Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

snik, ik wil hem oookkk :/ :|
Nog niets van mijn BelCompany of PhoneHouse gehoord :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
ik had de mijne bij www.gsm-shop.nl gehaald voor 55 euro met een t-mobile 150 geloof anderhalf week geleden wie weet dat zij nog wat hebben. Ben trouwens gewoon langs de winkel geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 15:49

thomaske

» » » » » »

Zag net dat de mijne (de witte) vandaag verstuurd is. :) En dat terwijl sitel.nl me vorige week nog vertelde dat het nog zeker een maand zou gaan duren! Hopelijk istie er morgen! :9~

[ Voor 3% gewijzigd door thomaske op 02-03-2004 21:59 ]

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
de toestenkleur van die witte, zijn die wit of lichtblauw??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

thefxr schreef op 02 maart 2004 @ 22:11:
de toestenkleur van die witte, zijn die wit of lichtblauw??
wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nog even toevoegen dat ik het erg netjes vind van 2Call om de prijs die in de tussentijd (van moment van bestelling op 15 februari tot nu) te veranderen in mijn voordeel.

Scheelt me toch weer 42 euro. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 22:16:
Moet nog even toevoegen dat ik het erg netjes vind van 2Call om de prijs die in de tussentijd (van moment van bestelling op 15 februari tot nu) te veranderen in mijn voordeel.

Scheelt me toch weer 42 euro. _/-\o_
offtopic:
ben blij dat je een regular hier ben, want op andere sites werd ik helemaal gek van hun gespam hoe goed ze wel waren met accountjes die slechts 1 post hadden en deze mensen ophemelde, vandaar mijn afkeer jegens deze mensen. Terwijl ze die spam niet echt nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Ik heb ook maar ff foto'tjes van me T630 gemaakt, ze zijn nou niet heel bijzonder maar ja (en ze zijn nou ook niet bepaald goed -niet scherp- gelukt... :/) ;)

Afbeeldingslocatie: http://community.webshots.com/s/image2/0/48/52/122604852QSjMRP_ph.jpg
Afbeeldingslocatie: http://community.webshots.com/s/image8/0/48/60/122604860fcEHCN_ph.jpg
Afbeeldingslocatie: http://community.webshots.com/s/image8/0/48/69/122604869BPNWDf_ph.jpg
Afbeeldingslocatie: http://community.webshots.com/s/image8/0/48/74/122604874bAAhVj_ph.jpg

Kvind hem nog steeds top, vooral dat bluetooth is super handig. Camera is acceptabel, hebben 1 foto af laten drukken, best wel lache :) Voor de rest ist gewoon een super ding(etje)!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
ik vond het in eerste instantie maar niks zo een upgrade van de t610, maar toen ik hem in het echt zag. hmm best wel mooi ding. Na een een tijdje in bezit te hebben gehad. Mjah een goede vervanger voor mijn t68i. Ik had weliswaar wel graag mp3 en radio erbij willen zien zoals de nokia 6230.

Ik ben best wel tevreden met deze aankoop. een t630 zoor de zomer en een p800 voor de winter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vanavond weer een tijdje met de T630 van een vriend gespeeld :9 dat had ik niet moeten doen, dat maakt het wachten nog ondraaglijker :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:42
Tom schreef op 02 maart 2004 @ 21:21:
[...]

zal zo fotos plaatsen van zowel de witte als de zwarte :) (heb ze hier beide liggen)
Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Heb hem vandaag eindelijk via mn werk. De zwarte (Wat is T-mobile moeilijk zeg om een abbo af te sluiten als je een Amerikaans bedrijf bent in Nederland waarbij er geen Hollander op de KvK staat.

Maar goed, hij staat nu vrolijk op te laden. Nu alleen de hele thread doorlezen :( om te kijken hoe die sticker er af kan en kijken of de t-mobile theme/menu te wijzigen is :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja lekker hoor..!! En ik maar wachten! Kan wel :'(

Maar ik gun het jullie ook wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nu iemand al ervaringen of de t630 qua bereik echt beter is icm t-mobile dan de t610? Of heb ik er in de gauwigheid overheen gekeken op het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofkapje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:07
Yes!!!!!! Ik kreeg net een mailtje van 2call dat mijn telefoon verstuurd is. Nu maar hopen dat ik hem morgen heb. Anders vrijdag. Nou ja een dagje extra maakt ook niet zoveel meer uit :Y)

2 Nijtram: Heb jij de phone al binnen?

[ Voor 14% gewijzigd door Stofkapje op 03-03-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 16:43:
Hey Nijtram, heb jij even mazzel... G*dv*rd*mm* die van mij dus niet! heb net weer met GSMweb gebeld en ze begon meteen al met... O, ehhh ja de T630 tsja die hebben we nog niet binnen :(

Maar ja zij kan er verder ook niks aan doen dus... Ze vertelde me wel dat ze deze week binnenkomen (hopelijk nu echt). Maar het zal wel goed kunnen als die van jou nu ook weg is! En de RAF kreeg ze ook vandaag (zeiden ze!)

