Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

Twee foto's "boven elkaar" gestitched voor een fisheye effect.
_██_
(ಠ_ృ)
Vandijk nette plaat. Zonoskar ook overigens.
Vorige week zat ik nog in het oude Griekse theater in Taormina, Sicilie. Op de achtergrond zie je de Etna

(1024 x 241) (full-size 15187 x 3579, 14Mb)
Vraagje: Deze heb ik ge-autostitched uit een stuk of 12 (verticale) opnames met photoshop, en dat ging prima omdat de brandpuntsafstand ~30mm was. Maar ik heb ook een aantal panoramas die op 12mm zijn geschoten, weet iemand hoe ik die het best kan verwerken? De fotoshop-automaat snapt die nl niet...
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8

[full size ]
[ Voor 70% gewijzigd door 42dpi op 17-05-2009 17:40 ]
Si vis pacem, para bellum
Wel grappig om zo te laten zien wat je allemaal voor stuff in huis hebt. (en dat is zeker niet verkeerd
Ik heb het al wel wat vaker "geadverteerd"AugmentoR schreef op zondag 17 mei 2009 @ 17:25:
Vraagje: Deze heb ik ge-autostitched uit een stuk of 12 (verticale) opnames met photoshop, en dat ging prima omdat de brandpuntsafstand ~30mm was. Maar ik heb ook een aantal panoramas die op 12mm zijn geschoten, weet iemand hoe ik die het best kan verwerken? De fotoshop-automaat snapt die nl niet...
[ Voor 2% gewijzigd door PrinsEdje80 op 17-05-2009 19:36 . Reden: versie nummers... 8)7 ]
Used to be Down Under... Foto gallery
idd overloop is niet fantastisch camera is er ook niet echt na:P Ik ben al met een nieuwe bezig met een kodak Z8612 IS.walletje-w schreef op zondag 17 mei 2009 @ 18:07:
@TerreurBV
Wel grappig om zo te laten zien wat je allemaal voor stuff in huis hebt. (en dat is zeker niet verkeerd) maar probeer er voor te zorgen dat de verlopen minder duidelijk zijn. Nu zijn de verschillen wel erg groot, bijvoorbeeld bij het firefox logo en bij het stopcontact. Waarschijnlijk ligt dit aan de witbalans.
Maar weet iemand ook waar ik grotere panorama foto's kan hosten? 15853 x1200
Homedrive doet het weer.

Full size is hier te vinden (in jpeg2000 formaat).
Beide uit de hand geschoten, dus perfect is het niet bepaald, maar nog wel redelijk gelukt IMO.
_██_
(ಠ_ృ)

foto is 9 MB full size link beneden.
http://members.home.nl/deventerror/pano/raw360.jpg
[ Voor 8% gewijzigd door 42dpi op 18-05-2009 19:21 ]
Ik denk dat je met Panorama Factory nog wel een wat beter resultaat kunt krijgen, omdat deze automatisch voor de vignetering (donker worden aan de randen) kan compenseren.TerreurBV schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:24:
De heb ik en tijdtje geleden gemaakt in portugal foto's zijn met een telefoon gedaan daarom niet fantastisch M'n vader wou z'n canon D400 niet uit handen geven![]()
[afbeelding]
foto is 9 MB full size link beneden.
https://homedrive.ziggo.n...l/publiek/pano/raw360.jpg
[ Voor 8% gewijzigd door Atomsk op 18-05-2009 19:21 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Mt Queenstown in Nieuw Zeeland

Edit: nieuwe links
[ Voor 23% gewijzigd door loeberce op 22-05-2009 15:03 ]
"Je mag dit bestand niet bekijken."loeberce schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 14:40:
Eén van mijn eersten:
Mt Queenstown in Nieuw Zeeland
[afbeelding]
I make things.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Op het lange rechte pad vanuit de hei... Die boomstam schuin in het water stond op de allereerste foto die ik hier gepost heb jaren geledenVis schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 00:03:
In Duitsland aan een meer, vlak over de grens bij Venlo:
[afbeelding]
Leuk vergelijkingsmateriaal
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
1. Meer van Geneve:

2. Bovenop een berg in Les Gets met uitzicht op de Mont Blanc:

3. Uitzicht vanaf de camping in Morzine:

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Onderste 2 het mooistezonoskar schreef op zondag 05 juli 2009 @ 00:16:
Vorig weekend was ik in Frankrijk op vakantie. Natuurlijk ook een aantal pano's geschoten.
1. Meer van Geneve:
[afbeelding]
2. Bovenop een berg in Les Gets met uitzicht op de Mont Blanc:
[afbeelding]
3. Uitzicht vanaf de camping in Morzine:
[afbeelding]
Baai op the Isle of Skye in Schotland.

