we moeten par files hebben
De versie van de griekse server is ook corrupt
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Hmzz... misschien met ander zipprogramma? zie het namelijk gerust gebeuren dat zij 1 of ander vaag programma gebruiken wat net een andere compressie methode gebruikt
Op mijn messageboard zijn al mensen die hem gespeeld hebben: http://www.nfscars.net/phpbb/viewtopic.php?t=9374
Ik heb het bestand geprobeerd uit te pakken met de nieuwste winzip, winrar en winace, maar niks werkt... Oh, en geprobeerd het bestand met deamon tools als disk te runnen, werkte ook niet...
Verwijderd
Haha, wat een lol.
Dit is wel erg lomp
ruim 2 uur na release alleen nog maar corrupte versies te vinden.
Dit is wel erg lomp
ruim 2 uur na release alleen nog maar corrupte versies te vinden.
Hmm..zie het..dat is wel erg vreemd...Sander Prinsen schreef op 04 november 2003 @ 12:06:
Op mijn messageboard zijn al mensen die hem gespeeld hebben: http://www.nfscars.net/phpbb/viewtopic.php?t=9374
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Damn, is die demo er eindelijk en dan komt iedereen met het probleem te zitten dattie corrupt is
Ik denk: demo is er, yes, spelen!! Mja jammer, ik kom trouwens niet eens aan downloaden toe, telkens "kan pagina niet vinden"
Maar ik ga het wel proberen als het wat rustiger is op de server. Na al die tijd kan dit beetje wachten er ook nog wel bij
Maar ik ga het wel proberen als het wat rustiger is op de server. Na al die tijd kan dit beetje wachten er ook nog wel bij
ik download nu... laat het beter niet corrupt zijn... anders gaaan er dinges vallen
Compressed.zip wordt niet uitgepakt, dat is het grootste bestandVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 12:16:
bestand is 219mb righT?
eenmaal uitgepakt 72 mb![]()
aint that a bitch?
Verwijderd
Pleur die eens op een rappe server!SideSwipe_XP schreef op 04 november 2003 @ 12:21:
Screenie:
[afbeelding]
De EA demo van de australische site werkt gewoon goed
Verwijderd
Ik probeer nog maar eens die greeck.
Hopelijk werkt ie nu
Ik laat het zo weten (34 kb/s schiet namelijk niet echt op
Hopelijk werkt ie nu
Ik laat het zo weten (34 kb/s schiet namelijk niet echt op

Ey... @home is gewoon traag... Ship happens
Verwijderd
Die ausie site staat ie niet meer op (als je die ftp bedoeld)SideSwipe_XP schreef op 04 november 2003 @ 12:21:
Screenie:
[afbeelding]
De EA demo van de australische site werkt gewoon goed
Die is gewist blijkbaar

waarom download ik er dan met 71kb/s van? hij staat er wel op hoor, gewoon vaak proberen
Verwijderd
Connect maar eens met flash FXP b.v. naar die link.M1lamb3r schreef op 04 november 2003 @ 12:28:
waarom download ik er dan met 71kb/s van? hij staat er wel op hoor, gewoon vaak proberen
Hij staat er niet eens op.
Hmzz, nu staat ie er wel opeens

En 211 kb/s is ook wel grappig
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 12:32 ]
Mijn progje hier zegt ook "No such File", waar zijn ze nu allemaal mee bezig
Ze releasen hem zomaar
Maar dan istie corrupt 
Nu hier ook
Ze releasen hem zomaar
Nu hier ook

