[Multiplatform]Need For Speed Underground Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.318 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja t kan best dat t niet al te beste poort word.
EA staat niet echt bekend in t "volledig voor een game gaan".
ze maken gewoon meerdere redelijk goede games maar nooit echt een top game waar ze alle tijd in steken(bijv blizzard). en de ports van EA stellen meestal niet veel voor(menus voor pc, iets betere graphics maar meestal ook niet meer).
en de support van EA is ook niet alles.
verder kijkt meestal EA vooral op de graphics en dan pas de gameplay.
ze pakken het wel slim aan... ze maken lots of money :).
over t algemeen heb ik echt een hekel aan EA (lijkt erg op microsoft vind ik als je snap wat ik bedoel).
maar er zijn wel wat uitzonderingen en dit is er denk ik wel een van. maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF1942 = geen top game ?? |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

wat is ports, poort???????????? :D

Ik hoop maar dat ze hem moooi maken :+

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:53

Entity

9000rpm

Een 'port' wil zeggen dat ze bijv. de PS2 versie pakken en die 'converteren' naar een PC versie. NFS:U is tegelijkertijd voor alle platformen gebouwd en het spel moet NFS terug aan de top brengen. EA wil van NFS namelijk een 'Triple A' serie maken zoals ze dat noemen: zeg maar de FIFA onder de racegames. Met regelmatig (ieder jaar?) nieuwe delen. De plannen voor deel 8 (schijnt Hot Pursuit 3 te gaan worden) en deel 9 (Underground 2, afhankelijk van succes Underground natuurlijk) liggen er al. Voor deel 8 is men in voorbereiding.

De PS2 en PC versies van Underground worden de belangrijkste versies, aangezien dit de enige zijn met online multiplayer functionaliteit, waarbij PC gamers het ook nogeens op kunnen nemen tegen de PS2 gamers.

En NFS6 (Hot Pursuit 2) is een apart verhaal vwb de PC (en XBox en GC) versies: die werden namelijk door een ander team gemaakt dan de (wél erg goede) PS2 versie. Met als gevolg dat de gameplay heel anders was, dat de tracks qua vorm en thema wel overeen kwamen, maar dat de aankleding anders was.

Underground voor PC daarentegen is gewoon door hetzelfde team gemaakt als de PS2 versie en alle andere versies. Dit team was ook voor NFS6 PS2 verantwoordelijk en weten dus wel hoe ze een goed spel moeten maken.

Maar goed, ik hou er maar weer mee op. Zeker weten doen we het toch niet, we zullen af moeten wachten tot de demo en/of het uiteindelijke spel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht eigenlijk ergens aan net, is het niet zo dat er nu ook weer gecheat zal worden?? Met online racen in je eigen vette bakkie die je net helemaal getuned hebt van je zuur verdiende centjes... Komt er zo'n loser bij die echt alles top of the hill heeft, door cheats?

Heb ik nu al een hekel aan, om straks online te spelen tegen zulke types :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 08:51:
Ik dacht eigenlijk ergens aan net, is het niet zo dat er nu ook weer gecheat zal worden?? Met online racen in je eigen vette bakkie die je net helemaal getuned hebt van je zuur verdiende centjes... Komt er zo'n loser bij die echt alles top of the hill heeft, door cheats?

Heb ik nu al een hekel aan, om straks online te spelen tegen zulke types :(
Je zal je onderdelen waarschijnlijk online moeten verdienen, en er zal best een controle vanaf de server voor zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me eigenlijk af of ze het nog stimuleren om met de minder gave auto's te rijden online. (ik versta onder vet: Eclipse, Skyline e.d. onder minder gave: Golf, Focus, 206 S16) Of zouden ze toch allemaal even snel zijn uiteindelijk? Lijkt me een beetje vaag, maar het is toch arcade :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Dat je met nfs U het kan opnemen tegen ps2 gamers zecht alweer genoeg over de arcade gehalte van nfs-u, uiteindelijk allemaal te danken aan die consoles. sorry maar vindt die consoles helemaal nix :( , het verziekt de pc spellen industrie.
door een console game om te zetten naar een pc game is need for speed hot persuit 2 ook helemaal verziekt. De eerdere need for speed releases zat nog altijd enige simulatie in en had het spel nog een enig doel. need for speed hot persuit 2 is maar een beetje dom voor je uit racen. jammer heel er jammer. :(