Details
Heerlijk dat typische Schotse weer
En nog een Loch Awe(some)

Details
met typischer Schots weer
[ Voor 4% gewijzigd door BlaTieBla op 03-08-2009 23:19 . Reden: linkjes aangepast :) ]
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Verder vind ik de eerste (Isle of Skye) heel mooi! De andere vind ik wat te grijs voor zo'n landschap.
In het origineel zat al bijna geen kleur (zo slecht kan het weer ook weer zijn.....)Fire69 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:07:
Je thumbnails linken verkeerd om.![]()
Verder vind ik de eerste (Isle of Skye) heel mooi! De andere vind ik wat te grijs voor zo'n landschap.
Die heb ik niet (meer), omdat ik die niet mooi vond. DUs je zal het met de grijze moeten doenIsniedood schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:00:
maar dan zegt juist de kleure versie al wat over hoe het die dag was. Nu haal je dat weg en is het 1 vlakke plaat. Zou graag ook de kleuren versie zien.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
@Angeloonie, Vooral 5 en 6 zijn prachtig. 6 kan misschien wat meer contrast gebruiken, maar zo is ie ook al mooi.
Nog 1tje van mij:

En groter is mogelijk
[ Voor 21% gewijzigd door TranceSetter op 05-08-2009 20:20 ]
Ik vind deze beide niet zo boeiend. Ontzettend veel voorgrond(water) terwijl 't juist om dat streepje aan de horizon gaat. Vergeet niet dat compositie ook belangrijk is voor panorama's. wat dat betreft zijn 't net gewone foto'sJermaine schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 14:39:
Twee losse-pols-plaatjes van zaterdag, Loveland Festival 2009. Klik ze aan voor een vergroting.
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Zo te zien ben jij in Hoboken, NJ geweestCoeluh schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:41:
Heb een van mijn betere gemaakt van Manhattan @ night:
[afbeelding]
Groter
Wel een gave panorama.. Heb je die toevallig iets groter voor me
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Inmiddels alweer enige tijd geleden, in oktober 2007, gemaakt vanaf Brooklyn richting Manhattan inclusief Brooklyn Bridge. Toen ik 'm thuis eenmaal had gestitched was ik zeer positief verrast door het resultaat
[ Voor 12% gewijzigd door Wouter! op 12-08-2009 11:29 ]
Mooie foto, alleen een beetje jammer dat het Verizon gebouw net precies achter the pijler van de brooklyn bridge staat. Het geeft een beetje verwarend beeld, en de vlag komt niet echt mooit uit doordat het Verizon sign in de weg zit.Wouter! schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:25:
Ik zag dat ik m'n panorama hier nog niet had geplaatst (al wel eerder in een ander topic). Helemaal niets aan bewerkt verder, hij komt zo uit de camera (behalve het stitchen natuurlijk). Uit een Canon Digital Ixus 700 nota bene. Op statiefje gezet met ik dacht 2 seconden sluitertijd op ISO 100.
[afbeelding]
Inmiddels alweer enige tijd geleden, in oktober 2007, gemaakt vanaf Brooklyn richting Manhattan inclusief Brooklyn Bridge. Toen ik 'm thuis eenmaal had gestitched was ik zeer positief verrast door het resultaat. Inmiddels hangt hij ook op canvas in m'n woonkamer (rechter stukje met de bewegende mensen eraf gehaald ... al vond ik dat wel jammer van de Manhattan bridge die je daardoor niet meer ziet).
Ziet er meer uit als Liberty State Park, maar ik kan me vergissenCalitomnication schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:02:
[...]
Zo te zien ben jij in Hoboken, NJ geweest
Wel een gave panorama.. Heb je die toevallig iets groter voor me
[ Voor 11% gewijzigd door Morty op 12-08-2009 14:15 ]
Klopt, maar ik kon op die kade die daar ligt 5 meter verder naar links of 5 meter verder naar rechts en dan zat het gebouw ergens halverwege de pijler. Dat vond ik persoonlijk minder mooi omdat die pijler dan een beetje verdwijnt door de grootte van het Verizon-gebouwMorty schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:13:
[...]
Mooie foto, alleen een beetje jammer dat het Verizon gebouw net precies achter the pijler van de brooklyn bridge staat. Het geeft een beetje verwarend beeld, en de vlag komt niet echt mooit uit doordat het Verizon sign in de weg zit.
Dit zijn wel dingen waar ik misschien wat beter op had moeten letten. Ik was juist blij dat ik dat water een keer goed gestitched kreeg zonder rare trekjes zoals op een eerdere panoramaabrakadaver schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:43:
[...]
Ik vind deze beide niet zo boeiend. Ontzettend veel voorgrond(water) terwijl 't juist om dat streepje aan de horizon gaat. Vergeet niet dat compositie ook belangrijk is voor panorama's. wat dat betreft zijn 't net gewone foto's
@ Exigence: Zonde dat die zigagweg onderaan wordt afgesneden. Ik heb sowieso de indruk dat er een stuk voorgrond ontbreekt. In dit geval had ik iets minder "panorama" mooier gevonden waarschijnlijk, tenzij er op de voorgrond iets ontzettend misplaatst te zien is natuurlijk. Omgeving lijkt wel ideaal voor pano's!
Ik wil er eigenlijk nog een keer wat Photoshop-tijd in steken om die kade weg te werken. Als dat mooi lukt wil ik 'm ook groter laten afdrukken dan ik 'm nu heb, want 140x40 klonk behoorlijk groot maar valt op de muur toch al gauw een beetje klein uitToff schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:42:
@ Wouter!: Jammer dat die verre brug eraf gevallen is op canvas. Daar verdwijnt een leuk stuk diepte mee.

