Ik heb gister de t630 gekocht, een maat van mij heeft de nokia 6600. Die heeft een afstandsbediening gedownload voor zn tv b.v. Kan de t630 dat ook? En die winamp besturing b.v.?
Die afstandsbediening kan pas als iemand dat in Mophun programmeert - in Java kan het niet op de S/E telefoons omdat die Java geen toegang tot IR en BT geven.DJH schreef op 20 februari 2004 @ 14:36:
Ik heb gister de t630 gekocht, een maat van mij heeft de nokia 6600. Die heeft een afstandsbediening gedownload voor zn tv b.v. Kan de t630 dat ook? En die winamp besturing b.v.?
Winamp besturing is geen probleem via Bluetooth maar daar is al genoeg over gepost denk ik, UTS
Branded t-mobile telefoons kunnen worden gerestored met een gdfs file van een t610 of z600 (alleen de my friends optie ontbreekt dan). De avr en modem file zijn genoeg voor de vodafone troep. Heb ik tenminste een zwarte t630, zonder tmobile logo's en tmobile firmware.
[ Voor 41% gewijzigd door |sWORDs| op 20-02-2004 15:58 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Verwijderd
Ok, ik heb ook een T630 
Alleen ik heb zegmaar mijn oude Nokia 6100 ook nog steeds en die heb ik gebackupped naar .ncc bestanden... zou er misschien ook een mogelijkheid zij om deze om te zetten tot bestanden die mijn SE kan lezen? of is dit wel een beetje erg vergezocht en moet ik dus al mn nummers met de hand gaan invoeren...
Alleen ik heb zegmaar mijn oude Nokia 6100 ook nog steeds en die heb ik gebackupped naar .ncc bestanden... zou er misschien ook een mogelijkheid zij om deze om te zetten tot bestanden die mijn SE kan lezen? of is dit wel een beetje erg vergezocht en moet ik dus al mn nummers met de hand gaan invoeren...
net vandaag ook een t-mobile se t630 gehaald en dammit geen coole cord erbij, maar wel een brakke headset. Die van mijn p800 slingert ergens in mijn kamer. Hopelijk slingert hij snel in mijn zicht
Verwijderd
Ik ben de afgelopen weken meerdere winkels langsgeweest voor de T630 en het is mij opgevallen dat er wel 3 verschillende kleuren zijn van dit mobieltje. Namelijk Liquid Black (T-mobile variant), Frosty Silver en Liquid White.
Zijn er andere Tweakers die dit kunnen bevestigen?
Zijn er andere Tweakers die dit kunnen bevestigen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 14:08 ]
Mensen, ik stoor me nog aan iets 
Ik moet bij een SMS veel teveel acties doen, vind ik. Snel sms'n is er niet bij. Zo moet ik de houdbaarheid op de server aangeven, en het soort sms zegmaar. Dit vind ik vreemd, want bij de settings heb ik toch echt opgegeven wat hij moet doen (en niet "vraag bij verzenden").
Bugje?
Ik moet bij een SMS veel teveel acties doen, vind ik. Snel sms'n is er niet bij. Zo moet ik de houdbaarheid op de server aangeven, en het soort sms zegmaar. Dit vind ik vreemd, want bij de settings heb ik toch echt opgegeven wat hij moet doen (en niet "vraag bij verzenden").
Bugje?
Welke firmware-versie en welke operator heb je? Ok T-mobile, al gevonden.
Daarover is iets langsgekomen in de T610 topics, maar kweet zo ff niet meer wat, het verschilde per operator dacht ik... ff zoeken...
Gevonden: links naar berichtjes van mensen met T610 die ook geldigheid moeten invoeren (geen oplossing tegengekomen):
Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
Riesjard in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
wessel99 in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
RiCk in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
Sommigen daarvan dachten dat dit probleempje T-mobile only zou zijn...
Zoals Shiver23 zegt hieronder, kan dus oude SIM-kaart zijn.
Daarover is iets langsgekomen in de T610 topics, maar kweet zo ff niet meer wat, het verschilde per operator dacht ik... ff zoeken...
Gevonden: links naar berichtjes van mensen met T610 die ook geldigheid moeten invoeren (geen oplossing tegengekomen):
Riesjard in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
wessel99 in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
RiCk in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
Sommigen daarvan dachten dat dit probleempje T-mobile only zou zijn...
Zoals Shiver23 zegt hieronder, kan dus oude SIM-kaart zijn.
[ Voor 95% gewijzigd door Eegee op 21-02-2004 17:14 ]
Verwijderd
Ik heb nu mn T630 aan de bluetooth hangen alleen bij Thema's zegtie: "no such file" weet iemand wat dit is? of waar het aan ligt?
Is denk ik de ' bug (van Thema's). Stel je taal op je T610 tijdelijk in op Engels en benader dan nogmaals die map (die dan Themes heet). Ik zag dat Float's mobile agent een html-conversie doet, dus die kan denk ik wel Thema's benaderen.
Dan heb je waarschijnlijk een erg oude "BEN-simkaart".jep schreef op 21 februari 2004 @ 16:05:
Bugje?
Volgens mij is de enige oplossingen om een nieuwe simkaart aan te vragen.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Briljant!Eegee schreef op 21 februari 2004 @ 17:02:
Is denk ik de ' bug (van Thema's). Stel je taal op je T610 tijdelijk in op Engels en benader dan nogmaals die map (die dan Themes heet). Ik zag dat Float's mobile agent een html-conversie doet, dus die kan denk ik wel Thema's benaderen.
Een spliksplinter nieuwe T-mobile sim met zakelijk abbo. Nieuwe nummers elkaar opvolgend met m'n collega.Shiver23 schreef op 21 februari 2004 @ 17:12:
[...]
Dan heb je waarschijnlijk een erg oude "BEN-simkaart".
