(foto verwijderd)
De foto is uit de losse hand gemaakt en sluit daarom niet overal goed aan.
Circuit Zandvoort:
(foto verwijderd)
[ Voor 53% gewijzigd door V i P op 24-10-2007 23:51 ]
Ellis Island; NYC (3 foto's):

Ground Zero; NYC (3 foto's):

Huiskamer; DH (13 foto's):

[ Voor 34% gewijzigd door jfeelders op 14-10-2003 09:14 ]

Errug mooie lucht!
[ Voor 23% gewijzigd door jfeelders op 14-10-2003 09:14 ]
Anoniem: 21785

De Bay Bridge in San Fransisco, met veel moeite aan gestitcht met Panorama Factory. Het stikte eerst van de ghost images (nog steeds een beetje), vandaar dat er heel wat warping nodig was om de boel passend te krijgen. Als gevolg daarvan ziet het er allemaal nogal kunstmatig uit, maarja... hij is toch wel aardig. De moiré in de wolkenkrabbers komt van het resizen. Klik op de foto voor een (iets) grotere versie.
Hm, veel oude links werken niet meer. Misschien had ik beter een nieuw topic kunnen openen, of gewoon digifoto's deel 25 (ofzo) moeten gebruiken.
Goed gelukt man!Anoniem: 21785 schreef op 20 oktober 2002 @ 22:40:
*kick*
[afbeelding]
De Bay Bridge in San Fransisco, met veel moeite aan gestitcht met Panorama Factory. Het stikte eerst van de ghost images (nog steeds een beetje), vandaar dat er heel wat warping nodig was om de boel passend te krijgen. Als gevolg daarvan ziet het er allemaal nogal kunstmatig uit, maarja... hij is toch wel aardig. De moiré in de wolkenkrabbers komt van het resizen. Klik op de foto voor een (iets) grotere versie.
edit:
Hm, veel oude links werken niet meer. Misschien had ik beter een nieuw topic kunnen openen, of gewoon digifoto's deel 25 (ofzo) moeten gebruiken.
The Panorama Factory is gewoon een keigoed progje!

Foto van Budapest, afgelopen zomer gemaakt met Canon Digital Ixus V, aan elkaar geplakt met Paintshop Pro 7, afgewerkt met Photoshop 7.
Edit: eindelijk snap ik dat doorklikken met UBB
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Anoniem: 21785
Dank jullie wel!Firecow schreef op 20 oktober 2002 @ 23:22:wow die vindt ik dus echt wel haar scherp en zeer vet !
Molybdenum schreef op 21 oktober 2002 @ 17:09:Goed gelukt man!
The Panorama Factory is gewoon een keigoed progje!
Tja, wat ik al zei: het kostte wel veel moeite, want de auto-opties in Panorama Factory werkten hier niet goed. Hij had vooral veel moeite met de kabels in de brug: soms werden ze één kabeltje te ver naar rechts of naar links gematcht, waardoor er héél rare resultaten ontstonden. Ook het programma Photostitch van Canon zelf (de zes losse foto's waren genomen met een S30 in panorama-mode) trok het niet, waarschijnlijk doordat ik de foto's uit de losse pols had genomen.
Maar gelukkig kun je met Panorama Factory foto's ook heel goed handmatig matchen. Ja, het is inderdaad een fantastisch proggie!
Daarnaast zijn de overgangen te duidelijk vind ik, en heb geen idee of dat nou aan het programma ligt of aan m'n foto's.. dat zien we wel de volgende keer.
Deze panorama is genomen op de Hoek van Holland, met mn Nikon F50 Sigma F4 op -geloof ik- 1/30 met Agfa Vista 100 ISO dia, Miranda Pola met de onmisbare samenwerking van m'n Vanguard Millenium 5 statief.
Heb er ook 1 met m'n 35mm gemaak, die hoop ik er vanavond nog op te zetten. Hou de layout netjes, verklein je img's met [ img=600 ] en link vervolgens naar de grote versie van je plaat.
Succes

[ Voor 44% gewijzigd door Luit op 23-10-2003 21:03 . Reden: typo in topicnummer ]
Dat topic ligt alweer een week of zo te rotten... en het begin ervan is al vergaan door de tijd (lees: imagelinks stuk). Een nieuwe lijkt mij vrij nuttig.Towbitis schreef op 23 October 2003 @ 21:02:
D'r was al wel een topic over: [rml][ verzamel] Panoramafoto's[/rml]

Leuk layouts verneuken. Foto met tegenlicht in Mount Rainier National Park USA genomen. Camera DSC-S70 - 3 foto's gestitched in RealViz 3.1...

