NFS gevoel er nog steeds inzitten.
Bij mij werkt het motion blur trouwens niet zoals de bedoeling is. Alles lijkt 2 keer zo langszaam te gaan. Zal toch iets met FSAA zijn denk ik. Verder kan alles gewoon op maximaal...
- Ik kan gewoon een redelijke tijd rijden zonder stuurtje (of iig analoog gas)
je moet alleen af en toe restarten
- Mijn auto slingert niet bij drag, of ik nu stability control aanzet of uit. Je moet gewoon met mate sturen.
- Voor zover ik weet was verkeer al gescript in NFS PU op sommige plaatsen. In de demo zijn idd alle voertuigen gescript, maar 1 auto bij circuit verschijnt soms wel en soms niet.
- Ik heb nog steeds het NFS gevoel dat ik bij NFS PU ook had. Het spel stuurt in circuit mode nog precies hetzelfde met keyboard. Misschien dat dat met stuur anders is... Het is hooguit iets gladder, maar dat komt vast door de regen.
Misschien dat hooguit de categorie auto's niet meer past bij het hele 'exotische bolides'-gebeuren.
- En nos gebruiken in de 6e heeft weinig zin, aangezien je snelheid meteen weer terugloopt (als je al een beetje aan je top zit tenminste) kun je die nos beter nog in zijn 4 of 5 inzetten.
- En dat de wagens niet realistisch zijn vind ik ook erg vaag. HALLO ze zijn getuned! Trouwens de niet-getunede eclipse en supra komen echt wel overeen met de werkelijkheid. Dan kun je zien aan de hand van de screenies. Ik zou de auto's hooguit niet realistisch vinden omdat ik die nissan maar een vage auto vind. Maar dat gaat rond 20 nov wel over, als je tenminste een auto kunt kiezen die je wat meer ligt. (hopelijk)
Verder zou ik nog even toe willen voegen, dat je de demo gewoon wat langer de kans moet geven, want hij is dus echt wel de moeite waard. (voor zover dat kan met een demo) Ik zat de eerste 20 minuten ook wel te denken met wat voor zut ze nu weer op de proppen waren gekomen. De gameplay van drag is gewoon anders dan je van NFS gewend bent. Maar over het algemeen vind ik het NFS gevoel er nog steeds inzitten.
Bij mij werkt het motion blur trouwens niet zoals de bedoeling is. Alles lijkt 2 keer zo langszaam te gaan. Zal toch iets met FSAA zijn denk ik. Verder kan alles gewoon op maximaal...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 09:05 ]
ja dat slingeren met drag is omdat je jezelf gaat corrigeren, je moet gewoon een keer kort op de pijltjestoest drukken en dan wisselt ie vanzelf van rijdbaan en gaat ie weer rechtdoor rijden, sim-pel
Ik heb hem gisteren even gespeeld, en hij rijdt wel erg lekker!!! (doorgewinterd NFS3 freak
) Lekker snel enzo.
Maar ik vond dat de graphics er weird uitzagen, erg blurry & blocked. Tekst was ook onleesbaar (blokjes), de omgeving ziet er ook erg blurred uit. Lijkt wel of er iets mis gaat met de textures, want de shapes zijn er wel allemaal.
Ik zal vanavond eens een screenshot posten. Ik had op het NFS forum gelezen dat het aan de AA settings zou liggen, dus die heb ik van Application Preference/6X naar 2X gezet, maar heeft niet geholpen.
Heeft iemand dit eerder gehad?
Asus P4P800
P4-2.4HT @ 3.2GHz
768MB DDR400
Sapphire Radeon 9500 @ 9700 (Catalyst 3.8)
Full specs: zie sig
Maar ik vond dat de graphics er weird uitzagen, erg blurry & blocked. Tekst was ook onleesbaar (blokjes), de omgeving ziet er ook erg blurred uit. Lijkt wel of er iets mis gaat met de textures, want de shapes zijn er wel allemaal.
Ik zal vanavond eens een screenshot posten. Ik had op het NFS forum gelezen dat het aan de AA settings zou liggen, dus die heb ik van Application Preference/6X naar 2X gezet, maar heeft niet geholpen.
