Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
Hij kan nu gratis bij een 2 jarig T-mobile 150 abo...
leuk abo wat bij mij past.. maar heb geen zin om binnen 2 jaar nieuwe telefoon te kopen omdat ie verrot is ofzo...
Hoe zit het met de kwaliteit van Sony Ericsson telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met SE's heb ik niet echt ervaring maar wel met Sony's (CMD Z5) die heb ik al vanaf juli 2000 en het enige waar ink nu last van heb (na al die jaren) is dat m'n accu minder lang meegaat.
Maat van me heeft al ruim een jaar een t68i en ik heb hem nog nooit horen klagen

Dus mijn ervaring met Sony is heel positief en ik verwacht dat dat met SE's hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
G-Spotter schreef op 21 januari 2004 @ 16:02:
leuk abo wat bij mij past.. maar heb geen zin om binnen 2 jaar nieuwe telefoon te kopen omdat ie verrot is ofzo...
Waarom sluit je uberhaupt een abbo af voor 2 jaar? Zou ietsjes meer dokken en gewoon lekker 1 jaar eraan vast zitten. Of een iets duurder abbo nemen. Met een rekenmachine weet je zo welke optie voordeliger is.

Heb zelf ook ooit eens een 2 jarig abbo afgesloten en ik dat doe ik nooit meer. Niet het beste voorbeeld maar ik staarde me zo blind om de oooh zo beroemde nieuwe Nokia 8210. Prima foon totdat ie na een kleine 15 maanden... ja net na een jaar vreemde dingen ging doen. Belcompany verzekering wilde um niet eens accepteren, want ik zou um kunnen hebben laten vallen en dat zonder ook maar wat aan te tonen. Persoonlijk kies is dus nooit meer een 2 jarig abbo gezien het feit dat als een phone kapot gaat je mazzel moet hebben als ie kosteloos gerepareerd word. Daarnaast stel je maakt um zelf stuk of kwijt en je hebt nog een lange tijd te gaan, dan moet je een toestel los kopen en die zijn gruwlijk duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:51
HELEMAAL GELIJK sluit nooit maar dan ook nooit een 2-jarig abbo tenzijn je de telefoon heeeeeeeeeeeeeeeel graag wilt hebben en je niet zoveel geld hebt om te besteden...!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mij is het simpel rekensommetje: 24*22.50= 540 euro in totaal of mijn alteratief gratis orange 20 1 jaar + prepaid toestel= 0+199= 199
Bovendien was onvangst van BEN (T mobile) klote.

Maar zullen we eens terugkeren naar de verwachtingen die we hebben van de t630 ( met evt. vergelijkingen met andere toestellen)? Mijn volgende vraag in dit verband: is de release datum van 22 feb alleen voor NL of voor heel Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:29:
voor mij is het simpel rekensommetje: 24*22.50= 540 euro in totaal of mijn alteratief gratis orange 20 1 jaar + prepaid toestel= 0+199= 199
Bovendien was onvangst van BEN (T mobile) klote.

Maar zullen we eens terugkeren naar de verwachtingen die we hebben van de t630 ( met evt. vergelijkingen met andere toestellen)? Mijn volgende vraag in dit verband: is de release datum van 22 feb alleen voor NL of voor heel Europa?
Ja iedereen zijn eigen mening, ik moest 3 maanden geleden voor een klus ergens in Zeist wezen. Mijn collega had met zijn Orange phone totaal geen bereik, terwijl ik met T-mobile dat wel had. Ben ik bij vrienden in Muiden was op eens me bereik met T-mobile weg. Tis denk gewoon pech als je een keer geen bereik hebt. Daarnaast Tmobile is een stuk goedkoper dan Orange, zie alleen al de rare constructie dat bellen naar mobiel (buiten Orange) je het dubbele aan kosten betaalt (0,22 cent). Plus uit mijn ervaring geeft Tmobile ook meer korting op toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op het rembrandtsplein geen bereik hebben is voor mij echt het toppunt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zelden ogf nooit buiten de randstad kom.
Maar dit zou een hele mooie (toekomstige) test kunnen zijn: kijk met je huidigie phone sim wat je bereik is en dan meet je het bereik van de t630 (we moeten wel een beetje ontopic blijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 18:51:
op het rembrandtsplein geen bereik hebben is voor mij echt het toppunt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zelden ogf nooit buiten de randstad kom.
Maar dit zou een hele mooie (toekomstige) test kunnen zijn: kijk met je huidigie phone sim wat je bereik is en dan meet je het bereik van de t630 (we moeten wel een beetje ontopic blijven)
*offtopic
Ben je toevallig niet ergens in een tent geweest die een soort kelder heeft ofzo. Kom bijna iedere dag op het Rembrandts plein en nog nooit opgemerkt dat ik geen bereik had. Zelf heb ik wel met mijn nokia 6610 dat als ik even geen bereik heb, zoals in Escape als ik ergens achterin ben en later op de avond naar buiten ga pas na een kleine 4 á 5 minuten weer enige tekenen van bereik aangeeft.

