[Multiplatform]Need For Speed Underground Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.316 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof maar dat ze een maand voor dat het uitkomt niet meer met de engine bezig zijn hoor. Hooguit met de fmv's (wat me ook sterk lijkt) bugs, het menu-design en de box. Maar het hoort toch wel te werken. En aangezien men tegenwoordig toch allemaal demo's uitbrengt van beta code, mag EA dat van mij ook wel doen.

Ze zullen dus nog wel wat van die mooie dames met een stel bumpers aan het modelen zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:33
-LA- schreef op 28 October 2003 @ 15:53:
Wie zegt dat je een PS2 nodig hebt voor een PS2 demo? Er bestaan toch ook zogenaamde "emulators" ? >:)
na een aantal mislukte pogingen moet ik dat tegen spreken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
kreeeg het een stom idee, maar misschien tog wel mogelijk is...

EA heeft express de demo verschoven, om te peilen hoeveel belangstelling er nou eigenlijk is voor de game.

zo weten ze misschien hoeveel support ze moeten geven enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
Don3k schreef op 28 oktober 2003 @ 17:13:
kreeeg het een stom idee, maar misschien tog wel mogelijk is...

EA heeft express de demo verschoven, om te peilen hoeveel belangstelling er nou eigenlijk is voor de game.

zo weten ze misschien hoeveel support ze moeten geven enzo :)
Zou dan wel een erg domme peiling zijn imho, want voor hetzelfde geld vindt iedereen dat je demo sucked en laten ze het spel links liggen, zit je daar met je 200+ personeel op de support afdeling ;)

denk eerder dat er gewoon nog het 1 en ander gefinetuned moet worden, zoals menu's en zow... een demo moet je gewoon zien als een soort gestripte volledige versie, en dat in de volledige versie sommige levels nog niet af zijn als de demo gereleased wordt is best mogelijk, maar een demo moet nog steeds menu's hebben en zow :)

iig is het vertragen van de demo _helemaal_ geen teken om er van uit te gaan dat de volledige versie ook vertraagd is....

En ik vind allang dat EA zich over het algemeen goed aan hun 'afspraken' houdt, qua release dates, mohaa, battlefield, battlefield SW demo... volgens mij allemaal netjes op tijd hoor :) (correct me if im wrong)

en verder zal het 'in the end' allemaal echt wel de moeite waard zijn, want zoals eerder gezegd, we wachten liever 2 weken langer op een spel dan dat we een buggy versie zitten te spelen en gelijk 100MB aan patches moeten downen na een week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
volgensmij was het al ergens gezegt.
Een goede mogelijkheid zou kunnen zijn dat ze de demo puur te vroeg vinden om te releasen en het verschil tussen demo en full te groot is, waardoor de belangstelling na de demo weg ebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

-LA- schreef op 28 October 2003 @ 15:53:
Wie zegt dat je een PS2 nodig hebt voor een PS2 demo? Er bestaan toch ook zogenaamde "emulators" ? >:)
das iligaal :+

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check: http://www.electronic-arts.com.au/eagames/nfs_underground/

Teller staat op 10 dagen en nog wat uurtjes.

Misschien dan eindelijk de demo? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
denk dat als je cd koopt van dat blad en dan op je pc gaat doen er nix illegaals aan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Niet goed voor de Pc iig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Postov schreef op 28 oktober 2003 @ 19:13:
[...]

denk dat als je cd koopt van dat blad en dan op je pc gaat doen er nix illegaals aan is?
Neuh... is gewoon legaal :) een emulator is namelijk niet illegaal en als jij zelf de cd van dat blad bezit... vraag me zelfs af of het illegaal is de demo online te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 03:09
RedXraD schreef op 28 October 2003 @ 19:35:
[...]

Neuh... is gewoon legaal :) een emulator is namelijk niet illegaal en als jij zelf de cd van dat blad bezit... vraag me zelfs af of het illegaal is de demo online te posten :)
Probeer het, kom je er vanzelf achter en kunne wij mischien wel genieten..... :o

EDIT: Hebben jullie http://nfschallenge.ea.com al gezien? Mijn record is: 12.49 :'(
Kut ding wil maar nie harder....