Asus P4P800
P4-2.4HT @ 3.2GHz
768MB DDR400
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Verwijderd
Ik heb de demo gister ook even uitgebreid getest en ik vind het ZEER geslaagd
Drag-race is gewoon super verslavend, heerlijk dat snelheidsgevoel!
De eerste paar keer dat ik de demo speelde en de nitro enzo gebruikte was het echt zo van WOW
De motion-blur is ook goed gelukt, de omgeving wordt helemaal geblurred, maar de auto's blijven scherp, zodat je toch nog kan zien waar je heengaat.
Circuit-racing heb ik pas 1 keer gedaan, gewoon om even snel te zien hoe dat was (ik wou weer drag-racen
)
Ik kan niet wachten tot de volledige versie in de winkel ligt
Drag-race is gewoon super verslavend, heerlijk dat snelheidsgevoel!
De eerste paar keer dat ik de demo speelde en de nitro enzo gebruikte was het echt zo van WOW
De motion-blur is ook goed gelukt, de omgeving wordt helemaal geblurred, maar de auto's blijven scherp, zodat je toch nog kan zien waar je heengaat.
Circuit-racing heb ik pas 1 keer gedaan, gewoon om even snel te zien hoe dat was (ik wou weer drag-racen
Ik kan niet wachten tot de volledige versie in de winkel ligt
voor de gene die online willen racen, in m1lamb3rs room mag je drag racen tegen andere (incluus mij)
Verwijderd
uhm ja... En wanneer ben jij er? Ik was gisterenavond ff online, maar ik zag alleen maar Duitsers en Amerikanen die aan het draggen waren..
ik ben er nu
je moet alleen ff pijltje naar rechts doen zodat je naar created games gaat, dan kan je ook met zjn 4e draggen
mijn nick is ofcoz m1lamb3r
alleen verdwijnt mijn room op de een of andere manier als ik geraced heb
en ik heb firewall probs terijl ik de porten wel geopend heb (en ik kan wel meedoen met adneren)
mijn nick is ofcoz m1lamb3r
alleen verdwijnt mijn room op de een of andere manier als ik geraced heb
en ik heb firewall probs terijl ik de porten wel geopend heb (en ik kan wel meedoen met adneren)
[ Voor 50% gewijzigd door Puc van S. op 05-11-2003 11:29 ]
Hm...
Ziet er cool uit, maar de besturing zuigt echt big-time!
In drag stuurt ie alleen als ik vol stuur en met track is ie wel gewoon, maar dweil ik tot-en-met.
O ja, heb een MOMO Force stuur
Ziet er cool uit, maar de besturing zuigt echt big-time!
In drag stuurt ie alleen als ik vol stuur en met track is ie wel gewoon, maar dweil ik tot-en-met.
O ja, heb een MOMO Force stuur
MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP
Iedereen met een router en die firewall problemen heeft:
De volgende poorten moeten gemapt worden:
3658 - UDP
3659 - UDP
Hier werkt het nu perfect
3658 - UDP
3659 - UDP
[ Voor 69% gewijzigd door messi op 05-11-2003 12:28 ]
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
ff AA aanzetten op de max in je driversDynaMikeY schreef op 05 november 2003 @ 10:48:
Ik heb hem gisteren even gespeeld, en hij rijdt wel erg lekker!!! (doorgewinterd NFS3 freak) Lekker snel enzo.
Asus P4P800
P4-2.4HT @ 3.2GHz
768MB DDR400
Verwijderd
Er zijn online van die lamers die firewall meldingen geven
Naja kun kunnen er trouwens ook niks aan doen maja.
Moeten er poorten gemapped worden ofzo is ook mijn vraag!
btw. Kheb al 8 keer geraced in Drag online en 8 keer gewonnen!
Dit spel komt zeker in mijn verzameling originele games
Naja kun kunnen er trouwens ook niks aan doen maja.
Moeten er poorten gemapped worden ofzo is ook mijn vraag!
btw. Kheb al 8 keer geraced in Drag online en 8 keer gewonnen!
Dit spel komt zeker in mijn verzameling originele games
3658 - UDP
3659 - UDP
Verwijderd
zullen we vanavond de vuurmuur eens aanpassen, dan ben ik ook online te vinden onder de naam Kupke.