hoop dat dit een x niet gaat gebeuren met underground.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 09:21:
ik vraag me eigenlijk af of ze het nog stimuleren om met de minder gave auto's te rijden online. (ik versta onder vet: Eclipse, Skyline e.d. onder minder gave: Golf, Focus, 206 S16) Of zouden ze toch allemaal even snel zijn uiteindelijk? Lijkt me een beetje vaag, maar het is toch arcade :?
Ik denk dat dit eerder een keus is van de speler zelf. Tuurlijk zullen de auto's die jij hier opleest niet zo snel zijn als een volledig gefokte supra of skyline. Maar daar zullen ze hopelijk wel rekening meehouden met bepaalde klasse's. Ik rij liever in een door mij mooi gefokte Focus zx3 hoor :) Maar dit is dus weer mijn eigen voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 20:25

dominic

will code for food

duncanvdlinden schreef op 31 oktober 2003 @ 09:26:
Dat je met nfs U het kan opnemen tegen ps2 gamers zecht alweer genoeg over de arcade gehalte van nfs-u, uiteindelijk allemaal te danken aan die consoles. sorry maar vindt die consoles helemaal nix :( , het verziekt de pc spellen industrie.
door een console game om te zetten naar een pc game is need for speed hot persuit 2 ook helemaal verziekt. De eerdere need for speed releases zat nog altijd enige simulatie in en had het spel nog een enig doel. need for speed hot persuit 2 is maar een beetje dom voor je uit racen. jammer heel er jammer. :(

hoop dat dit een x niet gaat gebeuren met underground.
Ik wil niet lullig zijn, maar Need For Speed is altijd al een arcade racer geweest.. beetje domme opmerking dus..

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 09:53 ]

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog wel dat EAsports Madden 2002 uitbracht, dan staat er dus doodleuk in je scherm dat je voor een fake pump button 10 moet gaan zitten indrukken. Sorry hoor, maar ik kan nergens een button 10 op mijn toetsenbord vinden. En zo stond het dan ook in de handleiding. Mooi zo'n pc-versie. Dat ze dan de pc versie naar de ps2 poorten of zo. Maar dat lukt zeker weer niet performance-gewijs...

Inderdaad is het denk ik een goed idee als ze het in klassen indelen. Maar dan krijg je toch dat het meerendeel van de mensen met de snelste klasse gaat racen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we wel lief voor elkaar blijven. Het is een goede discussie, maar flamen is niet nodig. Ik heb het flame-gehalte uit 1 reply gehaald, maar dat houdt ook een keer op natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:09
wat zijn eigenlijk de systeemeisen voor de PC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 10:01:
Ik weet nog wel dat EAsports Madden 2002 uitbracht, dan staat er dus doodleuk in je scherm dat je voor een fake pump button 10 moet gaan zitten indrukken. Sorry hoor, maar ik kan nergens een button 10 op mijn toetsenbord vinden. En zo stond het dan ook in de handleiding. Mooi zo'n pc-versie. Dat ze dan de pc versie naar de ps2 poorten of zo. Maar dat lukt zeker weer niet performance-gewijs...

Inderdaad is het denk ik een goed idee als ze het in klassen indelen. Maar dan krijg je toch dat het meerendeel van de mensen met de snelste klasse gaat racen denk ik.
Ik denk dat veel gamers ook in de auto zulen gaan rijden die zae zelf heben of mogelijk in de toekomst willen hebben :) Ik kijk er in ieder geval naar uit om in de r32 te rijden :)
edit:
Shitty, kom er net achter dat er alleen een 2.0 gti in het spel zit, man, wat is daar nou leuk aan :( En van de 206 ook al een gti en geen rc :(

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 31-10-2003 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

R32? :?
JE bedoeld de Skyline R34? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Bi0Hazard schreef op 31 oktober 2003 @ 12:14:
Hij bedoelde de Golf R32, maar die zit er niet in, alleen de GTI, zoals hij inmiddels zelf ook zag :)

Systeemeisen voor de PC versie:
Aanbevolen:
P4 1.5GHz of equivalent
256MB RAM
GF4 Ti4600 of equivalent
Windows XP

minimum:
P3 800 of equivalent
128MB RAM
GF2 of equivalent
Windows 98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Bi0Hazard schreef op 31 oktober 2003 @ 12:14:
I don't do japanese cars :P (pas er gewoon over het algemeen niet echt lekker in, 2,04 meter :D)

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 31-10-2003 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander Prinsen schreef op 31 oktober 2003 @ 12:25:
[...]

