Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kchong999

bedankt voor de link, heb het gelijk even getest. Is best geinig :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb de optie voor toenemend belsignaal uitgeschakeld maar het belsignaal neemt nog steeds toe. Hoe kan dit?

Zelfs als het toenemend belsignaal is uitgeschakeld, duurt het nog steeds ongeveer 6 seconden voordat het belsignaal de volle geluidssterkte heeft bereikt. Dit gebeurt om veiligheidsredenen. Luide beltonen kunnen het gehoor beschadigen.

Heeft iedereen een TRING voordat de beltoon begint?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 21:30:
Ik weet niet of mensen dit al hebben gezien, maar ik gooi het in de groep.

Je kent het groen/witte Remote Control bluetooth autootje toch wel voor SE? Daar is momenteel een software versie van beschikbaar. Met bijvoorbeeld je SE 630 + je bluetooth dongle op je computer kun je op je desktop rondjes rijden met het karretje. Best doelloos maar wel erg leuk!

[afbeelding]

Link naar de site (chinese site): linkie

Ik kan momenteel geen engelse site vinden daarvan maar die bestaat denk ik vast wel.
hehe, grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Okay, ik ben er deels uit. Dat ie eerst TRING zegt is een bug. Die T-Mobile toestellen zijn waarschijnlijk qua software deels verouderd.

Heeft iemand met een gewone T630 last van een kleine TRING voordat de beltoon begint?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

THE_BASE schreef op 07 maart 2004 @ 22:49:
Okay, ik ben er deels uit. Dat ie eerst TRING zegt is een bug. Die T-Mobile toestellen zijn waarschijnlijk qua software deels verouderd.

Heeft iemand met een gewone T630 last van een kleine TRING voordat de beltoon begint?
Ja, ook met mijn witte versie zegt ie eerst tring, heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die TRING zit bij alle T610's en blijkbaar ook bij de T630. En dat de ringtone eerst zacht begint is ook zo bij de T610... Geen bug dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die tring niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 14:11
Heb nog ff zitten speulen :) aanschouw hier de got theme voor de T630!:

Afbeeldingslocatie: http://www.martien.uni.cc/albums/album15/dvk_got_theme.thumb.gif
Klik hier voor een vergroting.

En downloaden kan weer hier! :+

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Geen tring in mijn witte T630 :z Ik heb R4C003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Nog eventjes. In sommige vrije toestellen geen TRING. Hoe vind ik de softwareversie overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
DiEPVRiESKiP schreef op 07 maart 2004 @ 23:17:
Heb nog ff zitten speulen :) aanschouw hier de got theme voor de T630!:

[afbeelding]
Klik hier voor een vergroting.

En downloaden kan weer hier! :+
(p.s. commentaar is welkom)
(p.p.s Ik had wel een tring, maar na een fabrieksreset niet meer :Y) )

:/ qoute ipv van edit :z

[ Voor 5% gewijzigd door Martien op 07-03-2004 23:21 . Reden: Oeps ]

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Nu online
@THE_BASE: lees de eerste posting in Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7 ... geldt ook voor deze foon. Mr TweaK had je er al op gewezen, dus je had het al gezien kunnen hebben...
Maar omdat ik nu zie dat daar in het starttopic niet goed 'versie' vermeld staat, zal ik helpen: je kunt de versie in het service menu zien:
Door de volgende code in te voeren kom je in het service menu
code:
1
> * < < * < *

(< of > bedien je doormiddel van de joystick).
En om het helemaal makkelijk te maken (iets wat ook al vaker gevraagd is): dit doe je als je in standby modus staat. Je opent dus eigenlijk het menu d.m.v. de eerste >, maar dat is gewoon de bedoeling.

@ DiEPVRiESKiP: Preview nieuwe GoT ontwerp ook al gezien? Misschien moet je nog een nieuwe theme maken... :)

[ Voor 80% gewijzigd door Eegee op 07-03-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
Eegee schreef op 07 maart 2004 @ 23:21:
@THE_BASE: lees de eerste posting in het T610 topic... geldt ook voor deze foon.

@Diepvrieskip: Preview nieuwe GoT ontwerp ook al gezien? Misschien moet je nog een nieuwe theme maken... :)
Oe, die had ik nog niet gezien, maar ik vind deze mooier :+
de nieuwe is een beetje serieus, maar goed, das een andere discussie ;)

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/martijn_pels/images/got.jpg

nice! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiEPVRiESKiP schreef op 07 maart 2004 @ 23:23:
Oe, die had ik nog niet gezien, maar ik vind deze mooier :+
de nieuwe is een beetje serieus, maar goed, das een andere discussie ;)
idd al die andere forums zijn meestal grijze of witte kleuren, ik merkte pas geleden op dat GoT als enige forum die ik ken een prettige kleur heeft om te lezen. ik zal de paarse achtergrond misse iig..... maar het ziet er ondanks de kleur achtergrond wel erg strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 15:34:
Die 7 euro komen ze toch nog wel op terug, het zal eerder 70 euro zijn aangezien ze op Marktplaats e.d. voor 40 te koop staan.
Vroeger met die vorige radio headphone was er ook zoiets. overal koste hij 100 gulden en bij phonehouse kon je hem voor 30 gulden kopen. Telecomadvies.nl is in principe een dure zaak, maar hopelijk kunne ze die fgout niet herstellen. Heb er 3 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Heb zo T-mobile versie in bezit. Twee dingen zitten mij dwars. Memory, die is best snel vol wanneer ik van PC naar T630 wil verzenden via blueToooooth. Kan ik hem ergens laten upgraden, meer geheugen lijkt me wel wat :S.
Ten tweede.. Ik heb pest aan dat naam van de provider op stand-by
bv dat plaatje met woord lasyk
Afbeeldingslocatie: http://images.myt610.net/5424.png
weet iemand hoe die onzichtbaar kunnen inzetten?
Overige is ie lekker in mijn hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
ff iets anders, weet iemand of sonyericsson servicecentra's heeft, zoals nokia servicecentra's? en waar die dan liggen?, voor software/firmware upgrades!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zandhaas schreef op 08 maart 2004 @ 01:09:
Twee dingen zitten mij dwars. Memory, die is best snel vol wanneer ik van PC naar T630 wil verzenden via bluetooth. Kan ik hem ergens laten upgraden, meer geheugen lijkt me wel wat :?.