Verwijderd
Wow die drag mode is echt super vet 
Vooral als je die emotion blur aanzet.
De bsturing is veder ook wel ok maar wel erg gevoelig maar als je eenmaal dat gewend bent dan is het fijn spelen.
Dit dus is weer een geslaagt spel vindt ik deze komt zeker in mijn games verzameling voor de xbox.
Owja het geluid kinkt ook aardig goed vergeleken met andere spellen
Vooral als je die emotion blur aanzet.
De bsturing is veder ook wel ok maar wel erg gevoelig maar als je eenmaal dat gewend bent dan is het fijn spelen.
Dit dus is weer een geslaagt spel vindt ik deze komt zeker in mijn games verzameling voor de xbox.
Owja het geluid kinkt ook aardig goed vergeleken met andere spellen
Dat helpt helaas niet tegen die crash als je op play online drukt . Tenminste bij mij niet.messi schreef op 05 november 2003 @ 12:28:
[...]
3658 - UDP
3659 - UDP
Terwijl het wel met je router/ modem te maken heb, als ik me netwerkkabel dr uit trek en ik klik op play online crasht ie niet en kom ik in t volgende scherm alleen dan zegtie "couldnt connect to ea.com" (Doh)
Als je em dan dr in steek crasht ie alsnog.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is
zou iemand zo vriendelijk willen zijn en hier kijken?
[rml][ NFS Underground Demo]blokken als letters[/rml]
quote van m'n post:
quote van m'n post:
SuperSaiya-Jin schreef op 05 november 2003 @ 14:04:
zie topic.
ik heb bijna alle letters als blokken (maar de menuus zijn wel goed)
maar ik kan me snelheid niet lezen, versnelling ook niet, etc.
ik heb Windows XP NL Pro met SP 1
Pentium 4 2.5 ghz
512 DDR
Radeon 9700 PRO
weet iemand hoe ik dit oplos? ik heb de patch voor GTA 3 bugged menuus geprobeerd maar die werkt niet op SP1
bvd
Dit staat eerder in dit topic al een keer of zeven vermeld...SuperSaiya-Jin schreef op 05 november 2003 @ 14:07:
zou iemand zo vriendelijk willen zijn en hier kijken?
quote van m'n post:
[...]
dudes! zijn er cheats in omloop ofzo? als ik bij weeks top performance kijk zie ik gaste met TWAALF! seconde!

-LA- schreef op 05 november 2003 @ 15:46:
dudes! zijn er cheats in omloop ofzo? als ik bij weeks top performance kijk zie ik gaste met TWAALF! seconde!
Dat is gewoon een foutje ofzo
Verwijderd
Misschien stomme vraag, maar hoe kan je eigenlijk een online dragrace doen? Ik zie alleen maar curcuit staan en nergens drag. Drag lijkt me veel leuker via internet.
bij het kiezen tussen rooms moet je boven in naast circuit op het ppijltje naarrechts drukken
Dit is geen foutje meer hoor!
Ik heb ut net zelf gezien!
Die gast VLOOG weg van de eindstreep en binnen 3 sec zag ik nog maar een puntje
Ik heb ut net zelf gezien!
Die gast VLOOG weg van de eindstreep en binnen 3 sec zag ik nog maar een puntje
mm. Id misschien NOS nog eerder gebruiken (idd bij de start)
Onzin. Is gewoon een bug oid.M1lamb3r schreef op 05 november 2003 @ 17:19:
mm. Id misschien NOS nog eerder gebruiken (idd bij de start)
Ik deze demo erg saai aan het worden, ik weet sowieso dat de volledige versie VEEL beter is. Maar een demo moet me het idee geven hoe de spel is en in deze demo kan je niet eens tunen
Dat is echt heel belangrijk vind ik! In de demo begin je gelijk met een snelle bak wat echt totaal geen reet aan is. Ik weet helemaal zeker dat de volledige versie 20.000.000 keer zo vet is.
Dus ik vind het een vreselijke kutdemo.
oftwel je doet niet meer mee in de contest nu ik je voorbij ben? mooi
hmmz moeilijk... maar wel leuk. ook jammer dat ie je instellingen niet onthoud.
