Don3k schreef op 28 oktober 2003 @ 17:13:
kreeeg het een stom idee, maar misschien tog wel mogelijk is...
EA heeft express de demo verschoven, om te peilen hoeveel belangstelling er nou eigenlijk is voor de game.
zo weten ze misschien hoeveel support ze moeten geven enzo

Zou dan wel een erg domme peiling zijn imho, want voor hetzelfde geld vindt iedereen dat je demo sucked en laten ze het spel links liggen, zit je daar met je 200+ personeel op de support afdeling
denk eerder dat er gewoon nog het 1 en ander gefinetuned moet worden, zoals menu's en zow... een demo moet je gewoon zien als een soort gestripte volledige versie, en dat in de volledige versie sommige levels nog niet af zijn als de demo gereleased wordt is best mogelijk, maar een demo moet nog steeds menu's hebben en zow
iig is het vertragen van de demo _helemaal_ geen teken om er van uit te gaan dat de volledige versie ook vertraagd is....
En ik vind allang dat EA zich over het algemeen goed aan hun 'afspraken' houdt, qua release dates, mohaa, battlefield, battlefield SW demo... volgens mij allemaal netjes op tijd hoor

(correct me if im wrong)
en verder zal het 'in the end' allemaal echt wel de moeite waard zijn, want zoals eerder gezegd, we wachten liever 2 weken langer op een spel dan dat we een buggy versie zitten te spelen en gelijk 100MB aan patches moeten downen na een week