Ten tweede.. Ik heb pest aan dat naam van de provider op stand-by
bv dat plaatje met woord lasyk
weet iemand hoe die onzichtbaar kunnen inzetten?
welkom op GoT :P nee de geheugen is niet upgradebaar helaas. we zitten vast aan 2 MB en daarmee is de kous af.

wat betreft de naam van provider veranderen in iets anders heb ik ff nagevraagd bij Ginz de oprichter van het topic T610, hem was niet bekend of dat mogelijk was of niet. misschien dat iemand anders het wel weet....?
thefxr schreef op 08 maart 2004 @ 01:24:
ff iets anders, weet iemand of sonyericsson servicecentra's heeft, zoals nokia servicecentra's? en waar die dan liggen?, voor software/firmware upgrades!
kijk ff in de startpost van T610 voor servicecentra's ( ja die zijn er ook voor SE ) onder het kopje Het flashen van een T610 (ctrl+f en je hebt hem zo gevonden)

Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan ga ik me toch afvragen wat voor geheugen er dan in de T630 zit, is dat zo duur dat er niet wat meer vanaf kan?
als je kijkt naar HD's en flashkaartjes... die kosten toch ook geen drol. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja het wordt dan ook niet voor niets de grootste minpunt genoemd van T610/630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:54

(p.p.s Ik had wel een tring, maar na een fabrieksreset niet meer :Y) )
Serieus? En dit gewoon mbv de fabrieksreset in menu instellingen -> Fabrieksinstell. -> Alles resetten ???
Eigenaardig als dit werkt.
Zover ik weet/wist is de tring inderdaad bedoeld als "beveiliging" tegen gehoorbeschadiging. Evenals dat de ringtone niet direct op vol volume wordt afgespeeld, maar wel sneller dan bij "Bel wordt luider"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

b0p schreef op 07 maart 2004 @ 15:13:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Geweldig, net even een bestelling geplaatst. Hoop dat ze nog op voorraad zijn :*)
De prijs van de head-set is inmiddels veranderd naar 44 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Pizzaman schreef op 08 maart 2004 @ 09:37:
[...]

Tjah, leuk, maar als ik nu kijk bij mijn bestelling op Telecomadvies.nl, staat er "te bestellen hardware", ze zetten het nu dus gewoon in backorder, wij hebben betaald (tenminste, ik met creditcard) en ze zeggen dat het er niet is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
De SIM-lockvrije SE T630 is nog niet beschikbaar op het moment. Het zou april, mei worden volgens een leverancier.

Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 08 maart 2004 @ 10:22:
De SIM-lockvrije SE T630 is nog niet beschikbaar op het moment. Het zou april, mei worden volgens een leverancier.
Ik heb 'm een week geleden 2x besteld bij gsmforyou.nl en kreeg ze uit voorraad binnen... Simlockvrije witte toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.partsupplies.nl heeft er ook voldoende op voorraad simlock vrij. Mijn vriendin heeft m daar besteld en hij kwam daags later in huis. Een cool toestel :)
Misschien wel ietsie duurder maar ze hadden m in ieder geval wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
OEPS! Ik had het over de zwarte >:)

Heb trouwens een harde reset gedaan, ben ik gewoon thema's kwijt en games, schiet lekker op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
THE_BASE schreef op 08 maart 2004 @ 09:53:
[...]

Tjah, leuk, maar als ik nu kijk bij mijn bestelling op Telecomadvies.nl, staat er "te bestellen hardware", ze zetten het nu dus gewoon in backorder, wij hebben betaald (tenminste, ik met creditcard) en ze zeggen dat het er niet is!!!
ik heb hem onder rembours besteld, maar ik heb nog niks gehoord van hun dat prijzen fout waren etc. Heb hun service nummer ook gebeld om iets van mijn order te annuleren, maar servicenummer van niks. daar hebben een voicemail op staan.

staus van mijn order is dat ze het hebben ontvangen. ik blijf hopen dat ze toch datgene gaan leveren.

ze hebben net gebeld en prijs was fout etc. en ze konden mij dan 25 euro waardebon dan tegenover bieden. :(

Ik heb ze trouwens deze email verzonden. Ik ben benieuwd.

Geachte heer, mevrouw,

Op 06-03-2003 heb ik een bestelling geplaatst uw webwinkel. U adverteerde daar met de Sony Ericsson HPR-20 voor een prijs van 7 euro. Na bestelling heb ik een bevestiging ontvangen voor dit product. Ik werd echter gebeld door een collega van u op 08-03-2004 dat uw de Sony Ericsson HPR-20 niet kon leveren voor 7 euro. Hiermee ga ik niet akkoord. Naar mijn mening was het prijsverschil tussen de aangegeven en de werkelijke prijs niet dermate groot dat ik had kunnen weten dat u een vergissing had gemaakt bij het prijzen van Sony Ericsson HPR-20 Ik verlang dan ook dat u mij het product alsnog voor de aangegeven prijs van 7 euro levert.
De reden waarom ik dit geen onredelijk prijs vind is namelijk zo dat ik in bezit ben van de voorganger van de SE HPR-20, die ik toendertijd voor 10 euro heb aangeschaft bij phonehouse, terwijl hij overal voor minimaal 45 euro aangeboden werd. Tevens las ik op tweakers dat iemand hem bij debitel hem voor 22 euro had aangeschaft.