En ik hoop ook dat ik minder problemen krijg met die sms-jes! Alhoewel ik nog niemand heb gehoord over problemen met de T630 en Orange, of wel?
Ik heb ook orange en T630. Ook nergens problemen mee, zijn er al techneuten die geheugen hebben uitgebreid :P. Zal wel mooi zijn , 2 mb zit snel vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo! Dan ziet het er tenminste wel goed uit voor me _/-\o_

En is het dan mogelijk om het geheugen uit te breiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al of de T630 Liquid Black sim-lock vrij in Nederland verkrijgbaar is?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Ik denk dat de ontvangst redelijk is. Volgens Float's is het signaal hier maar zo tussen de 50 en 70% En dat is op de Hoek in Hoofddorp. Ik hoop dat dat door de locatie komt. Het zijn 4 a 5 streepjes op de tel zelf.

Wat is wel K$#$TE vind is dat welke theme je ook kiest of maakt, die Stomme wit met roze T-Zones balk blijft in je menu zitten :(

Die sticker boeit me dan niet eens, maar alle T-mobile specifieke dingen nemen wel geheugenruimte in en die theme ga ik toch niet gebruiken. Je gebruikt er maar 1 om ruimte voor andere dingen te houden. (ik dan)

En ook de functie van die knop aan de zijkant. Als je toetsenblokering niet aanhebt kan je zomaar verbinding maken. Het menu vraagd niet eens om een bevestiging maar gaat gelijk als je op die knoppen drukt verbinden :(

[ Voor 17% gewijzigd door basset op 04-03-2004 11:38 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of/hoe je het t-mobile logo kunt verwijderen onder op de gelockte zwarte versie van de SE t630?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

hoppa, PhoneHouse heeft gebeld en de witte t630 is binnen. Binnenkort er maar heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:46

Red_Head

Kleine moeite groot plezier !!

hey ik heb deze telefoon nu zon 4 weken

maar ik het er enorm last van dat die KLERE KNOPPIES STEEDS VAST ZITTE heeft iemand een oplossing hier voor krijg ze ook niet meer los namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head
  • Laatst online: 20:46

Red_Head

Kleine moeite groot plezier !!

mocht iemand dit probleem hebben heb na een week te kutten de oplossing gevonden

ga met een compressor van heel dicht bij al die knoppies schoonspuiten, je ziet ze vanzelf heen en weer wiebelen door de wind.

vervolgens als alles weer los is ga je ze allemaal een paar keer in drukken en kom je er achter dat er misschien een paar nog vast zitten

bij waren dit tot 2x toe de 7 * 0 en spatie die heb ik nog even met een schroeven draaier los gewrikt en nog maals schoon gespoten

en nu doen al me knoppies het weer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basset schreef op 04 maart 2004 @ 11:21:
Wat is wel K$#$TE vind is dat welke theme je ook kiest of maakt, die Stomme wit met roze T-Zones balk blijft in je menu zitten :(

En ook de functie van die knop aan de zijkant. Als je toetsenblokkering niet aanhebt kan je zomaar verbinding maken. Het menu vraagd niet eens om een bevestiging maar gaat gelijk als je op die knoppen drukt verbinden :(
das onzin, me makker heeft vd week een zwarte T630 gekregen en dra hij een andere theme kiest is ie van de wit met roze balkje af.

de knop aan de zijkant brengt je naar internet, das ook zo bij mijn "los gekocht toestel" T610.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 14:33:
[...]

das onzin, me makker heeft vd week een zwarte T630 gekregen en dra hij een andere theme kiest is ie van de wit met roze balkje af.

de knop aan de zijkant brengt je naar internet, das ook zo bij mijn "los gekocht toestel" T610.
Nou, het is dus geen onzin hoor! Ik heb een theme van ice-age er op gezet en rechts onder is dat wit/roze balkje er echt nog steeds.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan ligt dat aan de theme zelf, die bepaalt of de balk standaard wordt (in jouw geval roze)of kobaltblauw of whatever.

ter check zoek ff de theme mellow dune op? dan is de balk helemaal zwart getint "glas" dus doorzichtig en als je de theme takeashot7074 neemt dan is de balk helemaal doorzichtig ( logisch tis een naakte vrouw, dan wil je zoveel mogelijk zien :*) )

try it en zeg nog eens dat ik lieg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CiTRiX schreef op 03 maart 2004 @ 16:38:
2 Nijtram: Heb jij de phone al binnen?
De postbode is langsgeweest gisteren maar er was niemand thuis! :'(

Ik haal hem morgenochtend bij het postkantoor op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 14:11
Heb de zwarte T630 icm T-mobile sinds afgelopen zaterdag, moet zeggen dat ik dik tevreden ben. hiervoor had ik een neukia 7650, daarvoor altijd sony of ericsson en ik zweer nu echt bij dit merk. hij werkt perfect!