Needles in Canyonlands Utah....
[ Voor 27% gewijzigd door cutter op 23-10-2003 21:39 ]

later aangepast tot deze:

omdat voor de afdruk een maximale afmetingen van 755mm bij 252mm golden. Om dus een beter hoogte/breedte verhouding te krijgen heb ik de panorama moeten bijsnijden. Beetje jammer omdat je nu niet ziet waar de schaduw val van is en de steilte ontbreekt klein beetje.
Afdruk is trouwens wel super en hangt nu aan de muur.
Foto is genomen in Oostenrijk, Glocknergruppe deze zomer. Ongeveer anderhalf a twee uur lopen over de gletscher vanaf de Oberwalder hutte, boven aan een afgrond wat een ongeveer 50 graden steile puinhelling was (die we even na dit fotomoment hebben afgedaald).
Besneewde berg in het midden is de Gross Venediger (ook daar heb ik op gestaan deze zomer, alleen toen was er geen zicht
Hoveel foto's zijn dat? Ik meen 8 stitches te zien, en aangezien ik niet denk dat een statief meezeulen tijdens het skien handig is lijkt me dat haast onmogelijkRoadkill schreef op 23 October 2003 @ 22:35:
Heb deze:
[afbeelding]
later aangepast tot deze:
[afbeelding]
omdat voor de afdruk een maximale afmetingen van 755mm bij 252mm golden. Om dus een beter hoogte/breedte verhouding te krijgen heb ik de panorama moeten bijsnijden. Beetje jammer omdat je nu niet ziet waar de schaduw val van is en de steilte ontbreekt klein beetje.
Afdruk is trouwens wel super en hangt nu aan de muur.
offtopic:
Foto is genomen in Oostenrijk, Glocknergruppe deze zomer. Ongeveer anderhalf a twee uur lopen over de gletscher vanaf de Oberwalder hutte, boven aan een afgrond wat een ongeveer 50 graden steile puinhelling was (die we even na dit fotomoment hebben afgedaald).
Besneewde berg in het midden is de Gross Venediger (ook daar heb ik op gestaan deze zomer, alleen toen was er geen zicht
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Klopt, stitches helaas goed zichtbaar in de lucht.CyBeR schreef op 24 October 2003 @ 00:16:
Hoveel foto's zijn dat? Ik meen 8 stitches te zien, en aangezien ik niet denk dat een statief meezeulen tijdens het skien handig is lijkt me dat haast onmogelijk
Op de afdruk (hoogglans) gelukkig niet zo goed zichtbaar, iig niet storend.
Was overigens niet op de ski's maar op de stijgijzers (te voet dus). Was een meerdaagse huttentocht, dus goedgevulde rugzak bij. Misschien volgende keer daar nog maar een lichtgewicht eenbeenstatief bij proppen.... maar dan wel heel erg lichtgewicht...
Waar ik -zeker weten- mee in de fout ben gegaan is dat ik een panorama heb geschoten van een plaat waar de zon in voorkomt met een diafragma 4. Dan is je sluitertijd overal anders, dus de foto van de zon is donkerder als de rest.
Of een vaste sluitertijd instellen, dan heb je niet van die vlekken achteraf.
Weer wat geleerd.
Stom, had het kunnen weten..
[ Voor 6% gewijzigd door Willem op 24-10-2003 14:23 ]
Anoniem: 102173
http://members.rott.chell...gen_03_februari_2004a.jpg
Specs.: Fuji S5000, 2 sec. sluitertijd, Diafragma: f/4 6 foto's
Grappig, daar doe ik een workshop portretfotografie (Vrije Academie)Anoniem: 102173 schreef op 04 februari 2004 @ 11:59:
Ik heb ook een panorama foto van de haven van Vlaardingen, gemaakt met Panorama Factory.
http://members.rott.chell...gen_03_februari_2004a.jpg
Specs.: Fuji S5000, 2 sec. sluitertijd, Diafragma: f/4 6 foto's
Om een niet geheel nutteloze kick te doen ook maar ff een pano van vorige week:
1. Rottemeren in kleur

