Mijn post is verwijderd :/

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:40

crisp

Devver

Pixelated

Het ging hier om een nieuwe feature, namelijk dat de search bij het laten zien van de resultaten direct automatisch naar de resultaten scrolled zodat je dat niet zelf hoeft te doen - in de vorige versie kreeg je eerst weer je form te zien en moest je met de hand naar de resultaten scrollen.
Deze feature werkte dus ook gewoon in oudere versie van Opera 7 dus kon niemand vermoeden dat het in 7.21 opeens een ongewenst effect zou veroorzaken (je kan nu eenmaal niet alle versies van een browser testen).
ACM gaf in het begin van het topic al het volgende aan:
Als je kan vinden waar het aan ligt zullen we het wel veranderen, maar we gaan niet actief op zoek naar problemen die in meerdere andere browsers gewoon niet optreden.
heel duidelijk lijkt me...

Ikzelf gebruik Opera regelmatig om dingen te testen; de meeste opera-bugs kijk ik dan ook wel naar en als ik een oplossing zie dan stel ik dat ook voor en daar wordt door de devvers bijna altijd wel iets mee gedaan - getuige ook deze specifieke bug.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

crisp schreef op 24 October 2003 @ 22:15:
Deze feature werkte dus ook gewoon in oudere versie van Opera 7

Nu je het zegt, hij is toen zelfs nog aangepast naar een versie die in opera ook zou werken :X
Leuk dan dat Opera dat met v7.21 weer verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Krankenstein schreef op 24 October 2003 @ 22:07:
Wat echter mijn hoofdreden was om te reageren, was dat ik redelijk pissed was (en ben) door de vele sites waarvoor ik in plaats van Opera (volgens mij best een goed product, en het wordt nog steeds beter) een andere browser moet gebruiken, vanwege incompatibiliteit.
Dat je pissed bent als er weer eens iets niet werkt snap ik (als linux/mac gebruiker zonder IE) beter dan wie dan ook. Maar:
1. Je brengt het (erg) beroerd. Genoeg van dat soort reacties en de non-IE surfers worden standaard gezien als zeikers/zealots/fanatici. Ontwikkelaars beledigen is meestal niet de beste manier om ondersteuning te krijgen voor 1 of andere obscure browser.
2. t.net is de echt niet de plek om daarover te klagen. Door alles met Mozilla te laten werken zorgen ze er hier voor dat je hier met elk van de 3 populaire platforms (win/lin/mac) terecht kan, en daar kunnen een hoop sites veel van leren.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:44

Snow_King

Konijn is stoer!

Krankenstein schreef op 24 October 2003 @ 11:31:
Wat dat respect betreft:
Als de devvers niet de moeite willen nemen om deze site (de search athans)compatibel te maken met Opera, ondanks meerdere users die hierover klagen, dan heb ik daar geen goed woord voor over. Dat overigens niet zonder respect, maar dat blijkt misschien niet zo duidelijk.
mag ik dan even op jou reageren, ik vind je dan gewoon onbeschoft!

Die devvers werken zich kapot een goed product neer te zetten (en ja 1.9 is een goed product)

Het is altijd zo simpel om mensen af te zeiken en te zeggen dat ze het niet goed doen, kunnen we tegenwoordig allemaal!
Maar beter doen, Ho maar!

Dus, ajb, ga dan een ander forum zoeken, want als je zo tegenover de devvers staat hoor je hier niet thuis imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 20:06
Snow_King schreef op 26 October 2003 @ 12:20:
[...]

mag ik dan even op jou reageren, ik vind je dan gewoon onbeschoft!

Die devvers werken zich kapot een goed product neer te zetten (en ja 1.9 is een goed product)

Het is altijd zo simpel om mensen af te zeiken en te zeggen dat ze het niet goed doen, kunnen we tegenwoordig allemaal!
Maar beter doen, Ho maar!

Dus, ajb, ga dan een ander forum zoeken, want als je zo tegenover de devvers staat hoor je hier niet thuis imho..
Dat vind ik dan ook weer onzin. Ik zeg dat ik 'daar' (oftewel: het niet willen aanpassen v.d. site zodat het werkt in Opera) geen goed woord voor over heb. Dat geldt natuurlijk niet voor de devvers. Voor hen (bijna) niets dan hulde, want ik kan me voorstellen wat een werkt het is om zo'n forum te proggen.

En kritiek geven moet kunnen (werd hierboven ook bevestigd), en daarvoor hoeft iemand het niet per sé zelf beter te kunnen, want dat zou betekenen dat er helemaal geen users zonder verstand van devven meer zouden kunnen klagen. En dat zijn nou eenmaal de gebruikers.