Het enigste min puntje is natuurlijk datie ongeloofelijk zwaar t-mobile branded is,
en dit kan je alleen verwijderen door er een normale firmware in te flashen, maar
dat komt ook nog wel :) heb iig al een datakabel besteld :D

voor de rest heb ik geen problemen met smsen etc zoals ik hier al vaker gelezen heb, ik heb zelf nog een oud ben simkaartje (heb me abbo verlengt) maar
het werkt allemaal perfect!

ben dus dik te vreden over dit toestel! aanraader!

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 19:30
Vandaag besteld bij rinkel.nl. Heb mijn contract (Orange Free 40) voor een jaar verlengd en krijg de T630 voor 21 euro! Ik kreeg daarnet al een mailtje dat het pakketje is verzonden, netjes met een Tracktrace nummertje. Hopelijk krijg ik hem morgen al binnen! Goeie deal lijkt mij zo... beter dan de deals die Orange zelf kon aanbieden.

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofkapje
  • Laatst online: 15-09 08:07
Ik heb hem ook eindelijk binnen. Heb er lang op moeten wachten maar kan nu toch lekker spelen. Wel balen voor je Nijtram dat je niet thuis was. Ik was er gelukkig wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 14:40
try it en zeg nog eens dat ik lieg :+
Ik kan niet anders zeggen dat dit bij mij niet zo is. Als de telefoon in ruststand staat (dus niet in het menu) is rechtsonderen gewoon het T-mobile menu. :(
Van mij had dit allemaal wel wat minder gemogen. 4 verschillende plaatsten waar je mee kunt wappen...
Het is mij nog net niet de 42,50 euro waard om de T-mobile zooi eraf te gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Als je die zwarte uitvoering koopt wist je dat toch vantevoren? Het is ook al meerdere malen gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erwinh schreef op 04 maart 2004 @ 19:42:
Ik kan niet anders zeggen dat dit bij mij niet zo is. Als de telefoon in ruststand staat (dus niet in het menu) is rechtsonderen gewoon het T-mobile menu. :(
Van mij had dit allemaal wel wat minder gemogen. 4 verschillende plaatsten waar je mee kunt wappen...
Het is mij nog net niet de 42,50 euro waard om de T-mobile zooi eraf te gooien...
heb je wel de themes die ik genoemd hebt geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,
heb ook een T630 aangeschaft en zeer tevreden mee tot hiertoe :)
maar weet er iemand hoe ik een ringtone kan maken van een wave of mp3 file?
ik heb begrepen dat enkel midi werkt maar krijg het niet geconverteerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 14:40
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 21:52:
[...]

heb je wel de themes die ik genoemd hebt geprobeerd?
Yep nog steeds geen more/meer knop rechtsboven. Ik kan me nog steeds niet echt voorstellen dat dit bij jou wel werkt. T-Mobile heeft op 3 verschillende plekken in de software van de telefono zitten "hacken" en dit is er niet zomaar uit te krijgen. Het T-mobile logo rechtsonder in beeld zit gewoon ingebakken in 1 van de 3 firmwares in je GSM... een thema verandere lost dit niet zomaar op :/

Trouwens is las hier dat de exclusiviteit van de zwarte T-mobile T630 straks waarschijnlijk voorbij is:
http://www.clubsonyericsson.com/en/index.shtml

@Tom: ik wist het, maar het blijft toch irritant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basset schreef op 04 maart 2004 @ 11:21:
En ook de functie van die knop aan de zijkant. Als je toetsenblokering niet aanhebt kan je zomaar verbinding maken. Het menu vraagd niet eens om een bevestiging maar gaat gelijk als je op die knoppen drukt verbinden :(
je kunt hier een wachtwoord aan geven, die dan eerst bevestigd moet worden voordat je op wap kan. Erg handig, heb ik ook gedaan.

@dimmu2000:
Omzetten van wav/mp3 naar midi kan volgens mij (nog) niet. Midi kunnen alleen simpele piano geluiden bevatten is mij eens wijsgemaakt.
Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vrees het ook, wel jammer want met mms kun je wel .wav laten spelen maar blijkbaar niet als ringtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 09:52:
[...]

je kunt hier een wachtwoord aan geven, die dan eerst bevestigd moet worden voordat je op wap kan. Erg handig, heb ik ook gedaan.

@dimmu2000:
Omzetten van wav/mp3 naar midi kan volgens mij (nog) niet. Midi kunnen alleen simpele piano geluiden bevatten is mij eens wijsgemaakt.
Toch?
Waar stel je dat dan in? Ik moet zeggen dat het menu niet erg logisch is :?

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 15-09 15:10
Zo, kreeg vandaag een testmodel binnen op de zaak, dus ik kan alvast twee weken met de T630 rondhuppelen. Moet zeggen dat het scherm inderdaad mooier is dan de die van de T610. Zal ze morgen eens goed naast elkaar houden (mijn vriendin heeft de 610).