[ Voor 16% gewijzigd door whyz op 04-11-2003 12:37 ]
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
woei ik hem via gamershell eraf aan ut trekken met 250kbs
pak de european pipeline, netherlands
en het is de aussie versie
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 12:51 ]
De demo staat ook hier:
http://files.ausgamers.co...emo_EAGAMES_Australia.exe
Maar volgens mij is deze server ook een beetje overbelast.
http://files.ausgamers.co...emo_EAGAMES_Australia.exe
Maar volgens mij is deze server ook een beetje overbelast.
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Overal staat wel aussie bij, maar het zijn allemaal de corrupte ingepakte versies...Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 12:47:
woei ik hem via gamershell eraf aan ut trekken met 250kbs![]()
Enne: Spielerij - Games & Discussies FAQ
[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 04-11-2003 12:54 ]
Verwijderd
nee tis een exejohnnyv.nl schreef op 04 november 2003 @ 12:53:
[...]
Overal staat wel aussie bij, maar het zijn allemaal de corrupte ingepakte versies...
Enne: Spielerij - Games & Discussies FAQ
btw wat bedoel je ??
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 12:57 ]
Ben helemaal verslaafd aan dragracen...
Das echt koel
Verwijderd
Die versie van die gamershell ftp werkt _/-o_
En hijs vet hoor.
Die nitro
En hijs vet hoor.
Die nitro
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 12:57 ]
Verwijderd
Voor de mensen die het nou nog niet snappen: 
ftp://download.gamershell...emo_EAGAMES_Australia.exe
Als je die in explorer volgt deed ie het bij mij ook niet
wel dus 
Dus gewoon effe flash FXP ofzo pakken.
En deze versie is dus NIET corrupt.
edit:
Ok, was .exe mijn fout.
Maar bovenstaande werkt dus gewoon goed.
Nu moet het toch wel voor iedereen te doen zijn dacht ik.
edit:
Ok, was .exe mijn fout.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 13:03 ]
Verwijderd
ow de snelheid, ja is alleen bedoelt als aanrader voor die server als hulp voor anderen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 13:02 ]
Thnx @ Gamer2K, downing
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
ThxxVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 12:58:
edit:
Ok, was .exe mijn fout.
[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 04-11-2003 13:03 ]
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 12:58:
edit:
Ok, was .exe mijn fout.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
http://files2.worthplayin...emo_EAGAMES_Australia.zip ajb allemaal hier staatie nog goed op
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Bovenstaande meneer postte deze link al, alleen hij deed .ziprellehenk schreef op 04 november 2003 @ 11:35:
ftp://download.gamershell...emo_EAGAMES_Australia.zip
nu stort de snelheid in elkaar
Moet dus .exe zijn
Verwijderd
hij doet ut gewoon hoor ja was de ingepakte versie maar is niet coruptjohnnyv.nl schreef op 04 november 2003 @ 12:56:
[...]
Laat me raden, NFSU_Demo_EAGAMES_Australia.exe, dat is de ingepakte corrupte versie.
Dan mag je nu screens gaan postenVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 13:06:
[...]
hij doet ut gewoon hoor ja was de ingepakte versie maar is niet corupt
[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 04-11-2003 13:08 ]
Verwijderd
waarjohnnyv.nl schreef op 04 november 2003 @ 13:08:
[...]
Dan mag je nu screens gaan posten(hij doet het bij mij nu ook)
picture server doet ut niet meer
Verwijderd
Hij doet het hier ook
. Draggen is heel stoer, af toe alleen jammer dat er verkeer doorheen rijdt. Maar met me duron 900 en gforce 2 mx 400 64 mb draait 'ie helemaal goed. Kan natuurlijk altijd mooier maar ik ben zeer blij.
Op welke reso draai jij m nog een beetje soepel?Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 13:11:
Hij doet het hier ook. Draggen is heel stoer, af toe alleen jammer dat er verkeer doorheen rijdt. Maar met me duron 900 en gforce 2 mx 400 64 mb draait 'ie helemaal goed. Kan natuurlijk altijd mooier maar ik ben zeer blij.
Signature
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Mag ik um in de startpost zetten?Kirkhammet1 schreef op 04 november 2003 @ 13:05:
http://files2.worthplayin...emo_EAGAMES_Australia.zip ajb allemaal hier staatie nog goed op
Die komt gewoon van Worthplaying dus dat mag vast wel. En als je toch bezig bent, zet deze er dan ook gelijk bij: ftp://download.gamershell...emo_EAGAMES_Australia.exe
Ik bedoel dus de directe link naar die FTP, niet een linkje alleen naar GamersHell
[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 04-11-2003 13:17 ]
The devil is in the details.
Stuur je pics maar naar Henk@RedXraD.nl, dan gooi ik ze wel op me host
Mag een directe link dan?MaRc0 schreef op 04 november 2003 @ 13:16:
[...]
Die komt gewoon van Worthplaying dus dat mag vast wel. En als je toch bezig bent, zet deze er dan ook gelijk bij: ftp://download.gamershell...emo_EAGAMES_Australia.exe
Ik bedoel dus de directe link naar die FTP, niet een linkje alleen naar GamersHell
Ma goed, hij gaat erin. Keep those mirrors coming!
Verwijderd
die van de directe ftp van gamershell werkt naar mijn idee perfect, ik snap niet waar jullie die error van kregen. V-l-e-k-k-e-l-o-o-s! 
Maareh, is er al iemand bezig met screenies, of is het zo stoer dat men er opeens geen tijd meer voor heeft?
Maareh, is er al iemand bezig met screenies, of is het zo stoer dat men er opeens geen tijd meer voor heeft?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 13:20 ]
Heb ik net ff in de startpost geschrevenjohnnyv.nl schreef op 04 november 2003 @ 13:19:
Hij is zekers vet, maar ben wel steeds totaled
Nog ff een manier vinden om screens te nemen...
Voor screens > FRAPSjohnnyv.nl schreef op 04 november 2003 @ 13:19:
Hij is zekers vet, maar ben wel steeds totaled
Nog ff een manier vinden om screens te nemen...
hier downen :)
[ Voor 4% gewijzigd door Henk op 04-11-2003 13:30 ]
Verwijderd
voor over internet moet je ook een account maken ...
maar alles is al bezet (noem maar op
)
maar alles is al bezet (noem maar op