[ Voor 15% gewijzigd door Krankenstein op 26-10-2003 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

chem

Reist de wereld rond

Wbt het caching topic: er werd om de dag gekickt "joehoe het werkt nog niet". ja, dat is allemaal heel nuttig, maar daarmee lost het problem zich nog niet op.
Achteraf bleek dat er een rsync foutje was waardoor oude 304-testcode in de templates op 1 productieserver achterbleef (3x raden welke dat was). Dat had, inderdaad, wat beter gecommuniceerd kunnen worden; maar ik weet ook niet hoe vaak ik moet aangeven dat een fatsoenlijke topictitel en geduld eerder een bug oplost dan heel zenuwachtig doen (zie ook een sloot aan search-topics).

Opera vind ik (met de nadruk op IK) een slechte browser. Ik vind IE op veel punten nog vervelender, maar die heeft een groot marktaandeel waar je moeilijk om heen kan.

Daarbij is voor veel gebruikers niet duidelijk waar de grens React en GoT (templates) ligt. Tieren dat het Vroegâh allemaal betâh was, ja, daar kan ik niks mee.

Feit blijft dat Opera meer kuren heeft imho dan IE of Mozilla, en de kuren van IE mij wel bekend zijn, itt tot die van Opera. En ik vind het niet meer dan normaal dan dat je je best doet om te kijken of de code wel in alle browsers zal gaan werken, maar alles testen is enorm tijdrovend, wat ten koste gaat van beschikbare tijd van oa. ACM om aan GoT en t.net te werken. De 30, 40 man die GoT dmv Opera bezoeken, hoor ik zelden klagen.

Ik vind dat wij (React/Parse) enorm veel ondersteuning voor alternatieve browsers bieden. Niet alles wordt door GoT overgenomen, en dat is hun goede recht.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 17:48

LauPro

Prof Mierenneuke®

chem schreef op 26 oktober 2003 @ 12:34:
Daarbij is voor veel gebruikers niet duidelijk waar de grens React en GoT (templates) ligt. Tieren dat het Vroegâh allemaal betâh was, ja, daar kan ik niks mee.
Je hebt niet gereageerd op mijn vorige reply dus nogmaals: waarom en hoe moet de gebruiker weten waar die grens ligt? En stel dat een bug template-gerelateerd is dan kan je dat topic toch gewoon laten staan voor diegene die over de template gaat :?. Ik zie het probleem niet. Het lijkt zo langzamerhand wel alsof we op GoT een 'fort React' hebben waar je het liefst geen bugs mag melden.

Als je wil dat gebruikers zelf tenplate-bugs aangeven, maak dan een tweede template aan (die voor iedereen beschikbaar is bij prefs) zodat men iig zelf kan testen of een bug template-gerelateerd is.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
LauPro schreef op 26 October 2003 @ 12:54:
[...]
Je hebt niet gereageerd op mijn vorige reply dus nogmaals: waarom en hoe moet de gebruiker weten waar die grens ligt? En stel dat een bug template-gerelateerd is dan kan je dat topic toch gewoon laten staan voor diegene die over de template gaat :?. Ik zie het probleem niet. Het lijkt zo langzamerhand wel alsof we op GoT een 'fort React' hebben waar je het liefst geen bugs mag melden.
Beetje omgekeerde wereld. Het belangrijkste (denk ik) wat besloten is tussen T.net en Parse is dat ze een appart forum krijgen waar bugs en feat gemeld kunnen worden. Ik kan me wel voorstellen dat 20 topics over 1 onderwerp vervelend worden. Template topics blijven naar mijn mening gewoon open; de parse devvers bemoeien zich daar niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
maar een gemiddelde gebruiker (zelfs tweakers) heeft maar een bijzonder vaag, of zelfs totaal geen idee van hoe een forum als dit "werkt"...
om dan gebruikers te laten kiezen waar hun "bug" geplaatst moet worden, is dat dan wel verstandig (zeker als je ziet hoe moeilijk sommigen het hebben al het juiste forum te kiezen voor hun "normale" vragen).
Verder hoeft er eigenlijk niemand te kunnen replyen op een bugmelding of featurerequest... en bugs en featurerequest die nnog niet opgelost zijn kunnen gewoon blijven staan, zodat anderen ook kunnen zien dat iemand anders die feature/bug al heeft aangevraagd/-gemeld
Pagina: 1 2 Laatste