Wat me wel opvalt, is dat het batterijklepje niet mooi aansluit op het bovenstuk aan de achterkant. Zeg maar het stuk dat bij de 610 zwart is. aan de linkerkant voel ik een hoogteverschil van bijna 1mm. Toch raar, want verder zit alles perfect strak in elkaar, bijna net zo solide als een T610.
Maar dit klepje, ligt dat aan dit testmodel, of hebben meer mensen dit gemerkt?

[ Voor 10% gewijzigd door dreamscape op 05-03-2004 11:12 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem binnen hoor!
Kan niet anders zeggen dan dat ie prachtig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dreamscape

bat.klepje heb ik ook, is maar 2 tiende millimeter denk ik, maar het loopt niet helemaal gelijk.
Ditzelfde heb ik ook bovenop. Het stukje met het an/uit knopje steekt wat uit ten opzichte van de voorkant en dit verschil is groter dan dat van het bat.klepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
basset schreef op 05 maart 2004 @ 11:05:
[...]

Waar stel je dat dan in? Ik moet zeggen dat het menu niet erg logisch is :?
Wil ook graag weten waar ik dat kan instellen :)

bedankt

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 23:09
dreamscape schreef op 05 maart 2004 @ 11:11:
Wat me wel opvalt, is dat het batterijklepje niet mooi aansluit op het bovenstuk aan de achterkant. Zeg maar het stuk dat bij de 610 zwart is. aan de linkerkant voel ik een hoogteverschil van bijna 1mm. Toch raar, want verder zit alles perfect strak in elkaar, bijna net zo solide als een T610.
Maar dit klepje, ligt dat aan dit testmodel, of hebben meer mensen dit gemerkt?
Nopes heb ik ook....viel mij ook al op maarja wordt er niet minder mooi op!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Om je WAP te beveiligen moet je het volgende doen: (ik heb zelf een T-mobile sim er in zitten)

1. Je gaat naar "Verbindingen"
2. dan naar "Datacomm."
3. dan "Data accounts"
4. Je kiest je GPRS of WAP account (in mijn geval "t-zonesGPRS")
5. kies "Bewerken"
6. kies "Wachtwoord?" (dus die ene MET vraagteken)
7. kies "Aan"
8. Ga helemaal terug en druk op de "online"knop en kijk of het werkt!

K L A A R !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Flatwhite schreef op 05 maart 2004 @ 15:22:
Om je WAP te beveiligen moet je het volgende doen: (ik heb zelf een T-mobile sim er in zitten)

1. Je gaat naar "Verbindingen"
2. dan naar "Datacomm."
3. dan "Data accounts"
4. Je kiest je GPRS of WAP account (in mijn geval "t-zonesGPRS")
5. kies "Bewerken"
6. kies "Wachtwoord?" (dus die ene MET vraagteken)
7. kies "Aan"
8. Ga helemaal terug en druk op de "online"knop en kijk of het werkt!

K L A A R !!
werkt!

:>

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Wat is trouwens die goudkleurige verf aan de binnekant van dat klepje? Afscherming of zo?

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
Verveelde me gister, daarom heb ik maar een windows xp theme gemaakt voor
de t630 :+

Afbeeldingslocatie: http://www.martien.uni.cc/albums/album15/dvk_xp_screen1.gif

hier vind je nog een screenshot.

en hier kun je hem downloaden. (28kb)

installeren doe je door hem te verzenden naar je foon via blauwetand of
kabel du data :+

Veel plezier d'r mee :)

(commentaar is altijd welkom en hij kan nog wel wat werk gebruiken ik weet et :))

[ Voor 9% gewijzigd door Martien op 05-03-2004 15:40 . Reden: wat toevoegingen ]

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
DiEPVRiESKiP schreef op 05 maart 2004 @ 15:38:
Verveelde me gister, daarom heb ik maar een windows xp theme gemaakt voor
de t630 :+

[afbeelding]

hier vind je nog een screenshot.

en hier kun je hem downloaden.

installeren doe je door hem te verzenden naar je foon via blauwetand of
kabel du data :+

Veel plezier d'r mee :)

(commentaar is altijd welkom)
Ik heb wel commentaar ja! :(

Ik wou dat ik een "more" soft-key had

;)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
.

[ Voor 112% gewijzigd door basset op 05-03-2004 15:43 . Reden: dubbelpost |:( ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
basset schreef op 05 maart 2004 @ 15:40:
[...]

;)
Die heb ik ook niet hoor, ook zown mooie t-zones, deze screens komen uit
Theme Creator ;)

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei , telefoon binnen, alleen nog effe een bluetooth gedoe kopen, wat heb ik daarvoor nodig om mn foon aan mn pc te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
basset schreef op 05 maart 2004 @ 15:40:
[...]

;)
Ach met de c knop heb ik het belangrijkste: mijn phone stilzetten en op lock zetten.