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Dat was ook in de NFS: HP2 demo, ik neem aan dat het in de full-version gefixed is!
ik zag er ook 1 wegvliege vanaf start maar ik dacht dat t lag was ofzo
lker is dat, gaan we maar weer cirquitje doen...
lker is dat, gaan we maar weer cirquitje doen...
Oh en in de demo hebben we allemaal dezelfde auto, in de volledige versie wordt het natuurlijk gewoon VEEL BETER.
Is dit een slotbaan racer ofzo !? Ik stuur naar links doet niks...stuur verder...whoppa andere baan. En dan ineens auto's die zo maar oversteken !? uitwijken is bijna geen optie meer....
* Vos gaat weer Zandvoort rijden met etcc
* Vos gaat weer Zandvoort rijden met etcc
Verwijderd
Bij mij werkt het niet en wat bedoel je met UDPmessi schreef op 05 november 2003 @ 12:28:
[...]
3658 - UDP
3659 - UDP
met poort mappen kun je kieze ntussen tcp en udp (allebij protocollen udp was d8 ik van client naar client zonder server)
oftwel je moet dus de udp poorten open zetten en niet de tcp
oftwel je moet dus de udp poorten open zetten en niet de tcp
Nou ik heb het nog eens geprobeerd, maar die drag race is met stuur in ieder geval onbestuurbaar.
Totdat daar een fix voor is hou ik het voor gezien. Jammer...
[ Voor 3% gewijzigd door VincentH op 05-11-2003 20:58 ]
MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP
Hi ff een vraagje met betrekking tot het online racen. Klopt het dat je na een race weer terug moet connecten en dan weer je room kiezen etc. Lijkt me handig dat ze in het uiteindelijke spel het zo hebben gemaakt dat je na de race gewoon in de room terugkomt.
En bij mijk springt ie telkens terug naar het chatinvoerveld en dan moet ik weer iets typen om iemand uit het lijstje te kunnen selecteren..
En bij mijk springt ie telkens terug naar het chatinvoerveld en dan moet ik weer iets typen om iemand uit het lijstje te kunnen selecteren..
ok ik heb ook een vraagje, klopt et dat je met een amd 2500+@2300mhz (3500+), 512 mb ddr ram (440mhz), ati radeon 9700np (270/270) en een abit NFS-7 een crappy FPS hebt op 1280/1024?
op 1024/768 gaat et wel goed dan heb ik een steady 50
(ook niket echt veel)
ik kom niet hoger dan 25
op 1024/768 gaat et wel goed dan heb ik een steady 50
ik kom niet hoger dan 25
[ Voor 17% gewijzigd door Puc van S. op 05-11-2003 21:41 ]
Verwijderd
Ik heb ook een paar probleempjes. ten eerste is het bijna onmogelijk om met iemmand te connecten omdat het zo enorm sloom gaat. aan mijn inet licht het iig niet (786/128) maar dan kan ook door drukte komen.
ten 2e: ik zie helemaal geen mensen bij de finish of start staan
ik heb een gf4mx.
ten 2e: ik zie helemaal geen mensen bij de finish of start staan
Oeh even niet hier geweest en de demo is uit en wordt al flink van alle servers afgehaald.
Zelf ben ik nu bezig om hem binnen te halen met 50kb /s (512 abo)
Duurt nog 1 uurtje ... Grrr ga zo maar verder voetbal kijken dan zie ik hem vanzelf wel.
Kan hem dus morgen pas spelen, want vanavond heb ik er geen tijd meer voor.
Zelf ben ik nu bezig om hem binnen te halen met 50kb /s (512 abo)
Duurt nog 1 uurtje ... Grrr ga zo maar verder voetbal kijken dan zie ik hem vanzelf wel.
