snik, ik wil hem oookkk
Nog niets van mijn BelCompany of PhoneHouse gehoord

Nog niets van mijn BelCompany of PhoneHouse gehoord
[ Voor 3% gewijzigd door thomaske op 02-03-2004 21:59 ]
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
witthefxr schreef op 02 maart 2004 @ 22:11:
de toestenkleur van die witte, zijn die wit of lichtblauw??
Verwijderd
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 22:16:
Moet nog even toevoegen dat ik het erg netjes vind van 2Call om de prijs die in de tussentijd (van moment van bestelling op 15 februari tot nu) te veranderen in mijn voordeel.
Scheelt me toch weer 42 euro.
Android fanboy
Verwijderd
Dank je!Tom schreef op 02 maart 2004 @ 21:21:
[...]
zal zo fotos plaatsen van zowel de witte als de zwarte(heb ze hier beide liggen)
Hop,hop,hop!
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Stofkapje op 03-03-2004 18:26 ]
Verwijderd
Ik heb ook orange en T630. Ook nergens problemen mee, zijn er al techneuten die geheugen hebben uitgebreidVerwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 16:43:
Hey Nijtram, heb jij even mazzel... G*dv*rd*mm* die van mij dus niet! heb net weer met GSMweb gebeld en ze begon meteen al met... O, ehhh ja de T630 tsja die hebben we nog niet binnen![]()
Maar ja zij kan er verder ook niks aan doen dus... Ze vertelde me wel dat ze deze week binnenkomen (hopelijk nu echt). Maar het zal wel goed kunnen als die van jou nu ook weg is! En de RAF kreeg ze ook vandaag (zeiden ze!)
En ik hoop ook dat ik minder problemen krijg met die sms-jes! Alhoewel ik nog niemand heb gehoord over problemen met de T630 en Orange, of wel?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 21:14 ]
[ Voor 17% gewijzigd door basset op 04-03-2004 11:38 ]
Hop,hop,hop!
Verwijderd
Verwijderd
das onzin, me makker heeft vd week een zwarte T630 gekregen en dra hij een andere theme kiest is ie van de wit met roze balkje af.basset schreef op 04 maart 2004 @ 11:21:
Wat is wel K$#$TE vind is dat welke theme je ook kiest of maakt, die Stomme wit met roze T-Zones balk blijft in je menu zitten
En ook de functie van die knop aan de zijkant. Als je toetsenblokkering niet aanhebt kan je zomaar verbinding maken. Het menu vraagd niet eens om een bevestiging maar gaat gelijk als je op die knoppen drukt verbinden
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 14:34 ]
Nou, het is dus geen onzin hoor! Ik heb een theme van ice-age er op gezet en rechts onder is dat wit/roze balkje er echt nog steeds.Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 14:33:
[...]
das onzin, me makker heeft vd week een zwarte T630 gekregen en dra hij een andere theme kiest is ie van de wit met roze balkje af.
de knop aan de zijkant brengt je naar internet, das ook zo bij mijn "los gekocht toestel" T610.
Hop,hop,hop!
Verwijderd
Verwijderd
De postbode is langsgeweest gisteren maar er was niemand thuis!CiTRiX schreef op 03 maart 2004 @ 16:38:
2 Nijtram: Heb jij de phone al binnen?
Bladiebla!
Ik kan niet anders zeggen dat dit bij mij niet zo is. Als de telefoon in ruststand staat (dus niet in het menu) is rechtsonderen gewoon het T-mobile menu.try it en zeg nog eens dat ik lieg
Verwijderd
heb je wel de themes die ik genoemd hebt geprobeerd?Erwinh schreef op 04 maart 2004 @ 19:42:
Ik kan niet anders zeggen dat dit bij mij niet zo is. Als de telefoon in ruststand staat (dus niet in het menu) is rechtsonderen gewoon het T-mobile menu.
Van mij had dit allemaal wel wat minder gemogen. 4 verschillende plaatsten waar je mee kunt wappen...
Het is mij nog net niet de 42,50 euro waard om de T-mobile zooi eraf te gooien...
Verwijderd
Yep nog steeds geen more/meer knop rechtsboven. Ik kan me nog steeds niet echt voorstellen dat dit bij jou wel werkt. T-Mobile heeft op 3 verschillende plekken in de software van de telefono zitten "hacken" en dit is er niet zomaar uit te krijgen. Het T-mobile logo rechtsonder in beeld zit gewoon ingebakken in 1 van de 3 firmwares in je GSM... een thema verandere lost dit niet zomaar opVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 21:52:
[...]
heb je wel de themes die ik genoemd hebt geprobeerd?