Verwijderd
Fraps is het beste voor screenies naar mijn mening, al had ik er laatst 1 gevonden die ook meteen automatisch de htm-tjes met galleries aanmaakte, ook wel handig. Weet alleen de naam niet meer, maar het was freeware
Verwijderd
Ik dacht dat 'ie nu op 800x600 stond zal nu ff andere proberen. Nu tot 1024x768 geprobeert en hij draait nog steeds goed. Alleen als ik de detail hoger wil zetten knalt 'ie 'm in alle resoluties eraf.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 13:43 ]
Ik vind het een "geile" game!
Alleen jammer dat de resolutie niet hoger dan 1280x1024 kan...maarja ziet er ook nog erg mooi uit.
Alleen jammer dat de resolutie niet hoger dan 1280x1024 kan...maarja ziet er ook nog erg mooi uit.
Ik heb wel screens, en een filmpje gecapped, maar wie heeft webspace
De afbeeldingen zijn 1.4 meg per stuk...
Verwijderd
Ja het zal wel dezelfde engine zijn als die van NFS HP2 niet? Daar was de max reso ook 1280x1024, maar dat stoorde mij verder niet echt. Gewoon FSAA op 2x of 4xGutteguttegut schreef op 04 november 2003 @ 13:34:
Ik vind het een "geile" game!
Wat ook wel cool is is dat elke keer als je een nieuwe race start je auto er anders uit ziet
VaagVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 13:41:
ehh als ik het spel opstart zie ik allemaal vage letters enzohelemaal belabberd beeld

Wat vinden jullie nou van het geluid jongens!!!!
hoeveel zijn het er?johnnyv.nl schreef op 04 november 2003 @ 13:38:
Ik heb wel screens, en een filmpje gecapped, maar wie heeft webspaceDe afbeeldingen zijn 1.4 meg per stuk...
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Webspace hier
voeg me maar ff toe op msn: Henk@RedXraD.nl of email
zelfde adres 
[ Voor 18% gewijzigd door Henk op 04-11-2003 13:46 ]
Verwijderd
Nou heb net alleen 1 schoonheidsfoutje ontdekt, op de ene deur zat een NOS sticker en op de andere deur een Nitrous express sticker. Opzich wel raar 2 verschillende merken. Maarja..... straks lekker zelf de auto stylen
een pic hier van callandor 

ow enne... zet bij je meel plz je GoT nickname dr bij

ow enne... zet bij je meel plz je GoT nickname dr bij
[ Voor 30% gewijzigd door Henk op 04-11-2003 15:55 ]

dit heb ik dus ook, voor specs zie signVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 13:41:
ehh als ik het spel opstart zie ik allemaal vage letters enzohelemaal belabberd beeld
De ps2 versie had een compleet ander ontwikkelteam dan de pc/xbox versie.Stuiterbal schreef op 01 november 2003 @ 19:52:
Wordt dit deel voor de PC net zo'n slappe port van console naar PC als dat Hot Persuit 2 was? Hot Persuit 2 stond namenlijk niet goed in verhouding met de voorgaande delen op de PC. De beperkingen van Hot Persuit 2 op de consoles (graphics, etc) kon je helaas ook goed terug zien in de PC versie.
Dus mijn vraag, is de PC versie ook een slappe console port of wordt dit deel ook PC waardig met betere graphics en meer features, etc?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
26.67 is het snelste wat ik tot nu toe op de Drag kan halen
Ik haal 'm nieteensSideSwipe_XP schreef op 04 november 2003 @ 13:57:
26.67 is het snelste wat ik tot nu toe op de Drag kan halen
HOLY SHIT!johnnyv.nl schreef op 04 november 2003 @ 13:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met dank aan Red voor de webspace...
Maak ze ff wat kleiner lay-out fucker.
Aan het einde voor de spoorwegovergang helemaal naar de LINKER baan
Verwijderd
yo ga naar display properties en dan naar direct3d (bij ati catalyst) daar zie je Compatibilty settings klik erop en doe het volgende:
Support DXT texture formats: Enable
Alternate pixel center: Enable
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 13:58:
[...]
HOLY SHIT!Dat mens ziet er ook er goed uit! En die NOS BLUR ziet er wel heel mooi uit!
Maak ze ff wat kleiner lay-out fucker.
je had toch ook een filmpje gemaaktjohnnyv.nl schreef op 04 november 2003 @ 14:00:
[...]
Ze zijn overigens wel wat mooier in-game, heb enigzins jpeg compressie toegepast om het klein te houden...
Wow net ff gepseeld .. djeeez heftig spel zeg
Die lichten enzo zijn zo strak en dan als je nitro doet dat alles vaag wordt heftigggg !!!
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Loopt ie beetje soepel? Hoe is et geluid? Is er 1 auto en gewoon telkens custum skins als in PS2 demo? Iemand al met stuurtje geprobeerd?
ik word gek
ik word gek