Hij bedoelde de Golf R32, maar die zit er niet in, alleen de GTI, zoals hij inmiddels zelf ook zag :)

Systeemeisen voor de PC versie:
Aanbevolen:
P4 1.5GHz of equivalent
256MB RAM
GF4 Ti4600 of equivalent
Windows XP

minimum:
P3 800 of equivalent
128MB RAM
GF2 of equivalent
Windows 98
wel jammer van die gf4 ti, kom ik aan met me gammele gf4mx se :( nja.. gelukkig komen er 6 p1 koelers aan, dan gaat ie op de pijnbank :D

Maar ik hoop idd wel dat ze wat aan cheaters doen. Misschien net zoiets als STEAM zodat ie idere x kijkt of er updates zijn als je online wil gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Jah maar met die klassen is het juist leuker omdat je dan hard moet racen om een duurdere auto uit een klasse hoger te kopen. Dat is juist de drijvende kracht achter games zoals bijv GT1,2,3 op de ps/2. En jah veel mensen kiezen natuurlijk voor een auto die zij mooi vinden. En uiteindelijk kom je dan bij bijv een supra of skyline terecht als je topmodel.

Weet niet of er mogelijkheid is om in het bezit te zijn van meerdere auto's maar dat zou wel meesterlijk zijn !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuRk schreef op 31 oktober 2003 @ 12:36:
.... Weet niet of er mogelijkheid is om in het bezit te zijn van meerdere auto's maar dat zou wel meesterlijk zijn !!
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik ergens gelezen dat dit WEL het geval zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:12

Q-bone

Dusss...

whaha zit net even op ultimatecars.com te kijken.

Deze moet je echt even zien. (niet normaal meer, als die er inkomt:P)

http://www.ultimatecarpag...e.mv?file=car.mv&num=1726

enjoy :D

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 09:21:
ik had gelezen dat je soort status punten heb van je auto. hoe meer je aanpas aan je auto hoe hogere status hij krijgt (je heb eerst 1 of geen ster, en 5 sterren is het hoogst).
en dan heb je bijvorobeeld races waar bijv alleen autos van een status van 1 ster mogen komen. of van 2-4 sterren of alleen 5 sterren autos.
let maar is op in sommige filmpjes als ze autos aan het modden zijn dan zie je rechtsonder die sterren.
dus als je begint met nieuwe auto ga je gewoon naar een server waar alleen 1 sterren autos mogen komen waardoor je eerlijke kansen heb en niet in een 1 ster auto tegen een 5 sterren auto moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Q-bone schreef op 31 oktober 2003 @ 13:15:
whaha zit net even op ultimatecars.com te kijken.

Deze moet je echt even zien. (niet normaal meer, als die er inkomt:P)

http://www.ultimatecarpag...e.mv?file=car.mv&num=1726

enjoy :D
das een supercar... supercars zijn mooier zonder tuning. Die moet je gewoon zo laten. >:)
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 13:18:
[...]

ik had gelezen dat je soort status punten heb van je auto. hoe meer je aanpas aan je auto hoe hogere status hij krijgt (je heb eerst 1 of geen ster, en 5 sterren is het hoogst).
en dan heb je bijvorobeeld races waar bijv alleen autos van een status van 1 ster mogen komen. of van 2-4 sterren of alleen 5 sterren autos.
let maar is op in sommige filmpjes als ze autos aan het modden zijn dan zie je rechtsonder die sterren.
dus als je begint met nieuwe auto ga je gewoon naar een server waar alleen 1 sterren autos mogen komen waardoor je eerlijke kansen heb en niet in een 1 ster auto tegen een 5 sterren auto moet.
Dus als ik het goedbegrijpt kan je met een stevig getunde golf het opnemen tegen een skyline? dat is wel eerlijk, want er word waarschijnlijk naar het aantal hp gekeken

[ Voor 54% gewijzigd door Don3k op 31-10-2003 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 17:20
dominic schreef op 31 oktober 2003 @ 09:49:
[...]

Ik wil niet lullig zijn, maar Need For Speed is altijd al een arcade racer geweest.. beetje domme opmerking dus..
ben ik toch nie helaam mee akkoord hoor:
TNFS (de originele) was in die tijd best simulatie te noemen
NFS2 kun je de rijstijl aanpassen waaronder simulatie
NFS3 en 4 zijn idd arcade
NFS5 was toch best wat simulatie aan hoor (rollen en schuiven in bochten,...)
NFS6 = flauwe port, dit is tot nu toe de enigste NFS die mij maar een week heeft kunnen boeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Dat is een auto die interessant is voor de volgende NFS, die weer exotics zal hebben. Ik hoop dat ze daarvoor échte exotics pakken als de Enzo, die Bugatti, maar ook MB Vision SLR, Pagani Zonda C12, Koenigsegg CC en meer van dit soort wagens. Naast uiteraard het standaard assortiment van Ferrari's, Porsches en Lamborghini's :)