Op www.mobileburn.com is trouwens ook een review van de SE T630, misschien al bekend hier. In iedergeval mooie review met mooie foto's. Bereik problemen schijnen te zijn opgelost. Ps. iemand ervaring met een SE T610 met t-mobile software? Wil namelijk weten of je de foon zelf ook van eigen theme's kan voorzien en niet vast zit aan hun eigen team want anders valt de die zwarte van t-mobile af. Zowel de zwarte als de witte versie vind ik zeer mooi en ik denk dat alleen de prijs uiteindelijk zal bepalen of ik de zwarte sim gelockte versie neem of de sim vrij witte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Weet iemand of de T630 veel betere foto's maakt dan de T610?? hij heeft namelijk net zoals de t610 ook een cif-camera(352x288) maar ook nog een VGA-camera met een grotere resolutie van max.640x480. :) Dus hij zou volgensmij veel betere foto''s kunnen maken. Maar wat is het verschil tussen een cif en een vga-camera??

Jammer trouwens dat alleen t-mobile (aan het begin) het zwarte model alleen uitbrengt. Ik vind die namelijk op de plaatjes mooier. Ik bel nu nog met T-mobile maar het bereik is echt matig!! :( 1 streepje op m'n nokia!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 630 heeft dezelfde camera als de 610

het enige verschil is dat je je fotos kan vergroten naar 640, maar die zien er vrij pixely uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 21 januari 2004 @ 20:04:
[...]

*offtopic
Ben je toevallig niet ergens in een tent geweest die een soort kelder heeft ofzo. Kom bijna iedere dag op het Rembrandts plein en nog nooit opgemerkt dat ik geen bereik had. Zelf heb ik wel met mijn nokia 6610 dat als ik even geen bereik heb, zoals in Escape als ik ergens achterin ben en later op de avond naar buiten ga pas na een kleine 4 á 5 minuten weer enige tekenen van bereik aangeeft.

.
offtopic
three sisters, cool down, woodies en idd escape maar ik heb al 1.5 jaar telfort dus misschien heeft Ben/ Tmobile zijn netwerk daar verbeterd in die tijd.

ontopic:
zou hetbereik ook aan de firmware kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Sonyericsson staat bekend om zijn mooie (smaken verschillen) mobiele telefoons met een apart design en veel functies....

maar....ze staan ook bekend om het slechte bereik dat de telefoontjes hebben.
Ik heb nl. een t68i + T-mobile al ± 14mnd en heb soms van die momenten dat ik mn tel. wel kapot wil gooien aangezien ik dan alweer geen bereik heb....maarja ligt er maar net aan waar je bent...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-Spotter schreef op 21 januari 2004 @ 16:02:
Waar heb je die aanbieding gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n cmd z5 heeft idd slecht bereik maar ik heb wl degelijk vooruitgang gemerkt met de switch van telco.
In het prille begin heb ik wel hele goede ervaringen met ericsson gehad. Bij mij was het de hoop dat de SE de ericssons'bereik geerfd hadden en de features van sony. Laatse punt is iig wel waar; 1e punt hoop ik binnen een maand zelf te ondervinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 20:18
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 13:26:
[...]

Waar heb je die aanbieding gezien?
www.gsmtrack.nl denkik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht eerst totdat die op gsm.nl komt krijg je misschien nog wat terug gestort op je rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
hoe kan het dat gsmtrack.nl hem nu al ''direct leverbaar'' heeft?
andere internet-telecom zaken kunnen hem pas vanaf eind februari leveren!
zal het een buitenlandse versie zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Hij is bij een Vodafone 120 2jr abo ook gratis.
Kan je beter die nemen, want dan is die
1. simlock vrij
2. weg lelijke paarse dingen
3. makkelijker te verkopen als je een nieuwere mobiel wilt
4. beter bereik met Vodafone plus het feit dat je kans loopt dat T-Mobile al extra zwak is met SE. Let op: hier heb ik zelf (met mijn T610) ervaring mee, maar of dit ook voor de t630 geld weet ik niet :?

Enige nadeel: bij Vodafone krijg je 120 min voor 23,50eur en bij T-Mobile 150 min...
Dan zou ik die 30 min. per maand voor lief nemen en gewoon voor Vodafone gaan :*)

bron: gsmtrack.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Ik heb ook net 2 besteld dinsdag in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook vodafone en helemaal geen 1 keer gehad dat ik een brakke verbinding had met T610

me makker woont hier 10 minuten verderop en die heeft niet altijd verbinding met T-mobile en T68i.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Mij valt het ook op dat altijd mensen met T-mobile zijn die zeuren over de ontvangst van telefoons. Ik heb kpn en vodafone welke met al mijn sonyericsson toestellen (t68m, t68i, p800, t610) met alle firmware versies GEEN ontvangstproblemen hebben gehad.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sWORDs schreef op 23 januari 2004 @ 15:15:
Mij valt het ook op dat altijd mensen met T-mobile zijn die zeuren over de ontvangst van telefoons. Ik heb kpn en vodafone welke met al mijn sonyericsson toestellen (t68m, t68i, p800, t610) met alle firmware versies GEEN ontvangstproblemen hebben gehad.
T-Mobile is combinatie met SE werkt ook niet zo super vandaar dat er ook T-Mobile en T68i problemen topics zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
MyNameIs schreef op 23 januari 2004 @ 15:05:
Hij is bij een Vodafone 120 2jr abo ook gratis.
Kan je beter die nemen, want dan is die
1. simlock vrij
2. weg lelijke paarse dingen
3. makkelijker te verkopen als je een nieuwere mobiel wilt
4. beter bereik met Vodafone plus het feit dat je kans loopt dat T-Mobile al extra zwak is met SE. Let op: hier heb ik zelf (met mijn T610) ervaring mee, maar of dit ook voor de t630 geld weet ik niet :?