Bluejacken met andere SE gaat wat moelijker ivm kladblok, maar ach ik BJ nog niet zo veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 16:11:
woei , telefoon binnen, alleen nog effe een bluetooth gedoe kopen, wat heb ik daarvoor nodig om mn foon aan mn pc te koppelen?
dat wordt wel in de startpost van de T610 verteld en anders wel in dit topic ergen :)

[ Voor 58% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 05-03-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 16:11:
ik heb zo'n bluetooth usb dongle gekocht en ik moet zeggen t werkt super
maar je kan ook voor een data-kabel gaan (nadeel is dat ie per merk verschilt)

is het iemand al gelukt om met infrarood iets te versturen naar een andere telefoon, ik weet niet wat het is ..maar mij lukt het niet

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
  • Laatst online: 22-07 12:41
kheb hem, maar wil ook syncen met mijn sony ux-50 PDA (PALM) en PC en dan vooral de agenda/telefoon/adres gegevens.

Bluetooth tussen PC/PDA/T630 gaat prima allemaal maar zijn er ook pc apps die gescheduled de boel kunnen syncen. XTNDConnect PC schijnt te kunnen syncen met Palm Desktop en de T630 maar daar moet voor betaald worden en een shareware versie kan ik niet vinden om het uit te testen. Iemand hier ervaring met dit product. ? Of zijn er ook andere pakketjes die dit ook zouden kunnen.

Oh vergat nog aan te geven dat ik _geen_ outlook gebruik maar zal wel moeten denk ik.. |:(

[ Voor 9% gewijzigd door drikus op 05-03-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 16:52:
[...]

ik heb zo'n bluetooth usb dongle gekocht en ik moet zeggen t werkt super
maar je kan ook voor een data-kabel gaan (nadeel is dat ie per merk verschilt)

is het iemand al gelukt om met infrarood iets te versturen naar een andere telefoon, ik weet niet wat het is ..maar mij lukt het niet
moet gewoon werken, heb em zelf ook gisteren gehaald, alleen kan geen mail verzenden met orange world met een zonnet email, had dit probleem ook met de p800 en de instellingen staan goed, vandaag de helpdesk gebeld en die hebben opnieuw een orange world instellingen sms gestuurd, maar helaas nog steeds hetzelfde probleem, ophalen gaat wel, versturen niet, smtp staan allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil deze maandag gaan halen, zou die werken?

Afbeeldingslocatie: http://www.dynabyte.nl/plaatjes/1736900.jpg

is een "Belkin Bluetooth USB-adapter"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
drikus schreef op 05 maart 2004 @ 20:53:
kheb hem, maar wil ook syncen met mijn sony ux-50 PDA (PALM) en PC en dan vooral de agenda/telefoon/adres gegevens.

Bluetooth tussen PC/PDA/T630 gaat prima allemaal maar zijn er ook pc apps die gescheduled de boel kunnen syncen. XTNDConnect PC schijnt te kunnen syncen met Palm Desktop en de T630 maar daar moet voor betaald worden en een shareware versie kan ik niet vinden om het uit te testen. Iemand hier ervaring met dit product. ? Of zijn er ook andere pakketjes die dit ook zouden kunnen.

Oh vergat nog aan te geven dat ik _geen_ outlook gebruik maar zal wel moeten denk ik.. |:(
Ik mag het niet aanraden maar je zou nog is kunnen kijken op een bekend p2p netwerk. Er loopt ergens in software algemeen een draadje over ;)

Het nut om outlook te gebruiken komt door de uitgebreide agenda mogelijkheden en contactpersonen beheer en die kun je dus synchen met je palm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
  • Laatst online: 22-07 12:41
kheb al wat anders gevonden dan xndconnect nl mobile master @ http://www.mobile-master.com/ GUI is niet al te intuitief maar veel connectivity en syncing is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 21:33:
[...]

moet gewoon werken, heb em zelf ook gisteren gehaald, alleen kan geen mail verzenden met orange world met een zonnet email, had dit probleem ook met de p800 en de instellingen staan goed, vandaag de helpdesk gebeld en die hebben opnieuw een orange world instellingen sms gestuurd, maar helaas nog steeds hetzelfde probleem, ophalen gaat wel, versturen niet, smtp staan allemaal goed.
Ja, verzenden kan ook niet. Om mail te versturen bij een provider moet je verbonden zijn via die provider (ingebeld zitten of adsl) dit is een beveiliging tegen SPAM versturen en het misbruiken van de mailserver van de provider. Als je bijvoorbeeld via Planet op het internet zit dan kan je ook geen mail versturen via een Zonnet account (Outlook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Wanhoop stijgt met de dag. Vandaag langs de PhoneHouse. Ik heb alles met de verkoper geregeld. Ik zie de doos van mijn telefoon liggen :9~ . Geeft hij mij de papieren en zegt dat ik dinsdag maar even moet bellen om te horen of het omschakelen van het nummer (nummerbehoud) aan de kant van Vodafone gelukt is en of mijn abbo + betalerij goedgekeurd is. Toen zei ik dat ik dat toch vanzelf wel zou merken, mij prepaid zou er op een gegeven moment wel mee stoppen, zodat ik dan zou weten dat de nieuwe simkaart er in zou kunnen. Helaas ik mocht de telefoon niet mee. De procedure was dat vodafone het eerst moet goedkeuren voordat ik de telefoon meekrijg,... moet ik verdorie nog een paar dagen wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Heeft iemand nu al die SE FM headset gekocht bij een Debitel-winkel (voor 23 euro?)? Ben namelijk net even langs geweest bij de vestiging in Dordrecht waar mij verteld werd dat dat ding helemaal niet in hun assortiment zit. Geen enkele GSM-winkel had hem verder op voorraad :( Kijk deze week misschien wel even in A'dam.