Maar goed, dat valt buiten Underground.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:12

Q-bone

Dusss...

oke, snap ik, maar kijk dat dan 1001pk :) echt belangelijk gewoon :D whehe

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Sander Prinsen schreef op 31 oktober 2003 @ 13:28:

Maar goed, dat valt buiten Underground.
underground is idd anders.

no offence, maar ik vind dat ze wel hele lelijke bumpers gebruiken. Zijn mega groot en zonder style. Nu ze tog besig waren, konden ze gelijk licenties vn veilside, wings west enzo vragen.

maar goed.. tuning veranderd in de loop der jaren. 10 jaar geleden was het ook heel anders. met een kleine lip en iets bredere banden en de toen der tijd nog hele dure sportvelgen was je al de man. nu is het de tijd van chroom, bodykits en proberen om 18inch chroom onder de kleinste auto te proppen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Q-bone schreef op 31 oktober 2003 @ 13:32:
oke, snap ik, maar kijk dat dan 1001pk :) echt belangelijk gewoon :D whehe
1000pk is in de tuning wereld niet zo bijzonder... (dragracers hebben veelal een 5-6 voud daarvan)

Ow, en PK's boeien niet, newtonmeters wel :)

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 31-10-2003 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

[...]

Hoop geblallalalalalallalalalalalalalalallal
Kijk dit zijn de dingen die mij dus heel kewl lijken zo krijg je toch een hoop uitdaging en komt het vooral neer op je eigen rijstijl/gedrag. Nu is het alleen even wachten hoe het dan rijd zeer arcade of realistisch. Maar ik denk dat ze hier een vergulden middenweg nemen zoals bijv. in Gran turismo hier kan je heel hard slippen in een bocht maar em goed doorkomen ligt geheel aan je eigen kunnen en controle over je wagen. Het mooiste in Gran turismo 1 en 2 was ook gewoon met een gefokte Viper te rijden met achterwiel aandrijving. Dit was in het begin niet makkelijk maar als je hem doorhad kon je hier heel veel mee winnen. (ik wel althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 31 oktober 2003 @ 13:48:
[...]

1000pk is in de tuning wereld niet zo bijzonder... (dragracers hebben veelal een 5-6 voud daarvan)

Ow, en PK's boeien niet, newtonmeters wel :)
Koppel (NewtonMeters) is inderdaad belangrijker dan PK's vind ik. Koppel ofwel sleurkracht >:) zorgt voor de sprintsnelheid en tussensprintjes, m.a.w. hoe hard ga je er vandoor als je het gas ineens intrapt. PK's zijn meer voor een hoge topsnelheid. Het is altijd belangrijk om een goede balans te vinden tussen deze 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 14:58:
[...]
Koppel (NewtonMeters) is inderdaad belangrijker dan PK's vind ik. Koppel ofwel sleurkracht >:) zorgt voor de sprintsnelheid en tussensprintjes, m.a.w. hoe hard ga je er vandoor als je het gas ineens intrapt. PK's zijn meer voor een hoge topsnelheid. Het is altijd belangrijk om een goede balans te vinden tussen deze 2.
lol als je die niet vindt :P
Dan is het de een of de ander :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

En dan heb ik hier in nederland toch liever meer koppel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 21:48
TuRk schreef op 31 oktober 2003 @ 14:03:
[...]

Kijk dit zijn de dingen die mij dus heel kewl lijken zo krijg je toch een hoop uitdaging en komt het vooral neer op je eigen rijstijl/gedrag. Nu is het alleen even wachten hoe het dan rijd zeer arcade of realistisch. Maar ik denk dat ze hier een vergulden middenweg nemen zoals bijv. in Gran turismo hier kan je heel hard slippen in een bocht maar em goed doorkomen ligt geheel aan je eigen kunnen en controle over je wagen. Het mooiste in Gran turismo 1 en 2 was ook gewoon met een gefokte Viper te rijden met achterwiel aandrijving. Dit was in het begin niet makkelijk maar als je hem doorhad kon je hier heel veel mee winnen. (ik wel althans)
moet je de Tuscan Speed 12 een keer proberen >:) ALS je die goed onder controle hebt gaat ie heeeel erg hard :P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 14:58:
[...]
Met 10 pk en 500 nm bereik je nog niks qua sprints :)
Het gaat om de verhouding en met wegkomen vanaf 0 tellen de pk's wel degelijk. Tussensprints komt het meer op Nm aan, zie de diesels van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DEZE FILMPJE moetje zien. Hij's gewoon da b0mb!!!!! _/-\o_
NFS:U wordt dus gewoon da b0mb. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 16:24:
Die staat er al een tijdje hoor. :)
In Japan zijn ze hier helemaal gek van.