Verwijderd
je kunt hier een wachtwoord aan geven, die dan eerst bevestigd moet worden voordat je op wap kan. Erg handig, heb ik ook gedaan.basset schreef op 04 maart 2004 @ 11:21:
En ook de functie van die knop aan de zijkant. Als je toetsenblokering niet aanhebt kan je zomaar verbinding maken. Het menu vraagd niet eens om een bevestiging maar gaat gelijk als je op die knoppen drukt verbinden
Verwijderd
Waar stel je dat dan in? Ik moet zeggen dat het menu niet erg logisch isVerwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 09:52:
[...]
je kunt hier een wachtwoord aan geven, die dan eerst bevestigd moet worden voordat je op wap kan. Erg handig, heb ik ook gedaan.
@dimmu2000:
Omzetten van wav/mp3 naar midi kan volgens mij (nog) niet. Midi kunnen alleen simpele piano geluiden bevatten is mij eens wijsgemaakt.
Toch?
Hop,hop,hop!
[ Voor 10% gewijzigd door dreamscape op 05-03-2004 11:12 ]
Punctuality is the politeness of kings
Verwijderd
Wil ook graag weten waar ik dat kan instellenbasset schreef op 05 maart 2004 @ 11:05:
[...]
Waar stel je dat dan in? Ik moet zeggen dat het menu niet erg logisch is
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Nopes heb ik ook....viel mij ook al op maarja wordt er niet minder mooi op!!!!dreamscape schreef op 05 maart 2004 @ 11:11:
Wat me wel opvalt, is dat het batterijklepje niet mooi aansluit op het bovenstuk aan de achterkant. Zeg maar het stuk dat bij de 610 zwart is. aan de linkerkant voel ik een hoogteverschil van bijna 1mm. Toch raar, want verder zit alles perfect strak in elkaar, bijna net zo solide als een T610.
Maar dit klepje, ligt dat aan dit testmodel, of hebben meer mensen dit gemerkt?
werkt!Flatwhite schreef op 05 maart 2004 @ 15:22:
Om je WAP te beveiligen moet je het volgende doen: (ik heb zelf een T-mobile sim er in zitten)
1. Je gaat naar "Verbindingen"
2. dan naar "Datacomm."
3. dan "Data accounts"
4. Je kiest je GPRS of WAP account (in mijn geval "t-zonesGPRS")
5. kies "Bewerken"
6. kies "Wachtwoord?" (dus die ene MET vraagteken)
7. kies "Aan"
8. Ga helemaal terug en druk op de "online"knop en kijk of het werkt!
K L A A R !!
Hop,hop,hop!
[ Voor 9% gewijzigd door Martien op 05-03-2004 15:40 . Reden: wat toevoegingen ]
Ik heb wel commentaar ja!DiEPVRiESKiP schreef op 05 maart 2004 @ 15:38:
Verveelde me gister, daarom heb ik maar een windows xp theme gemaakt voor
de t630
[afbeelding]
hier vind je nog een screenshot.
en hier kun je hem downloaden.
installeren doe je door hem te verzenden naar je foon via blauwetand of
kabel du data
Veel plezier d'r mee
(commentaar is altijd welkom)
Hop,hop,hop!
[ Voor 112% gewijzigd door basset op 05-03-2004 15:43 . Reden: dubbelpost |:( ]
Hop,hop,hop!
Die heb ik ook niet hoor, ook zown mooie t-zones, deze screens komen uitbasset schreef op 05 maart 2004 @ 15:40:
[...]
Ik heb wel commentaar ja!
Ik wou dat ik een "more" soft-key had
Verwijderd
Ach met de c knop heb ik het belangrijkste: mijn phone stilzetten en op lock zetten.basset schreef op 05 maart 2004 @ 15:40:
[...]
Ik heb wel commentaar ja!
Ik wou dat ik een "more" soft-key had
dat wordt wel in de startpost van de T610 verteld en anders wel in dit topic ergenVerwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 16:11:
woei , telefoon binnen, alleen nog effe een bluetooth gedoe kopen, wat heb ik daarvoor nodig om mn foon aan mn pc te koppelen?