Wilt u zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen om nadere afspraken te maken over de afhandeling?
Ik zie uw reactie in ieder geval graag binnen twee weken tegemoet.

[ Voor 53% gewijzigd door pang op 08-03-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand deze telefoon al i.c.m. een abbo van telfort?
Ik zat namelijk even op hun website te kijken maar daar staat alleen nog maar de T610 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
pang schreef op 08 maart 2004 @ 16:18:
[...]

ik heb hem onder rembours besteld, maar ik heb nog niks gehoord van hun dat prijzen fout waren etc. Heb hun service nummer ook gebeld om iets van mijn order te annuleren, maar servicenummer van niks. daar hebben een voicemail op staan.

staus van mijn order is dat ze het hebben ontvangen. ik blijf hopen dat ze toch datgene gaan leveren.

ze hebben net gebeld en prijs was fout etc. en ze konden mij dan 25 euro waardebon dan tegenover bieden. :(

Ik heb ze trouwens deze email verzonden. Ik ben benieuwd.

Geachte heer, mevrouw,

Op 06-03-2003 heb ik een bestelling geplaatst uw webwinkel. U adverteerde daar met de Sony Ericsson HPR-20 voor een prijs van 7 euro. Na bestelling heb ik een bevestiging ontvangen voor dit product. Ik werd echter gebeld door een collega van u op 08-03-2004 dat uw de Sony Ericsson HPR-20 niet kon leveren voor 7 euro. Hiermee ga ik niet akkoord. Naar mijn mening was het prijsverschil tussen de aangegeven en de werkelijke prijs niet dermate groot dat ik had kunnen weten dat u een vergissing had gemaakt bij het prijzen van Sony Ericsson HPR-20 Ik verlang dan ook dat u mij het product alsnog voor de aangegeven prijs van 7 euro levert.
De reden waarom ik dit geen onredelijk prijs vind is namelijk zo dat ik in bezit ben van de voorganger van de SE HPR-20, die ik toendertijd voor 10 euro heb aangeschaft bij phonehouse, terwijl hij overal voor minimaal 45 euro aangeboden werd. Tevens las ik op tweakers dat iemand hem bij debitel hem voor 22 euro had aangeschaft.

Wilt u zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen om nadere afspraken te maken over de afhandeling?
Ik zie uw reactie in ieder geval graag binnen twee weken tegemoet.
Ik heb deze email ook gestuurd, in iets aangepaste versie uiteraard. Ik vind het goed dat we hierop ingaan, het is niet netjes wat ze doen namelijk. Daar komt bij dat ik al met VISA heb betaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:13

jep

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 17:51:
Heeft iemand deze telefoon al i.c.m. een abbo van telfort?
Ik zat namelijk even op hun website te kijken maar daar staat alleen nog maar de T610 !!
Je kunt ze overal bestellen met Telfort, maar niet bij telfort zelf. Ze zijn 't ook voorlopig niet van plan. Ze bieden uitsluitend wat oudere toestellen aan omdat ze voornamelijk op de abbo's mikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 08 maart 2004 @ 09:53:
[...]

Haha, zei het toch, ben ik ff blij dat ik expres niks heb besteld. Het was ook te mooi om waar te zijn.
Bovendien vind ik het niet echt slim om te zeggen dat het niet netjes is wat zij doen, we realiseerden ons hier op GoT voordat jullie het bestelden al dat de prijs vast niet klopte.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Pizzaman schreef op 08 maart 2004 @ 09:37:
[...]

Was misschien ook wel te verwachten. Ik wacht eerst maar even rustig op een telefoontje/mailtje van Telecomadvies. Misschien kan er nog wat geregeld worden...

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hou me nog even voor de gekken, heb onder rembours bestelt. en vraag van de week wel waar hij nou blijft hopelijk hebben ze hem al verstuurt natuurlijk. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
Ik heb daar ook 2 besteld voor 7 euro. Ik heb nog niets weer gehoord, maar als ze het niet leveren ga ik ervan uit dat ik het geld gewoon weer terug krijg, anders hebben ze een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan je nu al vertellen hoe het gaat, telecomadvies staat volledig in zn recht, in de kleine lettertjes staat namelijk altijd iets over "prijswijzigingen voorbehouden".
dus jullie krijgen je geld terug of betaald toch die 44 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 11:57

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 21:27:
ik kan je nu al vertellen hoe het gaat, telecomadvies staat volledig in zn recht, in de kleine lettertjes staat namelijk altijd iets over "prijswijzigingen voorbehouden".
Nee hoor, tis een simpele kwestie van aanbod en aanvaarding: zij bieden dat ding aan voor €7, jij gaat daarop in, verkocht. Jurisprudentie heeft vervolgens de regel opgeleverd dat het natuurlijk wel een aannemelijke prijs moet zijn wil je je gelijk krijgen - dus niet €0,50 voor een T630 o.i.d., dan had je namelijk zelf al door moeten hebben dat het een fout was - maar gezien het verhaal van Pang wist hij dat al en weet hij daar goed op in te gaan ;) Kortom Telecomadvies zal hier gewoon in mee moeten gaan en als ze dat niet doen zou ik ze voor de rechter slepen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee nee ze leveren vast voor 7 euro

( ja hoor..... ;) )

ik denk dat maddog gelijk heeft, prijswijzigingen voorbehouden en geld terug of je betaalt bij.....

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Niet netjes is inderdaad een groot woord. Maar omdat ik met VISA heb betaald is het een groot gedoe om geld terug te storten, daarbij komt nog dat ze nu een bepaald percentage VISA-kosten afdragen voor niets!

Volgens de consumentenbond is het zo dat bij dergelijk prijzen duidelijk moet zijn dat men zich vergist. Een Breedbeeld TV voor 70 euro kan niet, maar als men snapt dat er 700 had moeten staan, dan hoeft de verkoper het niet voor die prijs te leveren. 7 euro en 44 euro is wel een raar verschil, en niet dermate dat ik kan afleiden dat het een fout is van het bedrijf. Telecomadvies.nl hoort mij deze headset dus gewoon te leveren.