* Gutteguttegut heeft nog wel een paar filmpjes van Japanse autos die alleen maar dwars gaan..

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als die duitse sites gelijk hebben dan is de demo er misschien morgen wel. Beetje dom om er weer over te beginnen, maar ik kan gewoon niet wachten om nfs u te spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gutteguttegut schreef op 31 oktober 2003 @ 16:37:
[...]
Die staat er al een tijdje hoor. :)
In Japan zijn ze hier helemaal gek van.

* Gutteguttegut heeft nog wel een paar filmpjes van Japanse autos die alleen maar dwars gaan..
Idd, maar die had ik eerder niet gecheckt. :X
Hij blijft vet. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat filmpje is best wel bot. >:)

Zou trouwens wel leuk zijn als die demo morgen uit zou komen, maar zo langsamerhand ga ik maar niet meer uit van speculaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:57

DDX

argh gaan ze nu ookal voor de 'mac' programmeren ?
uit principe installeer ik geen quicktime
(verpest lekker je systeem enzo met zichzelf aan alle files te associeren)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DDX schreef op 31 oktober 2003 @ 18:13:
[...]

Ja dat kan je veranderen terwijl je het installeert...
Je bent niet zo'n "klik maar gewoon steeds op next" type hoop ik. B)

Gewoon installeren en kijkuuuuuh! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Dan heb je het mooi zelf verpest, die instellingen kun je namelijk al sinds de oudste versies zelf bij installatie (en ook NA installatie) aanpassen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

[...]

kijk, daar hebben we dit voorklik :*)

filmpje is wel bruut ja, maar ik vind dat de auto's net ff te snel door de bochten gaan (zijwaards).
maar ik ben nu wel benieuwd :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 03:09
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 17:00:
als die duitse sites gelijk hebben dan is de demo er misschien morgen wel. Beetje dom om er weer over te beginnen, maar ik kan gewoon niet wachten om nfs u te spelen :9~
Als we die duitse sites mogen geloven is ie er pas over 3 dagen (http://www.nfs-planet.de) :+

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Boeiend, je ziet de demo vanzelf verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop zo graag dat de demo vandaag wel uitkomt :D

alleen zal ie eerst moeilijk te downloaden zijn omdat andere 1xxxxxxx mensen ook gaan downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het best lastig spelen :P, de omgeving in de demo is donker en regenachtig dus je ziet niet zo goed, de kaart bovenin goed in de gaten houden anders zie ik de bocht net iets te laat :P

Maar verder is het een tof spel :), nu maar hopen dat EA het online gedeelte niet verknald, FIFA2004 werkt niet goed online op dit moment....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou ik zag net screenies op nfs-planet.de waar een golf gti met 4 sterren nog steeds een acceleratie en topspeed van 0,0 had. Het lijkt me dus vrij sterk dat je daarmee even een skyline eruit trekt, of je moet geluk hebben met je tegenstander :) Volgens mij houdt het hele sterren-systeem toch ook af van de looks van je auto, toch niet van de prestaties, of wat voor motorblok je erin zet? Dus ik denk dat het rijden van een vijf-sterren golfje tegen een vijf-sterren skyline toch echt een domper gaat worden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 11:43:
[...]

Nou ik zag net screenies op nfs-planet.de waar een golf gti met 4 sterren nog steeds een acceleratie en topspeed van 0,0 had. Het lijkt me dus vrij sterk dat je daarmee even een skyline eruit trekt, of je moet geluk hebben met je tegenstander :) Volgens mij houdt het hele sterren-systeem toch ook af van de looks van je auto, toch niet van de prestaties, of wat voor motorblok je erin zet? Dus ik denk dat het rijden van een vijf-sterren golfje tegen een vijf-sterren skyline toch echt een domper gaat worden... :)
Het "sterren-systeem" zijn de style-points. Je kan tijdens het rijden style-points verdienen en ook met de 'looks' van je auto. Die sterren die je ziet zijn een vermenigvuldiging van je style-points, dus als je 3 sterren hebt, dan worden je in een race behaalde style-points vermenigvuldigd met 3.
Met die style-points kun je onderdelen/bodykits etc verdienen die je niet met geld kan kopen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bol.com moet geloven komt 'ie de 14e uit.
hier staat het. Ben beniewd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Dat is het juist!
"Als je Bol.com moet geloven" >:)
Neej die komt later! Verzeker ik je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Internetwinkels en releasedata zijn nooit te vertrouwen, laat staan allebei tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
Hij komt de 20e uit :) volgens de nfs site that is, lijkt me toch iets betrouwbaarder als bol.com :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 00:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

de 21e :P heb ik op site van ea gezien :P ofzo

( in iedergeval 20,21 en niet eerder )

laten we hopen dat die demo wel eerder komt :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap ik het nu goed....hebben sommige mensen de demo..?