Kan hem dus morgen pas spelen, want vanavond heb ik er geen tijd meer voor.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
haha er zijn nu ook al mensen met 9 seconden op de drag, dus of er nou een enorme bug is of cheats tis behoorlijk vaag iig. Ik denk het laatste
Waar kan je je fps zien ?M1lamb3r schreef op 05 november 2003 @ 21:31:
ok ik heb ook een vraagje, klopt et dat je met een amd 2500+@2300mhz (3500+), 512 mb ddr ram (440mhz), ati radeon 9700np (270/270) en een abit NFS-7 een crappy FPS hebt op 1280/1024?
op 1024/768 gaat et wel goed dan heb ik een steady 50(ook niket echt veel)
ik kom niet hoger dan 25
Naja iig. Ik heb ook niet echt het idee dat ik hoge FPS heb @ 1280x1024 (30/40)
2.8 p4 HT
512 DDR
9700 np @325/300
IC-7
stimpy je fps kan je zien door fraps te installen (ceck daarvoor ook het contest topic)
mijn fps zijn ook niet denderent hoog, maar het rare is dat wanneer ik AA 6x en AF 16x doe het qua fps niet veel uit maakt, het lijkt wel of het spel er voor probeert te zorgen op minimaal 25fps te draaien.
ik heb cker geen hoge fps?
1280*1024 alles high..
GF 4 ti4200 128 mb ram
Cker geen hoge.. ik ga fraps nie doen ook
1280*1024 alles high..
GF 4 ti4200 128 mb ram
Cker geen hoge.. ik ga fraps nie doen ook
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ikzelf heb een E-tech DSL modem-router en ik heb alleen die 2 poorten op UDP gezet en toen werkte het wel (had ik van de officiële forums gehaald)Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 21:06:
ik heb een netgear RP614v2
Daarvoor heeft het geen een keer gewerkt
Je kunt ook je computer als DMZ aangeven, dan moet het ook werken
(DMZ is dat al het inkomende verkeer naar die computer doogesluisd word)
Dat was ook een van de oplossingen op het officiële forum.
Verwijderd
vacuum en turbodrukVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 16:41:
wat betekent eigenlijk de turbo meter die - en +
Als je het topic had gelezen had je geweten dat je bij de dragrace per baan stuurt en het stuurtje dus geen nut heeft.VincentH schreef op 05 november 2003 @ 20:57:
Nou ik heb het nog eens geprobeerd, maar die drag race is met stuur in ieder geval onbestuurbaar.Totdat daar een fix voor is hou ik het voor gezien. Jammer...
Verwijderd
het gas pedaal heeft toch wel een dik voordeel of zie ik dat fout? Deze werkt toch hopelijk wel analoog bij het draggen?
Nee, ik probeer steeds met mijn sidewinder focre feedback stuurtje het gaspedaal in het groene te krijgen, maar dit is op de gok... dat betekent voorzichtig gas geven tot hij groen is, dan je pedaal terug nemen en als je mag gaan vol gas geven. daarna dus 5 perfect shifts en je hebt gewonnenVerwijderd schreef op 06 november 2003 @ 10:56:
het gas pedaal heeft toch wel een dik voordeel of zie ik dat fout? Deze werkt toch hopelijk wel analoog bij het draggen?
1 tip, gebruik je NOS in je 6e versnelling, dan kom je tot de 300 km/h, anders als je het in z'n 4 of 5 gebruikt kom je maar tot de 260 tot 275 km/h.
als je na de wegversmalling helemaal rechts gaat rijden en dus de jump over de trein neemt ben je eerder over de finish dan dat je helemaal links gaat rijden, en dus kans hebt dat je die auto raakt.
Verwijderd
Ik gebruik nos vanaf de 3e versnelling en je moet gewoon tikken op je spatie en niet ingedrukt houden. Als je het goed doet kan je dit volhouden tot de 6e versnelling totdat je bij het rooie gedeelte zit (ALS je het goed doet met een constante ritme). Dan haal e zonder problemen een snelheid van 315 km/h of hoger en zit je snel met tijden in de 24.MarkyB schreef op 06 november 2003 @ 11:01:
[...]
Nee, ik probeer steeds met mijn sidewinder focre feedback stuurtje het gaspedaal in het groene te krijgen, maar dit is op de gok... dat betekent voorzichtig gas geven tot hij groen is, dan je pedaal terug nemen en als je mag gaan vol gas geven. daarna dus 5 perfect shifts en je hebt gewonnen
1 tip, gebruik je NOS in je 6e versnelling, dan kom je tot de 300 km/h, anders als je het in z'n 4 of 5 gebruikt kom je maar tot de 260 tot 275 km/h.
als je na de wegversmalling helemaal rechts gaat rijden en dus de jump over de trein neemt ben je eerder over de finish dan dat je helemaal links gaat rijden, en dus kans hebt dat je die auto raakt.