2. Rottemeren in B/W

En een soortgelijk van Kinderdijk:
1. Kinderdijk in kleur

2. Kinderdijk in B/W

Anoniem: 83328
Hangloozz schreef op 04 februari 2004 @ 13:57:
1. Rottemeren in kleur
[afbeelding]
2. Rottemeren in B/W
[afbeelding]
1. Kinderdijk in kleur
[afbeelding]
2. Kinderdijk in B/W
[afbeelding]
Vooral de 1e kleurenpano is schitterend
Anoniem: 99965
Heb je hem ook nog bewerkt met photoshop,zoja,wat heb je er aan gedaan.Hangloozz schreef op 04 februari 2004 @ 13:57:
[...]
Grappig, daar doe ik een workshop portretfotografie (Vrije Academie)
Om een niet geheel nutteloze kick te doen ook maar ff een pano van vorige week:
1. Rottemeren in kleur
[afbeelding]
2. Rottemeren in B/W
[afbeelding]
1. Kinderdijk in kleur
[afbeelding]
2. Kinderdijk in B/W
[afbeelding]
ps.Schitterende foto's
De kleurversie van Kinderdijk heeft een correctie ondergaan in de luchtpartij omdat ik het polafilter niet voldoende meegedraaid had waardoor er een donkerblauwe kegel onstond boven de middelste molen.
Links wat lichter gemaakt, rechts wat donkerder. Verder ook alleen contrast aangepast.
De B/W versies zijn omgezet met de channel mixer en gebaseerd op het rood-kanaal.
Hampi, Karanataka (India), 30/7/2003

Ajanta Caves, Marahastra (India), 22/7/2003

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
btw die 99 pleuros is dan in of ex dat frame waar het inzat?
[ Voor 17% gewijzigd door Acid_Burn op 04-02-2004 22:35 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

3 foto's van analoog gescanned. Breedte na bewerking ongeveer 8000x2000
[ Voor 41% gewijzigd door Acid_Burn op 13-05-2004 17:48 ]
Woei, die's inderdaad van mijAcid_Burn schreef op 04 februari 2004 @ 22:29:
Woei is die van jouw? Mooie plaat. Die kreeg ik vanmiddag dus te zien naar aanleiding van een vraag over het afdrukken van panorama's (net 14 rolletjes ingeleverd bij jullie)
btw die 99 pleuros is dan in of ex dat frame waar het inzat?
zal wel even fotootje maken, hij hangt hier beneden in huis ook uiteraard
*updateje*

de foto is dus 104x10cm, en als het goed is gaan we hem vandaag of morgen afdrukken als 260x25cm
[ Voor 31% gewijzigd door BaRF op 07-02-2004 20:51 ]
edit: Nog een panoramaatje van mij gemaakt in Australie:

[ Voor 53% gewijzigd door Acid_Burn op 08-02-2004 00:44 ]
Ik had die dag een geweldige G5 op mn statiefjeAcid_Burn schreef op 08 februari 2004 @ 00:41:
Waarmee heb je die foto eigenlijk gemaakt? Een speciale panorama camera of is het een compositie?
edit: Nog een panoramaatje van mij gemaakt in Australie:
[afbeelding]
Die Pinnacle Desert van je is echt mooi
Als TIF opgeslagen is ie 60mb
De foto van ground Zero van jfeelders is een goed voorbeeld: de gebouwen staan _te_ scheef imho.
Omdat een pano uit meer delen bestaat, is het niet effectief om het geheel via een lens barrel correction te onthoeken.
En als je de individuele foto's eerst onthoekt, en vervolgens proebert te stitchen, dan lukt het aansluiten van de foto's vaak niet tot nauwelijks.
Hoe pakken jullie dit aan?
Tilt/shift objectief gebruikenAlterEgo schreef op 03 maart 2004 @ 14:31:
Wat ik vaak storend vind aan pano's is dat je de vervorming van de groothoeklens zo duidelijk kan zien.
De foto van ground Zero van jfeelders is een goed voorbeeld: de gebouwen staan _te_ scheef imho.
Omdat een pano uit meer delen bestaat, is het niet effectief om het geheel via een lens barrel correction te onthoeken.
En als je de individuele foto's eerst onthoekt, en vervolgens proebert te stitchen, dan lukt het aansluiten van de foto's vaak niet tot nauwelijks.
Hoe pakken jullie dit aan?
Anoniem: 24448
kan je misschien ook een linkje geven naar de grote afbeelding ? op deze zie ik nie zo gek veelAnoniem: 101776 schreef op 24 maart 2004 @ 17:55:
Hier een foto die ik gemaakt heb in IJmuiden
[afbeelding]
Gemaakt met een 300D en aan elkaar geplakt met photostitch
En, hoe hangt je panorama thuis aan de muur?Acid_Burn schreef op 24 maart 2004 @ 17:40:
Even de hoek berekenen en je camera onder die hoek plaatsen zodat als je opzij gaat de camera eigenlijk in een rechte lijn verplaatst?
http://www.pbase.com/image/17822898/original
http://www.pbase.com/image/27042070/original
http://www.pbase.com/image/17750360/original
http://www.pbase.com/image/22258821/original
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Eh.. nog niet.
Anoniem: 102261
Erg mooie foto, maar ik vind hem ietwat aan de donkere kant. Ik kom daar vaak, moet er zelf ook maar eens een fotootje schieten. De kolk is tenslotte behoorlijk fotogeniek ;DHangloozz schreef op 24 maart 2004 @ 10:15:
Delfshaven, Rotterdam, gisterenavond rond 18:45u.
[afbeelding]
Op basis van 6 foto's, gestitched met ImageAssembler.
Cam specs:
Canon D60, 17-35 F2.8, ISO100 @ 1/180s @ F4.0
Anoniem: 101776
hier heb ik de orginele afbeelding staan. hij is wel 2 MB dus het duurt waarschijnlijk ff voordat hij geladen isAnoniem: 24448 schreef op 24 maart 2004 @ 20:07:
[...]
kan je misschien ook een linkje geven naar de grote afbeelding ? op deze zie ik nie zo gek veel

grotere versie [5500x768]
en nog een van Death Valley

grotere versie [5500x1024]
[ Voor 28% gewijzigd door -Marshal- op 25-03-2004 22:27 ]
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Anoniem: 24448
wat is de nieuwerwetse manier dan ??-Marshal- schreef op 25 maart 2004 @ 22:20:
Nog op de ouderwetse manier gemaakt en daarna met photoshop aan elkaar geknutseld.
[afbeelding]
[afbeelding]
(btw, nice avatar, ilse is oke
Wat ik jammer vind zijn die donkere gedeelten waar de hoeken van je foto's hebben gezeten (vignettering). Mischien als je als basis een zwarte achtergrond gebruikt en dan de lagen merged met als optie lighten, dan neemt ie altijd het lichtste gedeelte van de 2 lagen. Dat scheelt al een hoop.-Marshal- schreef op 25 maart 2004 @ 22:20:
Nog op de ouderwetse manier gemaakt en daarna met photoshop aan elkaar geknutseld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Origineel standpunt jah.
OpgehangenAcid_Burn schreef op 24 maart 2004 @ 21:17:
[...]
Eh.. nog niet.Zeer weinig tijd om even te boren. Daar moeten we toch even met zijn 2en voor zijn en of ik, of mijn vrouw is vaak weg. Maar van de week hangt ie hoor

107,5x17,5cm

Anoniem: 99965

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 99965 op 18-04-2004 21:04 ]
Hij bestaat uit 3 foto's uit de hand geschoten en is met photomerge aan elkaar geplakt.

Voor een full size klikken op plaatje.
Nog een panorama gemaakt in Cyprus.
Hij bestaat uit 5 foto's uit de hand geschoten en is met imageassember aan elkaar geplakt.

