Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag alle winkels in Utrecht langsgeweest, maar nergens te krijgen dat DING! veel winkels verwachten de 2e zending van SE pas op 1 Maart! AAAHH!! Belcompany sprak over eind van de week! laten we dat maar hopen dan, want ik HAAT wachten! ;)

Dit gaat overigens over de witte versie, de zwarte T-mobile versie hebben ze wel gewoon liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:48
Bij telecom4u gaven ze nu ook aan dat het eind van de week wordt voor mij (ook wit)... hnggg :X en ik dacht nog wel net op tijd te zijn voor 1 van de laatste 4 ex.
Ben alvast maar software aan het installen en thema's aan het bekijken en zo, MSI bluetooth adapter he'k ook al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 15-09 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb hem vandaag bij de Phonehouse telefonisch gereserveerd en via de BelCompany site besteld (hij wordt in de winkel afgeleverd dan).
Wie het eerste beld is de gelukkige (en ik ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:35
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 19:43:
Ik ben vandaag alle winkels in Utrecht langsgeweest, maar nergens te krijgen dat DING! veel winkels verwachten de 2e zending van SE pas op 1 Maart! AAAHH!! Belcompany sprak over eind van de week! laten we dat maar hopen dan, want ik HAAT wachten! ;)

Dit gaat overigens over de witte versie, de zwarte T-mobile versie hebben ze wel gewoon liggen...
in belcompany sneek lag die gewoon in de vitrine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Erwinh schreef op 09 februari 2004 @ 13:37:
[...]

Weet je zeker dat de prijs van 300 euro klopt voor de zwarte T-mobile versie? Is dit een prepaid pakketje of abo? Ik heb nog een T-mobile abonnement en vraag me af of ik de prepaid T630 kan gebruiken met mijn abo sim. 300 euro is dan geen slechte prijs, vind ik.
Weet ik zeker, is gewoon een pakket voor abbo, maar jah je kunt hem ook wel zo los kopen.
Flatwhite schreef op 09 februari 2004 @ 13:38:
[...]

Heb 'm gekocht bij GSMtrack.nl en heb er een gsm koordje bij gekregen en volgens mij was het gewoon een NL versie!
Ohw fraai, bij de twee dozen die ik open maakte trof ik de koordjes niet aan, maar als ze bij de jouwe er wel bij zitten dan is dat alleen maar beter. Misschien was het alleen die levering dat er geen koordjes bij zaten. Ik hoop bij de volgende levering van wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 14:40
Ik zie plaatjes op internet van de zwarte "T-mobile" versie waar op de "more button" een t-mobile logo is gedrukt en foto's waar dat niet zo is. Ik hoor ook berichten dat de orginele funtionaliteit van de more button weg is (dus geen sneltoes boor bluetoot/IR). Hoe zit dit nu in het echt? WErkt de more toest nog zoals bij de (non-branded) T610 en witte T630???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyne schreef op 09 februari 2004 @ 20:53:
[...]

in belcompany sneek lag die gewoon in de vitrine :P
Hehe, ja in Hilversum laatst ook, maar toen had ik even geen tijd om hem mee te nemen |:( Maargoed, ik ga morgen of woensdag nog wel even heel A'dam aflopen in search of de T630, want nu wil ik hem hebben ook! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Erwinh schreef op 09 februari 2004 @ 21:36:
Ik zie plaatjes op internet van de zwarte "T-mobile" versie waar op de "more button" een t-mobile logo is gedrukt en foto's waar dat niet zo is. Ik hoor ook berichten dat de orginele funtionaliteit van de more button weg is (dus geen sneltoes boor bluetoot/IR). Hoe zit dit nu in het echt? WErkt de more toest nog zoals bij de (non-branded) T610 en witte T630???
Nee die werken niet. Je kan het wel weg krijgen (zodra de juiste files beschikbaar zijn) echter heb je dan kans dat je garantie ook foetsie is.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:51:
Heeft iemand al met bt geprobeerd , spellen van pc naar ti630 over te zenden.
Mij lukt dat niet omdat ik alleen naar de map van theme geluid en afbeeldingen kom :(.
Weet iemand hoe je het wel voor elkaar kan krijgen ??
Gewoon rechts klikken op de file, send to->bluetooth->t630

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:51:
Heeft iemand al met bt geprobeerd , spellen van pc naar ti630 over te zenden.
Mij lukt dat niet omdat ik alleen naar de map van theme geluid en afbeeldingen kom :(.
Weet iemand hoe je het wel voor elkaar kan krijgen ??
gwoon de game naar de venster van BT slepen. je mobiel plaatst het dan automatisch in games. en hoef je verder nix aan te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
Nee die werken niet. Je kan het wel weg krijgen (zodra de juiste files beschikbaar zijn) echter heb je dan kans dat je garantie ook foetsie is.
Wat doet de "more" knop dat nu? Toch niet naar T-zones gaan hoop ik (net als de knop aan de rechter zijkant?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
OK, ben er ondertussen zelf achter gekomen. Onder de moreknop zit *ook* T-zones. Beetje overdreven eigenlijk om op 3 plaatsen (more knop, knopje rechter zijkant, en in het menu) naar T-zones te gaan. :? Aan de zijkant was voor mij in ieder geval genoeg geweest... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De startpost van dit topic zou eigenlijk moeten worden aangepast aangezien de vele standaard vragen die nu gesteld worden...