Enige nadeel: bij Vodafone krijg je 120 min voor 23,50eur en bij T-Mobile 150 min...
Dan zou ik die 30 min. per maand voor lief nemen en gewoon voor Vodafone gaan :*)

bron: gsmtrack.nl
Je bent niet verplicht om bij een T-mobile abbo ook die zwarte te nemen. Dus eerste 3 punten klopppen al niet. Punt 4 weet ik niet precies, de T68i probleem is bekend en ontken ik ook niet. Maar als SE een exclusive aangaat met T-mobile, die zwarte exclusieve editie dan denk ik dat ze het bereik probleem wel hebben opgelost. Anders doe je zoiets niet lijkt mij, helemaal gezien hun verleden vol ergenissen.

Nog een nadeel bij vodafone is dat ze minder toestel korting geven:

In mijn geval een T-mobile 300 (abbo 35 euri p. maand) 1 jaar een SE T610 bij BC 29 euro. Vodafone 240 1 jaar (abbo ook 35 euri p maand) is dezelfde SE T610 opeens 99 euro. Naast dat ik dus meer kan bellen tegen een iets minder bereik waar ik zelf geen last van heb (woon in Amsterdam, misschien vandaar) heb ik ook nog eens een betere toestel korting, ik heb in iedergeval mijn keuze snel gemaakt. Ik wacht lekker op mijn witte T630 met een verlenging van mijn T-mobile 300 abbo, goedkoop en 1 jarig abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
Waarschijnlijk komt de T630 BLACK ook zonder simlock! Tenminste, in zweden is de zwarte simlockvrije T630 al uit voor 330 euro!

Zie deze site: http://www.katshing.se/

Ik hoop dat hij in NL ook komt... Zou wel fijn zijn :)

Ivo NL

P.S Ben hier nieuw op het forum.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.infosync.no/news/2004/01/13/gfx/sony_ericsson_t630_01.jpg

Ziet er zeker gelikt uit , wit heeft eigenlijk ook wel wat :P.
Maar hier zie je de vlekken niet zo snel op , zou deze net zo gevoelig zijn als de 610 ? Heb namelijk gehoord dat het frontje van 610 erg gevoelig was voor vingerafdrukken(zwarte gedeelte).
Want dat zie je namelijk niet zo snel op een licht frontje die afdrukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Ik denk niet dat er snel vingerafdrukken opkomen, omdat de t610 een GLANS zwart gedeelte heeft. Het plastic van de t630 is zo te zien mat?

Ivo NL

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op 25 januari 2004 @ 16:50:
Ik denk niet dat er snel vingerafdrukken opkomen, omdat de t610 een GLANS zwart gedeelte heeft. Het plastic van de t630 is zo te zien mat?

Ivo NL
Je naam weten we onderhand wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Sorry, ben gewend om op een ander forum me naam eronder te tikken, zal ik dan maar niet meer doen....

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fok is zeker een ander forum :P.
Heeft trouwens iemand al lose frontjes gezien voor de t630.
Damm ik hoop dat hij maar snel uitkomt , kan nou niet meet wachten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
.

[ Voor 100% gewijzigd door MyNameIs op 26-01-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.telecom4u.nl/cgi-bin/template.pl/T200017

300 euro zonder abbonement

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:13

jep

Weet iemand of je er bij GSMtrack.nl een ranzige firmware op krijgt? Ik wil misschien van die aanbieding gebruik maken, maar niet van die gore paarse menu'tjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Heb vandaag mn aanvraag voor de SE t630 van GSMtrack in de bus gedaan!!!

Telefoon wordt aankomende donderdag of vrijdag verwacht...dus ik laat zo snel mogelijk weten hoe de tel. van GSMtrack is! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Flatwhite op 26-01-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ook of die menu'tjes ranzig paars zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep schreef op 26 januari 2004 @ 22:29:
Ook of die menu'tjes ranzig paars zijn? :+
dan down je toch een andere theme? ikzelf heb POINT5226 en het ziet er verrot cool uit. de menus zijn niet standaard lichtblauw meer maar jelly rood of zoiets.

Afbeeldingslocatie: http://www.myimager.com/uploads/Foto%201_62234104180_72593.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.myimager.com/uploads/Foto%202_62234104180_79890.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.myimager.com/uploads/Foto%205_62234104180_44055.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
[quote]Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 07:59:
[...]

[afbeelding]

Hoe kom je aan die zwarte foon i.c.m Vodafone? Simlock vrij is er toch geen nederlandse versie op de markt! Ik dacht dat alleen T-mobile het zwarte model leverde! Als ik de zwarte versie met Vodafone als provider kan krijgen, koop ik hem snel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
[quote]robert-630 schreef op 27 januari 2004 @ 11:38:
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 07:59:
[...]