[ Voor 15% gewijzigd door -LA- op 28-10-2003 19:53 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb 12,744 gehaald:9

60 feet in 2.124
330 feet in 5.349
1/8 mile in 8.09
en trapspeed is 102 mph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14.32 :P.. best lachen joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
Het gaat steeds sneller, nu al 12,579, 12,578, 12,569

60 feet in 1,929, 1,898, 1.962
330 feet in 5.074, 5.11, 5.113
1/8 mile in 7.875, 7.945, 7.86
en trapspeed is 100mph, 101, 101

[ Voor 24% gewijzigd door niels88 op 28-10-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Niet leuk give me teh demo :9
Dies veel leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Bi0Hazard schreef op 28 oktober 2003 @ 20:07:
Niet leuk give me teh demo :9
Dies veel leuker ;)
je moet wat als je je verveelt, maar ik kom nieens onder de 12 dus ik heb t ook welweer gezien..... :+

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je dan wat tips voor me ?
ik kom niet onder de 13 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
Je geeft bij het begin vol gas met de n ingedrukt.
Dan bij het topje van het rood laat je n los en drukt op pijltje omlaag
Dan druk je weer op v en ga zo maar door.

Ik hou de hele tijd de space knop ingedrukt :)

Ps. ik heb een truckje uitgevonden:

Probeer eens met terugschakelen >:) >:)

YES, eindelijk onder de 12 seconden: 11,869 >:) ;)

[ Voor 37% gewijzigd door niels88 op 28-10-2003 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Hmpf na een stuk of 10 keer proberen eindelijk onder de 13: 12,993 om precies te zijn :+
Moet beter kunnen.

edit: Woei, 12,699 12,383 :)

[ Voor 17% gewijzigd door rb338 op 28-10-2003 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

13.938 13.719 12.97 12.762 12.673

[ Voor 105% gewijzigd door R-B op 28-10-2003 21:05 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Is wel leuk :p
Heb nu al 12.296.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hou er maar even mee op anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
Het gaat nog steeds steeds beter >:) >:)

11,799 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Als het maar beweegt he? :+

Maargoed. Gaat EA weer eerst de PS2 doen en veel later de PC? Wordt het (deels) een port of echt helemaal voor PC?

Zijn al dates verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Dates staan in de startpost :) 20 November is DE dag, verder komt in de 1e week van november de demo uit (waar het halve topic dus over volgespanked is omdat ie eerst eerder zou komen) en ik geef je een hele dikke kans dat er een degelijk verschil zal zitten tussen console en pc :) helemaal in de multiplayer opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12.324 jeuh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12.001

lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en ik 11.3

Nee dit is dus BS netzoals 99% van dit topic iemand die niets te zeiken heeft over demo gedoe en die anus tijden zonder argumentatie kan natuurlijk ook niet.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11.78

ik geef op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Ik snap niet hoe dat je zo'n snelle tijd kan zetten. Ik geraak niet onder mijn 12.296. Maakt niet uit wanneer ik de nosknop in druk of wanneer ik schakel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet steeds terugschakelen, ga je sneller
pisart schreef op 28 oktober 2003 @ 22:57:
Ik snap niet hoe dat je zo'n snelle tijd kan zetten. Ik geraak niet onder mijn 12.296. Maakt niet uit wanneer ik de nosknop in druk of wanneer ik schakel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11:75 is mijn snelste tijd. Je moet gewoon ook wat terug schakelen, maar dat de snelste 11:09 is wel heel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht*

Eerst een flametopic wat uit de hand loopt. Admin grijpt in. Rust weergekeerd. Nu een opsomtopic geworden. Opnieuw een fijne aktie mensen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shhhhhhhhhh zeurpiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Aaaaaaaaaaaaaaargh

Zie ik iedereen tijden posten, ik denk: "neeeeeeeeeeee, hij is uit!!!!"