zoja...URL >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 17:30:

:/

PS2 demo wel, PC DEMO IS NOG NIET UIT. -_-

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 17:30:

ze zeggen dat er al ergens een leaked versie van de demo rondzwerft maar ik zou niet weten waar. Hoe dan ook, ea heeft het spel en al allang af alleen die l4m3rs willen hem niet uploads :( volgens de duiste sites zou die deze week moeten uitkomen. (tussen 1 en 7 november dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 18:41:
[...]

ze zeggen dat er al ergens een leaked versie van de demo rondzwerft maar ik zou niet weten waar. Hoe dan ook, ea heeft het spel en al allang af alleen die l4m3rs willen hem niet uploads :( volgens de duiste sites zou die deze week moeten uitkomen. (tussen 1 en 7 november dus).
Ga lekker anders janken voor de demo. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
ik heb 1 vraaagie...

kan je ook gewoon leuk rond cruisen in de stad als mc2 of mm2.. in sinlge player of multiplayer...

had zoits gehoord van een vriend.. maar wilde het ff cker weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Nee, het zijn echt tracks waar je een race start, het is niet een volledige stad. Je kunt niet van de tracks af en je begint een race gewoon vanuit een menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Don3k schreef op 01 november 2003 @ 19:28:
ik heb 1 vraaagie...

kan je ook gewoon leuk rond cruisen in de stad als mc2 of mm2.. in sinlge player of multiplayer...

had zoits gehoord van een vriend.. maar wilde het ff cker weten
Ja dat vraag ik me ook de heletijd af of dat kan! Zou leuk zijn want als je je bak net mooier heb gemaakt moetje wel ff test driven natuurlijk. :)

Ik heb er niets over gehoord iig. O_o'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sander Prinsen schreef op 01 november 2003 @ 19:30:
Nee, het zijn echt tracks waar je een race start, het is niet een volledige stad. Je kunt niet van de tracks af en je begint een race gewoon vanuit een menu.
Nee ze hebben een virtuele stad gemaakt heb ik gehoord hoor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
een stad geeft je heeel wat meer vrijheid en voegt een extra dimensie toe... zo kun je gewoon ff je topspeed lekker testen of driften terwijl je in een city bevind en lekker verder cruist beetje showen met je ride :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 16:38
Wordt dit deel voor de PC net zo'n slappe port van console naar PC als dat Hot Persuit 2 was? Hot Persuit 2 stond namenlijk niet goed in verhouding met de voorgaande delen op de PC. De beperkingen van Hot Persuit 2 op de consoles (graphics, etc) kon je helaas ook goed terug zien in de PC versie.

Dus mijn vraag, is de PC versie ook een slappe console port of wordt dit deel ook PC waardig met betere graphics en meer features, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee de pc versie is niet een rechtstreekse port. maar voor de pc aangepast en alles, dus het zal niet zoals hp2 worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 20:37:
nee de pc versie is niet een rechtstreekse port. maar voor de pc aangepast en alles, dus het zal niet zoals hp2 worden :D
Ik ga uit van hetzelfde, maar hoe weet je dat zo zeker? :o

edit: OMG dit heb ik nog niet eens opgemerkt! Ik heb net NFSU movie #10 van fileplanet opnieuw bekeken en daar kreeg je punten voor "Drafting" :o toen die achter de auto ging, ging die zelf sneller doordat de auto voor je als windscherm dient. Cool. _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik ben NFS:Underground, Mafia, GT4 en True Crime : Streets of L.A. (allemaal op Ps2) weest spelen op de powerplay in belgië :D

En natuurlijk nog een bende Xbox toppers ook :9

En je kon UT2k3 spelen op een AMD Athlon FX :D

[ Voor 6% gewijzigd door ETzPliskin op 02-11-2003 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:33
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 09:19:
[...]

