Tweakstore staat alom bekend als een goede en betrouwbare shop. Persoonlijk heb ik er geen ervaringen mee, omdat ik daar nog nooit wat gekocht heb. Trek de pricewatch er maar op na.Heb je enige ervaring met deze Tweakstore.nl? Of misschien mensen die je kent? Persoonlijk koop niks over Internet behalve als ik of vrienden van me goede ervaringen met het bedrijf in kwestie heeft.
Als je goed zoekt is al het exotische spul ook hier te krijgen.Wist niet dat je OCZ en zelfs GeIL toch in Nederland werd verkocht, dacht altijd dat het een soort van "enkel in Amerika" verkochte modules waren
Een goed alternatief is Twinmos met Winbond CH-5 (ja, ik ben Twinmos fanMaar jah... 400 - 450 eurootjes ervoor neertellen, in principe heb ik dat er wel voor over, enkel is het probleem nog om eraan te komen
Doet 11-2-2-2 op 229 MHz. Is van hetzelfde type als het HyperX van Serenity/Fewture. Let er wel op dat dit geheugen eerst een tijdje in moet branden op 11-2-3-2 op 2.9 volt voordat het 11-2-2-2 wil lopen. Cheap, maar oh zo snel.