Verwijderd
Uhmm het gaat niet om je top kerel!MarkyB schreef op 06 november 2003 @ 11:01:
[...]
Nee, ik probeer steeds met mijn sidewinder focre feedback stuurtje het gaspedaal in het groene te krijgen, maar dit is op de gok... dat betekent voorzichtig gas geven tot hij groen is, dan je pedaal terug nemen en als je mag gaan vol gas geven. daarna dus 5 perfect shifts en je hebt gewonnen
Ik vind het echt wel een mooi spel, heb het net even de demo gespeeld, en het speelt best lekker, en ziet er ook lekker kinky uit zeg maar... Ik heb wel dat fast and the furious gevoel er bij, als ik zo vrij mag zijn dat te zeggen.
Gewoon lekker arcade racen.
wel irritant dat het spel de settings niet vast houdt!! Ik moet steeds weer alles opnieuw instellen 
Maar wel vet spel (Drag mode dan)
Heb gisteren met m'n nieuwe stuur circuit mode gespeeld en ik moet zeggen dat het spel behoorlijk lekker rijdt. Het is wel erg wennen allemaal en er zitten wat irritante bochtjes in de track, maar ik heb wel een stuk beter gevoel over de wagen dan in NFS:HP2.
Heb alleen nog geen goede tijd kunnen neerzetten, het duurt wel even voordat je het track goed genoeg kent en de juiste stuur-, rem- en NOS-punten weet te vinden
Heb alleen nog geen goede tijd kunnen neerzetten, het duurt wel even voordat je het track goed genoeg kent en de juiste stuur-, rem- en NOS-punten weet te vinden
heeft iemand al een oplossing voor?Viper7 schreef op 06 november 2003 @ 11:56:
wel irritant dat het spel de settings niet vast houdt!! Ik moet steeds weer alles opnieuw instellen
en waar vind je die cheats om zo snel te draggen? (en nee ik gebruik ze alleen offline, geloof het of niet
ik geloof je niet
maar ik heb ze niet kunnen vinden, en er is helaas geen oplossing voor de instellingen
yepz ik houdt die auto ook haast niet onder controlle, maar single mode vindt ik ook wel kicken, vooral als je een close finisch maakt door bij die brug je nitro open te zetten en dan over de auto voor je te springen! echt gaaf!Shyne schreef op 06 november 2003 @ 14:37:
Ok die Drag race vind ik dus echt poep 1 paaltje en je bent totaled
dan al die auto's en treinen
Ik kan niet meer w8en tot de retail uitkomt!
Wat dacht je dat er gebeurt als je in een echte straatrace met 300km/u een paaltje raaktShyne schreef op 06 november 2003 @ 14:37:
Ok die Drag race vind ik dus echt poep 1 paaltje en je bent totaled
dan al die auto's en treinen
auto's niet onder controle? watdoen jullie in godsnaam dan? bij drag is 11 tikeje naar links of rechts genoeg om van een baan te wisselen hoor.
en over die bug, ik heb gehoord dat dat of door lag komt, of dat er een trainer is die voor unlimited NOS zorgt
en over die bug, ik heb gehoord dat dat of door lag komt, of dat er een trainer is die voor unlimited NOS zorgt
Verwijderd
als iedereen het topic eens doorleest alvorens te gaan zeuren over slingerende auto's en total loss.
de total loss auto's is helaas ook al opgelost
ik was net op inet aan het racen, kanlt er een voor mij VOL tegen een lantarenpaal aan, vervolgens haalt hij mij in, knalt tegen de weg werkzaamheden, haalt mij WEER in en wordt nog eerste, das dus zeker wel een hack/trainer
als je gaat cheaten kun je het gewoon niet

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
en in circuit gebeurt er nix als je iets ramtjohnnyv.nl schreef op 06 november 2003 @ 14:52:
[...]
