THE_BASE schreef op 08 maart 2004 @ 09:53:
[...]
Tjah, leuk, maar als ik nu kijk bij mijn bestelling op Telecomadvies.nl, staat er "te bestellen hardware", ze zetten het nu dus gewoon in backorder, wij hebben betaald (tenminste, ik met creditcard) en ze zeggen dat het er niet is!!!
ik heb hem onder rembours besteld, maar ik heb nog niks gehoord van hun dat prijzen fout waren etc. Heb hun service nummer ook gebeld om iets van mijn order te annuleren, maar servicenummer van niks. daar hebben een voicemail op staan.
staus van mijn order is dat ze het hebben ontvangen. ik blijf hopen dat ze toch datgene gaan leveren.
ze hebben net gebeld en prijs was fout etc. en ze konden mij dan 25 euro waardebon dan tegenover bieden.
Ik heb ze trouwens deze email verzonden. Ik ben benieuwd.
Geachte heer, mevrouw,
Op 06-03-2003 heb ik een bestelling geplaatst uw webwinkel. U adverteerde daar met de Sony Ericsson HPR-20 voor een prijs van 7 euro. Na bestelling heb ik een bevestiging ontvangen voor dit product. Ik werd echter gebeld door een collega van u op 08-03-2004 dat uw de Sony Ericsson HPR-20 niet kon leveren voor 7 euro. Hiermee ga ik niet akkoord. Naar mijn mening was het prijsverschil tussen de aangegeven en de werkelijke prijs niet dermate groot dat ik had kunnen weten dat u een vergissing had gemaakt bij het prijzen van Sony Ericsson HPR-20 Ik verlang dan ook dat u mij het product alsnog voor de aangegeven prijs van 7 euro levert.
De reden waarom ik dit geen onredelijk prijs vind is namelijk zo dat ik in bezit ben van de voorganger van de SE HPR-20, die ik toendertijd voor 10 euro heb aangeschaft bij phonehouse, terwijl hij overal voor minimaal 45 euro aangeboden werd. Tevens las ik op tweakers dat iemand hem bij debitel hem voor 22 euro had aangeschaft.
Wilt u zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen om nadere afspraken te maken over de afhandeling?
Ik zie uw reactie in ieder geval graag binnen twee weken tegemoet.
[
Voor 53% gewijzigd door
pang op 08-03-2004 17:21
]