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
b0p schreef op 06 maart 2004 @ 15:34:
Heeft iemand nu al die SE FM headset gekocht bij een Debitel-winkel (voor 23 euro?)? Ben namelijk net even langs geweest bij de vestiging in Dordrecht waar mij verteld werd dat dat ding helemaal niet in hun assortiment zit. Geen enkele GSM-winkel had hem verder op voorraad :( Kijk deze week misschien wel even in A'dam.
Kijk hier!!!!!

http://www.telecomadvies.nl/misc/accpop.php?acces_id=74

maar 7 eurootjes :)

bron: http://www.telecomadvies.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 13-09 23:13

jep

Kan bijna niet :? Heb er ff 1 besteld, 7 euro is wazig weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hai hai!

Ik heb even een vraagje. Ik heb vandaag de SE T630 T-Mobile gekocht (juist, die mooie zwarte ;)

Nu vraag ik me af of ik onder die knop t-zones iets kan wijzigen. Ik hoef echt géén drie knoppen om te gaan wappen, één is zat.

En volgens de website van SonyEricsson kun je Instant Messagen? Waarom zit dat er niet op?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb voor het eerst een abo bij Vodafone en zit nog met een paar vragen.
De klantenservice doet moeilijk omdat de T630 nog niet officieel door ze ondersteunt wordt.
Hoe kan ik nu MMS-en / GRPS-en e.d. op dat ding als Vodafone de instellingen niet heeft?
Kan ik überhaupt wel deze dingen doen met alleen een Vodafone-180 abo, of moet ik weer een aparte databundel afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:56

TMC

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 19:43:
Heb voor het eerst een abo bij Vodafone en zit nog met een paar vragen.
De klantenservice doet moeilijk omdat de T630 nog niet officieel door ze ondersteunt wordt.
Hoe kan ik nu MMS-en / GRPS-en e.d. op dat ding als Vodafone de instellingen niet heeft?
Kan ik überhaupt wel deze dingen doen met alleen een Vodafone-180 abo, of moet ik weer een aparte databundel afsluiten?
Gewoon de T610 instellingen gebruiken? Zou ook moeten werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerryC schreef op 06 maart 2004 @ 20:41:
[...]
Gewoon de T610 instellingen gebruiken? Zou ook moeten werken denk ik.
Nope, dan krijg ik constant data communicatie error. Heb de T610 instellingen via SMS laten zenden dus daar ligt het niet aan.
Ik bedoel, ik hoef toch alleen de GRPS instellingen in te voeren en ik kan er gebruik van maken?

Op my.vodafone.nl staat er namelijk dat mijn GRPS nog niet geactiveerd is? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook zo'n headset besteld komt alleen wel 7.5 euro verzendkosten bij :S maar goed moet ik er maar voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 21:51:
ik heb ook zo'n headset besteld komt alleen wel 7.5 euro verzendkosten bij :S maar goed moet ik er maar voor over hebben.
Interessant prijsje. Ook maar eens bestellen. Wat ik nog vragen wilde, hoezo kan ik wel e-mail instellen, maar als de T630 dan verbinding maakt zegt ie Server Onbekend...wat doe ik fout?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Van TelecomAdvies.nl

SonyEricsson heeft veel succes met zijn T610 model. Toch komt Sony al met een opvolger voor de camerafoon. De T630 moet het succes van de T610 evenaren. Het display is verbeterd en de T630 beschikt over instant messaging.

Waar zit die Instant Messaging in een T-Mobile gelockte SE T630? Wat trouwens een beetje vervelend is, is dat je niet direct WAP-favorieten kan benaderen, maar dat je eerst verbinding moet maken, of kan dat wel. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 02:11:
ik wil deze maandag gaan halen, zou die werken?