Anders de Consumentenbond maar eens bellen. Toch handig zo'n lidmaatschap >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 21:37:
nee nee ze leveren vast voor 7 euro

( ja hoor..... ;) )

ik denk dat maddog gelijk heeft, prijswijzigingen voorbehouden en geld terug of je betaalt bij.....
Mjah, zolang je maar denkt dat die algemene voorwaarden meer betekenis hebben dan het algemene recht en je maar te slikken hebt wat zo'n bedrijf met je rondsolt, is dat inderdaad wat er gebeurt ja. Over het algemeen niet zo'n verstandige, nederige houding in het leven, want in dit geval is het gewoon een kwestie van lang doorzeuren, want hij staat gewoon in zijn recht. En in feite zal Telecomadvies dus gewoon moeten accepteren dat ze een foutje hebben gemaakt dat ze geld kost (en dat ze dat niet nog een keer moeten doen).

Een telefoontje naar de consumentenbond wil idd ook nog wel eens helpen, die worden meestal een stuk serieuzer genomen als ze voor jou gaan klagen, want voor die paar tientjes ga je natuurlijk geen rechtszaak beginnen.

offtopic:
overigens is een bekende van me daar manager, ik zal hem eens bellen om te vragen hoe hij dit op gaat lossen :X

[ Voor 17% gewijzigd door PowerFlower op 08-03-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees eerst de disclaimers nog maar eens goed, winkels dekken zich verdomd goed in tegen dit soort misverstanden hoor :)

[ Voor 157% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:14

Martijn02

/* No Comment */

Ik weet niet precies hoe het hier zit, maar in 9 van de 10 keer staan er in die disclaimers of algemene voorwaarden dingen die in de nederlandse wetten anders staan beschreven. In zo'n geval gaat de wet voor en vervallen de voorwaarden van zo'n winkel. (hoop dat ik het goed zeg zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Het betreft inderdaad een prijswijziging en er wordt niet gesproken over een typefout. Want dat is het, ik heb besteld voor de prijswijziging!!

Staat er ergens typefouten voorbehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

...
Wat gebeurt er bij vergissingen?

Wat als het aanbod dat voor de klant zichtbaar is niet precies is wat de leverancier bedoelde, bijvoorbeeld omdat er een vergissing is gemaakt of een technische fout isopgetreden? In dat geval komt de verklaring van de leverancier niet overeen met zijn wil. Toch kan hij dan aan zijn aanbod gehouden worden indien anderen redelijkerwijs mochten vertrouwen op de (foutieve) verklaringen. Dit heet 'gerechtvaardigd vertrouwen' en is afhankelijk van de omstandigheden van het geval. Indien de klant redelijkerwijs moet begrijpen dat het om een vergissing gaat kan hij de leverancier niet aan het aanbod houden. Is er sprake van een te lage prijs maar gaat dit gepaard met de boodschap dat het om een speciale aanbieding gaat? Dan zal de klant eerder op de te lage prijs mogen afgaan.
...
Bron: Electronische marktplaatsen: wetgeving en vertrouwen

Maar ja, wat is redelijkerwijs :/

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 12:17
Degene die dat SE FM ding hebben besteld voor 7 euro (waaronder ik) hebben ookal een factuur als het goed is.

Aangezien het al is afgehandeld en je akkoord bent gegaan met wat zij aan hebben geboden en dus een factuur hebt gekregen krijg je gewoon dat ding voor 7 euro.

Hoe kan telecomadvies ooit bewijzen dat de mensen die het besteld hebben dachten dat het een foutje was en het maar snel even hebben gedaan. (dit forum checken misschien :? ) En leveren ze aan 1!! iemand dan zullen ze toch aan iedereen moeten leveren.???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Blijft een feit dat ik met VISA alle handelingen al verricht heb, betaling voldaan, faktuur uitgeprint (en opgeslagen)...staat bij mijn status TE BESTELLEN HARDWARE. Meer mensen dit überhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Owhjah, dit kreeg ik via de e-mail:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie op www.telecomadvies.nl
Helaas heeft dit artikel de verkeerde prijs gekregen op onze website.

Wij kunnen het artikel leveren voor € 44,- en daarbij kunnen wij u een waardebon van € 25,- geven om e.a. enigzins te compenseren.

Met vriendelijke groet,

Alphacomm Transaction Services BV
Telecomadvies.nl

E: service@alphacomm.nl
T: Servicedesk 0900-8238437
T: Orderdesk 010-7989599
F: 010-7989553

En dit nog even van Fok!Forum Recht vandaan:

Als wilt weten wat je rechten zijn moet je er ff een wetboekje bij pakken. Artikel 3:33BW zegt dat je voor een rechtshandeling een wil en een verklaring moet hebben. Het bedrijf zou zich hierop kunnen beroepen omdat hun wil(verkopen voor 44 euro) niet met de verklaring overeenkomt(verkopen voor 7 euro) jij zou kunnen zeggen dat je er op had mogen vertrouwen dat je het voor die prijs kunt kopen(3:35BW). Maar dit is allemaal omslachtig en ik geef je weinig kans dat je het redden gaat. 7 euro voor iets wat normaal 44 euro kost is niet erg veel en je had na kunnen gaan dat dit niet klopt. Je moet het ook procentueel bekijken en dan schelen 7 en 44 euro ineens niet zoveel meer.

[ Voor 42% gewijzigd door THE_BASE op 08-03-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
THE_BASE schreef op 08 maart 2004 @ 22:52:
Owhjah, dit kreeg ik via de e-mail:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie op www.telecomadvies.nl
Helaas heeft dit artikel de verkeerde prijs gekregen op onze website.

Wij kunnen het artikel leveren voor € 44,- en daarbij kunnen wij u een waardebon van € 25,- geven om e.a. enigzins te compenseren.

Met vriendelijke groet,

Alphacomm Transaction Services BV
Telecomadvies.nl

E: service@alphacomm.nl
T: Servicedesk 0900-8238437
T: Orderdesk 010-7989599
F: 010-7989553
hmm bij jou hebben ze nog gereageerd. Ikzelf heb 2 keer gemaild en daarna 2 keer gebeld(0.50 cent per minuut).Na laatste keer bellen werd ik dan eindlijk teruggbeld.

Kreeg ook zo een aanbieding, maar ik had 3 headsets besteld dus dan zou ik 3 keer 44 moeten betalen en dan kreeg ik 1 waardebon van 25 euro terug. NAV daarvan heb ik die brief geschreven met dank aan de consumenten bond natuurlijk voor hun standaardbrief :)

wil dat ding wel hebben. Veel betere dan die vorige SE radio headset. Voordeel van SE is gewoon al hun accesoires zijn compatible met al de SE producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 21:52:
lees eerst de disclaimers nog maar eens goed, winkels dekken zich verdomd goed in tegen dit soort misverstanden hoor :)
OMG maddog jij bent wel echt een stugge stijfkop zeg :P maar na alle andere reacties geloof ik dat het onderwerp wel voldoende uitgemolken is.

Pang, succes, may the schwartz be with you ;)

[ Voor 26% gewijzigd door PowerFlower op 08-03-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
In de Spits van vandaag stond een Sp!ts-aanbieding met de T630. En nog een hele goede ook. Ik was vandaag al enkele telefoonzaakjes hier in Rotterdam afgeweesd maar zo'n goede aanbieding als die in de Spits had ik niet gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://www.spitstelecom.nl/images/add040304b.jpg

Dus gratis icm een TMobile 150 abonnement. Plus gratis verzending en geen aansluitkosten! De goedkoopste die ik had gezien vroeg nog altijd 55 Euro voor het toestel met dit abonnement!

De Spits site

[ Voor 9% gewijzigd door jona op 08-03-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Waardebon van 25 euro???

Dus je koopt iets voor 44 euro en krijg je waardebon van 25 euro...

44 - 25 = 19 euro voor de radio

+ verzendkosten maakt het 26,50 euro

Of mag die waardebon niet meteen gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 19:30
Heb de telefoon nu ook, en heb meteen ook maar een bluetooth dongle gekocht. Erg leuk speelgoed, maar ik heb alle instellingen verwijderd via de fabrieksinstellingen. Nu ben ik de meeste ringtones, games en nog wat dingen kwijt :S Bestaat er ergens een complete standaard 'set' hiervoor die ik kan downloaden ofzo?

En hoe kan ik een hele hoop vCards in 1 keer uploaden zonder elke keer op accept te moeten drukken op de telefoon?

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de standaard niet betaal spelletjes / ringtones bedoelt moet het vast wel op sonyericsson site te vinden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
Kan het daar niet vinden... alleen wat andere gratis zooi.

Heb ook nog een vraag over FMO. Ik kreeg opeens mijn contacts van outlook express adresboek bij mijn adressenlijst toegevoegd, en ik wist niet meer hoe ik deze contacts weer verwijderde. Hoe kan ik dit voorkomen?

En is het trouwens ook mogelijk om de te internetten via bluetooth?

[ Voor 12% gewijzigd door TuLPMaN op 09-03-2004 01:16 ]

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Het is weer een lekker verhaal met die koptelefoon(?) voor 7 euro. Dat is wel een factor 6,2 goedkoper dan de prijs waar ze nu mee komen. Klaarblijkelijk kwamen wil en verklaring niet overeen bij deze aanbieder van de koptelefoon. Nu is de vraag op je op grond van art. 3:35 BW gerechtvaardigd mocht vertrouwen op die verklaring van de aanbieder. De wet omschrijft het enigszins vaag.

"Tegen hem die eens anders verklaring of gedraging, overeenkomstig de zin die hij daaraan onder de gegeven omstandigheden redelijkerwijze mocht toekennen, heeft opgevat als een door die ander tot hem gerichte verklaring van een bepaalde strekking, kan geen beroep worden gedaan op het ontbreken van een met deze verklaring overeenstemmende wil."

Praktisch gezien betekent dat alles af zal hangen van de omstandigheden. Vanuit het gezichtspunt van een naakte prijsvergelijking is een factor 6,2 natuurlijk erg onwaarschijnlijk. Ik begrijp dat elders deze koptelefoon voor nog wel meer dan €44 wordt aangeboden, dus we kunnen er wel van uitgaan dat de prijs buitengewoon scherp gesteld was met €7. Daar mag je dus niet zomaar op vertrouwen zonder dat er sprake is van bijkomende omstandigheden. Die bijkomende omstandigheden zou je bijvoorbeeld kunnen zoeken in de wijze waarop met deze aanbieding is geadverteerd. Was het een 'monsteraanbieding' of gewoon een normale aanbieding (was het uberhaupt een expliciet naar voren geschoven aanbieding)? Stunt deze aanbieder wel vaker met prijzen, etc? Uit dit soort bijkomende omstandigheden zal je moeten putten om aannemelijk te maken dat je op die onwaarschijnlijk lage prijs van €7 mocht vertrouwen. Dat zal ongetwijfeld discussie opleveren met de aanbieder en gelijk hebben is nog niet hetzelfde als gelijk krijgen. Voor €7 ga je ook geen zaak beginnen.

Uiteraard dien je niet gehouden te worden aan een prijs van €44 als je dacht voor €7 te kopen. Er bestaat immers geen wilsovereenstemming over een prijs van €44. Reeds betaald geld moet je dan terugvorderen, liefst even schriftelijk per brief. Een termijn van 5 dagen stellen lijkt mij daarbij redelijk. VISA kosten kan je niet terughalen, denk ik. Mijn uitgangspunt zou zijn dat betalingskosten voor je eigen rekening moeten komen, tenzij je alleen maar met VISA zou kunnen betalen natuurlijk. Dat zou het verhaal veranderen.

Deze problematiek is natuurlijk alleraardigst, maar ik vrees dat het belang erg laag is. Voor €7 ga je geen zaak beginnen, dus gewoon je vooruitbetaalde centen terughalen en de bestelling annuleren lijkt mij praktisch gezien de enige weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met de funktie 'Mijn tabblad'. Daar kan ik slechts 1 item in selecteren (via Instellingen) en verder zie ik op de telefoon ook geen shortcut naar het tabblad (en wat heeft het dan voor zin?)

Hebben meer mensen daar last van?

(heb gewoon een witte zonder simlock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:18

thomaske

» » » » » »

Volgens mij is het de actie die wordt ondernomen als je met je joystick naar rechts gaat in je hoofdscherm (in het engels heet het 'My Shortcuts', is een wat logischere benaming mi)

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thomaske schreef op 09 maart 2004 @ 11:08:
Volgens mij is het de actie die wordt ondernomen als je met je joystick naar rechts gaat in je hoofdscherm
Daar staat bij mij het icon 'Mijn vrienden'. Heb net de Sony Ericsson helpdesk gebeld, die begrepen het ook niet, zeiden dat ik andere firmware moest laten uploaden.

Hebben jullie een icon met Tabblad of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske

thomaske

» » » » » »

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 13:34:
[...]

Daar staat bij mij het icon 'Mijn vrienden'. Heb net de Sony Ericsson helpdesk gebeld, die begrepen het ook niet, zeiden dat ik andere firmware moest laten uploaden.

Hebben jullie een icon met Tabblad of iets dergelijks?
Hmm stond een foutje in m'n post. Het is wanneer je met joystickie naar links gaat, de actie die dan moet worden ondernomen, kan je instellen in Tabblad / My Shortcuts

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Thomaske

Hey, bedankt voor je hulp. Inderdaad zeg, als ik naar links ga met de joystick kom ik uit bij wat ik heb ingesteld bij 'Mijn tabblad'. maar ik kan maar 1 item kiezen voor dat tabblad. Op mijn oude telefoon kon ik daar een hele rits veelgebruikte dingen instellen, in deze t630 maar 1. Klopt dit of heb ik inderdaad bagger firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh even een vraahje tussendoor! Heeft er iemand (net zo als ik) een toestel besteld of al binnen gekregen via GSMWEB en dan heb ik het natuurlijk over de T630? Ik wordt namelijk gek van het wachten (sinds 17 februari) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
Weet iemand of het mogelijk is om te wappen/internetten op de T630 via Bluetooth, dus dat er gebruik wordt gemaakt van de internetverbinding op de pc?

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 14:05:
@Thomaske

Hey, bedankt voor je hulp. Inderdaad zeg, als ik naar links ga met de joystick kom ik uit bij wat ik heb ingesteld bij 'Mijn tabblad'. maar ik kan maar 1 item kiezen voor dat tabblad. Op mijn oude telefoon kon ik daar een hele rits veelgebruikte dingen instellen, in deze t630 maar 1. Klopt dit of heb ik inderdaad bagger firmware?
Raar, ik kan via BEWERKEN, gewoon een vinkje zetten bij wat er in het TABLAD moet staan! Staan misschien wel 50 mogelijkheden! (T-Mobile gelockte versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 14:05:
@Thomaske

Als je vanuit standby mode met de joystick naar links gaat kom je direct bij het eerste aangegeven shortcut, is altijd zo geweest bij Ericsson telefoons (RTFM pagina 9 ;) ). In het shortcut menu zelf kun je mbv "bewerken" meer of minder shortcuts invoegen en van plaats veranderen...

Oh en voor diegenen die nog allemaal op een T630 wachten... de K700 is ook mooi :*)
http://www.esato.com/news/article.php/id=55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erwinh schreef op 09 maart 2004 @ 14:27:
[...]
Oh en voor diegenen die nog allemaal op een T630 wachten... de K700 is ook mooi :*)
http://www.esato.com/news/article.php/id=55
ja inderdaad!! http://www.sonyericsson.com/k700/

maar hoelang duurt het voor zoiets hier verkrijgbaar is? ik wacht nu al een tijdje op de t630, maar kan nog wel wat langer wachten als het nodig is (voor de k700 dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske

thomaske

» » » » » »

THE_BASE schreef op 09 maart 2004 @ 14:25:
[...]

Raar, ik kan via BEWERKEN, gewoon een vinkje zetten bij wat er in het TABLAD moet staan! Staan misschien wel 50 mogelijkheden! (T-Mobile gelockte versie)
Hmm, dan heb ik hetzelfde probleem als Erwinh, ik kan er ook maar 1 selecteren

mijn firmware:
code:
1
2
R4C003 prgCXC12-5781_EU_3_N
R4C003 prgCXC12-5802_TAE_N

[ Voor 21% gewijzigd door thomaske op 09-03-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
thomaske schreef op 09 maart 2004 @ 15:12:
[...]

Hmm, dan heb ik hetzelfde probleem als Erwinh, ik kan er ook maar 1 selecteren

mijn firmware:
code:
1
2
R4C003 prgCXC12-5781_EU_3_N
R4C003 prgCXC12-5802_TAE_N
Heb hetzelfde probleem, en ook dezelfde firmware..

..en snapt nog steeds niet of het mogelijk is te interetten via bluetoothverbinding.

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
TuLPMaN schreef op 09 maart 2004 @ 15:29:
[...]

Heb hetzelfde probleem, en ook dezelfde firmware..

..en snapt nog steeds niet of het mogelijk is te interetten via bluetoothverbinding.
Uhm... ik heb geen probleem hoor. In het :Mijn Tablblad" menu kan ik gewoon shortcuts toevoegen. btw heb een T-mobile versie firmware (R4E002 EU8)

@Tomaske: welk programma gebruik je om de firmware info te laten zien?

[ Voor 10% gewijzigd door Prutsky op 09-03-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

http://www.sonyericsson.com/s700/
WOW! Dit wordt echt wel mijn nieuwe phone!

Afbeeldingslocatie: http://i.esato.com/gfx/news/sonyericssons700/sonyericssons700_back.jpg

1.3Mpixel camera. Vet design!

MSDuo, USB, Bluetooth.
262K kleuren TFT-scherm
MP3-speler

Kan haast niet wachten!

Afbeeldingslocatie: http://i.esato.com/gfx/news/sonyericssons700/sonyericssons700_open.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Shiver23 op 09-03-2004 15:59 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Laatst online: 01-09 18:02
Weet iemand waar die in de omgeving utrecht los te verkrijgen is??
Heb in de binnenstad vrijwel elke telecomshop wel gehad, maar de meeste hadden m niet op voorraad of hadden alleen de t-mobile versie.. :(
Bestel het liefste niet online namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske

thomaske

» » » » » »

Erwinh schreef op 09 maart 2004 @ 15:55:
@Tomaske: welk programma gebruik je om de firmware info te laten zien?
How to see your firmware and see if your phone is unlocked

[ Voor 13% gewijzigd door thomaske op 09-03-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Mijn softwareversie is R4E002 prgCXC12-5806_EU_8_N / R4E002 prgCXC12-5807_TAE_EU8_N. Ik wordt er gek van dat ik eerst TRING hoor voordat de beltoon gaat spelen!

Is dit ergens te updaten (T-Mobile T630)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
THE_BASE schreef op 09 maart 2004 @ 16:13:
Mijn softwareversie is R4E002 prgCXC12-5806_EU_8_N / R4E002 prgCXC12-5807_TAE_EU8_N. Ik wordt er gek van dat ik eerst TRING hoor voordat de beltoon gaat spelen!

Is dit ergens te updaten (T-Mobile T630)
ik heb precies hetzelfde firmware. Problemen ermee adviseert t-mobile langs de dealer te gaan(waar j ehet toestel heb gekocht) of laten updaten bij een SE service point.

BTW heb jij ook last van als je een sms verstuurd dat hij telkens weer gaat vragen smstype en dan geldigheidsduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
pang schreef op 09 maart 2004 @ 16:23:
[...]

ik heb precies hetzelfde firmware. Problemen ermee adviseert t-mobile langs de dealer te gaan(waar j ehet toestel heb gekocht) of laten updaten bij een SE service point.

BTW heb jij ook last van als je een sms verstuurd dat hij telkens weer gaat vragen smstype en dan geldigheidsduur?
Dat kun je instellen bij MENU - BERICHTEN - SMS - OPTIES en dan bij SMSTYPE (standaard/tekst) en bij GELDIGHEIDSDUUR (1 week ofzo).

Maar heb jij ook die TRING erin dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
deze tel. lijkt veel op die van MOtorola en die E1000 van motorola lijkt weer op de siemens, stelletje na-apers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
THE_BASE schreef op 09 maart 2004 @ 16:37:
[...]

Dat kun je instellen bij MENU - BERICHTEN - SMS - OPTIES en dan bij SMSTYPE (standaard/tekst) en bij GELDIGHEIDSDUUR (1 week ofzo).

dat is het nou juist ik heb het bij opties datgene ingesteld maar hij blijft het vragen.

En ik heb inderdaad ook steeds last van dat tring elke keer als iemand mij belt ongeacht welke melodie ik kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gaaf ding! Alleen is deze nog wel iets aan de grote kant... Doe mij maar de k700 :*) En je hebt gelijk dat het wel iets weg heeft van de Motorola, maar gelukkig is deze van Sonyericsson _/-\o_ Ehhh tijd voor een nieuw Topic!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een zeer mooie telefoon die T630, aangezien de andere zojuist genoemde modellen nog even op zich laten wachten zal het deze wel worden....

Zijn de carkits ook goed van SE? :*)

/me kijkt in zijn ouderwetse zakagenda en ziet contractverlenging staan op 18 april 2004 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
pang schreef op 09 maart 2004 @ 16:51:
[...]

dat is het nou juist ik heb het bij opties datgene ingesteld maar hij blijft het vragen.

En ik heb inderdaad ook steeds last van dat tring elke keer als iemand mij belt ongeacht welke melodie ik kies
Jah, vreemd en die bel doet het ook bij de SE T610. Zei T-Mobile dat je naar de dealer moest? Ik ben dealer van T-Mobile en alle gelockte toestellen gaan gewoon naar T-Mobile Repair toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 09 maart 2004 @ 16:37:
[...]

Dit werkt dus niet!!!!! T-mobile zegt stug dat het aan het toestel ligt en dat je een software update moet laten doen, MAAR DAT IS ECHT ONZIN!!!

Het ligt aan de nieuwe T-mobile simkaarten. Met een oude BEN kaart of een Vodafone kaart of een Telfort kaart treedt het probleem niet op. Overigens doet het probleem zich ook voor als ik mijn T-mobile simkaart in een T610 doe. Er staat blijkbaar iets op de simkaart die ervoor zorgt dat het toestel ALTIJD vraagt om het SMS type en de geldigheidsduur......

T-mobile moet nog maar eens goed naar haar simkaarten kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 17:55:
[...]

Dit werkt dus niet!!!!! T-mobile zegt stug dat het aan het toestel ligt en dat je een software update moet laten doen, MAAR DAT IS ECHT ONZIN!!!

Het ligt aan de nieuwe T-mobile simkaarten. Met een oude BEN kaart of een Vodafone kaart of een Telfort kaart treedt het probleem niet op. Overigens doet het probleem zich ook voor als ik mijn T-mobile simkaart in een T610 doe. Er staat blijkbaar iets op de simkaart die ervoor zorgt dat het toestel ALTIJD vraagt om het SMS type en de geldigheidsduur......