[ Voor 58% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 05-03-2004 16:19 ]
Verwijderd
ik heb zo'n bluetooth usb dongle gekocht en ik moet zeggen t werkt superVerwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 16:11:
woei , telefoon binnen, alleen nog effe een bluetooth gedoe kopen, wat heb ik daarvoor nodig om mn foon aan mn pc te koppelen?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 16:55 ]
[ Voor 9% gewijzigd door drikus op 05-03-2004 21:12 ]
Verwijderd
moet gewoon werken, heb em zelf ook gisteren gehaald, alleen kan geen mail verzenden met orange world met een zonnet email, had dit probleem ook met de p800 en de instellingen staan goed, vandaag de helpdesk gebeld en die hebben opnieuw een orange world instellingen sms gestuurd, maar helaas nog steeds hetzelfde probleem, ophalen gaat wel, versturen niet, smtp staan allemaal goed.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 16:52:
[...]
ik heb zo'n bluetooth usb dongle gekocht en ik moet zeggen t werkt super
maar je kan ook voor een data-kabel gaan (nadeel is dat ie per merk verschilt)
is het iemand al gelukt om met infrarood iets te versturen naar een andere telefoon, ik weet niet wat het is ..maar mij lukt het niet
Ik mag het niet aanraden maar je zou nog is kunnen kijken op een bekend p2p netwerk. Er loopt ergens in software algemeen een draadje overdrikus schreef op 05 maart 2004 @ 20:53:
kheb hem, maar wil ook syncen met mijn sony ux-50 PDA (PALM) en PC en dan vooral de agenda/telefoon/adres gegevens.
Bluetooth tussen PC/PDA/T630 gaat prima allemaal maar zijn er ook pc apps die gescheduled de boel kunnen syncen. XTNDConnect PC schijnt te kunnen syncen met Palm Desktop en de T630 maar daar moet voor betaald worden en een shareware versie kan ik niet vinden om het uit te testen. Iemand hier ervaring met dit product. ? Of zijn er ook andere pakketjes die dit ook zouden kunnen.
Oh vergat nog aan te geven dat ik _geen_ outlook gebruik maar zal wel moeten denk ik..
Verwijderd
Ja, verzenden kan ook niet. Om mail te versturen bij een provider moet je verbonden zijn via die provider (ingebeld zitten of adsl) dit is een beveiliging tegen SPAM versturen en het misbruiken van de mailserver van de provider. Als je bijvoorbeeld via Planet op het internet zit dan kan je ook geen mail versturen via een Zonnet account (Outlook).Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 21:33:
[...]
moet gewoon werken, heb em zelf ook gisteren gehaald, alleen kan geen mail verzenden met orange world met een zonnet email, had dit probleem ook met de p800 en de instellingen staan goed, vandaag de helpdesk gebeld en die hebben opnieuw een orange world instellingen sms gestuurd, maar helaas nog steeds hetzelfde probleem, ophalen gaat wel, versturen niet, smtp staan allemaal goed.
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
Kijk hier!!!!!b0p schreef op 06 maart 2004 @ 15:34:
Heeft iemand nu al die SE FM headset gekocht bij een Debitel-winkel (voor 23 euro?)? Ben namelijk net even langs geweest bij de vestiging in Dordrecht waar mij verteld werd dat dat ding helemaal niet in hun assortiment zit. Geen enkele GSM-winkel had hem verder op voorraadKijk deze week misschien wel even in A'dam.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Verwijderd
Gewoon de T610 instellingen gebruiken? Zou ook moeten werken denk ik.Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 19:43:
Heb voor het eerst een abo bij Vodafone en zit nog met een paar vragen.
De klantenservice doet moeilijk omdat de T630 nog niet officieel door ze ondersteunt wordt.
Hoe kan ik nu MMS-en / GRPS-en e.d. op dat ding als Vodafone de instellingen niet heeft?
Kan ik überhaupt wel deze dingen doen met alleen een Vodafone-180 abo, of moet ik weer een aparte databundel afsluiten?
ik heb er 3 besteld, ben benieuwdFlatwhite schreef op 06 maart 2004 @ 16:36:
[...]
Kijk hier!!!!!
http://www.telecomadvies.nl/misc/accpop.php?acces_id=74
maar 7 eurootjes![]()
bron: http://www.telecomadvies.nl
Verwijderd
Nope, dan krijg ik constant data communicatie error. Heb de T610 instellingen via SMS laten zenden dus daar ligt het niet aan.TerryC schreef op 06 maart 2004 @ 20:41:
[...]
Gewoon de T610 instellingen gebruiken? Zou ook moeten werken denk ik.
Verwijderd
Interessant prijsje. Ook maar eens bestellen. Wat ik nog vragen wilde, hoezo kan ik wel e-mail instellen, maar als de T630 dan verbinding maakt zegt ie Server Onbekend...wat doe ik fout?Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 21:51:
ik heb ook zo'n headset besteld komt alleen wel 7.5 euro verzendkosten bijmaar goed moet ik er maar voor over hebben.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
waarom zou die niet werken? BT is BT alleen de software kent BT bepaalde opties toe. Enige verschil is signaal sterkteVerwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 02:11:
ik wil deze maandag gaan halen, zou die werken?