[afbeelding]

is een "Belkin Bluetooth USB-adapter"
waarom zou die niet werken? BT is BT alleen de software kent BT bepaalde opties toe. Enige verschil is signaal sterkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Laatst online: 20:48
@Nijtram: je moet GPRS aan laten zetten als dat nog niet gebeurd is. Volgens de my.vodafone.nl site is dat dus kennelijk nog niet gebeurd. Als je geen blauw balkje hebt linksboven dan heb je nog geen GPRS. Ik denk dat zodra je GPRS aan hebt gezet, je met de eerder ontvangen sms instellingen kunt wappen. Anders vraag je via de site van SE de instellingen op (WAP configurator). Daar staat de T630 bij.
Bij mij deed de Vodafone klantenservice niet moeilijk, ze zeiden alleen dat Live! nog niet ondersteund wordt op dat toestel, maar dat het wellicht wel zou werken. Nou ik kan iig gewoon sites bezoeken, dus zal wel goed zijn. MMS heb ik nog niet geprobeerd though...

Instant Messaging is de Mijn vrienden/my friends mogelijkheid. Dat moet de operator wel ondersteunen. Dat staat volgens mij ook zo in de handleiding. Voor zover ik weet is er nog geen enkele operator die een My friends service heeft opgezet.

Bij mijn non-branded witte (mooiere >:) ) T630 heet het tweede menu Internetservices en dat opent een *lokale* wap-pagina in de browser, waardoor je dus ook op dat moment de favorieten kan openen onder de Meer-knop. Als T-mobile daar iets anders van heeft gemaakt, dan kan ik daar ook niks aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eegee schreef op 06 maart 2004 @ 22:55:

Bij mijn non-branded witte (mooiere >:) ) T630 heet het tweede menu Internetservices en dat opent een *lokale* wap-pagina in de browser, waardoor je dus ook op dat moment de favorieten kan openen onder de Meer-knop. Als T-mobile daar iets anders van heeft gemaakt, dan kan ik daar ook niks aan doen :)
ja dat had ik ook al door, een vriend heeft ook een toestel van T-mobile en die is helemaal volgespammed met T-mobile crap, maar goed dat kan je weghalen las ik.

ik vat nu trouwens pas dat je GPRS bij Vodafone moet laten inschakelen, ik snapte het al niet meer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 21:15:
[...]

Nope, dan krijg ik constant data communicatie error. Heb de T610 instellingen via SMS laten zenden dus daar ligt het niet aan.
Ik bedoel, ik hoef toch alleen de GRPS instellingen in te voeren en ik kan er gebruik van maken?

Op my.vodafone.nl staat er namelijk dat mijn GRPS nog niet geactiveerd is? :/
hier helemaal in je schoot geworpen bel 1200 > optie 3 > optie 5 >optie 1, toestel uit(10 minuten)/aan, vodafone live geaktiveerd!

[ Voor 10% gewijzigd door pang op 07-03-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, bedankt beiden. :)

Edit:

Bij de 5 na de 3 gaat het al fout: "Er is geen juiste invoer ontvangen".

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 03:10:
[...]

ja dat had ik ook al door, een vriend heeft ook een toestel van T-mobile en die is helemaal volgespammed met T-mobile crap, maar goed dat kan je weghalen las ik.

ik vat nu trouwens pas dat je GPRS bij Vodafone moet laten inschakelen, ik snapte het al niet meer. :9
Waar las je hoe je dat kan weghalen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 07 maart 2004 @ 12:08:
Waar las je hoe je dat kan weghalen dan?
Te lezen in "het grote topic T610-startpost"
Hoe kan ik die irritante Vodafone of T-Mobile troep weghalen?

Daar zijn 2 manieren voor:
1: Het flashen van je T610 met de orginele firmware files, maar daarover staat hierboven genoeg vermeld (=verboden om op GoT erover te hebben).
2: De zogenaamde "13 second trick", maar daar mag je Google over raadplegen, alhoewel de ervaringen daarover ook verschillen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hallo, ik heb even jullie advies nodig. Op dit moment heb ik een SE T630 T-Mobile gelockte toestel. Ik wordt gek van al dat ge-t-mobile (buttons, en meer afbeeldingen, meer ringtones, downloads) overal ga je naar t-zones. Ik gebruik het wel, maar heb geen zin om op een knop te drukken en dan naar t-zones te gaan.

Dus ik denk om voor € 40,- meer een vrij toestel te kopen. Wat zijn de voordelen van een vrij toestel t.o.v. de gelockte nog meer dan een fatsoenlijk ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Trouwens, nog een vraagje: kun je ook die klok-screensaver uitzetten of later activeren. Gaat wel erg snel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p

b0p

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Geweldig, net even een bestelling geplaatst. Hoop dat ze nog op voorraad zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op die site staat niet dat ie voor de T630 is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 7 euro komen ze toch nog wel op terug, het zal eerder 70 euro zijn aangezien ze op Marktplaats e.d. voor 40 te koop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hoe zat dat ook alweer volgende de Consumentenbond? Als je het kan begrijpen dat het fout is, hoeven ze het niet te leveren. Tjah, hoe moet ik nou weten wat zo'n ding elders kost? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

THE_BASE schreef op 07 maart 2004 @ 13:58:
Hallo, ik heb even jullie advies nodig. Op dit moment heb ik een SE T630 T-Mobile gelockte toestel. Ik wordt gek van al dat ge-t-mobile (buttons, en meer afbeeldingen, meer ringtones, downloads) overal ga je naar t-zones. Ik gebruik het wel, maar heb geen zin om op een knop te drukken en dan naar t-zones te gaan.