Tommey_NL? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

nou ik heb 'm sinds gisteren ook...

eerste indruk:

- ziet er goed uit, goed afgewerkt en voelt stevig aan
de witte is duidelijk mooier dan de zwarte (die glimt als een gouden ketting om de nek van een Puff Daddy)
- knopjes voelen alleen wat los aan (niet echt voor snel sms-gebruik)
- menu is beetje traag i.v.m. Nokia en Samsung, maar wel merkbaar sneller dan de T610
- scherm is goed, maar duidelijk minder dan Samsung TFT's (veel kleinere kijkhoek)
- camera is nutteloos....matige foto's en zeer kleine kijkhoek op TFT
- veel opties, veel in te stellen
- java werkt snel en er zijn veel gratis spellen te vinden
- geheugen is beperkt...die 1,5mb is zo vol (paar ringtones, 2 extra themes en 3 spellen)
- trilfunctie is goed....trilt duidelijk en snel, zonder teveel uitwijking
- bluetooth werkt goed en simpel, maar niet al te snel (2-3kb p/s)

conclusie: niet echt een voorruitgang op mijn Samsung S500, maar omdat ik bluetooth wilde hebben voor mijn Palm heb ik vrede met mijn keuze :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 11-02-2004 11:01 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:13

jep

Die camera is voor MMS'jes enzo. Daarvoor voldoet hij perfect. En ik snap niet wat je met die kijkhoek bedoeld? Ik kan 'm vanaf elke kijkhoek lezen, al acht ik dat niet nuttig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

jep schreef op 11 februari 2004 @ 11:42:
Die camera is voor MMS'jes enzo. Daarvoor voldoet hij perfect. En ik snap niet wat je met die kijkhoek bedoeld? Ik kan 'm vanaf elke kijkhoek lezen, al acht ik dat niet nuttig. ;)
vergelijk het maar met het display van bijv. de Samsung S500 of E700, dan weet je wat ik bedoel :)

ik zeg niet dat de T630 een prul is hoor, ik had er alleen meer van verwacht...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

* jep weet 't niet. Ik ken die E700, maar zou niet weten waarom die een betere kijkhoek heeft. Dit ding is namelijk niet slechter als je om 't hoekje kijkt. Een prima scherpe heldere TFT.. niks mis mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Weet niet wat jullie met die phone doen, maar over het algemeen kijk ik er toch gewoon recht tegenaan :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil die van mij nog wel eens acrobatische trucs laten doen en dan tergelijker tijd een sms lesje. Blijkbaar ben ik dus niet de enige die dit doet. :+

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Hoi Hoi Hoi! heb em vanmiddag gehaald bij belcompany :)

echt top ding!

Verwijderd

itsgreen schreef op 12 februari 2004 @ 01:21:
Hoi Hoi Hoi! heb em vanmiddag gehaald bij belcompany :)

echt top ding!
Welke Belcompany als ik vragen mag? Ik ben vandaag ipv Utrecht en Hilversum nu in Amsterdam alle telecom winkels afgeweest, maaar opnieuw.... NERGENS te krijgen!!! AAAAHH!!! begin wel een beetje gek te worden nu! |:( 8)7

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Hilversum...

was gister bij ze langs geweest hadden ze em niet, zeiden dat ik moest ff bellen omdat ze niet wisten wanneer ze hem binnen zouden krijgen, DUSSSS ik bel vandaag rond half 2 en ze hadden er 1 nog liggen, dus metteen gereserveerd en opgehaald, mijn advies? elke dag bellen....

Verwijderd

Damn hee, dan voel je je wel genaaid, woon zelf ook in Hilversum namelijk en ben ook gisteren langsgeweest en kreeg toen idd ook te horen dat ze hem niet meer hadden... ze vroegen toen of ik hem wilde reserveren, maar ik zei natuurlijk "nee ik kijk nog wel even verder!" AAAAHH!! |:( najaa, shit happens.. :'( ik bel morgen maar weer eens.. :/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 02:43 ]

Verwijderd

Ik vond op Esato de link naar YamiGo. Hiermee zou je nu al gebruik kunnen maken van de My-Friends functie.

Ik heb er een account aangemaakt maar het wil nog niet echt lukken maar ik probeer ook via WAP in te loggen. Misschien iemand die het wil proberen via Orange World of Orange internet (email account profiel)?

