Het ging hier om een nieuwe feature, namelijk dat de search bij het laten zien van de resultaten direct automatisch naar de resultaten scrolled zodat je dat niet zelf hoeft te doen - in de vorige versie kreeg je eerst weer je form te zien en moest je met de hand naar de resultaten scrollen.
Deze feature werkte dus ook gewoon in oudere versie van Opera 7 dus kon niemand vermoeden dat het in 7.21 opeens een ongewenst effect zou veroorzaken (je kan nu eenmaal niet alle versies van een browser testen).
ACM gaf in het begin van het topic al het volgende aan:
Ikzelf gebruik Opera regelmatig om dingen te testen; de meeste opera-bugs kijk ik dan ook wel naar en als ik een oplossing zie dan stel ik dat ook voor en daar wordt door de devvers bijna altijd wel iets mee gedaan - getuige ook deze specifieke bug.
Deze feature werkte dus ook gewoon in oudere versie van Opera 7 dus kon niemand vermoeden dat het in 7.21 opeens een ongewenst effect zou veroorzaken (je kan nu eenmaal niet alle versies van een browser testen).
ACM gaf in het begin van het topic al het volgende aan:
heel duidelijk lijkt me...Als je kan vinden waar het aan ligt zullen we het wel veranderen, maar we gaan niet actief op zoek naar problemen die in meerdere andere browsers gewoon niet optreden.
Ikzelf gebruik Opera regelmatig om dingen te testen; de meeste opera-bugs kijk ik dan ook wel naar en als ik een oplossing zie dan stel ik dat ook voor en daar wordt door de devvers bijna altijd wel iets mee gedaan - getuige ook deze specifieke bug.
Intentionally left blank