[ Voor 82% gewijzigd door Rayzman op 27-04-2004 10:53 . Reden: Links naar orginelen weg ]
Zeer mooi !Rayzman schreef op 18 april 2004 @ 23:14:
Hier een panorama gemaakt in Phafos Coral Bay Cyprus.
Hij bestaat uit 3 foto's uit de hand geschoten en is met photomerge aan elkaar geplakt.
[afbeelding]
Voor een full size klikken op plaatje.
Nog een panorama gemaakt in Cyprus.
Hij bestaat uit 5 foto's uit de hand geschoten en is met imageassember aan elkaar geplakt.
[afbeelding]
De losse foto'sRayzman schreef op 19 april 2004 @ 15:27:
Bedoel je de grote versie of de losse foto's waaruit die gemaakt is? Grote versie krijg je door gewoon op de kleine plaat te klikken.

Najah, als je geen webspace meer hebt is het geen erg hoor.. Wou gewoon even zien hoe je het gedaan hebt, want vind ze zeer goed gelukt (mss picserver ?)

Op de grote versie kun je zien dat een meisje net uit zee loopt en er 2 keer opstaat
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
misschien is ze een een eige tweelingAike schreef op 20 april 2004 @ 19:55:
Ik heb ooit deze gemaakt:
snip
Op de grote versie kun je zien dat een meisje net uit zee loopt en er 2 keer opstaat
mijn bijdrage: nix gedaan behalve aan elkaar te plakken. Waar? Postcode 1061.
[1.4 MB groot]
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Een vallei, vlakbij Granada

Acinipo, uitzicht vanaf een klif

Serranía de Ronda

Playa de Monsúl

Cabo de Gata in Almería - veel westerns hier opgenomen

Cabo de Gata in Almería - zondsondergang

Acinipo - Romeinse ruine stad. Elk hoopje steen was een gebouw 2000 jaar geleden.

In de verte Gibraltar en zelfs het Rif-gebergte in Marokko zichtbaar
[ Voor 24% gewijzigd door darkdesign op 20-04-2004 21:42 ]
Hangloozz schreef op 20 april 2004 @ 21:36:
Govert, dikke vieze patser![]()
Wat een prachtige panorama's...allemaal op groot formaat af laten drukken en je kamer behangen.
wow...echt mooi spul!
mijn favo's zijn 1,2 en 3. Vooral 3 heeft een prachtige compo met die weg die je ook naar dat dorpje leidt. Als evenwicht aan de andere kant een enorm donker wolk..heerlijk.
* Hangloozz steekt Govert een enorme veer in z'n ****
Deze heb je nog niet op DPZ in het pano-topic laten zien volgens mij?
[ Voor 34% gewijzigd door Hangloozz op 20-04-2004 21:40 ]

[ Voor 93% gewijzigd door Hangloozz op 20-04-2004 21:40 ]
het is opgenomen met auto instell. Maar voorzover ik weet (toen met analoge SLR) dat als je tegen zonlicht staan het is echt moeilijk om bij ene hoek gelijke belichting als bij kleinere hoekverdraaiing.(lichtval is stukje anders), zelfs met handmatige gelijke installing.Acid_Burn schreef op 20 april 2004 @ 21:04:
Jammer van die belichtingsverschillen. Kan je die handmatig instellen? Zo ja, dan moet je de volgende keer 1 vaste instelling nemen en daar alle foto's mee maken, zo is de belichting op alle foto's gelijk en is het veel makkelijker plakken.
dardesign: ik ben Govert
[ Voor 8% gewijzigd door Molybdenum op 20-04-2004 21:51 ]
Mooi
Maar zijn het stitches of een deel van een 4:3 / 3:2 foto?
www.casarodriguillo.com
Locatie? Lago di Trasimeno soms?
Btw, locatie is correct
FYI, dit is het origineel:

[ Voor 19% gewijzigd door DaCoTa op 21-04-2004 00:05 ]
het zijn stitches! ik heb maar 3 MPixel tot mn beschikking.tomleeuw schreef op 20 april 2004 @ 22:40:
@Molybdenum
Mooi![]()
Maar zijn het stitches of een deel van een 4:3 / 3:2 foto?
Voor mij zou het een crop uit een 4mpixel foto worden, en das op zich nog acceptabel lijkt me.
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
crop kan, maar dan moet je wel veel MPixels hebben voor een beetje resolutie en bij veel pano's lukt het niet eens met een lens, omdat je vaak tot meer dan 180° gezichtsveld hebt.Aike schreef op 21 april 2004 @ 10:20:
Je zou dus, in plaats van foto's aan elkaar te plakken, ook een crop kunnen maken uit een hi-res foto? Of vereist dat een speciale lens? (groothoek?)
Voor mij zou het een crop uit een 4mpixel foto worden, en das op zich nog acceptabel lijkt me.
Anoniem: 66730
Panorama 1

* klikable 6,0 mb
9 foto's
Canon PowerShot S45
Tv 1/30
Av 8.0
ISO 50
Focal Length 7.1mm
White Balance Custom1
Panorama 2

* klikable 2,3 mb
3 foto's
Canon PowerShot S45
Tv 1/30
Av 8.0
ISO 50
Focal Length 7.1mm
White Balance Custom1
op en aanmerkingen zijn zeer welkom om dit de eerste panorama's zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 66730 op 10-05-2004 19:38 ]
Ik heb zelf nog een strandfoto 'panorama' gemaakt en en gewoon foto's overelkaar heengeplakt
Ik zal er even een foto van maken
EDIT: Zo moet het dames en heren:

[ Voor 17% gewijzigd door Dj Daniel op 10-05-2004 20:52 ]
Welk prog/apparaat heb je voor de foto's gebruikt ? Ze zijn inderdaad zéér mooi/professioneel !Molybdenum schreef op 21 april 2004 @ 09:11:
het zijn stitches! ik heb maar 3 MPixel tot mn beschikking.
De mijne zijn ook analoog hoor, alleen gescand en aan elkaar geplaktDj Daniel schreef op 10 mei 2004 @ 20:48:
Mag ik jullie allemaal complimenteren met jullie fotootjes. Ook de analoge foto's van Marshal hebben weer iets wat de digitale niet hebben, vooral de kleur van de ondergrond van Death Valley is diep geel
Ik heb zelf nog een strandfoto 'panorama' gemaakt en en gewoon foto's overelkaar heengeplakt
Ik zal er even een foto van maken
EDIT: Zo moet het dames en heren:
[afbeelding]
Op jouw manier een panorama aan elkaar plakken heeft natuurlijk ook wel wat
http://members.rott.chell.../Panorama_Erasmusbrug.jpg
hoe kan ik mijn panoama-foto op A3-velletjes naast elkaar printen, als het meer dan 3 A3-tjes zijn? (dus 5 tot 7 A3 landscape formaat naast elkaar)

linkje naar grote versie: hier te vinden
Geen enkel dubbel persoon, best knap vond ik zelf
Meer panorama's heb ik hier neer gezet.
[ Voor 42% gewijzigd door Prutsky op 12-05-2004 11:32 . Reden: Kleine versie geplaatst + link('s) ]
Gebruik hiervoor Powerpoint. Open een nieuw pp bestand zet de pagina-instellingen op A3-liggend. Voeg je plaatje in, zet eerst de linkeronderhoek goed op je vel, print deze pagina, verschuif nu je foto naar rechts of beneden maar denk aan overlap, doe dit voor heel je plaatje.GrittyKitty schreef op 11 mei 2004 @ 20:06:
guys..heb een vraag:
hoe kan ik mijn panoama-foto op A3-velletjes naast elkaar printen, als het meer dan 3 A3-tjes zijn? (dus 5 tot 7 A3 landscape formaat naast elkaar)
Of je opent je plaatje in PS en cropt deze naar A3 en sla deze op als een ander bestand bijv: Pano_A3_001. Open nu weer je origineel en crop het volgende deel enz. enz.
Dit topic is gesloten.
1.
Gaarne de foto's resizen naar 600px
2.
mocht je mail krijgen van www.pan-o-rama.nl met allerlei "fantastische" aanbiedingen omtrend je foto laat ons dat dan even weten via een DM of een mail naar de FG crew. Het is namelijk niet helemaal de bedoeling om zo te handelen en op die manier kunnen we er op ingrijpen.