/Edit: en in een ander toestel vraagt 'ie 't niet
[ Voor 10% gewijzigd door jep op 21-02-2004 17:33 ]
Ik heb het met mijn T68i en T-M kaart, vraagtie ook om geldigheids duur. Gelukkig heb ik daar niet zo een last van want ik doe waar dat ding voor is gemaakt: bellen
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik heb wel een hele oude simkaart (van Ben ja, van toen het net bestond) in m'n T630 maar heb daar geen last van. Denk niet dat het dat is.Shiver23 schreef op 21 februari 2004 @ 17:12:
[...]
Dan heb je waarschijnlijk een erg oude "BEN-simkaart".
Verwijderd
Om jullie een iets duidelijker beeld te geven, zijn dit volgens mij de 3 verschillende kleuren van de Sony Ericsson T630. Over die zwarte T630 kunnen we het eens zijn dat ie bestaat, maar van die witte en die zilveren... dat is nog niet helemaal duidelijk.
Liquid Black:

Frosty Silver:

Frosty White:
Liquid Black:

Frosty Silver:

Frosty White:
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 00:15 ]
Nou, volgens mij is er alleen zwart en wit, en zit het verschil tussen de twee witten alleen in de belichting. Zodra het licht anders wordt weerkaatst, ziet het wit er anders uit, dat zie ik hier nu ook bij m'n bureaulamp.
Verwijderd
Nee, er bestaan alleen maar 2 soorten varianten van de Sony Ericsson T630..Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 00:11:
Om jullie een iets duidelijker beeld te geven, zijn dit volgens mij de 3 verschillende kleuren van de Sony Ericsson T630. Over die zwarte T630 kunnen we het eens zijn dat ie bestaat, maar van die witte en die zilveren... dat is nog niet helemaal duidelijk.
Dit kan je zien op deze site: http://www.clubsonyericsson.com/en/products_t630.shtml Bij de specs
Ik heb de witte T630 al besteld bij telecom4u, alleen helaas moet ik nog een weekje op wachten, omdat er veel vraag erna is
Verwijderd
heb je een mailtje gehad van telecom4u dan? ik heb ook al een tijdje een bestelling uit staan bij telecom4u maar ik heb nog niks van ze vernomen... zo slordig vikd ik datVerwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 01:22:
[...]
Nee, er bestaan alleen maar 2 soorten varianten van de Sony Ericsson T630..
Dit kan je zien op deze site: http://www.clubsonyericsson.com/en/products_t630.shtml Bij de specs
Ik heb de witte T630 al besteld bij telecom4u, alleen helaas moet ik nog een weekje op wachten, omdat er veel vraag erna is
Ja, ik heb al wel gemerkt dat ze bij telecom4u niet zomaar uit zichzelf de status van je order zullen doorgeven na bijv. een week, wat eigenlijk wel netter zou zijn... want mensen zitten te wachten en zo...
Dus je moet ze even zelf mailen, maar dan geven ze ook wel een antwoord terug.
edit:
Oh ja, en in 't weekend beantwoorden ze geen e-mail denk ik, zoals je dus gemerkt hebt, CS_maDDog
Dus je moet ze even zelf mailen, maar dan geven ze ook wel een antwoord terug.
edit:
Oh ja, en in 't weekend beantwoorden ze geen e-mail denk ik, zoals je dus gemerkt hebt, CS_maDDog
[ Voor 17% gewijzigd door Eegee op 22-02-2004 02:09 ]
Verwijderd
ik heb ze ook al gemailt 2 dagen geleden, maar nog niks gehoord, maar goed, nu weet ik dat ze ze niet op voorraad hebben.
Verwijderd
Ik heb net een T630 gekocht met een spinksplinternieuwe simkaart en ik heb dit probleem ook. In mijn T610 en T68i treedt hetzelfde probleem op!!! Helllluuuuppp!!
jep schreef op 21 februari 2004 @ 17:32:
[...]
Een spliksplinter nieuwe T-mobile sim met zakelijk abbo. Nieuwe nummers elkaar opvolgend met m'n collega.
/Edit: en in een ander toestel vraagt 'ie 't niet
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem en ik heb even wat getest. Het probleem treedt ook op bij mijn T610 en T68i maar niet bij een P900 of Nokia 3330.jep schreef op 21 februari 2004 @ 16:05:
Bugje?
Als ik mijn vriendin's oude BEN simkaart of een Vodafone simkaart probeer doet het probleem zich ook niet voor. Het moet dus iets met de (nieuwe) T-mobile kaart te maken hebben.....misschien een beschadigde sim-kaart???
Nou, een beschadigde sim kaart lijkt me sterk! Ik heb net een nieuwe kaart en het 'probleem' doet zich ook bij mij voor.Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 19:21:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem en ik heb even wat getest. Het probleem treedt ook op bij mijn T610 en T68i maar niet bij een P900 of Nokia 3330.
Als ik mijn vriendin's oude BEN simkaart of een Vodafone simkaart probeer doet het probleem zich ook niet voor. Het moet dus iets met de (nieuwe) T-mobile kaart te maken hebben.....misschien een beschadigde sim-kaart???
Waar ik me ook sterk aan erger: Als de mobiel van toetsvergrendeling af is, kan ik op maarliefst 3 manier naar dat f*cking wap.. In het menu ook nog eens op 2 manier!
Ik gebruik die shit nooit en het kan er zeker niet af (de keuzes tenminste)? Op een andere site stond een handigheidje daarvoor; een wachtwoord op de wap zetten.. Dat heb ik inmiddels gedaan..
Edit: Verder dik tevreden over de t630
[ Voor 4% gewijzigd door DJH op 22-02-2004 19:55 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
nou inderdaad ..hier erger ik me ook helemaal suf aan.DJH schreef op 22 februari 2004 @ 19:54:
[...]Waar ik me ook sterk aan erger: Als de mobiel van toetsvergrendeling af is, kan ik op maarliefst 3 manier naar dat f*cking wap.. In het menu ook nog eens op 2 manier!
ik heb ook al geprobeerd net als jij hier een pass aan te verbinden, maar dat is mij nog niet gelukt. Heb jij misschien een link van dat trucje?
ps. nieuw hier trouwens, hallo allemaal
Nee... Jelte (die momenteel even onvrijwillig afwezig is op GoTjep schreef op 21 februari 2004 @ 16:05:
Bugje?