Wat dacht je dat er gebeurt als je in een echte straatrace met 300km/u een paaltje raakt
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
er is geloof ik een trainer voor ultimate nos want er zijn nu ook al mensen met 9 seconden! nou dat kan dus nooit als je normaal speelt dan is 22 sec zo'n beetje de max.
Wat ook enorm irritant is zijn al de 'coole' mensen die de hele tijd lopen te declinen omdat ze denken dat ze goed zijn
heb al 20 races gedaan en nog nooit verloren 
Helaas wil mijn kl0te gf4mx ook geen crowd of blur laten zien
zal wel weer een dx 8 of 9 iets zijn. Nja, dan maar w88 tot ik me r9900 (pro?) kan betalen
Wat ook enorm irritant is zijn al de 'coole' mensen die de hele tijd lopen te declinen omdat ze denken dat ze goed zijn

Helaas wil mijn kl0te gf4mx ook geen crowd of blur laten zien
Is eigelijk helemaal niet zo erg vind ik, alleen vreemde mensen gaan cheaten. Mensen die je vrienden zijn en die je kent op GoT ofzo die gaan niet cheaten (.... neem ik aan) en dus daarmee moetje mee racen. Dus niet zomaar 'iemand' ff challengen.
Dus ik vind die cheaters niet zo erg.
(Dit is trouwens nog alleen maar een demo)
Verwijderd
weet iemmand misscien waarom ik geen game kan joinen? iedere x als ik in een spel met meer dan 1 persoon wil zegt ie you already joined another game terwijl dat helemaal niet zo is 
en hoe komt het dat sommige mensen terwijl ze 2x zoveel hebben verloren dan gewonnen zoveel punten hebben? of hoef je alleen maar veel races te hebben gedaan voor veel punten? (heb zelf maar 120 ofzo want heb 18x gewonnen en 8x verloren, tja die kl0te trein werd steeds tegen mij getimed
)
en hoe komt het dat sommige mensen terwijl ze 2x zoveel hebben verloren dan gewonnen zoveel punten hebben? of hoef je alleen maar veel races te hebben gedaan voor veel punten? (heb zelf maar 120 ofzo want heb 18x gewonnen en 8x verloren, tja die kl0te trein werd steeds tegen mij getimed
Je moet races winnen van mensen met een hoge reputatie, dan verdien je meer...Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 16:44:
weet iemmand misscien waarom ik geen game kan joinen? iedere x als ik in een spel met meer dan 1 persoon wil zegt ie you already joined another game terwijl dat helemaal niet zo is
en hoe komt het dat sommige mensen terwijl ze 2x zoveel hebben verloren dan gewonnen zoveel punten hebben? of hoef je alleen maar veel races te hebben gedaan voor veel punten? (heb zelf maar 120 ofzo want heb 18x gewonnen en 8x verloren, tja die kl0te trein werd steeds tegen mij getimed)
Verwijderd
ja maar die durven nooi te racen
! het zou mooi zijn als EA een systeem zou inbouwen dat ze punten verliezen als ze tevaak declinen.
iemand al wat over die trainer gehoord en waar haal je die? (email?) ik wil es kijken hoe dat werkt
en nee ik ga er niet mee online.

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 15:28:
[...]
Mensen die je vrienden zijn en die je kent op GoT ofzo die gaan niet cheaten (.... neem ik aan) en dus daarmee moetje mee racen. Dus niet zomaar 'iemand' ff challengen.
Ik wor gek van da challenge gebeuren telkens 300x challengen dan accept er weer eens iemand (Soms) dan 20 secs racen dan weer 300x challengen etc pfffffff
Mensen nie miepe gewoon accepten!

je kan een official complaint indienen tegen die personen die cheaten
wanneer ik in de lijst met rooms zit (online) word ik uit het spel gegooid.. echt vaag
[ Voor 11% gewijzigd door Blamm op 06-11-2003 18:04 ]
hoezo dat? wat hebben kiddies hiermee te maken?SuperSaiya-Jin schreef op 06 november 2003 @ 18:20:
je bedoeld.. klote mensen(kiddies) die het plezier van anderen willen verpesen
Dit topic is gesloten.