Is het die nfschallenge.ea.com... |:(

da's lekker !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik weer. Zouden ook de tijden iets minder kunnen worden? Het is eigenlijk pas bijzonder als je de #1 op nfschallenge van zijn troon stoot.

Ondertussen zou ik het niet erg vinden om nog wat ervaringen van PS2 mensen te zien. Is het spel niet te arcade? Zien de graphics (op een PS2) er goed uit? Past de muziek en het geluid bij de sfeer van het spel? Hoeveel kan je in de demo? etc :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:29

Entity

9000rpm

Over muziek gesproken, EA stuurde de volledige NFS: Underground tracklist op. Ik zou hem graag hier posten, maar hij is nogal lang, dus doe ik het met een linkje. Hopelijk wordt het niet als spam beoordeeld :)

http://www.nfscars.net/underground.php?page=music

[ Voor 9% gewijzigd door Entity op 29-10-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 13:09
Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 01:44:
Ben ik weer. Zouden ook de tijden iets minder kunnen worden? Het is eigenlijk pas bijzonder als je de #1 op nfschallenge van zijn troon stoot.

Ondertussen zou ik het niet erg vinden om nog wat ervaringen van PS2 mensen te zien. Is het spel niet te arcade? Zien de graphics (op een PS2) er goed uit? Past de muziek en het geluid bij de sfeer van het spel? Hoeveel kan je in de demo? etc :)
mischien moet ik maar weer wat filmpjes maken van de ps2 demo, om de gemoederen te sussen.
Any reqeusts?
Ik heb ze dan vanavond, ik moet zo naar me werk.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander Prinsen schreef op 29 October 2003 @ 08:16:
Over muziek gesproken, EA stuurde de volledige NFS: Underground tracklist op. Ik zou hem graag hier posten, maar hij is nogal lang, dus doe ik het met een linkje. Hopelijk wordt het niet als spam beoordeeld :)

http://www.nfscars.net/articles.php?page=article&ID=11
zo dat zijn aardig wat nummers. Alleen jammer dat er geen MetallicA bijstaat, zou dat er nog in te modden zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nou net dat op de australische site die counter is weggehaald en er is neergezet nfsu in stores 24 november 2003! terwijl er op nfs.com nog steeds 20 novmber staat.

wat ik me nou afvraag is, zullen ze nog wel een demo releasen? want als die teller eerst nog 10 dagen aangaf dan zou ie maar iets van 1 a 2 weken voor de full version uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:29

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 08:32:
Ik zie nou net dat op de australische site die counter is weggehaald en er is neergezet nfsu in stores 24 november 2003! terwijl er op nfs.com nog steeds 20 novmber staat.

wat ik me nou afvraag is, zullen ze nog wel een demo releasen? want als die teller eerst nog 10 dagen aangaf dan zou ie maar iets van 1 a 2 weken voor de full version uitkomen.
Ik verwacht wel een demo, ze waren er in ieder geval wel mee bezig.

De releasedate kan per land/continent verschillen, ik verwacht ook niet dat NFS:U hier in NL op 20 november in de winkel ligt, maar enkele dagen tot een week erna. Veel langer zal het niet duren, anders heeft half Nederland toevallig ineens een US versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwa je ziet ook nog vaak genoeg demo's na de full release uitkomen, dus ik denk wel dat ie er even goed komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reffel heeft gesproken! :+

Ik wacht iig geduldig af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja turismo maak nog maar wat filmpjes (circuit bv)
Static-X is wel om aan te horen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Turismo schreef op 29 oktober 2003 @ 08:27:
[...]

mischien moet ik maar weer wat filmpjes maken van de ps2 demo, om de gemoederen te sussen.
Any reqeusts?
Ik heb ze dan vanavond, ik moet zo naar me werk.
Erg graag zelfs, hoe langer hoe beter :P

omg, als ik in de 1ste blijf rijden met dat NFS challenge gaat m'n geluid steeds harder en meer kraken, vet wazig

[ Voor 16% gewijzigd door MailMan op 29-10-2003 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Haha, ik denk dat ze bang zijn dat de demo zo tegenvalt dat ze daardoor klanten verliezen op de PC. Aangezien Stuur-support belabberd is en het een regelrechte poort is naar de PC. Slim, zo verkopen ze tenminste nog wat..