Ik ga uit van hetzelfde, maar hoe weet je dat zo zeker? :o

edit: OMG dit heb ik nog niet eens opgemerkt! Ik heb net NFSU movie #10 van fileplanet opnieuw bekeken en daar kreeg je punten voor "Drafting" :o toen die achter de auto ging, ging die zelf sneller doordat de auto voor je als windscherm dient. Cool. _/-\o_
no offence maar zo'n beetje elk race spel dat het laatste jaar is uitgekomen heeft dit wel, en juist het feit dat je er punten voor krijgt doet het spel niet goed als je het mij vraagt. Net alsof het een spelletje is voor kids wie de meeste punten kan halen door achter een auto te gaan rijden of de handrem het langst te gebruiken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Postov schreef op 02 november 2003 @ 12:02:
[...]

no offence maar zo'n beetje elk race spel dat het laatste jaar is uitgekomen heeft dit wel, en juist het feit dat je er punten voor krijgt doet het spel niet goed als je het mij vraagt. Net alsof het een spelletje is voor kids wie de meeste punten kan halen door achter een auto te gaan rijden of de handrem het langst te gebruiken :/
Nee juist niet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
hou oud ben je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no offense hoor maar, spellen worden eigenlijk altijd toch voor de "jongere doelgroep" gemaakt? Het is niet alsof ze een spel maken die voor 30ers is bedoeld ofzo.

En de PS2 demo is leuk voor een paar keer, maar daar blijft het dan ook bij. Ik hoop dat de PC demo wat uitgebreider is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 14:34:
no offense hoor maar, spellen worden eigenlijk altijd toch voor de "jongere doelgroep" gemaakt? Het is niet alsof ze een spel maken die voor 30ers is bedoeld ofzo.

En de PS2 demo is leuk voor een paar keer, maar daar blijft het dan ook bij. Ik hoop dat de PC demo wat uitgebreider is.
Ligt zeker aan jou ofzo, ik heb gelezen dat mensen het steeds opnieuw blijven spelen. Ondanks de limitaties. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en en en en???

zit mijn auto er ook in??? MR2 Turbo.

Oh I hope so. Lijkt me een erg gaaf spel, auto's tunen vind ik super en NFS is geweldig, dus dit kan haast niet mis

Wanneer komt dat spel uit?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 14:45:
en en en en???

zit mijn auto er ook in??? MR2 Turbo.

Oh I hope so. Lijkt me een erg gaaf spel, auto's tunen vind ik super en NFS is geweldig, dus dit kan haast niet mis

Wanneer komt dat spel uit?
Dat staat allemaal in de startpost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Gepland rond 20 november, demo rond 9 november :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

En die 9 november is ook maar een gok. Er is voor de demo nog steeds geen definitieve datum. Het spel staat nog steeds voor 20 november in de planning en men is ervan overtuigd dat men het gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Sander Prinsen schreef op 02 november 2003 @ 15:35:
En die 9 november is ook maar een gok. Er is voor de demo nog steeds geen definitieve datum. Het spel staat nog steeds voor 20 november in de planning en men is ervan overtuigd dat men het gaat halen.
is die NFS site van jouw? OMG, wat is de wereld tog klein :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 15:20:
[...]

Dat staat allemaal in de startpost. :)
Thanx, zag het ook net (is voor mij ook zondag).

Vind het flink lullig, een golf, civic en een 206 maar een volbloed racertje zoals de MR2 laten ze er weer uit :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 15:42:
[...]

Vind het flink lullig, een golf, civic en een 206 maar een volbloed racertje zoals de MR2 laten ze er weer uit :'( :'(
true... of ze hebben misschien geen rechten voor gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Don3k schreef op 02 november 2003 @ 15:45:
[...]

true... of ze hebben misschien geen rechten voor gekregen
Lijkt me sterk, ze hebben weer wel rechten voor de Supra en de Celica. Misschien vonden ze 2 Toyota's genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Mja ik vraag me ook nog altijd af waarom bepaalde games maar 10 auto's hebben terwijl Gran Turismo er een stuk of 200 heeft? Het budget zou bij GT wel enorm zijn geweest maar bij EA zijn ze de armste ook niet, bovendien hebben ze wel de officieele merknamen van schokdempers, velgen, uitlaten etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Postov schreef op 02 november 2003 @ 15:56:
Mja ik vraag me ook nog altijd af waarom bepaalde games maar 10 auto's hebben terwijl Gran Turismo er een stuk of 200 heeft? Het budget zou bij GT wel enorm zijn geweest maar bij EA zijn ze de armste ook niet, bovendien hebben ze wel de officieele merknamen van schokdempers, velgen, uitlaten etc...
ja he.. 20 auto's is nog steeds te weinig.. begint pas mooi te worden als je heeeeel veeel kan kiezen.. eigenlijk maakt het niet zoveel uit met NFS. De community's zullen dat wel weer mogelijk maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
de nieuwe gt heeft er zelfs meer dan 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

500 aparte models of heeft iedere wagen een X aantal varianten?