[afbeelding]
is een "Belkin Bluetooth USB-adapter"
Verwijderd
ja dat had ik ook al door, een vriend heeft ook een toestel van T-mobile en die is helemaal volgespammed met T-mobile crap, maar goed dat kan je weghalen las ik.Eegee schreef op 06 maart 2004 @ 22:55:
Bij mijn non-branded witte (mooiere) T630 heet het tweede menu Internetservices en dat opent een *lokale* wap-pagina in de browser, waardoor je dus ook op dat moment de favorieten kan openen onder de Meer-knop. Als T-mobile daar iets anders van heeft gemaakt, dan kan ik daar ook niks aan doen
hier helemaal in je schoot geworpen bel 1200 > optie 3 > optie 5 >optie 1, toestel uit(10 minuten)/aan, vodafone live geaktiveerd!Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 21:15:
[...]
Nope, dan krijg ik constant data communicatie error. Heb de T610 instellingen via SMS laten zenden dus daar ligt het niet aan.
Ik bedoel, ik hoef toch alleen de GRPS instellingen in te voeren en ik kan er gebruik van maken?
Op my.vodafone.nl staat er namelijk dat mijn GRPS nog niet geactiveerd is?
[ Voor 10% gewijzigd door pang op 07-03-2004 23:45 ]
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 11:02 ]
Waar las je hoe je dat kan weghalen dan?Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 03:10:
[...]
ja dat had ik ook al door, een vriend heeft ook een toestel van T-mobile en die is helemaal volgespammed met T-mobile crap, maar goed dat kan je weghalen las ik.
ik vat nu trouwens pas dat je GPRS bij Vodafone moet laten inschakelen, ik snapte het al niet meer.
Verwijderd
Te lezen in "het grote topic T610-startpost"THE_BASE schreef op 07 maart 2004 @ 12:08:
Waar las je hoe je dat kan weghalen dan?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 12:24 ]
Flatwhite schreef op 06 maart 2004 @ 16:36:
[...]
Kijk hier!!!!!
http://www.telecomadvies.nl/misc/accpop.php?acces_id=74
maar 7 eurootjes![]()
bron: http://www.telecomadvies.nl
Verwijderd
Uhm...THE_BASE schreef op 07 maart 2004 @ 13:58:
Hallo, ik heb even jullie advies nodig. Op dit moment heb ik een SE T630 T-Mobile gelockte toestel. Ik wordt gek van al dat ge-t-mobile (buttons, en meer afbeeldingen, meer ringtones, downloads) overal ga je naar t-zones. Ik gebruik het wel, maar heb geen zin om op een knop te drukken en dan naar t-zones te gaan.
Dus ik denk om voor € 40,- meer een vrij toestel te kopen. Wat zijn de voordelen van een vrij toestel t.o.v. de gelockte nog meer dan een fatsoenlijk ding?
PSN: Shiver23
Pizzaman schreef op 07 maart 2004 @ 15:17:
Op die site staat niet dat ie voor de T630 is ?
Bron: Mobile-review.com...It is connected to a standard system connector. So, it is compatible with all phones from Sony Ericsson....
Verwijderd
Nou jah, wat minder troep. Maar jah, 40 euro's is toch weer ff 88 pieken. Ik hou het hier wel bij. Maar dan nog wat anders, als ik gebeld wordt, hoor ik eerst TRING, en daarna pas de beltoon. Weet iemand wat dat is?Shiver23 schreef op 07 maart 2004 @ 15:55:
[...]
Uhm...![]()
Gewone menu's zonder T-zones gebeuren en geen simlock? Weet niet wat je nog meer verwacht.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 16:31 ]
En wat kun je daarmee?Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 15:58:
woehoeeee, ik heb nu die winamp playlist op mn T630, wat geil!![]()
ik vind Jeyo Remote de beste, vooral ook door de task manager.
ik heb ook PCcontrol en BT Control geprobeerd, maar die boden toch minder.
En das een stukje betaalde software?Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 16:40:
[...]
in het kort gezegd: je complete pc besturen binnen 10 meter afstand
Verwijderd
nope, kijk ff hier in startpost onder kopje communicatie ----->> Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7THE_BASE schreef op 07 maart 2004 @ 16:56:
En das een stukje betaalde software?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 17:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 21:54 ]
Maar dan is het oplopend en dat wil ik ook weer niet!Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 21:16:
Instellingen, geluid & signaal, bel wordt luider -> aan?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq