Ik zag net een pushmessage over een bericht dat ik even geleden postte in [rml][ Search] Continue redirect met Opera[/rml].
Daar had ik dit gepost:
Ik val ACM aan op iets wat hij imho fout heeft gedaan (moet kunnen lijkt me), ik geef een suggestie (over react 1.8, overigens serieus bedoeld (ff afgezien van de haalbaarheid daarvan)) en ik post nog wat loos commentaar over Parse (aan de :P-smilie kan je zien dat ik dat niet zo kwaad bedoel) en over het "Microsoft empire" enz. waar ik nadrukkelijjk blaat-mode bij schrijf, wat inhoud dat ik dat ook niet serieus bedoel.
En dan staat er bij dat ik aan het flamen ben
. Sorry maar als jullie geen commentaar willen hebben, zeg dat dan in de FAQ. Om dit soort onterechte redenen mijn message verwijderen vind ik ronduit stuitend
.
Daar had ik dit gepost:
Is dit een manier om met meningen van users om te gaan?quote:ACM schreef op 23 oktober 2003 @ 21:58:
Die location.hash hoort naar het goede deel te scrollen, mij werd verteld dat dit gewoon correcte javascript is en aangezien dat zowel in Mozilla als IE goed werkte heb ik daar verder geen aandacht meer aan besteed.
------
Ja en alles wat in IE werkt is correcte code
Opera geeft zelf aan dat ze zich volledig aan de HTML standaarden houden dus blijkbaar zit er bij jullie iets fout. Dat IE en Mozilla wel doen wil alleen maar zeggen dat die met brakke code weten om te gaan![]()
.
Dus gasten daar bij Parse doe je werk goed of doe het gewoon niet okee? En stop met Frontpage te werken
Ik pleit voor het terugzetten van React 1.8. Daar werkt het tenminste (en dat bewijst bovendien dat het prima kán werken).
Offtopic blaat mode:
Verder stel ik voor dat t.net op Windows servers gaat draaien, aangezien ze blijkbaar graag meewerken aan de groei van het Microsoft empire door de site ontoegankelijk te maken voor andere browsers dan IE en Mozilla (die toevallig mazzel heeft dat het brakke Frontpage-code ondersteunt)![]()
![]()

Ik val ACM aan op iets wat hij imho fout heeft gedaan (moet kunnen lijkt me), ik geef een suggestie (over react 1.8, overigens serieus bedoeld (ff afgezien van de haalbaarheid daarvan)) en ik post nog wat loos commentaar over Parse (aan de :P-smilie kan je zien dat ik dat niet zo kwaad bedoel) en over het "Microsoft empire" enz. waar ik nadrukkelijjk blaat-mode bij schrijf, wat inhoud dat ik dat ook niet serieus bedoel.
En dan staat er bij dat ik aan het flamen ben

[ Voor 3% gewijzigd door Krankenstein op 24-10-2003 11:29 ]