Als je bij de opties kijkt onder berichten, zul je zien dat je daar gewoon een default kunt instellen (SMS-type, geldigheidsduur etcetera kun je dan op een vaste waarde zetten) in plaats van dat alles zoals nu op "vragen bij verzenden" ingesteld is. En dan vraagt hij dat dus iedere keer bij het verzenden van een SMS, terwijl je gewoon een standaard-instelling kunt opgeven
offtopic:
bedankt Jelte
bedankt Jelte
[ Voor 3% gewijzigd door PowerFlower op 23-02-2004 14:33 ]
De bug was dus, dat wij die instelling inderdaad hadden ingesteld maar hij 't toch blijft vragen.
Verwijderd
Precies! ik heb inmiddels al naar T-mobile gebeld maar die kenden het probleem niet. Als meer mensen dit probleem hebben gaan ze het onderzoeken. BELLEN DUS! Daarna SE gebeld en die zeiden dat het aan de simkaart ligt en dat alleen T-mobile het op kan lossen. De T630/T610/T68i reageren met deze 'bug' omdat er iets op de simkaart staat wat dit triggered....jep schreef op 23 februari 2004 @ 15:03:
De bug was dus, dat wij die instelling inderdaad hadden ingesteld maar hij 't toch blijft vragen.
ik dacht dat dat normaal was. want ik heb namelijk vandaag mijzelf aangemeld voor t-mobile extra totaal geen reactie terugh=gehad maar ennieway ik moest beide keren zeggen wat het moest zijn en hoelang
Oke, het stukje is wel duits, maar daar moet je wel uit komen niet?Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 13:40:
[...]
nou inderdaad ..hier erger ik me ook helemaal suf aan.
ik heb ook al geprobeerd net als jij hier een pass aan te verbinden, maar dat is mij nog niet gelukt. Heb jij misschien een link van dat trucje?
ps. nieuw hier trouwens, hallo allemaal
Damit aber keine ungewollten Kosten entstehen, kann man unter "Verbindunge -> Datenübertragung -> Datenkonten -> ein Konto auswählen -> Bearbeiten -> Kennwort abfragen: Ja" einstellen.
Verwijderd
Ik heb ook een witte t630 met t-mobile (ben simkaart), heb geen last van de "bug" en werkt gewoon met de standaard ingestelde waarde zonder alles te vragen bij elk smsje!!!
ik blijf er niet uitkomen als ik een nieuw sms is dan blijf ik de optie doorgaan krijgen en dus moet ik daarna weer alles instellen. Maar als ik een sms beantwoordt en dan nieuw bericht kiesk dan kan ik wel meteen verzenden
Verwijderd
dit heb ik dus ook geprobeerd maar als ik dan tog wil wappen moet ik een nieuw profiel maken ?DJH schreef op 23 februari 2004 @ 22:22:
[...]
Oke, het stukje is wel duits, maar daar moet je wel uit komen niet?
[...]
Verwijderd
Ik heb ook een T630 met Orange maar ik heb dat probleem met dat sms-en niet. Ik kan meteen verzenden 
Maar de T68i had ook al problemen met t-mobile/ben toch?
Maar de T68i had ook al problemen met t-mobile/ben toch?
Verwijderd
@djh: ja, bedankt!
ik heb trouwens de zwarte versie van t-mobile met een oude ben simkaart, hebc zelf dat probleempje met sms-en niet
ik heb trouwens de zwarte versie van t-mobile met een oude ben simkaart, hebc zelf dat probleempje met sms-en niet
Heb hier de T630 in het wit sim lock vrij liggen voor € 320.00 en € 5,-- rembours verzending 
ook nog een zwarte T630 T-Mobile locked voor € 290.00 en alles is gewoon op vooraad
Maar ik wil graag beltonen erop zetten. mijn vragen zijn nu kan dit via de infrarood poort ? en ondersteund hij MMF ringtone's ?
ook nog een zwarte T630 T-Mobile locked voor € 290.00 en alles is gewoon op vooraad
Maar ik wil graag beltonen erop zetten. mijn vragen zijn nu kan dit via de infrarood poort ? en ondersteund hij MMF ringtone's ?
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ja, kan via infrarood. En hij ondersteunt naar mijn weten geen MMF, maar wel MIDI.harley schreef op 24 februari 2004 @ 11:45:
ivm sms bug bij mijn gesimlockte t-mobile gsm. Kan ik vragen wat jullie versie software is?
*>*<<*<* om de software menu te vinden.
ik heb iets staan van:
r4e002 prcxc12-5806_eu_8_n
r4e002 prcxc12-5807_tae_eu8_n
LCD SW Versions
Test:782465
Current: 200309083
Camera SW Versions
Test: 782430
Current: 200307254
Aanpassing MS en TEA
cda102260/11 r5a
ITP Version: r3aoop prgcxc125812_tp
ik heb iets staan van:
LCD SW Versions
Camera SW Versions
Aanpassing MS en TEA
cda102260/11 r5a
Ik heb precies dezelfde...pang schreef op 24 februari 2004 @ 20:23:
ivm sms bug bij mijn gesimlockte t-mobile gsm. Kan ik vragen wat jullie versie software is?
ik heb iets staan van:
LCD SW Versions
Camera SW Versions
Aanpassing MS en TEA
cda102260/11 r5a
maar eh heb je ook last van die bug of helemaal niet?
BTW heb je die winamp controle programma al? Er bestaan een aantal programma's waarbij de SE je comp herkend als eem accesoire, waardoor hij winamp kan bedienen zonder dat je motphun nodig heb. Ikzelf heb hem wel met kabel aan de praat gekregen, maar niet met BT zit een beetje met al die poorten enzo, maar er schijnt andere proggies te zijn die een stuk beter zijn.
http://www.christersson.org/index.php?page=software
[ Voor 24% gewijzigd door pang op 25-02-2004 00:03 ]
Werkte bij mij ook niet super, maar met Jeyo Remote wel. Lekker winampen in bed.