Als varianten meetellen, dan kan NFS:U ook best meedoen. Je kan wagens een ander uiterlijk/innerlijk bezorgen :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 16:39:

Als varianten meetellen, dan kan NFS:U ook best meedoen. Je kan wagens een ander uiterlijk/innerlijk bezorgen :)
dan is er wel een maar miljoen/biljoen mogelijk heden mogelijk als je het customizen van je painting mee telt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 16:39:

GT is volgensmij altijd bestaande modellen, je kan dan bijvoorbeeld wel een GT, GT-S, GT-X of GTR hebben van een merk, maar dat zijn dan ook daadwerkelijk auto's die te koop zijn.

Bij NFS:U wissel je gewoon onderling onderdelen, dit betekent niet meteen dat je ook een ander model hebt zoals die in b.v. een auto catalogus zou staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 groot voordeel, NFS-U is op de PC, en ik vind dat een aantal genres altijd op de pc moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

NFS:u komt wel op meer platformen dan de PC hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bi0Hazard schreef op 02 november 2003 @ 18:28:
NFS:u komt wel op meer platformen dan de PC hoor :X
zeg ik dan wat anders??? NEE!!!!!!

ik bedoel in de zin van GT op de PS2, ben ik nooit echt fan van geweest, aangezien ik het niet leuk vind om het met een joypad te spelen, een stuur op de ps2 vind ik ook niet prettig aangezien ik dan heel de huiskamer moet gaan verbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 18:31:
[...]

zeg ik dan wat anders??? NEE!!!!!!

ik bedoel in de zin van GT op de PS2, ben ik nooit echt fan van geweest, aangezien ik het niet leuk vind om het met een joypad te spelen, een stuur op de ps2 vind ik ook niet prettig aangezien ik dan heel de huiskamer moet gaan verbouwen
Yo man, sorry. Yeez :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 15:42:
[...]

De golf, civic en 206 zijn allemaal standaard al een seconde sneller naar de 100 dan de mr2, zijn mijns inziens ietwat meer racebakken :P (mr2 is imho meer vrouwenauto, ook door de 'ruimte' binnenin)

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 02-11-2003 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 02 november 2003 @ 19:32:
[...]

De golf, civic en 206 zijn allemaal standaard al een seconde sneller naar de 100 dan de mr2, zijn mijns inziens ietwat meer racebakken :P (mr2 is imho meer vrouwenauto, ook door de 'ruimte' binnenin)
ik denk dan toch echt dat je resources niet kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Tjah, een goed uitgebalanceerd middenmotor, achterwielaangedreven wagen als een MR2 vergeleken met een FWD wagentje als de golf en de civ...
Geef mij dan toch maar die MR2.

Maar qua benzinekosten hoe ik nu wel ff de civ, okee? :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 12-09 07:45
Heb net weer even de ps2 demo gespeeld. Met drag heb ik een tijd van 27.35 seconden gehaald. Misschien wel leuk voor de mensen die ook de ps2 demo hebben gespeeld hun tijden ff posten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
patryk schreef op 02 november 2003 @ 21:11:
Heb net weer even de ps2 demo gespeeld. Met drag heb ik een tijd van 27.35 seconden gehaald. Misschien wel leuk voor de mensen die ook de ps2 demo hebben gespeeld hun tijden ff posten? ;)
27 seconden!!!!!! _/-\o_
Damn gek, hoe lang heb je wel niet geoefend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
op forum van ea halen lui 26.23 ofzo :x Maar zijn dat wel normale tijden voor 1/4 mile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 00:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

nee doe mij maar een 10 second car ;D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

26,3 in een alto wel ja LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 12-09 07:45
Postov schreef op 02 november 2003 @ 21:50:
op forum van ea halen lui 26.23 ofzo :x Maar zijn dat wel normale tijden voor 1/4 mile?
damn... thats real fast. gemiddeld zat ik toch echt aan de 28seconden.
edit:
zat ff op dat ea forum te kijken en zo'n dude had daar 25.92.... sick : 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door PhuSioN op 03-11-2003 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat drag race is toch geen 1/4 mile? Dat is 400 meter man, een normaal mens rent dat in 1 minuut. Dat wil zeggen dat die wagens maar 2 keer sneller zijn... :/

Is zeker 1 hele mijl ofzo
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.