T-mobile moet nog maar eens goed naar haar simkaarten kijken....
als ik hem bv in de samsung a400, siemens sl55 of de p800 doe dan heb ik er geen problemen mee, maar wel met t630.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 09 maart 2004 @ 18:10:
[...]

als ik hem bv in de samsung a400, siemens sl55 of de p800 doe dan heb ik er geen problemen mee, maar wel met t630.
omdat het specifiek de combinatie T630 -> T-mobile is.
en daarom zou ik zeggen dat het toch ericsson is die met een fix op de proppen moet komen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
THE_BASE schreef op 09 maart 2004 @ 17:41:
[...]

Jah, vreemd en die bel doet het ook bij de SE T610. Zei T-Mobile dat je naar de dealer moest? Ik ben dealer van T-Mobile en alle gelockte toestellen gaan gewoon naar T-Mobile Repair toe.
Yup zei konden mij niet echt iets vertellen over die telefoon. Ze behandelen je net alsof dit je eerste foon is, maar ennieway ik moest langs een dealer gaan volgens hun en ik heb zelf geopperd dat wellicht een software update mogelijk het probleem kon verhelpen en het verbaasde mij dat dat ook kon volgens t-mobile.

Want SE Servicepoints hebben namelijk hun eigen originele firmware dacht ik, dus zou ik dan hem naar t-mobile moeten sturen.
De verkoper zij namelijk tegen mij dat SE niet de garantie gaf bij dit toestel maar t-mobile, vanwege hun specifieke firmware.

Dus jou antwoord is klink mij ook veel aannemelijker dan het antwoord van t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
Ja... dat weet ik, maar ik vroeg me af waar je wat witte "scherm" gegrabbed had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier iemand die Vodafone Live! goed werkend heeft op z'n T630 i.c.m. prepaid? Het is mij tot nu toe nog niet gelukt, niet d.m.v. automatisch instellen, noch door de zaak handmatig in te stellen. Ik ben de wanhoop nabij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 20:05:
Is hier iemand die Vodafone Live! goed werkend heeft op z'n T630 i.c.m. prepaid? Het is mij tot nu toe nog niet gelukt, niet d.m.v. automatisch instellen, noch door de zaak handmatig in te stellen. Ik ben de wanhoop nabij.
klopt, mij lukt het ook nog niet, maar ik moet er nog even beter naar gaan kijken. (heb ook vodafone live! prepaid)
heb je GPRS al in laten schakelen bij de vodafone servicedesk? bij mij brand namelijk dat blauwe balkje nog niet boven het bereikmetertje.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 20:12:
[...]

heb je GPRS al in laten schakelen bij de vodafone servicedesk? bij mij brand namelijk dat blauwe balkje nog niet boven het bereikmetertje.
Bij mij brandt het GPRS-indicatortje half; dat wil zeggen: wel GPRS-bereik, maar geen toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 13-09 17:51

Tim Schuhmacher

abasios

yoehoe, ik heb hem vandaag opgehaald. Prachtig ding, maar nu moet hij eerst 20 uur opladen. Vanmiddag was de TPG al langsgeweest met mijn USB Bluetooth dongle. Helaas was ik er niet, dus morgen weer een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begrijp zelf nog niet hoe ik MMS, GPRS en WAP aan krijg, dus ik heb nog een hoop te doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vanmiddag voor de honderd-en-vijftigste keer in het Vodafone City Point in Hilversum naar de klantenservice doorverwezen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu bij de vodafone infolijn (1200) mijn vodafone live! laten activeren, nu brand ineens dat blauwe balkje helemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Tim Schuhmacher schreef op 09 maart 2004 @ 20:23:
yoehoe, ik heb hem vandaag opgehaald. Prachtig ding, maar nu moet hij eerst 20 uur opladen. Vanmiddag was de TPG al langsgeweest met mijn USB Bluetooth dongle. Helaas was ik er niet, dus morgen weer een kans.
Nou, na 3 uur opladen was die van mij klaar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, nadat ik via SonyEricsson.com de telefoonconfigurator heb gebruikt, heb ik wel het blauwe balkje goed. Nu de MMS nog :)

Edit: Na verwoede pogingen nog stééds het immer tergende 'Communicatiefout'. Aarrrrrrrrgh!!!!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 20:42:
Hmm, nadat ik via SonyEricsson.com de telefoonconfigurator heb gebruikt, heb ik wel het blauwe balkje goed. Nu de MMS nog :)
http://www.vodafone.nl/5_...9&actionid=1142&cnid=1049

daar moet je zijn, alleen zit ik nu al 10 m inuten te wachten op een sms met de instellingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik allemaal al 10 keer geprobeerd...

Edit: Enne, zo'n service-sms'je zou gewoon meteen moeten arriveren.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 20:42:

Edit: Na verwoede pogingen nog stééds het immer tergende 'Communicatiefout'. Aarrrrrrrrgh!!!!
Kijk hier:

http://www.clubmms.com

bijna 1000 posts!! :D

[ Voor 9% gewijzigd door Flatwhite op 09-03-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is al gelukt met handmatig instellen. ik had gewoon al die tijd GPRS nog niet aan staan :9

edit: het sms'je met instelingen komt nu na 20 minuten ook nog eens aankakken 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je even een linkje posten met de instellingen die je precies gebruikt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrees dat Vodafone i.c.m. de T630 nog niet gaat lukken, ik ben er al dagen tevergeefs mee aan het klooien.
GRPS is geactiveerd. Weet iemand hoe ik uberhaupt kan zien of ik wel "verbinding" heb? Krijg niks anders dan communicatiefout.

Edit:

Net op de SE-site de MMS telefoon configurator gebruikt, en nu kan ik zowel MMS-en als surfen en mijn Cistron mail checken! :D

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 21:42 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.