Ik heb die sms bug ook, niet dat ik dat zo erg vind hoor, maartoch..pang schreef op 25 februari 2004 @ 00:01:
[...]
BTW heb je die winamp controle programma al? Er bestaan een aantal programma's waarbij de SE je comp herkend als eem accesoire, waardoor hij winamp kan bedienen zonder dat je motphun nodig heb. Ikzelf heb hem wel met kabel aan de praat gekregen, maar niet met BT zit een beetje met al die poorten enzo, maar er schijnt andere proggies te zijn die een stuk beter zijn.
Ik heb dat winamp programma nog niet, ik moet eerst nog een BT dongle kopen!
hopelijk post er iemand, die geen last heeft van die bug zijn software versie. Dan kan ik weer een probleem uitsluiten, want ik hinder me namelijk er wel aan
Verwijderd
Ik heb ook hetzelfde probleem met SMS,
Ik heb deze versie:
r4c003 prgCX12-5781.EU.3.M
r4c003 prgCX12-5802.TAE.N
LCD SW versions
Test: 782465
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 16:34 ]
Ik heb geen problemen met sturen van SMS, heb een los gekocht toestel met een orange sim erin.
gegevens:
Overigens bevalt goed op wat kleine irritaties na:
- Bladeren door menu's en contactpersonen is tergend traag
- Zeer omslachtig om een SMS te versturen of een nummer op te zoeken (in vergelijking met Nokia)
- De onmogelijkheid om het telnr van de afzender van een SMS (die nog niet in contactlijst staat) op te slaan in de contactlijst.
- De zeer beperkte mogelijkheid om voicetags aan mensen toe te kennen, kan nog niet een kwart van mijn lijst van voicetag voorzien. (kortom: te weinig mem)
- De beperkte functionaliteit van de contactlijst, kan nergens vinden hoe ik meer mobiele nummers koppel aan 1 contactpersoon.
gegevens:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| R4C003 prgCXC12-5781_EU_3_N R4C003 prgCXC12-5802_TAE_N LCD SW Versions Test: 782465 Current: 200309083 Camera SW Versions Test: 782430 Current: 200307254 Aanpassing MS CDA102260/7 R2A Aanpassing TAE CDA102260/7 R2A ITP Version: R3A009 prgCXC125812_TP |
- Zeer omslachtig om een SMS te versturen of een nummer op te zoeken (in vergelijking met Nokia)
- De onmogelijkheid om het telnr van de afzender van een SMS (die nog niet in contactlijst staat) op te slaan in de contactlijst.
- De zeer beperkte mogelijkheid om voicetags aan mensen toe te kennen, kan nog niet een kwart van mijn lijst van voicetag voorzien. (kortom: te weinig mem)
- De beperkte functionaliteit van de contactlijst, kan nergens vinden hoe ik meer mobiele nummers koppel aan 1 contactpersoon.
[ Voor 44% gewijzigd door DSmarty op 25-02-2004 17:45 ]
DSmarty schreef op 25 februari 2004 @ 17:35:
knip
Oke, kan je traag vinden..
Telefoonboek-> 1 keer joystick omlaag, dan ben je er... SMS versturen -> 3x op het joystick klikken, kun je een bericht typen
Kan echt wel, op 'meer' klikken dan opslaan ### voila
Oke..
Je kan 3 nummers aan een naam koppelen, ze staan dan wel niet allemaal voor een mobiel nummer maartoch, boeie
1) ga in de sms > selecteer de telefoonnumer > meerknop > opslaan en je kan kiezen bestaand of nieuw contactDSmarty schreef op 25 februari 2004 @ 17:35:
2) tik de nummer in > meerknop > opslaan aan bestaand contact
of ga naar bewerkenen groepen en zoek je die persoon op en kan je standaard 3 nummers toevoegen(max 5).
Als je alles mobiel wil noemen, dan kan dat niet(tis geen p800 of 900:) onderscheid moet er wezen). Maar is het nou erg als ik 5 06 nummers heb en er kan er maar 1 mobiel heten en de ander bv thuis?
Jammer dat je een orange versie heb, maar thanx ennieway
[ Voor 3% gewijzigd door pang op 25-02-2004 19:15 ]
Dat SMS gebeuren gevonden, had er nooit aan gedacht dat je eerst het nummer moet selecteren binnen het SMS'je. (niet echt logisch, maar dat komt ongetwijfeld doordat ik nokia gewend ben)
Ik heb overigens geen Orange versie, ik heb de telefoon gewoon seperaat aangeschaft.
Met die nummers vind ik idd erg vervelend, misschien ben ik te kritisch hoor ,maar ik wil dat mijn telefoonboek altijd goed is... dus 2x mobiel, 1x fax en 1x werk bijvoorbeeld... ik heb aardig wat contacten met meerdere nummers...
Wat ik bedoelde met omslachtig, bij een Nokia zit ik met 1 knop in het telefoonboek, ik moet hier klikken tot ik een ons weeg... (DJH, de handelingen die jij vermeldt vind ik eigenlijk al teveel voor hetgeen het bewerkstelligt)
Ohja, nog een klein dingetje wat me verbaast, als ik een actie uitvoer in een submenu, bijvoorbeeld, ik zit in SMS en ik bel het nummer uit het SMS'je, dan vind ik het logisch dat ik na het gesprek weer terugkom in het SMS menu, maar nee, je komt gewoon weer in home terecht...
Ik heb overigens geen Orange versie, ik heb de telefoon gewoon seperaat aangeschaft.
Met die nummers vind ik idd erg vervelend, misschien ben ik te kritisch hoor ,maar ik wil dat mijn telefoonboek altijd goed is... dus 2x mobiel, 1x fax en 1x werk bijvoorbeeld... ik heb aardig wat contacten met meerdere nummers...