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Mooie telefoon, niet duur en weet je wat mijn baas besluit? Om de Nokia 6220 te nemen :?

Niet te filmen. Dat toestel heeft van die onwijze K*%$# toetsen. En ik hoopte op Bluetooth. Zit ik nog met een rotdraadje.

Sorry mensen, moest het even kwijt :) Aan de andere kant hoef ik geen kosten te maken om te bellen, maar wel jammer dat ie niet voor de 630 wil gaan. Zelfs met alle argumenten niet. Ik heb zelfs gezegd doe me dan maar een mobieltje met mono scherm, dan zie ik overdag ook nog wat!

Hop,hop,hop!

• jep

jep

Wat is My Friends eigenlijk? Instant messaging over WAP?

• JT

JT

VETAK y0

My Friends (dit staat trouwens ook op de SE site :P ) is een functie om te zien op welk profiel de telefoon van degenen in je lijst staan. Op die manier kan je zien of ze bereikbaar zijn, en zo ja, hoe. Maarrrr...dit moet de provider wel ondersteunen. Zal ook wel weer geld gaan kosten :|

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 02:42:
Damn hee, dan voel je je wel genaaid, woon zelf ook in Hilversum namelijk en ben ook gisteren langsgeweest en kreeg toen idd ook te horen dat ze hem niet meer hadden... ze vroegen toen of ik hem wilde reserveren, maar ik zei natuurlijk "nee ik kijk nog wel even verder!" AAAAHH!! |:( najaa, shit happens.. :'( ik bel morgen maar weer eens.. :/
MediaMarkt Zwolle moet em nog wel hebben liggen voor de prijs van 349.- Bel maar eens :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door ck2000nl op 12-02-2004 16:24 ]

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb net met de Vodefone Citypoint in Leeuwarden gebeld of ze het toestel nu al eens in het assortiment hadden. Nee dus en ze kenden het toestel ook nog niet. Ik heb gevraagd waarom dan niet, omdat concurrenten hem al wel hebben (gehad :( ). Hij zei dat dat komt omdat vodafone hogere eisen aan de combinatie telefoon(software) en netwerk stelt. Het kan dus zijn dat hij later in het assortiment komt als de test zijn afgerond of kwaliteit is verbeterd.
Ik vind het maar een vreemd verhaal. Is dit bij iemand bekent?

BelCompany filiaal in Leeuwarden had mij internetaanvraag al binnen, maar hadden de witte niet op voorraad, maar wouden mij wel de zwarte icm t-moblie aanbieden. Dat wil ik dus niet, dus maar langer wachten...

Verwijderd

:( Telefoon+ SIM aangevraagd bij gsmweb. Pakketje gestolen bij PTT post. Iemand loopt met mijn telefoon rond en heeft al voor 44 euro gebeld. Geen telefoon en geen sim maar word wel schadeloos gesteld.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hmm das wel redelijk vern**kt ja!

PSN: Shiver23

Verwijderd

Heb m besteld via 2call icm 1 jarig Orange 30 voor €42,- niet te duur denk ik.. Krijg m morgen via TPG!!! nu maar hopen dat het goed gaat.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

zekers niet duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:41

Rico

Wie dit leest is gek....

Bij gsmeasy.nl is hij met een 1jaar orange 30 maar 30 euro....totaal 37 euro incl verzendkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik heb 'm met Telfort200 (25 euro p/m) voor 61 euro incl. verzending.
Nog goedkoper dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 15:49

thomaske

» » » » » »

Ik heb m'n t-mob 225 abo verlengd met de TE630 en kreeg nog eens €140 terug :)

hij is alleen niet op voorraad, en zal helaas dus nog wel een paar weekjes duren..

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Geachte heer,
Hoogstwaarschijnlijk zullen wij medio volgende week de T630 binnenkrijgen en naar u verzenden.
Met vriendelijke groet,
Telecom4u
Had em vorige week woensdag besteld.. ben benieuwd.. had em eigenlijk deze week verwacht. Hopelijk komt ie volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Belgie kreeg alleen The Phone House em nog binnen deze week ... voor 359 EUR

In de meeste andere winkels wisten ze van toeten noch blazen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen met de (web)shops waar iedereen ze vandaan heeft. Misschien een lange wachttijd of juist goed behandeld? Zo kan ik en vele andere een de juiste shop kiezen :)
Natuurlijk kan ik in de shopreview kijken maar t gaat me om de telefoon.

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:09
Goed:
- gekocht bij GSMtrack.nl
- na 3 dagen thuis ontvangen (incl. het versturen v/d brief)
- goed ingepakt...
- goed toestel nergens last van INCL!!!! koordje :D

Minder:
- beetje hoge verzendkosten €11,- :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:49
Ik heb hem ook besteld bij GSMTrack.nl.