Dus ik denk om voor € 40,- meer een vrij toestel te kopen. Wat zijn de voordelen van een vrij toestel t.o.v. de gelockte nog meer dan een fatsoenlijk ding?
Uhm... 8)7
Gewone menu's zonder T-zones gebeuren en geen simlock? Weet niet wat je nog meer verwacht.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p

b0p

Pizzaman schreef op 07 maart 2004 @ 15:17:
Op die site staat niet dat ie voor de T630 is ?
...It is connected to a standard system connector. So, it is compatible with all phones from Sony Ericsson....
Bron: Mobile-review.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woehoeeee, ik heb nu die winamp playlist op mn T630, wat geil! _/-\o_
ik vind Jeyo Remote de beste, vooral ook door de task manager.

ik heb ook PCcontrol en BT Control geprobeerd, maar die boden toch minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Shiver23 schreef op 07 maart 2004 @ 15:55:
[...]

Uhm... 8)7
Gewone menu's zonder T-zones gebeuren en geen simlock? Weet niet wat je nog meer verwacht.
Nou jah, wat minder troep. Maar jah, 40 euro's is toch weer ff 88 pieken. Ik hou het hier wel bij. Maar dan nog wat anders, als ik gebeld wordt, hoor ik eerst TRING, en daarna pas de beltoon. Weet iemand wat dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een zwarte T 630 T-mobile versie gekocht bij een gsm-sjop. Waarschijnlijk hebben ze die geunlocked. Ben er wel tevreden over alleen die achterlijke T-mobile functies vind ik wel erg...maar waar ik het meeste van baal is dat ik mijn gprs niet aan de praat krijgt. Wie kan mij hiermee helpen. Gprs doet het wel op mijn nokia 6100. maar als ik de automatische instellingen geaktiveerd hebt op de SE dan staat er GPRS parameters niet ondersteund??? HELP ik heb hem juist gekocht voor bleutooth met GPRS.. OH ja mijn provider is vodafone :? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 15:58:
woehoeeee, ik heb nu die winamp playlist op mn T630, wat geil! _/-\o_
ik vind Jeyo Remote de beste, vooral ook door de task manager.

ik heb ook PCcontrol en BT Control geprobeerd, maar die boden toch minder.
En wat kun je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 07 maart 2004 @ 16:38:
[...]

En wat kun je daarmee?
in het kort gezegd: je complete pc besturen binnen 10 meter afstand >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 16:40:
[...]

in het kort gezegd: je complete pc besturen binnen 10 meter afstand >:)
En das een stukje betaalde software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 07 maart 2004 @ 16:56:
En das een stukje betaalde software?
nope, kijk ff hier in startpost onder kopje communicatie ----->> Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds twee weken een sony t630 en ik heb een Sony HCB-30 carkit in laten bouwen. Nu zou ik heel graag alles met min stem willen kunnen besturen, maar dit lukt niet echt. Zijn er mensen die ervaring hebben met de 'toverwoord'-functie?

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de HCB-30? Ik vind het op het eerste gehoor een bijzonder slechte carkit in vergelijking tot de Nokia inbouw carkit die ik eerst had. Kan dit aan de instellingen liggen?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt vet ook dat hij alle midi's afspeelt die je er maar in propt, mijn Siemens M55 kon je alleen maar 16 stemmige midi's indoen en dus moesten het speciaal geschreven ringtone midi's zijn.

tip:
Final Fantasy midi's :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Weet iemand hoe het komt dat ik eerst zachtjes TRING hoor en daarna pas mijn beltoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instellingen, geluid & signaal, bel wordt luider -> aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of mensen dit al hebben gezien, maar ik gooi het in de groep.

Je kent het groen/witte Remote Control bluetooth autootje toch wel voor SE? Daar is momenteel een gratis software versie van beschikbaar. Met bijvoorbeeld je SE 630 + je bluetooth dongle op je computer kun je op je desktop rondjes rijden met het karretje. Best doelloos maar wel erg leuk!

Afbeeldingslocatie: http://140.134.4.20/~m9107774/upload/Pic1.jpg

Link naar de site (chinese site): linkie (download link staat ergens onderin)

Ik kan momenteel geen engelse site vinden daarvan maar die bestaat denk ik vast wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 21:16:
Instellingen, geluid & signaal, bel wordt luider -> aan?
Maar dan is het oplopend en dat wil ik ook weer niet!
Wat er dan zelfs gebeurd is eerst 2x piepen, dan tring en dan pas de beltoon :?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.