Wat ik bedoelde met omslachtig, bij een Nokia zit ik met 1 knop in het telefoonboek, ik moet hier klikken tot ik een ons weeg... (DJH, de handelingen die jij vermeldt vind ik eigenlijk al teveel voor hetgeen het bewerkstelligt)
Ohja, nog een klein dingetje wat me verbaast, als ik een actie uitvoer in een submenu, bijvoorbeeld, ik zit in SMS en ik bel het nummer uit het SMS'je, dan vind ik het logisch dat ik na het gesprek weer terugkom in het SMS menu, maar nee, je komt gewoon weer in home terecht...
Wisten jullie dat..
- Je dmv nummers door zowel hoofd- als submenu's kunt bladeren?
- Je mooi een tabblad kunt maken voor een nieuwe sms? 1 Keer met je joystick naar links en je kunt typen.
Dat maakt 't al een stuk sneller
- Je dmv nummers door zowel hoofd- als submenu's kunt bladeren?
- Je mooi een tabblad kunt maken voor een nieuwe sms? 1 Keer met je joystick naar links en je kunt typen.
Dat maakt 't al een stuk sneller
als je de joystick 1x naar beneden klikt kom je in het telefoonboek terecht.
joystick 1x naar links is nieuwe SMS
En over het aantal voicetags. Bel jij iedereen uit je lijst zo vaak dat een voicetag nodig is?
En qua stembesturing kan je T630 een stuk meer dan Nokia.
joystick 1x naar links is nieuwe SMS
En over het aantal voicetags. Bel jij iedereen uit je lijst zo vaak dat een voicetag nodig is?
En qua stembesturing kan je T630 een stuk meer dan Nokia.
Maar bij de T630 is het toch ook 1 knopje? namelijk joystick naar beneden, dus het is echt niet meer werk dan bij een nokia...DSmarty schreef op 25 februari 2004 @ 19:48:...
...
Ik heb een witte T630 2 weken geleden los gekocht en er zit m'n oude T-mobile sim-kaart in (eigenlijk nog een BEN
info van mijn telefoon:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| R4C003 prgCXC12-5781_EU3_N R4C003 prgCXC12-5802_TAE_N LCD SW Versions Test: 782465 Current: 200309083 Camera SW Versions: Test: 782430 Current: 200307254 Aanpassing TAE CDA102260/8 R2A ITP Version: R3A009 prgCSC125812_TP |
Inderdaad...
Anders val je even in herhalingpang schreef op 25 februari 2004 @ 19:14:
[...]
1) ga in de sms > selecteer de telefoonnumer > meerknop > opslaan en je kan kiezen bestaand of nieuw contact
2) tik de nummer in > meerknop > opslaan aan bestaand contact
of ga naar bewerkenen groepen en zoek je die persoon op en kan je standaard 3 nummers toevoegen(max 5).
Als je alles mobiel wil noemen, dan kan dat niet(tis geen p800 of 900:) onderscheid moet er wezen). Maar is het nou erg als ik 5 06 nummers heb en er kan er maar 1 mobiel heten en de ander bv thuis?
Jammer dat je een orange versie heb, maar thanx ennieway
iemand met t-mobile: Hoe lang duurde bij jou het omzetten van je oude nummer (nadat je de brief hebt verstuurd)?
[ Voor 10% gewijzigd door DJH op 25-02-2004 22:06 ]
Ben het wel met dsmarty eens, je moet soms iets teveel handelingen doen. vooral het sms gebeuren en het telefoonboek, dat is bij Nokia naar mijn idee toch net wat makkelijker/sneller. Verder prima foon, erg tevreden mee.
Mijn pa heeft er trouwens ook één besteld, nu heeft ie een zwarte gekregen van T-mobile (ook met logo's en menu's).. het vreemde is, hij heeft em los gekocht en er zit geen simlock op, zijn Vodafone kaart gaat er gewoon in?
Mijn pa heeft er trouwens ook één besteld, nu heeft ie een zwarte gekregen van T-mobile (ook met logo's en menu's).. het vreemde is, hij heeft em los gekocht en er zit geen simlock op, zijn Vodafone kaart gaat er gewoon in?
[ Voor 35% gewijzigd door Tom op 26-02-2004 11:26 ]
Verwijderd
Hoe duur kost die zwarte T-630 ongeveer ?? Ik heb al wel gezocht, maar kan hem nog niet bij een internet shop vinden !! ( gewoon los toestel )
Uhhhh serieus???Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 16:30:
Hoe duur kost die....???
Dat meen je echtVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 16:30:
Hoe duur kost die zwarte T-630 ongeveer ?? Ik heb al wel gezocht, maar kan hem nog niet bij een internet shop vinden !! ( gewoon los toestel )
*klik*
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
PS:
[rml][ Pics] Gezocht die gemaakt zijn met een "Gsm-Camera"[/rml]
Mocht je graag willen weten hoe het met de kwaliteit van de foto's zit
[rml][ Pics] Gezocht die gemaakt zijn met een "Gsm-Camera"[/rml]
Mocht je graag willen weten hoe het met de kwaliteit van de foto's zit
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Verwijderd
Heb vorige week ook een T630 aangeschaft. Ik ging eigenlijk eerst voor de 610, maar die zijn nergens meer leverbaar als los toestel. (op 1 plek, maar die wilde er 404 euro voor hebben, daar ligt ie dus nog
)
Achteraf heb ik hier absoluut geen spijt van, want het toestel wordt steeds mooier
Heb tot nu toe geen problemen gehad met het toestel en het werkt allemaal perfect. Wat mij betreft werkt het juist allemaal wat simpeler dan bij Nokia, op een paar dingen na, maar dat is mijn mening (altijd al Ericsson)
Ik las hierboven dat bij Nokia het tel.boek sneller bereikt zou kunnen worden, maar sneller als joystickje naar beneden kan volgens mij niet.
Een tweede optie is om bijv. de 5 ingedrukt te houden (in stand-by stand), dan kom je direct bij de contacten beginnend met een J. Als je dan nog een paar keer op de 5 drukt kom je zo bij de L enz.
Als je meer info aan je contacten wilt toevoegen:
telefoonboek(via menu)>opties>contactinformatie>vinken maar
Overigens probeer maar niet te MMS'en met een KPN abo, want dit werkt niet omdat het geen i-mode toestel is.
Ben dus vandaag maar overgestapt op Vodafone
Achteraf heb ik hier absoluut geen spijt van, want het toestel wordt steeds mooier
Heb tot nu toe geen problemen gehad met het toestel en het werkt allemaal perfect. Wat mij betreft werkt het juist allemaal wat simpeler dan bij Nokia, op een paar dingen na, maar dat is mijn mening (altijd al Ericsson)
Ik las hierboven dat bij Nokia het tel.boek sneller bereikt zou kunnen worden, maar sneller als joystickje naar beneden kan volgens mij niet.
Een tweede optie is om bijv. de 5 ingedrukt te houden (in stand-by stand), dan kom je direct bij de contacten beginnend met een J. Als je dan nog een paar keer op de 5 drukt kom je zo bij de L enz.
Als je meer info aan je contacten wilt toevoegen:
telefoonboek(via menu)>opties>contactinformatie>vinken maar
Overigens probeer maar niet te MMS'en met een KPN abo, want dit werkt niet omdat het geen i-mode toestel is.
Ben dus vandaag maar overgestapt op Vodafone
Grrr, ik heb net met de Belcompany gebeld. Volgens hem had SonyEricsson de telefoon weer uitgesteld - April zou het worden. Schandalig.Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 17:06:
Heb vorige week ook een T630 aangeschaft.
edit:
The Phonehouse zegt btw nog wel dat hij begin maart komt. Ben benieuwd
[ Voor 13% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 26-02-2004 20:11 ]
Verwijderd
koop dan ook gewoon de zwarte versie, is veel mooier ookTim Schuhmacher schreef op 26 februari 2004 @ 20:08:
[...]
Grrr, ik heb net met de Belcompany gebeld. Volgens hem had SonyEricsson de telefoon weer uitgesteld - April zou het worden. Schandalig.
edit:
trouwens zo'n blauwtand usb dongle gekocht, erg gaaf hoor wat je hier allemaal mee kan doen
Verwijderd
Ik heb een witte en ik heb hem gekocht bij Ritel.Tim Schuhmacher schreef op 26 februari 2004 @ 20:08:
[...]
Grrr, ik heb net met de Belcompany gebeld. Volgens hem had SonyEricsson de telefoon weer uitgesteld - April zou het worden. Schandalig.
edit:
Zowel in Roosendaal als in Breda hadden ze hem nog op voorraad, maar in Breda nu niet meer
Verwijderd
Ja ik heb het inmiddels opgegeven.. Schandalige wachttijden idd, valt me toch erg tegen van Sony Ericsson dat toch helemaal mijn nieuwe merk ging worden.. De exclusiviteitsperiode van deze telefoon is nu ook al bijna over en dat vind ik toch altijd wel leuk met een nieuwe telefoon.. Ik wacht wel op de volgende generatie die op CeBIT gepresenteerd wordt en tot die tijd neem ik er nog wel een leuk nokiaatje bij ofzo..Tim Schuhmacher schreef op 26 februari 2004 @ 20:08:
[...]
edit:
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 00:48 ]
hebben jullie het nou over de t630 of de gesimlockte t-mobile t630? ik had de gesimlockte versie gehaald zonder problemen met het wachten.
[ Voor 7% gewijzigd door pang op 27-02-2004 09:25 ]
Verwijderd
BC zijn een stel prutsers bij elkaar. Het personeel is slecht geinformeerd en zegt maar wat, in elke BC zaak hoort men weer wat anders.Tim Schuhmacher schreef op 26 februari 2004 @ 20:08:
[...]
edit:
Wat dat betreft is online kopen een betere optie, en dan niet alleen voor de prijs.
Verwijderd
voorlopig heb ik nog steeds gehoord dat de T630 begin maart weer leverbaar moet zijn. Ik weet natuurlijk niet in welke aantallen, maar ga er even van uit dat dit toestel gewoon weer voldoende op vooraad dan moet zijn!
bij sitel.nl kreeg ik gisteren te horen dat het pas week 14 zal worden. En dat was nog niet eens officieel bevestigd door SE.. beetje jammer dat het zo lang moet duren inderdaad
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
waarom kijkt bijna iedereen alleen maar op belcompany en phonehouse?, als je beetje zoekt op het net/telecomvergelijker. dan vind je hem zo op voorraad!!
mijn pa heeft de t-mobile versie maar die heeft GEEN simlock!pang schreef op 27 februari 2004 @ 09:24:
hebben jullie het nou over de t630 of de gesimlockte t-mobile t630? ik had de gesimlockte versie gehaald zonder problemen met het wachten.
Verwijderd
Heb em eindelijk te pakken gekregen in Belgie
Hij lag bij fnac voor 350 euro
Zalig dingetje ^^
Hij lag bij fnac voor 350 euro
Zalig dingetje ^^
masseltje man ik heb mijn orange erin gedaan, maar helaas simlockTom schreef op 27 februari 2004 @ 12:46:
[...]
mijn pa heeft de t-mobile versie maar die heeft GEEN simlock!
ja maar ik snap het niet..hij heeft em namelijk als los toestel gekocht, zonder abo. Ook een normale prijs voor betaald.pang schreef op 27 februari 2004 @ 13:22:
[...]
masseltje man ik heb mijn orange erin gedaan, maar helaas simlock
Als ik een mms krijg, krijg ik een link naar t-mobile.nl/mms terwijl mijn t630 uiteraard wel mms ondersteund... hoe kan dit?
Even je MMS activeren? Zie de T-mobile site hoe dat moet.
offtopic maarja : dit probleem heb ik ook maar dan met een V525 en Vodafone Live! ... ik heb alles geactiveerd , ook mms.
Verwijderd
Die levertijd zuigt echt! Ik heb hem bij GSMweb besteld (al 3 weken geleden) maar ze verwachten hem deze week (zeggen ze voor de 2e keer). Echt irritant!! Ik ben daarom van de week nog even de stad ingeweest (Hilversum) om is even te vragen hoe dat zit bij de winkels!