(Grotere afbeelding)
[ Voor 26% gewijzigd door Beaves op 15-08-2009 23:19 ]
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

klik hier voor groter

klik hier voor groter
[ Voor 30% gewijzigd door CashMoney op 16-08-2009 10:15 ]
Groter?CashMoney schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:51:
Schiet niet vaak Pano's maar op Kos was het de moeite waard...
[afbeelding]
[afbeelding]
Joejoe!
Linkjes naar groter plaatje zijn toegevoegd.
Leuke locatie voor een pano idd.Beaves schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:17:
Onderstaande pano is gemaakt in Saas-Almagell, mooi dorp in Zwitserland.
[afbeelding]
(Grotere afbeelding)
Jammer van het stichfoutje midden in beeld, de top van die berg heeft een schaduw...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
@Beaves: Mooi licht, mooie lucht, alleen vind ik de berg net niet helemaal lekker in de compositie staan, iets meer naar rechts is denk ik beter.
@CashMoney: mooie panorama's, alleen vind ik het jammer dat er zoveel lucht in de foto zit. Deze is strak blauw en voegt dus niet echt veel spanning toe.
Ik heb zelf deze vakantie ook wat panorama's gemaakt, hieronder twee van de beter:
Westkust van Schotland:

Franse Alpen, Chamonix:

Goeie vraag. Het is een uitsnede, gemaakt omdat de bovenkader helemaal zwart uitgeflitst was en dat niet mooi overkwam.jfeelders schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:58:
Is dat een pano (stitched) of een uitsnede?
Anoniem: 287184
Ik heb het ook eens geprobeerd.