[afbeelding]

Hoe kom je aan die zwarte foon i.c.m Vodafone? Simlock vrij is er toch geen nederlandse versie op de markt! Ik dacht dat alleen T-mobile het zwarte model leverde! Als ik de zwarte versie met Vodafone als provider kan krijgen, koop ik hem snel! :P
Volgens mij is het gewoon een SE T610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 07:59:
[...]

dan down je toch een andere theme? ikzelf heb POINT5226 en het ziet er verrot cool uit. de menus zijn niet standaard lichtblauw meer maar jelly rood of zoiets.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat kan dus wel gewoon? Ook dat paarse weg? Ik wil geen T-mobile shit op mijn toestel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
jep schreef op 27 januari 2004 @ 11:48:
[...]

Dat kan dus wel gewoon? Ook dat paarse weg? Ik wil geen T-mobile shit op mijn toestel :P
NAtuurlijk kan dat! Gewoon alles weg.....behalve als er T-mobile op de tel. zelf staat natuurlijk. Dat krijg je er volgens mij niet zo makkelijk van af :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Lama, ik krijg een simlock vrije. :P Weet iemand of de headset aansluiting (met kabeltje dus) gewoon zo'n klein minijackje is? Daar heb ik nog een snoer voor, van m'n SPV namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Afbeeldingslocatie: http://www.myimager.com/uploads/Foto%202_62234104180_79890.jpg

Dit is het nadeel als je je T610 op Nederlands hebt staan. Bij 80% van de themes valt het woord "selecteren" over het middelste ontworpen "icoontje". Kunnen ze niet een ander woord verzinnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ik krijg m'n T630 waarschijnlijk vrijdag. Net besteld op gsmtrack. ;) Zal ook wel wat info posten. :) Is 'ie trouwens ook via infra rood te beheren? Kwa contactjes beheren en foto'tjes downloaden. :)

[ Voor 35% gewijzigd door jep op 27-01-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

jep schreef op 27 januari 2004 @ 12:31:
Lama, ik krijg een simlock vrije. :P Weet iemand of de headset aansluiting (met kabeltje dus) gewoon zo'n klein minijackje is? Daar heb ik nog een snoer voor, van m'n SPV namelijk. :)
Nee, het is een (Sony) Ericsson aansluiting, dezelfde die al sinds de T28 wordt gebruikt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Canaria schreef op 27 januari 2004 @ 12:44:
[...]

Nee, het is een (Sony) Ericsson aansluiting, dezelfde die al sinds de T28 wordt gebruikt.
Weet jij waar ik die voor een nette prijs kan kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 27 januari 2004 @ 11:38:
ik heb T610 en die zijn altijd zwart bovenin bij de display. en ja alleen T-mobile heeft zwarte frontjes die op T630 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
jep schreef op 27 januari 2004 @ 12:42:
Ik krijg m'n T630 waarschijnlijk vrijdag. Net besteld op gsmtrack. ;) Zal ook wel wat info posten. :) Is 'ie trouwens ook via infra rood te beheren? Kwa contactjes beheren en foto'tjes downloaden. :)
Vrijdag al? Kaal toestel gekocht of met abo? Prijs?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
ck2000nl schreef op 27 januari 2004 @ 17:53:
[...]

Vrijdag al? Kaal toestel gekocht of met abo? Prijs?
Ik geloof er niet zoveel van. Officieel komt de telefoon ergens in Februari uit. Volgens de SE onlineshop 22 februari. Een dealer zou het toetsel dus max. een week eerder kunnen hebben. Als ie um wel krijgt zal het om een import toestel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

GSMtrack heeft ze al dagen op voorraad, morgen nieuwe lading en dan sturen ze ze op. Ik heb de aanbieding van 2 zakelijke abbo's. :)

Het is toch echt zo, en ze zijn simlock vrij. Ik denk dat 't importjes zijn. :)

Prijs kun je op gsmtrack.nl wel zien. Ik heb iig die aanbieding van 2x t-mobile zakelijk. :) Met nog wat additionele rommel erbij..

[ Voor 26% gewijzigd door jep op 27-01-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
jep schreef op 27 januari 2004 @ 18:15:
GSMtrack heeft ze al dagen op voorraad, morgen nieuwe lading en dan sturen ze ze op. Ik heb de aanbieding van 2 zakelijke abbo's. :)

Het is toch echt zo, en ze zijn simlock vrij. Ik denk dat 't importjes zijn. :)

Prijs kun je op gsmtrack.nl wel zien. Ik heb iig die aanbieding van 2x t-mobile zakelijk. :) Met nog wat additionele rommel erbij..
Ik neem terug wat ik heb gezegd. Ben zeer benieuwd of het een import of een NL versie is. Houd ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Tuurlijk! Pics & Specs overmorgen.. :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
jep schreef op 27 januari 2004 @ 12:42:
Volgens mij wel aangezien het ook met de T68i kan! :D
jep schreef op 27 januari 2004 @ 18:53:
Dus jij heb ook bij GSMtrack besteld! Ik heb maandag brief op de post gedaan dus krijg ik 'm ongeveer donderdag.....ben zeer benieuwd!

Dat van die nieuwe lading (=nieuwe voorraad???) heb je ze daarover gebeld!?

[ Voor 39% gewijzigd door Flatwhite op 27-01-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ja, heb ze al de hele dag aan de telefoon. :P Morgen vroeg komt de nieuwe lading binnen en versturen ze dus een zooi. Als 't na de middag is, wellicht overmorgen.. maar morgen komen ze weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep schreef op 27 januari 2004 @ 18:53:
Als je niet zo lang kan wachten... ik heb al wat pics van mijn T630 gemaakt!