Dinsdag 27 januari om 16.30 het contract op de bus gedaan naar hen.

Woensdag 28 januari kreeg ik een emailtje dat mijn contract ontvangen was en dat ze de pincode gereset hadden naar een bepaald nummer. Mijn Pin en PUK stonden in het mailtje. (Bij diefstal zou de dief zonder Pin+PUK zitten dus zou mijn simcard niet misbruikt kunnen worden)
Ook stond erin dat hij inmiddels opgestuurd was (wat krijgen we nu dacht ik, die zal wel volgende week komen)

Donderdag 29 januari had ik rijles en moest daarom om 0900 uur al uit bed. Had de postbode al een pakketje gebracht. Ik had geen tijd om het nog uit te checken.

Toen ik terug kwam gelijk open gemaakt en daar lag mijn nieuwe schatje. Ze was goed in gepakt (Drie dubbel plastic) Het pakketje zag er niet erg mooi uit, maar op sommige momenten staat functionaliteit en veiligheid voorop.

Ik ben dus een tevreden man met mijn telefoon. Bevalt goed, maaarja alles beter dan een gare Motorola V2288. Batterij gaat lekker lang mee naar wat ik gewend was. Beeld is goed en foto's maken is wel geinig. Bluetooth is vrij normaal bij mij in de werkgroep dus het uitwisselen gaat ook vrij makkelijk.

Toptelefoon als je het mij vraagt, en GSMtrack.nl was bij mij ook TOP!

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
Tom schreef op 13 februari 2004 @ 14:15:
Geachte heer,
Hoogstwaarschijnlijk zullen wij medio volgende week de T630 binnenkrijgen en naar u verzenden.
Met vriendelijke groet,
Telecom4u
naar mij stuurden ze (maandag):
Geachte heer,
...
We wachten nu op de T630.
...
Hoogstwaarschijnlijk kunnen wij de T630 eind deze week weer binnen verwachten.
Met vriendelijke groet,
Telecom4u
Dat hoogst in hoogstwaarschijnlijk kun je dus wel met een korreltje zout nemen. Tenzij er nog weer een lichting is en dat ie van mij morgen komt... maar dat lijkt me niet hoogstwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Ik heb dit hele topic uitgespit, maar ik ben geen voorbeeldfoto's "meer" tegen gekomen die gemaakt zijn met de T630. Ik heb zelf nu de Z600, maar die foto's die je daar mee maakt kan je niet eens foto's noemen, zo slecht zijn die... :'(
Kan iemand misschien "nog" eens een paar voorbeelden posten? :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

foto's van de T630 zijn ook slecht. Echt niet te vergelijken met de Samsung E700 van mijn broer. Zit altijd een fage waas over de foto, heel onscherp.

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

deze foto heb ik gemaakt met de T630....ben op zich wel tevreden

Afbeeldingslocatie: http://www.qoox.nl/fotos/dieren/fotos/043.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
hoi,

is het toestel al te verkrijgen met een prepaid abonnement.

heb namelijk al een abonnement (gratis bij belcompany orange free 20 :P ) en dacht, komt me goedkoper uit als ik de t630 prepaid kan krijgen en dan unlocken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

meestal worden dit soort toestellen pas met prepaid gegeven als iedereen er al mee loopt :) (zie T610)

je zou 'm kunnen nemen met een lichte abbo, dan ben je nog goedkoper uit dan dat je 'm voor 300 euro ofzo los moet kopen mét simlock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Mooooody schreef op 14 februari 2004 @ 11:17:

[afbeelding]

Hoe komt het dat ik je niet geloof :? :*)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 14 februari 2004 @ 11:17:

[afbeelding]

Heb jij een andere T630 dan die ik heb... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
Ik heb hem van 2call vandaan. Echt super service :) Binnen 2 dagen me pakketje binnen, zonder verzendkosten! Ze zijn ook wel goedkoop, heb voor 84 euro de T630 + orange 20 abbo kunnen krijgen (in totaal voor een jaar dus 324 euro). Los kost de T630 bij de 2call 335, dus eigenlijk heb ik meer als 240 euro voordeel (die 324 euro is dus incl 20 euro per maand). Zondag contract via mail (!) opgestuurt, maandag mailtje dat je abbo is geaccepteerd en maandag middag mailtje ontvangen dat het pakketje is verstuurd. Dinsdag aangekomen _/-\o_ Echt super!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:22
Vandaag contract naar Belzaak.nl gefaxt.

Hopelijk is ie snel leverbaar, en accepteert Vodafone het abonnement ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m ook besteld bij 2call, woensdag alles gefaxd, vrijdag gsm in huis (via TPG!!) . Top service. (helaas alleen geen koordje erbij).

Verder een top gsm met veel mogelijkheden. Het leuke vind ik dat je een foto aan een beller kan toevoegen zodat je ziet wie er belt met daarbij zijn/haar eigen opgenomen stem als ringtone!!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet toestel man ! :)

Nog 1 ding:
Hoe zit het met radio luisteren op dat ding?
Ik zal al iets voorbij komen van een headset met mp3 ondersteuning maaare.. radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 23:20:
Vet toestel man ! :)

Nog 1 ding:
Hoe zit het met radio luisteren op dat ding?
Ik zal al iets voorbij komen van een headset met mp3 ondersteuning maaare.. radio?
Ik heb zo'n fm radio headset.
Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14294/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14295/full.jpg

Werkt uitstekend. De (oude, dus niet de nieuwe bluetooth) mp3-headset heb ik ook gehad, maar die vond ik toch iets te lomp.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

geil :9~

Wat kost dat ding canaria?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

jep schreef op 16 februari 2004 @ 00:41:
geil :9~

Wat kost dat ding canaria?
Ik zag hem nog liggen bij GSM-shop in Utrecht en nog ergens anders ook geloof ik. Hij druppelt langzaam de mainstream gsm-toko's binnen, voor rond de 45 euro.
Ik heb hem via Ebay gekocht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMook
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-08 16:40
ik weet niet of dat ie hier al gepost is (heb wel alles gelezen maar dat was vorige week ;) en ik kan niet alles onthouden) maar op deze site staan ontzettend veel themes, ringtones, backgrounds, enz. Alles is via wap te downloaden (kost dus alleen je de tijd die je bent verbonden (gsm) of het aantal kb's (gprs)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Over die HPR-20 radio headset, het klopt dat die bij de meeste shops sinds introductie nog steeds zon 45-50 euro kost. Maar ik was paar weken geleden bij Debilitel shop, en daar zag ik die headset voor iets van 23 Euro.... Geen geld(tis wel geld maar vergeleken met andere shops niet zo veel), pin me niet helemaal vast op die prijs het kan dat ik het fout heb. Ik zal binnenkort nog eens naar die prijs informeren.
Waslijn schreef op 16 februari 2004 @ 10:12:
[...]
Voor 23 haal ik hem gelijk, want dat kost de gewone (HPB-20) zonder radio ook.
Jah ik vond het ook apart toen die mederwerker me dat vertelde, er stond geen prijskaartje op dus hij met dat ding naar de kassa en scannen... Ik zat er nog aan te denken om hem toen te kopen maar toch niet gedaan, ik luister geen radio... Meestal gewoon MP3's(P900)

[ Voor 40% gewijzigd door Sur_G op 16-02-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 14-09 18:28
Sur_G schreef op 16 februari 2004 @ 09:41:
Over die HPR-20 radio headset, het klopt dat die bij de meeste shops sinds introductie nog steeds zon 45-50 euro kost. Maar ik was paar weken geleden bij Debilitel shop, en daar zag ik die headset voor iets van 23 Euro.... Geen geld(tis wel geld maar vergeleken met andere shops niet zo veel), pin me niet helemaal vast op die prijs het kan dat ik het fout heb. Ik zal binnenkort nog eens naar die prijs informeren.
Voor 23 haal ik hem gelijk, want dat kost de gewone (HPB-20) zonder radio ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waslijn en anderen -----> http://www.surround.cd/t610/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMook schreef op 16 februari 2004 @ 04:56:
ik weet niet of dat ie hier al gepost is (heb wel alles gelezen maar dat was vorige week ;) en ik kan niet alles onthouden) maar op deze site staan ontzettend veel themes, ringtones, backgrounds, enz. Alles is via wap te downloaden (kost dus alleen je de tijd die je bent verbonden (gsm) of het aantal kb's (gprs)).
Of je download het naar je pc en flikkert het erop via bluetooth, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
shit zeg, toestel pas weer in maart weer leverbaar bij de goedkopere zaken :(

dat wordt dus maar ff teren op deze gare toestel die ik nu gebruik :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 16:09:
[...]

Of je download het naar je pc en flikkert het erop via bluetooth, toch? :)
en hoe zou je het kunnen downloaden via computer? het kan niet anders dan wappen!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

onderaan staat een linkje "download"
klik en kloar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalma schreef op 16 februari 2004 @ 16:17:
shit zeg, toestel pas weer in maart weer leverbaar bij de goedkopere zaken :(
Ja dat zeggen ze dus nu bij alle winkels (BC, TFT, Phonehouse, Orange shop) ik kom al 2 weken lang elke dag in elke telefoon winkel in de omgeving, Amsterdam, Hilversum, Utrecht, maar NERGENS hebben ze hem op voorraad! Ik zit nu ernstig te denken om hem gewoon maar niet te kopen dan, jammer voor ze bij SE, maar ik heb het een beetje gehad met die K*T telefoon! :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 16:31:
[...]

en hoe zou je het kunnen downloaden via computer? het kan niet anders dan wappen!?!
en anders ga je toch met de browser van je pc naar de wapsite !?! :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 17:09:
[...]

Ja dat zeggen ze dus nu bij alle winkels (BC, TFT, Phonehouse, Orange shop) ik kom al 2 weken lang elke dag in elke telefoon winkel in de omgeving, Amsterdam, Hilversum, Utrecht, maar NERGENS hebben ze hem op voorraad! Ik zit nu ernstig te denken om hem gewoon maar niet te kopen dan, jammer voor ze bij SE, maar ik heb het een beetje gehad met die K*T telefoon! :(
Waarom niet naar MediaMarkt Zwolle? :D Hier ligt ie d8 ik nog ;) Bel maar eerst om te checken :Y)

Ik denk dat grote ketens gewoon veel opgekocht hebben zodat kleinere winkels een kleiner aantal krijgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 17:55:
[...]

en anders ga je toch met de browser van je pc naar de wapsite !?! :D :+
ik zie nu pas die download knopje..... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ck2000nl schreef op 16 februari 2004 @ 17:57:
[...]

Waarom niet naar MediaMarkt Zwolle? :D Hier ligt ie d8 ik nog ;) Bel maar eerst om te checken :Y)

Ik denk dat grote ketens gewoon veel opgekocht hebben zodat kleinere winkels een kleiner aantal krijgen geleverd.
Nah het probleem is ook nog dat ik mijn Orange abo ermee wil verlengen (dan kost hij me namelijk 129.- euro), ik weet niet of ze dit ook bij de Mediamarkt doen? Ik zag hem namelijk ook bij RAF in A'dam liggen laatst, maar daar doen ze niet aan Orange, en 397,- (zoveel was hij bij hun) vind ik voor deze telefoon toch net iets teveel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Heb em vandaag binnen.. erg fijn toestel., wel even wennen maar bevalt tot nu toe goed. Nog even uitzoeken hoe synchroniseren en verbinding via PDA werkt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
Yep hij is hier ook gekomen, dus we hadden dezelfde lichting Tom :)... alleen hij is ook weer weggegaan naar 't postkantoor omdat m'n ma helaas de bel niet hoorde :|
Maareh wat vind je er wennen aan?

[ Voor 5% gewijzigd door Eegee op 16-02-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 17:09:
[...]
Ik ben ook ongeduldig en heb dus ook weer met de BC in Leeuwarden gebeld en ook daar zei men dat hij pas in Maart weer zou komen. Maar dat vind ik niet een reden om hem dan niet te kopen. Hoe schaarser hoe exclusiever. (jaja ik weet het ik hem het nu helemaal niet :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het schandalig dat al die zaken de T630 al aanbieden / promoten via hun website terwijl dat ding alleen maar normaal te krijgen is i.c.m. die T-mobile bende.
Heb em gisteren maar bij 2call.nl besteld, hopen dat ik niet al te lang hoef te w8en.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon nu ongeveer anderhalve week.

Het is gewoon een hele makkelijke telefoon maar verschilt niet zo veel van de 610.

Tot zover deze vervelende mededeling voor mensen die op deze telefoon zitten te wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Schuhmacher schreef op 16 februari 2004 @ 22:42:
[...]

Hoe schaarser hoe exclusiever.
Dat ben ik helemaal met je eens idd! dat was ook de reden dat ik zei, als ik tot maart moet wachten dan hoef ik hem niet.. In Maart komt namelijk weer een grote zending binnen en dan is hij dus OVERAL weer verkrijgbaar en loopt zometeen half Nederland ermee! de T610 heb ik destijds ook net iets te laat gekocht en dat wilde ik met deze T630 dus voorkomen, maarja het gaat dus niet helemaal de goede kant op helaas.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Eegee schreef op 16 februari 2004 @ 21:27:
Yep hij is hier ook gekomen, dus we hadden dezelfde lichting Tom :)... alleen hij is ook weer weggegaan naar 't postkantoor omdat m'n ma helaas de bel niet hoorde :|
Maareh wat vind je er wennen aan?
Nouja, even een avondje door de menu's bladeren.. even kijken waar alles zit. Dat de terugknop nu links zit ipv rechts. Joystickje is even wennen.
Maar na er een avondje mee te hebben gespeeld: erg fijn toestel! werkt top, vooral Bluetooth is gaaf. Had na één klik alle 150 telefoonnummers erin staan, netjes met naam, e-mailadres en alles erbij :) en natuurlijk m'n agenda en taken.
Fototje maken, op PDA even de file browser starten en het bestandje overladen, hoppa, kan foto gelijk op PDA bekijken. Erg koel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 18:52:
[...]

Nah het probleem is ook nog dat ik mijn Orange abo ermee wil verlengen (dan kost hij me namelijk 129.- euro), ik weet niet of ze dit ook bij de Mediamarkt doen? Ik zag hem namelijk ook bij RAF in A'dam liggen laatst, maar daar doen ze niet aan Orange, en 397,- (zoveel was hij bij hun) vind ik voor deze telefoon toch net iets teveel!
Je kunt altijd bellen of ze dat doen: verlengen. Dat weet ik niet zeker, ben niet van de Telecom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 22:47:
Ik vind het schandalig dat al die zaken de T630 al aanbieden / promoten via hun website terwijl dat ding alleen maar normaal te krijgen is i.c.m. die T-mobile bende.
Heb em gisteren maar bij 2call.nl besteld, hopen dat ik niet al te lang hoef te w8en.
ehmmmmmm..... die T-Mobile bende is een van de professioneelste bendes die ik ken.... niets dan lof voor deze mensen! Ik zou alleen nog gaan T-Mobile en Vodafone de twee beste providers des lands en zelfs in de wereld! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

* jep was nooit zo into T-mobile, maar ik kan ook niets anders zeggen dan dat 't top werkt. Helpdesk super snel en kundig, top bereik, super snelle data access vooral. top. :)

Weet iemand of GPRS zo snel is door T-Mobile, of door die telefoon? Ik ken geen telefoon die zo snel connect als deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja T-mobile is zelfs zo goed dat ik hier in de randstad 9 van de 10 keer geen bereik heb in gebouwen en huizen, waar je het meeste bent. Top T-mobile :r :r

Geef mij maar Vodafone overal en altijd goed bereik zelfs in de boes boes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 11:58:
Ja T-mobile is zelfs zo goed dat ik hier in de randstad 9 van de 10 keer geen bereik heb in gebouwen en huizen, waar je het meeste bent. Top T-mobile :r :r

Geef mij maar Vodafone overal en altijd goed bereik zelfs in de boes boes
Ik weet niet waar jij dan last van had. Ik heb T-mobile, maar zo slecht als jij het doet voorkomen heb ik nog nooit gehad hoor!

Vanmiddag of morgenochtend krijgen we hier de T630 (die zwarte van T-mobile :) )
We zouden eerst de 6220 krijgen, maar (wellicht mede )na wat gezeur van mijn kant om te w88 in dat geval op de 6230 hebben ze toch voor een ander toestel gekozen bij een andere zaak.

Hopelijk lukt het vandaag nog. Ben wel benieuwd :Y

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Ik heb hem bij belnu.nl besteld.
had eerst de T610 begin januari besteld, maar die was steeds niet leverbaar:? En nu nog niet, dus heb ik het maar veranderd naar een T630. Het zal me benieuwen of die wel snel komt.

8)

Iemand ervaringen met dit bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 23:09
Davitos schreef op 17 februari 2004 @ 19:04:

Iemand ervaringen met dit bedrijf?
Nou ik zelf niet maar een vriend van mij heeft een Samsung S500 besteld en wacht er al zo'n 2 weken op. Hij heeft de simkaart al wel ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Had m'n T-Mobile kaartje van belu.nl met een paar dagen, geld binnen 2 of 3 maanden gestort. Wel langer dan beloofd, maar omdat de actie zo hard liep (300mins T-Mobile gratis) was er administratieve achterstand. Nah ja, kep me geld dus boeie.

En T-Mobile heeft geen superontvangst. Op de trein van Enschede naar Amsterdam heb ik echt de helft van de tijd geen (bruikbare) ontvangst.

[ Voor 24% gewijzigd door JT op 17-02-2004 20:03 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de Zwarte uitvoering een stuk mooier :)
Afbeeldingslocatie: http://www.aznil.nl/NEW/2004/f/t630b/t630black_two.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.aznil.nl/NEW/2004/f/t630b/t630black_side.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.aznil.nl/NEW/2004/f/t630b/t630black_frontside.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.aznil.nl/NEW/2004/f/t630b/t630black_front.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.aznil.nl/NEW/2004/f/t630b/t630black_backzoom.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.aznil.nl/NEW/2004/f/t630b/t630black_back.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Heb ze beiden in m'n handen gehad. De TM versie is idd erg apart, maar in het echt vind ik hem te glossy. Alles spiegelt.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Heb het hele formulier ingevuld en ik ga alles morgen op de bus doen.