Alle winkels hadden/hebben hem niet! Een iemand zij dat er een software fout inzat en dat hij daarom nog niet leverbaar is (hij zal hem wel verkeerd hebben ingekocht!) en dat ging an over het inernet/wap gedeelte van de telefoon. En de rest van de winkeliers konden helemaal geen antwoord geven (sukkels!). Een tweetal winkeliers (oa. RAF) hebben gezecht deze week (dinsdag) de telefoon binnen te krijgen, ze hadden hem al besteld) Dus ik hoop dat GSMweb ze dan ook weer binnen krijgen!
Dus we gaan maar weer wachten...
Ps iemand meer ervaring met GSMweb (betreft leveren e.d.)
Alle winkels hadden/hebben hem niet! Een iemand zij dat er een software fout inzat en dat hij daarom nog niet leverbaar is (hij zal hem wel verkeerd hebben ingekocht!) en dat ging an over het inernet/wap gedeelte van de telefoon. En de rest van de winkeliers konden helemaal geen antwoord geven (sukkels!). Een tweetal winkeliers (oa. RAF) hebben gezecht deze week (dinsdag) de telefoon binnen te krijgen, ze hadden hem al besteld) Dus ik hoop dat GSMweb ze dan ook weer binnen krijgen!
Dus we gaan maar weer wachten...
Ps iemand meer ervaring met GSMweb (betreft leveren e.d.)
Softwarefout....aha....dat was bij de T610 met dat hissing-verhaal ook al de smoes.
Sony-Ericsson kan de vraag volgens mij gewoon niet aan.
Sony-Ericsson kan de vraag volgens mij gewoon niet aan.
Verwijderd
Beetje oud, maarjapang schreef op 25 februari 2004 @ 00:01:
[...]
Ik heb het geprobeerd met een T-610 en dit werkte via Bluetooth zonder problemen! Het enige wat je moet instellen zijn die poorten en dan gewoon op connect klikken. Leuk hoor met je telefoon je scherm overnemen
Verwijderd
Nee maar als ze niet snel inspringen op de grote vraag, dan hoeft het al niet eens meer want dan stappen mensen wel over naar ander merk (bv. nokia 6230).
3 Weken wachten is echt k*t!
3 Weken wachten is echt k*t!
2 words 4 u: Motorola V600
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
In geen 600 jaar.
waarom niet?
Clamshell model.
Motorola, dus het menu is erg onoverzichtelijk.
Hij is vrij groot. Zeker met die antenne die uitsteekt.
En de V600 is volgens mij nog steeds niet leverbaar. Is al een jaar aangekondigd.....
waarom niet?
Clamshell model.
En de V600 is volgens mij nog steeds niet leverbaar. Is al een jaar aangekondigd.....
[ Voor 105% gewijzigd door Shiver23 op 01-03-2004 15:55 ]
Verwijderd
ik snap niet wat het probleem is, een vriend van me is zijn mobiel t68i verloren en mocht een andere toestel kiezen, hij koos voor de T630 en dat heeft ie nu al. mooi ding hoor.
het overduidelijke verschil dat ik zie is dat zijn display scherper uitziet, wat donkerder getint (denk maar aan sony triniton beeld) dan de mijne T610 en minder pixely. en hij is in tegenstelling tot wat hier beweert wordt helemaal niet glanzend zwart maar mat zwart. en die paarse toetsen of paarse schreeuwerige tekst heeft ie ook al niet. enkel een paarse @ op de rechtertoets. en quickshare in zwarte letters aan de andere zijkant.
affijn het ziet er goed uit, alleen de toetsblokkering werkt anders omdat die bovenste toets voor t-mobile internet is en bij mij niet.
het overduidelijke verschil dat ik zie is dat zijn display scherper uitziet, wat donkerder getint (denk maar aan sony triniton beeld) dan de mijne T610 en minder pixely. en hij is in tegenstelling tot wat hier beweert wordt helemaal niet glanzend zwart maar mat zwart. en die paarse toetsen of paarse schreeuwerige tekst heeft ie ook al niet. enkel een paarse @ op de rechtertoets. en quickshare in zwarte letters aan de andere zijkant.
affijn het ziet er goed uit, alleen de toetsblokkering werkt anders omdat die bovenste toets voor t-mobile internet is en bij mij niet.
Verwijderd
Ja leuk een Motorola! Maar daar begin ik niet aan. Mijn vriendin heeft een Motrola gehad (vraag me niet welk model van een jaar geleden) maar die is 3 keer terug gegaan naar de fabriek, kortom een hoop gekut!
Plus dat ik er niet van hou dat ik een telefoon moet open klappen!!
Dus wachten!!!
Dus wachten!!!
Shiver23 schreef op 01 maart 2004 @ 15:43:
In geen 600 jaar.
waarom niet?
Clamshell model.
Ik heb 3 keer een Motorola gehad en heb nog nooit probs gehad. Maar daar ging het mij niet om; het ging mij erom dat iedereen hier klaagt terwijl de V600 al 9 maanden terug op de markt zou komen en er nu nog niet isVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 16:24:
Ja leuk een Motorola! Maar daar begin ik niet aan. Mijn vriendin heeft een Motrola gehad (vraag me niet welk model van een jaar geleden) maar die is 3 keer terug gegaan naar de fabriek, kortom een hoop gekut!
Dus wachten!!!
Heb hem zelf in mijn handen gehad en ik vond hem erg glossy...Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 15:56:
ik snap niet wat het probleem is, een vriend van me is zijn mobiel t68i verloren en mocht een andere toestel kiezen, hij koos voor de T630 en dat heeft ie nu al. mooi ding hoor.