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 29 October 2003 @ 10:48:
Haha, ik denk dat ze bang zijn dat de demo zo tegenvalt dat ze daardoor klanten verliezen op de PC. Aangezien Stuur-support belabberd is en het een regelrechte poort is naar de PC. Slim, zo verkopen ze tenminste nog wat..
en hoe weet jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Ze zijn stiekum bezig met een multiplayeroptie voor de demo...... :+

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Uit een interview wat is gepost in het vorige topic over NFS Underground, kan het even niet meer vinden. Daar stonden een aantal teleurstellende dingen in over de handling van het spel. maja, we zullen het zien!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Damn wat een grafisch hoogstandje in de PS2 demo!! Deze ga ik denk wel halen (alleen al voor de online modus) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik zit er nu over te twijfelen om dat blad met die PS2 demo te kopen. ik zag hem gister in de winkel liggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 15:44:
lol ik zit er nu over te twijfelen om dat blad met die PS2 demo te kopen. ik zag hem gister in de winkel liggen 8)7
Niet zo gek hoor dat id had ik namelijk ook...... >:)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
Nog even en ik sta op plaatje 1 :*) :*)

Hier is een bewijs:
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/snelst.JPG

11,456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
das nieteens top10 dus oefen maar verder (altijd nog sneller als mij)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34

innerchimp

The Finer Things in Life

In een interview werd verteld dat er een speciale "drift-mode" beschikbaar zal zijn, waarbij je juist veel kan glijden en dat je daar dan extra punten voor krijgt, etc.

Persoonlijk vind ik dit jammer dat daar weer een speciale mode voor is. Ik wil gewoon dat je tijdens de race gaat glijden als je te veel gas geeft in de bochten en niet dat je weer een speciale modus in moet gaan om te glijden en dat je dan ook in elke bocht glijd.

Maar ik heb het spel nog niet gespeeld (aangezien de PC demo nog niet uit is), en na het spelen van de uiteindelijke release kan ik pas echt mijn mening geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
innerchimp schreef op 29 October 2003 @ 20:36:
In een interview werd verteld dat er een speciale "drift-mode" beschikbaar zal zijn, waarbij je juist veel kan glijden en dat je daar dan extra punten voor krijgt, etc.

Persoonlijk vind ik dit jammer dat daar weer een speciale mode voor is. Ik wil gewoon dat je tijdens de race gaat glijden als je te veel gas geeft in de bochten en niet dat je weer een speciale modus in moet gaan om te glijden en dat je dan ook in elke bocht glijd.

Maar ik heb het spel nog niet gespeeld (aangezien de PC demo nog niet uit is), en na het spelen van de uiteindelijke release kan ik pas echt mijn mening geven.
in de PS2 demo glij ik anders behoorlijk als ik me snelheid niet aanpas en als een gek door de bochten scheur, dan ga ik helemaal tollen met me wagen.
wait and see ik tol als een gek in sommige stukken, me filmpje is net af en ben m nu aan t uploaden 9mb groot en ik upload met 11kb/s.
As requested trouwens dit is normaal racen dus over de brug jumpen als in 2f2f style 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Jeuj, me 3e filmpje is klaar.
Dit keer niet de dragrace, maar de normale race.
filmpje is 9mb groot en gemaakt met de xvid codec, en divx 3.11 audiocodec.
Ik heb dit keer meer in moeten hakken op de kwaliteit om het filmpje onder de 10mb te houden, dus let er niet teveel op.

filmpje3

voor de vorige 2 filmpjes bezoek mijn homepage maar.
Ga AUB niet flamen om mijn virtuele rijkunsten, want dat heeft toch geen zin, ik zat nogal veel te kloten, en t ziet er op me pc monitor vreemder uit.

Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te laten zien dus Have fun watching!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Turismo schreef op 29 October 2003 @ 21:04:
Ik heb dit keer meer in moeten hakken op de kwaliteit om het filmpje onder de 10mb te houden, dus let er niet teveel op.

filmpje3

Ga AUB niet flamen om mijn virtuele rijkunsten, want dat heeft toch geen zin, ik zat nogal veel te kloten, en t ziet er op me pc monitor vreemder uit.

Damm hevige rookpluimen! _/-\o_
Verder ziet het er nog best pittig uit (of jij kan er niks van ;) )

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Turismo schreef op 29 oktober 2003 @ 21:04:

filmpje3

Wow nice. Ziet er toch niet mis uit.
Toen je spinde en achteruit reed tegen hoge snelheid. Bleef je toen gas geven? Als je dit probeert met nfs:hp2 dan begint die automatisch te remmen. Vind dat nogal irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
pisart schreef op 29 oktober 2003 @ 21:22:
[...]

Wow nice. Ziet er toch niet mis uit.
Toen je spinde en achteruit reed tegen hoge snelheid. Bleef je toen gas geven? Als je dit probeert met nfs:hp2 dan begint die automatisch te remmen. Vind dat nogal irritant.
ik stopte direct met gas geven om uit me spin te komen, en gaf meteen weer gas toen ik merkte dat er weer controle over me bak was, en ik weer de goede kant heenkeek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
erg leuk filmpje, als je zin hebt om er meer te maken ben ik er niet op tegen :)

En zo te horen is het geluid ook niet slecht gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Postov schreef op 29 October 2003 @ 21:28:
erg leuk filmpje, als je zin hebt om er meer te maken ben ik er niet op tegen :)

En zo te horen is het geluid ook niet slecht gedaan
denk dat dit me laatste is, ik heb ook maar zeer beperkte webspace.
en me PS2 heb ik net weer losgekoppelt van me PC.
Ik heb in die 3 filmpjes t meeste wel laten zien tenzij iemand nog
een erg goede suggestie heeft, en besides er moet toch wel wat spanning overblijven voor de PC demo })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Turismo schreef op 29 October 2003 @ 21:04:

filmpje3

Erg mooi filmpje hoor _/-\o_

Maar je hebt het over het onder de 10Mb houden, als je wilt heb ik wel tijdelijk iets voor je. waar je een groter filmpje op kan zetten.

EDIT: Lees net dat je geen zin hebt om meer filmpjes te maken :'( ;)

offtopic:
Ik ben echt traag 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door whyz op 29-10-2003 21:42 . Reden: ff slaap smily vervangen ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
primemaximuz schreef op 29 oktober 2003 @ 21:35:
[...]

Erg mooi filmpje hoor _/-\o_

Maar je hebt het over het onder de 10Mb houden, als je wilt heb ik wel tijdelijk iets voor je. waar je een groter filmpje op kan zetten.

EDIT: Lees net dat je geen zin hebt om meer filmpjes te maken :O ;)
Zin is niet het goede woord, wil best de moeite doen, maar wat moet ik nog meer laten zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Turismo schreef op 29 October 2003 @ 21:37:
[...]

Zin is niet het goede woord, wil best de moeite doen, maar wat moet ik nog meer laten zien dan?
Sorry bedoelde het anders :> , en ja eerlijk gezegt weet ik ook niet wat er meer is om te laten zien :D

[ Voor 5% gewijzigd door whyz op 29-10-2003 21:41 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
primemaximuz schreef op 29 October 2003 @ 21:38:
[...]

Sorry bedoelde het anders :> , en ja eerlijk gezegt weet ik ook niet wat er meer is om te laten zien:D
no harm done :>, tja je hebt racen en dragracen dus, geen keuze helaas uit tracks of wagens.
de kleur en bestikkering is wel telkens random van de wagen, maar hoeveel er in totaal zijn in de demo weet ik niet tot nu toe 3 verschillende gezien.

[ Voor 3% gewijzigd door Turismo op 29-10-2003 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de dvd die bij de nieuwe pcgameplay zit staat een bij PCGP TV ofzo een video dat zon redacteur het spel speelt. zag er zeer goed uit. (ook hele goede kwaliteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Ik moet zeggen dat ik na het filmpje van Turismo wel benieuwd ben! Ik wil wel eens zelf merken hoe het spel aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ik ben niet de enige met nieuwe filmpjes trouwens.