Ik heb hem even aangepast. Gestiched nu met een ander programmatje. Opzich is het her en der wat beter geworden alleen de horizon wordt niet strak genoeg. Volgende keer gewoon even wat meer rekening houden met het standpunt waar daar ligt het gewoon aan.
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 287184 op 14-09-2009 20:02 ]
Maar om het goed te maken: F. Jacobse, ik zie wat belichtingsverschillen in de pano, en ook lijkt ie niet helemaal recht te staan, als in, de horizon gaat omhoog en omlaag. Maar dat hoort misschien wel zo. Verder vind ik de omgeving niet zo heel boeiend. Misschien dat dat met zonsondergang/schemering wel mooi is.
[ Voor 82% gewijzigd door TranceSetter op 12-09-2009 23:08 . Reden: verkeerd geplaatste post ]
Anoniem: 287184
Ik heb het uit de hand geschoten en daar zal het wel aanliggen. Niet overal een gelijk stuk genomen.
Dat de horizon afloopt dat hoort inprincipe wel zo (vanwege het standpunt) maar de ongelijke stukken natuurlijk niet.
Ik heb het gestiched met autostitch.
Wat betreft de omgeving kan ik niet met trancesetter mee gaan. Nee er is geen spektakel gaande! Maar het standpunt zo hoog in de lucht en dan een enorm uitzicht te hebben, ja dat is toch best gaaf!?
Het is zeker gaaf om zo'n uitzicht te hebben, maar dan moet de plaat verder nog wel boeiend zijn. En misschien is ie dat voor jou wel, omdat je er misschien woont, of die omgeving goed kent. Voor mij is het een goede poging voor een pano, maar boeit het 'onderwerp' me niet zo.Anoniem: 287184 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 23:37:
Wat betreft de omgeving kan ik niet met trancesetter mee gaan. Nee er is geen spektakel gaande! Maar het standpunt zo hoog in de lucht en dan een enorm uitzicht te hebben, ja dat is toch best gaaf!?
Dit is een bocht in een levada op Madeira.

[ Voor 9% gewijzigd door blade08 op 17-09-2009 10:08 ]
www.scinus.com
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Wat vind je zelf van het kleurverloop in de lucht?AlwinB© schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:35:
[afbeelding]
Ik zat even dit topic door te kijken, en wou mijn eerste panorama even delen. Gemaakt in Portugal.
~AlwinB©
Om de een of andere reden oogt je foto niet ruim, zoals ik van een panorama verwacht. Komt misschien omdat je foto aan beide zijden is begrensd. Ik weet niet of dit positief of negatief is, maar het is wel anders iig.
De weg rechts staat er op omdat ik anders de compositie nogal saai vond.

klikbaar voor iets groter.
Anoniem: 37864

(boven)

Beide bestaan uit zo'n 15 foto's, verticaal genomen.
Edit: Duidelijkere thumbnails...
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 37864 op 19-10-2009 22:06 ]
Ik heb ook een panoramaatje geschoten afgelopen zomer van het Saasdal, Zwitserland. Uitzicht op Saas-Fee (boven) en Saas-Grund (onder). Iets meer lucht was misschien mooier geweest. Op canvas (120x40cm) ziet hij er erg mooi uit, helaas vallen de bossen daar wat donker uit.Beaves schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:17:
Onderstaande pano is gemaakt in Saas-Almagell, mooi dorp in Zwitserland.
[afbeelding]
(Grotere afbeelding)

Netjes man, was dat 's morgens vroeg of 's avonds.....abrakadaver schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:49:
Vanaf de vulkaar le Teide op Tenerife gemaakt. 16 verticale foto's uit de hand met m'n 5d en 28-105 op f/6.3, in de verte zie de eilanden la Palma en la Gomera boven de wolken uit steken.
De weg rechts staat er op omdat ik anders de compositie nogal saai vond.
[afbeelding]
klikbaar voor iets groter.
Hoe was het in het donker naar boven (of beneden, al naar gelang het dus 's morgens of 's avonds was) rijden.
Vincere Per Belli
Dit is 's avonds, 's nachts rijden is prima te doen want het zijn gewoon goede 2-baans wegen die de vulkaan op gaan.peeth schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 19:26:
[...]
Netjes man, was dat 's morgens vroeg of 's avonds.....
Hoe was het in het donker naar boven (of beneden, al naar gelang het dus 's morgens of 's avonds was) rijden.
Lekker! hij oogt wel een tikkie licht aan de bovenkant, maar dat mag het uitzicht niet schaden
* Sjaak_Afhaak is nog steeds bezig met fotoboek van canada (alweer terug sinds halverwege mei)