[ Voor 33% gewijzigd door JT op 01-03-2004 16:40 ]
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
tering ik zit raak echt over de zeik van zaken als telecom4u. 
ik bestel dat ding 2 weken gelden, maak geld over, hoor vervolgens tot nu helemaal niks, niet eens een bevestigingsmailtje. wat is dat nou voor handelswijze!
maar goed ik neem aan dat telecom4u ook niks meer heeft een moet wachten op een nieuwe lading toestellen... wat een gezeik dit
ik bestel dat ding 2 weken gelden, maak geld over, hoor vervolgens tot nu helemaal niks, niet eens een bevestigingsmailtje. wat is dat nou voor handelswijze!
maar goed ik neem aan dat telecom4u ook niks meer heeft een moet wachten op een nieuwe lading toestellen... wat een gezeik dit
Verwijderd
gooi het maar eruit.... lucht je hart maar ff. maarem wat is de nut van je postVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 23:36:
tering ...... over de zeik ........ wat een gezeik dit
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 23:50 ]
daarom haal ik het liever bij een winkel. Echt jammer dat ze zo schaars zijn.
Oja wat ik laatst zag op mijn t-mobile versie t630. Dat ding is gemaakt in china.
En was het niet zo dat T630/gsm's uit amerika/of andere continenten of andere spullen geen garantie hadden in europa.
zie reply
http://www.telecomvergeli...t_offset=20&post_limit=20
Oja wat ik laatst zag op mijn t-mobile versie t630. Dat ding is gemaakt in china.
En was het niet zo dat T630/gsm's uit amerika/of andere continenten of andere spullen geen garantie hadden in europa.
zie reply
Verwijderd
precies wat je zegt, effe mn hart luchtenVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 23:48:
[...]
gooi het maar eruit.... lucht je hart maar ff. maarem wat is de nut van je post
Verwijderd
haha keurig! Gooi het er maar uit hoor!! Laat me even weten wanneer iemand hem (eindelijk) binnen heeft!
Hier wordt alleen gesproken over Amerikaanse en dus niet over Chinese toestellen.pang schreef op 01 maart 2004 @ 23:54:
daarom haal ik het liever bij een winkel. Echt jammer dat ze zo schaars zijn.
zie reply
En sowieso: gaat het hier niet om modellen die elders gekocht zijn en niet gemaakt? Als jij in Nederland een T630 koopt heb je daar gewoon garantie op, toch?
Dan boeit het toch niet waar de fabriek van die dingen staat...?
edit...
Zijn er mensen met ervaring met het verkrijgen van telefoons via T-Mobile? Ik ben toe aan een contractverlenging en kan dan gewoon een T630 bij mij thuis laten afleveren.
Maar... met mijn huidige Siemens S45 ben ik al een paar keer terug geweest naar de winkel en dan is zo'n toonbank met mannetje er achter wel erg handig. Hoe gaat T-Mobile om met defecte en te repareren toestellen? Wordt dat een beetje netjes afgehandeld? Iemand ervaring?
[ Voor 23% gewijzigd door dreamscape op 02-03-2004 09:39 ]
Punctuality is the politeness of kings
het de fabriek die garantie geeft dus waarom maken ze eigenlijk problemen als ik een bon heb uit een andere land. ennieway ik laat hem binnenkort denk flashen ivm sms buggie.
Verwijderd
Ik heb nu ook een heel vaag probleem,
als ik een smsje aan het maken ben zegtie al na 3 regels: "2e sms" terwijl ik nog helemaal niet op de 160 caracters zit
zal dit ook van mn sms bundel afgaan? ik vind het behoorlijk kut
als ik een smsje aan het maken ben zegtie al na 3 regels: "2e sms" terwijl ik nog helemaal niet op de 160 caracters zit
Verwijderd
Hey Nijtram, heb jij even mazzel... G*dv*rd*mm* die van mij dus niet! heb net weer met GSMweb gebeld en ze begon meteen al met... O, ehhh ja de T630 tsja die hebben we nog niet binnen
Maar ja zij kan er verder ook niks aan doen dus... Ze vertelde me wel dat ze deze week binnenkomen (hopelijk nu echt). Maar het zal wel goed kunnen als die van jou nu ook weg is! En de RAF kreeg ze ook vandaag (zeiden ze!)
En ik hoop ook dat ik minder problemen krijg met die sms-jes! Alhoewel ik nog niemand heb gehoord over problemen met de T630 en Orange, of wel?
Maar ja zij kan er verder ook niks aan doen dus... Ze vertelde me wel dat ze deze week binnenkomen (hopelijk nu echt). Maar het zal wel goed kunnen als die van jou nu ook weg is! En de RAF kreeg ze ook vandaag (zeiden ze!)
En ik hoop ook dat ik minder problemen krijg met die sms-jes! Alhoewel ik nog niemand heb gehoord over problemen met de T630 en Orange, of wel?
Dit gebeurt als je "vreemde karakters" als é en ö gebruikt in je smsje. Daar gaat ergens iets fout.Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 16:04:
Ik heb nu ook een heel vaag probleem,
als ik een smsje aan het maken ben zegtie al na 3 regels: "2e sms" terwijl ik nog helemaal niet op de 160 caracters zitzal dit ook van mn sms bundel afgaan? ik vind het behoorlijk kut
Ik heb een T610 en heb er heel soms last van. Als ik dan een nieuw smsje maak gaat het wel weer goed. Beetje vreemd.
mmm vaag ik kreeg onderstaand mailtje op mijn vraag wanneer ze de T630 verwachten:Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 15:41:
Kreeg vandaag een mail van 2Call dat me T630 verzonden is!
Goedemiddag,
We verwachten de SE t630 aan het eind van deze week.
Met vriendelijke groeten,
Daniel de Boer
2Call B.V.
Postbus 11539
2502 AM Den Haag
Tel : 070-363.53.43
Fax : 070-392.55.02
Email : info@2call.nl
Wil iemand eigen gemaakte foto's van de zwarte t-mobile versie plaatsen? Tot nu toe heb ik enkel reclame foto's gezien...
zal zo fotos plaatsen van zowel de witte als de zwarteThe Source schreef op 02 maart 2004 @ 20:12:
Wil iemand eigen gemaakte foto's van de zwarte t-mobile versie plaatsen? Tot nu toe heb ik enkel reclame foto's gezien...
Dit topic is gesloten.
![]()