Ik check net www.needforspeed.com en zie dat er een nieuw filmpje beschikbaar is.

[edit]
Net bekeken, wat een lauwe muziek zit erbij :D voor de rest ziet ie er wel supertof uit, die track die ze berijden is niet zo "nat", waardoor de auto's meer grip lijken te hebben, en er is betere straatbelichting.

[ Voor 52% gewijzigd door Turismo op 29-10-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Wel maf dat op die site geen PC filmpjes staan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.eagames.com/of...i&mediaID=videos&resID=hi

^^ Nieuw filmpje volgens mij? In ieder geval wel cool :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Gaaf :) Je kunt zelfs je motor opblazen :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zijn volgens mij al oude filmpjes hoor, ze zetten ze nu alleen op de voorpagina...

Je kunt hier in ieder geval al mooi uithalen wanneer je een zgn. "perfect shift" hebt en wanneer je een "over rev" hebt.

Die filmpjes van IGN zijn tot nu toe toch het meest informatief. Ik was namelijke al meer geinteresseerd in the mod-opties, dan het daadwerkelijke racen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
innerchimp schreef op 29 oktober 2003 @ 20:36:

Dat driften is gewoon een onderdeel van de straatracesportt en hoort er dus bij, maar je drift zoals al gezegd ook wel in de gewone races hoor, alleen dan is het meestal niet bepaald sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterwielaandrijving zuigt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 10:14:
achterwielaandrijving zuigt... 8)7
Achterwielaandrijving is te gek!! :) (4WD is da bomb)

[ Voor 57% gewijzigd door innerchimp op 30-10-2003 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik vraag me soms af of mensen die hier dingen posten als 'achterwielaandrijving zuigt' etc. ooit zelf wel eens in een echte auto hebben gereden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 21:48
johnnyv.nl schreef op 30 oktober 2003 @ 11:27:
Ik vraag me soms af of mensen die hier dingen posten als 'achterwielaandrijving zuigt' etc. ooit zelf wel eens in een echte auto hebben gereden :o
ik snap ook nooit waarom mensen dat zeggen, waarschijnlijk kunnen ze in spellen als GT gewoon de achterwiel aangedreven autoos niet op de baan houden >:)

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achterwielaandrijving ruled gewoon ja. Ook in GT ram ik veel beter een achter aangedreven auto de bocht om dan een voor of 4WD. :7 Tevens zijn de snelste wagens meestal ook nog een RWD dus ook een reden om daarvoor te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 13:24:
Achterwielaandrijving ruled gewoon ja. Ook in GT ram ik veel beter een achter aangedreven auto de bocht om dan een voor of 4WD. :7 Tevens zijn de snelste wagens meestal ook nog een RWD dus ook een reden om daarvoor te gaan :)
dat is ook logisch...
bij GT zat ook een heel boekje met allerlei uitleg en rijstrategien :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

johnnyv.nl schreef op 30 oktober 2003 @ 11:27:
Idd! leuk om mee te spelen zo'n achterwielaandrijving _/-\o_
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 13:24:
Yep! Ten eerste heb je bij het wegtrekken meer druk op je achterwielen en bij achterwielaardrijving heb je dus meer grip om op te trekken, en bochten zijn gewoon veel cooler met achterwielaandrijving. (misschien wijken we een beetje af.. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
innerchimp schreef op 30 oktober 2003 @ 15:40:
Yep! Ten eerste heb je bij het wegtrekken meer druk op je achterwielen en bij achterwielaardrijving heb je dus meer grip om op te trekken, en bochten zijn gewoon veel cooler met achterwielaandrijving. (misschien wijken we een beetje af.. :) )
Uhm kan zijn dat ik niet helemaal helder denk maar volgensmij trek je een stuk harder weg met 4WD dan met RWD, aangezien er nu 4 banden zijn waarover je de kracht kan verdelen, hierdoor spinnen de banden minder snel en kan je dus meer gas geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Postov schreef op 30 oktober 2003 @ 16:59:
[...]