zozo let even 2 tellen niet op het topic 
Kom weer trug en zie dat het topic in een paar uur van 19 - 24 pagina's is gegaan dus het moest wel waar zijn hijs uit 1!!
Kom weer trug en zie dat het topic in een paar uur van 19 - 24 pagina's is gegaan dus het moest wel waar zijn hijs uit 1!!
Stuurtje is vaag:Postov schreef op 04 november 2003 @ 14:11:
Loopt ie beetje soepel? Hoe is et geluid? Is er 1 auto en gewoon telkens custum skins als in PS2 demo? Iemand al met stuurtje geprobeerd?
ik word gek
Drag is het een knal naar de volgende baan geven... En bij race gewoon goed bestuurbaar
Filmpje in wmv
Wie mirrored 'm ff, heb niet zoveel dataverkeer meer over...
Wie mirrored 'm ff, heb niet zoveel dataverkeer meer over...
[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 04-11-2003 14:17 ]
ik vind het een erg goede demo om te spelen, vooral het snelheids gevoel zit er bij drag race erg goed in, ik vind het drag racen ook best moelijk ( heb het nu 3x geprobeerd en ben 3x gecrashed
)
Bij draggen is meestal de minste stuuraanraking al een flinke klap, maar zo extreem lijkt me wel vaag...SideSwipe_XP schreef op 04 november 2003 @ 14:16:
[...]
Stuurtje is vaag:
Drag is het een knal naar de volgende baan geven... En bij race gewoon goed bestuurbaar
Ik kan de zip file van de demo niet openen want hij zegt dat het geen geldige win32-toepassing is. Iemand hetzelfde probleem en/of oplossingen?
in drag racen is sturen gewoon van rijbaan wisselen, voor zover het bij mij is iig
viper, das een bekend probleen, je moet dan zorgen dat je van de ea server het bestand afhaalt, de andere zijn corrupted
viper, das een bekend probleen, je moet dan zorgen dat je van de ea server het bestand afhaalt, de andere zijn corrupted
[ Voor 44% gewijzigd door Puc van S. op 04-11-2003 14:28 ]
Wilde eigenlijk niks zeggen en niet flamen, maar LEES HET TOPICViper7 schreef op 04 november 2003 @ 14:27:
Ik kan de zip file van de demo niet openen want hij zegt dat het geen geldige win32-toepassing is. Iemand hetzelfde probleem en/of oplossingen?
Wie wil m'n filmpie ff ergens mirroren
[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 04-11-2003 14:29 ]
Verwijderd
je hebt gelijkM1lamb3r schreef op 04 november 2003 @ 14:28:
in drag racen is sturen gewoon van rijbaan wisselen, voor zover het bij mij is iig
herstel: 26.51
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 14:41 ]
mmm kan hem wel ff op mijn server thuis zetten...... maar heb maak een upstream van 32 kb dus dat schiet ook niet op..... sorry...johnnyv.nl schreef op 04 november 2003 @ 14:29:
[...]
Wilde eigenlijk niks zeggen en niet flamen, maar LEES HET TOPIC
Wie wil m'n filmpie ff ergens mirroren
johnnyv.nl: schiet een mailtje af naar rafe@tweakers.net - ik denk dat ik 'm wel op de crewserver kan mirroren
Verwijderd
Hier moet ie het voorlopig nog wel ff doen: http://www.vanthuijl.demon.nl/needforspeedunderground.wmvJSchut schreef op 04 november 2003 @ 14:33:
[...]
mmm kan hem wel ff op mijn server thuis zetten...... maar heb maak een upstream van 32 kb dus dat schiet ook niet op..... sorry...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 14:40 ]
vraagje hou hebben jullie die nos blur gekregen, als ik nos gebruik, gaatie alleen harder, en krijg ik geen blur
Bij grafische opties kijkenM1lamb3r schreef op 04 november 2003 @ 14:42:
vraagje hou hebben jullie die nos blur gekregen, als ik nos gebruik, gaatie alleen harder, en krijg ik geen blur
Dit topic is gesloten.