Panorama van Vancouver vanaf de Granville Bridge

Two Jack Lake, Banff, BC, op 2 minuutjes lopen van onze camper
[ Voor 4% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 19-10-2009 20:40 ]
Hier staat tekst
7 handheld foto's

iets groter http://farm4.static.flick...27383968_3dcba95695_b.jpg
[ Voor 19% gewijzigd door peeth op 19-10-2009 22:42 ]
Vincere Per Belli

mijn laatste foto's op flickr
peeth;
mooi maar doet me iets wat dof aan, de weg rechts had je wat mij betreft misschien weg mogen laten!
Sjaak_Afhaak;
pfoee ja wat moet ik daar nou van zeggen, fantastisch! erg mooi hoe je bij de eerste foto toch een drukke stad te pakken hebt zonder dat je auto's op de weg ziet, hierdoor komt het toch rustiek over, klasse! en ja Banff mooi, maar was het water daar niet zo ontzettend blauw? daar zie ik niet veel van terug? heb je een polarizer gebruikt bij deze pano? ik zie geen schittering in het water.
rob555;
prachtig die wil ik ook wel op 120x40cm, fijne kleuren, alleen heb je wat last van CA's om de pieken van de bergen heen..
Qlone;
leuke uitdaging snachts! je bent er aardig in gelukt om dubbele lichtsporen van dezelfde bron te vermijden, puik werk!
mijn laatste foto's op flickr

grote versie
http://84.31.24.4/images/...ryce_canyon-1650px-cp.jpg
Ik hoor graag wat jullie er van vinden.
Maar wat me opvalt nou ik er over nadenk, is dat ik met mijn simpele (oude) Canon Ixus 700 veel mooiere resultaten heb behaald (bijvoorbeeld: klik en klik) dan met m'n Canon SX100. Ik heb het op verschillende zoombereiken geprobeerd maar het stitchen levert met foto's uit m'n SX100 steeds problemen op. Ik weet alleen dat de lens van de SX100 volledig uitgezoomd wat last heeft van barrel distortion, hoewel het niet erger is dan andere camera's uit die klasse, maar dat wetende maak ik dus vrijwel nooit groothoek foto's als ik een panorama voor ogen heb.
[ Voor 10% gewijzigd door Wouter! op 22-10-2009 11:00 ]
(1024 x 414) (9050 x 3662)

Let op grote versie is dik 18MB filesize.
Links bovenin zie je overigens het (erg mooie) WK stadion van capetown.
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
Deze is wel heel erg mooi zeg!AugmentoR schreef op donderdag 19 november 2009 @ 01:06:
Lekker hoge resolutie panorama vanaf de bij uitzondering niet-bewolkte, 1 km hoge Tafelberg, neerkijkend op Kaapstad. 400D / 17-55MM IS 2.8 @ 24mm ISO100 f/4 1/400s, 8 handheld verticale opnamen gestitched met Hugin:
(1024 x 414) (9050 x 3662)
[afbeelding]
Let op grote versie is dik 18MB filesize.
Links bovenin zie je overigens het (erg mooie) WK stadion van capetown.
Hugin ken ik nog niet, eens even naar kijken.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Bij die van expression vraag ik me aan de ene kant af of hij niet iets te donker is, maar aan de andere kant geeft het wel goed een dreigende sfeer weer...
Hier eentje van mijzelf, op de Veluwe, ben nog niet al te lang geleden begonnen met fotografie en ben ook wat aan het experimenteren met panorama's.

[ Voor 34% gewijzigd door Evano op 22-11-2009 13:38 ]
@Blacktarantulax, nette panorama, persoonlijk vindt ik de schaduw aan de voorzijde niet echt mooi, maar weinig aan te doen.
Hier een probeersel van afgelopen oktober, het is de voet van het Atlasgebergte in Marokko. Gestitched met Hugin en iets bewerkt in Lightroom. (klik voor groot, ca 5 MB)

[ Voor 3% gewijzigd door bennyd op 30-11-2009 20:36 ]
Erg mooi, waarom heb je deze op f/4 en niet met een kleinere lensopening gemaakt?AugmentoR schreef op donderdag 19 november 2009 @ 01:06:
Lekker hoge resolutie panorama vanaf de bij uitzondering niet-bewolkte, 1 km hoge Tafelberg, neerkijkend op Kaapstad. 400D / 17-55MM IS 2.8 @ 24mm ISO100 f/4 1/400s, 8 handheld verticale opnamen gestitched met Hugin:
Het lijkt of je foto niet recht is, maar naar links overhelt. Probeer hem eens recht te zetten op een vertikale lijn in het centrum? Verder storen de erg prominent aanwezige toeristen rechts mij nogal. Als het je reisgezelschap was, begrijp ik het wel, maar anders kan je foto goed zonder deze figuren.
Anoniem: 480
Die overhellende indruk is er idd, leg je er echter een lineaal overheen, komt die toch nagenoeg recht uit. De rand rechts in beeld is in werkelijkheid behoorlijk scheef, en dat versterkt de indruk van het scheef zijn van de foto.Toff schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:19:
@sakura:
Het lijkt of je foto niet recht is, maar naar links overhelt. Probeer hem eens recht te zetten op een vertikale lijn in het centrum? Verder storen de erg prominent aanwezige toeristen rechts mij nogal. Als het je reisgezelschap was, begrijp ik het wel, maar anders kan je foto goed zonder deze figuren.
Helaas was het op dat moment echt achterlijk druk, en was het helaas echt onmogelijk om de foto te maken zonder hinderlijke mensen erop.
Heb hem iig enkele graden gekanteld en de mensen eraf geknipt, het geeft idd direct al een rustiger beeld.

