Als we dan toch allemaal door elkaar aan het kletsen zijn kan ik ook nog wel even op de topicstart reageren
quote:ACM schreef op 23 oktober 2003 @ 21:58:
Die location.hash hoort naar het goede deel te scrollen, mij werd verteld dat dit gewoon correcte javascript is en aangezien dat zowel in Mozilla als IE goed werkte heb ik daar verder geen aandacht meer aan besteed.
------
Ja en alles wat in IE werkt is correcte code

D'r staat toch echt dat het in
Mozilla en IE goed werkt, dus niet alleen in IE...
Sterker nog, chem en ik testen voornamelijk met Mozilla...
Opera geeft zelf aan dat ze zich volledig aan de HTML standaarden houden dus blijkbaar zit er bij jullie iets fout. Dat IE en Mozilla wel doen wil alleen maar zeggen dat die met brakke code weten om te gaan

.
Dus omdat Opera
zelf aangeeft dat ze zich volledig aan de standaarden houden werkt Opera perfect??
De betreffende code is/was correcte Javascript, dat Opera een refresh-actie hangt aan het verschuiven van het beeld is hun fout, verwijt die ajb niet aan mij.
Dus gasten daar bij Parse doe je werk goed of doe het gewoon niet okee? En stop met Frontpage te werken

Sinds wanneer kan je iets dat niet puur html (templates) of geen ASP (php) is met Frontpage ontwikkelen

Ik zou het haast opvatten als een belediging, maar die

suggereert dat het een leuke (

) grap is...
Ik pleit voor het terugzetten van React 1.8. Daar werkt het tenminste (en dat bewijst bovendien dat het prima kán werken).
Dat er een feature (op verzoek van gebruikers, maar dat vergeet je voor het gemak) bijkomt zegt nog niet dat
de oplossing om het bugvrij te maken het teruggaan naar een oude versie is...
Want dat klopt natuurlijk wel, een leeg php-script bevat geen bugs... ook geen functionaliteit, maar das een detail natuurlijk.
Offtopic blaat mode:
Verder stel ik voor dat t.net op Windows servers gaat draaien, aangezien ze blijkbaar graag meewerken aan de groei van het Microsoft empire door de site ontoegankelijk te maken voor andere browsers dan IE en Mozilla (die toevallig mazzel heeft dat het brakke Frontpage-code ondersteunt)

Ontoegankelijk ???
Kewl.... hoe kon jij deze posting doen

En die brakke code die jij brak noemt voldoet dus gewoon prima aan de javascript "standaard"...
Ik val ACM aan op iets wat hij imho fout heeft gedaan (moet kunnen lijkt me),
Kritiek en commentaar leveren is prima.
Maar net doen of je ergens verstand van hebt, op grond daarvan een stel trolls en flames samenpakken en dan ook nog eens verontwaardigd zijn dat daar (conform de gegeven regels) wat mee gedaan wordt is imho niet zo prima.
Had dan op zijn minst aangegeven hoe het wel opgelost kon worden...
Sorry maar als jullie geen commentaar willen hebben, zeg dat dan in de FAQ.
Als we geen commentaar wilden hebben kon je daar niet reageren, we vinden commentaar en kritiek prima (zie alinea hierboven).
Om dit soort onterechte redenen mijn message verwijderen vind ik ronduit stuitend

.
[/nohtml]
't was een onzinnige, beledigende en offtopic reactie, drie redenen waarom het in het BUG-forum verwijderd kan worden...