Hier te vinden!

Enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 16:01
GSMTrack gaat mijn T630's ook morgen versturen als het goed is :)

Hoop alleen dat T-mobile de aanvraag accepteert, heb sinds eind 2003 al 2 zakelijke abo's lopen (toen 2 6310i's + volledige cashback).
Die 2 abo's worden wel allebei gebruikt, een aardig wat, de andere wat minder. Eerste rekening is ook betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Als ze import modellen aanbieden, hoe zit het dan met de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 21:57:
[...]

Als je niet zo lang kan wachten... ik heb al wat pics van mijn T630 gemaakt!

Hier te vinden!

Enjoy :)
Krijg bijna wazige ogen van jou foto's :Y) Misschien macro functie activeren voor die foto's, voor objecten op zo'n korte afstand? :*)
Maar tis een mooi toestelletje :9~ Mooi blauw verlichte letters op de toetsen! Doet me denken aan mijn Nokia 8250 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

ck2000nl schreef op 27 januari 2004 @ 22:39:
Als ze import modellen aanbieden, hoe zit het dan met de garantie?
Weet niet of 't zo is, maar er zit 1 jaar fabrieksgarantie, en 3 maanden accu garantie op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ck2000nl schreef op 27 januari 2004 @ 22:43:
[...]

Krijg bijna wazige ogen van jou foto's :Y) Misschien macro functie activeren voor die foto's, voor objecten op zo'n korte afstand? :*)
Maar tis een mooi toestelletje :9~ Mooi blauw verlichte letters op de toetsen! Doet me denken aan mijn Nokia 8250 8)
De foto's zijn gewoon snel geschoten op een Sony DSC-P71 met alles op automatisch. Vandaar dat het misschien niet zo super is.

De letters van de toetsen zijn wit verlicht, kun je op de foto's in het donker ook wel zien. Het lijkt op sommige foto's alleen blauw maar het is dus gewoon wit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jelte ik ben nieuwsgierig naar de reden waarom je je T630 wegdoet. misschien kun je andere mensen ervoor waarschuwen voor de reden dat je um wegdoet. (gepikt, invoerrechten nie betaald, niet naar nederlands te krijgen enz enz)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 11:56:
@jelte ik ben nieuwsgierig naar de reden waarom je je T630 wegdoet. misschien kun je andere mensen ervoor waarschuwen voor de reden dat je um wegdoet. (gepikt, invoerrechten nie betaald, niet naar nederlands te krijgen enz enz)
Ik zal dat in het kort proberen te vertellen.

Ik heb dat ding van iemand die bij Sony Ericsson werkt gekocht, vandaar dat ik hem nu ook al weken heb :) Maar wat blijkt nu, die gast had dit toestel als testtoestel uit duitsland en heeft hem door geldzorgen snel doorverkocht. Sony Ericsson heeft dit ontdekt en hij moet dus waarschijnlijk terug. Niks is nog zeker of ik hem kan houden ja of nee, maar ik ben in ieder geval niet aansprakelijk omdat hij deze informatie voor me had achtergehouden. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Jelte, de jurist in mij zegt dat jij te goeder trouw die telefoon van hem hebt gekocht - jammer voor die man, jammer voor Ericsson, maar zelfs als hij gestolen was had je hem mogen houden, het is zíjn probleem. Overigens er dus wel geheel van uitgaande dat jij te goeder trouw was en het dus niet wist maar ook niet kón weten (wat wel eens lastig zou kunnen zijn bij een foon die nog niet gereleased is) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 18:30:
[...]

Ik heb dat ding van iemand die bij Sony Ericsson werkt gekocht, vandaar dat ik hem nu ook al weken heb :) Maar wat blijkt nu, die gast had dit toestel als testtoestel uit duitsland en heeft hem door geldzorgen snel doorverkocht. Sony Ericsson heeft dit ontdekt en hij moet dus waarschijnlijk terug. Niks is nog zeker of ik hem kan houden ja of nee, maar ik ben in ieder geval niet aansprakelijk omdat hij deze informatie voor me had achtergehouden. :)
Hmmm, geldzorgen? Wordt je daar zo slecht betaald door SE? :D Misschien is het helemaal geen testexemplaar en heeft ie gewoon een doosje uit het centraal magazijn van SE gejat |:(

Succes verder dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
[...]

Heb je toevallig ook een t610 ter beschikking :?
Ik ben namelijk wel benieuwd of je de behuizingen van de t630 op de t610 kan doen en andersom ook. Ik hoor namelijk van verschillende kanten dat je alleen de voorkant kan verwisselen en de achterkant zou niet lukken :? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat ze maar bewijzen dat je wist dat ie gepikt was, zo lang ze dat niet kunnen moeten ze uitgaan van ter goede trouw en je mag de toestel dus houden. ik weet alleen niet of je wel gratis updates en 1 jaar garantie krijgt. heb je wel een soort van aankoopbon gekregen?

iig niet zomaar teruggeven, probeer desnoods een leuke deal te sluiten dat zij jou compenseren met bijv gratis T610 plus gratis BT autootje. :P of uiteraard je geld terug.

succes.....

@ck2000nl het was een T630 met engelse menu. dan ga ik van een testexempelaar uit omdat als ie echt uit de magazijn is gepikt toch wel nederlands zou moeten zijn....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 05:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 05:17:
[...]

laat ze maar bewijzen dat je wist dat ie gepikt was, zo lang ze dat niet kunnen moeten ze uitgaan van ter goede trouw en je mag de toestel dus houden. ik weet alleen niet of je wel gratis updates en 1 jaar garantie krijgt. heb je wel een soort van aankoopbon gekregen?

iig niet zomaar teruggeven, probeer desnoods een leuke deal te sluiten dat zij jou compenseren met bijv gratis T610 plus gratis BT autootje. :P of uiteraard je geld terug.

succes.....

@ck2000nl het was een T630 met engelse menu. dan ga ik van een testexempelaar uit omdat als ie echt uit de magazijn is gepikt toch wel nederlands zou moeten zijn....
Ik heb er gewoon een aankoopbon bij gekregen van Sony Ericsson: "Proof of purchase". Daar staat ook op dat hij op Aachen komt. Ik wist dus echt van niks! Ik belde met de SE helpdesk over dat er wat stof achter het display zat en of ik hem kon laten flashen naar een NL. Die man zei "geen probleem, om welk toestel gaat het". Ik zei dus een T630. Toen wou hij emei weten, deze heb ik ook gegeven omdat ik er een officiele bon van SE bij had dus dacht dat het allemaal wel goed zat. Toen wouden ze allemaal gegevens van me weten, deze heb ik niet gegeven. Ze hadden dus alleen mijn telefoonnummer. Toen werd ik op een zaterdag gebeld door Sony Ericsson zelf waarin ze mij vertelden dat het een testtoestel van hun was en iemand van hun hem had doorverkocht. Ze wouden weten van wie ik hem had anders zou ik erook bij betrokken raken. Omdat ik de tel gekocht had met het idee dat alles goed was en ik er nu geen gedonder mee wou hebben, heb ik de naam genoemd van die medewerker van SE waar ik hem van gekocht heb. Later kreeg ik meteen een emailtje van hem dat hij nu vet gekloot was. Hij wou graag dat ik dat ding terugstuurde. Dat wil ik wel doen, maar dan wil ik EERST het geld op mijn rekening hebben.

Maar als ze dus geen poot op hebben te staan dan kan ik hem dus ook gewoon houden? >:) En moet hij dan voor de boetes/kosten opdraaien?

Kan ik dan ook nog wel naar een SE service point om het naar NL te laten flashen en het stof wat achter het display zit te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat weet ik echt niet? SESP heeft een systeem waarin alle SE IMEI staan en daar zal het vast als gejat opgegeven staan ook al heb JIJ hem niet gejat. dus als je naar de SESP gaat kunnen zij hem in beslagnemen of zo en dan moet jij met hun gaan zitten uitvechten en wat zal de pliesie doen voor je? klim je dan over de toonbank om hem terug te eisen? dus SE kan je nog wel onderuit halen of zich van zijn sportieve kant laten zien en zeggen hou hem maar maar hoe zit het dan met de garantie?

iig kan jij nooit en nimmer worden vervolgd door rechtsysteem (boetes en kosten) omdat jij het ter goede trouw gekocht hebt MET bonnetje. zonder bon stond je een stuk minder sterk.

maar jelte? als je zoveel betaald hebt (gok tussen 200 en 300) kan je toch net zo goed een prepaid whatever toestel uit de winkel kopen? wat je met de simlock zou kunnen doen laat ik aan je fantasie over.

ik denk dat je beter je geld terug kan halen, of je moet gematst zijn door SE.

kijk daar heb je het al, stof achter display, kunstof behuizing sluit niet voldoende af. zal wel vaker gebeuren bij de T630 voorspel ik.

maar heel verstandig van je dat je eerst je geld wilt, echt niet eerder geven!!! ook niet onder voorwendsels, ik ken er zat die erin gestonken zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gasten, hij is binnen bij The Phone House.. Kost daar 420 euro! Heb die gozer heel hard uitgelachen toen hij dat bedrag noemde!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 12:52:
Gasten, hij is binnen bij The Phone House.. Kost daar 420 euro! Heb die gozer heel hard uitgelachen toen hij dat bedrag noemde!!
Zo duur? Met 150 euro marge per stuk of zo zeker :P Koop em dan liever wel op internet :D Staat het al op hun website?

*EDIT*
Net gespot in de Telegraaf van 2day:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/I1E28696DV/picserver.jpeg
Helaas geen prijzen van los toestel :(
*EDIT*

[ Voor 20% gewijzigd door ck2000nl op 29-01-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg dus.. Ze kosten 420 euro los bij The Phone House :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 07:52:
[...]
Maar als ze dus geen poot op hebben te staan dan kan ik hem dus ook gewoon houden? >:) En moet hij dan voor de boetes/kosten opdraaien?
Ja je staat dan in je recht 8) Ik denk dat het voor hem vooral een groot probleem met zn werkgever is (lees: hij kan er om ontslagen worden) dus het hangt er vooral vanaf of je in een aardige bui bent ;) Hij wil hem natuurlijk rap terug en dan het verhaal ophangen "er ik had hem ff uitgeleend aan een vriend van me echt waar" maar da's niet jouw probleem :P
Kan ik dan ook nog wel naar een SE service point om het naar NL te laten flashen en het stof wat achter het display zit te verwijderen?
Don't push your luck Jelte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 13:17:
Ik zeg dus.. Ze kosten 420 euro los bij The Phone House :S
Mag ik weten welke phonehouse, hier in Amsterdam Noord gebeld en het bekende liedje: nooit van gehoord....sure 8)7

Amsterdam-centrum bij de PH:
Hij is belachelijk duur... met een t-mobile 300 abbo is ie 125 euro. De T610 is trouwens 95 euro. Klopt denk ik niet, of ze zijn asociaal duur bij de PH. Belcompany en gsmtrack rekenen beide voor de T610 29 en 12 euro simlock vrij bij een TM 300 abbo.

[ Voor 37% gewijzigd door Miki op 29-01-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

bij www.2call.nl kost hij 112 euro bij een Telfort-200 abbo....

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Vandaag is mijne opgestuurd, morgen heb ik 'm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

jep schreef op 29 januari 2004 @ 15:17:
Vandaag is mijne opgestuurd, morgen heb ik 'm. ;)
Me too :) Hopelijk dat ik hem morgen in huis heb :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 29 januari 2004 @ 14:07:
[...]

Mag ik weten welke phonehouse, hier in Amsterdam Noord gebeld en het bekende liedje: nooit van gehoord....sure 8)7
Phone House in Alphen aan den Rijn! Je kunt ze even bellen, want ze geven ook prijzen door over de telefoon!

Heb hem nu besteld bij Telecom4u.nl, daar is hij 297 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 16:07:
[...]

Phone House in Alphen aan den Rijn! Je kunt ze even bellen, want ze geven ook prijzen door over de telefoon!

Heb hem nu besteld bij Telecom4u.nl, daar is hij 297 euro :P
Bedankt, ik had al in me edit aangegeven dat Phonehouse amsterdam ze ook heeft. Alleen ze kunnen van mij de pot op, 420 euro los. Dat is niet eens de prijs de SE zelf rekent in hun onlineshop (359 uit me hoofd). Phonehouse heeft misschien de primeur maar ook meteen de grootste domper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 29 januari 2004 @ 16:26:
[...]

Bedankt, ik had al in me edit aangegeven dat Phonehouse amsterdam ze ook heeft. Alleen ze kunnen van mij de pot op, 420 euro los. Dat is niet eens de prijs de SE zelf rekent in hun onlineshop (359 uit me hoofd). Phonehouse heeft misschien de primeur maar ook meteen de grootste domper!
Als je even wacht komt hij ook op gsm.nl of gsmweb.nl. gsm.nl wordt gesponsord dus krijg je bij een t-mobile 200 (2 jaar) mischien nog geld weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 16:36:
[...]

Als je even wacht komt hij ook op gsm.nl of gsmweb.nl. gsm.nl wordt gesponsord dus krijg je bij een t-mobile 200 (2 jaar) mischien nog geld weer.
Wil geen 2 jaar abbo, tis lief bedoeld maar als die telefoon na een jaar kaduuk is dan heb ik een probleem. Al een keer meegemaakt met een Nokia 8210, na een jaar en 2 maanden naar zijn grootje. Moest het toen maar doen met een low budget telefoon, want een los toestel is zo ie zo belachelijk duur. Bij belstore.nl kan ik al met een 1 jarig abbo die T630 voor 54 euro krijgen. Alleen vind ik het vervelend om het online te doen. Heb liever direct contact met de winkelier zodat ik ook bij hem aan de bel kan trekken als het toestel vreemde dingen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 29 januari 2004 @ 16:55:
[...]

Wil geen 2 jaar abbo, tis lief bedoeld maar als die telefoon na een jaar kaduuk is dan heb ik een probleem. Al een keer meegemaakt met een Nokia 8210, na een jaar en 2 maanden naar zijn grootje. Moest het toen maar doen met een low budget telefoon, want een los toestel is zo ie zo belachelijk duur. Bij belstore.nl kan ik al met een 1 jarig abbo die T630 voor 54 euro krijgen. Alleen vind ik het vervelend om het online te doen. Heb liever direct contact met de winkelier zodat ik ook bij hem aan de bel kan trekken als het toestel vreemde dingen doet.
Welke abbo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Je kon het ook al een beetje zien op de vorige pagina. het gaat dus om een T-mobile 300 abbo. Niet vanwege de kosten maar vanwege het veel bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 29 januari 2004 @ 17:35:
[...]

Je kon het ook al een beetje zien op de vorige pagina. het gaat dus om een T-mobile 300 abbo. Niet vanwege de kosten maar vanwege het veel bellen.
Bij gsm.nl krijg je hem gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 17:47:
[...]

Bij gsm.nl krijg je hem gratis!
Zou je mij de link kunnen toesturen van die aanbieding. Als ik nu voor contract verlenging kies en dan naar T-mobile met toestel ga, dan de optie toestellen. Zie ik jammer genoeg nog niet die T630 er tussen staan. De T610 staat er wel tussen en die is inderdaad ook gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Ik heb de mijne ook eindelijk vandaag binnen :D Het scherm is wel veel helder, ziet er ook best leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Pics! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hebben jullie hem besteld , los of i.c.m. een abbo ?
Ik wil hem namelijk los kopen vandaar, en wat is de prijs.
Al vast bedankt :D.

Pc pics zijn altijd welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 29 januari 2004 @ 17:59:
[...]

Zou je mij de link kunnen toesturen van die aanbieding. Als ik nu voor contract verlenging kies en dan naar T-mobile met toestel ga, dan de optie toestellen. Zie ik jammer genoeg nog niet die T630 er tussen staan. De T610 staat er wel tussen en die is inderdaad ook gratis.
klopt
ik dacht dat je het over de T610 had, ik wacht nog even totdat gsm.nl hem geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 18:09:
Waar hebben jullie hem besteld , los of i.c.m. een abbo ?
Ik wil hem namelijk los kopen vandaar, en wat is de prijs.
Al vast bedankt :D.

Pc pics zijn altijd welkom :D
resultaten: www.vergelijk.nl
totaalprijzen

telecom4u mobiele telefoon sony ericsson t630 zonder abonnement 303,76 3-5 dagen

gsmdealer mobiele telefoon sony ericsson t630 325,00 2-5 dagen

bel-geld mobiele telefoon sony ericsson t630 347,80 4-7 dagen

gsmextra mobiele telefoon sony ericsson sony-ericssons t630 367,90 1-3 dagen

gsmplaza.nl mobiele telefoon sony ericsson t630 374,00 1-4 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Pics heb ik net gemaakt staan hierzow : http://www.helinium.nl/t630

Ik had 2 los gekocht via gsmtrack.nl

[ Voor 23% gewijzigd door Shift op 29-01-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Heb vandaag mn T630 binnen gekregen die ik heb gekocht bij GSMtrack.nl!!

okeej in één woord!!

G E W E L D I G !!!!

Wat een vette telefoon is echt veel mooier dan de T610 ook het beeldscherm is lekker...!Toetsen zijn erg fijn!! Er zit alleen ÉÉN nadeel/minder mooi iets aan het toestel.. Als je goed naar de toetsen kijkt dat zie je een beetje lijm zitten aan de achterkant van de toetsen das niet zo mooi maarja je moet er dan ook op gaan letten als je het wil zien.

Verder voor de mensen die al een T630 tot hun beschikking hebben: "Waar dient at koortje voor aangezien ik geen handstring hole kan vinden :S '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Kijk, dat zijn de berichten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep schreef op 29 januari 2004 @ 18:50:
Kijk, dat zijn de berichten. :P
eh... wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Flatwhite schreef op 29 januari 2004 @ 18:49:

Verder voor de mensen die al een T630 tot hun beschikking hebben: "Waar dient at koortje voor aangezien ik geen handstring hole kan vinden :S '
Onderaan de batterij plaatsje zit een spleetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 16:01
En helaas, mn aanvraag is niet geaccepteerd door T-mobile.

Brief ligt klaar om om de reden te vragen, dus ik zal het wel van ze gaan horen...
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ik heb m'n nummer al wel gekregen. Onze zakelijke nummertjes zijn op 't eind 00 en 01 ;) :)

[ Voor 8% gewijzigd door jep op 29-01-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik denk er ook aan deze te gaan kopen. Mijn vraag is of die agenda en nummers die erin zitten, te synchroniseren zijn met Outlook? Ik heb tevens een iPaq die ik al dagelijks synchroniseer met outlook, zou handig zijn als ik beide aan kan sluiten (of de T630 synchroniseren met de iPaq in plaats van pc).
Hoe gaat dat, kan je 3 apparaten (pc, iPaq en gsm) handig up-to-date houden? Als ik bijv. een nummer invoer, dat ie dat meeneemt als contactpersoon naar m'n pc en iPaq.

(Deze vraag is ook voor mensen die al de T610 hebben, zal allemaal wel één pot nat zijn :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:45

Rico

Wie dit leest is gek....

Wanneer komt die zwarte...daar wacht ik op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Rico schreef op 29 januari 2004 @ 21:39:
Wanneer komt die zwarte...daar wacht ik op..
Om je te onderscheiden van de rest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shift schreef op 29 januari 2004 @ 18:15:
Pics heb ik net gemaakt staan hierzow : http://www.helinium.nl/t630

Ik had 2 los gekocht via gsmtrack.nl
Poeh waarom heb je hem daar besteld. Daar is hij 70 euro per telefoon duurder als de goedkoopste winkel :P.
Maar je bent er zeer te vreden mee ?
Ik denk dat ik hem ook maar is ga bestellen op telecom4u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Tom schreef op 29 januari 2004 @ 20:14:
Ik denk er ook aan deze te gaan kopen. Mijn vraag is of die agenda en nummers die erin zitten, te synchroniseren zijn met Outlook? Ik heb tevens een iPaq die ik al dagelijks synchroniseer met outlook, zou handig zijn als ik beide aan kan sluiten (of de T630 synchroniseren met de iPaq in plaats van pc).
Hoe gaat dat, kan je 3 apparaten (pc, iPaq en gsm) handig up-to-date houden? Als ik bijv. een nummer invoer, dat ie dat meeneemt als contactpersoon naar m'n pc en iPaq.

(Deze vraag is ook voor mensen die al de T610 hebben, zal allemaal wel één pot nat zijn :))
Volgens mij is dit alleen mogelijk met 3rd party software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

heeft iemand de T630 (of evt. T610) al gebuikt i.c.m. een Palm Tungsten T3 (of andere bluetooth Palm)?

Zo ja, werkt dit stabiel en snel?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.