En over mensen op foto's gesproken, onderstaand nog een panorama wat ik van het plein bij het Vaticaan geschoten heb, sommige mensen staan er zelfs meerdere keren op

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 480 op 14-12-2009 19:43 ]

Moet eigenlijk nog wat van de linkerkant afknippen aangezien dat niet helemaal scherp is. Aan de andere kant scherp genoeg voor niet al te grote afdrukken denk ik. Genomen vanaf een boot. Beetje afgezaagd onderwerp, dat wel maar ik was wel blij met de uitvoering
bestaat uit een stuk of 10 foto's
[ Voor 13% gewijzigd door Isniedood op 27-02-2010 00:24 ]
Dus kan je m op fora wel zien, maar niet op flickr want daar is hij private
maar best een nette plaat, lekkere kleuren en die skyline is ook heel leuk ^^
waar is dit trouwens, manhattan?
[ Voor 7% gewijzigd door Polariteit op 27-02-2010 00:03 ]
Maar dit is inderdaad een foto van manhatten. Vanaf de boot naar Ellis Island.
Bedankt voor de commentaren
[ Voor 7% gewijzigd door Isniedood op 27-02-2010 00:26 ]
Volgens mij kan je foto's in private-modus alleen door jezelf gezien worden, en op bijv. forums waar de foto als link neergezet is.
grote versie doet het nu wel, ziet er heel goed uit hoor
[ Voor 6% gewijzigd door Polariteit op 27-02-2010 10:36 ]
Voglens mij in je fotostream. dan staat er onder je foto de titel en description, en daaronder een rood of groen blokje met daarachter de tekst dat alleen jij of iedereen de foto kan zien. Daarachter staat EDIT. Daar ka je het veradneren.Isniedood schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:04:
En waar verander je dat private? ik heb overal gezocht maar heb alles toegankelijk staan volgens mij?
@isniedood: als je hem helemaal cliche wil dan zet hem om in z/w !
Mijne is gemaakt op de Christoffelberg, helaas 1 plak foutje erin (vermoedelijk de bomen icm. wind), maar lensje heeft het hier ook vrij zwaar met het licht. Redelijk tevreden ermee, het kan beter, maar dat doe ik als ik nog eens tot boven gekropen kom met statief

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Dan ook nog twee van mij;

Deze is afgelopen zomer gemaakt op de pilatus in zwitserland.
En het wel bekende sint pieterplein in rome

deze vind ik wel heel erg mooiSjaak_Afhaak schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:19:
@ polthemol:
Ik vind 'm wel erg leegjes, verder zit er niet zoveel scherpte in volgens mij.
Schopje van mijn kant, pano's maken is kewl:
Milford Sound, Nieuw Zeeland
[afbeelding]
klikbaar voor 1280px
Ja maar waar dan.
Gewoon even zoeken.
Nee, geen zin in /lui enzo
Hmm ok ik kijk wel even.
Gevonden, wacht even......... Hierzo: [Verzamel] Panoramafotografie
[ Voor 3% gewijzigd door Moby op 08-04-2010 20:02 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Dit topic is gesloten.
1.
Gaarne de foto's resizen naar 600px
2.
mocht je mail krijgen van www.pan-o-rama.nl met allerlei "fantastische" aanbiedingen omtrend je foto laat ons dat dan even weten via een DM of een mail naar de FG crew. Het is namelijk niet helemaal de bedoeling om zo te handelen en op die manier kunnen we er op ingrijpen.