Uhm kan zijn dat ik niet helemaal helder denk maar volgensmij trek je een stuk harder weg met 4WD dan met RWD, aangezien er nu 4 banden zijn waarover je de kracht kan verdelen, hierdoor spinnen de banden minder snel en kan je dus meer gas geven.
Bij 4wd heb je vermogensverlies door de aandrijving op de twee assen, en bij een goede rwd raken de voorste wielen bij het optrekken zo weinig de grond dat het niet echt meer uit maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

johnnyv.nl schreef op 30 oktober 2003 @ 17:18:
Bij 4wd heb je vermogensverlies door de aandrijving op de twee assen
Ach, dan stop je er toch gewoon een grotere motor in :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
www.needforspeed.com is weer geupdate. _/-\o_
Nu is er weer een interview met de track designer. Niet echt zo interesant als de rest van de interviews maar dat maakt niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MewBie schreef op 30 oktober 2003 @ 12:00:
[...]

ik snap ook nooit waarom mensen dat zeggen, waarschijnlijk kunnen ze in spellen als GT gewoon de achterwiel aangedreven autoos niet op de baan houden >:)
ga maar es met een busje... in de sneeuw... glijden.... ZUIGT!! Trouwens voor asfalt vind ik voorwielaandrijving toch echt wel beter. Driften is misschien leuk voor op een open zandweggetje.

Ik speel geen GT en JA ik kan autorijden...

Hiernaast zie ik trouwens i.t.t. op de handrem weg, niet het voordeel in van double-clutchen. Dus als iemand dat even uit de doeken wil doen. En dan bedoel ik eigenlijk prestatiegewijs... Want het is beter voor o.a. je koppeling als ik het goed heb.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acolyte57 schreef op 30 oktober 2003 @ 17:52:
[...]
Ach, dan stop je er toch gewoon een grotere motor in :)
power is nothing without control O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
ik hoor net dat ie op de pc gaat zuigen :S dikke port zeggen veel mensen..

we zullen zien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperSaiya-Jin schreef op 30 oktober 2003 @ 18:36:
ik hoor net dat ie op de pc gaat zuigen :S dikke port zeggen veel mensen..

we zullen zien ;(
Hmmm en waar hoor je dat dan? De wandelgangen soms? ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
mja zo iets ;) maarja ik hoop natuurlijk van niet. want het spel ziet er wel kewl uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Volgens paar mensen zou er een leak zijn, very rare nog maar maar hij zou er zijn :X
Maja ik hoor dit ook maar...
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Njah... niet echt betrouwbare bronnen dus, meer speculaties ;)
Lijkt me sterk dat EA rechtstreeks gaat porten hoor, zouden ze een grote fout mee maken, en dat weten ze zelf donders goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 07:45
Kon maar niet wachten op de PC demo en de dus OPM gekocht ;). Het is echt ZO tof! Geweldig gewoon als je zelf schakeld en die gasten er net op het laatste nippertje met NOS wint! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
OPM wasda? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Official Playstation Magazine :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
trage :|

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
ooh ok :p

[ Voor 93% gewijzigd door Imperium op 30-10-2003 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dit gelul dat het een port wordt! Kijk dan naar HP2, was toch ook geen port! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:28

smallboy

N/A

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 19:10:
Wat is dit gelul dat het een port wordt! Kijk dan naar HP2, was toch ook geen port! |:(
Idd... beetje kort door de bocht. Ik hoop maar dat de ondersteuning voor force feedback stuurtjes wel goed wordt (die was in HP2 bagger, zelfs met die patch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

smallboy schreef op 30 oktober 2003 @ 19:16:
[...]

Idd... beetje kort door de bocht. Ik hoop maar dat de ondersteuning voor force feedback stuurtjes wel goed wordt (die was in HP2 bagger, zelfs met die patch).
Ondersteuning moet wel goed zijn anders zie je geen reclame van Logitech stuurtjes op de site :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.