Neem hem via gsmeasy.nl met orange free30. Dan kost ie 30+10 euro verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk ding... meteen effe bestellen, hij is nog geen 300 euro simlockvrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik zag die zwarte gister bij de Belcompany (Ehv, in de sligro), vond em niet echt mooi.. ben blij dat ik de normale heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Eerlijk vind ik die witte ook mooier, maar ik krijg hem gratis! Inclusief abbonoment Dan hoor je mij niet klagen dat ie zwart is. Ik zou eerst een 6220 krijgen dus zie ik dit zoiezo al als een verbetering :Y

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ik heb zowel wit als zwart in handen gehad en de witte is duidelijk mooier....

die zwarte glimt echt een uur in de wind :)

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 18-02-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik krijg alleen dat MMS gedoe niet echt aan de gang.. iemand die mij op weg kan helpen. Heb bij WAP profielen trouwens T-mobile en T-mobile GPRS, die laatste is geselecteerd. T-zones gedoe werkt prima (en snel!). Die profielen zijn ontvangen via de T-mobile site. MMS aanmelden ook al geprobeerd maar wil niet echt ofzo.
Niet dat dat MMS zo boeiend is, maar is leuk om eens mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 23:50:
[...]

Dat ben ik helemaal met je eens idd! dat was ook de reden dat ik zei, als ik tot maart moet wachten dan hoef ik hem niet.. In Maart komt namelijk weer een grote zending binnen en dan is hij dus OVERAL weer verkrijgbaar en loopt zometeen half Nederland ermee! de T610 heb ik destijds ook net iets te laat gekocht en dat wilde ik met deze T630 dus voorkomen, maarja het gaat dus niet helemaal de goede kant op helaas.... :(
Je mag die van mij wel kopen als je met een goed bod komt. :)

Mail me voor verdere info...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 14:24:

mag je hem houden dan? zo ja waarom wil je hem weer doorverkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 14:44:
[...]

mag je hem houden dan? zo ja waarom wil je hem weer doorverkopen?
Ja, ik mag hem houden. Zoals PowerFlower al zei heb ik daar het recht toe.

Waarom ik hem door wil kopen? Nou, hiervoor had ik een T68i en zo een wil ik weer. Ik vind dat design mooier en die functies die de T68i had was voor mij genoeg. En voor het geld wat ik dan bespaar haal ik een gewone digicam, zo kan ik ook nog mooie foto's maken. ;)

Dus als er mensen geinteresseerd zijn in een paar weken oude T630, contact me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofkapje
  • Laatst online: 15-09 08:07
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 22:47:
Ik heb hem ook bij 2call.nl besteld en kreeg onderstaand mailtje:

Goedemorgen,

We hebben uw aanvraag ontvangen, echter is de T630 momenteel
uitverkocht. Zullen we uw order aanhouden en de T630 leveren zodra deze
weer binnen is? Verwacht is dat de T630 begin maart pas weer binnen zal
komen.

Excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groeten,

Daniel de Boer
2Call B.V.
Postbus 11539
2502 AM Den Haag

Dus dat is mooi balen :( Dan nog maar een paar weekjes wachten. Of zijn er nog wel sites welke de t630 op voorraad hebben? Heb belzaak.nl gemaild of zij hem op voorraad hebben maar heb hierover nog geen bericht terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
Hmm ik heb nu wat met bluetooth lopen spelen en ik krijg headset niet werkend (waarbij de pc speakers+mic dan voor m'n T630 de headset vormen). Ik heb de MSI bluetooth 6967 key.
Als ik vanaf de foon een verbinding maak, dan is er voor 4 seconden verbinding maar dan verbreekt ie weer. Tijdens die vier seconden geeft het statusvenster aan dat de verbinding prima is. Als ik vanaf de pc verbind dan zegt ie "The remote device closed the connection". Ik heb de laatste MSI/WIDCOMM software geinstalleerd en heb op die melding gezocht via Google, maar dan krijg ik veel P800 en Nokia te zien en dan ook nog niet over de headset functionaliteit. Opnieuw pairen ook al geprobeerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Eegee op 18-02-2004 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CiTRiX schreef op 18 februari 2004 @ 17:12:
[...]

Ik heb hem ook bij 2call.nl besteld en kreeg onderstaand mailtje:

Goedemorgen,

We hebben uw aanvraag ontvangen, echter is de T630 momenteel
uitverkocht. Zullen we uw order aanhouden en de T630 leveren zodra deze
weer binnen is? Verwacht is dat de T630 begin maart pas weer binnen zal
komen.

Excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groeten,

Daniel de Boer
2Call B.V.
Postbus 11539
2502 AM Den Haag

Dus dat is mooi balen :( Dan nog maar een paar weekjes wachten. Of zijn er nog wel sites welke de t630 op voorraad hebben? Heb belzaak.nl gemaild of zij hem op voorraad hebben maar heb hierover nog geen bericht terug gekregen.
Ik kreeg vanmorgen rond 12.00 exact dezelfde mail van ze. :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 14:24:
[...]

Hehe, nee dank je.. ik hou niet zo van 2e hands toestellen, ik wil alles NIEUW! ;) haat krasjes enz.... 8) Maar toch bedankt... :)

Verwijderd

ik heb de T630 bij telecom4u besteld... ik weet eigenlijk niet of ze hem op voorraad hebben :?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.